PDA

Επιστροφή στο Forum : Z4 ερώτηση καυσιμου


kwstakis
16-03-12, 15:17
καλησπέρα σε όλους. θα ήθελα την βοήθεια σας σε κάτι .
έχω ένα bmw z4 3,0ι και φοράει μια exsatmisi χειροποίητη ίδιας διαμέτρου με την μαμά αλλα το τελικά είναι ελευθέρας . (δεν έχω piraxsi την πολλαπλή και τους καταλύτες ). Λοιπόν το amaxsi δεν έχει κάποιο πρόβλημα συγκεκριμένο ούτε ανάβει κάτι , έχω παρατήρηση όμως κάτι που νομίζω ότι μπορεί να διορθωθεί και θα ήθελα να μου πείτε και εσείς αν έχω δίκιο.όταν ανοίγω το amaxsi και φτάνω στο κοφτη ,στην αλλαγή ίππαρχοι μια
καθυστέρηση πολύ μικρού μήκους μέχρι ο κινητήρας να πάρει τα πάνω του και να αρχίσει να φορτώνει στην ali ταχύτητα. είναι φανερό εκείνη την στιγμή ότι το amaxsi στεγνώνει και μένει χωρίς καύσιμο , αυτό συμβαίνει λόγο τις exsatmisis επειδή είναι πολύ ελεύθερο, από εσάς θα ήθελα να μου πείτε πως μπορώ να auxsiso το μίγμα βενζίνης στον κινητήρα, αν γνωρίζετε κάποιο κάποιο τρόπο η κάποιον ο οποιος μπορεί η από πρόγραμμα η από κάπου αλλου να auxsisi την παροχή βενζίνης .

euxaristo!

BMW Power
16-03-12, 15:40
CDV (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=25)

kwstakis
16-03-12, 16:48
Diladi ego xriazome na paro pao ameriki autin tin balbida opos lene kai ta pedia sto link pou mou edoses ????
ama eine thema simplekti kai etsi tha iparxi lisi pes mou ean auti eine i sosti!



autin edo itn balbida ? http://store.zeckhausen.com/catalog/product_info.php?cPath=3_79_2501_150_237&products_id=273

Dim77
16-03-12, 17:18
1) Απαγορεύονται τα greeklish από τους κανόνες.
2) Διάβασε το thread, δεν χρειάζεται. Αγοράζεις μια βαλβίδα (αν δε θες να πειράξεις την δική σου) την ''αδειάζεις'' και την ξανατοποθετείς. Ή καλύτερα ακόμα, την αφαιρείς εντελώς. Το σωληνάκι φτάνει μια χαρά, χωρίς να ''τεντωθεί'' ή άλλα που γράφουν όσοι πουλάνε τέτοιες βαλβίδες.

3) Ο δισταγμός που λές στο γκάζι συμβαίνει με το DSC ενεργό ή συμβαίνει και όταν είναι εντελώς απενεργοποιημένο?
Γιατί με το DSC ενεργό, στις απότομες αλλαγές το σύστημα ''βλέπει'' έστω και μικρό σπινάρισμα και κόβει παροχή καυσίμου (αρχικά) και αν δεν αρκεί επεμβαίνει και στα φρένα.

kwstakis
16-03-12, 19:29
xsero τι λες . δεν είναι κόψιμο από το dsc ώστε να ανάβει και το τριγωνάκι στο καντράν, συμβαίνει όταν το έχω βγάλει τελείως στο δεύτερο στάδιο που πατάς 5 δευτερα το κουμπί είναι εντελώς ελεύθερο το amaxsi.
μιλάμε ότι αφήνεις το ntempragiaz και το amaxsi για μικρό χρόνο είναι νεκρό. αίντε πάμε σκέφτομαι από μέσα μου έχουμε άλλες 3ς να αλλάξουμε

vaspap
20-03-12, 20:17
Μηπως το φτανεις στον κοφτη και γονατιζει? αν ναι ειναι φυσιολογικο!!
Φροντισε να αλλαζεις ταχυτητες πριν τον κοφτη!!