PDA

Επιστροφή στο Forum : E60 πρόβλημα στο διαφορικό


xx60
17-02-12, 18:57
μετά από τα 80 χιλ ακούγεται ένα σφύριγμα από το διαφορικό χωρίς να έχει κενά τι μπορεί να ναι? δεν το έχω αλλαξει λάδια και έχω περίπου 130.000κμ

BMW Power
18-02-12, 07:02
Όλα τα κιβώτια ταχυτήτων και τα διαφορικά χρειάζονται αλλαγή λαδιών και ας λέει η BMW να μην τα αλλάξουμε ποτέ. Αλλά μόνο με τα original/εγκεκριμένα λάδια γιατί έχουν γίνει ζημιές και από λάθος αλλαγές.

xx60
18-02-12, 11:36
Όλα τα κιβώτια ταχυτήτων και τα διαφορικά χρειάζονται αλλαγή λαδιών και ας λέει η BMW να μην τα αλλάξουμε ποτέ. Αλλά μόνο με τα original/εγκεκριμένα λάδια γιατί έχουν γίνει ζημιές και από λάθος αλλαγές.

130.000 δικαιολογούν φθορά διαφορικού?, απ ότι μου ανάφερε ο μάστορας πρέπει να είναι από παγωνιά, και με αλλαγή λαδιού δύσκολα να στρώσει οπότε πάω για αντικατάσταση.

BMW Power
18-02-12, 11:49
130.000 δεν δικαιολογούν φθορά διαφορικού, απ ότι μου ανάφερε ο μάστορας πρέπει να είναι από παγωνιά, και με αλλαγή λαδιού δύσκολα να στρώση οπότε πάω για αντικατάσταση.

Όλα εξαρτώνται από την χρήση. Με συνεχή βιασμό του διαφορικού και με μηδέν συντήρηση μπορεί και σε λιγότερα από 130.000χλμ. να παραδώσει το πνεύμα. Με normal οδήγηση στα 130.000χλμ. θα έπρεπε να είχες ήδη κάνει τουλάχιστον μια αλλαγή λαδιών και να μην έχεις κανένα θέμα.

Αν ήταν όπως τα λέει ο μάστορας δεν θα άντεχε κανένα διαφορικό στην Γερμανία, πόσο μάλλον στις Σκανδιναβικές χώρες. :icon11:

Καλό θα ήταν να πάρεις και μια άλλη γνώμη πριν κάνεις οτιδήποτε. Πιο μοτέρ φοράς?

xx60
18-02-12, 11:59
Όλα εξαρτώνται από την χρήση. Με συνεχή βιασμό του διαφορικού και με μηδέν συντήρηση μπορεί και σε λιγότερα από 130.000χλμ. να παραδώσει το πνεύμα. Με normal οδήγηση στα 130.000χλμ. θα έπρεπε να είχες ήδη κάνει τουλάχιστον μια αλλαγή λαδιών και να μην έχεις κανένα θέμα.

Αν ήταν όπως τα λέει ο μάστορας δεν θα άντεχε κανένα διαφορικό στην Γερμανία, πόσο μάλλον στις Σκανδιναβικές χώρες. :icon11:

Καλό θα ήταν να πάρεις και μια άλλη γνώμη πριν κάνεις οτιδήποτε. Πιο μοτέρ φοράς?

η αλήθεια είναι ότι έφαγε μια καλή παγωνιά δυο βράδια στο Μιλάνο και μετά το πλάκωσα με 180κμ για Ανκόνα.... + ότι δεν άλλαξα τα λάδια οπότε και το έκαψα..:drive2: το μοτέρ είναι 2,0d 177ps

rapid_fast
18-02-12, 12:06
η αλήθεια είναι ότι έφαγε μια καλή παγωνιά δυο βράδια στο Μιλάνο και μετά το πλάκωσα με 180κμ για Ανκόνα.... + ότι δεν άλλαξα τα λάδια οπότε και το έκαψα..:drive2: το μοτέρ είναι 2,0d 177ps

Η αλήθεια είναι οτι έχουμε φάει παγωνιές μέχρι και -24 και πρόβλημα δεν είχαμε..
Βέβαια, 180 δεν τρέχαμε με -πολλούς, αλλά ταχύτητες στο κιβώτιο μέχρι να ζεσταθεί
δεν άλλαζε εύκολα.. οπότε είχαμε μέτρο συγκράτησης παραλογισμού..
Δε νομίζω να κάηκε το διαφορικό απο αυτό, δε νομίζω καν να κάηκε το διαφορικό...
Προτείνω να αλλάξεις απλά τα λιπαντικά του..

BMW Power
18-02-12, 12:21
Και πάλι τέτοια ζημιά στο διαφορικό δεν δικαιολογείτε.

Πήγαινε να πάρεις τουλάχιστον μια δεύτερη γνώμη.

xx60
18-02-12, 12:23
Η αλήθεια είναι οτι έχουμε φάει παγωνιές μέχρι και -24 και πρόβλημα δεν είχαμε..
Βέβαια, 180 δεν τρέχαμε με -πολλούς, αλλά ταχύτητες στο κιβώτιο μέχρι να ζεσταθεί
δεν άλλαζε εύκολα.. οπότε είχαμε μέτρο συγκράτησης παραλογισμού..
Δε νομίζω να κάηκε το διαφορικό απο αυτό, δε νομίζω καν να κάηκε το διαφορικό...
Προτείνω να αλλάξεις απλά τα λιπαντικά του..

λες να το σώσουμε με τα λάδια? τι λαδια προτείνεις? το διαφορικό είναι από το παλιό μοτέρ με τα 163ps έχω αντικαταστήσει το μοτέρ και σασμάν από ε60 του 2009.

rapid_fast
18-02-12, 12:30
λες να το σώσουμε με τα λάδια? τι λαδια προτείνεις? το διαφορικό είναι από το παλιό μοτέρ με τα 163ps έχω αντικαταστήσει το μοτέρ και σασμάν από ε60 του 2009.

Ενα ένα τα λές...
Δεν προτείνω, ότι λέει το εργοστάσιο...

xx60
18-02-12, 12:37
Ενα ένα τα λές...
Δεν προτείνω, ότι λέει το εργοστάσιο...

τσιγκουνεύτηκα το 1000 για το διαφορικό όταν πήρα το μοτέρ βλέπεις....και τώρα δεν μπορώ να βρω διαφορικό από 2009 λογικά έχει διαφορά και με το βήμα?

Dim77
19-02-12, 11:21
E60 520d M47N2 profacelift (http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/Sedan/Europe/520d-M47N2/browse/rear_axle/differential_drive_output/)

E60 520d M47N2 facelift (http://bmwfans.info/parts/catalog/E60N/Sedan/Europe/520d-M47N2/browse/rear_axle/differential_drive_output/)

E60 520d N47 facelift (http://bmwfans.info/parts/catalog/E60N/Sedan/Europe/520d-N47/browse/rear_axle/differential_drive_output/)

Φαντάζομαι ότι έχεις βάλει τον τελευταίο κινητήρα (Ν47) και έχει διαφορικό 2.56 αντί για 2.64 έχει λίγο πιο μακρύ...τώρα τι άλλες διαφορές υπάρχουν είναι εύκολο να τις βρείς από αυτά τα λινκ.

Να σε προϊδεάσω όμως ότι έχουν άλλο κεντρικό άξονα τα 2 διαφορικά
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60N/Sedan/Europe/520d-N47/browse/drive_shaft/drive_shaft_constant_velocity_joint/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60N/Sedan/Europe/520d-M47N2/browse/drive_shaft/drive_shaft_constant_velocity_joint/

Αλλαξε βαλβολίνες (με τις γνήσιες), δες τι γίνεται. Το ότι πήγες με 180kmh δεν λέει τίποτα, πως έφτασες εκεί. Έβαλες μπροστά και τελίκιασες? Όχι. Άρα ζεστάθηκαν μέσα.

Σινεμπλόκ διαφορικού έχεις αλλάξει? Στα Ε46...δημιουργεί θέματα όταν φθείρεται :embarassm :embarassm
Αν κατεβάσεις διαφορικό για οποιοδήποτε λόγο, αλλαξε και το σινεμπλόκ.

Στο κάτω κάτω, αφού σου δούλευε, βρες πάλι ίδιο διαφορικό με το δικό σου αν δε βρίσκεις πιο καινούριο και αν αλλάξεις βαλβολίνες (τις σωστές) και δείς ότι έχει ακόμα πρόβλημα.
ΜΗΝ σου βάλουν πιο χοντρές βαλβολίνες (γραφιτούχες) που καλύπτουν το θόρυβο...θα καλύψουν το πρόβλημα και θα σου σπάσει χωρίς προειδοποίηση πια.

rapid_fast
19-02-12, 11:51
ΜΗΝ σου βάλουν πιο χοντρές βαλβολίνες (γραφιτούχες) που καλύπτουν το θόρυβο...θα καλύψουν το πρόβλημα και θα σου σπάσει χωρίς προειδοποίηση πια.
Την πάτησε κανένας μοντερέητορ έτσι???

xx60
20-02-12, 13:38
Dim77 ευχαριστώ για τις πληροφορίες, το σίγουρο είναι ότι έπρεπε να αλλάξω και διαφορικό και άξονα, Θα κατέβω μια βόλτα Αθήνα να το δει ο Μανώλης γιατί εδώ πάνω δεν βγάζω άκρη...