PDA

Επιστροφή στο Forum : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ Ζ4!!!!!!!


jelis
16-04-12, 20:49
καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά...
πριν απο περιπου 8 χρονια,στα 20 μου,ειχα δει παρκαρισμενη μια z4...
ειχα σταματησει και τη χαζευα το λιγοτερο για μιση ωρα και αναλογιζομουν αν θα μπορουσα ποτε να αγορασω αυτο το κοσμημα...
σημερα βρισκομαι στην ευχαριστη θεση να ψαχνω για την αγορα της καταλληλης z4(μεταχειρισμενο) γι αυτο θα παρακαλουσα για τις συμβουλες σας,την πληροφορηση σας και για το διλλημα αγορας που αντιμετωπιζω τελευταια με τον ανταγωνιστη της (slk), επηρεασμενος απο πολλους παραγοντες..
θα σας παρακαλουσα να μην μερολειπτειται οντας κατοχοι bmw αλλα αν απαντησετε να το κανετε με αντικειμενικα κριτηρια

1)τι εστι i,si,kw,rpm,e85,κλπ που διαβαζω σε οτι αφορα στους κινητηρες?:D
2)ποιοι ειναι οι κινητηρες μετα facelift?
3)ποια χρονολογια εγινε το τελευταιο facelift?
4)θελω γρηγορο αυτοκινητο (οχι και σφαιρα)..η διλιτρη εχει επιταχυνση?θα μπορω να κανω ανετα προσπεραση χωρις να κατεβαζω ταχυτητα και να πιανω κοφτες για να προσπερασω?δινει στις χαμηλες στροφες ή θελει ζορισμα?π.χ το audi 1.6 120αλογα που ειχα μου φαινοταν πολυ αργο....(μην μου πειται για παραπανω κυβικα δεν μπορω να ανεβω παραπανω) με καλυπτει μια διλιτρη?ή να παω στη λυση της slk?
5)εχω ακουσει οτι δεν μπορουν πλεον να κατεβασουν χιλιομετρα σε bmw mercedes λογω ενος συστηματος ασφαλειας ισχυει?
6)σε ποιο κομματι θα πρεπει να δωσω μεγαλυτερη εμφαση κοιταζοντας τα μεταχειρισμενα?
7)ποσο κανει αλλαγη κουκουλας σε περιπτωση σκισιματος?
8)slk ή z4?
9)τελικα αξιζει μια zzzzzzzz?
εχω διαβασει και προηγουμενα post αλλα δεν με καλυψαν......
sorry για τη ζαλαδα...........:friday:

leonidaskal
16-04-12, 21:27
καλως ηρθες και μακαρι να γινεις και μελος της παρεας αν αποκτησεις τελικα το z4
ελπιζω να σε καληψω με τα παρακατω
1.ψαχνεις ενα 2 λιτρο ζ4 με 150 αλογα κατω απο το καπω σου.αυτο δεν ειναι αργο αυτοκινητο
φαντασου το παλιο 16αρι aydi που ειχες να φορουσαι το 18αρι τουρμπο κινητηρα ποσο πιο γρηγορο θα ηταν.το ζ4 ειναι και λιγο πιο γρηγορο ακομα
2.να υποθεσω οτι ψαχνεις για ενα μοντελο μεχρι 2008 προ facelift γιατι μετα αλλαξανε αρκετα πραγματακισ
3.καλο θα ηταν να πεις μεχρι ποσα χρηματα διαθετεις για να καταλαβουμε πια μοντελα μπορεις να παρεις
ε

jelis
16-04-12, 21:37
.......μεχρι 20 χιλιαρικα..
δεν κοιταω το καινουργιο με το hardtop,ψαχνω το τελευταιο μοντελο απο softtop..

leonidaskal
16-04-12, 22:20
συνεχιζω λοιπον
μαλλον ψαχνεις κατι τετοιο σε ζ4
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2392164/
και κατι τετοιο σε slk
http://www.mynextcar.gr/autos/37755-mercedes-benz-slk-200-sport-06

3.το θεμα κινητηρα ειναι απλο και τα δυο πανω κατω το ιδιο ειναι σε αποδοση με το slk λιγο πιο γρηγορο
4.αφου θες 2λιτρο δεν εχεις και πολλες επιλογες ενα συγκεκριμενο φορανε τα ζ4 δεν εχει αλλο σε αυτα τα κυβικα
5.μην φοβασαι την κουκουλα δεν σκιζεται ευκολα αλλα κανα 600 αρι το θες σε περιπτωση βλαβης
6.καλο θα ηταν αν δε ξερεις και πολλα απο αυτοκινητα να πας σε ενα συνεργειο bmw και να δουν το αυτοκινητο.ιδιως απο κατω . μπορει να καταλαβεις πολλα απο τις φθορες για την κατασταση ενος αυτοκινητο,τα πραγματικα του χιλιομετρα πανω κατω,το ποσο εχει προσεχθει ,αν εχει κανει σωστα service
7. ρωτας αν αξιζει ενα ζ4 αντι ενος slk μια βολτα απλα θα σε πεισει δοκιμασε και τα δυο
8.αν θες αισθηση roadster τοτε ζ4 αν θες κυριλε cabrio τοτε slk.και τα δυο ειναι πολυ καλα αυτοκινητα
εγω το βλεπω απλα ΩΣ ΘΕΜΑ ΓΟΥΣΤΟΥ
Προσωπικα θα επερνα ζ4 το ερωτημα αν αξιζει η οχι ειναι περιτο φυσικα και αξιζει για ζ4 μιλαμε

arci
16-04-12, 22:21
Γρήγορο αυτοκίνητο δεν είναι με την καμια, αλλα δεν είναι και αργό σε καμια περίπτωση, απλώς είναι ένα μοτέρ που κινεί τη συγκεκριμένη καρότσα αξιοπρεπεστατα. Για Προσπεραση -όχι με την ταυτότητα στο στόμα- χωρίς κατέβασμα ούτε λόγος.
Οδηγίκα είναι πολυ πιο ενδιαφέρον απο την slk, παρόλο που είναι λίγο πιο αργό. Αν έχεις κλειστο γκαράζ και δε σε ενοχλεί του εξωπραγματικό για την Ελλάδα των 2000 κυβικών εγώ ψηφίζω ζ4....

leonidaskal
16-04-12, 22:25
θα συμφωνησω με τον arci εχει δικιο για την οδηγηκη αισθηση
μιλαω απο προσωπικη εμπειρια και για τα δυο

kefalismos
16-04-12, 23:49
Ρίξε μια ματιά εδώ , λέει πολλά από αυτά που ρωτάς .
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Z4

Τώρα , πέρα από αίσθηση αυτοκινήτου που είναι στο τι θέλεις βλέπω πολύ σοβαρές διαφορές σε ορισμένα μεγάλης βαρύτητας θέματα που για μένα ξεδιαλύνουν το τοπίο.

1) Το slk ταιριάζει στον τρόπο που οδηγάς . Παντού πιο δυνατό , ειδικά στα χαμηλομεσέα.
2) 1.8 vs 2.0 λίτρα . Θες να πληρώνεις τέλη ?
3) Σκληρή οροφή έναντι υφασματινης ( δε το συζητάμε )
4) Σύγκριση εσωτερικου . Το ένα είναι τραγικά λιτό αλλά ποιοτικό το άλλο είναι cockpit.
5) Σύστημα θέρμανσης σβέρκου στο slk που σημαίνει το ανοίγεις και Μάρτιο αν θέλεις .

Για μένα είναι σαφής η επιλογή για την συγκεκριμένη κατηγορία . Οι όποιες χάρες του ζ4 (που είναι πολύ αξιόλογο , ειδικά στην οδήγιση) εξανεμίζονται από τα παραπάνω , εφόσον μιλάμε για 2λιτρα .
Αν βάλω και ότι υπάρχει η μελλοντική δυνατότητα για σχεδόν 200 άλογα με 1500 ευρώ στο αστέρι , εκεί είναι που σταματάς να σκέφτεσε ( μιας και σε ενδιαφέρει και η ιπποδύναμη ).

Προσωπικές απόψεις τα παραπάνω , εγώ έτσι θα σκεφτόμουνα . Κάντα και ένα τεστ drive γιατί καμιά φορά με το που μπεις σε ένα αμάξι λες εδώ είμαστε και δεν ασχολείσε με τίποτε άλλο .

Driver M
17-04-12, 02:24
Noμίζω πως η διαφορά οδηγικής αίσθησης μεταξύ Ζ4 και slk είναι τόσο μεγάλη που ό,τι παραπάνω και να έχει η merc δεν αρκεί.
Άλλωστε μιλάμε για roadster, αν κάποιος θέλει χλίδα ή τρελές επιδόσεις πάει σε κάτι άλλο.
Το roadster θέλει πάνω απ'όλα αίσθηση και λιτότητα και βέβαια μια ικανοποιητική ιπποδύναμη που η Ζ4 την έχει, ακόμα και στη βασική της έκδοση.

Τα 2 λίτρα είναι πράγματι μεγάλο μειονέκτημα στη χώρα που ζούμε.
Αλλά και πάλι θα πήγαινα στη Ζ.

leonidaskal
17-04-12, 07:43
αν και κατοχος μιας ταπεινης πλεον ζ3 και οχι ζ4 θελω απλα να πω και να ξαναπω οτι λενε λιγο πολυ και οι αλλοι και εγω πριν
Η ΚΑΛΗΤΕΡΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΕΙΝΑΙ
μπες μεσα και στα δυο αυτοκινητα και οδηγησε τα.απο μονος σου θα καταλαβεις τι ακριβως ζητας .αν εισαι bmwδακιας θα το καταλαβεις οτι και να πουμε εμεις λιγο ειναι
το σιγουρο ειναι οτι με τα χρηματα που διαθετεις οτι και να παρεις καλο ,πολυ καλο ειναι μην ψαχνεσαι σε λεπτομερειες που απλα θα σε μπερδεψουν

m_power_lunatic
17-04-12, 11:04
.......μεχρι 20 χιλιαρικα..
δεν κοιταω το καινουργιο με το hardtop,ψαχνω το τελευταιο μοντελο απο softtop..

Καλημερα και χρονια πολλα με υγεια!

Διαβασα το post σου,δεν τιθεται θεμα διλληματος με SLK.Ειχε ο αδερφος μου και τα 2 και δεν συγκρινονται καν.

Αν καταληξεις σε Ζ4 2.0 με τους 150 ιππους (το οποιο ειναι πολυ εμπορικο,αξιοπιστο και με νορμαλ εξοδα απο σημα/εφορα/καταναλωση σε σχεση με τα μεγαλυτερα μοντελα) εχει ενας αδερφικος μου φιλος ελληνικο,εντελως αβαφτο (λιγες γρατζουνιτσες απο καποιον καραγκιοζη),ατρακαριστο τελειως,με πραγματικα ελαχιστα χλμ και συνεχεια μεσα στο γκαραζ και με ολα του τα βιβλια manual και βιβλια σερβις.

Αν θες σε φερνω σε επαφη,το αμαξι το ξερω απο την πρωτη ημερα κυκλοφοριας του και μπορω σχεδον να σου εγγυηθω για αυτο.

stef
17-04-12, 11:38
Δεν μας είπες εαν θες να ανέβεις πάνω από 2000 κυβικά
Γιατί ναι μεν το 2λιτρο έχει 150 άλογα αλλά δεν βάζει και φωτιά στο δρόμο..
Υπάρχουν και άλλα μοτέρ παραπάνω περισσότερο αξιόλογα, από εσένα εξαρτάται βέβαια

Veldrin
17-04-12, 11:44
Γράφει το παιδί ξεκάθαρα πως δεν μπορεί να ανέβει παραπάνω απο δίλιτρο.

Dim77
17-04-12, 12:14
To 2lt μοτέρ του Ζ4 έχει ροπή από τις 1000rpm μέχρι τις 5500rpm. Και δεν κρεμάει μέχρι τον κόφτη το μοτέρ.

Στην καρότσα του Ζ4 δίνει επιδόσεις στα χαρτιά ίσες με το SLK πάνω κάτω. Μέχρι τα 120-140 δεν έχουν μεγάλη διαφορά, μετά μπορεί το SLK να υπερισχύει λόγω μεγάλης ισχύος (170+ps πραγματικά).

Το μοτέρ του SLK σε W211 καρότσα φαίνεται να έχει λιγότερη ροπή μέχρι τις 2000rpm μετά στις 2500 δυναμώνει, ακόμα πιο πολύ στις 3500rpm και μέχρι τις 6000rpm.
Δεν είναι τόσο γραμμικό. Είναι παρόλα αυτά πολύ ωραίο και οικονομικό μοτέρ, με ''πονηρό'' ήχο...καλύτερο από 4κύλινδρο BMW.

Εγώ δεν θα φοβόμουν το μοτέρ του Ζ4, αλλά τα τέλη και την εισφορά λόγω κυβισμού.
Πλέον με αυτά τα δεδομένα το SLK έχει 300 ευρώ τέλη, ενώ το Ζ4 2.0 έχει 660 και 5% επί του τεκμηρίου χρήσης (8800 για το 2012) ήτοι 440 ευρώ (εκτός αν έχει κλείσει 5ετια όπου πέφτει 30% το τεκμήριο και είναι περίπου στα 300 ευρώ.
Δηλαδή 300 ευρώ το SLK, 960 το Ζ4, αν ισχύσουν όπως πέρσι τέλη-εισφορές.

Αυτά οταν τα λέμε-γράφουμε λές ''δε βαριέσαι'' αξίζει...όταν όμως έρχεται ο Δεκέμβριος και είναι να πληρώσεις τέλη-εισφορά-ΔΕΗ-κλπ...και θες να πάρεις και κάτι για τα Χριστούγεννα....:bricks1:

Στην περίπτωση σου όμως αν πράγματι είσαι ερωτευμένος με το Ζ4...ε ένα 2.0-2.2 είναι ίσως καλύτερο.
Το 2.2 δεν έχει παραπάνω έξοδα πάγια-τεκμήριο από το 2λιτρο. Είναι όλα 6ετίας+βάλε και έχουν μειωμένο 30% (μερικά πλησιάζουν-έφτασαν τη 10ετία και πάνε στο 50% μείον). Αυτά για το τεκμήριο και την εισφορά (που στα 10+ χρόνια δεν υπάρχει).
Τέλη έχουν ίδια (2.0 και 2.2) στα 660 ευρώ.

BMW-Racing
17-04-12, 12:59
Και η SLK κ η Ζ ειναι εξισου καλα ,ομορφα κ ποιοτικα αυτοκινητα.Για εμενα ειναι αμεσα ανταγωνισιμα κ η επιλογη ειναι καθαρα προσωπικη .Μια slk την προτιμας για το prestige κ την κυριλα πως σου προσδιδει το αστερι κ μια Ζ την προτιμας για το ξεχωριστο design κ την σπορ οδηγηση που σου προσδιδει το στησιμο της .Βεβαια επειδη στην Ελλαδα ζουμε για καποιους σημαντικο ρολο παιζει κ το οικονομικο θεμα των τελων κ.α οπως προαναφερθηκαν σε αλλα ποστ.Οσο αφορα τις βλαβες κ τα service τα πραγματα ειναι περιπου κ εκει ιδια με ενα προβαδισμα σε λιγοτερες ζημιες στατιστικα στο slk κ με μικροτερο κοστος ανα service στην Ζ .Αρα το καλυτερο ειναι να εχεις μια οδηγικη γευση κ απ τα δυο για να αποφασισεις ΕΣΥ ποιο απ τα δυο σου ταιριαζει στο οδηγικο στυλ που εχεις...

stef
17-04-12, 14:07
Γράφει το παιδί ξεκάθαρα πως δεν μπορεί να ανέβει παραπάνω απο δίλιτρο.

Έχεις δίκιο
Ζητώ συγγνώμη

Fanatic
25-04-12, 10:47
Παρε Ζ4 και απλα ετοιμασου για το 1000αρικο για τελη-εισφορα...απο εκει και περα ολα τελεια!

gupakos
25-04-12, 13:20
Παρε Ζ4 και απλα ετοιμασου για το 1000αρικο για τελη-εισφορα...απο εκει και περα ολα τελεια!

Και να συμπληρώσω...για το ετήσιο 1000αρικο σε τέλη-εφορία :)