PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW 116i N43 με εξάτμιση 135i


Spyros E81
30-01-12, 13:34
http://www.youtube.com/watch?v=84mtsolVy5Y

http://www.youtube.com/watch?v=GqUZ-Ti3lE8

gnx
31-01-12, 08:06
Οταν λες εξάτμιση εννοείς τελικό (μόνο);

Vassilis E46 Cabrio
31-01-12, 11:28
Φοβερός ήχος...Μόνο απο τελικό βγήκε όλο αυτό?????
Πόσο αν επιτρέπεται?????

Dim77
31-01-12, 11:43
Φοβερός ήχος...Μόνο απο τελικό βγήκε όλο αυτό?????
Πόσο αν επιτρέπεται?????

:+1: Όντως εκπληκτικό αποτέλεσμα.
Αδικία να μην βγαίνει έτσι κατευθείαν από το εργοστάσιο σε όλες τις σειρές 1 (και τις άλλες σειρές, όπως το Ε46 που έχει χάλια ήχο από το μαμα σιλανσιέ).

giannis 116
31-01-12, 12:40
Και τα 4κυλινδρα 1600αρια εχουν ψυχη, ειδατε?! Απλα απ το εργοστασιο τα εχουν τοσο φιμωμενα, χωρις ηχο, δυναμη, νευρο, απισχνωμενα, και δυστυχως δε μας αφηνουν και να τα 'ψυχωσουμε' λιγο ακομα ετσι οπως τα φτιαξανε και μ αυτα τα μοτερ που τους βαλανε. Μονο τετοιες παρεμβασεις οπως του Σπυρου γινονται. Μπραβο Σπυρο, εισαι μερακλης!

E36 RULES!!
31-01-12, 14:05
Ωραία κάνει!!!!! Δυνατός ήχος και συνάμα διακριτικός! Το καλυτερο δηλαδη!

Spyros E81
31-01-12, 14:07
Ευχαριστω πολυ παιδια!Μονο Τελικο έχω αλλαξει και μου κοστισε 270euro απο εξωτερικο.

Spyros E81
31-01-12, 14:44
Ωραία κάνει!!!!! Δυνατός ήχος και συνάμα διακριτικός! Το καλυτερο δηλαδη!

Πριν απο αυτην ειχα βαλει τελικο απο 125i.Του 135i κανει λιγοτερο θορυβο στο εσωτερικο( δεν κουραζει) και πολυ ποιο ωραιο ηχο απ εξω που σε καποιες στροφες θυμιζει κατι απο 135i.Για μενα κατα την γνωμη μου ειναι καλητερη μετατροπη μιας και μετα απο εμενα μου ζητησαν καποια παιδια με 116i και με 320i και με τα δυο μοτερ και στις δυο περιπτωσεις (N43&N45) και εχουν δει πραγματικα μεγαλη και αισθητη διαφορα με εργοστασιακο αποτελεσμα και χωρις θορυβους.Στις 320i τοποθετηθηκαν απο 325i ενω στα 116 απο 130i&125i.Ισως το καλητερο value for money ειδικα για τα 116i & 316i.

Xristis_Smpena
31-01-12, 16:44
Πριν απο αυτην ειχα βαλει τελικο απο 125i.Του 135i κανει λιγοτερο θορυβο στο εσωτερικο( δεν κουραζει) και πολυ ποιο ωραιο ηχο απ εξω που σε καποιες στροφες θυμιζει κατι απο 135i.Για μενα κατα την γνωμη μου ειναι καλητερη μετατροπη μιας και μετα απο εμενα μου ζητησαν καποια παιδια με 116i και με 320i και με τα δυο μοτερ και στις δυο περιπτωσεις (N43&N45) και εχουν δει πραγματικα μεγαλη και αισθητη διαφορα με εργοστασιακο αποτελεσμα και χωρις θορυβους.Στις 320i τοποθετηθηκαν απο 325i ενω στα 116 απο 130i&125i.Ισως το καλητερο value for money ειδικα για τα 116i & 316i.

και εχουν δει πραγματικα μεγαλη και αισθητη διαφορα με εργοστασιακο αποτελεσμα

Σε γκαζι εννοεις??

Spyros E81
31-01-12, 18:28
Σε γκαζι εννοεις??

Ναι στις χαμηλές στροφές που ουσιαστικα ψιλοκρεμαει πλεον ανεβαζει αμεσως και πιστεψε με το καταλαβαινεις αμεσως.

giannis 116
01-02-12, 00:16
'Κουμπωσε' απ ευθειας ή επρεπε να γινουν τιποτα αλλες αλλαγες-προσθηκες? Εκτος απο τελικο καζανακι χρειαστηκε να μπει τιποτα αλλο στην εργοστασιακη εξατμιση;..

ThaNOS E46coupe
01-02-12, 01:39
Σπυράκο πολύ ωραίος ήχος...θέλω να τον ακούσω και απο κοντά!!!!! την επόμενη που θα συναντηθούμε θέλω ξερογκαζιές στους κόφτες:D !!!!!!

Spyros E81
02-02-12, 18:51
'Κουμπωσε' απ ευθειας ή επρεπε να γινουν τιποτα αλλες αλλαγες-προσθηκες? Εκτος απο τελικο καζανακι χρειαστηκε να μπει τιποτα αλλο στην εργοστασιακη εξατμιση;..

Φιλε Γιαννη μονο μια μετατοπιση στις βασεις που βρισκονται πανω στην ε ξατμιση και μετα κουμπωνει κατευθειαν στην εργοστασιακη βαση (αυτο το κανεις επειδη τα coupe & cabrio Σειρα 1 εχουν αλλου τις βασεις της εξατμισης).Δεν χρειαζεται κσποια αλλη μετραπη στο υπολοιπο συστημα της εξατμισης.

giannis 116
03-02-12, 05:09
Εννοεις οτι επρεπε να βγουν και να ξανακολληθουν σε αλλη θεση ή απλα αν τα στραβωσεις λιγακι τοτε θα ταιριαξουν? Με τις διαμετρους σωληνας εξατμισης και τελικου τι εγινε, ταιριαζαν ή ηθελε κι εκει κατι αλλο?..

redline
04-02-12, 20:07
ωραια δουλεια και αν ηταν και κουπε θα μπορουσες να κολλησεις και σηματακι 135 ;)

Spyros E81
05-02-12, 13:02
Γιαννη κοπηκαν και κολληθηκαν σε αλλο σημειο οι βασεις της εξατμισης.
Θανασακο οποτε θες ν α βρεθουμε να το ακουσεις και απο κοντα και να δω και ποιο καλα τη δικια σου μπεμπα.

Vassilis E46 Cabrio
05-02-12, 13:21
Φιλε Γιαννη μονο μια μετατοπιση στις βασεις που βρισκονται πανω στην ε ξατμιση και μετα κουμπωνει κατευθειαν στην εργοστασιακη βαση (αυτο το κανεις επειδη τα coupe & cabrio Σειρα 1 εχουν αλλου τις βασεις της εξατμισης).Δεν χρειαζεται κσποια αλλη μετραπη στο υπολοιπο συστημα της εξατμισης.

Με τις διαμετρους σωληνας εξατμισης και τελικου τι εγινε, ταιριαζαν ή ηθελε κι εκει κατι αλλο?

Spyros E81
05-02-12, 14:06
Του αυτοκινητου ειναι 60mm ενω του 135i ειναι 67mm οποτε χρειαστικε μια μικρη σωληνα για να μοιραστει η διαφορα.

Veldrin
05-02-12, 23:49
Αχ τι μου κάνετε βραδυάτικοοοο και έλεγα να ψάξω για τελικό !

highfidelity
19-02-12, 22:06
Είχα δει την μετατροπή σου και σε ξένο forum, νομίζω στο 1addicts.com ;
Θα το σκεφτόμουν και για την δική μου 120, αν το έβρισκα στην τιμή που το πουλάνε κάποιοι στην Αγγλία, 60 ή 80 λίρες το πολύ. Στην Ελλάδα, δεν παίζουν τέτοιες τιμές και αν προσθέσεις και την εργασία σε κάποιον εξατμισά (μπορεί να φτάσει και στο 100άρικο, ή και πιο πάνω! :banghead: ) τα λεφτά είναι πολλά.

Επίσης, εμένα με ενδιαφέρει και η ησυχία στο εσωτερικό, δεν θα έβαζα δηλαδή κάτι να κάνει θόρυβο. Εδώ πλήρωσα την επένδυση του καπό για να μειώσω το θόρυβο της μηχανής, για να έχω περισσότερη ησυχία στο ταξίδι! :p:

Εκτός αν κάνω λάθος και δεν ακούγεται καθόλου, αλλά δύσκολο μάλλον κάτι τέτοιο... Σίγουρα πάντως, εξωτερικά είναι πολύ όμορφη (όπως και το αυτοκίνητό σου :clap:) και ο ήχος πολύ ωραίος, αλλά φοβάμαι πως σε ταξίδι θα κουράζει.

stelios116
06-03-12, 15:53
Spyro μπορείς να μας πεις πιο συγκεκριμένα από που πήρες την εξάτμιση. Έχω ψάξει όλο το internet και δεν έχω βρει. Ευχαριστώ!