PDA

Επιστροφή στο Forum : Mitsubishi Carisma Evolution VII ( 607hp ) vs BMW 330 E46 cabrio ( 231 hp )


Linaki
18-11-05, 14:24
Διαγωνισμός παντιλικίων...
:kissass:
Χτες, Πέμπτη, πήγαμε με τον AsteroGatos στο πάρκινγκ στον Σχινιά. Είχε βρέξει πολύ (όπως και σε όλη την Αθήνα ) και είπαμε να δοκιμάσουμε πόσο μπορούμε να "παίξουμε" με τα αυτοκίνητά μας. Χι Χι...

Ενώ ο Κωνσταντίνος πάλευε με την τετρακίνησή του που δεν ήθελε με τίποτα να του επιτρέψει να γλιστράει με χάρη στο πάρκινγκ, εγώ "χόρευα" με το αυτοκίνητό μου για αρκετή ώρα..

Δεν θέλω όμως να τον μειώσω...! Η προσπάθειά του, απέδωσε!
Παρ' όλα αυτά όμως, δύο παιδιά με saxo vts που σταμάτησαν και μας κοιτούσαν αρκετή ώρα, είπαν ότι το "θέαμα" το προσέφερα εγώ. Ε να μην παινευτώ λίγο??!! Χι χι χι χι.... :flipa:

AsteroGatos
18-11-05, 14:54
οκ.. ειναι μαθητρια του Keichi Tsuchiya και μας εχει ολους για την πλακα...
μου εμαθε και μενα μερικα πραματακια...
σνιφ.. γιατι να κραταει τοσο καλα το αμαξακι μου >????
θα το μετατρεψω σε πισοκουνε....

Linaki
18-11-05, 15:00
οκ.. ειναι μαθητρια του Keichi Tsuchiya και μας εχει ολους για την πλακα...
μου εμαθε και μενα μερικα πραματακια...
σνιφ.. γιατι να κραταει τοσο καλα το αμαξακι μου >????
θα το μετατρεψω σε πισοκουνε....


Μην λες ψέμματα... Απλά εμένα μου είναι πιο εύκολο... Το δικό σου είναι τρένο, εγώ φταίω????!!!!!:dance:

Kostas Christ
18-11-05, 15:21
Παρε μια πισωκουνα και ασε τα τετρακινητα που ειναι γρηγορα αλλα οχι και τοσο διασκεδαστικα στις στροφες

nightwish
18-11-05, 15:36
lina anabeis foties anabeis kai ola ta kai eglimata kaneis kai amarties poles.giati bre to stenaxoreis to pedi? :drive2:

theofilos
18-11-05, 15:37
e ma kai esy bre Linaki me to 4kounhto phges na ta baleis?
den einai krima to paidi na tou xalas thn psyxologia etsi?
Asterogatos arxhge mou! pare ena Z3 M Coupe na deis asprh mera! xaxaxa
na baretheis na bgazeis ton "popo" sou dipla!

doria
18-11-05, 15:46
Λίνα κοπέλα μου πρόσεχε γιατί στον Σχοινιά μαζέυοντε πολλά στρουμφάκια!

TheCondor
18-11-05, 15:50
e ma kai esy bre Linaki me to 4kounhto phges na ta baleis?
den einai krima to paidi na tou xalas thn psyxologia etsi?
Asterogatos arxhge mou! pare ena Z3 M Coupe na deis asprh mera! xaxaxa
na baretheis na bgazeis ton "popo" sou dipla!


Ειπες την μαγικη λεξη!!!! ΑΜΑΞΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ :bowdown::bowdown::bowdown:

Kowalski
18-11-05, 18:07
Διαγωνισμός παντιλικίων...
:kissass:
Χτες, Πέμπτη, πήγαμε με τον AsteroGatos στο πάρκινγκ στον Σχινιά. Είχε βρέξει πολύ (όπως και σε όλη την Αθήνα ) και είπαμε να δοκιμάσουμε πόσο μπορούμε να "παίξουμε" με τα αυτοκίνητά μας. Χι Χι...

Ενώ ο Κωνσταντίνος πάλευε με την τετρακίνησή του που δεν ήθελε με τίποτα να του επιτρέψει να γλιστράει με χάρη στο πάρκινγκ, εγώ "χόρευα" με το αυτοκίνητό μου για αρκετή ώρα..

Δεν θέλω όμως να τον μειώσω...! Η προσπάθειά του, απέδωσε!
Παρ' όλα αυτά όμως, δύο παιδιά με saxo vts που σταμάτησαν και μας κοιτούσαν αρκετή ώρα, είπαν ότι το "θέαμα" το προσέφερα εγώ. Ε να μην παινευτώ λίγο??!! Χι χι χι χι.... :flipa:

Χμμ.. μήπως τα 607 του Evo δεν είναι και τόσο 607? Ρωτάω γιατί κολλητός με Evo VI 480 περίπου άλογα, σπινάρει και γλιστρά με τα 4 για πλάκα. Πόσο μάλλον αν είναι και βρεγμένο.Εντύπωση μου κάνει. Δε μιλάμε για 200-300, μιλάμε για 607, έτσι δεν είναι?

Τέλος πάντων, δεν ήμουν παρών, οπότε δεν έχω εικόνα. Εσείς ξέρετε καλύτερα.

Φιλικά
Γιάννης

doria
18-11-05, 18:15
δεν είναι carisma είναι Lancer όλα τα Evo...

Fad3In
18-11-05, 19:56
Διαγωνισμός παντιλικίων...
Χωρις φωτογραφιες,το thread ειναι βαρετο παιδια!!! :p:
Ν.

Geo_3D
18-11-05, 20:14
Το 7 ξερω στα σιγουρα πως οχι.Βασιζεται σε Ιαπωνικο sedan με αλλο ονομα και που ποτε δεν εχει κυκλοφορησει στην Ελλαδα,παρα μονο σαν ΕVO.
Δεν εχεις ακουσει που λενε Mitsubishi Lancer EVO 6 και Mitsubishi Evo 7?

manosm3
18-11-05, 23:30
Φεγγαροσκυλε,(:D xixixi) πετα το μπροστινο διαφορικο μη στη λενε οι γυναικες! :p:

AsteroGatos
19-11-05, 20:06
Σε πρωτη φαση ειναι Carisma ω ναι...
Carisma GT για την ακριβεια....
και φυσικα ειναι εισαγωγης γιατι ουδεποτε κυκλοφορησε στην ελλαδα αυτο το κομματι.... να ειμαι ειλικρινης μια φορα εχω πετυχει ενα στον δρομο και αλλη μια φορα το Linaki αλλο ενα...
Τωρα οσον αφορα τα 607 αλογα αυτα ειναι σε πιεση 2.5 bar και φυσικα αν ειναι για παντιλικια δεν ειμαι διατεθειμενος να το εχω να τουρμπιζει σαν τρελο ολη ωρα... μακαρι να ειχα λεφτα για τουρμπινες και λαστιχα αλλα δεν ειναι ετσι. οποτε το δουλευω στο 2.2 bar για να ριχνω και λιγο την καταναλωση και οταν χρειαστει τσιμπαω το κουμπακι του overboost.
Σχετικα με το παιχνιδι με το αμαξι ομολογουμενως με τερμα γκαζια γλιστραει σαν τρελο αλλα η τετρακινηση δεν δινει την χαρα της ουρας... αντε καμια παντα ετσι για την ιστορια του θεματος. Καποτε εκανα και σβουριδια αλλα κατεληξα να πληρωνω μπιλιοφορους. Εχω δοκιμασει να driftarw και AUDI A4 Turbo Quatro και εγγυομαι οτι ειναι ΠΟΛΥ πιο ευκολο.:drive2:

AsteroGatos
19-11-05, 20:12
Μου λενε πολλοι στο forum οτι δεν εχουν ξαναδει τετοιο μοντελο οποτε σε πρωτη ευκαιρεια θα το φερω σε καποιο meeting :p:

Fad3In
20-11-05, 16:47
Εχω δοκιμασει να driftarw και AUDI A4 Turbo Quatro και εγγυομαι οτι ειναι ΠΟΛΥ πιο ευκολο.

Σοβαρα; Δεν το περιμενα να πω την αληθεια...:nixweiss:
Η τετρακινηση τους νομιζα οτι δε βοηθουσε για τετοια...
Θα ταν ωραιο θεαμα παντως...:nod:
Ν.

God
20-11-05, 18:51
Καλως σε βρηκαμε AsteroGate, και να σε δουμε και απο κοντα. :nod:

nikosm3
20-11-05, 18:54
οποτε σχοινιας πρεπει να ξεχαστει για τα 8αρια...αμα ηταν βρεγμενο το παρκιν και ιδρωνατε να τα γυρισετε φανταστειτε το και στεγνο!!

mixalhs
20-11-05, 19:43
Νομιζω πως ειπαν οτι γυρνουσε μια χαρα το μπεμπε...το evo δεν γυρνουσε.

nikosm3
20-11-05, 20:06
ναι αλλα ποσα αλογα ηταν??

Linaki
20-11-05, 23:45
δεν είναι carisma είναι Lancer όλα τα Evo...

Eίναι 100000% σίγουρο αυτό που λες??!!! Γιατί αν θεωρείς ότι έχεις δίκιο...Τότε μάλλον δεν ξέρεις καλά..... Ψάξ'το λίγο και θα δεις... Αχχχχ.....

Linaki
20-11-05, 23:51
ναι αλλα ποσα αλογα ηταν??

231.. το λέει και στον τίτλο στο thread... Είναι 330 cabrio Ε46, 231 άλογα. Δεν έχει μπλοκέ, και ναι, όσο με παίρνει, το σβουρίζω :P

TheCondor
21-11-05, 00:04
231.. το λέει και στον τίτλο στο thread... Είναι 330 cabrio Ε46, 231 άλογα. Δεν έχει μπλοκέ, και ναι, όσο με παίρνει, το σβουρίζω :P

Mη το λες ετσι χυμα.... θα μας πιασει κανα κομπλεξ κατωτεροτητας :banghead: :banghead:

Linaki
21-11-05, 00:16
Mη το λες ετσι χυμα.... θα μας πιασει κανα κομπλεξ κατωτεροτητας :banghead: :banghead:


Lol Σιγάαααααααα! Υπάρχουν εδώ μέσα άνθρωποι με αυτοκίνητα χίλιες φορές καλύτερα!!

God
21-11-05, 01:34
Lol Σιγάαααααααα! Υπάρχουν εδώ μέσα άνθρωποι με αυτοκίνητα χίλιες φορές καλύτερα!!


Ναι, αλλα υπαρχουν και πολλοι με Ε21-Ε30-Ε36 με μοτερ που ψοφια βγαζουν 100-120 αλογα....:ices_ange

EVANGELOS
21-11-05, 16:44
Σε πρωτη φαση ειναι Carisma ω ναι...
Carisma GT για την ακριβεια....
και φυσικα ειναι εισαγωγης γιατι ουδεποτε κυκλοφορησε στην ελλαδα αυτο το κομματι.... να ειμαι ειλικρινης μια φορα εχω πετυχει ενα στον δρομο και αλλη μια φορα το Linaki αλλο ενα...
Τωρα οσον αφορα τα 607 αλογα αυτα ειναι σε πιεση 2.5 bar και φυσικα αν ειναι για παντιλικια δεν ειμαι διατεθειμενος να το εχω να τουρμπιζει σαν τρελο ολη ωρα... μακαρι να ειχα λεφτα για τουρμπινες και λαστιχα αλλα δεν ειναι ετσι. οποτε το δουλευω στο 2.2 bar για να ριχνω και λιγο την καταναλωση και οταν χρειαστει τσιμπαω το κουμπακι του overboost.
Σχετικα με το παιχνιδι με το αμαξι ομολογουμενως με τερμα γκαζια γλιστραει σαν τρελο αλλα η τετρακινηση δεν δινει την χαρα της ουρας... αντε καμια παντα ετσι για την ιστορια του θεματος. Καποτε εκανα και σβουριδια αλλα κατεληξα να πληρωνω μπιλιοφορους. Εχω δοκιμασει να driftarw και AUDI A4 Turbo Quatro και εγγυομαι οτι ειναι ΠΟΛΥ πιο ευκολο.:drive2:
Το carisma EVO βγήκε μετά την αποτυχία της Mitsubishi να κατακτήσει το WRC με τα Lancer evo homologation cars οπότε και τα αντικαταστήσανε με τα carisma evo gt. Τελικά αποσύρθηκαν ως εταιρία από το WRC το 2003 και ξανακατέβηκαν το 2004 με τα Lancer EVO WRC04 παλι. Το carisma evo gt έχει τον κλασσικό κινητήρα του lancer (1997 cc με 280bhp @ 6.500 rpm και 380 Nm at 3.000 rpm).Προφανώς με overboost (ή αλλαγή τουρμπίνας καμία Τ4 π.χ.)αλλαγή εκκεντροφόρων , τροχαλίες , μεγαλύτερο Intercooler, τελικό καζανάκι ελεύθερο (ίσως και αφαίρεση καταλύτη), άγραφο εγκέφαλο της Motec και άλλα τέτοια φτάνει και 600HP στο στρόφαλο όπως και τα Lancer evo VII. Πάντως τα 600hp στρόφαλο είναι το όριο και ΛΙΓΟΙ το έχουν πιάσει το νούμερο αυτό πραγματικά π.χ. το EVO VII του Φαρμάκη και το ασημί VII του "διάολου" (sic) ... Βγάλε καμία φώτο να δούμε το μοτερ και βάλε και κάνα avi να ακούσουμε την σκάστρα να γουστάρουμε...

Linaki
21-11-05, 23:24
Το carisma EVO βγήκε μετά την αποτυχία της Mitsubishi να κατακτήσει το WRC με τα Lancer evo homologation cars οπότε και τα αντικαταστήσανε με τα carisma evo gt. Τελικά αποσύρθηκαν ως εταιρία από το WRC το 2003 και ξανακατέβηκαν το 2004 με τα Lancer EVO WRC04 παλι. Το carisma evo gt έχει τον κλασσικό κινητήρα του lancer (1997 cc με 280bhp @ 6.500 rpm και 380 Nm at 3.000 rpm).Προφανώς με overboost (ή αλλαγή τουρμπίνας καμία Τ4 π.χ.)αλλαγή εκκεντροφόρων , τροχαλίες , μεγαλύτερο Intercooler, τελικό καζανάκι ελεύθερο (ίσως και αφαίρεση καταλύτη), άγραφο εγκέφαλο της Motec και άλλα τέτοια φτάνει και 600HP στο στρόφαλο όπως και τα Lancer evo VII. Πάντως τα 600hp στρόφαλο είναι το όριο και ΛΙΓΟΙ το έχουν πιάσει το νούμερο αυτό πραγματικά π.χ. το EVO VII του Φαρμάκη και το ασημί VII του "διάολου" (sic) ... Βγάλε καμία φώτο να δούμε το μοτερ και βάλε και κάνα avi να ακούσουμε την σκάστρα να γουστάρουμε...

Όσο μου επιτρέπουν οι ταπεινές μου μηχανικές γνώσεις.....το μοτέρ είναι υπερκυβισμένο..:pth:

doria
22-11-05, 01:01
Eίναι 100000% σίγουρο αυτό που λες??!!! Γιατί αν θεωρείς ότι έχεις δίκιο...Τότε μάλλον δεν ξέρεις καλά..... Ψάξ'το λίγο και θα δεις... Αχχχχ.....

Απο όσο ξέρω ναι...στο λέω επειδή κάθε μέρα έχω κι ένα διαφορετικό Evo στο σπίτι(λογο δουλειάς του αδερφού)...απο όσο μπορώ να γνωρίζω είναι Lancer τώρα αν γίνετε κοιτάς την άδεια να μου πεις κι εσύ αν και το 7 είναι το ιδιο?

απο κει και πέρα πιστεύω οτι τα ξέρω αρκετά καλήτερα...απο πάρα πολλά άτομα στον χώρο...έχω την τιμή να συναναστρέφομαι με πολλά Evo γενιάς 6,ΤΜΕ 6,7 και 8.

ο EVANGELOS πιστεύω έχει κάπιες γνώσεις παραπάνω απο μένα...όσο αναφορά μηχανολογικά πάντα το μοτέρ του είναι απο Lancer

PETRAN
22-11-05, 08:10
ΤΟ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΕΝΑ ΕVO ΤΑ 600 ΣΤΡΟΦΑΛΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Κ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΗΜΕΡΑ.ΕΓΩ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΕVO ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 600 Κ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ...

ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ DRIFTARI ENA 9 ARI...

http://www.dcalledesign.com/RMR_RWD_Evo.wmv

E36 RULES!!
22-11-05, 12:03
Ναι, αλλα υπαρχουν και πολλοι με Ε21-Ε30-Ε36 με μοτερ που ψοφια βγαζουν 100-120 αλογα....:ices_ange

Άμα σου φέρω το keyboard στο κεφάλι θα σου πώ εγώ.... Θα πεις το 316 μ ψόφιο..... Τώρα μου δημιούργησες ψυχολογικό πρόβλημα που θα με στιγματίζει σε όλη την υπόλοιπη ζωή μου...... Μόλις κατέστρεψες ένα υγιέστατο παιδάκι!! Συγχαριτήρια...

EVANGELOS
22-11-05, 12:29
Απο όσο ξέρω ναι...στο λέω επειδή κάθε μέρα έχω κι ένα διαφορετικό Evo στο σπίτι(λογο δουλειάς του αδερφού)...απο όσο μπορώ να γνωρίζω είναι Lancer τώρα αν γίνετε κοιτάς την άδεια να μου πεις κι εσύ αν και το 7 είναι το ιδιο?

απο κει και πέρα πιστεύω οτι τα ξέρω αρκετά καλήτερα...απο πάρα πολλά άτομα στον χώρο...έχω την τιμή να συναναστρέφομαι με πολλά Evo γενιάς 6,ΤΜΕ 6,7 και 8.

ο EVANGELOS πιστεύω έχει κάπιες γνώσεις παραπάνω απο μένα...όσο αναφορά μηχανολογικά πάντα το μοτέρ του είναι απο Lancer
Τα όσα έγραψα περί carisma είναι επίσημα όντως έχει κυκλφορήσει carisma gt evo (με τον κλασικό 2.0 lt κινητήρα του lancer evo ) το σασί ονομάστηκε carisma ΟΠΩΣ σου εξήγησα λόγω homologation rules του WRC σχετικά με τα αυτοκίνητα παραγωγής και τα αντίστοιχα αγωνιστικά.
Άρα που διαφωνείς ? Αν η Mistubishi για κάποιο χρονικό διάστημα το ονόμαζε carisma evo επειδή την βόλευε! Συγκεκριμένα με Carisma evo 6 έτρεχε ο SVEN SMEETS έως το 2001 (http://www.rallybase.nl/index.php?type=profile&driverid=10). Διαγωνισμό γνώσεων δεν κάνω κάτι ξέρω και εγώ πάντως...
Τώρα για υπερκυβισμένο (καπάκια έμβολα κλπ) ξευπερκυβισμένο 600+PS ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ στο στρόφαλο ΔΕΝ είναι και τόσο εύκολο. Άσχετα τι ισχυρίζονται οι διάφοροι tuners μηχανικοί τα δυναμόμετρα είναι αμείλικτα... Λόγως δεν μου πέφτει να το χαίρεται το αμάξι του και 350+hp να είναι μια χαρά είναι...

AsteroGatos
22-11-05, 22:28
παρεπιπτοντως για την ιστορια.. μεχρι να φτασει οπως ειναι το αμαξι δοκιμασα 4 τουρμπινες διαφορετικων εταιριων και πληρωσα 2 μπλοκ απο σπασιματα.. και αντιμετωπιζω και απωλειες συμπιεσης που και που... να μη μιλησω για μεταδοση που τα συχρονιζε και οι μπιλιοφοροι αλλαζουν μαζι με τα λαστιχα..

EVANGELOS
23-11-05, 14:01
παρεπιπτοντως για την ιστορια.. μεχρι να φτασει οπως ειναι το αμαξι δοκιμασα 4 τουρμπινες διαφορετικων εταιριων και πληρωσα 2 μπλοκ απο σπασιματα.. και αντιμετωπιζω και απωλειες συμπιεσης που και που... να μη μιλησω για μεταδοση που τα συχρονιζε και οι μπιλιοφοροι αλλαζουν μαζι με τα λαστιχα..
Θες δίδισκο συμπλέκτη της CUSCO.
Απώλεια που έχεις ?
Ποιά τουρμπίνα έχεις τώρα?