Επιστροφή στο Forum : μ3 ρεκτιφιε
ρεκτιφιε στην ελλαδα για ε36 μ3 υπαρχει; ειναι σωστο αυτο που ακουγεται οτι αμα ανοξεις την την Μ3, κανεις εδω δεν μπορει να την ζυγοσταθμισει σωστα;
rapid_fast
21-04-12, 16:42
ρεκτιφιε στην ελλαδα για ε36 μ3 υπαρχει; ειναι σωστο αυτο που ακουγεται οτι αμα ανοξεις την την Μ3, κανεις εδω δεν μπορει να την ζυγοσταθμισει σωστα;
τι είναι το μοτέρ της για να θέλει ζυγοστάθμιση, βάνκελ??:greenboun
μηχανουργεια για αυτην την δουλεια υπαρχουν στην αθηνα αρκετα! ποιο θα σου κανει σωστοτερη δουλεια...εχει να κανει και με το πως κοιμηθηκε ο μαστορας το προηγουμενο βραδυ! για ολους δηλαδη εχουν ακουστει καλα λογια αλλα και ασχημα..
¶πο ότι είδα σου έχει χτυπήσει μπιέλα,δηλαδή για να γίνουμε πιό συγκεκριμένοι κάποια μπιέλα έχει αποκτήσει τζόγο μεταξύ αυτής και του στροφάλου και βαράει,εάν έχει συμβεί αυτό θέλεις ρεκτιφιέ στροφάλου όχι ρεκτιφιέ κυλίνδρων,σε κάθε περίπτωση,ότι απο τα δύο και να χρειάζεται μπορώ να σε ενημερώσω πλήρως,για τιμές,σωστά ρεκτιφιέ,κόστος και ότι άλλο θές,μόνο διευκρίνησε ότι η ζημιά είναι όντως αυτή που ανέφερα για να σου απαντήσω.
ευχαριστω mike21 πρεπει να ειναι η μπιελλα του 5ου μιλαμε για μεταλα και στροφαλο
Εντάξει,στον 5 λοιπόν,συνήθως βαράνε στον 4,πρωτού καταλήξεις ότι θα κάνεις ρεκτιφιέ πρέπει να λυθεί και να πάει σε ένα σωστό ρεκτιφιέ ο στρόφαλος να μετρηθεί για να δούμε πόσο πρέπει να φαγωθεί(ο.25πρώτο στάδιο,0.50δέυτερο στάδιο)αυτό εξαρτάται απο το πόση ώρα δούλεψε απο την ώρα που βάρεσε,εάν είναι στο πρώτο στάδιο το προχωράς εάν είναι στο δέυτερο δέν κάνεις τίποτα με το συγκεκριμένο στρόφαλο γιατί αυτό το μοτέρ στροφάρει αρκετά και είναι ρίσκο να τον αδυνατίσουμε τόσο,επειδή στα ρεκτιφιέ πάντα τον πέρνουν όλο ένα χέρι(βάσεις,μπιέλες)θα πρέπει να διευκρινηστεί ότι εάν δέν έχουν ζημιά οι βάσεις δέν τις πειράζουμε!!,θα χρειαστείς μέταλλα βάσεων και μπιελών(των μπιελών oversize για ο.25)τα οποία να τα πάρεις απο τη bmw,τα δικά του(η διαφορά τιμής με του εμπορίου είναι αστεία)τώρα για το ζύγισμα,εάν το αμάξι σου δέν έχει ανεβασμένο κόφτη δέν χρειάζεται τίποτα,κόστος για ρεκτιφιέ μπιελών μόνο να υπολογίζεις 150-200ευρώ και τα ανταλλακτικά δικά σου(υπολόγιζε περίπου 250-300ευρώ για όλα τα μέταλλα)
Εάν είναι όντως για πρώτο στάδιο μήν φοβάσε τίποτα,ότι σου γράφω το έχω κάνει σε αυτό το μοτέρ και ακόμα λειτουργεί απροβλημάτιστα εάν θές να προχωρήσεις πές μου να σου στείλω τηλ του ρεκτιφιέ που έκανε τη δουλειά.
Αυτά που γράφω παραπάνω είναι το "καλό" σενάριο,το "κακό" θα είναι να θέλει και η μπιέλα αλλάγή,σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να βρέθει μεταχειρισμένη(ο Λαφογιάννης θα έχει πιστέυω)πιθανόν να θέλει και ο πείρος της αλλαγή,εάν βγεί το πιστόνι θα θέλουν και τα ελατήρια αλλαγή,και φυσικά θα πρέπει να τα αλλάξεις σε όλα τα πιστόνια.
Σε αυτή τη περίπτωση έχει ξεφύγει οικονομικά το θέμα,μόνο τα ανταλλακτικά θα πιάσουν το χιλιάρικο.
ευχαριστω, δεν θα προχωρησω αμεσα σε επισκευη, το αυτοκινητο τα χρησιμοποιουσα 2 με 3 μερες την εβδομαδα, τωρα αγορασα αλλο για αυτο το σκοπο και δεν βιαζομαι,κανω σκεψη και για μετατροπη εξωτερικα σε μ3, αλλα με fiberglass, ποια ειναι η γνωμη σου;
http://vehicles.vivastreet.co.uk/car-parts+kilmarnock-ka1/bmw-3-e30-m3-wide-bodykit/21465677
θα προτεινα να μην το επιχειρησεις με fiberglass...για τους γνωστους λογους!
επισης απο το συγκεκριμενο κιτακι...του λειπουν τα πισω κολωνακια και το καπο!
Έχω φίλο που το έχει φτιάξει και είναι πολύ ωραίο,ούτε έχει κάποιο θέμα με τη βαφή του,εγώ θα τα έβαζα.
http://www.ebay.de/itm/BMW-E36-M3-Motor-Kolben-Schrauben-Teile-Paket-3-0l-3-2l-Sensor-Getriebe-S50-/300697350463?pt=DE_Autoteile&hash=item4602f5713f#ht_1058wt_1270
ευχαριστω, απο οσο καταφερα να μεταφρασω πουλα μεταχειρισμενα εξαρτηματα μηχανης, αυτη η δημοπρασια ειναι ομως για μ3 3.0 και οχι 3.2 και την αναφορα την εκανες γαι να ξερω την πηγη ή μηπως οι μπιελλες ειναι οι ιδιες;
Αυτό είναι? (http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2312701/)
ναι, αποφασισα να το κρατησω
ευχαριστω, απο οσο καταφερα να μεταφρασω πουλα μεταχειρισμενα εξαρτηματα μηχανης, αυτη η δημοπρασια ειναι ομως για μ3 3.0 και οχι 3.2 και την αναφορα την εκανες γαι να ξερω την πηγη ή μηπως οι μπιελλες ειναι οι ιδιες;
την έβαλα μήπως και υπάρχει κάτι που σου κάνει
επίσης υπάρχει και αυτό
http://www.car.gr/parts/view/947356/
βλέπω ότι στην υπογραφή σου γράφεις s52, αλλά να ξέρεις το μοτέρ σου είναι s50
ναι, αποφασισα να το κρατησω
τη καλυτερη δουλεια θα κανεις.
Συμφωνώ στο να μείνει το Ε30
δωσε το μοτερ αυτο οπως ειναι και αλλαξε το με ενα αλλο 3,2 η ακομα καλυτερα με εναν S54.
Διαφωνω.
Να παρει ενα αλλο που θα ειναι σε κατασταση????
Εγω ειμαι της γνωμης να το φτιαξει καινουργιο.
Και εγω αυτο θα κανω στο δικο μου , μιας και γεννησε
Διαφωνω.
Να παρει ενα αλλο που θα ειναι σε κατασταση????
Εγω ειμαι της γνωμης να το φτιαξει καινουργιο.
Και εγω αυτο θα κανω στο δικο μου , μιας και γεννησε
wtf??? Πως;
Ξαφνικα.
Δε ξερω εαν προυπηρχε προβλημα κτλ.
Ισως βουλωσε μπεκ. Το θεμα ειναι 0 συμπιεση στον 5ο και τιγκα λαδι το μπουζι....
Πικρα. Αλλα ενταξει υπαρχουν και χειροτερα.
Επισκευη σε S μοτερ θα ξεπερασει τα 3000 με 3500 για πλακα και αυτο οταν ο στροφαλος ειναι σωστος. Μεταλλα πανω κατω, πιστονια, ελατηρια, καπακι, βαλβιδες, οδηγους, τρομπες λαδιου & νερου, εργασιες βαλε-βγαλε, λυσε-δεσε. Δωσε το μοτερ αυτο και βαλε και κατι ψιλα και παρε ενα αλλο. Επισης υπαρχουν μαγαζια στην Αθηνα που εχουν καλα μοτερακια. Μια μαλακια να κανουν στο ρεκτιφιε και ολα τα παραπανω πεταμα και φτου απο την αρχη. Αλλο μοτερ και προλυπτικα ανοιγμα πανω κατω για μεταλλα γνησια καινουργια, καινουργιες τρομπες λαδιου, νερου, θερμοστατη καινουργιο, ελεγχο καλο στο ψυγειο νερου & λαδιου και θα εισαι αρχοντας & ΣΙΓΟΥΡΟΣ.
Εγκυκλοπαιδικα, ποσο στοιχηζει μπλοκ ή χιτωνια αν
αλλαζονται,ή απτο μπλοκ και κατω καινουρια ολα απ,τη BMW??
Πιστευω πως ειναι ευλογο το ερωτημα..οταν δωσεις τοσα
χρηματα για επισκευη και κανεις το σταυρο σου για τον ''Κο ρεκτιφιε''
αν εχει κανει σωστα τη δουλεια του....
Δεν ειναι αναγκη να θελει παντα ρεκτιφιε.
Εξαρταται απο πολλα.
InsaneDriver
23-04-12, 14:35
Ξαφνικα.
Δε ξερω εαν προυπηρχε προβλημα κτλ.
Ισως βουλωσε μπεκ. Το θεμα ειναι 0 συμπιεση στον 5ο και τιγκα λαδι το μπουζι....
Πικρα. Αλλα ενταξει υπαρχουν και χειροτερα.
¶ουτς... :banghead:
Εάν αλλαχθούν όλα αυτά που γράφει ο tsaf τα 3500 είναι λίγα,αλλά γιατί να γίνει ρεκτιφιέ εάν δέν έχει πτώση στους κυλίνδρους,του βάζεις ένα σέτ ελατήρια,μέταλλα,πείρους και έχεις ένα μπλόκ χαρτί,κάνεις έναν έλεγχο και το καπάκι και εάν υπάρχει πτώση στους οδηγούς τους αλλάζεις,εάν είναι σε καλή κατάσταση το αφήνεις ώς έχει,όταν έχεις ένα μοτέρ που δουλέυει και ξέρεις που έχει θέματα,φτιάχνεις αυτά που έχει,όταν πάρεις ένα άγνωστο τότε πρέπει να τα αλλάξεις όλα γιατί δέν ξέρεις τι έχει.
Σε ότι αφορά τα ρεκτιφιέ,δέν είναι όλοι άχρηστοι ρε παιδιά,υπάρχουν και σοβαροί άνθρωποι.
Εάν αλλαχθούν όλα αυτά που γράφει ο tsaf τα 3500 είναι λίγα,αλλά γιατί να γίνει ρεκτιφιέ εάν δέν έχει πτώση στους κυλίνδρους,του βάζεις ένα σέτ ελατήρια,μέταλλα,πείρους και έχεις ένα μπλόκ χαρτί,κάνεις έναν έλεγχο και το καπάκι και εάν υπάρχει πτώση στους οδηγούς τους αλλάζεις,εάν είναι σε καλή κατάσταση το αφήνεις ώς έχει,όταν έχεις ένα μοτέρ που δουλέυει και ξέρεις που έχει θέματα,φτιάχνεις αυτά που έχει,όταν πάρεις ένα άγνωστο τότε πρέπει να τα αλλάξεις όλα γιατί δέν ξέρεις τι έχει.
Σε ότι αφορά τα ρεκτιφιέ,δέν είναι όλοι άχρηστοι ρε παιδιά,υπάρχουν και σοβαροί άνθρωποι.
Mike φιλε μου μεχρι εδω μαζι σου. Αυτο που με φοβιζει εμενα ειναι ο στροφαλος, που λογικα πρεπει να εχει παρει, που λογικα εφοσον εχει χτυπησει μπιελα πρεπει να εχει χαραξει τον κυλινδρο που λογικα θα θελει πουκαμισα και αλλα ομορφα τετοια. Εκει ειναι που λεω οτι θα πηγαινα για αλλο μοτερ.
απο οτι καταλαβαινω να το ανοιξω και μετα βλεπω, αν ειναι μονο μεταλα, τοτε μονο αυτα, μαζι με βιδες ενισχυμενες και ελατηρια αν οχι βλεπω, παντως θα προτιμουσα το δικο μου μοτερ με καποιο πιθανο προβλημα παρα ενα αλλο που δεν το ξερω, εξ αλλου απο δω και περα το αυτοκινητο θα κανει ελαχιστα χιλιομετρα
Mike φιλε μου μεχρι εδω μαζι σου. Αυτο που με φοβιζει εμενα ειναι ο στροφαλος, που λογικα πρεπει να εχει παρει, που λογικα εφοσον εχει χτυπησει μπιελα πρεπει να εχει χαραξει τον κυλινδρο που λογικα θα θελει πουκαμισα και αλλα ομορφα τετοια. Εκει ειναι που λεω οτι θα πηγαινα για αλλο μοτερ.
Εάν έχει τζόγο μεταξύ μπιέλας και στροφάλου και ακούγεται ο γνωστός ήχος δέν παθαίνει κάποια ζημιά ο κύλινδρος,ζημιά παθαίνει ο στρόφαλος,η μπιέλα και πιθανόν το πιστόνι,το πόσο ζημιά θα πάθουν έχει σχέση με το πόση ώρα δούλεψε απο την ώρα που βάρεσε,εκτός εάν φτάσουμε στο σημείο να ξεπιάσει πάνω απο το στρόφαλο όπου εκεί τελειώσαν όλα.
Ξέρω ότι ακούγεται κάπως το ρεκτιφιέ στο στρόφαλο,και εγω προτιμώ να είναι στάνταρ,όταν είχα κάνει σε ένα τέτοιο μοτέρ αυτή τη δουλειά(πρώτο στάδιο 0.25) κρατούσαν ακόμα υψηλή τιμή και δέν ήταν εύκολο να πάρεις άλλο,σήμερα μετά απο 3+χρόνια δουλέυει ακόμα απροβλημάτιστα οπότε μπορώ να πώ ότι δικαιώθηκα για την τότε αποφασή μου.
Σημειωτέο είναι ότι η ίδια η bmw δίνει μέταλλα για πρώτο και δέυτερο στάδιο ρεκτιφιέ στροφάλου,οπότε θεωρώ ότι εάν δέν πειράξεις κάτι στο μοτέρ έτσι ώστε να αυξήσεις τις στροφές του ή το ρυθμό που αυξάνονται δέν θα έχει θέμα.
στο ebay βρισκω σκετο μπλοκ διχως προβλημα πριπου 150 λιρες, στροφαλο περιπου 300 ευρω και μπιελλα στα 60
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-e36-M3-3-2-EVO-S50B32-engine-block?item=230775432498&cmd=ViewItem&_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3D LVI%26ps%3D63%26clkid%3D7926981098301412446
Το μπλόκ σου δέν έχει τίποτα,στρόφαλο και μπιέλα εάν μπορείς να βρείς να τα πάρεις,είναι προτιμότερο να είναι στάνταρ απο το να έχει ρεκτιφιέ,όταν λυθεί θα δείς ότι δέν θα έχει τίποτα ο κορμός.
rapid_fast
23-04-12, 20:01
Το μπλόκ σου δέν έχει τίποτα,στρόφαλο και μπιέλα εάν μπορείς να βρείς να τα πάρεις,είναι προτιμότερο να είναι στάνταρ απο το να έχει ρεκτιφιέ,όταν λυθεί θα δείς ότι δέν θα έχει τίποτα ο κορμός.
Λύσε μου μια απορία σε παρακαλώ..
Τα περι ζυγοσταθμίσεως του κινητήρα που κολλάνε??
Λύσε μου μια απορία σε παρακαλώ..
Τα περι ζυγοσταθμίσεως του κινητήρα που κολλάνε??
Εγώ προσωπικά δέν έχω κάνει ποτέ,έχω ακούσει-διαβάσει σε ακραίες ατμοσφαιρικές βελτιώσεις όπου ανεβάζουν υψηλά το κόφτη ότι ζυγίζουν το στρόφαλο με τις μπιέλες,θυμάμαι μία περίπτωση σε uno turbo με μοτέρ lancia ότι είχαν αφαιρέσει 8 κιλά απο το στρόφαλο για να στροφάρει πιό γρήγορα,και ήθελε οπωσδήποτε ζύγισμα για να δουλέψει.
Τώρα φίλε rapid απο πού τα αφαιρέσαν τα 8 κιλά και σε τί μηχάνημα το ζυγίζουν δέν το γνωρίζω.
ΥΓ.Εάν θυμάμαι καλά το uno ήταν κάποιου Ρούμελη και έπαιζε πολύ καλά όταν πρωτοέκανε την εμφανιση του το dragster στην Ελλάδα.
μηχανικος δεν ειμαι, απλως ορθοπεδικος που μου αρεσει η γρηγορη οδηγηση και τα καλοστημενα αυτοκινητα, τωρα οσο αφορα την ζυγοσταθμιση που ανεφερα, εννοω την σωστη συναρμολογιση και το σωστο στροφαρισμα του κινητηρα (ζυγο-σταθμιση) αν καταλαβαινω καλα σε ενα πολυστροφο μοτερ με μικρες ανοχες δεν δικαιολογειται η παραμικροτερη αστοχια, αν καπου εδωσα λαθος εντυπωσεις συγνωμη, μπορω ομως να σας δωσω ακριβεστατες απαντησεις επι ολων των ορθοπεδικων θεματων....
Λύσε μου μια απορία σε παρακαλώ..
Τα περι ζυγοσταθμίσεως του κινητήρα που κολλάνε??
Έλα βρήκα και βίντεο!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=y60dTiuJv24
παλια ειχα ακουσει, δεν ξερω αν ευσταθει, οτι δεν υπαρχουν μηχανηματα με τοσο πολλες στροφες στην ελλαδα για να γινει με μεγαλη ακριβεια η συγκεκριμενη εργασια
ζυγο-σταθμιση εχω κανει και εγω στο δικο μου τον στροφαλο και για να γινει σωστα πρεπει να βαλεις και το flywheel. Βεβαια το δικο μου ειναι 12:5,1 συμπιεση το σκαθαρι οποτε επρεπε να γινει αυτο. Επειδη εδω δεν εμπιστευομαι κανεναν εστειλα τα πραγματα ολα με dhl στον JP στην Σουηδια.
ζυγο-σταθμιση εχω κανει και εγω στο δικο μου τον στροφαλο και για να γινει σωστα πρεπει να βαλεις και το flywheel. Βεβαια το δικο μου ειναι 12:5,1 συμπιεση το σκαθαρι οποτε επρεπε να γινει αυτο. Επειδη εδω δεν εμπιστευομαι κανεναν εστειλα τα πραγματα ολα με dhl στον JP στην Σουηδια.
και χαμηλοτερη συμπιεση να εχει το μοτερ δε μπορω να πω οτι το εξοδο ειναι και τοσο περιττο. Βαρυ μπορει να ειναι περιττο δεν ειναι.
rapid_fast
25-04-12, 19:43
Εγώ προσωπικά δέν έχω κάνει ποτέ,έχω ακούσει-διαβάσει σε ακραίες ατμοσφαιρικές βελτιώσεις όπου ανεβάζουν υψηλά το κόφτη ότι ζυγίζουν το στρόφαλο με τις μπιέλες,θυμάμαι μία περίπτωση σε uno turbo με μοτέρ lancia ότι είχαν αφαιρέσει 8 κιλά απο το στρόφαλο για να στροφάρει πιό γρήγορα,και ήθελε οπωσδήποτε ζύγισμα για να δουλέψει.
Τώρα φίλε rapid απο πού τα αφαιρέσαν τα 8 κιλά και σε τί μηχάνημα το ζυγίζουν δέν το γνωρίζω.
ΥΓ.Εάν θυμάμαι καλά το uno ήταν κάποιου Ρούμελη και έπαιζε πολύ καλά όταν πρωτοέκανε την εμφανιση του το dragster στην Ελλάδα.
Δε θέλω να το παίξω ξερόλας, ούτε είμαι..
Απλά εδώ δεν μιλάμε για πουσάρισμα μοτέρ, ούτε για μείωση βάρους κάποιου περιστρεφόμενου τεμαχίου..
Ο φίλος είπε για ρεκτιφιε, και ανάγκη ζυγοστάθμισης..
Αυτό..
Σε βάνκελ θέλει, σε κανονικό όχημα, δεν θέλει...
Λύθηκε η αρχική μου απορία..
τελικα κρατησα το αυτοκινητο και αρχισα να ψαχνω για μηχανη, βρηκα μια γυμνητην οποια δεν προλαβα να αγορασω και εν συνεχεια αποφασισα να κατεβασω την δικη μου (εκανε θορυβο σαν ενα σακι με βιδες) παντοτε πεπεισμενος οτι ειχα μπιελλα και και πιθανως προβλημα επανω. Τελικως τι ηταν; βολαν κατεστραμενο....
οχι σχολια παρακαλω...
Δεν λες πάλι καλά που:
δεν το πούλησες
δεν πρόλαβες να αγοράσεις μοτέρ
ξεμπέρδεψες τσάμπα
για αυτο ειπα οχι σχολια, επρεπε να ειχα ανοιξει την μηχανη, παραλιγο να την πατησω σαν αρχαριος
Ευτυχώς,τέλος καλό λοιπόν.
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.