PDA

Επιστροφή στο Forum : Test Drive BMW 523i F10 προσφορά της BMW Σφακιανάκης


Dim77
05-03-12, 14:55
Test Drive BMW 523i F10 προσφορά της BMW Σφακιανάκης.

Κατ' αρχάς να ευχαριστήσω τη BMW Σφακιανάκης για το test drive και όλα τα δώρα που προσέφερε στο forum μας.

Παρέλαβα το αυτοκίνητο την Παρασκευή και ακολούθησε ο δρόμος της επιστροφής.

Αρχικά στην οδήγηση, με ευχαρίστησε η άριστη ορατότητα και η καλή αίσθηση του χώρου που καταλαμβάνει το αυτοκίνητο, κάνοντας το πολύ φιλικό στην οδήγηση (της ...πρώτης φοράς).

Το αυτόματο κιβώτιο πίστεψα ότι θα είναι σπαζοκεφαλιά καθώς δεν είχα ξαναοδηγήσει αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο (πλην μιας βόλτας σε 1 χιλιομέτρου στον άπλετο χώρο του αεροδρομίου πρόσφατα).
Όμως δεν ήταν. Ήταν ότι έπρεπε για να κάνει την οδήγηση πιο εύκολη και ευχάριστη. (Φυσικά για τον περισσότερο κόσμο -τι μας λέει θα αναρωτιούνται όλοι- , αλλά είπαμε, είμαι λίγο ...neanderthal σε αυτό το θέμα).

Το αυτοκίνητο είναι θωρηκτό με την καλή έννοια.
Σε απομονώνει από τα πάντα που μπορεί να σε ενοχλουν στις μετακινήσεις σου. Από τους θορύβους, από τον αέρα, από την άσχημη μυρωδιά από το καυσαέριο των άλλων οχημάτων. Από τις κακοτεχνίες του δρόμου.
Το ίδιο το αυτοκίνητο δεν ακούγεται καθόλου, και το καλύτερο του είναι με 120-130-140kmh και 2000rpm και κάτι...
Φυσικά μπορείς να πείς και το 150-160 με 2800rpm αλλά είναι περιττό.

Στην απλή λειτουργία (normal mode) το αυτοκίνητο είναι τέλειο, αγχολυτικό, οικονομικό (9.0-9.5lt/100km). Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για 3λιτρο sedan 1700+κιλών με αυτόματο σασμάν.
Μετά από 500km και κάτι έφτασα στο πάρκινγκ με 9.9lt/100km που έγιναν 10.0 όσο έμεινα στο ρελαντί. Και πήγα φυσιολογικά, και σε κίνηση οδήγησα και προσπέρασα και επιτάχυνα και επιβράδυνα και ευχαριστήθηκα το αυτοκίνητο χωρίς να κάνω επιτηδευμένα οικονομική οδήγηση.

Το αυτοκίνητο πέραν της άνεσης, ακόμα και στο normal χωρίς να ασχολείσαι με τίποτα (sport-αλλαγές ταχυτήτων κλπ) μπορεί φυσικά να κινηθεί ταχύτατα, ότι ώρα θελήσεις, με μια απειροελάχιστη καθυστέρηση στο kickdown.

Στο sport το αυτοκίνητο γίνεται ακόμα πιο σωστή ...BMW. Το τιμόνι σταματάει να είναι Mercedes (αυτό είναι πολύ καλό στην Εθνική και σε απλές μετακινήσεις), βαραίνει και αποκτά τέλεια αίσθηση.
Το ίδιο και η απόκριση του γκαζιού, που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από καλό παλιό ατμοσφαιρικό μοτέρ με συρματόσχοινο. (Η απόκριση του γκαζιού είναι καλύτερη από τα ''μαμά'' παλαιότερα BMW π.χ. Ε46).
Το κιβώτιο σε αυτό το επίπεδο λειτουργίας κατεβάζει άμεσα χωρίς καμιά καθυστέρηση ή δισταγμό και εύκολα (έχει συνήθως αλλαγές στις 3000rpm αντί για τις 2000rpm του normal) και κρατάει τη σχέση όταν αφήνεις αρκετά πριν περάσει την επόμενη (που στο νόρμαλ περνάει στη μέγιστη σχέση για πλάκα).

Επίσης η ανάρτηση σφίγγει όσο πρέπει για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η λειτουργία της στο sport είναι εκπληκτική και μπορώ να πώ ότι νιώθεις ότι είναι πιο άνετο κιόλας το αυτοκίνητο καθώς στο νόρμαλ έχει μια μικρή τάση πλεύσης στις συνεχείς κυματοειδής ανωμαλίες ακόμα και της εθνικής.

Παρόλα αυτά ακόμα και στο νορμαλ μπορείς να κινηθείς ...διαστημικά γρήγορα καθώς όταν ζορίζεται το όχημα το πλαίσιο δείχνει τα ''δόντια'' του και δύσκολα θα χρειαστεί να επέμβουν τα ηλεκτρονικά και πέραν της αρχικής δυσαρέσκειας του οχήματος, στρίβει.

Απλά στρίβει. Χωρίς δράματα.

Νομίζω πως λογικός άνθρωπος δεν θα καταφέρει να κανει το αυτοκίνητο να χασει στροφή εκτός και αν το κάνει επίτηδες.

Η αίσθηση του φρένου είναι τέλεια και το ίδιο και η απόδοση των φρένων φυσικά (αν και ομολογώ ότι δεν χρειάστηκε να τα ''δοκιμάσω'').

Ο κινητήρας είναι εκπληκτικός και κρίμα που εγκατέλειψε την σταδιοδρομία του πια. Ήσυχος εκεί που πρέπει, με πολύ ωραίο ήχο ψηλά (καλύτερο του Μ54), και δυνατός από το 0 μέχρι
τις 7000rpm. (Εντάξει μέχρι τις 6700 και μετά θα άλλαζα ταχύτητα, αλλά το κιβώτιο επιμένει μέχρι τον κόφτη)
Στο sport νιώθεις ότι το αυτοκίνητο είναι πιο γρήγορο από όσο χρειάζεσαι.

Θα ήθελα (μπορεί να γίνεται μέσω των ρυθμίσεων του iDrive), στο νόρμαλ όπως είναι η ρύθμιση, να μπορεί να έχει μόνο την ανάρτηση στο σπορ συνέχεια καθώς ήταν τέλεια για το γούστο μου.
Αναγκάζεσαι(?) να το έχεις στο σπορ όπου στην Εθνική έχει το σασμάν 1 ταχύτητα κάτω (δηλαδή 7η αντί για την 8η). Δεν είναι κάτι τραγικό αφού και η 7η είναι πολύ μακριά, απλά
εμένα προσωπικά μου αρέσει να περνάω την τελευταία σχέση στο σασμάν και όταν χρειαστεί κατεβάζουμε.

Εν τέλει, αφήνεις το αυτοκίνητο στο normal mode και απολαμβάνεις τη διαδρομή ξεχνώντας και τις πλεύσεις που δεν είχες παρατηρήσει μέχρι που πάτησες το sport. :smokin:


Σε επαρχιακη διαδρομή δοκίμασα και τη manual λειτουργία που είναι πολύ καλή, αλλά εδώ έχω το πρώτο μειονέκτημα (για πολύ ιδιότροπους, το 99.9% των οδηγών δεν θα το θεωρεί πρόβλημα), στα paddles που είναι σταθερά στο τιμόνι και σε πολύ κλειστές στροφές που έχεις αλλάξει θέση των χεριών στο τιμόνι δεν είναι πια στα χέρια σου, αλλά και πάλι υπάρχει το πολύ καλό λεβιεδάκι που έχει και τη σωστή φορά αλλαγής σχέσεων. Κάτω ανεβάζει, και πάνω (προς το ταμπλό) κατεβάζει, όπως και στα αγωνιστικά (που κάτι ξέρουν που τα έχουν έτσι)...Ούτε ανάποδα, ούτε δεξιά αριστερά που καταλήγουν να είναι μόνο για μάρκετινγκ τελικά.
Μπράβο στη BMW για αυτό γιατί νομίζω είναι και η μόνη που τα έχει έτσι.



Η λειτουργία του iDrive είναι πάρα πολύ καλή και εύκολη, μπορείς να ελέγξεις-ρυθμίσεις σχεδόν τα πάντα (ακόμα και να διαβάσεις το βιβλίο του κατασκευαστή). Το συνήθισα σε 5-10 λεπτά μέσα στην κίνηση.
Η οθόνη πληροφοριών στο κέντρο, είναι επίσης όπως ακριβώς πρέπει, ευανάγνωστη χωρίς να σου αποσπά την προσοχή από το δρόμο.

Φυσικά τα καθίσματα και το σαλόνι είναι πολύ άνετο και έχει πολύ ευχάριστη ατμόσφαιρα το αυτοκίνητο.

Ο κλιματισμός είναι υπέροχος χωρίς επιπλέον σχόλια.



Γενικά το αυτοκίνητο είναι εκπληκτικό και πολύ όμορφο κατά τη γνώμη μου.

Θα μπορούσε άνετα να είναι τέλεια επιλογή και σαν 518i με 1.6Τ (της 118) και 170ps(250Nm) ροπής. (Give Greece a chance, BMW :D που λέει και η νέα καμπάνια διαφήμισης της χώρας):smokin:

Όταν μετακινείσαι ή οδηγείς ή πάς βόλτα με το F10 δεν σε απασχολεί τόσο το αν έχει 207ps ή 180 ή 300. Θα χρησιμοποιήσεις πολύ λιγότερα και απλά ...δεν σε νοιάζει.
Σε αυτό το αυτοκίνητο το λιγότερο που σε νοιάζει είναι οι επιδόσεις. Όποιος μπορεί πάντως καλύτερα να δώσει 7-8000 για καλύτερο εξοπλισμό παρά 7-8000 για να πάρει μεγαλύτερο μοτέρ χωρίς:
Δερμάτινο σαλόνι
Steptronic sport+
Τις ενεργές αναρτήσεις (Εκτός αν πάρει m-pack που έχει m-sport ανάρτηση χωρίς ''ρυθμιση'')
Ηλιοροφή
Navigation έστω και με την μικρή οθόνη (που είναι υπεραρκετή 7'') με το εκπληκτικό iDrive.
Καλύτερα ηχεία (έχει 2 εξτρα επιλογές από όσο νομίζω).

Αν πάρεις F10 με αυτά, ας είναι και 1.6 λιτρα, πάλι είναι τέλειο αυτοκίνητο που σε ικανοποιεί και ευχαριστεί. :king: (Αυτό αντιστοιχεί και σε πρόσφατο thread για Ε90 316).

Υπέροχο.

Ορίστε και μερικές φωτογραφίες του πολύ όμορφου αυτοκινήτου.

BMW Power
05-03-12, 15:07
Ευχαριστούμε Δημήτρη για το πολύ ωραίο review.

Είναι αλλού το F10 λέμε από κάθε άποψη.

Και να φανταστείς ότι ο ειδικός τύπος ήταν διστακτικός με το αυτοκίνητο κατά την παρουσίασή του.

Dim77
05-03-12, 15:16
Νομίζω ότι όποιος το οδηγήσει για 2-3 μέρες παύει να είναι διστακτικός.

Να προσθέσω ότι και εγώ την πρώτη φορά που το είδα από κοντά, βράδυ και μαύρο (αυτοκίνητο) μου φανηκε σαν μπαούλο. Όμως αργότερα και όταν το είδα καλύτερα και στο δρόμο και σε φώτο αλλαξα εντελώς γνώμη και μου αρέσει πολύ.

Εντάξει, πριν κυλίσουν στο δρόμο, σε όλους μας ξινίζουν συνήθως. Μετά ηρεμούμε.
Σήμερα είδα μια 116 στην έκθεση κόκκινη, σπορ, και ...μου άρεσε.
Πολύ θα ήθελε το Polo και τα φανάρια του(που και εγώ το έλεγα) να της μοιάζουν.

Γενικά οι BMW αρέσουν. Αλλά όχι σε όλους.
Απλά μόλις την οδηγήσουν, τότε αρέσει σε όλους. :king:

paganis
05-03-12, 15:25
την συγκεκριμενη την ειχα δει τον μαιο , σε δημοσια παρουσιαση, σε ενα παρκο της Βιεννης! ειναι μαουνα...και το κακο ειναι, πως δεν καταφερνει να κρυψει τον ογκο της, απο οποια γωνια και να την δεις! σχεδιαστικα,,οσες φορες και να της δω,,,θεωρω πως δεν θα την καταταξω στα ομορφα οχηματα , που εχει παραξει η bmw! σιγουρα θα ειναι, ενα παρα πολυ καλο αμαξι,,θα εχει κορυφαια παθητικη ασφαλεια, και συστηματα ανταξια της φημης της μαρκας! δυστηχως ομως ...σχεδιαστικα για ακομα μια φορα τα τελευταια χρονια η bmw ..απογοητευει!

gsova
05-03-12, 20:25
άααχχχχ, δώστε 518 τούρμπο στο λαό να σκάσει ο Βενιζέλος... :p:

(αν και που φράγκα να την αγοράσουμε πλέον :( )

stelmaniac
05-03-12, 20:42
αισθητικα καμια σχεση με το δραμα του Ε60.....

Dim77
05-03-12, 20:51
Το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο από κοντά παιδιά, αρμονικό και κρύβει τον όγκο του...

Όσοι νομίζουν ότι δεν κρύβει τον όγκο του, απλά δεν έχουν καταλάβει πόσο μεγάλο είναι.
Ενδεικτικά παρκαρισμένο κοντά στο γκαράζ το Ε46 μου...έμοιαζε με ...αυτοκινητάκι.

Και εγώ πέρσι είχα τις αμφιβολίες μου(την πρώτη φορά που το είδα από κοντά στο σκοτάδι και μαύρο, μου φάνηκε σαν ...φάλαινα), όμως έτυχε να το δώ στο δρόμο εν κινήσει και άλλαξα γνώμη.

Συμβιώνοντας μαζί του 2-3 ημέρες μπορώ να πώ ότι είναι όμορφο από όπου και αν το κοιτάξεις και φυσικά έχει υπέροχο ταμπλό-σαλόνι και είναι οδοστρωτήρας κατά την οδήγηση.

Πραγματική και καλή BMW :king:

ditris
05-03-12, 22:25
Το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο από κοντά παιδιά, αρμονικό ...



Συμβιώνοντας μαζί του 2-3 ημέρες μπορώ να πώ ότι είναι όμορφο από όπου και αν το κοιτάξεις και φυσικά έχει υπέροχο ταμπλό-σαλόνι και είναι οδοστρωτήρας κατά την οδήγηση.

Πραγματική και καλή BMW :king:
....όντως πανέμορφη η νέα 5ρα!Και η mpack πρεπει ναναι ακόμη πιο κούκλα!Μακάρι στο κοντινο μελλον ναρθει η τουρμπίσια 1,6lt που δεν θαχει κ τεραστια τελη(αναθεμα τα!) κ θαναι η ιδανικη επιλογη γ εναν οικογενειάρχη!

Υ.Γ Πολύ ωραία η περιγραφη σου(σε προηγούμενο post) για την ολιγοημερη(αλλα πολύ απολαυστική όπως καταλαβα) συμβιωση σου μαζί με την υπεροχη αυτη λιμουζιναρα......:yipee:

Πατσίκας Βασίλειος
05-03-12, 22:26
ερχομαι να συμφωνησω με τα λεγομενα του δοκιμαστη..το αμαξι ειναι μαουνα και απομονωνει τα παντα οπου και αν περνας..το κιβωτιο απλα πρεπει να το δοκιμασεις για να ακυρωσεις τελειως το χειροκινητο σε ενα τοσο βαρυ μεγαλο αμαξι...για ποιοτητα μεσα ειναι στα επιπεδα 7αρας χωρις το δερμα(υπαρχει επιλογη) και ο σχεδιασμος ακομα και στην κανονικη εκδοση ειναι 90 τις εκατο αποδεκτοσ...πασχει λιγο μπροστα απο καποιες γωνιες που με το σπορ πακετο ομορφαινει....για το μοτερ πολυ καλο αλλα λιγη παραπανω δυναμη την θελει οταν βαζεις κοσμο...εχουμε στην οικογενεια το συγκεκριμενο και γενικα ειμαστε πολυ ευχαριστημενοι,,κριμα που ειναι τοσο μεγαλο και μερικες φορες οι δρομοι τοσο στεωοι που νομιζεις οτι εκανες λαθος που το πηρες απλα για βολτα..

bmw_trelamenos
05-03-12, 23:42
Παιδιά έχω το 5αρι Ε39 εγώ. Έχω την αίσθηση, βλέποντας το καινούργιο 5αρι από κοντά ότι είναι το αμέσως επόμενο μοντέλο από το δικό μου, σε σχεδιασμό. Καμιά σχέση με το Ε60. Τώρα, από οδήγηση, το λόγο έχουνε όσοι τυχεροί, είχανε την ευκαιρία να το τεστάρουν!!Όχι F10 απλώς, F16, λέμε!!!!

E36 RULES!!
06-03-12, 00:16
Ωραία παρουσιαση!! Τυχερε Δημητρη..

Εμενα δεν μου φανηκε και τοσο τεραστιο παντως (για καλο το λεω), ισως επειδη ηταν μαυρο και βράδυ, αλλα απο μακρια ελεγα ''παιζει να ειναι και σειρα 3''

ΥΓ: Λεβιεδακι ταχυτητων με ανεβα-κατεβα δεξια-αριστερα???? Τι μπουρδα ειν'αυτη παλι?

Sp!ros G
06-03-12, 00:53
Πολυ ωραια παρουσιαση Dim !! Μπραβο σου !!

Πολυ ωραιο αμαξι η F10, εχει πιστευω την αιγλη που ειχε χασει η Ε60 ...

Οσο για τις διαστασεις, εμενα μου μοιαζει πιο πολυ με 7αρα παρα με 5αρα !!!

Τελικα, ποσο διαφορετικο ειναι το ματι του καθενος .... :cheers:

E36 RULES!!
06-03-12, 00:58
ωρε ειναι μεγαλο όντως!!!

Τι να πω, θα'ταν η ωρα :D

Dim77
06-03-12, 07:56
Ωραία παρουσιαση!! Τυχερε Δημητρη..

Εμενα δεν μου φανηκε και τοσο τεραστιο παντως (για καλο το λεω), ισως επειδη ηταν μαυρο και βράδυ, αλλα απο μακρια ελεγα ''παιζει να ειναι και σειρα 3''

ΥΓ: Λεβιεδακι ταχυτητων με ανεβα-κατεβα δεξια-αριστερα???? Τι μπουρδα ειν'αυτη παλι?

Δεξιά αριστερά είναι στις MB από όσο θυμάμαι.

Το ότι κρύβει τον όγκο του σας το λέω γιατί ενώ είναι σαν 7άρα, αν δεν έχει άλλο κανονικό αυτοκίνητο δίπλα του, δεν φαίνεται.

BMW Power
06-03-12, 08:41
Δεξιά αριστερά είναι στις MB από όσο θυμάμαι.

Καλά θυμάσαι, και είναι τραγωδία!!!

Driftakos
06-03-12, 08:44
Ωραίος Dim... Πολύ καλή κ ολοκληρωμένη η παρουσίαση.

rapid_fast
12-03-12, 15:28
Test Drive BMW 523i F10 προσφορά της BMW Σφακιανάκης.

Σε επαρχιακη διαδρομή δοκίμασα και τη manual λειτουργία που είναι πολύ καλή, αλλά εδώ έχω το πρώτο μειονέκτημα (για πολύ ιδιότροπους, το 99.9% των οδηγών δεν θα το θεωρεί πρόβλημα), στα paddles που είναι σταθερά στο τιμόνι και σε πολύ κλειστές στροφές που έχεις αλλάξει θέση των χεριών στο τιμόνι δεν είναι πια στα χέρια σου, αλλά και πάλι υπάρχει το πολύ καλό λεβιεδάκι που έχει και τη σωστή φορά αλλαγής σχέσεων. Κάτω ανεβάζει, και πάνω (προς το ταμπλό) κατεβάζει, όπως και στα αγωνιστικά (που κάτι ξέρουν που τα έχουν έτσι)...Ούτε ανάποδα, ούτε δεξιά αριστερά που καταλήγουν να είναι μόνο για μάρκετινγκ τελικά.
Μπράβο στη BMW για αυτό γιατί νομίζω είναι και η μόνη που τα έχει έτσι.

Απέχεις 0.01% απο το να γίνεις πραγματικός οδηγός..
Στρίψε (με paddles SMG/DCT κινούμενα στο τιμόνι) δεξιά 180 μοίρες τιμονιού και κατέβασε ταχύτητα με το αριστερό..:smashtard
Και στο πεζώ εμπρός κατεβάζει πίσω ανεβάζει...

Vasilis M3
12-03-12, 17:54
To αμάξι είχαμε εγώ και ο πατέρας μου την ευκαιρία να το τεστάρουμε (ευχαριστούμε την BMW Σφακιανάκης για το υπέροχο δώρο!!! )

Το αμάξι είναι πραγματικά απίστευτο.Αυτά που γράφει ο Δημήτρης είναι λίγα:nod:

Μέσα είναι πολύ άνετο και με λειτουργικούς χώρους.Πήγαμε την Κυριακή στην Χαλκίδα και το αμάξι με 180km/h και 8η ήταν με 3000rpm.Απίστευτα οικονομικό,αθόρυβο και λειτουργικό.Πραγματική λιμουζίνα.Επίσης δεν νοιώσαμε να λείπει η δύναμη απο το αμάξι.

Μια παρατήρηση είναι πως είναι λίγο μεγάλη η μούρη του.Αλλά όχι τόσο τραγικό.Σε γενικές γραμμές σχεδιαστηκά είναι υπέροχο!Η BMW ξαναβρήσκει τον παλιό εαυτό της!

Βάζω και εγώ φώτο από το αμάξι.Επλίζω να μην σε πειράζει.Απο το εσωτερικό,Χαλκίδα-Ριτσώνα και με το αδερφάκι της!

Vasilis M3
12-03-12, 18:05
Και οι υπόλοιπες!!!

rapid_fast
12-03-12, 18:31
Και οι υπόλοιπες!!!

Το δευτερο σετ απο τις φώτο,
δείχνει ξεκάθαρα οτι η πεντάρα έχει καπώ μεγαλύτερο απο όλο το Μ3...:bricks1: