PDA

Επιστροφή στο Forum : Drift Wars 2012 - Kartodromo 29/4/12


teo21
29-04-12, 17:55
Ήρθε κανείς Αφίδνες σήμερα??? Πρώτος ο Χατζαράς με ΒΜW M3 E36... :rockon:

Δεύτερος ο Παπαργυρόπουλος με Escort MK2 και εξίσου καλός.
Τρίτος ο Τσιλιμπόνης με BMW E30.
Τέταρτος ο Χάρκας επίσης με BMW E30.

Έγινε της BMW ή μου φαίνεται???? Πιστόλια!!! :icon42:

paganis
29-04-12, 18:46
σε αυτες τις εκδηλωσεις...καλα περνανε μονο οι διαγωνιζομενοι! προσωπικα , μετα απο αρκετες παρακολουθησεις αγωνων..πλεον καθε περασμα μου φαινεται ιδιο, οποτε εδω και χρονια απεχω !μπορει καθε χρονο το επιπεδο των οδηγων να βελτιωνεται...αλλα πλεον το ενδιαφερων μειωνεται...! επιπλεον , να εχω ενα εσωτερικο πρωταθλημα μεταξυ ιδιων ντριφταδων..το οποιο χωρις παροχες (κερκιδες-πιστα-οργανωση)..και να μου ζητανε ακριβο εισητηριο ...δεν ειναι και οτι καλυτερο...

Nikos120i
29-04-12, 19:26
Ήρθε κανείς Αφίδνες σήμερα??? Πρώτος ο Χατζαράς με ΒΜW M3 E36...

Δεύτερος ο Παπαργυρόπουλος με Escort MK2 και εξίσου καλός.
Τρίτος ο Τσιλιμπόνης με BMW E30.
Τέταρτος ο Χάρκας επίσης με BMW E30.

Έγινε της BMW ή μου φαίνεται???? Πιστόλια!!!

Drift = πισωκίνηση

Τι να γινόταν? Της Audi? :jester:

For the record, το drift το βλέπω βαρετό και ανούσιο, πάντα κατά τη προσωπική μου άποψη και για τα δικά μου δεδομένα.

Άσε που χαλάνε την άσφαλτο του καρτόδρομου και μετά πάμε εμείς και κάνουμε...πατινάζ. :banghead:

Ούτε με "τσίχλες" δε κρατάει. :shakehead

Γιαυτό ο κόσμος έχει φύγει από το καρτόδρομο και πάει πλέον Μέγαρα...

teo21
29-04-12, 21:01
Δεν υπηρχαν μονο BMW ομως... :chair:

Stunt Mike
29-04-12, 22:20
σε αυτες τις εκδηλωσεις...καλα περνανε μονο οι διαγωνιζομενοι! προσωπικα , μετα απο αρκετες παρακολουθησεις αγωνων..πλεον καθε περασμα μου φαινεται ιδιο, οποτε εδω και χρονια απεχω !μπορει καθε χρονο το επιπεδο των οδηγων να βελτιωνεται...αλλα πλεον το ενδιαφερων μειωνεται...! επιπλεον , να εχω ενα εσωτερικο πρωταθλημα μεταξυ ιδιων ντριφταδων..το οποιο χωρις παροχες (κερκιδες-πιστα-οργανωση)..και να μου ζητανε ακριβο εισητηριο ...δεν ειναι και οτι καλυτερο...

Drift = πισωκίνηση

Τι να γινόταν? Της Audi? :jester:

For the record, το drift το βλέπω βαρετό και ανούσιο, πάντα κατά τη προσωπική μου άποψη και για τα δικά μου δεδομένα.

Άσε που χαλάνε την άσφαλτο του καρτόδρομου και μετά πάμε εμείς και κάνουμε...πατινάζ. :banghead:

Ούτε με "τσίχλες" δε κρατάει. :shakehead

Γιαυτό ο κόσμος έχει φύγει από το καρτόδρομο και πάει πλέον Μέγαρα...

Γουστα ειναι αυτα αλλα η πραγματικοτητα δειχνει την συνεχομενη αυξηση του αριθμου των θεατων αλλα ΚΑΙ των συμμετεχοντων στους αγωνες Drift παγκοσμιως,τη στιγμη που οι υπολοιποι αγωνες ειδικα στην Ελλαδα,παρακμαζουν....
Προσωπικα βαριεμαι ελεεινα να βλεπω αυτοκινητα να κανουν γυρω-γυρω μια πιστα με γραμμες.....Στο drift ειναι πρακτικα αδυνατον να'σαι τοσο σταθερος σε ολα σου τα περασματα,ειδικα στα διπλα battles,ενω ειναι μακραν πιο δυσκολο σαν οδηγηση,αφου εισαι συνεχεια περα απ'τα ορια!
Υ.Γ1 Καλα κανουν και δεν πανε Καρτοδρομο για στριψιμο,ειναι πολυ αργη πιστα....
Υ.Γ.2 Θα συμφωνησω με τον Paganis για την ελλειψη παροχων και το ακριβο εισιτηριο....αλλα τι να πεις?Ελλαδισταν....

litsos692
30-04-12, 07:37
σε αυτες τις εκδηλωσεις...καλα περνανε μονο οι διαγωνιζομενοι! προσωπικα , μετα απο αρκετες παρακολουθησεις αγωνων..πλεον καθε περασμα μου φαινεται ιδιο, οποτε εδω και χρονια απεχω !μπορει καθε χρονο το επιπεδο των οδηγων να βελτιωνεται...αλλα πλεον το ενδιαφερων μειωνεται...! επιπλεον , να εχω ενα εσωτερικο πρωταθλημα μεταξυ ιδιων ντριφταδων..το οποιο χωρις παροχες (κερκιδες-πιστα-οργανωση)..και να μου ζητανε ακριβο εισητηριο ...δεν ειναι και οτι καλυτερο...

Δεν μπορώ να πω τίποτα παραπάνω. Με κάλυψες απόλυτα.

Vasilis M3
30-04-12, 16:01
Σίγουρα αυτό με το εισητήριο είναι μεγάλο θέμα.Ειδικά στο Λαύριο γιατί να πληρώσω 10-15€ για να πάω να κάτσω όρθιος 5 ώρες,να με εμποδίζει ο μπροστινός και στο τέλος να μην βλέπω και τίποτα(+ το κρύο και την ζέστη αναλόγως την εποχή)?Την στιγμή που μπορώ να κάτσω δίπλα στον λόφο με γαμάτη θέα καθηστός και να μην με εμποδίζει κανένας?

Πάντως το Drift έχει θέαμα παιδία.Είναι τέχνη να δαμάζεις αυτά τα τέρατα των 500+ αλόγων και να τα πηγαίνεις συνεχώς με το πλάι:dblthumb2

Nikos120i
30-04-12, 16:16
Προσωπικα βαριεμαι ελεεινα να βλεπω αυτοκινητα να κανουν γυρω-γυρω μια πιστα με γραμμες.....Στο drift ειναι πρακτικα αδυνατον να'σαι τοσο σταθερος σε ολα σου τα περασματα,ειδικα στα διπλα battles,ενω ειναι μακραν πιο δυσκολο σαν οδηγηση,αφου εισαι συνεχεια περα απ'τα ορια!

Σίγουρα, γούστα είναι αυτά. :)

Κι εγώ βαριέμαι να βλέπω ένα αυτοκίνητο να πηγαίνει συνεχώς με το πλάι, μόνο του, χωρίς κανέναν συναγωνισμό.

Αντιθέτως βρίσκω άκρως ενδιαφέρουσες μάχες με 20 οχήματα μέσα σε μια πίστα, άπειρες τεχνικές και @@άτες προσπεράσεις και στρατηγική.

Το drift είναι θεαματικό και τεχνικό αλλά απείρως πιο εύκολο από το να οδηγάς συνεχώς στο όριο με γραμμές ένα όχημα με 300 άλογα στον τόνο. Η καταπόνηση από τη δύναμη και τα g είναι απίστευτη. Άκρως πιο κουραστικό σωματικά και πνευματικά, ειδικά σε μια τεχνική πίστα. :cheers:

Υ.Γ1 Καλα κανουν και δεν πανε Καρτοδρομο για στριψιμο,ειναι πολυ αργη πιστα...

Λογικό.

Δεν είναι πίστα για αυτοκίνητα, αλλά για καρτ.

Απόδειξη ότι ένα καλό, δυνατό και στημένο αυτοκίνητο δεν μπορεί να πέσει κάτω από το 55 ενώ με το εξατάχυτο γυρίζουμε στο 43 και με το αυτόματο στο 44. :cheers:

Απλά "βολεύει" τα αυτοκίνητα λόγω της ασφάλτου που πλέον έχει γίνει γυαλί.

paganis
30-04-12, 16:17
Σίγουρα αυτό με το εισητήριο είναι μεγάλο θέμα.Ειδικά στο Λαύριο γιατί να πληρώσω 10-15€ για να πάω να κάτσω όρθιος 5 ώρες,να με εμποδίζει ο μπροστινός και στο τέλος να μην βλέπω και τίποτα(+ το κρύο και την ζέστη αναλόγως την εποχή)?Την στιγμή που μπορώ να κάτσω δίπλα στον λόφο με γαμάτη θέα καθηστός και να μην με εμποδίζει κανένας?

Πάντως το Drift έχει θέαμα παιδία.Είναι τέχνη να δαμάζεις αυτά τα τέρατα των 500+ αλόγων και να τα πηγαίνεις συνεχώς με το πλάι:dblthumb2

τεχνη ειναι, να εχεις λιγα αλογα και να πηγαινεις συνεχως με το πλαι! με τα 500 αλογα...αρκετοι με καποια σχετικη εξασκηση...θα μπορουσαν να το κρατησουν με το πλαι...

Stunt Mike
30-04-12, 19:05
Σίγουρα, γούστα είναι αυτά. :)
Το drift είναι θεαματικό και τεχνικό αλλά απείρως πιο εύκολο από το να οδηγάς συνεχώς στο όριο με γραμμές ένα όχημα με 300 άλογα στον τόνο. Η καταπόνηση από τη δύναμη και τα g είναι απίστευτη. Άκρως πιο κουραστικό σωματικά και πνευματικά,

Πιο κουραστικο ναι,πιο δυσκολο απ'το ντριφτ οχι.....Δεν μιλαμε για ντριφτ των 60-80χλμ εδω περα!Μιλαμε για 3ες-4ες στον κοφτη!Καμια σχεση με την οδηγηση με γραμμες......

Stunt Mike
30-04-12, 19:06
τεχνη ειναι, να εχεις λιγα αλογα και να πηγαινεις συνεχως με το πλαι! με τα 500 αλογα...αρκετοι με καποια σχετικη εξασκηση...θα μπορουσαν να το κρατησουν με το πλαι...

Οσο ανεβαινουν τ'αλογα,πρεπει ν'ανεβαινουν και τα χλμ....κι εκει θελει τεχνικη....αλλιως εχεις δικιο

Nikos120i
30-04-12, 19:30
Πιο κουραστικο ναι,πιο δυσκολο απ'το ντριφτ οχι.....Δεν μιλαμε για ντριφτ των 60-80χλμ εδω περα!Μιλαμε για 3ες-4ες στον κοφτη!Καμια σχεση με την οδηγηση με γραμμες......

Κι όμως.

Είναι πολύ πιο δύσκολο να πας γρήγορα και αποτελεσματικά με ένα όχημα με 300 άλογα στον τόνο χωρίς το παραμικρό γλίστριμα. :cheers:

Κι εγώ δε μιλάω για βόλτα. Μιλάω για πραγματική, αγωνιστική οδήγηση. :dblthumb2

Που θα φρενάρεις, πόσο θα φρενάρεις, πως θα βγεις από το apex χωρίς να χάσεις χρόνο από ανούσιο σπινιάρισμα, πόσο κρατάει, που κρατάει, που θα πατήσεις, ποιά είναι η σωστή γραμμή? Και άλλα πολλά.

Όποιος πιστεύει ότι είναι πιο εύκολο να πας γρήγορα με γραμμές από το ντριφτάρεις τη πίστα, τότε δε πάει αρκετά γρήγορα :rofl2:

Εξαρτάται κι από τη πίστα βεβαίως, αλλά είναι πολύ πιο δύσκολο να πας γρήγορα με γραμμές από το να πάρεις μια ολόκληρη πίστα με το πλάι.

Δε λέω ότι είναι εύκολο το ντριφτ, προς θεού! Το κάθε πράγμα έχει τις δυσκολίες του. :dblthumb2

Stunt Mike
30-04-12, 21:30
Κι όμως.

Είναι πολύ πιο δύσκολο να πας γρήγορα και αποτελεσματικά με ένα όχημα με 300 άλογα στον τόνο χωρίς το παραμικρό γλίστριμα. :cheers:

Κι εγώ δε μιλάω για βόλτα. Μιλάω για πραγματική, αγωνιστική οδήγηση. :dblthumb2

Που θα φρενάρεις, πόσο θα φρενάρεις, πως θα βγεις από το apex χωρίς να χάσεις χρόνο από ανούσιο σπινιάρισμα, πόσο κρατάει, που κρατάει, που θα πατήσεις, ποιά είναι η σωστή γραμμή? Και άλλα πολλά.

Όποιος πιστεύει ότι είναι πιο εύκολο να πας γρήγορα με γραμμές από το ντριφτάρεις τη πίστα, τότε δε πάει αρκετά γρήγορα :rofl2:

Εξαρτάται κι από τη πίστα βεβαίως, αλλά είναι πολύ πιο δύσκολο να πας γρήγορα με γραμμές από το να πάρεις μια ολόκληρη πίστα με το πλάι.

Δε λέω ότι είναι εύκολο το ντριφτ, προς θεού! Το κάθε πράγμα έχει τις δυσκολίες του. :dblthumb2

Μα και το αγωνιστικο ντριφτ εχει ακριβως τα ιδια Νικο κι ενω εσεις κυνηγατε τον απολυτο χρονο,εμεις κυνηγαμε την απολυτη γωνια+ταχυτητα...Κι οπως εσεις αν τελικα σας γλυστρησει,χανεται ο χρονος ετσι κι εμεις χανουμε τη ροη του ντριφταρισματος....για μενα που εχω περασει και απ'τους 2 χωρους,η ειδοποιος διαφορα ειναι οτι:
οδηγωντας για χρονο,εισαι παντα ενα κλικ πριν το οριο ή ακριβως πανω σ'αυτο
οταν ντριφταρεις ομως,εισαι παντα πολυυυ εκτος οριων
Για τους θεατες ομως(που ειναι και το θεμα μας εδω περα) αποδεδειγμενα ειναι πιο θεαματικο το 2ο.....
Για τους αγωνιζομενους οτι κι αν κανουν,το ευχαριστιουνται σιγουρα περισσοτερο!!

mpjim
30-04-12, 21:40
Tι λετε ρε σεις υπαρχει τιποτα ποιο θεαματικο απο το drift ......ποσο μαλλον οι μαχες που καποιες φορες πανε πολυ κοντα.................για παρτε ενα τερας 500 αλογα και βαλτε το στην πιστα για να δουμε ποσο απλα ειναι τα πραγματα..................Και ειμαστε και πισωκινητο club

Nikos120i
30-04-12, 22:06
Μα και το αγωνιστικο ντριφτ εχει ακριβως τα ιδια Νικο κι ενω εσεις κυνηγατε τον απολυτο χρονο,εμεις κυνηγαμε την απολυτη γωνια+ταχυτητα...Κι οπως εσεις αν τελικα σας γλυστρησει,χανεται ο χρονος ετσι κι εμεις χανουμε τη ροη του ντριφταρισματος....για μενα που εχω περασει και απ'τους 2 χωρους,η ειδοποιος διαφορα ειναι οτι:
οδηγωντας για χρονο,εισαι παντα ενα κλικ πριν το οριο ή ακριβως πανω σ'αυτο
οταν ντριφταρεις ομως,εισαι παντα πολυυυ εκτος οριων
Για τους θεατες ομως(που ειναι και το θεμα μας εδω περα) αποδεδειγμενα ειναι πιο θεαματικο το 2ο.....
Για τους αγωνιζομενους οτι κι αν κανουν,το ευχαριστιουνται σιγουρα περισσοτερο!!

Νομίζω είναι εντελώς υποκειμενικό τι αρέσει σε θεατή και τι σε οδηγό. :dblthumb2

Υπάρχει κοινό για τα πάντα. Από το golf, το squash και την ιππασία μέχρι το dragster, το drift και τη F1.

Πάντως, for the record, πιο εύκολο είναι να σπάσεις τα όρια της πρόσφυσης με ένα φλικάρισμα και σπασμένη 3ή...παρά να τα βρεις και να ακροβατείς σε αυτά. :)

Γιαυτό το pinnacle of motorsport είναι η F1. :)

paganis
01-05-12, 11:51
Νομίζω είναι εντελώς υποκειμενικό τι αρέσει σε θεατή και τι σε οδηγό. :dblthumb2

Υπάρχει κοινό για τα πάντα. Από το golf, το squash και την ιππασία μέχρι το dragster, το drift και τη F1.

Πάντως, for the record, πιο εύκολο είναι να σπάσεις τα όρια της πρόσφυσης με ένα φλικάρισμα και σπασμένη 3ή...παρά να τα βρεις και να ακροβατείς σε αυτά. :)

Γιαυτό το pinnacle of motorsport είναι η F1. :)

ακριβως..! προσωπικα με ενθουσιαζει η οριακη οδηγηση και η αναζητηση του τελευταιου χιλιοστου του δευτερολεπτου!
ειναι εντυπωσιακο το ντριφτ και υπαρχουν οδηγοι παγκοσμιως που το εχουν αναγει σε αθλημα και οχι απλως παιδικη χαρα.! ομως το να βλεπω οχηματα περασμενων δεκαετιων...με στησιμο κουτσουρο για να φευγει και οχι οχηματα που φερουν επανω τους , τις τελευταιες μηχανολογικες εξελιξεις...για να δοκιμαζουν τα ανθρωπινα ορια...δεν με ενδιαφερει απολυτα!

mike21
01-05-12, 19:39
Είναι εντελώς διαφορετικό να προκαλείς ο ίδιος την απώλεια πρόσφυσης,πράγμα που σημαίνει ότι οι αναρτήσεις σου είναι εντός των ορίων τους,γιατί εάν ήταν εκτός ορίων δέν θα χρειαζόντουσταν χειρόφρενα,τιμονιές κτλ,αντίθετα όταν οδηγάς με την ιδανική γραμμή και κάνει ότι φέυγει εκεί είσαι πραγματικά εκτός ορίων,έχοντας σαφώς περισσότερα χιλιόμετρα και σαφώς λιγότερα περιθώρια διόρθωσης,τώρα για το θέαμα όπως τη βρίσκει κανείς,εμένα προσωπικά μόνο moto gp μου αρέσει να βλέπω.