PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε46 316 (Ν40 Μοτερ) Πολλά προβλήματα!!


Fotislol
11-03-12, 03:29
Χαιρετω παιδιά μιας και είναι το πρώτο μου ποστ στο φόρυμ.

Είμαι κάτοχος ενός BMW E46 316 (με Ν40 μοτερ), αγορασμένο το 2003. Το αμάξι έχει κάνει 180,000 km μέχρι τώρα και αρχίζει και βγάζει προβλήματα.

Ας τα πάρω όλα μαζί μπας και με βοηθήσετε στο αδιέξοδο που είμαι....

Πριν από καμιά βδομάδα εκεί που ήμουνα κανονικά σε πορεία το αμάξι έσβυνε χωρίς λόγο, (με ταχύτητα μέσα και 2000-3000 στροφές). Στην προσπάθεια μου να το ανάψω κανονικά σε πορεία δεν έπερνε με τίποτα μπροστά (ούτε καν σηκωνώταν η βελόνα απο το στροφόμετρο) και παράλληλα μου άναβε το λαμπάκι από το antispin ,το χειρόφρενο (κίτρινο) και το σήμα της μπαταρίας. Ο μόνος τρόπος να ξαναπάρει ήταν να κάνω δεξιά να περιμένω κανένα πεντάλεπτο για να το βάλω ξανά μπροστα (και πάλι με δυσκολία έπερνε). Όλα αφτά γίνοντε με θερμοκρασία του κηνητήρα στους 90 βαθμούς (όταν είναι κρύο δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα).

Επισκεύτηκα το τοπικό συνεργείο (φίλος και καλός μάστορας ο τύπος) κάναμε το τυπικό service του αμαξιού (είχα ξεφύγει κατά 3000km από το τακτικό service που έπρεπε να κάνω - το μικρό ). Μου άλαξε λάδια (φορούσε 540 και έβαλε 530), φίλτρο αέρος, φίλτρο βενζίνης και φίλτρο λαδιού. Επίσης μου είπε να αλάξουμε (όπως και έκανα) και τεντωτήρα καδένα γιατί χτυπούσε η καδένα και με καθυσήχασε πως πολλά bmw βγάζουν πρόβλημα εκεί όταν φοράνε πιο χοντρά λάδια από ότι πρέπει. Επίσης μου πρότεινε να αλάξω ρουλεμάν μπροστά στον κινητήρα (ρουλεμάν κλιματιστικού κτλ... γιατί χτυπάνε και κάνουν θόρυβο) και πως ο εγκέφαλος θέλει χαρτογράφηση για να μην σβήνει το αμάξι στη πορεία.

Υπάρχει κανένας που ξέρει τι πρόβλημα υπάρχει στο αμάξι για να με βοηθήσει να μην μπω σε περιτά έξοδα και διαδικασίες? Επίσης αυτή η χαρτογράφηση στοιχήζει? Μου είπε πως δεν θα κάνει τίποτα αυτός, απλά θα συνδέσει το αμάξι με τον υπολογιστή του και όλα θα τα κάνει η κεντρική Bmw στην Αθήνα.

Ευχαριστώ πρωκαταβολίκα για την ανάγνωση του πόστ μου.
Φώτης

giannis 116
11-03-12, 03:55
Μπορεις να μας πεις σε ποιο συνεργειο το πας? Αν θεωρηθει διαφημιση ή δυσφημιση στειλε μου ενα προσωπικο μηνυμα σε παρακαλω. Απο οσα σου ειπε δε βρισκω κατι το λαθος. Τα περισσοτερα μοτερ σειρας Ν4χ 4κυλινδρα εχουν αντιμετωπισει αυτα τα προβληματα. Αν δε σου ειναι κοπος διαβασε για τα προβληματα σειρας 1, εχω μια 116 με μοτερ Ν45, μετεξελιξη του δικου σου και λιγο εως πολυ εχω αντιμετωπισει κι εγω τα ιδια θεματα.

Για τον εγκεφαλο που σου ειπε, προφανως θα εννοει για ενα update του εγκεφαλου, συνηθιζεται να γινεται αν δεν εχει γινει ηδη και αν παρουσιαζονται καποια προβληματα, μηπως και ειναι δυνατον να εξαλειφθουν χωρις να χρειαστει να αλλαχτει κατι. Βεβαια για μενα, τετοιο προβλημα να σου σβηνει εν κινησει, δε νομιζω να λυθει με ενα απλο update του εγκεφαλου, κατι αλλο φταιει, καποιος αισθητηρας, κατι στα ηλεκτρονικα ή κατι αλλο ειναι χαλασμενο...
Να το κανεις παντως, δεν εχεις να χασεις και τιποτα, καλο ισως να του κανει, κακο σιγουρα οχι.

Κρατα μας ενημερους με το θεμα σου και καλωσορισες ξεχασα να σου πω!

Fotislol
11-03-12, 04:28
Καλως σας βρήκα παιδιά και ευχαριστώ πάρα πολύ για την γρήγορη απάντηση στο πρόβλημα μου.

Το συνεργείο που το πήγα δεν είναι επώνημο είναι τοπικό.

Αυτό το "update" πόσο κοστολογήτε περίπου από την BMW (μην πάω σαν τον σκύλο στο αμπέλι που λένε...).

Ξέχασα να αναφέρω στο πρώτο μου πόστ πως το αμάξι πριν απο ένα χρόνο ξανα-αντιμετώπισε μεγάλο πρόβλημα με τον κεντροφόρο, τον εκόψε για την ακρίβια και μου είχε βγει ο κούκος αηδώνι τότε. Αλλά δεν νομίζω να έχει σχέση αφτό με το τωρινό μου πρόβλημα γιατί το αμάξι δούλεβε σωστα ένα χρόνο τωρα. Και τα γκάζια του τα είχε και κτλ.. (ότι γκάζια έχει ενα 316 :P).

Οπότε φίλε μου πιστεύεις πως είναι κάποιος αισθητήρας στην μηχανή του αυτοκινήτου έτσι; Και πως μπορώ να ανακαλύψω πιος είναι; Το διαγνωστικό του τεχνικού μου λογικά θα το αναφέρει έτσι;

Ευχαριστώ

spirosbmw3
11-03-12, 06:13
Εγω εχω το ιδιο μοτερ ακριβως, και στα 170.000 χιλιομετρα μου εκανε τα ιδια ωσπου αλλαξα αισθητηρες λ. Εχεις αλλαξει αισθητηρες Λ??

tasos.kamv
11-03-12, 08:47
Καλώς ήλθες Fotislol στην παρέα μας!!!!Δύο πράγματα θα σου πω.... 1) Μην μπεις στη διαδικασία με τα συνεργεία αλλάζουμε ένα ανταλλακτικό με δοκιμή να δούμε αν φταίει... αν δεν φταίει αυτό αλλάζουμε κάτι άλλο... και να σου φορτώνουν εσένα τα έξοδα... είμαι παθών και "πονάω"...... 2) στη δική σου περίπτωση νομίζω ότι δεν λειτουργεί σωστά ο αισθητήρας στροφάλου... το ίδια συμπτώματα είχε και ο κολλητός BMW Racing με το 316 του (Ε46 Ν40Β16)... για δες το.......

BMW-Racing
11-03-12, 10:20
Καλώς ήλθες Fotislol στην παρέα μας!!!!Δύο πράγματα θα σου πω.... 1) Μην μπεις στη διαδικασία με τα συνεργεία αλλάζουμε ένα ανταλλακτικό με δοκιμή να δούμε αν φταίει... αν δεν φταίει αυτό αλλάζουμε κάτι άλλο... και να σου φορτώνουν εσένα τα έξοδα... είμαι παθών και "πονάω"...... 2) στη δική σου περίπτωση νομίζω ότι δεν λειτουργεί σωστά ο αισθητήρας στροφάλου... το ίδια συμπτώματα είχε και ο κολλητός BMW Racing με το 316 του (Ε46 Ν40Β16)... για δες το.......
Συμφωνω φιλε τασο με τα λεγομενα σου .Επρεπε ομως να πεις επισης οτι πρεπει να παει σε καποιο γνωστη διαγνωστη ωστε να μην ταλαιπωρηθει μιας κ το προβλημα του σιγουρα ειναι θεμα ηλεκτρικο-ηλεκτρονικο κ οχι μηχανικο.Τελος φιλε fotilol εισαι στα χλμ που σιγουρα θα αντιμετωπιζεις προβληματακια ,γι αυτο αρχιζε να συνηθιζεις κ μην πανικοβαλεσαι κ αν θελεις να σε βοηθησουμε με τις γνωσεις μας κ το διαγνωστικο Τασου ας μας στειλει π.μ να συνενοηθουμε .

timos 318i
11-03-12, 11:16
φιλε μου και σε μενα οταν ετυχε παρομοιο συμβαν το προβλημα ηταν αισθητηρες εκεντροφορων και στροφαλου απο κανα 170αρι ο καθενας αν θυμαμαι καλα...και ξερεις στην μια απο τις δυο βλαβες οχι αυτην που αναβε το αντισπιν κ το χειροφρενο δεν την εβγαζε και το διαγνωστικο..!!!

strof
11-03-12, 11:23
Χαιρετω παιδιά μιας ... Επισκεύτηκα το τοπικό συνεργείο (φίλος και καλός μάστορας ο τύπος) κάναμε το τυπικό service του αμαξιού (είχα ξεφύγει κατά 3000km από το τακτικό service που έπρεπε να κάνω - το μικρό ). Μου άλαξε λάδια (φορούσε 540 και έβαλε 530), φίλτρο αέρος, φίλτρο βενζίνης και φίλτρο λαδιού. Επίσης μου είπε να αλάξουμε (όπως και έκανα) και τεντωτήρα καδένα γιατί χτυπούσε η καδένα και με καθυσήχασε πως πολλά bmw βγάζουν πρόβλημα εκεί όταν φοράνε πιο χοντρά λάδια από ότι πρέπει. Επίσης μου πρότεινε να αλάξω ρουλεμάν μπροστά στον κινητήρα (ρουλεμάν κλιματιστικού κτλ... γιατί χτυπάνε και κάνουν θόρυβο) και πως ο εγκέφαλος θέλει χαρτογράφηση για να μην σβήνει το αμάξι στη πορεία.
...Φώτης

.... Απο οσα σου ειπε δε βρισκω κατι το λαθος...

Εγω παλι τα βρισκω ολα λαθος..

gregE36
11-03-12, 16:17
αλαξε μαστορα

Fotislol
11-03-12, 16:22
Παιδια, ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Το θέμα είναι να μην μπω σε περιπέτειες (όπως είπε και ο φίλος tasos.kamv) του τύπου αλάζουμε αφτό τον αισθητήρα και αν δεν είναι να αλάξουμε κάτι άλλο. Να ξέρω ότι αυτό είναι το πρόβλημα και να τα δώσω τα λεφτά, καταλαβένετε τι ενοώ.

Υπάρχει κάποιος τρόπος με το διαγνωστικό να μας πει ακριβώς ποιος αισθητήρας είναι αυτός που παρουσιάζει το πρόβλημα?

Επίσης υπάρχει κάτι ακόμα που με παραξενέβει το αμάξι σβήνει μόνο ΟΤΑΝ είναι ζεστό και έχει κάνει 15+km πορείας. Όταν είναι κρύο και σε κοντινές αποστάσεις συμπεριφέρετε σωστά (Δεν το δοκίμασα να ανοίξω στροφές για να δω αν τραβάει σωστά.)

Φώτης

BMW-Racing
11-03-12, 19:41
Το διαγνωστικο θα σου πει τι βλαβη υπαρχει αν την εχει καταγραψει γιατι κ στην μνημη του εγκεφαλου μενει κ αν η βλαβη ειναι σοβαρη το προγραμμα τρεχει σε ασφαλη λειτουργια (safe mode) για να μην δημιουργηθει μεγαλυτερη ζημια.Αν δεν εχει καταγραψει κατι τοτε πρεπει ο διαγνωστης να ξερει να διαβασει αλλες μετρησεις που βλεπει απ το διαγνωστικο απο τις οποιες θα τον οδηγησουν στο τι φταιει...Οσο πιο γνωστης κ πιο εμπειρο διαγνωστη βρεις τοσο πιο ευκολα θα βρεις την υγεια σου- του.Ολα τα υπολοιπα ειναι για κουβεντα να γινεται...

bmwdakias85
11-03-12, 19:57
Εχει σκεφτει κανεις την πιθανοτιτα πολαπλασιαστων η αντλιας βενζινης?(λεω εγω τωρα)!
Ο ραπιντ τι εχει να πει?αυτος ειναι ειδικος στα ε46

rapid_fast
11-03-12, 20:20
Υπάρχει κάποιος τρόπος με το διαγνωστικό να μας πει ακριβώς ποιος αισθητήρας είναι αυτός που παρουσιάζει το πρόβλημα?

Επίσης υπάρχει κάτι ακόμα που με παραξενέβει το αμάξι σβήνει μόνο ΟΤΑΝ είναι ζεστό και έχει κάνει 15+km πορείας. Όταν είναι κρύο και σε κοντινές αποστάσεις συμπεριφέρετε σωστά (Δεν το δοκίμασα να ανοίξω στροφές για να δω αν τραβάει σωστά.)

Φώτης

Ηγέτη, τα πράγματα είναι απλά..
Διαγνωστικό και βλέπεις οτι έχεις περιοδική διακοπή του αισθητήρα στροφάλου..
Οταν θα βγάλεις τον αισθητήρα, και δείς πώς έχει ποτίσει στο λάδι, θα καταλάβεις
γιατί στο κάνει ζεστό..

rapid_fast
11-03-12, 20:21
Εχει σκεφτει κανεις την πιθανοτιτα πολαπλασιαστων η αντλιας βενζινης?(λεω εγω τωρα)!
Ο ραπιντ τι εχει να πει?αυτος ειναι ειδικος στα ε46
Δεν είμαι ειδικός στα Ε46, ιδέα δεν έχω..

giannis_compact
11-03-12, 21:00
Συμφωνω με τον κυριο ραπιντ και επισης οι αιθητηρες στροφαλου-εκκεντροφορου εχουν γυρω στο 100αρικο σαν ανταλλακτικο ο καθενας αλλα για να αλλαχτουν εχει πολλη μεγαλη φασαρια!
Επισης για τους Ν40 ειχαν ενα θεμα με τους εκκεντροφορους,εκοβαν στο σβησιμο!Πηγαινες για παραδειγμα να το βαλεις την αλλη μερα κι ενω νομιζες οτι ηταν ολα καλα αυτο λογω αστοχιας υλικου ειχε κοψει εκκεντροφορο!Για αυτο το λογο η ΒMW τους ειχε στην ανακληση και τοποθετουνταν πιο ενισχυμενος τεντωτηρας καδενας και ενα λαμακι στους εκκεντροφορους για να μην ''πηδανε''.Παρα ταυτα το δικο μου ηταν μεσα στην ανακληση,το εμαθα στις 210.000 χιλιομετρα οπου δεν ειχα κανενα απολυτως προβλημα!Εβαλα το λαμακι,αλλαξα και τεντωτηρα προληπτικα!
Τελος,αναβαθμιση για να μη σβηνει το αμαξι δεν υπαρχει.
Επισης,ο τεντωτηρας δε βγαζει προβλημα αν βαζεις 5w40!
Εγω παντα εβαζα 5w30 και δεν καιει σταγονα και τα αλλαζω καθε 10.000 χιλιομετρα!!

Fotislol
11-03-12, 23:25
Φίλε, Γιάννη
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση σου, με βοήθησες δραματικά για να μην πετάξω λευτά στον κουβά (με το να ξεκινήσω να αγοράζω αβέρτα ανταλακτικά και όποιο κάτσει).

Αύριο κιολάς θα πάρω στην BMW του νομού μου για να κλείσω ραντευού για αλλαγή αισθητηρών κεντροφόρου-στροφάλου. (Θα κάνω και ένα γενικό check-up επίσης).

Επίσης ευχαριστώ τον φίλο rapid_fast και όλους τους υπόλοιπους για τις επίσης πολύτιμες απάντησεις σας.

Υπάρχει τίποτα άλλο που πρέπει να προσέξω έστω και προλυπτικά στον κινητήρα μου (ή και στο υπόλοιπο αμάξωμα) για να μην έχω μελλοντικά ντράβαλα?

Ευχαριστώ,
Φώτης

giannis 116
11-03-12, 23:31
Δεν ειναι αναγκη να πας ντε και καλα σε εξουσιοδοτημενο. Ψαξε βρες ενα καλο εξειδικευμενο, κανε διαγνωση και δες τι θα σου πουν.

giannis_compact
12-03-12, 00:18
Δεν ειναι αναγκη να πας ντε και καλα σε εξουσιοδοτημενο. Ψαξε βρες ενα καλο εξειδικευμενο, κανε διαγνωση και δες τι θα σου πουν.

Ετσι ακριβως,οπως τα λεει ο συνονοματος,αν θελεις εχω ολους τους κωδικους!

VASSILISZ
15-03-12, 10:35
Φιλε Giannis_compact η ιστορια με τον τεντωτηρα και το λαμακι στους εκκεντροφορους ποσο σου πηγε?? Το ιδιο μου ειπε να κανω και ο δικος μου μηχανικος (Ε46 316 ci 2002 με 190000 χλμ το αυτοκινητο) και μου ειπε τιμη γυρω στα 100-120.

Xristis_Smpena
15-03-12, 10:58
Παιδια το αυτοκινητο που εχω αγορασει ειχε σπασει μοτερ λογω του εκκεντροφορου.

Το καινουργιο μοτερ πως μπορω να ξερω αν δεν θα εχει το ιδιο θεμα με τον εκκεντροφορο?? Φαινεται καπως-καπου???

giannis_compact
15-03-12, 14:22
Παιδια το αυτοκινητο που εχω αγορασει ειχε σπασει μοτερ λογω του εκκεντροφορου.

Το καινουργιο μοτερ πως μπορω να ξερω αν δεν θα εχει το ιδιο θεμα με τον εκκεντροφορο?? Φαινεται καπως-καπου???

Δεν μπορείς να καταλάβεις άν έχει πρόβλημα!
Στα καλά καθούμενα κόβουν εκκεντροφόρους και μάλιστα στο σβήσιμο (συνήθως)!Πάς την άλλη μέρα να το πάρεις κι αυτό ή δεν παίρνει μπροστά ή παίρνει και ρετάρει απίστευτα πολύ και σβήνει αμέσως και δεν παίρνει ξανά!
Όπως προέγραψα,γίνεται στα καλά καθούμενα!Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να βάλεις τον πιο καινούριο τεντωτήρα και το λαμάκι!Τότε δε θα έχεις κανένα πρόβλημα!

Φίλε Βασίλη έχεις π.μ.

giannis_compact
15-03-12, 14:26
Παιδια το αυτοκινητο που εχω αγορασει ειχε σπασει μοτερ λογω του εκκεντροφορου.

Το καινουργιο μοτερ πως μπορω να ξερω αν δεν θα εχει το ιδιο θεμα με τον εκκεντροφορο?? Φαινεται καπως-καπου???

Επιπρόσθετα κάποιοι κινητήρες (ελάχιστοι,από τους τελευταίους) φορούσαν λαμάκι αλλά δε μπορείς να το εξακριβώσεις καθώς γίνεται με τον αριθμό πλαισίου σε κάποια αντιπροσωπεία,αλλά εφόσον ο κινητήρας σου είναι αλλαγμένος στην αντιπροσωπεία θα σου πούνε ότι δεν φέρει λαμάκι καθώς έχει τα δεδομένα του προηγούμενου κινητήρα με βάση τον αριθμό πλαισίου σου.Εκτός άν δείς τί χρονολογίας είναι ο κινητήρας και ρωτήσεις στη BMW από ποιά περίοδο και μετά φορούσαν αυτό το λαμάκι! (στη ΒΜ πολλοί δε ξέρουν καν ότι έβγαινε αυτό σαν ανταλλακτικό κι όταν ρωτάς σε κοιτούν σαν εξωγήινο)

Xristis_Smpena
15-03-12, 14:45
To λαμακι αυτο πως το βλεπω οτι υπαρχει?? Φαινεται??? Σε ποιο σημειο ειναι?

Η τιμη 100-120 ευρω ειναι με εργασια???

BMW-Racing
15-03-12, 16:21
Δεν μπορείς να καταλάβεις άν έχει πρόβλημα!
Στα καλά καθούμενα κόβουν εκκεντροφόρους και μάλιστα στο σβήσιμο (συνήθως)!Πάς την άλλη μέρα να το πάρεις κι αυτό ή δεν παίρνει μπροστά ή παίρνει και ρετάρει απίστευτα πολύ και σβήνει αμέσως και δεν παίρνει ξανά!
Όπως προέγραψα,γίνεται στα καλά καθούμενα!Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να βάλεις τον πιο καινούριο τεντωτήρα και το λαμάκι!Τότε δε θα έχεις κανένα πρόβλημα!

Φίλε Βασίλη έχεις π.μ.

Εσεις που ξερετε για το θεμα του εκκεντροφορου..:τι ειναι αυτο που προκαλει το κοψιμο του ?τι πρεπει να προσεχουμε ?Υπαρχει δυνατοτητα προληπτικου ελεγχου ?Στα ποσα χλμ στατιστικα το παρουσιαζει κ σε ποια μοτερ εχει παρατηρηθει εντονοτερα ? Υπαρχει καποια οδηγια απ το εργοστασιο( ανακληση)..?Παρακαλω απαντησεις απο αυτους που ξερουν..Ευχαριστω

giannis_compact
15-03-12, 21:05
Εσεις που ξερετε για το θεμα του εκκεντροφορου..:τι ειναι αυτο που προκαλει το κοψιμο του ?τι πρεπει να προσεχουμε ?Υπαρχει δυνατοτητα προληπτικου ελεγχου ?Στα ποσα χλμ στατιστικα το παρουσιαζει κ σε ποια μοτερ εχει παρατηρηθει εντονοτερα ? Υπαρχει καποια οδηγια απ το εργοστασιο( ανακληση)..?Παρακαλω απαντησεις απο αυτους που ξερουν..Ευχαριστω

1: Το κοψιμο προκαλειται απο αστοχια υλικου.
2.Τιποτα,το κανει σε ανυποπτο χρονο χωρις να προειδοποιησει.
3.Δεν υπαρχει δυνατοτητα ελεγχου,απο οσο ξερω.
4.Υπαρχουν αυτοκινητα που εκοψαν στι 5.000 χιλιομετρα και υπαρχουν αλλα που εκοψαν στισ 200.000,δεν παιζει ρολο.
5.Εχω ακουσει για ανακληση αλλα δεν το εχω διασταυρωσει ο ιδιος γιαυτο δεν ειμαι σιγουρος.
6.Τα μοτερ που παρουσιαζεται ειναι κυριως τα Ν40.Λιγοτερα Ν42 και Ν45,ελαχιστα θα ελεγα.

giannis 116
15-03-12, 21:13
1: Το κοψιμο προκαλειται απο αστοχια υλικου.
2.Τιποτα,το κανει σε ανυποπτο χρονο χωρις να προειδοποιησει.
3.Δεν υπαρχει δυνατοτητα ελεγχου,απο οσο ξερω.
4.Υπαρχουν αυτοκινητα που εκοψαν στι 5.000 χιλιομετρα και υπαρχουν αλλα που εκοψαν στισ 200.000,δεν παιζει ρολο.
5.Εχω ακουσει για ανακληση αλλα δεν το εχω διασταυρωσει ο ιδιος γιαυτο δεν ειμαι σιγουρος.
6.Τα μοτερ που παρουσιαζεται ειναι κυριως τα Ν40.Λιγοτερα Ν42 και Ν45,ελαχιστα θα ελεγα.

Λεγε τετοια να με πιασει συγκοπη! Μονο αυτο δε μου εχει τυχει (σχεδον!). Αυτο μου ελειπε!
Αλλα εγω εχω αλλαξει τεντωτηρα καδενας λογω της γνωστης καμπανιας-ανακλησης γι αυτο το εξαρτημα! Ελπιζω να μη τυχει κι αυτη η στραβη γιατι θα το πεταξω το ρημαδι!!! :bricks1:

Fotislol
16-03-12, 00:25
Όπως και ανέφερα στα πρωηγούμενα ποστ μου, παθών. Αν σου κόψει κεντροφόρο η ζημιά θα κοστολογιθεί πάνω από 1300EYR και πάντα στην περίπτωση που θα βρεις ίδιους κεντροφόρους στο εμπόριο (Ήμουν τυχερός και βρήκα...), αν θυμάμε σωστά ολόκληρο το κεφαλάρι από την BMW (δεν γίνετε να παραγγείλεις μόνο κεντροφόρους - τουλάχιστον εμένα έτσι μου είπαν) κοστίζει 600-700EUR.

Και αν τύχει και συμβεί σε κανέναν από εσάς (κούφια η ώρα) να προτιμήσετε να πάρετε ένα καινούργιο μοτερ (μεταχηρησμένο - τόσα κυκλοφορούν από τρακαρισμένα/κομένα...) παρά να φτιάξετε τον παλιό σας.

Επίσης να αναφέρω πως όταν κόπηκε ο κεντροφόρος μου, άλαξα και τεντωτήρα καδένα, και μετα απο 25.000km πάλι μου παρουσίαζε προβλήματα και τον άλαξα για 2η φορά.

giannis_compact
16-03-12, 01:10
@Γιαννη σε Ε46 εχω ακουσει ελαχιστα Ν45,νομιζω 1-2 οτι εχουν χτυπησει!Για ασσο δεν εχω ακουσει κανενα!
@Φωτη,δυστυχως για να βρεις Ν40 μοτερ εκτος απο δυσκολο (παρα πολυ δυσευρετο) ειναι και πολυ δαπανηρο.Τα ζηταν πολυ ακριβα επειδη χτυπανε και κυκλοφορουν λιγα.Καλυτερα να φτιαξει καποιος το δικο του και να εχει καινουριο μοτερ παρα να δωσει ενα καρο χρηματα και να παρει ενα αγνωστων στοιχειων!

VASSILISZ
16-03-12, 10:53
Τελικα το αυτοκινητο μου φορα τον N40B16 οποτε παω ταχιστα για την εγκατασταση του συγκεκριμενου ανταλακτικου μην εχουμε τιποτα χειροτερα. Απλα μια επισημανση παιδια με ολο το θαρος και χωρις να θελω να παρεξηγηθω με κανενα. Ειμαστε γενικα λιγο στην τσιτα ( και οχι αδικα παντα φυσικα) με τα μαστορια της αγορας. Αυτο ομως δε σημαινει οτι ειναι ολοι ιδιοι. Το λεω γιατι οταν εκανα την ερωτηση στο φορουμ γυρω απο το θεμα με το λαμακι στους εκκντροφορους και οτι ο μαστορας μου μου ειπε οτι πρεπει να μπει, υπηρξαν καποιες απαντησεις του στυλ '' καθε κυρ Μητσος μαστορας λεει οτι θελει'' η '' κρατα τα 100 ευρω και πηγαινε για μπυρες'' κτλ.
Χωρις και παλι να θελω να προσβαλω κανενα, αποδειστηκε οτι οι μαστορας μου ειχε δικιο και δεν το εκανε για να με τσιμπησει ( εξαλλου και η τιμη που μου ζητησε ειναι πολυ καλη συμφωνα με τον Giannis_compact).
Απλα το λεω για να μην τα μηδενιζουμε ολα καμια φορα. Ευχαριστω.

giannis 116
16-03-12, 19:17
@Γιαννη σε Ε46 εχω ακουσει ελαχιστα Ν45,νομιζω 1-2 οτι εχουν χτυπησει!Για ασσο δεν εχω ακουσει κανενα!
!

Εχω δει σπασμενο τετοιο μοτερ απο Ε90 316i λογω του οτι σεν ειχε αλλαξει τεντωτηρα, 'πηδηξε' γραναζι εκκεντροφορος απ την καδενα και καρφωσε βαλβιδες. Μακρυα απο μας βεβαια!

BMWF1POWER
26-03-12, 08:54
Παιδιά εάν κάνειι κάποιος τη συγκεκριμένη αντικατάσταση τεντωτήρα και λαμάκι ας γράψει πληροφορίες όπως τιμή και κωδικούς ανταλλακτικών.

VASSILISZ
26-03-12, 11:18
Την εχει κανει ο giannis_compact και ετοιμαζομαι να την κανω και εγω.

BMWF1POWER
26-03-12, 11:24
Την εχει κανει ο giannis_compact και ετοιμαζομαι να την κανω και εγω.

Όταν την κάνεις γράψε μας τιμή και κωδικούς.

BMW-Racing
26-03-12, 18:35
Καλυτερα να μας πεις την ολη διαδικασια κ ποιος θεωρειται σωστος χειρουργος για την συγκεκριμενη επεμβαση.Επι την ευκαιρια η μεθοδος αυτη συνισταται απ την bmw ή ειναι ελληνικη πατεντα τελικα?

Xristis_Smpena
31-03-12, 00:12
Εγω σημερα πηγα στην τοπικη αντιπροσωπεια να ρωτησω σχετικα με το θεμα και οπως περιμενα δεν εβγαλα ακριβη συμπερασματα.

Ο τεντωτηρας μου ειπαν ειναι το νουμερο 7 οπως βλεπουμε στο σχεδιο http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/316i-N40/LHD/N/2002/february/browse/engine/timing_and_valve_train_timing_chain/

Εχουν δικαιο????

Σε ερωτηση μου αν το δικο μου καινουργιο μοτερ (εγκατασταση 10/2010) φερει τον σωστο (πιο σκληρο ) εντατηρα, καναμε οπτικο ελεγχο.
Ο Υπευθηνος συνεργειου κρατουσε εναν τεντωτηρα με μεγαλο κεφαλι και κωδικο 11 31 7 595 685 για το 595 δεν ειμαι απολυτα σιγουρος γιατι ειδα τον κωδικο απο πολυ μακρια.
Αυτο που εχουμε βρει στο φορουμ ειναι 11 31 7 567 680 και κοστος εχει 35 ευρω. Και η εργασια μου ειπαν 23 ευρω. Ολα μαζι 58 ευρω.

Τελος παντων, μου δειχνει τον τεντωτηρα 595 685 και μου λεει αυτος εχει μεγαλο κεφαλι, πρεπει και το δικο σου να εχει μεγαλο κεφαλι,
Παμε στο αμαξι σκυβει αλλα δεν βρισκει που ειναι ο τεντοτηρας και παει να φερει εναν μηχανικο, ριχνω μια ματια στο σχεδιο και βλεπω οτι πιανει στο πλαι, κοιταω και βλεπω ΜΙΚΡΟ κεφαλι.

Εκεινη την ωρα φτανει ο μηχανικος και μου λεει απο μονος του πριν σκυψει οτι το σωστο ειναι να εχει το μικρο κεφαλι..

Οποτε ο υπευθηνος ή ΜΑΛΛΟΝ επιασε το λαθος ανταλλακτικο γιατι ζητησε προχειρα τον κωδικο και ενω μου ειπε οτι το σωστο ειναι το μεγαλο κεφαλι, εκανε λαθος και σωστο ειναι το μικρο (οπως ειπε ο μηχανικος που ξερει-θυμαται καλυτερα βαση εμπειριας)
Ή (αναρωτιεμαι) ειδε οτι εχω πανω τον μικρο και εκανε πως δεν τον βρηκε και μου εστειλε το μηχανικο να μου πει οτι σωστος ειναι ο μικρος τεντωτηρας..??????????


Οσον αφορα το λαμακι μου ειπαν οτι δεν εμπαινε πανω στο διο μου και γιατι να το βαλω, εφοσον δεν το δινει ο κατασκευαστης και εφοσον εχω (ΕΧΩ???) τον σωσο τεντωτηρα.
κοστος ανταλλακτιο 1,84 εργασια δεν εκατσαν να μου βγαλουν τιμη

Σας ειπα απο την αρχη.. Ακρη δεν εβγαλα..:twak:

gant
31-03-12, 21:20
Πολλά μοτέρ Ν40 έχουν σπάσει απ την έλλειψη του συγκεκριμένου "οδηγού" αν μπορούμε να το πούμε έτσι, της καδένας.
Τα πράγματα είναι όπως τα γράφει ο Γιάννης κόμπακτ. Παλιότερα η BMW έκανε ανάκληση και το τοποθετούσε, αργότερα μας γράφει......καταλαβαίνετε που.
Επειδή εγκατέλειψα μετα από 25 χρόνια τα σέρβις και τους ελέγχους στην αντιπροσωπεία, τυχαίνει να πηγαίνω τελευταία, στο συγκεκριμένο εξειδικευμένο (όχι εξουσιοδοτημένο) συνεργείο με τον Γιάννη κόμπακτ, ο μάστορας λοιπόν με δική του πρωτοβουλία μέσω ΕΤΚ είδε ότι έλειπε το συγκεκριμένο εξάρτημα και με νέο ισχυρότερο τεντωτήρα μου μου τοποθέτησε και αυτόν τον "οδηγό" με συνολικό κόστος 80-90ε με την εργασία μαζί. Μετά από 8 χρόνια συμβίωσης με το αμάξι, έμαθα για την έλλειψη και την ζημιά που μπορεί να προκαλέσει η έλλειψη του συγκεκριμένου ανταλλάκτικού.

Xristis_Smpena
01-04-12, 01:46
Αρα εχεις βαλει το λαμακι σε Ν-40 μοτερ?
Ο τεντωτηρας σου ξερεις αν ειναι ο μεγαλος η ο μκρος?

gant
01-04-12, 13:43
Αρα εχεις βαλει το λαμακι σε Ν-40 μοτερ?
Ο τεντωτηρας σου ξερεις αν ειναι ο μεγαλος η ο μκρος?

Ο νέος ήταν μεγαλύτερος απ αυτόν που είχε το αμάξι.

Xristis_Smpena
01-04-12, 18:49
Ο νέος ήταν μεγαλύτερος απ αυτόν που είχε το αμάξι.



Kαι εμενα μου ειπαν οτι σωστος ειναι ο μικρος..:shakehead:shakehead Ε ρε μπλεξιμο..
Αν μπορεις φιλε μου, μου στελνεις π.μ το τηλεφωνο του συνεργειου που πηγες?

BMWF1POWER
02-04-12, 09:27
Ο νέος ήταν μεγαλύτερος απ αυτόν που είχε το αμάξι.

Εγώ έστειλα e-mail στην BMW ΕΛΛΑΣ με τον αριθμό πλαισίου μου 04/03 έτος κατασκευής και μου απάντησαν ότι δεν έχει υπάρξει ποτέ ανάκληση σε αυτό τον αριθμό πλαισίου. Επειδή όμως δεν μου απάντησαν αν γνωρίζουν κάτι για τη συγγεκριμένη βλάβη γιαυτό αν μπορείς φίλε gant γράψε μας τους κωδικούς απο τον νέο τεντωτήρα και το λαμάκι ώστε να τους ζητήσουμε και εμείς που ενδιαφερόμαστε για την αλλαγή.

giannis_compact
02-04-12, 14:22
Λοιπον οι κωδικοι ειναι:
Τεντωτηρας καδενας: 11 31 7 595 686 στα 12,81 ευρω
Λαμακι εκεντροφορου: 11 31 7 564 777 στα 31,20 ευρω

Μολις τωρα πηρα τηλεφωνο σε αντιπροσωπεια για διασταυρωση της τωρινης τιμης.

giannis_compact
02-04-12, 14:23
Kαι εμενα μου ειπαν οτι σωστος ειναι ο μικρος..:shakehead:shakehead Ε ρε μπλεξιμο..
Αν μπορεις φιλε μου, μου στελνεις π.μ το τηλεφωνο του συνεργειου που πηγες?

Ο σωστος ειναι ο μεγαλος.Ο κωδικος που εγραψα παραπανω.Αυτος που εβγαλα ηταν ο μικρος και τον εχω μπροστα μου!

Xristis_Smpena
02-04-12, 23:03
Ο σωστος ειναι ο μεγαλος.Ο κωδικος που εγραψα παραπανω.Αυτος που εβγαλα ηταν ο μικρος και τον εχω μπροστα μου!

Ειναι για να βασιστεις πανω τους σε αυτους που πηγα..

Ευχαριστω πολυ αδερφε.!!

giannis_compact
03-04-12, 00:20
Τιποτα αδερφε να σαι καλα και καλα ξεμπερδεματα!