PDA

Επιστροφή στο Forum : Ελατήρια εμβόλων


Dimitris ///M
18-03-12, 16:00
Θέλω να ρωτήσω κάτι που δεν έχω καταλάβει.

Επειδή θα παω σε γενική επισκευή θα αλλάξω ελατήρια εμβόλων.
ΑΛΛΑ στο real oem μου βγάζει 4 διαφορετικούς τύπους.
Με ποιό κριτήριο επιλέγουμε ελατήρια (διάμετρος εννοώ)? Έχουν πολύ μικρή απόκλιση αλλά καλό είναι να ρωτήσω πρωτού αγοράσω.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA11&mospid=47367&btnr=11_4870&hg=11&fg=20&lang=el

stauros772000
18-03-12, 16:23
συνηθως,αυτος που θα αναλαβει την αλλαγη,θα κανει μετρηση στους κυλινδρους να δει σε πιο σταδιο φθορας βρισκονται,και θα επιλεξει την καταλληλη διαμετρο

Dimitris ///M
18-03-12, 16:25
Μα ο θάλαμος απο όσο ξέρω δεν τρώγεται....
Εκτός αν κάνω λάθος βέβαια.

stauros772000
18-03-12, 16:46
δεν τρωγεται ο θαλαμος,αλλα και τα ελατηρια δεν ειναι στον θαλαμο.ειναι αναμεσα στα τοιχωματα του κυλινδρου και το εμβολο.και ειθισται να τρωγεται το τοιχωμα.παλαιοτερα κυκλοφορουασαν 3 σταδια φαγωματος-ελετηριων για τον εκαστοτε κινητηρα,αλλα με την ελευση των ειδικων επιστρωσεων μειωθηκαν.

mike21
18-03-12, 17:31
Τα ελατήρια που δίνει η bmw είναι τα στάνταρ και για δύο στάδια ρεκτιφιέ, 0,25 και 0,50,εάν δέν έχεις σκοπό να κάνεις ρεκτιφιέ βάζεις τα στάνταρ ΚΑΙ ΜΟΝΟ,εάν έχεις σκοπό να κάνεις ρεκτιφιέ ανάλογα το πόσο θα το φάς βάζεις και τα αντίστοιχα ελατήρια(0,25 και 0,50) και βέβαια εάν κάνεις ρεκτιφιέ μπαίνουν και τα αντίστοιχα έμβολα.Τα ελατήρια τα πέρνουμε ανάλογα τη διάμετρο του εμβόλου ΚΑΙ ΟΧΙ ανάλογα με τη φθορά που μπορεί να έχει ο κύλινδρος.

bmwdakias85
18-03-12, 20:12
δημητρη οπως τα λεει ο σταυρος στο 1ο μυνημα ειναι!

Dimitris ///M
18-03-12, 20:31
Ευχαριστώ παιδιά! Δεν θα κάνω ρεκτιφιέ ούτε θα αλλάξω έμβολα, απλά θα καθαρίσω έμβολα κλπ μέρη και θα βάλω καινούρια ελατήρια εμβόλων.

rapid_fast
18-03-12, 21:01
Ευχαριστώ παιδιά! Δεν θα κάνω ρεκτιφιέ ούτε θα αλλάξω έμβολα, απλά θα καθαρίσω έμβολα κλπ μέρη και θα βάλω καινούρια ελατήρια εμβόλων.
Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό, θα σφίξει το μοτέρ σε μερικούς κυλίνδρους,
και σε κάποιους άλλους θα είναι χαλαρό..
Σαν αποτέλεσμα, θα σπάσεις μπιέλα, ή θα φας τόσο τα κουζίνέτα,
που στο τέλος θα στραβώσεις τον στρόφαλο..
Δε γίνεται να αλλάξεις απλά τα ελατήρια χωρίς να φάς στο μηχανουργείο τον κύλινδρο
και χωρίς να αλλάξεις τα κουζινέτα..

paganis
18-03-12, 21:03
Δημητρη για ποιο λογο ,θελεις να αλλαξεις ελατηρια?? καις λαδια?? εχεις μετρησει μειωμενη συμπιεση??
ακομα και αν συντρεχει λογος για ανοιγμα μοτερ...πως μπορεις να λες ,πως απλα θα αλλαξεις ελατηρια εμβολων και τιποτα αλλο??
ανοιξε εφοσον επιμενεις το μοτερ και συντρεχει λογος,....ελενξε κατασταση πιστονιων ελατηριων...δες και τι γινεται με τα τοιχωματα των κυλινδρων! το να δεις τα τοιχωματα χωρις χαρακιες δεν σημαινει πως ειναι και ενταξει...πρεπει να μετρησεις την διαμετρο καθ ολο το υψος του κυλινδρου..να ειναι ιδια! και αν ολα αυτα ειναι ενταξει αλλαξε μονο ελατηρια...

Dimitris ///M
18-03-12, 21:05
Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό, θα σφίξει το μοτέρ σε μερικούς κυλίνδρους,
και σε κάποιους άλλους θα είναι χαλαρό..
Σαν αποτέλεσμα, θα σπάσεις μπιέλα, ή θα φας τόσο τα κουζίνέτα,
που στο τέλος θα στραβώσεις τον στρόφαλο..
Δε γίνεται να αλλάξεις απλά τα ελατήρια χωρίς να φάς στο μηχανουργείο τον κύλινδρο
και χωρίς να αλλάξεις τα κουζινέτα..

Oh shit.
Δηλαδή το φάγωμα του κυλίνδρου επιβάλεται για να είναι ομοιόμορφοι όλοι οι κύλινδροι και για αυτό η BMW δίνει σε 3 στάδια πιο μεγάλα (διαμέτρου) ελατήρια....?
Που σημαίνει οτι άμα φτάσεις το 3ο στάδιο σε διάμετρο αλλάζεις μοτέρ....?

Dimitris ///M
18-03-12, 21:10
Δημητρη για ποιο λογο ,θελεις να αλλαξεις ελατηρια?? καις λαδια?? εχεις μετρησει μειωμενη συμπιεση??
ακομα και αν συντρεχει λογος για ανοιγμα μοτερ...πως μπορεις να λες ,πως απλα θα αλλαξεις ελατηρια εμβολων και τιποτα αλλο??
ανοιξε εφοσον επιμενεις το μοτερ και συντρεχει λογος,....ελενξε κατασταση πιστονιων ελατηριων...δες και τι γινεται με τα τοιχωματα των κυλινδρων! το να δεις τα τοιχωματα χωρις χαρακιες δεν σημαινει πως ειναι και ενταξει...πρεπει να μετρησεις την διαμετρο καθ ολο το υψος του κυλινδρου..να ειναι ιδια! και αν ολα αυτα ειναι ενταξει αλλαξε μονο ελατηρια...

Φίλε μου χρειάζεται να ανοιχτεί. Καίει λάδια δυστηχώς, και δεν είναι απο τσιμουχάκια βαλβίδων. Βλακεία μου τότε που το άνοιξα για φλάτζα δεν έκανα και αυτό να μην τρέχω τώρα.... Τέσπα...
Τα πιστόνια ειναι ΟΚ απλά είναι καπνισμένα (φυσιολογικά δηλαδή). Νομίζω πως μετά απο 225.000χλμ που έχει στην πλάτη του το μοτέρ το χρειάζεται. Και πάνω απο όλα δεν θα μπορώ να του βάλω τον σαλίγκαρο έτσι όπως είναι γιατί θα μου τα δώσει στα χέρια!

mike21
18-03-12, 21:21
και μετα θα το ξαναανοιξεις για τη φλατζα,καντο μια και εξω εαν θες να το τουρμπισεις.

Dimitris ///M
18-03-12, 21:24
και μετα θα το ξαναανοιξεις για τη φλατζα,καντο μια και εξω εαν θες να το τουρμπισεις.

Αφού θα μπώ που θα μπώ στην διαδικασία θα αλλάξω και φλάτζα και τσιμουχάκια....
Όλα τα έχω ήδη, μόνο τα ελατήρια δεν έχω.
Για αυτό ρωτάω για να ξέρω τι να αγοράσω.

rapid_fast
18-03-12, 21:41
Oh shit.
Δηλαδή το φάγωμα του κυλίνδρου επιβάλεται για να είναι ομοιόμορφοι όλοι οι κύλινδροι και για αυτό η BMW δίνει σε 3 στάδια πιο μεγάλα (διαμέτρου) ελατήρια....?
Που σημαίνει οτι άμα φτάσεις το 3ο στάδιο σε διάμετρο αλλάζεις μοτέρ....?

Ναι ρε Δημήτρη, αλλά αυτό λογικά είναι μετά απο 1.500.000 χλμ..
Και δε συμφέρει επισκευή, είναι καλύτερα να βάλεις με 400 ευρώ άλλο μοτέρ..
Αντε και 600 εργασία, ένα χιλιάρικο και τέλειωσες...
Βάλε κάτω το κόστος απο κουζίνέτα, ρουλεμάν στροφάλου, ελατήρια και εργατικά,
και δες οτι απλά δε συμφέρει η επισκευή..

rapid_fast
18-03-12, 21:45
Φίλε μου χρειάζεται να ανοιχτεί. Καίει λάδια δυστηχώς, και δεν είναι απο τσιμουχάκια βαλβίδων. Βλακεία μου τότε που το άνοιξα για φλάτζα δεν έκανα και αυτό να μην τρέχω τώρα.... Τέσπα...
Τα πιστόνια ειναι ΟΚ απλά είναι καπνισμένα (φυσιολογικά δηλαδή). Νομίζω πως μετά απο 225.000χλμ που έχει στην πλάτη του το μοτέρ το χρειάζεται. Και πάνω απο όλα δεν θα μπορώ να του βάλω τον σαλίγκαρο έτσι όπως είναι γιατί θα μου τα δώσει στα χέρια!
Δημήτρη, πώς ξέρεις οτι δεν ειναι απο τις βαλβίδες??
Μόνος σου την έκανες την αλλαγή απο τις τσιμούχες??
Τις βαλβίδες τις έβαλες στην ίδια θέση όπως τις έβγαλες? τα ελατήρια τους?
είναι αδύνατο να καις λάδια, αν δεν έχεις υπερθερμάνει το μοτέρ σε υπερβολικό βαθμό..
Στα 225000 χλμ είναι αδύνατον να καίς λάδια απο φθορά στον κύλινδρο ή στα ελατήρια
των εμβόλων..
Αδύνατο...

Dimitris ///M
18-03-12, 21:49
Παναγιώτη άντε και βρήκα άλλο μοτέρ.
Άντε και το πήρα.
Άντε και το έβαλα πάνω.

Ποιός μου εγγυάται οτι θα είναι εντάξει?
Τα ανταλλακτικά για την επισκευή πες οτι υπάρχουν ήδη.
Το άνοιξα, το έφτιαξα και το έβαλα πάνω. Με σωστό στρώσιμο κάνω υπομονή για 1500-2000 χλμ και έχω ένα καινούριο μοτέρ που αν πάθει κάτι ευθύνομαι αποκλειστικά και μόνο εγώ.
Ενώ αν πάρω ένα άλλο που δεν ξέρω τι χρήση έχει γίνει και μου παρουσιαστεί χειρότερο απο το δικό μου τι γίνεται?

Dimitris ///M
18-03-12, 21:53
Δημήτρη, πώς ξέρεις οτι δεν ειναι απο τις βαλβίδες??
Μόνος σου την έκανες την αλλαγή απο τις τσιμούχες??
Τις βαλβίδες τις έβαλες στην ίδια θέση όπως τις έβγαλες? τα ελατήρια τους?
είναι αδύνατο να καις λάδια, αν δεν έχεις υπερθερμάνει το μοτέρ σε υπερβολικό βαθμό..
Στα 225000 χλμ είναι αδύνατον να καίς λάδια απο φθορά στον κύλινδρο ή στα ελατήρια
των εμβόλων..
Αδύνατο...

Δεν πείραξα καθόλου βαλβίδες. Έριξα βενζίνη κάτω απο τις βαλβίδες, σκέπασα με πλέξυ την κυλινδροκεφαλή και περίμενα να δώ διαρροή. Δεν είχα διαρροή.
Όταν όμως κάθε 500-600χλμ πρέπει να βγάζω μπουζί 3ου κυλίνδρου και να το καθαρίζω απο την λαδίλα τι σημαίνει?

rapid_fast
18-03-12, 22:19
Δεν πείραξα καθόλου βαλβίδες. Έριξα βενζίνη κάτω απο τις βαλβίδες, σκέπασα με πλέξυ την κυλινδροκεφαλή και περίμενα να δώ διαρροή. Δεν είχα διαρροή.
Όταν όμως κάθε 500-600χλμ πρέπει να βγάζω μπουζί 3ου κυλίνδρου και να το καθαρίζω απο την λαδίλα τι σημαίνει?

Θα σου πώ ένα κόλπο, αλλά δε θα το πείς σε κανέναν..
Βρές ένα δρόμο με μεγάλη μεγάλη κατηφόρα..
Ξεκίνα με 120 χιλιόμετρα και πέμπτη, και άσε τελείως το γκάζι..
Ασε το αυτοκίνητο να κατηφορίσει χωρίς να πατήσεις γκάζι..
Στο τέλος της κατηφόρας, πάτα συμπλέκτη και τέρμα γκάζι.. Αν σκάσει πίσω μπλέ καπνό,
είναι τσιμούχες απο βαλβίδες..
------------------------------------------------------------------------------------------------------

rapid_fast
18-03-12, 22:26
Δεν πείραξα καθόλου βαλβίδες. Έριξα βενζίνη κάτω απο τις βαλβίδες, σκέπασα με πλέξυ την κυλινδροκεφαλή και περίμενα να δώ διαρροή. Δεν είχα διαρροή.
Όταν όμως κάθε 500-600χλμ πρέπει να βγάζω μπουζί 3ου κυλίνδρου και να το καθαρίζω απο την λαδίλα τι σημαίνει?

Δεν μπορείς με αυτόν τον τρόπο να εντοπίσεις διαρροή απο τα τσιμουχάκια αγόρι μου..

Dimitris ///M
18-03-12, 22:28
Θα σου πώ ένα κόλπο, αλλά δε θα το πείς σε κανέναν..
Βρές ένα δρόμο με μεγάλη μεγάλη κατηφόρα..
Ξεκίνα με 120 χιλιόμετρα και πέμπτη, και άσε τελείως το γκάζι..
Ασε το αυτοκίνητο να κατηφορίσει χωρίς να πατήσεις γκάζι..
Στο τέλος της κατηφόρας, πάτα συμπλέκτη και τέρμα γκάζι.. Αν σκάσει πίσω μπλέ καπνό,
είναι τσιμούχες απο βαλβίδες..
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Δεν με αφήνει για θετική ψήφο.....
Αλλά θα το δοκιμάσω και θα σου πω!

mike21
18-03-12, 22:35
Θα τη κάνεις μόνος σου την επισκευή;

hliase30
18-03-12, 22:38
Δεν πείραξα καθόλου βαλβίδες. Έριξα βενζίνη κάτω απο τις βαλβίδες, σκέπασα με πλέξυ την κυλινδροκεφαλή και περίμενα να δώ διαρροή. Δεν είχα διαρροή.
Όταν όμως κάθε 500-600χλμ πρέπει να βγάζω μπουζί 3ου κυλίνδρου και να το καθαρίζω απο την λαδίλα τι σημαίνει?

με αυτον τον τροπο βλεπεις την στεγανοτιτα τον βαλβιδων μονο!

Dimitris ///M
18-03-12, 22:38
Mike ναι αλλά όχι εντελώς μόνος. Υπο την επίβλεψη φίλου μηχανικού της παλιάς σχολής.

mike21
18-03-12, 22:49
Απο ότι θυμάμαι είχες πλανιάρη τη κεφαλή οπότε πρέπει κάποια στιγμή να ανέβασε θερμοκρασία,και η υψηλή θερμοκρασιά καταστρέφει τα ελατήρια,οπότε μπορεί να φταίνε τα ελατηριά σου.
Εάν πάρεις απόφαση να προχωρήσεις μήν τυχόν και πάρεις ελατήρια κουζινέτα απο τη bmw,θα σε γδάρω,θα σου δώσω μερικά τηλ να τα πάρεις μισοτιμής,γενικά σε ότι αφορά τα της μηχανής μακρυά απο τη bmw.

Dimitris ///M
19-03-12, 17:54
Λοιπόν έκανα το κόλπο με την κατηφόρα και δεν πέταξε μπλέ καπνό απο πίσω. Έβγαλε την κλασική μαυρίλα (όχι πολύ αλλά αν το προσέξεις το καταλαβαίνεις).

Άρα?

Η αλήθεια είναι οτι είχε σηκώσει θερμοκρασία πρίν πολύυυυυυυ καιρό για αυτό είχα αλλάξει φλάτζα κεφαλής. Δεν την είχε κάψει απλά είπα ας την αλλάξω να είμαι σίγουρος.

rapid_fast
19-03-12, 21:28
Λοιπόν έκανα το κόλπο με την κατηφόρα και δεν πέταξε μπλέ καπνό απο πίσω. Έβγαλε την κλασική μαυρίλα (όχι πολύ αλλά αν το προσέξεις το καταλαβαίνεις).

Άρα?
.

Τώρα βάλε έναν να σταθεί πίσω απο το αυτοκίνητο σου..
Βάλε μπρός, μαρσάρισε στις 1000-1200 στροφές, και ασε το γκάζι..
Αν βγάλει μπλέ καπνό στο άφημα του γκαζιού, σφύρα...

Dimitris ///M
20-03-12, 19:47
Τώρα βάλε έναν να σταθεί πίσω απο το αυτοκίνητο σου..
Βάλε μπρός, μαρσάρισε στις 1000-1200 στροφές, και ασε το γκάζι..
Αν βγάλει μπλέ καπνό στο άφημα του γκαζιού, σφύρα...

Θα σε ενημερώσω!

Υ.γ. πάλι καλά που έχουμε ανθρώπους σαν εσένα και μαθαίνουμε. Σε ευχαριστώ ολόψυχα!

Dimitris ///M
21-03-12, 18:01
Ράπιντ, τίποτα και αυτό.... Δεν έβγαλε κάν καπνό πίσω, άμα πατήσεις παραπάνω γκάζι βγάζει λίγο μαυρίλα αλλά όχι τίποτα τρελό και ανησυχητικό.

Αλλά οτι καίει τα λάδια το βλέπω απο το μπουζί 3ου κυλίνδρου πρώτα απο όλα που κάθε 600-700χλμ θέλει καθάρισμα και την στάθμη λαδιού που μειώνεται μη φυσιολογικά.