PDA

Επιστροφή στο Forum : ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ


koszyg
20-02-12, 02:09
παιδια καλησπερα και απο μενα,

εχω μια bmw 320i E90...πριν απο 4-5 μερες ημουν στην παραλιακη της θεσσαλονικης, πηγαινοντας με 120-130 χιλιομετρα, [ανοιγματα με ενα rover mg χαχα] και εκει που τα διναμε αναβει κοκκινο φαναρι.. πλακωνομαι στα φρενα και αρχιζω τα κατεβασματα στις ταχυτητες απο 4η σε 3η απο 3η σε 2α και απο 2α σε 1η. σταματαει το αμαξι αφηνω το πενταλ του φρενου ολα οκ. αφηνω το πενταλ του συμπλεκτη και τοτε αρχιζει το ΠΡΟΒΛΗΜΑ. το πενταλ του συμπλεκτη δεν ειχε επιστροφη. ειχε κολλησει στο πατωμα και δεν ερχοταν πισω. εβαλα το παπουτσι μου απο πισω και το επανεφερα. παταω συμπλεκτη να βαλω 1η να παω στην ακρη να δω τι εχει γινει και ενα πατουσα τον συμπλεκτη ειχε τρομερα διφορετικη αισθηση και δεν μπορουσε να παρει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ταχυτητα μεσα.... μετα απο πολλες προσπαθειες παιρνει μεσα την πρωτη κανω στην ακρη αναβω αλαρμ και σβηνω το αμαξι για 5-6 λεπτα. μετα το βαζω μπρος.. επερνε ολες τις ταχυτητες κανονικα απλα ο συμπλεκτης καθε φορα που βαζω πρωτη και παω να ξεκινησω το αμαξι τρεμει υπερβολικα πολυ. πατιναρισμα καθολου. οταν κανω κατεβασματα απο 4η σε 3η μετα σε 2α και μετα σε 1η ολα ειναι οκ... οταν ξεκιναω με 1η και κανω αποτομα ανεβασματα το αμαξι τρεμει και χτυπιεται αρκετα.. αν το ξεκιναω και ανεβαζω ταχυτητα πολυ πολυ ομαλα κανενα προβλημα... τι εχει παθει το αμαξι και τι κανω????? ενας γνωστος μου σχετικο με αυτοκινητα μου ειπε οτι θελει να λαδι ο συμπλεκτης ισχυει η μου ειπε μουφα????


ευχαριστω...

STR
20-02-12, 09:12
Σε παρομοιο προβλημα που ειχα ηταν η τρομπα του συμπλεκτη!!! Δεν θυμαμαι κοστος ειναι αρκετα χρονια πισω...

Xristis_Smpena
20-02-12, 09:29
Φιλε μου ειδικα αυτο το 2ερα -1η πως το καταφερες να την παρει ??
Θα καρφωσεις καμια βαλβιδα.

Vassilis E46 Cabrio
20-02-12, 11:44
Φιλε μου ειδικα αυτο το 2ερα -1η πως το καταφερες να την παρει ??
Θα καρφωσεις καμια βαλβιδα.

Εννοούσε σε πολύ χαμηλή ταχύτητα ίσα ίσα που τσούλαγε μέχρι να σταματήσει εντελώς....

koszyg
20-02-12, 13:36
Με ταχυτητα λιγο κατω απ τα 40χλμ κατεβασα απο 2α σε 1η... Τελικα τι προβλημα παιζει να χει και με τι κοστος;;;;; Τωρα λειτουργουν ολα οκ απλα οταν ξεκιναω αποτομα η ανεβαζω αποτομα το αμαξι ταρακουνιεται κ χωροπηδαει παρα πολυ.... Αν κανω "γλυκα" ξεκινηματα και "γλυκες" αλλαγες ολα ειναι νορμαλ...

rapid_fast
20-02-12, 13:47
Με ταχυτητα λιγο κατω απ τα 40χλμ κατεβασα απο 2α σε 1η... Τελικα τι προβλημα παιζει να χει και με τι κοστος;;;;; Τωρα λειτουργουν ολα οκ απλα οταν ξεκιναω αποτομα η ανεβαζω αποτομα το αμαξι ταρακουνιεται κ χωροπηδαει παρα πολυ.... Αν κανω "γλυκα" ξεκινηματα και "γλυκες" αλλαγες ολα ειναι νορμαλ...

Δισκο-πλατώ με δίχαλο και ρουλεμαν, αν δε έχεις ξεκουμπώσει και κανέναν κεντρικό.....

Xristis_Smpena
20-02-12, 13:52
Δισκο-πλατώ με δίχαλο και ρουλεμαν, αν δε έχεις ξεκουμπώσει και κανέναν κεντρικό.....

Δες και καμια βαση μην εχει κοψει

gregE36
20-02-12, 20:04
τοσα κατεβασματα τι τα ηθελες δεν σταματαγε με τιποτα με τα φρενα???χαχαχα πανικος εεε?

stauros772000
21-02-12, 10:17
για να σταματησει το οχημα χρησιμοποιουμε τα ΦΡΕΝΑ. τρομπα(λιγοτερο) ή ρουλμαν δισκου-διχαλα.το πως πηρε την 1η απο 2ρα στα 40 χλμ ειναι ενα θεματακι.οπως και το πως εβαλες ξανα 1η μετα το συμβαν .δεν κροταλιζε?δεν το λυπηθηκες?.....

koszyg
21-02-12, 13:56
και για τι κοστος μιλαμε....;;;

peter79
21-02-12, 14:12
Φιλε μου ειδικα αυτο το 2ερα -1η πως το καταφερες να την παρει ??
Θα καρφωσεις καμια βαλβιδα.


αυτό δεν το κάνεις ποτέ.... δεν υπάρχει λόγος καν...

γενικά απότι κατάλαβα είναι τακτική σου τα κατεβάσματα και μάλιστα αρκετά βίαια...
φρόντισε να τα περιορίσεις...

Vassilis E46 Cabrio
21-02-12, 15:47
Συντονιστήτε στο θέμα,
το πρόβλημα δεν είναι το να κατεβάσει απο 2α σε 1η αλλά όλα τα υπόλοιπα που ειπώθηκαν απο το παλικάρι....
Και στο φανάρι όταν πλησιάσεις και είσαι σχεδόν με μηδαμινή ταχύτητα κατεβάσεις απο 2α σε 1η αυτό εννοούσε το παιδί....:bullhorn:
Τι σας φάνηκε παράξενο αναρωτιέμαι...

stauros772000
21-02-12, 18:00
Με ταχυτητα λιγο κατω απ τα 40χλμ κατεβασα απο 2α σε 1η...

λιγο κατω απο 40 χλμ,δεν ειναι σχεδον μηδαμινη ταχυτητα.πρεπει να πιεσεις πολυ το κιβωτιο για να την δεχτει. με 50 χλμ διεξαγουν τα crash test......
κοστος για ρουλμαν υπολογιζω κανα 40αρι με 50αρι.εργατικα κανα 100αρι.διχαλο ,αγνωστο.δεν μας ειπες αν κατα την πορεια με καποια ταχυτητα ,εχεις κουνημα στο τιμονι......αν ναι ,ειναι το ρουλμαν δισκου.

ThaNOS E46coupe
21-02-12, 19:16
εγώ πιστεύω οτι έχει κόψει δίσκο. Έχει φύγει κομμάτι. Η έχει φάει κ ρουλεμαν.

rapid_fast
21-02-12, 20:22
εγώ πιστεύω οτι έχει κόψει δίσκο. Έχει φύγει κομμάτι. Η έχει φάει κ ρουλεμαν.

Τι είναι ο δίσκος για να κόψει ρε, αβγολέμονο????

koszyg
23-02-12, 03:52
ρε παιδια ομως αν ειναι ο δισκος δεν θα πρεπε να πατηναρει;;;; οταν οδηγαω ηρεμα το αμαξι ειναι μια χαρα και στα αναβασματα και στα κατεβασματα πλα ειναι οκ... αν ξεκινησω και δωσω λιγες στροφες παραπανω παλι ολα καλα... το προβλημα ειναι οταν παω να ξεκινησω οπως ξεκινησουσα με 1η και 1100 με 1300 στροφες εκει τρεμει πολυ.. αν δωσω ξερογκαζια στις 2000 με 2500 και αφησω συμπλεκτη ειτε ηρεμα για μεσα στην πολη ειτε αποτομα και γρηγορα για να πεταχτω μπροστα εκει δεν εχω προβλημα... ουτε οταν πανω στις στροφε για παω με το πλαι απο 3η οταν παει 2α και 5000++++ στροφες και ολα οκ... το προβλημα το ξεκινημα με πρωτη χωρις ξερογκαζια και η οπισθεν χωρις ξερογκαζια... και επισης στις μεγαλες ανηφορες και με 1η και με οπισθεν αν δεν βαλω χειροφρενο να απομονωσω συμπλεκτη σιγα σιγα και το κανω με φρενο και το κανω οπως το κανα με φρενο κ εκει εχω προβλημα με το "χοροπηδηγμα" του αυτοκινητου... ζοριζεται πολυ...επισης στα αποτομα ανεβασματα απο 1η σε 2α σε 3η σε 4η τρεμει... σε κατεβασματα παλι στις ιδιες ταχυτητες τιποτα ολα νορμαλ... αρα καταληγουμε που;;; και κατι τελευταιο ο δισκος ουτε μια φορα εχει μυρισει τη γνωστη μποχα του συμπλεκτη...

rapid_fast
23-02-12, 06:07
Ρε φίλε, γιατί αλλάζεις τα δεδομένα σε κάθε ποστ??
Σου κόλλησε, ή δε σου κόλλησε το πετάλ του συμπλέκτη στο πάτωμα??
Ράμπα, έλεγχος κεντρικού και αν δεν του έχεις αλλάξει τα φώτα, κοιτάς και τη βάση
του κινητήρα και του κιβωτίου, και το σινεμπλόκ του διαφορικού..
Εχεις κάνει ζημια, πρέπει να πας συνεργείο.
Αν γλυτώσεις με τα προφανή και εμφανή, καλώς, διαφορετικά πάς στα εσώψυχα.
Πετάλ στο πάτωμα= δίχαλο.
Πάτημα συμπλέκτη και μη εμπλοκή ταχύτητας, σημαίνει δεν απομονώνει ο δίσκος
απο το πλατώ. Αρα, βαρελάκια, υγρά φρένων ή δίχαλο.
Αν είχες βαλβτρόνικ και περιέγραφες τα πάντα εκτός απο το πετάλ του συμπλέκτη
θα είχες και μοτέρ βαλβτρόνικ στο κόλπο..

koszyg
24-02-12, 16:26
κανεις λαθος. δεν αλλαζω τα δεδομενα σε καθε ποστ ουτε περιγραφω διαφορετικα πραγματα. απλα δινω περισσοτερες λεπτομερειες. κ δεν καταλαβαινω το επιθετικο σου υφος. οτι θα παω συνεργειο στην αντιπροσωπεια θα παω ειναι το μονο σιγουρο.

επιπλεον αυτο που μ εκανε σημερα. σε ανοιχτο δρομο με 4η μεσα και 130-140 οταν επιχειρησα να πατησω το γκαζι στο πατωμα για να κανω προσπεραση αρχισε να ανεβαζει στροφες η μηχανη να τρεμει και η ταχυτητα να μην μεταβαλλεται. εχανε πολυ δηλαδη.... αρα παιζει και δισκος ε?

Xristis_Smpena
24-02-12, 16:43
κανεις λαθος. δεν αλλαζω τα δεδομενα σε καθε ποστ ουτε περιγραφω διαφορετικα πραγματα. απλα δινω περισσοτερες λεπτομερειες. κ δεν καταλαβαινω το επιθετικο σου υφος. οτι θα παω συνεργειο στην αντιπροσωπεια θα παω ειναι το μονο σιγουρο.

επιπλεον αυτο που μ εκανε σημερα. σε ανοιχτο δρομο με 4η μεσα και 130-140 οταν επιχειρησα να πατησω το γκαζι στο πατωμα για να κανω προσπεραση αρχισε να ανεβαζει στροφες η μηχανη να τρεμει και η ταχυτητα να μην μεταβαλλεται. εχανε πολυ δηλαδη.... αρα παιζει και δισκος ε?

Φιλε μου οχι παιζει. ΕΙΝΑΙ δισκος και ισως παιζουν και αρκετα αλλα.

Πηγαινε το χαλαρα το αμαξι αυτες τις μερες να σε βγαλει το 3ημερο μεχρι Καθαρα Δευτερα
και μην το ζοριζεις για να δεις τι εχει, γιατι αμα στο βγαλει αυτο που εχει θα στεναχωρηθεις.

Το ΤΙ ακριβως θελει θα στο πει ενας καλος μηχανικος.
Εδω πηρες απλα μια πρωτη εικονα.
Μην το ταλαιπωρεις αλλο!!

koszyg
24-02-12, 17:11
εννοειται αυτο που λες.... ''γιατι αμα στο βγαλει αυτο που εχει θα στεναχωρεθεις'' τι εννοεις....?

Xristis_Smpena
24-02-12, 17:55
Δισκο θελεις φιλε μου!! Αμα τον πλακωνεις για να δεις τι εχει θα μεινεις στον δρομο.

rapid_fast
24-02-12, 18:54
κανεις λαθος. δεν αλλαζω τα δεδομενα σε καθε ποστ ουτε περιγραφω διαφορετικα πραγματα. απλα δινω περισσοτερες λεπτομερειες. κ δεν καταλαβαινω το επιθετικο σου υφος. οτι θα παω συνεργειο στην αντιπροσωπεια θα παω ειναι το μονο σιγουρο.

επιπλεον αυτο που μ εκανε σημερα. σε ανοιχτο δρομο με 4η μεσα και 130-140 οταν επιχειρησα να πατησω το γκαζι στο πατωμα για να κανω προσπεραση αρχισε να ανεβαζει στροφες η μηχανη να τρεμει και η ταχυτητα να μην μεταβαλλεται. εχανε πολυ δηλαδη.... αρα παιζει και δισκος ε?

Να πάς στο συνεργείο άμεσα, μην έχεις κάνει ζημιά σε κεντρικό και βρεθείς
ανάσκελα με το κεφάλι στην άσφαλτο..
Μη το καθυστερείς, ή μην κυκλοφορείς με το αυτοκίνητο ΚΑΘΟΛΟΥ..
Κατάλαβες τώρα το υφάκι μου?? Βάζεις σε κίνδυνο τη ζωή σου..

koszyg
25-02-12, 02:18
ναι rapid_fast... σε παρεξηγησα μαλλον... anyway no offence.... κραταω αυτα που με ειπες...

koszyg
03-03-12, 08:35
τελικα το αυτοκινητο ειναι σε αντιπροσωπεια της θεσσαλονικης, αλλαγη δισκου, πλατο δεν ηταν υποχρετικο αλλα ειχε φθαρει οποτε αλλαχτηκε και αυτος, επισης ηθελε αλλαγη ρουλεμαν και αλλαγη στις φλατζες τελικο κοστος μαζι με εργατικα 650 ευρω μετα εκπτωσης 500.... :ban:


ευχαριστω για τις απαντησεις σας....

rapid_fast
04-03-12, 08:02
τελικα το αυτοκινητο ειναι σε αντιπροσωπεια της θεσσαλονικης, αλλαγη δισκου, πλατο δεν ηταν υποχρετικο αλλα ειχε φθαρει οποτε αλλαχτηκε και αυτος, επισης ηθελε αλλαγη ρουλεμαν και αλλαγη στις φλατζες τελικο κοστος μαζι με εργατικα 650 ευρω μετα εκπτωσης 500.... :ban:


ευχαριστω για τις απαντησεις σας....

Ποιές φλάντζες ήθελαν αλλαγή???

Υ.Γ. όλοι με παρεξηγούν εμένα...

sierra
04-03-12, 12:03
Υ.Γ. όλοι με παρεξηγούν εμένα...

Δεν σε έχουν γνωρίσει από κοντά Πάνο γι αυτό. Οποιος σε γνωρίσει καταλαβαίνει ότι είσαι πρώτος άνθρωπος και με γνώσεις... :bowdown:

mike21
04-03-12, 13:43
Ποιές φλάντζες ήθελαν αλλαγή???

Υ.Γ. όλοι με παρεξηγούν εμένα...

Προφανώς τσιμούχα θα αλλάξανε(σιγά να μην ήθελε σε τόσο καινούργιο αμάξι αλλαγή)

koszyg
10-03-12, 02:03
και τσιμουχα αλλαξανε και διχαλο, ξεχασα να τα γραψω πανω. και επιπλεον υγρα φρενων που ετσι κ αλλιως χρειαζοταν και αλλαγη φιλτρο καμπινας... ολα ολα ολα ολα μαζι με τα πανω που εγραψα με εργατικα υπολογισμενα μετα την εκπτωση 650ευρω

koszyg
10-03-12, 02:12
ασχετο.... μολις το παρελαβα, μου δειξε τα καμωματα μου. δισκος και πλατο φαγωμενα μεχρι αηδια ειχε φυγει ολη η γομα και η επαφη γινοταν καθαρα σιδερο με σιδερο.

ps. για να βγει το αμαξι απο υπογειο παρκινγκ οικοδομης χρειαστηκαν 2+++ ωρες... ειτε πατουσα γκαζι με νεκρα ειτε με ταχυτητα μεσα το ιδιο ηταν. ηρθε οδικη δεν χωρουσε ηρθε η bmw mobile με Χ5 και κοτσαδορο κ επειδη ειχε στροφη στην ανηφορα του παρκινγκ τον τραβουσα πισω.... σκετο ΒΑΣΑΝΟ