PDA

Επιστροφή στο Forum : N42B20 - N46B20


GEECO
17-02-12, 21:27
Γεια σας φιλοι, 1ο ποστ, καλως σας βρηκα, κατοχος ε36 cabrio

Αντιλαμβανομαι οτι το ε46 cabrio F/L αναλογα το ετος και το μηνα κατασκευης μπορει να φοραει Ν23 η Ν46

Τελικα τι διαφορα εχουν οι δυο κινητηρες?
ο Ν46 δινει καλυτερη τελικη ταχυτητα λογω επιπλεον 7 ιππων?
η ροπη ειναι ιδια ?

εχω βρει δυο ε46 F/L που με ενδιαφερουν
το Ν42 εχει λιγοτερα χλμ και πιο πολλα εξτρα. αξιζει να στραφω προς το Ν46 η προκειται για διαφορες μη αντιληπτες στο δρομο παρα μονο σε πιστα με χρονομετρα...?

cheers

tasos.kamv
23-02-12, 20:07
Ουσιατική διαφορά στην αίσθηση ιπποδύναμης & ροπής δεν υπάρχει. Απ' όσο γνωρίζω έχουν και τα δύο 200Nm ροπή.Επειδή μιλάς για cabrio που έχουν μεγάλο βάρος και οι δύο κινητήρες νομίζουν είναι οριακά "μικροί" για τις convertible καρότσες και οι διαφορές είναι αμελητεές.... Σαν κινητήρες (μπλοκ κτλ) είναι ακριβώς ίδιοι, απλά ο Ν46 έχει πολύ καλύτερη ηλεκτρονική διαχείριση στον εγκέφαλο (DME) και νομίζω ότι έχουν μειωθεί αρκετά οι βλάβες που βγάζει ο Ν42....

GEECO
23-02-12, 21:52
τασο σε ευχαριστω για την απαντηση.

αρα το n42 μου λες οτι βγαζει βλαβες...
ειναι οντως μικρο το μοτερ για τις ανοιχτες καροτσες, ομως δεν θα εχει καλυτερη αισθηση απο το Ε36 cabrio που φοραει 8βαλβιδο 1800?
αν ειμαι τυχερος κ πεσω σε μοτερ χωρις βλαβες νομιζω οτι η ροπη ειναι συμπαθητικη.
βεβαια απο τις 17 που ανοιξα το θεμα ειδα διαφορα μοτερ μεχρι κ 2.2, 2.5, το σκεφτηκα κ τελικα αποφασησα αυτο με τα λιγοτερα χλμ. κ αυτο ειναι 2λιτρο Ν42

οταν λεμε ηλεκτρινικη διαχειριση, εννοθεμε προγραμμα ?

timos 318i
23-02-12, 23:28
n42. γεματος κουσουρια!

GEECO
23-02-12, 23:47
ΟΚ timos... φτιαξε με, τωρα που το κλεισα το αμαξι....
δηλαδη τι σημαινει κουσουρια?
περισοτερα απο οσα εβγαλε το 116 2008 της συζυγου αποκλειεται.
3 φορες πολλαπλασιαστες και στο τελος εγκεφαλος!

Dim77
23-02-12, 23:57
Ότι ναναι...

Παιδιά, το μόνο πρόβλημα που υπήρχε με το μοτέρ είναι με τους πολλαπλασιαστές Bremi (μέχρι το 2003).
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/318Ci-N42/browse/engine_electrical_system/ignition_coil_spark_plug/
Bremi και ERA μέχρι 2003...μετά Bosch.
Με τους Bosch (από 2003), δεν υπήρχε θέμα από ότι μου έχει πει και υπεύθυνος συνεργείου.

DME έχει φυσικά πιο καινούριο το N46, (ΕΚV946 αντί ΕΚ924).

Τώρα τι προβλήματα έχει το μοτέρ που σε πολλούς δεν καταλαβαίνει τίποτα...δεν ξέρω.

Αυτό που ξέρω είναι ότι και τα 2 μοτέρ ''μαμά'', το Ν46 έχει λίγο καλύτερη απόδοση παρά τις παρόμοιες ονομαστικές τιμές. (έχει και μεγαλύτερη συμπίεση 10.5:1 αντί για 10.2:1).

Οι διαφορές στο δρόμο στο convertible είναι αμελητέες πλήν του συναγωνισμού (κόντρας) ή των χρονομέτρων.

Ο χαρακτηρισμός δε ''βλαβητρόνικ'' από τους έξυπνους Έλληνες φυσικά, είναι τουλάχιστον αστείος...τα 6κύλινδρα ''αλεξίσφαιρα'' μοτέρ είναι πολύ πιο ευαίσθητα στην πραγματικότητα.
Ναι, υπήρχε πρόβλημα με τους πολλαπλασιαστές κάποτε. Έχουν περάσει 8 χρόνια από όταν λύθηκε και σε όσους παρουσιάστηκε ξανά και ξανά, απλά δεν έβαζαν την κατάλληλη παρτίδα ανταλλακτικών, ή άλλαζαν έναν και άφηναν τους άλλους ελλατωματικούς.

Ο κανόνας για μεταχειρισμένο όχημα (παρόμοιων κινητήρων) είναι ένας. Παίρνεις το αυτοκίνητο που σου φαίνεται καλύτερο γενικά. Όχι αυτό που έχει 5ps και 5Nm ροπή παραπάνω στα χαρτιά.

Το δικό μου μοτέρ για παράδειγμα, έχει κάνει 76000χλμ με μένα και περισσότερα από 25000χλμ (πιθανά και 50.000χλμ), και το μόνο που παρουσίασε στο ΜΟΤΕΡ πριν 6 χρόνια πλέον είναι το βγαλμένο από τη θέση του λαστιχάκι υποπίεσης που δεν άφηνε το ρελαντί σταθερό...
Και του έχω πιεί το αίμα...έχω ευχαριστηθεί από την αξιοπιστία κλάσης Toyota :owned: από αυτό το αυτοκίνητο.
(το διαφορικό έσπασε, από ασχετοσύνη προηγούμενων συνεργείων -βλ. rubber mounting rear...και από υπερβολικά πιεσμένη οδήγηση για το διαφορικό).

Φυσικά επειδή το αυτοκίνητο είχε τεχνολογία σοβαρή για την εποχή του (2001), οι επισκέψεις σε μη εξουσιοδοτημένα-αντιπροσωπείες-ή πραγματικά έμπειρους και σοβαρούς τεχνίτες που σέβονται το όχημα, είχε ως αποτέλεσμα ατυχή πειράματα σε πολλά παιδιά που έχω παρατηρήσει εδώ μέσα.

Αυτό που χωρίζει 2 τέτοια οχήματα στα σίγουρα είναι η ηλικία (κανά δυο χρόνια) που μπορεί να κάνει διαφορά στην κατάσταση τους, όχι όμως και σίγουρα.

Ένα Ε46 που έχει 120.000χλμ και έχει αλλάξει ψαλίδια, σινεμπλόκ ψαλιδιών και διαφορικού, δίσκο-πλατώ(ίσως), είναι καλύτερο από ένα με 95000 που θα έρθει η ώρα για το 1000άρικο για τα άνω ανταλλακτικά.

Επίσης μιας και είναι πρόσφατο θέμα, ένα Ν4χ που άλλαζε λάδια 10-40 (ή ότι πιο φτηνό του έβαζαν στο συνεργείο με την προτροπή ''εδώ είναι Ελλάδα και κάνει ζέστη'':bricks1: μη γελάτε...συμβαίνει πολύ συχνά ) κάθε 10.000χλμ και ένα που έβαζε LL-01(04) κάθε 10-12000 και ένα που έβαζε πάλι LL-01(04) κάθε 25000χλμ ΔΕΝ είναι ίδια...

BMW-Racing
24-02-12, 00:41
Oi γυναικες κ τα αυτοκινητα ειναι οτι σου τυχει....:)Γι αυτο αμα σου γουσταρει ¨χουφτωσε το¨...!

Vassilis E46 Cabrio
24-02-12, 03:15
Ότι ναναι...

Παιδιά, το μόνο πρόβλημα που υπήρχε με το μοτέρ είναι με τους πολλαπλασιαστές Bremi (μέχρι το 2003).
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Coupe/Europe/318Ci-N42/browse/engine_electrical_system/ignition_coil_spark_plug/
Bremi και ERA μέχρι 2003...μετά Bosch.
Με τους Bosch (από 2003), δεν υπήρχε θέμα από ότι μου έχει πει και υπεύθυνος συνεργείου.

DME έχει φυσικά πιο καινούριο το N46, (ΕΚV946 αντί ΕΚ924).

Τώρα τι προβλήματα έχει το μοτέρ που σε πολλούς δεν καταλαβαίνει τίποτα...δεν ξέρω.

Αυτό που ξέρω είναι ότι και τα 2 μοτέρ ''μαμά'', το Ν46 έχει λίγο καλύτερη απόδοση παρά τις παρόμοιες ονομαστικές τιμές. (έχει και μεγαλύτερη συμπίεση 10.5:1 αντί για 10.2:1).

Οι διαφορές στο δρόμο στο convertible είναι αμελητέες πλήν του συναγωνισμού (κόντρας) ή των χρονομέτρων.

Ο χαρακτηρισμός δε ''βλαβητρόνικ'' από τους έξυπνους Έλληνες φυσικά, είναι τουλάχιστον αστείος...τα 6κύλινδρα ''αλεξίσφαιρα'' μοτέρ είναι πολύ πιο ευαίσθητα στην πραγματικότητα.
Ναι, υπήρχε πρόβλημα με τους πολλαπλασιαστές κάποτε. Έχουν περάσει 8 χρόνια από όταν λύθηκε και σε όσους παρουσιάστηκε ξανά και ξανά, απλά δεν έβαζαν την κατάλληλη παρτίδα ανταλλακτικών, ή άλλαζαν έναν και άφηναν τους άλλους ελλατωματικούς.

Ο κανόνας για μεταχειρισμένο όχημα (παρόμοιων κινητήρων) είναι ένας. Παίρνεις το αυτοκίνητο που σου φαίνεται καλύτερο γενικά. Όχι αυτό που έχει 5ps και 5Nm ροπή παραπάνω στα χαρτιά.

Το δικό μου μοτέρ για παράδειγμα, έχει κάνει 76000χλμ με μένα και περισσότερα από 25000χλμ (πιθανά και 50.000χλμ), και το μόνο που παρουσίασε στο ΜΟΤΕΡ πριν 6 χρόνια πλέον είναι το βγαλμένο από τη θέση του λαστιχάκι υποπίεσης που δεν άφηνε το ρελαντί σταθερό...
Και του έχω πιεί το αίμα...έχω ευχαριστηθεί από την αξιοπιστία κλάσης Toyota :owned: από αυτό το αυτοκίνητο.
(το διαφορικό έσπασε, από ασχετοσύνη προηγούμενων συνεργείων -βλ. rubber mounting rear...και από υπερβολικά πιεσμένη οδήγηση για το διαφορικό).

Φυσικά επειδή το αυτοκίνητο είχε τεχνολογία σοβαρή για την εποχή του (2001), οι επισκέψεις σε μη εξουσιοδοτημένα-αντιπροσωπείες-ή πραγματικά έμπειρους και σοβαρούς τεχνίτες που σέβονται το όχημα, είχε ως αποτέλεσμα ατυχή πειράματα σε πολλά παιδιά που έχω παρατηρήσει εδώ μέσα.

Αυτό που χωρίζει 2 τέτοια οχήματα στα σίγουρα είναι η ηλικία (κανά δυο χρόνια) που μπορεί να κάνει διαφορά στην κατάσταση τους, όχι όμως και σίγουρα.

Ένα Ε46 που έχει 120.000χλμ και έχει αλλάξει ψαλίδια, σινεμπλόκ ψαλιδιών και διαφορικού, δίσκο-πλατώ(ίσως), είναι καλύτερο από ένα με 95000 που θα έρθει η ώρα για το 1000άρικο για τα άνω ανταλλακτικά.

Επίσης μιας και είναι πρόσφατο θέμα, ένα Ν4χ που άλλαζε λάδια 10-40 (ή ότι πιο φτηνό του έβαζαν στο συνεργείο με την προτροπή ''εδώ είναι Ελλάδα και κάνει ζέστη'':bricks1: μη γελάτε...συμβαίνει πολύ συχνά ) κάθε 10.000χλμ και ένα που έβαζε LL-01(04) κάθε 10-12000 και ένα που έβαζε πάλι LL-01(04) κάθε 25000χλμ ΔΕΝ είναι ίδια...

Δεν περιγράφω άλλο!!!!!!!! Τα είπε όλα νομίζω!!!!!!:+1:

Vassilis E46 Cabrio
24-02-12, 03:26
Γεια σας φιλοι, 1ο ποστ, καλως σας βρηκα, κατοχος ε36 cabrio

Αντιλαμβανομαι οτι το ε46 cabrio F/L αναλογα το ετος και το μηνα κατασκευης μπορει να φοραει Ν23 η Ν46

Τελικα τι διαφορα εχουν οι δυο κινητηρες?
ο Ν46 δινει καλυτερη τελικη ταχυτητα λογω επιπλεον 7 ιππων?
η ροπη ειναι ιδια ?

εχω βρει δυο ε46 F/L που με ενδιαφερουν
το Ν42 εχει λιγοτερα χλμ και πιο πολλα εξτρα. αξιζει να στραφω προς το Ν46 η προκειται για διαφορες μη αντιληπτες στο δρομο παρα μονο σε πιστα με χρονομετρα...?

cheers

Καλώς ήρθες στην μεγάλη παρέα....
Θα χαρούμε πολύ να μάθουμε και το ονοματάκι σου!!!!!

Έχω στην κατοχή μου Ε46 Cabrio F/L με τον Ν42Β20 κινητήρα εδώ και τρία χρόνια...(δες γκαράζ)...
Οπότε θα χαρώ πολύ να σε βοηθήσω σε ότι έχει να κάνει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο...
Διάβασε προσεκτικά το κείμενο που έγραψε ο Dim77 νομίζω ήταν κατατοπιστικός σε ότι αφορά το συγκεκριμένο μοτέρ μιας και έχει κι αυτός το ίδιο....(με βγάζεις απο τον κόπο να τα ξαναγράψω)...

Θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας την πηγή απ'όπου ''ανακάλυψες'' το υποψήφιο αυτοκίνητο...Ποιός ξέρει ίσως να ξέρουμε κάτι γι'αυτό...

Καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!!!

performance
24-02-12, 09:44
Εγω απο e36 cab(1.8)πηγα πριν 5 χρονια σε e46 cab (2.0 N42).
Η ροπη του 8βαλβιδου χαμηλα μου λειπει.
Ο κινητηρας δεν εχει παρουσιασει απολυτως τιποτα(98000κμ) αλλα δεν οδηγω μες στην Αθηνα,και η συντηρηση γινεται απο ανθρωπο που ξερει τι δουλεια του.

GEECO
24-02-12, 14:36
φίλοι σας ευχαριστω πολυ για τις πληροφορίες και την θερμή υποδοχη .


είμαι πολυ πεσμένος που αφήνω το αμαξάκι μου. έχουμε κάνει μαζί μεγάλες τρέλες. τώρα ας με συγχωρέσουν οι συνομίλικοι για το ανώριμο της στιγμής ... αλλά ταπεινώθηκαν και μερικοί ιάπωνες στα στοφιλίκια των δελφών και της επαρχιακής άρτας - ιωαννίνων.

τέλος πάντων τη τρίτη θα το παραδώσω σε έμπορο. ωστόσο αν ενδιαφέρεται κάποιος ευχαρίστως με pm

σχετικά με το e46 δεν είχα χρόνο να πάω σε επίσημη αντιπροσωπία καθώς σχολαω αργά.
όμως ένας μάστορας με εμπειρία (περιοχή κόκκινος μύλος) βρήκε το αυτοκίνητο οκ.
επίσης μου επιβεβαίωσε τα όσα γράψατε για τη συχνότητα των βλαβών χωρις αυτό να σημαίνει ότι και το συγκεκριμένο θα βγάλει όλα αυτά τα προβλήματα.

αυτό που με ενδιαφέρει περιστότερο είναι η ροπή. στα χαρτιά είναι ίδια με το Ν46.
2μισάρι δεν θα γίνει ποτέ. τουλάχιστον που και που να μας κάνει και κανένα γλέντι.
να μας κεράσει και καμμια δίπλα...

γιαυτό δεν έχουμε μπέμπες ?




Υ.Γ. έχω ήδη έτοιμη λίστα με τις πρώτες εγκαταστάσεις για να ανοίξω σχετικό θέμα από τρίτη πρώτα ο θεός. ( ζάντες 18 αντί των 19 που φοράει, αμορτισερ, φιλτρο αερος, και κάτι ψιλολοίδια )

Γιώργος

:hello:

timos 318i
24-02-12, 14:49
εχω δει απο αρκετους να λενε για (1) αισθητηρες εκεντροφορων (2)αισθητηρες στροφαλων (3)πολλαπλασιαστες (4)το παγουρακι που ειναι σιγουρο οτι μετα απο 80 με 100 χιλιαδες θα σου ανοιξει και θα ψαχνεις τα νερα σου κ τα ψυκτικα σου στο δρομο( αν το προλαβεις εγκαιρα και δεν καψεις καμια φλαντζα οπως στην περιπτωση του ερμου του πατερα μ που δεν το πηρε πρεφα.(5) την φλαντζα απο το καπακι της μηχανης που χανει λαδια στο πισω μερος της μηχανης και σταζουν πανω στο χταποδι κ γινεται χαμος απο καπνα.εκατσα και μετρησα ποσα ατομα μου τα ειπαν αυτα.γνωρισα 14 ατομα με ν42 κηνιτηρα και πολλα απο αυτα τυχανε και σε μενα..τωρα αν εχεις ενα αμαξι του 2002 η εκει κοντα με 75000χλμ ε λογικο ειναι να μην εχεις ζησει πολλα μιας και το οχημα ειναι ακομα ΑΠΕΡΠΑΤΗΤΟ..!!!

GEECO
24-02-12, 14:50
Καλώς ήρθες στην μεγάλη παρέα....
Θα χαρούμε πολύ να μάθουμε και το ονοματάκι σου!!!!!

Έχω στην κατοχή μου Ε46 Cabrio F/L με τον Ν42Β20 κινητήρα εδώ και τρία χρόνια...(δες γκαράζ)...
Οπότε θα χαρώ πολύ να σε βοηθήσω σε ότι έχει να κάνει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο...
Διάβασε προσεκτικά το κείμενο που έγραψε ο Dim77 νομίζω ήταν κατατοπιστικός σε ότι αφορά το συγκεκριμένο μοτέρ μιας και έχει κι αυτός το ίδιο....(με βγάζεις απο τον κόπο να τα ξαναγράψω)...

Θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας την πηγή απ'όπου ''ανακάλυψες'' το υποψήφιο αυτοκίνητο...Ποιός ξέρει ίσως να ξέρουμε κάτι γι'αυτό...

Καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!!!

γεια σου βασίλη

γιώργος

πράγματι ο Dim έδωσε ρεσιτάλ ερμηνείας...

Αυτός ο Ν42 υποθέτω ότι δεν παίρνει και πολλά πολλά. στο φιλτροκούτι του τι έχει μέσα ?
αν θυμάμαι από του αδερφού μου που είχε Ε46 coupe είχε ένα κωνικό φίλτρο που έμοιαζε με φιλτροχοάνη, ( ίσως να με απατά η μνήμη μου).
ο Ν42 δέχεται κάποιο φίλτρο εντός του κουτιού ή θα αρχίσει τίποτα περίεργα ?

με την ευκαιρία το όχημα είναι αυτό

http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/2099796/


cheers

GEECO
24-02-12, 14:57
εχω δει απο αρκετους να λενε για (1) αισθητηρες εκεντροφορων (2)αισθητηρες στροφαλων (3)πολλαπλασιαστες (4)το παγουρακι που ειναι σιγουρο οτι μετα απο 80 με 100 χιλιαδες θα σου ανοιξει και θα ψαχνεις τα νερα σου κ τα ψυκτικα σου στο δρομο( αν το προλαβεις εγκαιρα και δεν καψεις καμια φλαντζα οπως στην περιπτωση του ερμου του πατερα μ που δεν το πηρε πρεφα.(5) την φλαντζα απο το καπακι της μηχανης που χανει λαδια στο πισω μερος της μηχανης και σταζουν πανω στο χταποδι κ γινεται χαμος απο καπνα.εκατσα και μετρησα ποσα ατομα μου τα ειπαν αυτα.γνωρισα 14 ατομα με ν42 κηνιτηρα και πολλα απο αυτα τυχανε και σε μενα..τωρα αν εχεις ενα αμαξι του 2002 η εκει κοντα με 75000χλμ ε λογικο ειναι να μην εχεις ζησει πολλα μιας και το οχημα ειναι ακομα ΑΠΕΡΠΑΤΗΤΟ..!!!

timos.... στα θετικα τι εχεις να γραψεις ?
η κορνα του θα παιζει σωστα ...?
πολυ με πικρανες...
δηλαδη τα Ν46 δε βγαλανε κανενα απο τα παραπανω προβληματα?

θενκς

timos 318i
24-02-12, 15:02
εγω εγραψα για εμπειριες δικες μου και 14 ακομα ατομων απο αυτον τον κινητηρα.ας πουμε αντε οτι ειμαστε η πλειονοτητα πεσαμε σε ελατοματηκα εμεις.!απο το αυτοκινητο σαν γενικη εικονα ειμαι πολυ ευχαριστημενος κ θα ελεγα ακομα ερωτευμενος με το αμαξι μου,αν γυριζα στο 2006 που το αγορασα θα επαιρνα παλι ε46,αλλα οχι ν42..!!!για τον ν46 δε γνωριζω και δεν ακουσα τπτ φιλε μου.!!!

tasos.kamv
24-02-12, 17:52
Τίμο συμφωνώ σ'ένα ποσοστό μαζί σου... ναι όντως βγάζει κάποια προβλημάτακια ο Ν42 (παγούρι ψυγείου, πολ/στές, vacuum pump, αισθητήρες εκκεντροφόρων, αισθητήρες στροφάλου και τα άλλα γνωστά...) και είμαι και παθών...... αλλά νομίζω ότι δεν είναι και τόσο σημαντικές βλάβες. Με σχετικά χαμηλό κόστος και φυσικά εκτός αντιπροσωπείας εύκολα τα αλλάζεις. Άλλωστε αμάξι είναι και όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως μάρκας έχουν κάποια "κουσούρια".... Πάντως και γω είμαι θα έλεγα "ερωτευμένος" μετά από 5 χρόνια κατοχής του ci μου! Απλά νομίζω ότι στον Ν46 έχουν βελτιωθεί τα άνω "ελαττωματάκια".... και η συχνότητα εμφάνισής τους έχει μειωθεί....

BMW-Racing
24-02-12, 18:34
Φιλοι ,ολα τα αυτοκινητα ανεξαρτητου μαρκας κ τυπου μετα τα 100000χλμ αρχιζουν να παρουσιαζουν τα προβληματακια τους ,σε αλλα πιο πολυ κ σε αλλα πιο λιγο.Αυτο οφειλονται λογω της χρησης αλλα κ της ηλικιας του χρονου.Αλλωστε τα περισσοτερα προβληματα ειναι ιδια στις ιδιες σειρες παραγωγης.Βεβαια οσο ανανεωνεται ενα μοντελο τοσο μειωνονται αυτα τα προβληματα μιας κ το εργοστασιο λαμβανει τα προβληματα αυτα απ τις αναφορες των αντιπροσωπων της κ ετσι στις ανανεωσεις των μοντελων τους βελτιωνουν κ τα προβληματικα μερη.Ομως ξαναλεω πως ειναι κ θεμα τυχης ....μπορει να σου βγει καλο μπορει κ να πινεις καφε συχνα στα συνεργεια...

ditris
24-02-12, 19:07
Γεια σας φιλοι, 1ο ποστ, καλως σας βρηκα, κατοχος ε36 cabrio

Αντιλαμβανομαι οτι το ε46 cabrio F/L αναλογα το ετος και το μηνα κατασκευης μπορει να φοραει Ν23 η Ν46

Τελικα τι διαφορα εχουν οι δυο κινητηρες?
ο Ν46 δινει καλυτερη τελικη ταχυτητα λογω επιπλεον 7 ιππων?
η ροπη ειναι ιδια ?

εχω βρει δυο ε46 F/L που με ενδιαφερουν
το Ν42 εχει λιγοτερα χλμ και πιο πολλα εξτρα. αξιζει να στραφω προς το Ν46 η προκειται για διαφορες μη αντιληπτες στο δρομο παρα μονο σε πιστα με χρονομετρα...?

cheers
Γιώργο το θέμα είχε ξανασυζητηθεί -->http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=29635 ....ρίξε μια ματιά
το αυτοκίνητο μια χαρα μου φαινεται..κ η τιμούλα καλή..οπότε αφού το έλενξες....δεν βλέπω ομίχλη στο τούνελ να μην προβείς στην αγορά του!Εξάλλου όπως είπαν κ τα παιδιά μην αγχώνεσαι γ τυχόν προβλήματα.....όλα τα αυτοκινητα βγαζουν μερικά....ειδικα στο συγκεκριμένο που δεν είναι κ τόσο δαπανηρά...no problem!Εξάλλου σε όλα τα μεταχειρισμένα υπάρχει πάντα το ρίσκο.......

Y.Γ Το μόνο που χρειάζεται αλλαγή στο αυτοκίνητο που σκέπτεσαι...είναι οι εξωτερικοί καθρέπτες!Ή με ΟΕΜ απο απλό Ε46 ή με ΟΕΜ Μ3 Ε46!Αυτοί που φορά είναι κάπως "άκυροι"(+ ότι έχουν οι replica κ προβλήματα ρυθμίσεων ο δεξής, καλής ορατότητας)....κατα την άποψη μου....είναι σαν του- ομολογουμένως εξαίσιου χρώματος- επισυναπτόμενου αυτοκινητου...που ενώ δόθηκαν τόσα χρήματα για να μετατραπεί πλήρως εξωτερικά σε Μ3 Ε46 ο ιδιοκτητης του δεν έδωσε 100-200 ευρώ παραπάνω να βάλει ΟΕΜ Μ3 Ε46 mirrors τη στιγμή που το καπώ της Μ3 που έβαλε κοστίζει σίγουρα 500 ευρώ..μετάχειρο!

Vassilis E46 Cabrio
24-02-12, 19:13
γεια σου βασίλη

γιώργος

πράγματι ο Dim έδωσε ρεσιτάλ ερμηνείας...

Αυτός ο Ν42 υποθέτω ότι δεν παίρνει και πολλά πολλά. στο φιλτροκούτι του τι έχει μέσα ?
αν θυμάμαι από του αδερφού μου που είχε Ε46 coupe είχε ένα κωνικό φίλτρο που έμοιαζε με φιλτροχοάνη, ( ίσως να με απατά η μνήμη μου).
ο Ν42 δέχεται κάποιο φίλτρο εντός του κουτιού ή θα αρχίσει τίποτα περίεργα ?

με την ευκαιρία το όχημα είναι αυτό

http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/2099796/


cheers

Σωστά υποθέτεις δεν είναι κινητήρας που σηκώνει βελτίωση...και αν τη σηκώσει αυτή θα είναι ανούσια...δεν κερδίζεις σε τπτ...Με Φ.Π.Ε. δηλαδή φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση θα κερδίσεις τουλάχιστον 20 άλογα,λίγα κιλά ροπής και πολλά ευρώ για na δουλέψει όλο αυτό....

Ναι το φίλτρο μοιάζει με κωνικό σχήμα και είναι τοποθετημένο μέσα στο φιλτροκούτι...
Με το ελεύθερο φίλτρο απλά να έχεις καλύτερη αναπνοή στο μοτέρ...μην περιμένεις να δεις βελτίωση και τα υποσχόμενα άλογα που αναγράφουν στα κουτιά τους +5...
Βάλς ένα Κ&Ν φίλτρο στα 70 ευρώ αν θυμάμαι καλα και θα είσαι κομπλέ....

Τέλος το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το αναλύσαμε σε προηγούμενο thread...Εσύ το πήρες εν τέλη....http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=29635

GEECO
24-02-12, 21:12
Γιώργο το θέμα είχε ξανασυζητηθεί -->http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=29635 ....ρίξε μια ματιά
το αυτοκίνητο μια χαρα μου φαινεται..κ η τιμούλα καλή..οπότε αφού το έλενξες....δεν βλέπω ομίχλη στο τούνελ να μην προβείς στην αγορά του!Εξάλλου όπως είπαν κ τα παιδιά μην αγχώνεσαι γ τυχόν προβλήματα.....όλα τα αυτοκινητα βγαζουν μερικά....ειδικα στο συγκεκριμένο που δεν είναι κ τόσο δαπανηρά...no problem!Εξάλλου σε όλα τα μεταχειρισμένα υπάρχει πάντα το ρίσκο.......

Y.Γ Το μόνο που χρειάζεται αλλαγή στο αυτοκίνητο που σκέπτεσαι...είναι οι εξωτερικοί καθρέπτες!Ή με ΟΕΜ απο απλό Ε46 ή με ΟΕΜ Μ3 Ε46!Αυτοί που φορά είναι κάπως "άκυροι"(+ ότι έχουν οι replica κ προβλήματα ρυθμίσεων ο δεξής, καλής ορατότητας)....κατα την άποψη μου....είναι σαν του- ομολογουμένως εξαίσιου χρώματος- επισυναπτόμενου αυτοκινητου...που ενώ δόθηκαν τόσα χρήματα για να μετατραπεί πλήρως εξωτερικά σε Μ3 Ε46 ο ιδιοκτητης του δεν έδωσε 100-200 ευρώ παραπάνω να βάλει ΟΕΜ Μ3 Ε46 mirrors τη στιγμή που το καπώ της Μ3 που έβαλε κοστίζει σίγουρα 500 ευρώ..μετάχειρο!

100% σωστός και συμφωνω μαζί σου.
αλλά προέχει ζάντα μικρότερη 18άρα, ελαστικα, , αμορτισερ ελατήρια , διότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης φοράει τα εργοστασιακά αμορτισερ με ελατήρια χαμηλα άγνωστης προέλευσης, και το όλο πακέτο μου φάνηκε ποιο άκυρο από τους καθρέπτες.

GEECO
24-02-12, 21:22
Σωστά υποθέτεις δεν είναι κινητήρας που σηκώνει βελτίωση...και αν τη σηκώσει αυτή θα είναι ανούσια...δεν κερδίζεις σε τπτ...Με Φ.Π.Ε. δηλαδή φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση θα κερδίσεις τουλάχιστον 20 άλογα,λίγα κιλά ροπής και πολλά ευρώ για na δουλέψει όλο αυτό....

Ναι το φίλτρο μοιάζει με κωνικό σχήμα και είναι τοποθετημένο μέσα στο φιλτροκούτι...
Με το ελεύθερο φίλτρο απλά να έχεις καλύτερη αναπνοή στο μοτέρ...μην περιμένεις να δεις βελτίωση και τα υποσχόμενα άλογα που αναγράφουν στα κουτιά τους +5...
Βάλς ένα Κ&Ν φίλτρο στα 70 ευρώ αν θυμάμαι καλα και θα είσαι κομπλέ....

Τέλος το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το αναλύσαμε σε προηγούμενο thread...Εσύ το πήρες εν τέλη....http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=29635

Βασίλη το έίχα τσεκάρει το θρεντ, σκέφτηκα ότι το θέμα του κινητήρα θα έπρεπε να ανοίξει στα τεχνικά θέματα για να μη χαλάσει το άλλο θέμα της αγοράς του άλλου χρήστη.

σε περίπτωση τοποθέτησης kn ο ήχος περνάει στην καμπίνα ? έχει ευχάριστη χροια ?
μπαίνει εύκολα ?
καταιγισμός ερωτήσεων ....

ditris
24-02-12, 21:48
100% σωστός και συμφωνω μαζί σου.
αλλά προέχει ζάντα μικρότερη 18άρα, ελαστικα, , αμορτισερ ελατήρια , διότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης φοράει τα εργοστασιακά αμορτισερ με ελατήρια χαμηλα άγνωστης προέλευσης, και το όλο πακέτο μου φάνηκε ποιο άκυρο από τους καθρέπτες.

Ελαστικά αν δεν έχεις φρόντισε διότι είναι υψίστης σημασίας!Δεν είναι ανάγκη να βάλεις κάτι επώνυμο απαραίτητα(michelin,bridgestone,pirelli) στις 18ρες μιας κ το κόστος στα επώνυμα ελαστικά είναι απλησίαστο!Εγώ ας πούμε εβαλα matador(θυγατρική της continental, μαλακό ωραίο-αθόρυβο+made in france!)225-40-18 σε όλους τους τροχους με συνολικο κοστος 450 ευρω!Οι ζάντες εσου (18ρες) είναι όμορφες κατα την άποψη μου κ δεν θα τις άλλαζα!Τα μανισια αμορτισερ δεν υπάρχει θεμα αν τα συνδυασεις με aftermarket ελατήρια...έτσι τόχω κ εγώ....κ το αποτελεσμα ειναι ναχεις άνετη κύλιση χωρις οι ανωμαλίες των δρομων να περνουν στην πλάτη σου κ χωρις να ταλαιπωρεις το αμαξωμα με καταπονησεις-στρεβλώσεις στα σημεία ελέω χαμηλοπροφιλων ελαστικών!Αν χρειαζονται αλλαγη τα αμορτισερ θα προτεινα τα μαλακά bodge!
Για τους καθρεπτες έτσι πως σκεπτηκες ίσως κ ναχεις δίκιο.....άλλα πράματα προέχουν κ πολύ ορθά σκέπτεσαι......

Υ.Γ πάντως κ με 150ps το αυτοκινητο μια χαρα παέι.....που ανεφερες....είναι κ πιο οικονομικό...απο αντιστοιχα 2,5ρια 3λιτρα 6κύλινδρα σύνολα.....γιατί το αυτοκινητο όταν το παιρνουμε πρεπει να το χαιρομαστε....ΝΑ μη φοβουμαστε να γραφουμε χλμ....για να μην μας καιει μεγαλες ποσοτητες βενζινης....:)

GEECO
24-02-12, 21:58
Ελαστικά αν δεν έχεις φρόντισε διότι είναι υψίστης σημασίας!Δεν είναι ανάγκη να βάλεις κάτι επώνυμο απαραίτητα(michelin,bridgestone,pirelli) στις 18ρες μιας κ το κόστος στα επώνυμα ελαστικά είναι απλησίαστο!Εγώ ας πούμε εβαλα matador(θυγατρική της continental, μαλακό ωραίο-αθόρυβο+made in france!)225-40-18 σε όλους τους τροχους με συνολικο κοστος 450 ευρω!Οι ζάντες εσου (18ρες) είναι όμορφες κατα την άποψη μου κ δεν θα τις άλλαζα!Τα μανισια αμορτισερ δεν υπάρχει θεμα αν τα συνδυασεις με aftermarket ελατήρια...έτσι τόχω κ εγώ....κ το αποτελεσμα ειναι ναχεις άνετη κύλιση χωρις οι ανωμαλίες των δρομων να περνουν στην πλάτη σου κ χωρις να ταλαιπωρεις το αμαξωμα με καταπονησεις-στρεβλώσεις στα σημεία ελέω χαμηλοπροφιλων ελαστικών!Αν χρειαζονται αλλαγη τα αμορτισερ θα προτεινα τα μαλακά bodge!
Για τους καθρεπτες έτσι πως σκεπτηκες ίσως κ ναχεις δίκιο.....άλλα πράματα προέχουν κ πολύ ορθά σκέπτεσαι......

Υ.Γ πάντως κ με 150ps το αυτοκινητο μια χαρα παέι.....που ανεφερες....είναι κ πιο οικονομικό...απο αντιστοιχα 2,5ρια 3λιτρα 6κύλινδρα σύνολα.....γιατί το αυτοκινητο όταν το παιρνουμε πρεπει να το χαιρομαστε....ΝΑ μη φοβουμαστε να γραφουμε χλμ....για να μην μας καιει μεγαλες ποσοτητες βενζινης....:)

makos δε κατάλαβες... φοράει 19ρες με ακυρη ανάρτηση....κουτσουρο
πρεπει να παω σε 18αρες...
σωστό το σχόλιό σου πρέπει αν τις χαιρόμαστε τις μπεμπες μας

ditris
24-02-12, 22:18
makos δε κατάλαβες... φοράει 19ρες με ακυρη ανάρτηση....κουτσουρο
πρεπει να παω σε 18αρες...
σωστό το σχόλιό σου πρέπει αν τις χαιρόμαστε τις μπεμπες μας
Νόμιζα 18ρια φορούσε!Τα 19ρια όντως too much είναι κ σε διαμετρο κ ιδιως αν συνδυαζονται με κανενα 245-255 πίσω πέλμα κ με επιβαρυντικο 30ρι προφιλ!Στη πλειοψηφία κ με μαμα αμορτισερ αλλα πολύ χαμηλοπροφιλα λαστιχα πάλι κούτσουρο το αισθανεσαι!Βαλε 18ρια κ παντού 225-40-18 τότε!Ειναι σωστη, κινησιμη κ οικονομικη διασταση!Αμορτισερ βαλε καινουργια μαλακά να μην κοπαναει κ ελατηρια ή τα ίδια(συνηθως δεν χαλανε!) ή καινουργια, ας είναι κ χαμηλά να τονίζεται η ομορφιά, ειδάλλως θαναι πολύ "ψηλό" το αυτοκίνητο!Δεν υπάρχει θεμα αν τα ελατηρια ειναι πιο χαμηλά...κ εγω ετσι τοχω 3,5ποντα ελατηρια στα mama αμορτισερ........κ δεν έχω θέμα

GEECO
24-02-12, 22:37
Νόμιζα 18ρια φορούσε!Τα 19ρια όντως too much είναι κ σε διαμετρο κ ιδιως αν συνδυαζονται με κανενα 245-255 πίσω πέλμα κ με επιβαρυντικο 30ρι προφιλ!Στη πλειοψηφία κ με μαμα αμορτισερ αλλα πολύ χαμηλοπροφιλα λαστιχα πάλι κούτσουρο το αισθανεσαι!Βαλε 18ρια κ παντού 225-40-18 τότε!Ειναι σωστη, κινησιμη κ οικονομικη διασταση!Αμορτισερ βαλε καινουργια μαλακά να μην κοπαναει κ ελατηρια ή τα ίδια(συνηθως δεν χαλανε!) ή καινουργια, ας είναι κ χαμηλά να τονίζεται η ομορφιά, ειδάλλως θαναι πολύ "ψηλό" το αυτοκίνητο!Δεν υπάρχει θεμα αν τα ελατηρια ειναι πιο χαμηλά...κ εγω ετσι τοχω 3,5ποντα ελατηρια στα mama αμορτισερ........κ δεν έχω θέμα
θα ξεκινήσω με 18αρες και bilstein sprint με ελατηρια μαλλον hr.

kefalismos
24-02-12, 22:44
Eτοιμάσου για ακόμα σκληρότερο αυτοκίνητο με τα σπριντ λοιπον ... Η αλλαγή σε 18 άρες δεν θα αντισταθμίσει την διαφορά από μαμα σε σπριντ .

GEECO
25-02-12, 09:13
χμμμμ στο Ε36 με sprint k HR σινεμπλοκ απο Μ3 είχα ένα ψιλο καλό στήσιμο, χωρίς το όχημα να είναι πτώμα... ή να κοπανάει κλπ
κάτσε να το κυκλοφορήσω από τρίτη λίγο καλύτερα και βλέπουμε....
πάντως αυτή τη στιγμη οι ελληνικοί δρόμοι δεν είναι γαι 19άρες με τόσο χαμηλά προφίλ και υπεραπόλυτο σκληρό στήσιμο. Είναι παρατημένοι και εκτός από τους κρατήρες και τα μπαλώματα δεν υπάρχει γκριπ πουθενά πλην της Α.Ο. και των γνωστών κομματιών που έχουν παραδωθεί στην επαρχία.
έχουμε ξεφύγει λίγο από το θέμα κινητήρα ;)

Vassilis E46 Cabrio
25-02-12, 16:26
θα ξεκινήσω με 18αρες και bilstein sprint με ελατηρια μαλλον hr.

Αυτόν τον συνδιασμό έχω κι εγώ 18αρες Μ6 με Βilstein Sprint και H&R 3.5 και είμαι μούρλια.....

Driver M
25-02-12, 20:19
Έχω τον Ν46Β20 στην Ε90 μου και ύστερα από 50 κάτι χιλιάδες χλμ που έχω κάνει είναι υποδειγματικός χωρίς κανένα πρόβλημα.

BMW-Racing
25-02-12, 20:47
Νωρις ειναι ακομη...στο στρωσιμο εισαι...πες μας παλι μετα απο 50000χλμ...