PDA

Επιστροφή στο Forum : ε30 λαδάκι.. σπορέλαιο ή αραβοσιτέλαιο?


e30
07-09-04, 23:43
σας έχω ταράξει με τις ερωτήσεις μου αλλά υπόμονή... που θα πάει θα μάθει και ο νέος..

λοιπον σήμερα που έκανα μπανάκι το μωρό μου είδα και τα λάδια και παρατήρησα ότι έχει φτάσει ο δείκτης στη μέση. ΤΡΟΜΑΞΑ! πριν ένα μήνα που το πήρα ήταν φουλ. Ωστόσο το αυτοκίνητο έχει κάνει κοντά στα 1800κμ εκ των οποίων τα περισσότερα ήταν σε υψηλές στροφές... όπως έχω πει έχω ε30 318 89'.

ερώτηση 1. με τι λάδι θα μου προτείνατε να το συμπληρώσω?
και ερώτηση 2: είναι λογικη αυτή η κατανάλωση λαδιού? αν λάβουμε υπόψιν ότι γενικά όλα τα μπεμπε τσιμπάνε?

ευχαριστώ...

M5-Matzos
08-09-04, 09:27
Τα BMW τσιμπάνε λαδάκι αλλά το πόσο εξαρτάται και από την οδική σου συμπεριφορά. Το να έχει φτάσει στη μέση το λάδι στα 1800 km μου φαίνεται παραπάνω από το κανονικό. Αν σκέφτεσαι να συμπληρώσεις λάδια εννοείται ότι θα βάλεις από αυτά που ήδη έχει μέσα, αν σκέφτεσαι να βάλεις καινουρια έχεις πολλές επιλογές ! :cool:

aVog
08-09-04, 09:34
Τα BMW τσιμπάνε λαδάκι αλλά το πόσο εξαρτάται και από την οδική σου συμπεριφορά.
Κατσε λίγο ρε δημητρη δηλαδή παιζει να τσιμπάει και το δικό μου. Εγω έχω την αίσθηση οτι όλο και κατι κάνει!!! ΄Καθε κάποιο χρονικο διάστημα μου αναβει λαμπακι πορτοκαλι με το σημα για λάδια, αλλα δεν το κρατάει μια το ανάβει μια το σβήνει!!! Ξέρεις μήπως τι μπορεί να έιναι (και όποιος αλλος αν ξέρεις ας μου πει).

Strax
08-09-04, 10:08
H BMW διακαιολογεί ακόμα και 1,5 λίτρο στα 1000 χλμ. Συμφωνώ βέβαια ότι αυτό το νούμερο είναι υπερβολικό. Στην περίπτωσή σου φρόντισε να ΜΗΝ πατάς ποτέ το αμάξι πριν ζεσταθούν τα λάδια, γιατί αλλιώς δεν λιπαίνουν σωστά (προσοχή ΟΧΙ να ζεσταθεί το νερό, αλλά τα λάδια)! Αυτό είναι συνήθως η νούμερο ένα αιτία που ένα αμάξι καταναλώνει λάδι αλλά και έχει πρόωρες φθορές στον κινητήρα. Θα μου πεις πότε θα ξέρω ότι έχουν ζεσταθεί τα λάδια, αφού δεν έχω θερμακρασία λαδιού?? Υπολόγισε ότι τα λάδια θέλουν περίπου 10-15 λεπτά να φτάσουν στην φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας τους ανάλογα και με την εξωτερική θερμοκρασία. ΑΝ τηρείς αυτόν τον κανόνα και ακόμα έχεις πρόβλημα με κατανάλωση, τότε μπορείς να αρχίζεις να παίζεις με διαφορους τύπους λαδιού, μέχρι να βρεις αυτό που ταιριάζει στον κινητήρα σου. Προς το παρόν συμπλήρωσε με αυτά που έχει ήδη μέσα, παρατήρησε την κατάσταση και εδώ είμαστε εμείς.

@Avog. Η ένδειξη αυτή είναι ότι η στάθμη λαδιού είναι στο απολύτως μίνιμουμ φυσιολογικό, οπότε με πρώτη ευκαιρία συμπλήρωσε λαδάκι. Στην περίπτωση που η ίδια ένδειξη ανάψει κόκκινη, τότε σημαίνει ότι έχεις χαμηλή πίεση λαδιού και πρέπει να σταματήσεις ΑΜΕΣΩΣ το αμάξι! ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΤΑΤΕ ΚΡΥΟ!!! ΕΥΛΑΒΕΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ!

Z3 Fat Bastard
08-09-04, 11:29
@Avog. Η ένδειξη αυτή είναι ότι η στάθμη λαδιού είναι στο απολύτως μίνιμουμ φυσιολογικό, οπότε με πρώτη ευκαιρία συμπλήρωσε λαδάκι. Στην περίπτωση που η ίδια ένδειξη ανάψει κόκκινη, τότε σημαίνει ότι έχεις χαμηλή πίεση λαδιού και πρέπει να σταματήσεις ΑΜΕΣΩΣ το αμάξι! ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΤΑΤΕ ΚΡΥΟ!!! ΕΥΛΑΒΕΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ!

Και για να το θυμαστε παρτε και ενα ποιηματακι

"Οταν ειναι κρυο το λαδι στο καρτερ
μη πατατε το BMW μοτερ

δωστε λιγο γκαζι το πρωτο τεταρτο
και μετα κοφτες μεχρι αυριο"
:D

BMW Power
08-09-04, 12:09
Και για να το θυμαστε παρτε και ενα ποιηματακι

"Οταν ειναι κρυο το λαδι στο καρτερ
μη πατατε το BMW μοτερ

δωστε λιγο γκαζι το πρωτο τεταρτο
και μετα κοφτες μεχρι αυριο"
:D


Αγαπητέ Z3 Fat Bastard, το ξέρω ότι από σήμερα θα τρέφεσαι μόνο με καφέ και αλκοόλ και ότι πήρες την μεγάλη απόφαση να ξυρίσεις τις τελευταίες τρίχες που έχουν μείνει από τον λαιμό και πάνω. Αυτό όμως δεν σου δίνει το δικαίωμα να γράφεις πρωινές ανοησίες (βλέπε ποιηματάκια χωρίς ρήμα). Έλεος προσπαθώ να πιω τον πρωινό μου καφέ και δεν μπορώ. :mad:

DoctorAbo
08-09-04, 14:00
Και για να το θυμαστε παρτε και ενα ποιηματακι

"Οταν ειναι κρυο το λαδι στο καρτερ
μη πατατε το BMW μοτερ

δωστε λιγο γκαζι το πρωτο τεταρτο
και μετα κοφτες μεχρι αυριο"
:D
Χαχαχαχαχαχαχα Λοιπον Fat bastard... εδώ είναι η δική μου εκδοχή του πιηματακίου σου

" κρύο λάδι
θέλει χάδι "

" κι άμα φτάσει 100
βάλ το κόφτη να σφυρίξει
την ουρά να σου γυρίσει "

DoctorAbo
08-09-04, 14:08
Και για να σοβαρευτώ και λίγο....... Σχετρικά με τα λάδια του Ε 30, ο Strax τα λέει θαυμάσια. Όταν το μοτέρ ζορίζεται κρύο (κρύα λάδια) και λάδια καίει και φθείρεται πολύ. Όμως το αυτοκίνητο του Ε 30 είναι προφανώς δουλεμένο από άλλον και με αρκετά χιλιόμετρα. Μια ανάλυση καυσαερίων θα απαντούσε κατευθείαν για το τι συμβαίνει.

Παρεμπιπτόντως, να προσθέσω και το εξής: Ξέρω ότι η 320 Ci του αδελφού μου όταν ήταν καινούργια (2003) έκαιγε λαδάκι για τα πρώτα 30.000 χιλιόμετρα. Σταδιακά αυτή η κατανάλωση μειωνόταν (ξεκίνησε από περίπου ενάμισι λίτρο στα 5.000 km και έφτασε σιγά σιγά κοντά στο "0". Όσο δηλαδή έστρωνε ο κινητήρας έκαιγε και στη συνέχεια σταμάτησε να καίει λάδι.
Αυτάαααααααα - Νύσταξα. :cool:

e30
08-09-04, 14:15
Όντως αυτό φταίει... μέσα σε αυτό τον μήνα τα περισσότερα κμ έγιναν με κρύα λάδια μιας και με το που τελειώνα τη δουλειά το πλάκωνα για να προλάβω μαθήματα οδήγησης... μιλάμε για διαδρομή 15λεπτών...
οπότε.. πάθαμε και μάθαμε... thnx guys..

Ripper
08-09-04, 14:18
Ma pios ise o Bougas?!?!?!??! xexeeex :D :p

tasosbmwe30
09-09-04, 15:40
εγω που βαζω ημισυνθετικο(aral 10-40) και εχω κανει 510000χλμ μετα απο 4000 που το αλλαζω...μου εχουν μεινει 2700-2800 ml!!!!!!οσο για τις συνθικες.......ποτε δεν τα εχω "χωσει" κρυο και το δουλευω συνεχεια κοφτες!!!!!!

Alexandros
09-09-04, 18:56
Χαχαχαχαχαχαχα Λοιπον Fat bastard... εδώ είναι η δική μου εκδοχή του πιηματακίου σου

" κρύο λάδι
θέλει χάδι "

" κι άμα φτάσει 100
βάλ το κόφτη να σφυρίξει
την ουρά να σου γυρίσει "
Χεχε... θα φτιάξω και εγώ ποιηματάκι....

Τα κάνει όλα αν δεν είναι κρύο
σανίδωσέ το, είναι πρώτο το εργαλείο!

nikos_E34
12-09-04, 12:44
katarxin to E30 sou me ti moter einai??an einai mexri tou 86-87 endexetai to M10...kalo moteraki kai arketa gero gia antiksoes sinthikes...eixa tetoio efage to pidigma tou aiona kai to xalasa apo sponta xtipisa karter kai emeina xoris ladi...tespa...telio moter...An exeis to M40 pou empaine sta 87 kai meta mexri kai 316/318 E36 tote filarako sorry alla pio axristo moter den exei vgalei i bmw apo afto...afto to lew meta apo simvoules filwn me tetoia moter M40 pou me to pou emathan oti psaxnw mixani mou eipan 1000 fores vale M10 i an mporeseis vale kai M50 :D

Ta moter afta einai 4kilindra me 2 valvides ston kilindro kai mexri ekei...meta ta ta 150 xiliades km arxizoun ta provlimata opos fthora ekedroforou :confused: valvides,ostiria,kokorakia rouleman rings sta pistonia klp klp...kai san na min eftane afto thelei kai kalo ladi giati an tou valeis mineral guess what!! Pali apo tin arxi...Krima pou i BMw to katalave kai to 94-95 evale ton M43 pou itan to akrivws aditheto...Kathe kilindros kai mpompina kai genika elise ola ta bugs...An exeis to M10 karbirater i injection tote filarako kane ena trick...ego to ekana meta apo patenta alla akou pos exei:
To amaksi prepei na einai se normal thermokrasia diladi i velona na deixnei 12 i ora anoikse tin tapa tou ladiou ekei pou simplironeis ladi kai vale tin palami sou stin tripa outws oste na tin kleiseis me to xeri sou..tha se kapsei gia ligo alla den iparxei provlima..edo o giatros :D tespa...rikse 2-3 koufogazies mexri tous koftes meso tis petaloudas kai prosekse an vgainei kaftos aeras apo to stomio tou ladiou outws oste na sou sproxnei to xeri...diskolo na to eksigiso prepei na sou vgalw foto...an sou sproxnei to xeri tote congratulations!!ta daxtilidia ton pistonion theloun allagi! estw kai ligo na einai ftharmena aisthanesai...allios an den to kanei paei na pei eisai ok! Pantws thes allagi ta lastixakia ton valvidwn oposdipote..den dikaiologeitai toso ladi na kaiei se 1800 km...den einai megali diadikasia...mono to kapaki ton valvidon tha vgei kai allazontai se mia ora kai eisai cool...meta allo prepei na allakseis tis flatzes karter,kefalis kai kapaki...tou kapakiou einai aftes pou kaigontai sixnotera me apotelesma na dakrizei ladi apo ekei...mporei na einai kai semi-ring tou strofalou mporei mporei mporei...

episis to kalitero ladi gia to M10 einai to mineral:) Kata protimisi Castrol Protection 15-40...to M40 den thelei oute mineral oute sinthetiko...imisinthetiko einai to kalitero...kaneis den eixe provlima me to Castrol Magnatec 10W40...to diko mou to triari itan mia periodo 318 karbirater modelo tou 85 kai afou epatha ti malakia eriksa anartiseis apo 325 kai frena kai ena moteraki 2.5 M50 xoris vanos..polloi mou elegan sto chat oti to sasi den adexei klp...vlakeies!Dio strut brace apo pano kai apo katw kai to amaksi akoma kai sta xionia odigountan loukoumi...parte foto na goustarete

nikos_E34
12-09-04, 12:45
kai sto kapaki ladies and gentlemen the M50B25!!! 192 HP

giati den to kratisa??mou edosan kala lefta kai to poulisa kai pira to 5ari....ta meion aftis tis anakataskevis itan ta eksis...
1)diaforiko den vrika mploke..afisa to palio
2)to megalo varos tou 2.5 me esosan oi anartiseis tou 325 E30 to moter einai ligo pio vari alla oxi toso poli....enas filos sto BMW Club edw evale ton M30B35 sto triari tou
3) to strofometro den mporesa na to rithmiso na deixnei akrivos poses strofes exei to moter...to konter episis mou ta eprize ores ores....
4)stis strofes gia na sou petaksei ton kolo prepei na to kaneis esi...kai se strofes me vroxi...xionia?aham! :rolleyes:
5)ekaige perisotero...e ti na kanoume fun ergaleio ekana...

aVog
16-09-04, 15:33
Αναφέρομαι στην δική μου περίπτοση και σας λέω οτι σήμερα με το αμαξι να λεει 28000 χλ συμπληρώνω λαδι μετά απο ένδειξη πορτοκαλι σημα στο καντράν. Κάτσε να δούμε πότε θα μου ξαναζητήσει. ΑΑΑ και δεδομένο οτι δίνω ιδιαίτερη βάση στα λόγια του ΣΤΡΑΤΟΥ περι κρύου σκησίματος.

nikos_E34
16-09-04, 22:57
kala esi krata to ladi stis 28.000 km kai meta perimene na min sou kapsei na min pw to ladi sou exei ginei san nero...10.000 maximum kratietai to ladi

Brown
17-09-04, 07:56
Αντί να συμπληρώνεις σε λάδι χρησιμοποιημένο για 28.000 χλμ :eek: , καινούργιο, άλαξε λάδια.
Είναι λάθος να συμπληρώσεις, αν όντως τα έχεις για 28.000 χλμ.