PDA

Επιστροφή στο Forum : ΣΤΡΟΒΙΛΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ (TURBO)


petroszoulou
15-03-12, 20:38
καλησπέρες σε ολους!! παιδια αφτο το 'ΣΤΡΟΒΙΛΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ (TURBO)' τι ρολο παιζει μπαίνει και σε ατμοσφαιρικα?

petroszoulou
15-03-12, 20:42
ξεχασα φωτο
τι πραμα ειναι αυτο? χαχαχα!!
http://www.google.gr/imgres?q=%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%B9%CE%B B%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%83+%CE%B7%CE%BB%CE%B5 %CE%BA%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%83+(turbo)&hl=el&sa=X&biw=1920&bih=971&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=WLTsevf-_Wm_WM:&imgrefurl=http://www.e-autoshop.gr/popup_image.php%3FpID%3D1564%26osCsid%3D953034abe8 e539d87a481ca7557dd834&docid=6g3r-zVzKn4f-M&itg=1&imgurl=http://www.e-autoshop.gr/images/fjjbabjoo.jpg&w=502&h=413&ei=CUZiT6WgH_Tc4QSc9vWOCA&zoom=1&iact=hc&vpx=189&vpy=152&dur=7557&hovh=204&hovw=248&tx=182&ty=97&sig=101299901877025728949&page=1&tbnh=149&tbnw=185&start=0&ndsp=47&ved=1t:429,r:0,s:0

http://www.e-autoshop.gr/images/fjjbabjoo.jpg

rapid_fast
15-03-12, 20:47
καλησπέρες σε ολους!! παιδια αφτο το 'ΣΤΡΟΒΙΛΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ (TURBO)' τι ρολο παιζει μπαίνει και σε ατμοσφαιρικα?

Μόνο σε ατμοσφαιρικό μπαίνει, και είναι η μεγαλύτερη εφεύρεση στο χώρο του
αυτοκινήτου, μετά τα εκτινασόμενα καθίσματα...

Dimzan
15-03-12, 20:48
φιλε μου για να μην το ψαχνεις τσαμπα και ρωτησεις και για μαγνητακια μετα οι λυσεις που σου ειπαμε για βελτιωση ηταν αυτες στο αλλο thread.

αυτο το πραγμα στροβιλιζει τον αερα πυο μπαινει στην εισαγωγη σου και σε καμια περιπτωση δε σπρωχνει παραπανω αερα απ οτι μπορει να ρουφηξει ο ιδιος ο κινητηρας σου λογω υποπιεσης, ωστε να εχεις οφελος στην αποδοση και να παρεις κανα αλογο. Το πιο πιθανο ειναι οτι λογω ανομοιομορφης ροης θα πηγαινει χειροτερα

hliase30
15-03-12, 20:50
Μόνο σε ατμοσφαιρικό μπαίνει, και είναι η μεγαλύτερη εφεύρεση στο χώρο του
αυτοκινήτου, μετά τα εκτινασόμενα καθίσματα...

axaxax
εγραψες! ξεχασες ομως τις φουσκοτες ελπιστριες!

giannis 116
15-03-12, 20:51
Τι εχουν βγαλει οι π...ες! :party:

Μ εκανες και γελασα βραδυατικο!

ThaNOS E46coupe
15-03-12, 21:01
Μόνο σε ατμοσφαιρικό μπαίνει, και είναι η μεγαλύτερη εφεύρεση στο χώρο του
αυτοκινήτου, μετά τα εκτινασόμενα καθίσματα...

γεια σου φιλε, μήπως ξέρεις που μπορώ να προμηθευτώ ένα τέτοιο?:icon18:

giannis 116
15-03-12, 21:09
Προβλεπω επικο thread αν δε κλειδωθει συντομα...

ThaNOS E46coupe
15-03-12, 21:20
Προβλεπω επικο thread αν δε κλειδωθει συντομα...

oπωσδήποτα!!!!!:pth: D

rapid_fast
15-03-12, 21:39
γεια σου φιλε, μήπως ξέρεις που μπορώ να προμηθευτώ ένα τέτοιο?:icon18:

Εδω!!!!:
http://www.youtube.com/watch?v=gLWVAidsXsU

tasosbimmer
15-03-12, 23:12
Εδω!!!!:
http://www.youtube.com/watch?v=gLWVAidsXsU

Και νόμιζα ότι μόνο το δικό μου το είχε στάνταρ...............φτου την πάτησα.

E36 RULES!!
16-03-12, 00:04
:rofl2:

http://www.youtube.com/watch?v=dyR0U_fYtwY

http://www.youtube.com/watch?v=5xE3m5PHCIE

Dimzan
16-03-12, 02:14
Black & Decker just kicked in yo


xaxaxaxaxa εχω πεθανει λεμε


Τους παραδεχομαι ομως γιατι η ιδεα τους ειανι σωστη! Ουσιαστικα σπρωχνουν παραπανω αερα στην εισαγωγη οποτε αν ειναι αρκετος και ο εγκεφαλος δε διαβασει λαθος θα στειλει παραπνω καυσιμο και ΝΑ ΤΑ ΑΛΟΓΑ χαχαχα

Dim77
16-03-12, 08:30
Στροβιλιστής αέρα...τοποθετείται με καλή απόδοση εδώ:

http://www.bestgreenhometips.com/wp-content/uploads/2009/01/676424_street_garbage_container_full.jpg

BMW Power
16-03-12, 09:15
Εδω!!!!:
http://www.youtube.com/watch?v=gLWVAidsXsU

Πολύ χρήσιμο εργαλείο για τις αιμορροΐδες! Σίγουρα μπαίνουν μέσα. :bananasmi

EVANGELOS
16-03-12, 09:38
ohhhhh electric turbo scam ... we meet again

petroszoulou
16-03-12, 20:31
Οχι ρε μαγκες!!!καλησπερα! δεν σκεφτομαι ουτε καν να το βαλο στο αμαξι...ξερω οτι η πιεση αερα ανεβαινει μονο με turbo σε μοτερ χρειαζεται κλειστο κυκλωμα! αν ηταν ετσι θα εβαζα ανεμηστιρακι υπολογιστη στν εισαγωγη με καλτσον! απλα δεν το ειχα ξαναδει! φιλε rapid fast μπορω να πω γελασα αρκετα! (δεν ειρωνευομαι)

Stunt Mike
16-03-12, 22:47
Πετρο Ζουλου,θα στο ξαναπω....ψαχνεσαι σε λαθος μονοπατια...εντελως ομως!!!Και δυστυχως εμεις που ειμαστε χρονια στον χωρο της βελτιωσης τα'χουμε ξαναδει αυτα τα ''σεναρια για πετσινα αλογα'' και πραγματικα πιστευα οτι πλεον ο κοσμος,εν ετει 2012,με τοση ενημερωση απο περιοδικα αυτοκινητου και συνεργεια-γνωστες,δεν θα ξανα ασχολουνταν με τετοιες αστειες λυσεις.......Προφανως εκανα λαθος....

rapid_fast
16-03-12, 23:13
Πετρο Ζουλου,θα στο ξαναπω....ψαχνεσαι σε λαθος μονοπατια...εντελως ομως!!!Και δυστυχως εμεις που ειμαστε χρονια στον χωρο της βελτιωσης τα'χουμε ξαναδει αυτα τα ''σεναρια για πετσινα αλογα'' και πραγματικα πιστευα οτι πλεον ο κοσμος,εν ετει 2012,με τοση ενημερωση απο περιοδικα αυτοκινητου και συνεργεια-γνωστες,δεν θα ξανα ασχολουνταν με τετοιες αστειες λυσεις.......Προφανως εκανα λαθος....

Τα μισά περιοδικά αυτοκινήτου (ειδικά για μετατροπές) καθώς και τα συνεργεία-γνώστες,
είναι για στουπί και σπίρτο...

mike21
16-03-12, 23:15
Εγώ το βρίσκω πολύ χρηστικό φίλε μου,θα το τοποθετήσεις κάτω απο το τιμόνι,και σε συνδυασμό με ένα θερμοστάτη τις καλοκαιρινές μέρες θα σου δροσίζει τα...........πόδια.

Stunt Mike
16-03-12, 23:22
Τα μισά περιοδικά αυτοκινήτου (ειδικά για μετατροπές) καθώς και τα συνεργεία-γνώστες,
είναι για στουπί και σπίρτο...

Συμφωνω απολυτα.....υπαρχουν ομως τ'αλλα μισα που βοηθανε-ανοιξανε τα ματια των Ελληνων μετα το '97-'98.......Πιο πριν πιστευαν οτι με μια εξατμιση παιρνει 40hp το Autobianchi ευκολααααα!!!:rofl2:

rapid_fast
16-03-12, 23:36
Συμφωνω απολυτα.....υπαρχουν ομως τ'αλλα μισα που βοηθανε-ανοιξανε τα ματια των Ελληνων μετα το '97-'98.......Πιο πριν πιστευαν οτι με μια εξατμιση παιρνει 40hp το Autobianchi ευκολααααα!!!:rofl2:
Γιατί?? δεν έπαιρνε το οτομπιάνκι 40 άλογα μόνο με αλλαγή χταπόδι??
Σε πληροφορώ, οτι εξακολουθούν και πουλάνε στον κόσμο ότι θέλουν..
Τις προάλλες μιλούσα με ένα παιδί απο τα Γιαννιτσα, που αγόρασε όπελ 1600 κυβικα,
και ο αντ/πος το έκανε μετατροπή με προγραμματισμό σε 1800..
Τι ψάχνεις...

gearboxer
16-03-12, 23:37
Τι είναι αυτά που λέτε ρε εγώ εχω εδώ και 4 μήνες αυτό (http://www.e-shop.gr/show_main.phtml?id=TLS.050253) στο αυτοκίνητο (στο χρώμα του αμαξώματος) και στο 400άρι πάω μαζί με τα evo. Kάνει λίγο θόρυβο αλλά αξίζει...

vasilis_e46ci
17-03-12, 01:09
Μα τι άλλη π@π@ρι@ θα βγάλουνε???Πεταμένα λεφτά.....

paganis
17-03-12, 08:49
το συγκεκριμενο εξαρτημα...δεν αξιζει να το κοιτας! παντως για να μην το ισοπεδωνουμε ολα..υπαρχουν αντι αυτου, ηλεκτρικες τουρμπινες, που κανουν δουλεια! μπορει να μην αποδιδουν ..οσο οι κανονικες, αλλα μια βελτιωση του 20-25% με ενα κοστος στο 1/3 της αντιστοιχης ατμοσφαιρικης βελτιωσης...δεν ειναι και ασχημα! επισης να μην ξεχναμε και την ηλεκτρικη τουρμπινα, που χρησιμοποιει και η bmw,, στα νεα της μοντελα...για υποβοηθηση των κανονικων , μεχρι να σηκωσουν πιεση!

Dimzan
17-03-12, 16:17
το συγκεκριμενο εξαρτημα...δεν αξιζει να το κοιτας! παντως για να μην το ισοπεδωνουμε ολα..υπαρχουν αντι αυτου, ηλεκτρικες τουρμπινες, που κανουν δουλεια! μπορει να μην αποδιδουν ..οσο οι κανονικες, αλλα μια βελτιωση του 20-25% με ενα κοστος στο 1/3 της αντιστοιχης ατμοσφαιρικης βελτιωσης...δεν ειναι και ασχημα! επισης να μην ξεχναμε και την ηλεκτρικη τουρμπινα, που χρησιμοποιει και η bmw,, στα νεα της μοντελα...για υποβοηθηση των κανονικων , μεχρι να σηκωσουν πιεση!

αμα σηκωνουν 0.1-0.2 bar τοτε ναι, εχει νοημα και σε ενα αμαξι 120 ιππων θα παρεις 10-20 πραγματικα αλογα. Ομως που τη βρισκεις αυτη την τουρμπινα και ποσο? Με δεδομενο πως ειανι ηλεκτρικη θα τη λειτουργεις σε στυλ νιτρο, δηλαδη για μερικα δευτερολεπτα. Αμα τη λειτουργεις συνεχεια θα πρεπει να εχεις τεραστιο δυναμο και μπαταρια , και φυσικα η εν λογω τουρμπινα να εχει και σωστη λιπανση για προφανεις λογους. Αν εχεις κανα λινκ απο ηλεκτρικη στειλε να διαβασω

ThaNOS E46coupe
17-03-12, 17:00
Δημητριε καλο θα ηταν να γινει θρεντ. Κ να μη στο στειλει να το διαβασεις μονο εσυ...θελουμε κ εμεις να μαθουμε...:) Παγανις::: να γινει το θρεντ....ΑΜΕΣΑ....

Dimzan
17-03-12, 19:25
οκ. για τεχνικα αρθα ειμαι μεσα.

paganis
17-03-12, 20:45
πριν καμια 10ετια ειχαμε φτιαξει , με τον τοτε κολλητο ενα ραλλακι με ηλεκτρικη τουρμπινα! το τοτε κοστος ηταν περιπου στα 1200 ευρω ! η τουρμπινα σηκωνε μια πιεση της ταξης του 0,3μπαρ...και σε μαμα ραλλακι , ητανε λες και ηταν 2ο σταδιο! μιας και εχουν περασει πολλα χρονια...δεν θυμαμαι πλεον πολλες λεπτομερειες για την τουρμπινα. ..απλα οτι το αμαξι για τα λεφτα που ειχαν πεσει, πετουσε και αξιζε τα λεφτα της!
αν τωρα λοιπον εκανα μια αντιστοιχη μετατροπη...θα αγοραζα μια μεταχειρισμενη ηλεκτρικη τουρμπινα της bmw 150-200 ευρω..θα την εβαζα επανω με ενα εγκεφαλακι και ενα μπαι πας και αν η πιεση δεν ξεπερνουσε τα 0,3 μπαρ...δεν θα χρειαζομουνα ουτε προγραμμα...τσεκαρισμενο σε μοτερ μ43! απο τα 120 ..θα πηγαινες στα 140 αλογα...

Dimitris ///M
17-03-12, 21:18
Οχι ρε μαγκες!!!καλησπερα! δεν σκεφτομαι ουτε καν να το βαλο στο αμαξι...ξερω οτι η πιεση αερα ανεβαινει μονο με turbo σε μοτερ χρειαζεται κλειστο κυκλωμα! αν ηταν ετσι θα εβαζα ανεμηστιρακι υπολογιστη στν εισαγωγη με καλτσον! απλα δεν το ειχα ξαναδει! φιλε rapid fast μπορω να πω γελασα αρκετα! (δεν ειρωνευομαι)

ΠΡΟΣΚΥΝΩ χαχαχαχαχαχαχα
Φίλε χωρίς παρεξήγηση αλλά έλιωσα!

Dimitris ///M
17-03-12, 21:23
αμα σηκωνουν 0.1-0.2 bar τοτε ναι, εχει νοημα και σε ενα αμαξι 120 ιππων θα παρεις 10-20 πραγματικα αλογα. Ομως που τη βρισκεις αυτη την τουρμπινα και ποσο? Με δεδομενο πως ειανι ηλεκτρικη θα τη λειτουργεις σε στυλ νιτρο, δηλαδη για μερικα δευτερολεπτα. Αμα τη λειτουργεις συνεχεια θα πρεπει να εχεις τεραστιο δυναμο και μπαταρια , και φυσικα η εν λογω τουρμπινα να εχει και σωστη λιπανση για προφανεις λογους. Αν εχεις κανα λινκ απο ηλεκτρικη στειλε να διαβασω

Δεν θέλεις δυναμό και μεγάλη μπαταρία. Γιατί απλά δεν έχει τόσο μεγάλη προπέλα όπως πχ το βεντιλατέρ. Αυτό θα "κομπλάρει" σε ορισμένες στροφές και η προπέλα του λόγο μικρού όγκου θα γυρίζει άνετα και με την μία. Με λίγα λόγια δεν θα έχεις κατανάλωση λόγο μικρού όγκου.
Απο όσα έχω διαβάσει μέχρι 0.2-0.3bar είσαι plug and play οπότε δεν συμφέρει μια ηλεκτρική τουρμπίνα της BMW με 150-200Ε?

Ανάλογα τις απαιτήσεις του καθενός όμως γιατί αν θέλεις πολλά άλογα θες τουρμπίνα καυσαερίων με ότι συνεπάγεται....

Stunt Mike
17-03-12, 21:30
Γιατί?? δεν έπαιρνε το οτομπιάνκι 40 άλογα μόνο με αλλαγή χταπόδι??
Σε πληροφορώ, οτι εξακολουθούν και πουλάνε στον κόσμο ότι θέλουν..
Τις προάλλες μιλούσα με ένα παιδί απο τα Γιαννιτσα, που αγόρασε όπελ 1600 κυβικα,
και ο αντ/πος το έκανε μετατροπή με προγραμματισμό σε 1800..
Τι ψάχνεις...

Καλα ναι,εχεις δικιο!!!Στην Επαρχια εχω ακουσει ΤΑ απιστευτα!!Πολλααααα χρονια πισω ειναι ακομη.Αν και σε πολλες περιπτωσεις φταινε οι ιδιοι οι ιδιοκτητες που αλλα τους λενε κι αλλα καταλαβαινουν.Π.χ θα του'πε ο αντιπροσωπος οτι πλεον ''παει'' σαν 1800 κι αυτος καταλαβε οτι ''εγινε'' 1800 επειδη εχει πληρη αγνοια απο αυτοκινητα

Τι είναι αυτά που λέτε ρε εγώ εχω εδώ και 4 μήνες αυτό (http://www.e-shop.gr/show_main.phtml?id=TLS.050253) στο αυτοκίνητο (στο χρώμα του αμαξώματος) και στο 400άρι πάω μαζί με τα evo. Kάνει λίγο θόρυβο αλλά αξίζει...

Φιλαρακι αυτο το κομπρεσορακι τα σπαει!!!χαχαχαχαχα!!! :greenboun

Dimzan
18-03-12, 03:53
Δεν θέλεις δυναμό και μεγάλη μπαταρία. Γιατί απλά δεν έχει τόσο μεγάλη προπέλα όπως πχ το βεντιλατέρ. Αυτό θα "κομπλάρει" σε ορισμένες στροφές και η προπέλα του λόγο μικρού όγκου θα γυρίζει άνετα και με την μία. Με λίγα λόγια δεν θα έχεις κατανάλωση λόγο μικρού όγκου.
Απο όσα έχω διαβάσει μέχρι 0.2-0.3bar είσαι plug and play οπότε δεν συμφέρει μια ηλεκτρική τουρμπίνα της BMW με 150-200Ε?

Ανάλογα τις απαιτήσεις του καθενός όμως γιατί αν θέλεις πολλά άλογα θες τουρμπίνα καυσαερίων με ότι συνεπάγεται....


κοιτα να δεις, αν βρεθει ηλεκτρικο τουρμπακι που σηκωνει 0.2 ειναι +15% χωρις κοπο. Δεν θες σωληνωσεις, δε θες ιντερκουλερ μονο μικρη πατεντα για να το βαλεις. Και ουτε καν bypass , απλα βαζεις κουμπακι κατω απο το γκαζι σε στυλ On-off. Μη σου πω οτι πολλοι εγκεφαλοι θα διαβασουν την εξτρα ροη αερα και θα στειλυον το αναλογο καυσιμο ποτε παιζει να μη χρειαζεται καν προγραμμα (αρκει ο εγκεφαλος να διαβαζει τη ροη απο maf ή afm γιατι αν το κανει με υποπιεση ολα θα πανε βολτα)

Ποτε ειχε βγαλει η bmw ηλεκτρικο τουρμπακι? Ποσα αμπερ ειανι το μοτερ του? Τι αντοχη ειχει να δουλευει συνεχομενα?

paganis
18-03-12, 08:45
κοιτα να δεις, αν βρεθει ηλεκτρικο τουρμπακι που σηκωνει 0.2 ειναι +15% χωρις κοπο. Δεν θες σωληνωσεις, δε θες ιντερκουλερ μονο μικρη πατεντα για να το βαλεις. Και ουτε καν bypass , απλα βαζεις κουμπακι κατω απο το γκαζι σε στυλ On-off. Μη σου πω οτι πολλοι εγκεφαλοι θα διαβασουν την εξτρα ροη αερα και θα στειλυον το αναλογο καυσιμο ποτε παιζει να μη χρειαζεται καν προγραμμα (αρκει ο εγκεφαλος να διαβαζει τη ροη απο maf ή afm γιατι αν το κανει με υποπιεση ολα θα πανε βολτα)

Ποτε ειχε βγαλει η bmw ηλεκτρικο τουρμπακι? Ποσα αμπερ ειανι το μοτερ του? Τι αντοχη ειχει να δουλευει συνεχομενα?

υπαρχει ηλεκτρικο τουρμπακι της bmw ,με 200 ευρω με σφραγιδα του 2010! πρεπει να ειναι απο την νεα 535,,και χρησιμοποιητε για να σηκωνει πιεση στις χαμηλες στροφες για αποφυγη λαγκ! μπαι πας θα χρειαστεις ωστε στην υποπιεση να ρουφας αερα απο αλλη σωληνωση και να μην περνα αερας απο την τουρμπινα ,οταν ειναι κλειστη! εγκεφαλακι θα χρειαστεις ωστε να ρυθμισεις σε τι στροφες και φορτιο θα ανοιγει η τουρμπινα! αν παλι θελεις να το κανεις τελειως on-off...απλα βαζεις εναν διακοπτη επαφης πανω στο κλαπετο του bay-pass και στο σημειο που θα αρχιζει να κλεινει το bay-pass..θα ανοιγει η τουρμπινα!..

Dimzan
18-03-12, 13:45
υπαρχει ηλεκτρικο τουρμπακι της bmw ,με 200 ευρω με σφραγιδα του 2010! πρεπει να ειναι απο την νεα 535,,και χρησιμοποιητε για να σηκωνει πιεση στις χαμηλες στροφες για αποφυγη λαγκ! μπαι πας θα χρειαστεις ωστε στην υποπιεση να ρουφας αερα απο αλλη σωληνωση και να μην περνα αερας απο την τουρμπινα ,οταν ειναι κλειστη! εγκεφαλακι θα χρειαστεις ωστε να ρυθμισεις σε τι στροφες και φορτιο θα ανοιγει η τουρμπινα! αν παλι θελεις να το κανεις τελειως on-off...απλα βαζεις εναν διακοπτη επαφης πανω στο κλαπετο του bay-pass και στο σημειο που θα αρχιζει να κλεινει το bay-pass..θα ανοιγει η τουρμπινα!..

Δηλαδη εννοεις οτι αμα μπει χωρις bypass θα πνιξει την εισαγωγη? Το bypass ομως το βαζουμε συνηθως για να διωξουμε την υπερπιεση, οχι για να αποφυγουμε την υποπιεση.

Βρηκα στο νετ αρκετα λινκς που λενε οτι τα νεα τουρμπο μοτερ της Bmw φορανε ηλεκτρικο τουρμπο για τη μειωση του lag κυριως για την 550 και τη νεα Μ3. Ομως δε μπορεσα να βρω πουθενα τεχνικα χαρακτηριστικα και φωτογραφιες.

ψαχνω και στο realoem αλλα οποτε πεφτω σε τουρμπινα γραφει απλα αντικατασταση στροβιλοσυμπιεστη. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=FV71&mospid=54641&btnr=11_5118&hg=11&fg=50

Για 200€ αξιζει σιγουρα η δοκιμη. Φανταζομαι το χοντακι να κανει σαν σκουπακι για ψιχουλα.


ΥΓ μηπως να φτιαξουμε νεο τοπικ?

paganis
18-03-12, 14:57
bypass..εννοω μια εναλλακτικη διαδρομη οταν η τουρμπινα δεν ειναι εν λειτουργια...διοτι αν δεις την εισοδο εξοδο της τουρμπινας θα καταλαβεις πως οταν δεν λειτουργει...θα πνιγει την ατμοσφαιρικη λειτουργια! θα μπορουσε να ειναι ενα οποιοδηποτε κλαπετο τροποποιημενο να λειτουργει με την υποπιεση ,ετσι ωστε να αποφυγεις τα πολυπλοκα συστηματα με μαπ και εγκεφαλακια! πιστευω πως με αγορα 200 ευρω τουρμπινα και καποια ανταλλακτικα για φτιαχτο bypass και διακοπτη...δεν θα ξεπερνουσε το 300αρι! θα ηταν ενδιαφερον σαν προτζεκτ...

Dimzan
18-03-12, 17:13
συμφωνω απολυτα. το θεμα ειναι που βρισκουμε το ηλεκτρικο τουρμπακι , εχω φαει τον τοπο απο την ωρα που το ανεφερες και δε μπορω να βρω παραπνω πληροφοριες

paganis
18-03-12, 17:20
τον θες??? δευτερα μπορω να τον εχω απο εναν γνωστο μου..

rapid_fast
18-03-12, 21:18
Αφήστε κατα μέρους τις εξυπνάδες,
γιατί τα μυαλά σας είναι πάνω απο το κεφάλι σας..
Ανοίξτε άλλο τόπικ να σας εξηγήσω, γιατί στο τέλος θα καταλήξτε να βάλετε
πέλετ στην εισαγωγή αέρα για να κερδίσετε άλογα...

Dimitris ///M
18-03-12, 21:25
Αφήστε κατα μέρους τις εξυπνάδες,
γιατί τα μυαλά σας είναι πάνω απο το κεφάλι σας..
Ανοίξτε άλλο τόπικ να σας εξηγήσω, γιατί στο τέλος θα καταλήξτε να βάλετε
πέλετ στην εισαγωγή αέρα για να κερδίσετε άλογα...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
:useless:

Dimzan
18-03-12, 21:48
τον θες??? δευτερα μπορω να τον εχω απο εναν γνωστο μου..

δωσε κανα λινκ με χαρακτηριστικα.


γτι ρε rapid Να κανουμε πατατα? εξτρα αερας+εξτρα καυσιμο=εξτρα αποδοση , που ειναι το λαθος?

rapid_fast
18-03-12, 22:44
γτι ρε rapid Να κανουμε πατατα? εξτρα αερας+εξτρα καυσιμο=εξτρα αποδοση , που ειναι το λαθος?

Πού είναι ο έξτρα αέρας????? απο το μοτεράκι?? συγκεντρώσου...
Θα το πώ απλά..
έχουμε μοτέρ 2000 κυβικά, ρουφάει απο μόνο του στις 6000 στροφές/λεπτό
3 κυβικά αέρα το λεπτό..
Για να κερδίσεις λοιπόν κάτι, πρέπει να βάλεις ένα αεροσυμπιεστή 3600 λίτρων το λεπτό..
Το οποίο θα σου δώσει 30% περισσότερα άλογα, (στα 150 άλογα θα πάρεις 45 άλογα)
θα σου αυξήσει την κατανάλωση 30% (απο τα 10 λιτρα/100 θα πάς στα 13) και θα σου αφαιρέσει 30 άλογα απο την ισχύ σου..
Δηλαδή θα κερδίσεις 15 άλογα..
Σου βρήκα τη λύση..

Dimzan
19-03-12, 00:10
V = (RPM x CID) / 3456
αρα V=191 cfm
στο αμαξι μου ειναι rpm=7200 CID=92 (δηλαδη 1500κ.εκ.)

υποθετουμε οτι εχω πληροτητα 80% οποτε Volumetric Eficiency=0,8 αρα V=150 cfm περιπου.

Αν βρω στροβιλοσυμπιεστη που παραγει επαρκως 200cfm , οχι παραπανω , σηκωνοντας την αντιστοιχη πιεση τοτε που το προβλημα? Ο εγκεφαλος μου παιζει με μαφ οποτε θα διαβασει την παραπανω ροη αερα και θα στειλει το αντιστοιχο καυσιμο. Νομιζω μεχρι καποιο οριο δε χρειαζεται προγραμμα ο δικος μου.


Υποψην οτι και σε τοσο μικρες πιεσης η αυξηση της θερμοκρασιας λογω συμπιεσης ειναι μικρη ωστε να χρειαστω ιντερκουλερ

vaspap
19-03-12, 00:41
ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ
ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ!!!
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΕΞΕΙΓΩ!

Dimzan
19-03-12, 00:53
εγω δε λεω για το ανεμιστηρακι αλλα για σοβαρο ηλεκτρικο τουρμπο που εχει στροβιλοσυμπιεστη απο τη μια και ηλεκρτικο μοτερ απο την αλλη

paganis
19-03-12, 16:19
αν καταφερνει στο τριλιτρο τριτουρμπινο, να ανεβασει πιεση..η συγκεκριμενη ηλεκτρικη τουρμπινα της bmw...θεωρω σιγουρο πως θα ανεβαζει πιεση και στα δικα μας! ψαχνοντας, αν καταλαβα καλα... το συγκεκριμενο τουρμπινακι...ειναι αρκετα σπανιο να βρεθει(μαλλον προκυτε απο πειραματικο μοτερ της bmw) μιας και αν καταλαβα καλα...χρησιμοποιητε στην νεα τουρμπο μ3..που ακομα δεν εχει βγει στην παραγωγη!αν η bmw χρησιμοποιει ηλεκτρικη τουρμπινα σε αλλο μοντελο..που διατιθεται τωρα και το γνωριζει κανεις...ας ποσταρει! μαλλον λοιπον,θα παω να το παρω για μενα ή για οποιον το θελει...αξιζει τα λεφτα του και με το παραπανω!
αν τωρα καποιοι θεωρουν πως δεν θα δουλεψει...εδω ειμαστε να τους αποδειξουμε το αντιθετο!

Dimzan
19-03-12, 17:35
ρε συ, αυτο το τουρμπο δε θα ναι λιγο μεγαλο για τον 1,5 λιτρου κινητρα μου? Θα μου πεις το ηλεκτρικο τουρμπο παιζει ρολο υποστηριξης στις χαμηλες στροφες μεχρι να σπουλαρει η κανονικη τουρμπινα οποτε δε θα εχει και κανα τεραστιο cfm. Το θεμα ειναι τι χαρακτηριστικα λειτουργιας εχει αυτο το τουρμπο? Ποιος το φερνει? Που το βρηκε? Δε μπορει να ηρθε σα μανα εξ ουρανου.

konc
19-03-12, 17:37
Μπορεί να λέω βλακεία αλλά απ' όσο ξέρω, τα μόνα ηλ. turbo που υπάρχουν αυτή τη στιγμή σε αυτοκίνητα και λειτουργούν, λειτουργούν μόνο βοηθητικά και σε χαμηλές στροφές με μικρή παροχή. Μετά βγαίνουν εκτός και αναλαμβάνουν τα γνωστά turbo. Δεν γνωρίζω να υπάρχει κανένα ηλ. turbo σε αυτοκίνητο που να δουλεύει όχι μέχρι τον κόφτη, ούτε καν μέχρι τη μέση..

Dimzan
19-03-12, 18:14
Μπορεί να λέω βλακεία αλλά απ' όσο ξέρω, τα μόνα ηλ. turbo που υπάρχουν αυτή τη στιγμή σε αυτοκίνητα και λειτουργούν, λειτουργούν μόνο βοηθητικά και σε χαμηλές στροφές με μικρή παροχή. Μετά βγαίνουν εκτός και αναλαμβάνουν τα γνωστά turbo. Δεν γνωρίζω να υπάρχει κανένα ηλ. turbo σε αυτοκίνητο που να δουλεύει όχι μέχρι τον κόφτη, ούτε καν μέχρι τη μέση..

κοιτα , ειναι απλα μαθηματικα. Εμενα το αμαξι μου απαιτει παροχη 150 cfm για να αποδωσει τα 115 αλογα του. Αν εγω του βαλω 200cfm θα εχω το αναλογο κερδος. Οποτε χρειαζεται καποιος υπερσυμπιεστης για να το καταφερει αυτο.

Δε μου αποκλειει κανεις οτι ο υπερσυμπιεστης αυτος μπορει να εχει πηγη κινησης το ηλεκτρικο μοτερ. Ισα ισα που τα ηλεκτρικα μοτερ ειναι τρομερα εξελιγμενα και ακομα και πανισχυρες εφαρμογες εχουν μηδενικη συντηρηση.

Σιγουρα μπορει να κατασκευαστει στροβιλοσυμπιεστης που θα παιρνει κινηση απο ηλεκτρικο μοτερ. Με το καταλληλο γραναζωμα θα μπορει επεισης να δωσει τη σωστη παροχη (cfm) ενω αναλογα και το μεγεθος του ηλεκτρικου μοτερ θα μπορει να διατηρησει αυτη την παροχη σε πιεση.

Το θεμα ειναι οτι μια τετεοια εφαρμογη κοστιζει. Ποσο? Σκεψου οτι πουθενα δε βρισκεις τετοιο τουρμπο. Αν οντως η bmw εχει βγαλει τετοιο πραγμα αξιζει να μαθουμε τα χαρακτηριστικα του. Οι φοβοι μου ειναι οι εξης: πρωτος θα εχει χαμηλη ροη, δηλαδη θα χρησιμοποιειται μονο στις χαμηλες στροφες μεχρι να φουσκωσει το τουρμπο οποτε θα εχει αντιστοιχη παροχη για τις χαμηλες στροφες (υποψην η παροχη ειανι εθεως αναλογη των στροφων) . Δευτερος λογος ειναι η αντοχη του σε συνεχη χρηση, δηλαδη θα μπορω εγω να το χρησημοποιω οπως το κανονικο τουρμπο? Η θα εχει προβληματα υπερθερμανσης-λιπανσης κλπ? 3ος λογος η καταναλωση του. Αμα ειναι να εχω δυο 100αρες μπαταριες για να τουρμπιζω 20 δευτερολεπτα να το βρασω. Σιγουρα θα εχει αυξημενη καταναλωση σε ρευμα, ομως ποση ειανι αυτη? Επαρκει το δυναμο του αυτοκινητου? Με μεγαλυτερο δυναμο θα καλυφθει η διαφορα κι αν ναι συμφερει τετοια αλλαγη?


Δεν ειναι τοσο απλο λοιπον να λεμε οτι δεν θα λειτουργησει.

Δεν απαντησες ρε rapid. Περιμενω επιστημονικη απαντηση. Σε βλεπω στο τελος να ηλεκτροτουρμπιζεις το βλαβητρονικ :D

konc
19-03-12, 18:41
Συμφωνούμε, φυσικά και μπορείς να φτιάξεις turbo ηλεκτρικό, ηλιακό, που να καίει κάρβουνο κλπ..
Αυτό που επισημαίνω είναι και οι δικές σου ανησυχίες: για να μην το έχει κάνει κανείς παρά μόνο σαν "βοηθητικό", δεν μπορεί, κάποιο θέμα θα υπάρχει. Κόστος? Κατανάλωσης ενέργειας? Ποιός ξέρει..

rapid_fast
19-03-12, 18:53
κοιτα , ειναι απλα μαθηματικα. Εμενα το αμαξι μου απαιτει παροχη 150 cfm για να αποδωσει τα 115 αλογα του. Αν εγω του βαλω 200cfm θα εχω το αναλογο κερδος. Οποτε χρειαζεται καποιος υπερσυμπιεστης για να το καταφερει αυτο.
Δεν ειναι τοσο απλο λοιπον να λεμε οτι δεν θα λειτουργησει.
Δεν απαντησες ρε rapid. Περιμενω επιστημονικη απαντηση. Σε βλεπω στο τελος να ηλεκτροτουρμπιζεις το βλαβητρονικ :D
Τι να απαντήσω?? έλα απο κοντά, να πάρω ρόπαλο και να αρχίσω να σε βαράω
στο κεφάλι να βάλεις μυαλο!!!!!
Οταν τρέχεις με 150 χλμ/ώρα, έχεις υπολογίσει με πόση υπερπίεση μπαίνει ο αέρας μέσα
στο μαφ σου??
Εχεις παραπάνω άλογα; φυσικά και όχι..
Που θα βρείς μοτεράκι ηλεκτρικό να σπρώχνει αέρα στα κυβικά που θές, με 200+ χλμ/ώρα
δεν μπορώ να το φανταστώ..
Δε χρειάζεται να πώ περισσότερα...

Dimzan
19-03-12, 19:04
lol ρε παναγιωτη.

αυτο που λες ειναι ακριβως αναποδο. Γιατι βαζουν καποιοι σκουπα? Η αντιστοιχα ram-air στις μηχανες? μπαινει με μεγαλυτερη ταχυτητα ο αερας στην εισαγωγη, δηλαδη μεγαλυτερη ροη αερα αρα υπερπιεση, αρα και καλυτερη πληρωση των κυλινδρων.

νομιζω οτι κανεις λαθος.

ΥΓ ερχομια αλλα το ροπαλο να ειναι απο πανιγυρι και να εχει καραμουζα

ΥΓ2 το μαφ μου διαβαζει ροη αερα. Η ροη εξαρταται απο τις στροφες του κινητηρα και απο το ανοιγμα της πεταλουδας. Τωρα αν εμενα το αμαξι μου εχει κακοσχεδιασμενο φιλτρο θα εχω μεταβολες στην πιεση καθως ανεβαινουν τα χιλιομετρα αρα και ασταθεια στην αποδοση. Ξερεις πως ειναι τα φιλτρα τωρα μη με τρελαινεις. Και ξερεις οτι γι αυτο καποιοι βαζουν σκουπα

Dimzan
19-03-12, 19:15
οπου φιλτρο βαλε φιλτροκουτι παραπανω, δε με αφηνει για edit

rapid_fast
19-03-12, 19:22
lol ρε παναγιωτη.

αυτο που λες ειναι ακριβως αναποδο. Γιατι βαζουν καποιοι σκουπα? Η αντιστοιχα ram-air στις μηχανες? μπαινει με μεγαλυτερη ταχυτητα ο αερας στην εισαγωγη, δηλαδη μεγαλυτερη ροη αερα αρα υπερπιεση, αρα και καλυτερη πληρωση των κυλινδρων.

νομιζω οτι κανεις λαθος.

ΥΓ ερχομια αλλα το ροπαλο να ειναι απο πανιγυρι και να εχει καραμουζα

ΥΓ2 το μαφ μου διαβαζει ροη αερα. Η ροη εξαρταται απο τις στροφες του κινητηρα και απο το ανοιγμα της πεταλουδας. Τωρα αν εμενα το αμαξι μου εχει κακοσχεδιασμενο φιλτρο θα εχω μεταβολες στην πιεση καθως ανεβαινουν τα χιλιομετρα αρα και ασταθεια στην αποδοση. Ξερεις πως ειναι τα φιλτρα τωρα μη με τρελαινεις. Και ξερεις οτι γι αυτο καποιοι βαζουν σκουπα

Γιατί κάνω λάθος?? εσένα απο μπροστά δεν ρουφάει το αμάξι αέρα??
Δεν εκμεταλλεύεται την ταχύτητα του αέρα σύμφωνα με το πόσο τρέχεις??
Εχει όμως διαφορά στα άλογα σου αν πάς με 1ή και 5000 σαλ ή 5η και 5000σαλ??

Dimzan
19-03-12, 19:28
τον αερα τον ρουφαει καθετα γιατι το φιλτροκουτι μου κανει μια περιεργη διαδρομη.

το αμαξι μου τραβαει το ιδιο με 1η και 5000 και το ιδιο με 5η και 5000. Συγκεκριμενα η 5η μου ειανι θεομακρη και στα 200 με 5000 δεν εχει δυναμη να το σπρωξει πιο γρηγορα.

Ο λογος που τραβαει το ιδιο ειναι γιατι η ροη αερα με wot στις 5000 ειναι ιδια ειτε παω με 40 ειτε με 140. Αν ειχα σκουπα στα 140 θα ηταν καπως αυξηεμνη, πες μεχρι +5% αναλογα την ποιοτητα και το σχεδιαχμο της σκουπας

GEORGE 1974
19-03-12, 19:31
Τι να απαντήσω?? έλα απο κοντά, να πάρω ρόπαλο και να αρχίσω να σε βαράω
στο κεφάλι να βάλεις μυαλο!!!!!
Οταν τρέχεις με 150 χλμ/ώρα, έχεις υπολογίσει με πόση υπερπίεση μπαίνει ο αέρας μέσα
στο μαφ σου??
Εχεις παραπάνω άλογα; φυσικά και όχι..
Που θα βρείς μοτεράκι ηλεκτρικό να σπρώχνει αέρα στα κυβικά που θές, με 200+ χλμ/ώρα
δεν μπορώ να το φανταστώ..
Δε χρειάζεται να πώ περισσότερα...

Ρέ γαμώτο πόλι πλάκα έχει ,με το ζόρι να κανουμε πατέντα αφού δέ παίζει ρε γαμώτο πώς ωα γίνει!!:friday:

Dimitris ///M
19-03-12, 20:28
Αφού υπάρχει αυτό το πράγμα όπως λέτε......

Γιατί δεν το παίρνει κάποιος να το βάλει πάνω και να μας πει αποτελέσματα?
Σας παρατηρώ πως σκάτε 1000άρικα για ένα πρόγραμμα και αμφιβόλου αποτελέσματος μοντίφες και δεν δίνετε 200Ε για αυτό το τουρμπάκι?

......Απορώ γιατί το συζητάμε ακόμα......

Dim77
19-03-12, 20:50
Δίνει 10 άλογα για 20 δευτερόλεπτα...ή κάτι τέτοιο. Θυμάμαι δοκιμή Hyundai scoupe μια φορά και ένα καιρό στο περιοδικό Power Techniques.

Για κλωτσιές το εξάρτημα...ή μάλλον για τα σκουπίδια.

Η ηλεκτρική τουρμπίνα που αναφέρει ο παγκάνις, σε μεγάλη BMW, αν βεβαιώσουμε την ύπαρξη της και την λειτουργία της, πιθανόν να δουλεύει για ελάχιστα sec μέχρι να ανοιξουν οι κανονικές.
Με το brake energy regeneration δε, έχει το ρεύμα ανώδυνα το αμάξι (και πιθανόν με ειδικά μελετημένο δυναμό και υπόλοιπο ηλεκτρικό κύκλωμα).

Στη θεωρία καλά είναι παιδιά. Αλλά η πράξη δεν είναι πάντα έτσι.
Μην κάνει και ζημιές...

Αν ήταν τόσο καλό, στα 10+ χρόνια που κυκλοφορεί, θα είχαν τα μισά αυτοκίνητα...


Μην είμαστε αρνητικοί...όποιος έχει όρεξη να κάνει αμφιβόλου επιτυχίας πειράματα στο αυτοκίνητο του και να ξοδεψει χρήσιμα ευρώ (στις μέρες μας), ας το κάνει, και ας ενημερώσει.

Μέχρι τότε όμως η λογική λέει....άς το να ξεκουράζεται στο ράφι (το ηλεκτρικό τούρμπο).

paganis
19-03-12, 20:50
αυριο..θα περασω απο τον γνωστο και για το γαμωτο , αν το εχει ακομα θα το παρω! αυριο λοιπον...αν το εχω στα χερια μου..θα βγαλω και φωτο να το δειτε!
ακομα ομως δεν μου εχει απαντησει κανεις...σε ποιο μοντελο χρησιμοποιησε η bmw ηλεκτρικο τουρμπακι??
το συγκεκριμενο...που αναφερομαι εχει σφραγιδα bmw..και ειναι χρονολογιας 2010!
αντε μπας και καταλαβουμε περι τινος προκυτε...

Dim77
19-03-12, 20:54
αυριο..θα περασω απο τον γνωστο και για το γαμωτο , αν το εχει ακομα θα το παρω! αυριο λοιπον...αν το εχω στα χερια μου..θα βγαλω και φωτο να το δειτε!
ακομα ομως δεν μου εχει απαντησει κανεις...σε ποιο μοντελο χρησιμοποιησε η bmw ηλεκτρικο τουρμπακι??
το συγκεκριμενο...που αναφερομαι εχει σφραγιδα bmw..και ειναι χρονολογιας 2010!
αντε μπας και καταλαβουμε περι τινος προκυτε...

Λευτέρη, στο ιντερνετ αναφέρουν ότι η BMW ''το δουλεύει ακόμα''...δεν το έχει βάλει κάπου.

Μάλλον για το νέο Μ3 και θα έχει και δικό του alternator...δες σχεδιο στο f30post και στο jalopnik που έχουν αναλυτικό (?) σχεδιάγραμμα.

http://www.autoguide.com/auto-news/2011/11/bmw-patents-electric-turbocharger-will-we-see-it-in-the-next-m3.html
http://www.worldcarfans.com/111110237906/bmw-patents-an-electric-turbocharger
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=597327
http://jalopnik.com/5855317/will-bmws-electric-turbocharger-end-turbo-lag

paganis
19-03-12, 21:06
Δίνει 10 άλογα για 20 δευτερόλεπτα...ή κάτι τέτοιο. Θυμάμαι δοκιμή Hyundai scoupe μια φορά και ένα καιρό στο περιοδικό Power Techniques.

Για κλωτσιές το εξάρτημα...ή μάλλον για τα σκουπίδια.

Η ηλεκτρική τουρμπίνα που αναφέρει ο παγκάνις, σε μεγάλη BMW, αν βεβαιώσουμε την ύπαρξη της και την λειτουργία της, πιθανόν να δουλεύει για ελάχιστα sec μέχρι να ανοιξουν οι κανονικές.
Με το brake energy regeneration δε, έχει το ρεύμα ανώδυνα το αμάξι (και πιθανόν με ειδικά μελετημένο δυναμό και υπόλοιπο ηλεκτρικό κύκλωμα).

Στη θεωρία καλά είναι παιδιά. Αλλά η πράξη δεν είναι πάντα έτσι.
Μην κάνει και ζημιές...

Αν ήταν τόσο καλό, στα 10+ χρόνια που κυκλοφορεί, θα είχαν τα μισά αυτοκίνητα...


Μην είμαστε αρνητικοί...όποιος έχει όρεξη να κάνει αμφιβόλου επιτυχίας πειράματα στο αυτοκίνητο του και να ξοδεψει χρήσιμα ευρώ (στις μέρες μας), ας το κάνει, και ας ενημερώσει.

Μέχρι τότε όμως η λογική λέει....άς το να ξεκουράζεται στο ράφι (το ηλεκτρικό τούρμπο).

το να δινει αλογα για 20 sec...δεν ειναι λιγο! μια κοντρα σε ενα φαναρι ή 400μ... γινεται σε λιγοτερο χρονο...εκτος και τρεχεις χιλιομετρο!
η ηλεκτρικη τουρμπινα, που αναφερομαι ανεβαζει πιεση μεχρι να λειτουργησουν οι κανονικες ωστε να αποφευγεται το φαινομενο υστερησης των τουρμπινων καυσεριων!
δεν ανεφερα πουθενα...πουθενα οτι θα σηκωνει υψηλη πιεση..ή οτι θα αντικαταστησει την λειτουργια των κανονικων! απλα αναφερα..οτι ισως ειναι ικανη να σηκωσει μια πιεση της ταξης του 0,2-0,3...εχοντας μια βελτιωση της ταξεως του 15-20% σε ιπποδυναμη, ακομα και για λιγα δευτερολεπτα! επισης απο τα ελαχιστα στοιχεια που βρηκα για τα χαρακτηριστικα της....εχει και ρολο εναλλακτη...

Dim77
19-03-12, 21:12
Καλά είναι θέμα του καθενός αν τον ικανοποιεί αυτή η λειτουργία.

Πάντως για τη BMW, ακόμα δεν έχει βγεί αυτό το πράγμα στην παραγωγή. Μάλλον στο νέο Μ3 ή μάλλον Μ4.

paganis
19-03-12, 21:12
Λευτέρη, στο ιντερνετ αναφέρουν ότι η BMW ''το δουλεύει ακόμα''...δεν το έχει βάλει κάπου.

Μάλλον για το νέο Μ3 και θα έχει και δικό του alternator...δες σχεδιο στο f30post και στο jalopnik που έχουν αναλυτικό (?) σχεδιάγραμμα.

http://www.autoguide.com/auto-news/2011/11/bmw-patents-electric-turbocharger-will-we-see-it-in-the-next-m3.html
http://www.worldcarfans.com/111110237906/bmw-patents-an-electric-turbocharger
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=597327
http://jalopnik.com/5855317/will-bmws-electric-turbocharger-end-turbo-lag

αυτα τα εχω δει ! η φυσα του εχει 5 πινακια..το οποιο σημαινει πως δεν ειναι απλα τροφοδοτω ρευμα και δουλευει...αλλα εχει πιο πολυπλοκο συστημα! παρολλα αυτα...θα περασω αυριο...μπας και το εχει! παντως ειναι πολυ περιεργο...πως ενα τετοιο εξαρτημα...και μαλιστα ολοκληρο μοτερ...εφτασε στα χερια ενος ιδιωτη, ενω ειναι ακομα σε πειραματικο σταδιο...

Enema
19-03-12, 23:49
Στο περιοδικο R&D (παει και αυτο...) ειχε γινει παντως αναφορα σε ηλεκτρικη τουρμπινα, αλλα το 'ηλεκτρικο' της υποθεσης ηταν για να την βοηθησει να spoolαρει πιο γρηγορα, και οχι να αντικαταστησει τον στροβιλο της εξαγωγης. Αν θελετε μπορω να το ξαναψαξω.

paganis
20-03-12, 16:24
περασα σημερα και την εχει ακομα! του ζητησα να την κρατησει και εβγαλα μερικες φωτο...για να δειτε για τι μιλαω...ελπιζοντας να γνωριζεται περισσοτερα για αυτην την μικρη ηλεκτρικη τουρμπινα!
http://img818.imageshack.us/img818/9414/p1010038w.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/818/p1010038w.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img816.imageshack.us/img816/1940/p1010039z.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/816/p1010039z.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img809.imageshack.us/img809/279/p1010041mn.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/809/p1010041mn.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

Dimzan
20-03-12, 16:46
Οκ τωρα κατι κανυομε! μπραβο ρε paganis!

Φαινεται σοβαρη και βαρια κατασκευη. Ποσο το κοβεις να ζυγιζει?

Θα το αγορασεις? Καταφερες να το βαλεις μπροστα? Να μαθουμε ρευματα και τροπο λειτουργιας. Ελπιζω να μη θελει κανα εγκεφαλο για να στροφαρει, ουτε κυκλωμα 48 βολτ, παρολο που το βλεπω μεγαλο το μοτερ του


Στο περιοδικο R&D (παει και αυτο...) ειχε γινει παντως αναφορα σε ηλεκτρικη τουρμπινα, αλλα το 'ηλεκτρικο' της υποθεσης ηταν για να την βοηθησει να spoolαρει πιο γρηγορα, και οχι να αντικαταστησει τον στροβιλο της εξαγωγης. Αν θελετε μπορω να το ξαναψαξω.


για ψαξε μηπως μαθουμε κατι παραπανω

giannis 116
20-03-12, 16:51
Αυτο πιο πολυ για αντλιακι μου κανει, νερου ισως, παρα για τουρμπο...

Dimzan
20-03-12, 16:59
αντλια νερου ειανι τελικα.. μεγαλο λολ http://www.ebay.com/itm/Wasserpumpe-BMW-1-E81-E87-11-51-7586928-03-/380251250383

paganis
20-03-12, 17:00
κανοντας μια αναζητηση, πολυ πιθανον να προκυτε για αντλια αερα για ψυξη! βιαστηκα τελικα...κριμα..και εμοιαζε καλη περιπτωση!