Επιστροφή στο Forum : Δεν κουμπωνουν οι ταχυτες!!


κμβ
19-02-12, 07:49
Τα χαιρετησματα μου σε ολους τους φίλους/

Εδω και κανα μηνα το μπεμπε μου Ε46 1.6Ci 2005 μοντελακι μου κανει κολπα. Χθες για παραδειγμα το βαζω μπρος να ζεσταινετε και μετα απο λιγο προσπαθησα να βαλω οπισθεν (πουθενα) 1η,2η2,3η καμια ταχυτητα. Το εσβησα κανα 4 φορες και με τα χιλια ζορια εβαλα 1η. Στο ταξιδι μου δεν ειχα καποιο προβλημα, αλλα μου το εχει ξανακανει κατι φορες απο φαναρι σε φαναρι, με την γιουχα να πηγαινει συνεφο.

Εχω 109.000 km οπου τα 100.000 ειναι όλα σε εθνικη.
Να ειμαι τυχερος και να θελει αλλαγη στις βαλβολινες??? (εαν και λενε πως δεν αλλαζεις ποτε???)
Να ειναι βολαν που μου ειπε ενας φιλος?

Τι να πω, και το προσεχω σαν τα ματια μου, ουτε παντες ουτε τιποτα. (με 115 αλογα και να ηθελα τι να κανω!!! χαχαχαχαχ):bricks1:

bmwdakias85
19-02-12, 08:12
αυτος που δεν μπορει με 115 δεν μπορει ουτε με 500 ηππους!
μηπως μπατιναρι καθολου?το εχεις σεικωσει ποτε να δεις τι γηνεται απο το λεβιε μεχρη εκει που καταλιγει στο σαζμαν μηπως εχει φυγει καμια ασφαλεια η εχει φαγωθει κανας αποστατης

κμβ
19-02-12, 08:21
αυτος που δεν μπορει με 115 δεν μπορει ουτε με 500 ηππους!
μηπως μπατιναρι καθολου?το εχεις σεικωσει ποτε να δεις τι γηνεται απο το λεβιε μεχρη εκει που καταλιγει στο σαζμαν μηπως εχει φυγει καμια ασφαλεια η εχει φαγωθει κανας αποστατης

χαχαχα καλημερα, η αληθεια ειναι πως αν δεν ειναι δικο μου το οχημα μπορω να το σβουριζω για τα καλα, αλλα το μωρο το εχω στα πουπουλα.

Πριν δυο μερες το σηκωσα που εκανα αλλαγη σε λαδια και δεν ειχε κατι το περιεργο.
Ουτε χτυπηματα, ουτε λαδια.

bmwdakias85
19-02-12, 08:31
καλα κανεις να το προσεχεις!
οσο για το αλλο μην περιμενεις να σου κανει κουκου ρε αδερφε καποιο λεπτομερια ειναι για να μην σου το κανει συνεχεια! κατι φευγει απο την θεση του στην περιοχη που σου ειπα

κμβ
19-02-12, 08:56
εχεις δικιο, θα το σηκωσω μηπως ανακαλυψω κατι

zaharias
19-02-12, 11:09
Μηπως ειναι το αντλιάκι του συμπλεκτη..??

Κατσε να το δει ο rapid να μας πει..

Βαλε ενα ζευγαρι 15αρες πισω με παλια-ξερα λαστιχα, να καταλαβεις τι θα πει παντα... :D

rapid_fast
19-02-12, 12:48
Μηπως ειναι το αντλιάκι του συμπλεκτη..??

Κατσε να το δει ο rapid να μας πει..

Βαλε ενα ζευγαρι 15αρες πισω με παλια-ξερα λαστιχα, να καταλαβεις τι θα πει παντα... :D

Ζαχαρία,
για να είναι το βαρελάκι του συμπλέκτη, ή το κάτω βαρελάκι του κιβωτίου,
πρέπει να προσπαθείς να βάλεις ταχύτητα, και ο λεβιές να μην πηγαίνει κάν στη θέση.
Το κύκλωμα παίρνει υγρά, απο τα φρένα νομίζω..
Αν δεν έχεις αλλάξει ποτέ υγρά και έχει παγιδέψει υγρασία, και έχεις φθορά στα στεγανά
απο το βαρελάκι, και δεν έχεις σωστή στάθμη υγρών (και τα 3 μαζί) τότε μπορεί να συμβεί και χωρίς διαρροή..
Πρώτη κίνηση ο έλεγχος υγρών φρένων σαν στάθμη, δεύτερη η ράμπα και ο έλεγχος οτι
το βαρελάκι του κιβωτίου δεν έχει μετακινηθεί απο την άρθρωση του κιβωτίου, και μετά
ψάχνεις τα υπόλοιπα..
Επειδή τα βαρελάκια όμως δεν χαλάνε τόσο σύντομα, μάλλον κοιτάζουμε σε μερική
αποσύνδεση απο το κάτω βαρελάκι του κιβωτίου..
Αν δεν ειναι αυτό, πάει για δίσκο πλατώ..

bmw318i
19-02-12, 13:38
Αν το τελευταίο χρονικό διάστημα, ιδίως στα κρύα, έμπαινε ψιλοδύσκολα η πρώτη και η όπισθεν και δε του έδωσες ιδιαίτερη σημασία, μάλλον Δίσκος- Πλατώ είναι. Αν παρουσιάστηκε ξαφνικά το πρόβλημα τότε φταίει κάτι άλλο.

Dimitris ///M
19-02-12, 17:04
Αν το τελευταίο χρονικό διάστημα, ιδίως στα κρύα, έμπαινε ψιλοδύσκολα η πρώτη και η όπισθεν και δε του έδωσες ιδιαίτερη σημασία, μάλλον Δίσκος- Πλατώ είναι. Αν παρουσιάστηκε ξαφνικά το πρόβλημα τότε φταίει κάτι άλλο.

Το δισκόπλατο δεν έχει να κάνει αν δεν μπαίνει εύκολα η 1η και η όπισθεν στα κρύα.
Το δισκόπλατο φαίνεται αν πατινάρει ή όχι ή δεν παίρνει καθόλου καμία ταχύτητα.

Και επίσης μπορείς να το καταλάβεις αν φταίει (δίσκος/πλατό) αν ενώ πηγαίνεις με πχ 30-40χλμ/ω, βάλεις 4η μέσα και σανιδώσεις το γκάζι, αν ανεβάσει αμέσως στροφές χωρίς να ανεβάζει ταχύτητα τότε δεν έχεις δίσκο πλατό, απλά τα πράγματα, το λεγόμενο "πατινάρισμα".

mike21
19-02-12, 19:38
δισκοπλατο,εχει ξανασυμβει

Dimitris ///M
19-02-12, 22:07
δισκοπλατο,εχει ξανασυμβει

Πιθανών απλά δεν το χω ξαναακούσει πουθενά αυτό. Αφού έχει ξανασυμβεί πάω πάσο ;)

κμβ
20-02-12, 10:19
Ζαχαρία,
για να είναι το βαρελάκι του συμπλέκτη, ή το κάτω βαρελάκι του κιβωτίου,
πρέπει να προσπαθείς να βάλεις ταχύτητα, και ο λεβιές να μην πηγαίνει κάν στη θέση.
Το κύκλωμα παίρνει υγρά, απο τα φρένα νομίζω..
Αν δεν έχεις αλλάξει ποτέ υγρά και έχει παγιδέψει υγρασία, και έχεις φθορά στα στεγανά
απο το βαρελάκι, και δεν έχεις σωστή στάθμη υγρών (και τα 3 μαζί) τότε μπορεί να συμβεί και χωρίς διαρροή..
Πρώτη κίνηση ο έλεγχος υγρών φρένων σαν στάθμη, δεύτερη η ράμπα και ο έλεγχος οτι
το βαρελάκι του κιβωτίου δεν έχει μετακινηθεί απο την άρθρωση του κιβωτίου, και μετά
ψάχνεις τα υπόλοιπα..
Επειδή τα βαρελάκια όμως δεν χαλάνε τόσο σύντομα, μάλλον κοιτάζουμε σε μερική
αποσύνδεση απο το κάτω βαρελάκι του κιβωτίου..
Αν δεν ειναι αυτό, πάει για δίσκο πλατώ..


Τα υγρα ειναι στην κανονική στάθμη.
Ραμπα ακομα δεν το εχω βάλει.

Παντως αρχιζει και γίνεται πιο έντονο το πρόβλημα. Σήμερα το πρωί και ενώ το αυτοκίνητο ήταν σε κεκλιμένο επίπεδο παλι δεν έβαζε καμία ταχύτητα. Έτσι λοιπόν δοκίμασα εναλλαγή ΄πανω κάτω απο 1ή σε 2ά χωρις βέβαια να κουμπωνει καμία ώσπου πήρε την πρώτη. Έπαιζα δηλαδη στην νεκρά πάνω κάτω ώσπου την πήρε. Μήπως ο τρόπος που το παρκάρω να φταίει. :
Στο χώρο πάρκινγκ σε κεκλιμένο επίπεδο και το αυτοκίνητο το κρατάει η πρώτη πιο πολύ και σχεδόν καθόλου το χειρόφρενο. Μήπως να έχει χαλαρώσει καποιος σύνδεσμος??

κμβ
20-02-12, 10:27
δισκοπλατο,εχει ξανασυμβει

φίλε mike επειδη το μπε μπε το προσέχω πολύ και δεν κινείται σχεδόν καθόλου μεσα στην πόλη παρα μόνο για ταξίδια εκτός Αθήνας και στα 109,000 km που έχει δεν θα είναι υπερβολη να πω πως τα 9000 km ειναι πολλα για αυτα που έχω πραγματικα κινηθεί εντός.
Έλπίζω να μην είναι δίσκο πλατό μιας και δεν το έχω καταλαβει να πατινάρει.
Σε ταξίδι προ 3 ημερών δεν μου έκανε καθόλου τίποτα και επειδη το πάρκαρα και σε κανονικό σημείο μήπως. Τι να πω, δεν ξέρω με έχει στεναχωρήσει το όλο θέμα.

mike21
20-02-12, 16:28
φίλε mike επειδη το μπε μπε το προσέχω πολύ και δεν κινείται σχεδόν καθόλου μεσα στην πόλη παρα μόνο για ταξίδια εκτός Αθήνας και στα 109,000 km που έχει δεν θα είναι υπερβολη να πω πως τα 9000 km ειναι πολλα για αυτα που έχω πραγματικα κινηθεί εντός.
Έλπίζω να μην είναι δίσκο πλατό μιας και δεν το έχω καταλαβει να πατινάρει.
Σε ταξίδι προ 3 ημερών δεν μου έκανε καθόλου τίποτα και επειδη το πάρκαρα και σε κανονικό σημείο μήπως. Τι να πω, δεν ξέρω με έχει στεναχωρήσει το όλο θέμα.

Ακριβώς ίδια περίπτωση,ίδια συμπτώματα,καλοδιατηρημένο κτλ,και εμείς δέν πιστέυαμε ότι φταίει το δισκόπλατο,μήπως είναι το πάνω αντλιάκι,μήπως είναι το κάτω,τα αλλάξαμε όλα και αφού δέν άλλαξε τίποτα αλλάξαμε και το δισκόπλατο και ησυχάσαμε.Κάνε έναν έλεγχο αλλά αυτό πιστέυω ότι είναι.

κμβ
20-02-12, 20:09
Πρεπει να το αλλάξω το ταχυτερο δυνατο ή μπορω να το αφήσω για κανα 2 μήνο.
Λογικα θα πρεπει να μαζεψω κανα 500 € τουλαχιστον ε????

gregE36
20-02-12, 21:01
πας για δισκο .στην bmw σιγουρα 500 .εξω κανα 300-350

mike21
20-02-12, 21:02
Πρεπει να το αλλάξω το ταχυτερο δυνατο ή μπορω να το αφήσω για κανα 2 μήνο.
Λογικα θα πρεπει να μαζεψω κανα 500 € τουλαχιστον ε????

Αρχικά θας πάς να σου κάνουν ένα έλεγχο στα αντλιάκια,τώρα το πόσο καιρό θα το αφήσεις εξαρτάτατε απο το πόσο συχνά σου δημιουργεί πρόβλημα και κατα πόσο σε προβληματίζει στην οδήγηση,οπότε μόνο εσύ ξέρεις την απάντηση,για το κόστος πάρε ένα τηλ σε κάποιο εξουσιοδοτημένο και δίνοντας τον αριθμό πλαισίου θα σου πούν και το κόστος.

GEORGE 1974
21-02-12, 18:38
Παληκάρια μου κάτι τέτοιο μου κάνει και εμένα ,αλλά το αφήνω σέ ακοινησια γία καμια 15αρια μέρες ,δέν κουμπώνουν οι ταχυτητές καθολου ,αλλά μόλις το κουνίσω τήν πάω καμια βόλτα δέν μου το κάνει και λέω με το μυαλό μου ,ότι είναι απο τήν ακινησία,τι παιζεται?

κμβ
22-02-12, 06:36
εγω σε ακινησια μεχρι και μηνα. Εν ολιγης το βγαζω μια φορα το μηνα για ταξιδι, οπου στο ταξιδι δεν μου κανει τιποτα στραβο.

GEORGE 1974
23-02-12, 18:42
Εγω φίλε μου τήν κυκλοφωρό αφτές τίς ημέρες και δέν μου κάνει τίποτα ,άρα θέλουνε τίς τσάρκες τους,
μιά φορά τήν εβδομάδα βολτούλα λοιπών! και απο εκεί και πέρα βλέπουμε,τι βλεπουμε δηλαδή παμε γιά τα επακόλουθα...

rapid_fast
23-02-12, 19:34
Εγω φίλε μου τήν κυκλοφωρό αφτές τίς ημέρες και δέν μου κάνει τίποτα ,άρα θέλουνε τίς τσάρκες τους,
μιά φορά τήν εβδομάδα βολτούλα λοιπών! και απο εκεί και πέρα βλέπουμε,τι βλεπουμε δηλαδή παμε γιά τα επακόλουθα...

Εγώ είχα παρατήσει το αυτοκίνητο μου 35 μέρες στο αεροδρόμιο, όταν πήγα στην Αμερική..
Έβαλα τον πόλο, δούλεψε σαν να μην πέρασε μια μέρα..
Ψυχρά τώρα σε ρωτάω: Ποιό απο τα 2 οχήματα είναι χαλασμένο, το δικό μου ή το δικό σου??

GEORGE 1974
23-02-12, 19:46
Εγώ είχα παρατήσει το αυτοκίνητο μου 35 μέρες στο αεροδρόμιο, όταν πήγα στην Αμερική..
Έβαλα τον πόλο, δούλεψε σαν να μην πέρασε μια μέρα..
Ψυχρά τώρα σε ρωτάω: Ποιό απο τα 2 οχήματα είναι χαλασμένο, το δικό μου ή το δικό σου??

Koίταξε να δείς με τα λεγώμενά σου και με τή εμπειρία σου στα αυτοκίνητα και ότι δέν έχεις πέσει σχέδον καμια φορά έξω ,το δικό μου ίσως αντιμετωπίζει κάποιο θεμάτάκι,αυτό ομώς στή δικία μου περίπτωση ,πιστέυω ότι θα αργήσει να με πάει στα επακόλουθα,βέβαια εκέι που το παρκάρω είναι ανηφόρα,με αποτέλεσμα να έχω πάντα πρώτη κουμπώμένη και δέν είχα και το χειρόφρενο τραβηγμένο για 20 ημέρες ,τώρα από εκεί και πέρα το τακάρω και δέν έχω ταχύτητα μέσα ,δεν μου το ξαναέκανε.

Dim77
23-02-12, 19:59
Ξέρεις φυσικά ότι μπορεί να σε αφήσει στα κρύα του λουτρού, οποιαδήποτε στιγμή, έτσι?

Και ο νομος του Murphy λέει, ότι θα συμβεί στο χειρότερο σημείο, την χειρότερη στιγμή.

κμβ
23-02-12, 20:04
Ξέρεις φυσικά ότι μπορεί να σε αφήσει στα κρύα του λουτρού, οποιαδήποτε στιγμή, έτσι?

Και ο νομος του Murphy λέει, ότι θα συμβεί στο χειρότερο σημείο, την χειρότερη στιγμή.


αυτο ειναι που φοβαμαι και εγω και μολις γεμισει ο κουμπαρας θα ακολουθησω τις οδηγιες των φίλων!!!

rapid_fast
23-02-12, 20:11
αυτο ειναι που φοβαμαι και εγω και μολις γεμισει ο κουμπαρας θα ακολουθησω τις οδηγιες των φίλων!!!
Ξέρεις ποιό είναι το κακό??
Εχεις ένα αυτοκίνητο, και το αφήνεις να ρημάζει, επειδή είσαι σε φέρανε σε δύσκολη
οικονομικά κατάσταση..
Και σήμερα είναι ένα bmw, αύριο μεθαύριο θα είναι ένα dacia...

GEORGE 1974
23-02-12, 20:26
Φίλε μου ,ή BMW μού δέν πρόκειτα να γίνει για μένα dacia πάντα θα είναι BMW ..:) τώρα έτσι απλά δέν μπορώ να πάω και να αλλάζω δίσκο πλατό ,ελπίζω να μου δείξει κάτι ποιο χειροπιαστώ ,ίσως να έχω άδικο αλλά πιστέυω ότι κάτι ρε παιδία ,να δείξη τι να πώ πατινάρησμά ,να μήν κουμπώνουν σωστά οι ταχύτητες .....

BMW-Racing
23-02-12, 20:33
Το αμαξι πλεον το συντηρεις μονο για εσενα ,γιατι απο τις τιμες των μεταχειρισμενων καταλαβαινεις πως δεν αξιζει να κανεις τιποτα παραπανω απο οτι αμεσα χρειαζεται...

κμβ
24-02-12, 00:30
Ξέρεις ποιό είναι το κακό??
Εχεις ένα αυτοκίνητο, και το αφήνεις να ρημάζει, επειδή είσαι σε φέρανε σε δύσκολη
οικονομικά κατάσταση..
Και σήμερα είναι ένα bmw, αύριο μεθαύριο θα είναι ένα dacia...

Προς το παρον εχω πεσει με τα μουτρα στο GSAdventure που πηρα μολις πριν 3 μηνες γιαυτο πιστευω πως η μπουμπου μου κανει ναζια!! Οσο για το αυριο , οπλιζω με δυναμη για να το παλεψω

kostastnt
24-02-12, 00:46
Να ρωτήσω κάτι.. Γιατί δεν βάζετε χειρόφρενο όταν παρκάρετε ώστε να μην κουράζεται η ταχύτητα στο κιβώτιο?

Αυτό που είπε ο rapid είναι γενικά καλό? Σε μεγάλες ακινησίες να βγάζεις τον πόλο εννοώ.. Τι κερδίζουμε? Γιατί το έχω αφήσει παρατημένο 1 μήνα και δεν έπαθε τίποτα εμένα..

ThaNOS E46coupe
24-02-12, 02:37
Να ρωτήσω κάτι.. Γιατί δεν βάζετε χειρόφρενο όταν παρκάρετε ώστε να μην κουράζεται η ταχύτητα στο κιβώτιο?

Αυτό που είπε ο rapid είναι γενικά καλό? Σε μεγάλες ακινησίες να βγάζεις τον πόλο εννοώ.. Τι κερδίζουμε? Γιατί το έχω αφήσει παρατημένο 1 μήνα και δεν έπαθε τίποτα εμένα..
Με το συστημα ραπιντ γλιτωνεις τη μπαταρία. Δεν δίνει ρεύμα στο κύκλωμα κ όταν σας μετά από ένα μήνα πχ να πάρεις το αμάξι σου, αυτή είναι στην κατάσταση που την είχες αφήσει πριν φύγεις! Αλλιώς σιγά σιγά τελειώνει!

GEORGE 1974
24-02-12, 09:48
Να ρωτήσω κάτι.. Γιατί δεν βάζετε χειρόφρενο όταν παρκάρετε ώστε να μην κουράζεται η ταχύτητα στο κιβώτιο?

Αυτό που είπε ο rapid είναι γενικά καλό? Σε μεγάλες ακινησίες να βγάζεις τον πόλο εννοώ.. Τι κερδίζουμε? Γιατί το έχω αφήσει παρατημένο 1 μήνα και δεν έπαθε τίποτα εμένα..

Καλημέρα φίλοι μου,λοιπών χειρόφρενο εγώ δέν τραβάω όταν το αφήνω πολι καιρέ σε ακινησία για τον λόγο, ότι χαλάει οι τρόμπα του φρένου ,έτσι μου ειπε ένας μηχανικός ,από εδώ και πέρα το τακάρω,το ποιο καλό βέβαι α είναι το αυτοκινητο να κοινοιται,αυτοκινητο σε ακινησια βγάζει περισσότερες ζημιές ,απο ένα που κοινοι ται συνέχεια....

LefterisK
24-02-12, 10:43
βγαζοντας τον 1 πολο της μπαταριας τί γινεται με το κεντρικό κλείδωμα ή το συναγερμο;

mike21
24-02-12, 11:08
βγαζοντας τον 1 πολο της μπαταριας τί γινεται με το κεντρικό κλείδωμα ή το συναγερμο;

Δέν δουλέυουν.

rapid_fast
24-02-12, 21:45
Καλημέρα φίλοι μου,λοιπών χειρόφρενο εγώ δέν τραβάω όταν το αφήνω πολι καιρέ σε ακινησία για τον λόγο, ότι χαλάει οι τρόμπα του φρένου ,έτσι μου ειπε ένας μηχανικός
Γιατί, έχεις υδραυλικό χειρόφρενο που πιάνει μέσω αντλίας??
Οταν τον ξαναδείς, να του πεις οτι αυτός χαλάει την πιάτσα....

ThaNOS E46coupe
25-02-12, 02:04
Καλημέρα φίλοι μου,λοιπών χειρόφρενο εγώ δέν τραβάω όταν το αφήνω πολι καιρέ σε ακινησία για τον λόγο, ότι χαλάει οι τρόμπα του φρένου ,έτσι μου ειπε ένας μηχανικός ,από εδώ και πέρα το τακάρω,το ποιο καλό βέβαι α είναι το αυτοκινητο να κοινοιται,αυτοκινητο σε ακινησια βγάζει περισσότερες ζημιές ,απο ένα που κοινοι ται συνέχεια....

το χειρόφρενο πιάνει με συρματόσχοινο πές του... και μάλιστα δέν πιάνει κάν στη δαγκάνα και συνεπώς στη δισκόπλακα . έχει δικά του ταμπούρα και ξεχωριστές σιαγώνες απο μέσα στο μουαγιέ!!! έτσι πές του....:party:

κμβ
25-02-12, 16:06
το χειρόφρενο πιάνει με συρματόσχοινο πές του... και μάλιστα δέν πιάνει κάν στη δαγκάνα και συνεπώς στη δισκόπλακα . έχει δικά του ταμπούρα και ξεχωριστές σιαγώνες απο μέσα στο μουαγιέ!!! έτσι πές του....:party:

ωραιος ο Θανος. φιλε δωσε τα φωτα σου!!!

:+1:

GEORGE 1974
25-02-12, 16:22
Aντε ρε παλληκάρια μου ,μάθαμε και κάτι με τον καθένανε,ότι θέλεις τελικα ακούς έχεται απόλυτο δίκιο!!!Οχι τίποτε άλλο μού το πέζει και΄έξυπνος θα τον κάνω μάγκα!!!!!θα το βρω και στο ΤΙς να του το δώσο χειτοπιαστώ!!!!!

Ρέ γαμότω και να φαναταστοίτε ότι μου είπε ότι τα απομέσα τακάκια πίσω είαν του χειρόφρενου!!μήπως ρε παληκάρια μου τα έχει έτσι μόνο ή BMW ειδάλλως τί να πώ!!!:soapbox:

kostastnt
25-02-12, 20:10
Να κάνω και μια τελευταία ερώτηση :) Τον θετικό πόλο ή τον μαύρο βγάζουμε?

zaharias
25-02-12, 21:34
Να κάνω και μια τελευταία ερώτηση :) Τον θετικό πόλο ή τον μαύρο βγάζουμε?

Τον αρνητικο βγαζεις...

κμβ
01-03-12, 16:37
Λοιπον μιας και δεν εχω παει το μωρο στο μαστορα σημερα το πηρα για δουλεια.
Ειμαι λοιπον στην Ποσειδωνος και βαζω 4η στα 40km/h και κολαω το πεταλ του γκαζιου.
Το αυτοκινητο ανεβαζε σιγα σιγα και αταρχο στροφες.
Συμπερασμα μαλλον δεν ειναι ο δικος. Σωστος???

VASSILISZ
09-03-12, 12:49
Καλημερα σας. Παρακολουθω το φορουμ εδω και καιρο αλλα πρωτη φορα γραφω. Ειμαι κατοχος ενος Ε46 316ci μοντελο 2002 με 195000 χμ χωρις κανενα προβλημα εκτος απο τα τυπικα ( δλδ σινεμπλοκ, αμορτισερ και τετοια). Πριν 2 μερες, πηγαινοντας στη δουλεια ,εβρεχε καταρακτωδως και οι δρομοι ειχανε γεμισει με νερα ως το μεσο της πορτας. Το μεσημερι που πηγα να παρω το αυτοκινητο δεν επερνε καμια ταχυτητα, μαλιστα ενω ειχα πατημενο το συμπλεκτη και προσπαθουσα να κουμπωσω οποιαδηποτε ταχυτητα καταλαβαινα οτι το αυτοκινητο σαν να εδινε ελαφρα κινηση. Μετα απο λιγη προσπαθεια μπηκε πρωτη και απο τοτε ολα καλα, κανενα προβλημα.
Ο μαστορας που πηγαινω (και στον οποιο τρεφω ιδιαιτερη εκτιμηση για τις γνωσεις του) μου ειπε οτι μαλλον περασε υγρασια στο σασμαν και κολησανε ελαφρα οι δισκοι απο σκουρια. Κατι σας αυτο που συμβαινει στα δισκοφρενα δλδ, και με το που μπηκε η πρωτη ταχυτητα ξεκολησε και ολα καλα μετα. Μαλιστα μου ειπε οτι αν αφηνα το αυτοκινητο για μερες ακινητο πιθανον να ειχα μεγαλυτερο προβλημα. Δεν ξερω αν ισχυει.

rapid_fast
09-03-12, 18:21
Καλημερα σας. Παρακολουθω το φορουμ εδω και καιρο αλλα πρωτη φορα γραφω. Ειμαι κατοχος ενος Ε46 316ci μοντελο 2002 με 195000 χμ χωρις κανενα προβλημα εκτος απο τα τυπικα ( δλδ σινεμπλοκ, αμορτισερ και τετοια). Πριν 2 μερες, πηγαινοντας στη δουλεια ,εβρεχε καταρακτωδως και οι δρομοι ειχανε γεμισει με νερα ως το μεσο της πορτας. Το μεσημερι που πηγα να παρω το αυτοκινητο δεν επερνε καμια ταχυτητα, μαλιστα ενω ειχα πατημενο το συμπλεκτη και προσπαθουσα να κουμπωσω οποιαδηποτε ταχυτητα καταλαβαινα οτι το αυτοκινητο σαν να εδινε ελαφρα κινηση. Μετα απο λιγη προσπαθεια μπηκε πρωτη και απο τοτε ολα καλα, κανενα προβλημα.
Ο μαστορας που πηγαινω (και στον οποιο τρεφω ιδιαιτερη εκτιμηση για τις γνωσεις του) μου ειπε οτι μαλλον περασε υγρασια στο σασμαν και κολησανε ελαφρα οι δισκοι απο σκουρια. Κατι σας αυτο που συμβαινει στα δισκοφρενα δλδ, και με το που μπηκε η πρωτη ταχυτητα ξεκολησε και ολα καλα μετα. Μαλιστα μου ειπε οτι αν αφηνα το αυτοκινητο για μερες ακινητο πιθανον να ειχα μεγαλυτερο προβλημα. Δεν ξερω αν ισχυει.
Καλό είναι να αλλάζεις βαλβολίνες στο κιβώτιο.
Είναι πολύ πιθανό, να έχεις πάρει νερό απο το σωληνάκι εκτόνωσης και λόγω υδραυλικής
υποπίεσης να είχες αυτό το σύμπτωμα..
Το ίδιο ακριβώς είχα πάθει με το dodge alero στην Αμερική σε καταιγίδα..

Sardounias
09-03-12, 20:45
Τα χαιρετησματα μου σε ολους τους φίλους/

Εδω και κανα μηνα το μπεμπε μου Ε46 1.6Ci 2005 μοντελακι μου κανει κολπα. Χθες για παραδειγμα το βαζω μπρος να ζεσταινετε και μετα απο λιγο προσπαθησα να βαλω οπισθεν (πουθενα) 1η,2η2,3η καμια ταχυτητα. Το εσβησα κανα 4 φορες και με τα χιλια ζορια εβαλα 1η. Στο ταξιδι μου δεν ειχα καποιο προβλημα, αλλα μου το εχει ξανακανει κατι φορες απο φαναρι σε φαναρι, με την γιουχα να πηγαινει συνεφο.

Εχω 109.000 km οπου τα 100.000 ειναι όλα σε εθνικη.
Να ειμαι τυχερος και να θελει αλλαγη στις βαλβολινες??? (εαν και λενε πως δεν αλλαζεις ποτε???)
Να ειναι βολαν που μου ειπε ενας φιλος?

Τι να πω, και το προσεχω σαν τα ματια μου, ουτε παντες ουτε τιποτα. (με 115 αλογα και να ηθελα τι να κανω!!! χαχαχαχαχ):bricks1:
ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΛΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ!!ΑΝ ΕΠΑΙΖΕ ΕΚΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΤΑΓΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΟΥΠΟΥΛΟ...ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΟ...