PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα (?) με αισθητήρα Λάμδα


Dimitris ///M
13-03-12, 19:36
Παρατηρούσα αυξημένη κατανάλωση βενζίνης εδώ και 1 μήνα περίπου, πχ θέλει 10 λίτρα στα 70χλμ με συντηριτική οδήγηση! έλεος....
Αφού πήρα πολύμετρο είπα να μετρήσω τον λάμδα γιατί αν ο κινητήρας λειτουργεί αν αποσυνδέσεις τον λάμδα ο κινητήρας δεν έχει ΚΑΜΙΑ διαφορά (ύποπτο).

Το σήμα που παίρνω στο μαύρο καλώδιο και σε ρελαντί και σε όλες τις στροφές είναι 0.40volt. ενώ πρέπει να αυξομειώνεται η τάση απο όσο ξέρω.
Τι συμβαίνει ρε παιδιά?

Τα μπέκ δεν είναι γιατί δεν κάνει τίποτα περίεργο εν κινήσει.
Επίσης με τον ρυθμιστή πίεσης στην μπεκιέρα, αν βγάλεις το σωληνάκι υποπίεσής του τότε το μοτέρ λειτουργεί λες και είναι 5 μηνών με 1000χλμ ενώ αν το συνδέσεις πέφτουν οι στροφές και αυξομειόνονται που και πού.

Υ.γ. φτιάξαμε όλα τα άλλα, ας το φτιάξουμε και αυτό.....

KAZA
13-03-12, 20:47
Παρατηρούσα αυξημένη κατανάλωση βενζίνης εδώ και 1 μήνα περίπου, πχ θέλει 10 λίτρα στα 70χλμ με συντηριτική οδήγηση! έλεος....
Αφού πήρα πολύμετρο είπα να μετρήσω τον λάμδα γιατί αν ο κινητήρας λειτουργεί αν αποσυνδέσεις τον λάμδα ο κινητήρας δεν έχει ΚΑΜΙΑ διαφορά (ύποπτο).

Το σήμα που παίρνω στο μαύρο καλώδιο και σε ρελαντί και σε όλες τις στροφές είναι 0.40volt. ενώ πρέπει να αυξομειώνεται η τάση απο όσο ξέρω.
Τι συμβαίνει ρε παιδιά?

Τα μπέκ δεν είναι γιατί δεν κάνει τίποτα περίεργο εν κινήσει.
Επίσης με τον ρυθμιστή πίεσης στην μπεκιέρα, αν βγάλεις το σωληνάκι υποπίεσής του τότε το μοτέρ λειτουργεί λες και είναι 5 μηνών με 1000χλμ ενώ αν το συνδέσεις πέφτουν οι στροφές και αυξομειόνονται που και πού.

Υ.γ. φτιάξαμε όλα τα άλλα, ας το φτιάξουμε και αυτό.....

Εάν αποσυνδέσεις – χαλάσει ο λ έχει διαφορά ….. Ο εγκέφαλος από την στιγμή που δεν ‘’βλέπει’’ τον λ τρέχει μια μέση τιμή καυσίμου ….. Αποτέλεσμα να έχει αυξημένη κατανάλωση οι στροφές σου στο ρελαντί θα παίζουν ελάχιστα όπως είπες μια αυξομείωση θα την έχεις αλλά και το μοτέρ δεν θα δουλεύει σωστά , πιστεύω πως θα κάνει περισσότερο θόρυβο και το μοτέρ θα τρέμει …..

Είσαι σίγουρος ότι ο λ σου είναι οκ; :scratchch

hliase30
13-03-12, 20:58
αν θυμαμε καλα οι τιμες του λαμδα πρεπει να ειναι απο 0,25 εως 0,75 (φτωχο εωσ πλουσιο) την σωστη μετριση τιμης θα την δεις εν κινηση (με φορτιο)με 3η 4η 5η

με φουλ γκαζι εγω βλεπω 0,75 εως ,08 και εχω φρικαρει μαλον ειναι πολυ πλουσιο!
αυριο θα καταβιδιασω το λουφτ!!!!!!!!!αχαχχαχαχα

επισης να σιμπλιροσω πωσ μετραω με τον λαμδα μπρηζομενο και μετραω μεσα απο το ντουλαπακι πανω απο τον εγγεφαλο κατευθειαν ! (στο is ειναι η επαφη No 70)

Dimitris ///M
17-03-12, 21:07
Τον μέτρησα μπριζομένο αλλά δεν ήμουν εν κινήση!

0.4v σταθερά έδινε σε όλες τις στροφές....
KAZA φίλε είτε τον αποσυνδέσω είτε τον συνδέσω δεν παρατηρώ διαφορά, ούτε τρέμουλα ούτε ρεταρίσματα. Λειτουργούν όλα φυδιολογικά με ή χωρίς λάμδα.... Αυτό μου κάνει εντύπωση!
Και δεν ξέρω αν παίρνει reset ο motronic, μήπως έχει μπεί σε safe mode και έχει μείνει εκεί πέρα.
Το παράξενο είναι πως στο διαγνωστικό που το βάλαμε δεν έδειχνε σφάλμα.