Dim77
05-03-12, 14:55
Test Drive BMW 523i F10 προσφορά της BMW Σφακιανάκης.
Κατ' αρχάς να ευχαριστήσω τη BMW Σφακιανάκης για το test drive και όλα τα δώρα που προσέφερε στο forum μας.
Παρέλαβα το αυτοκίνητο την Παρασκευή και ακολούθησε ο δρόμος της επιστροφής.
Αρχικά στην οδήγηση, με ευχαρίστησε η άριστη ορατότητα και η καλή αίσθηση του χώρου που καταλαμβάνει το αυτοκίνητο, κάνοντας το πολύ φιλικό στην οδήγηση (της ...πρώτης φοράς).
Το αυτόματο κιβώτιο πίστεψα ότι θα είναι σπαζοκεφαλιά καθώς δεν είχα ξαναοδηγήσει αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο (πλην μιας βόλτας σε 1 χιλιομέτρου στον άπλετο χώρο του αεροδρομίου πρόσφατα).
Όμως δεν ήταν. Ήταν ότι έπρεπε για να κάνει την οδήγηση πιο εύκολη και ευχάριστη. (Φυσικά για τον περισσότερο κόσμο -τι μας λέει θα αναρωτιούνται όλοι- , αλλά είπαμε, είμαι λίγο ...neanderthal σε αυτό το θέμα).
Το αυτοκίνητο είναι θωρηκτό με την καλή έννοια.
Σε απομονώνει από τα πάντα που μπορεί να σε ενοχλουν στις μετακινήσεις σου. Από τους θορύβους, από τον αέρα, από την άσχημη μυρωδιά από το καυσαέριο των άλλων οχημάτων. Από τις κακοτεχνίες του δρόμου.
Το ίδιο το αυτοκίνητο δεν ακούγεται καθόλου, και το καλύτερο του είναι με 120-130-140kmh και 2000rpm και κάτι...
Φυσικά μπορείς να πείς και το 150-160 με 2800rpm αλλά είναι περιττό.
Στην απλή λειτουργία (normal mode) το αυτοκίνητο είναι τέλειο, αγχολυτικό, οικονομικό (9.0-9.5lt/100km). Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για 3λιτρο sedan 1700+κιλών με αυτόματο σασμάν.
Μετά από 500km και κάτι έφτασα στο πάρκινγκ με 9.9lt/100km που έγιναν 10.0 όσο έμεινα στο ρελαντί. Και πήγα φυσιολογικά, και σε κίνηση οδήγησα και προσπέρασα και επιτάχυνα και επιβράδυνα και ευχαριστήθηκα το αυτοκίνητο χωρίς να κάνω επιτηδευμένα οικονομική οδήγηση.
Το αυτοκίνητο πέραν της άνεσης, ακόμα και στο normal χωρίς να ασχολείσαι με τίποτα (sport-αλλαγές ταχυτήτων κλπ) μπορεί φυσικά να κινηθεί ταχύτατα, ότι ώρα θελήσεις, με μια απειροελάχιστη καθυστέρηση στο kickdown.
Στο sport το αυτοκίνητο γίνεται ακόμα πιο σωστή ...BMW. Το τιμόνι σταματάει να είναι Mercedes (αυτό είναι πολύ καλό στην Εθνική και σε απλές μετακινήσεις), βαραίνει και αποκτά τέλεια αίσθηση.
Το ίδιο και η απόκριση του γκαζιού, που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από καλό παλιό ατμοσφαιρικό μοτέρ με συρματόσχοινο. (Η απόκριση του γκαζιού είναι καλύτερη από τα ''μαμά'' παλαιότερα BMW π.χ. Ε46).
Το κιβώτιο σε αυτό το επίπεδο λειτουργίας κατεβάζει άμεσα χωρίς καμιά καθυστέρηση ή δισταγμό και εύκολα (έχει συνήθως αλλαγές στις 3000rpm αντί για τις 2000rpm του normal) και κρατάει τη σχέση όταν αφήνεις αρκετά πριν περάσει την επόμενη (που στο νόρμαλ περνάει στη μέγιστη σχέση για πλάκα).
Επίσης η ανάρτηση σφίγγει όσο πρέπει για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η λειτουργία της στο sport είναι εκπληκτική και μπορώ να πώ ότι νιώθεις ότι είναι πιο άνετο κιόλας το αυτοκίνητο καθώς στο νόρμαλ έχει μια μικρή τάση πλεύσης στις συνεχείς κυματοειδής ανωμαλίες ακόμα και της εθνικής.
Παρόλα αυτά ακόμα και στο νορμαλ μπορείς να κινηθείς ...διαστημικά γρήγορα καθώς όταν ζορίζεται το όχημα το πλαίσιο δείχνει τα ''δόντια'' του και δύσκολα θα χρειαστεί να επέμβουν τα ηλεκτρονικά και πέραν της αρχικής δυσαρέσκειας του οχήματος, στρίβει.
Απλά στρίβει. Χωρίς δράματα.
Νομίζω πως λογικός άνθρωπος δεν θα καταφέρει να κανει το αυτοκίνητο να χασει στροφή εκτός και αν το κάνει επίτηδες.
Η αίσθηση του φρένου είναι τέλεια και το ίδιο και η απόδοση των φρένων φυσικά (αν και ομολογώ ότι δεν χρειάστηκε να τα ''δοκιμάσω'').
Ο κινητήρας είναι εκπληκτικός και κρίμα που εγκατέλειψε την σταδιοδρομία του πια. Ήσυχος εκεί που πρέπει, με πολύ ωραίο ήχο ψηλά (καλύτερο του Μ54), και δυνατός από το 0 μέχρι
τις 7000rpm. (Εντάξει μέχρι τις 6700 και μετά θα άλλαζα ταχύτητα, αλλά το κιβώτιο επιμένει μέχρι τον κόφτη)
Στο sport νιώθεις ότι το αυτοκίνητο είναι πιο γρήγορο από όσο χρειάζεσαι.
Θα ήθελα (μπορεί να γίνεται μέσω των ρυθμίσεων του iDrive), στο νόρμαλ όπως είναι η ρύθμιση, να μπορεί να έχει μόνο την ανάρτηση στο σπορ συνέχεια καθώς ήταν τέλεια για το γούστο μου.
Αναγκάζεσαι(?) να το έχεις στο σπορ όπου στην Εθνική έχει το σασμάν 1 ταχύτητα κάτω (δηλαδή 7η αντί για την 8η). Δεν είναι κάτι τραγικό αφού και η 7η είναι πολύ μακριά, απλά
εμένα προσωπικά μου αρέσει να περνάω την τελευταία σχέση στο σασμάν και όταν χρειαστεί κατεβάζουμε.
Εν τέλει, αφήνεις το αυτοκίνητο στο normal mode και απολαμβάνεις τη διαδρομή ξεχνώντας και τις πλεύσεις που δεν είχες παρατηρήσει μέχρι που πάτησες το sport. :smokin:
Σε επαρχιακη διαδρομή δοκίμασα και τη manual λειτουργία που είναι πολύ καλή, αλλά εδώ έχω το πρώτο μειονέκτημα (για πολύ ιδιότροπους, το 99.9% των οδηγών δεν θα το θεωρεί πρόβλημα), στα paddles που είναι σταθερά στο τιμόνι και σε πολύ κλειστές στροφές που έχεις αλλάξει θέση των χεριών στο τιμόνι δεν είναι πια στα χέρια σου, αλλά και πάλι υπάρχει το πολύ καλό λεβιεδάκι που έχει και τη σωστή φορά αλλαγής σχέσεων. Κάτω ανεβάζει, και πάνω (προς το ταμπλό) κατεβάζει, όπως και στα αγωνιστικά (που κάτι ξέρουν που τα έχουν έτσι)...Ούτε ανάποδα, ούτε δεξιά αριστερά που καταλήγουν να είναι μόνο για μάρκετινγκ τελικά.
Μπράβο στη BMW για αυτό γιατί νομίζω είναι και η μόνη που τα έχει έτσι.
Η λειτουργία του iDrive είναι πάρα πολύ καλή και εύκολη, μπορείς να ελέγξεις-ρυθμίσεις σχεδόν τα πάντα (ακόμα και να διαβάσεις το βιβλίο του κατασκευαστή). Το συνήθισα σε 5-10 λεπτά μέσα στην κίνηση.
Η οθόνη πληροφοριών στο κέντρο, είναι επίσης όπως ακριβώς πρέπει, ευανάγνωστη χωρίς να σου αποσπά την προσοχή από το δρόμο.
Φυσικά τα καθίσματα και το σαλόνι είναι πολύ άνετο και έχει πολύ ευχάριστη ατμόσφαιρα το αυτοκίνητο.
Ο κλιματισμός είναι υπέροχος χωρίς επιπλέον σχόλια.
Γενικά το αυτοκίνητο είναι εκπληκτικό και πολύ όμορφο κατά τη γνώμη μου.
Θα μπορούσε άνετα να είναι τέλεια επιλογή και σαν 518i με 1.6Τ (της 118) και 170ps(250Nm) ροπής. (Give Greece a chance, BMW :D που λέει και η νέα καμπάνια διαφήμισης της χώρας):smokin:
Όταν μετακινείσαι ή οδηγείς ή πάς βόλτα με το F10 δεν σε απασχολεί τόσο το αν έχει 207ps ή 180 ή 300. Θα χρησιμοποιήσεις πολύ λιγότερα και απλά ...δεν σε νοιάζει.
Σε αυτό το αυτοκίνητο το λιγότερο που σε νοιάζει είναι οι επιδόσεις. Όποιος μπορεί πάντως καλύτερα να δώσει 7-8000 για καλύτερο εξοπλισμό παρά 7-8000 για να πάρει μεγαλύτερο μοτέρ χωρίς:
Δερμάτινο σαλόνι
Steptronic sport+
Τις ενεργές αναρτήσεις (Εκτός αν πάρει m-pack που έχει m-sport ανάρτηση χωρίς ''ρυθμιση'')
Ηλιοροφή
Navigation έστω και με την μικρή οθόνη (που είναι υπεραρκετή 7'') με το εκπληκτικό iDrive.
Καλύτερα ηχεία (έχει 2 εξτρα επιλογές από όσο νομίζω).
Αν πάρεις F10 με αυτά, ας είναι και 1.6 λιτρα, πάλι είναι τέλειο αυτοκίνητο που σε ικανοποιεί και ευχαριστεί. :king: (Αυτό αντιστοιχεί και σε πρόσφατο thread για Ε90 316).
Υπέροχο.
Ορίστε και μερικές φωτογραφίες του πολύ όμορφου αυτοκινήτου.
Κατ' αρχάς να ευχαριστήσω τη BMW Σφακιανάκης για το test drive και όλα τα δώρα που προσέφερε στο forum μας.
Παρέλαβα το αυτοκίνητο την Παρασκευή και ακολούθησε ο δρόμος της επιστροφής.
Αρχικά στην οδήγηση, με ευχαρίστησε η άριστη ορατότητα και η καλή αίσθηση του χώρου που καταλαμβάνει το αυτοκίνητο, κάνοντας το πολύ φιλικό στην οδήγηση (της ...πρώτης φοράς).
Το αυτόματο κιβώτιο πίστεψα ότι θα είναι σπαζοκεφαλιά καθώς δεν είχα ξαναοδηγήσει αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο (πλην μιας βόλτας σε 1 χιλιομέτρου στον άπλετο χώρο του αεροδρομίου πρόσφατα).
Όμως δεν ήταν. Ήταν ότι έπρεπε για να κάνει την οδήγηση πιο εύκολη και ευχάριστη. (Φυσικά για τον περισσότερο κόσμο -τι μας λέει θα αναρωτιούνται όλοι- , αλλά είπαμε, είμαι λίγο ...neanderthal σε αυτό το θέμα).
Το αυτοκίνητο είναι θωρηκτό με την καλή έννοια.
Σε απομονώνει από τα πάντα που μπορεί να σε ενοχλουν στις μετακινήσεις σου. Από τους θορύβους, από τον αέρα, από την άσχημη μυρωδιά από το καυσαέριο των άλλων οχημάτων. Από τις κακοτεχνίες του δρόμου.
Το ίδιο το αυτοκίνητο δεν ακούγεται καθόλου, και το καλύτερο του είναι με 120-130-140kmh και 2000rpm και κάτι...
Φυσικά μπορείς να πείς και το 150-160 με 2800rpm αλλά είναι περιττό.
Στην απλή λειτουργία (normal mode) το αυτοκίνητο είναι τέλειο, αγχολυτικό, οικονομικό (9.0-9.5lt/100km). Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για 3λιτρο sedan 1700+κιλών με αυτόματο σασμάν.
Μετά από 500km και κάτι έφτασα στο πάρκινγκ με 9.9lt/100km που έγιναν 10.0 όσο έμεινα στο ρελαντί. Και πήγα φυσιολογικά, και σε κίνηση οδήγησα και προσπέρασα και επιτάχυνα και επιβράδυνα και ευχαριστήθηκα το αυτοκίνητο χωρίς να κάνω επιτηδευμένα οικονομική οδήγηση.
Το αυτοκίνητο πέραν της άνεσης, ακόμα και στο normal χωρίς να ασχολείσαι με τίποτα (sport-αλλαγές ταχυτήτων κλπ) μπορεί φυσικά να κινηθεί ταχύτατα, ότι ώρα θελήσεις, με μια απειροελάχιστη καθυστέρηση στο kickdown.
Στο sport το αυτοκίνητο γίνεται ακόμα πιο σωστή ...BMW. Το τιμόνι σταματάει να είναι Mercedes (αυτό είναι πολύ καλό στην Εθνική και σε απλές μετακινήσεις), βαραίνει και αποκτά τέλεια αίσθηση.
Το ίδιο και η απόκριση του γκαζιού, που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από καλό παλιό ατμοσφαιρικό μοτέρ με συρματόσχοινο. (Η απόκριση του γκαζιού είναι καλύτερη από τα ''μαμά'' παλαιότερα BMW π.χ. Ε46).
Το κιβώτιο σε αυτό το επίπεδο λειτουργίας κατεβάζει άμεσα χωρίς καμιά καθυστέρηση ή δισταγμό και εύκολα (έχει συνήθως αλλαγές στις 3000rpm αντί για τις 2000rpm του normal) και κρατάει τη σχέση όταν αφήνεις αρκετά πριν περάσει την επόμενη (που στο νόρμαλ περνάει στη μέγιστη σχέση για πλάκα).
Επίσης η ανάρτηση σφίγγει όσο πρέπει για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η λειτουργία της στο sport είναι εκπληκτική και μπορώ να πώ ότι νιώθεις ότι είναι πιο άνετο κιόλας το αυτοκίνητο καθώς στο νόρμαλ έχει μια μικρή τάση πλεύσης στις συνεχείς κυματοειδής ανωμαλίες ακόμα και της εθνικής.
Παρόλα αυτά ακόμα και στο νορμαλ μπορείς να κινηθείς ...διαστημικά γρήγορα καθώς όταν ζορίζεται το όχημα το πλαίσιο δείχνει τα ''δόντια'' του και δύσκολα θα χρειαστεί να επέμβουν τα ηλεκτρονικά και πέραν της αρχικής δυσαρέσκειας του οχήματος, στρίβει.
Απλά στρίβει. Χωρίς δράματα.
Νομίζω πως λογικός άνθρωπος δεν θα καταφέρει να κανει το αυτοκίνητο να χασει στροφή εκτός και αν το κάνει επίτηδες.
Η αίσθηση του φρένου είναι τέλεια και το ίδιο και η απόδοση των φρένων φυσικά (αν και ομολογώ ότι δεν χρειάστηκε να τα ''δοκιμάσω'').
Ο κινητήρας είναι εκπληκτικός και κρίμα που εγκατέλειψε την σταδιοδρομία του πια. Ήσυχος εκεί που πρέπει, με πολύ ωραίο ήχο ψηλά (καλύτερο του Μ54), και δυνατός από το 0 μέχρι
τις 7000rpm. (Εντάξει μέχρι τις 6700 και μετά θα άλλαζα ταχύτητα, αλλά το κιβώτιο επιμένει μέχρι τον κόφτη)
Στο sport νιώθεις ότι το αυτοκίνητο είναι πιο γρήγορο από όσο χρειάζεσαι.
Θα ήθελα (μπορεί να γίνεται μέσω των ρυθμίσεων του iDrive), στο νόρμαλ όπως είναι η ρύθμιση, να μπορεί να έχει μόνο την ανάρτηση στο σπορ συνέχεια καθώς ήταν τέλεια για το γούστο μου.
Αναγκάζεσαι(?) να το έχεις στο σπορ όπου στην Εθνική έχει το σασμάν 1 ταχύτητα κάτω (δηλαδή 7η αντί για την 8η). Δεν είναι κάτι τραγικό αφού και η 7η είναι πολύ μακριά, απλά
εμένα προσωπικά μου αρέσει να περνάω την τελευταία σχέση στο σασμάν και όταν χρειαστεί κατεβάζουμε.
Εν τέλει, αφήνεις το αυτοκίνητο στο normal mode και απολαμβάνεις τη διαδρομή ξεχνώντας και τις πλεύσεις που δεν είχες παρατηρήσει μέχρι που πάτησες το sport. :smokin:
Σε επαρχιακη διαδρομή δοκίμασα και τη manual λειτουργία που είναι πολύ καλή, αλλά εδώ έχω το πρώτο μειονέκτημα (για πολύ ιδιότροπους, το 99.9% των οδηγών δεν θα το θεωρεί πρόβλημα), στα paddles που είναι σταθερά στο τιμόνι και σε πολύ κλειστές στροφές που έχεις αλλάξει θέση των χεριών στο τιμόνι δεν είναι πια στα χέρια σου, αλλά και πάλι υπάρχει το πολύ καλό λεβιεδάκι που έχει και τη σωστή φορά αλλαγής σχέσεων. Κάτω ανεβάζει, και πάνω (προς το ταμπλό) κατεβάζει, όπως και στα αγωνιστικά (που κάτι ξέρουν που τα έχουν έτσι)...Ούτε ανάποδα, ούτε δεξιά αριστερά που καταλήγουν να είναι μόνο για μάρκετινγκ τελικά.
Μπράβο στη BMW για αυτό γιατί νομίζω είναι και η μόνη που τα έχει έτσι.
Η λειτουργία του iDrive είναι πάρα πολύ καλή και εύκολη, μπορείς να ελέγξεις-ρυθμίσεις σχεδόν τα πάντα (ακόμα και να διαβάσεις το βιβλίο του κατασκευαστή). Το συνήθισα σε 5-10 λεπτά μέσα στην κίνηση.
Η οθόνη πληροφοριών στο κέντρο, είναι επίσης όπως ακριβώς πρέπει, ευανάγνωστη χωρίς να σου αποσπά την προσοχή από το δρόμο.
Φυσικά τα καθίσματα και το σαλόνι είναι πολύ άνετο και έχει πολύ ευχάριστη ατμόσφαιρα το αυτοκίνητο.
Ο κλιματισμός είναι υπέροχος χωρίς επιπλέον σχόλια.
Γενικά το αυτοκίνητο είναι εκπληκτικό και πολύ όμορφο κατά τη γνώμη μου.
Θα μπορούσε άνετα να είναι τέλεια επιλογή και σαν 518i με 1.6Τ (της 118) και 170ps(250Nm) ροπής. (Give Greece a chance, BMW :D που λέει και η νέα καμπάνια διαφήμισης της χώρας):smokin:
Όταν μετακινείσαι ή οδηγείς ή πάς βόλτα με το F10 δεν σε απασχολεί τόσο το αν έχει 207ps ή 180 ή 300. Θα χρησιμοποιήσεις πολύ λιγότερα και απλά ...δεν σε νοιάζει.
Σε αυτό το αυτοκίνητο το λιγότερο που σε νοιάζει είναι οι επιδόσεις. Όποιος μπορεί πάντως καλύτερα να δώσει 7-8000 για καλύτερο εξοπλισμό παρά 7-8000 για να πάρει μεγαλύτερο μοτέρ χωρίς:
Δερμάτινο σαλόνι
Steptronic sport+
Τις ενεργές αναρτήσεις (Εκτός αν πάρει m-pack που έχει m-sport ανάρτηση χωρίς ''ρυθμιση'')
Ηλιοροφή
Navigation έστω και με την μικρή οθόνη (που είναι υπεραρκετή 7'') με το εκπληκτικό iDrive.
Καλύτερα ηχεία (έχει 2 εξτρα επιλογές από όσο νομίζω).
Αν πάρεις F10 με αυτά, ας είναι και 1.6 λιτρα, πάλι είναι τέλειο αυτοκίνητο που σε ικανοποιεί και ευχαριστεί. :king: (Αυτό αντιστοιχεί και σε πρόσφατο thread για Ε90 316).
Υπέροχο.
Ορίστε και μερικές φωτογραφίες του πολύ όμορφου αυτοκινήτου.