PDA

Επιστροφή στο Forum : X3 - 2007 FACELIFT


agavogian
11-05-12, 14:59
Καλησπέρα σε ολους !
Αγαπητοι φιλοι, σας γραφω για να παρω μερικες γνωμες για ενα μεταχειρισμενω Χ3,2000cc FULL extra που ενδιαφερομαι να αγορασω (μεταχειρισμένο)
με 50.000χλμ


Βασικά ειμαι ασχετος απο BMW αλλα το αμαξι αυτό μου αρεσει απιστευτα σαν εμφάνιση..

Θα ηθελα αν καποιος εχει παρομοιο μοντελο να μου πει αν ειναι γενικά ευχαριστημενος!
Δεν με ενδιαφερει η ταχυτητα, με ενδιαφερει η ανεση και η καλη οδικη συμπεριφορά και βασικά θελω κατι με ευρυχωρια ( λογω ...παιδιου)

Αυτα....αναμενω τις γνωμες συμπερασματα και εμπειριες σας....:screwy:

BmwΕ36Ε46
11-05-12, 22:48
Αξιόπιστο αμάξι με πολύ καλη οδηγική συμπεριφορά και φρένα από ότι έχω ακούσει.Κάτοχος του συγκεκριμένου δεν είμαι οπότε δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά τι προβλήματα βγάζει.Αν δεν κάνω λάθος όμως το ρελαντί του πρέπει να έχει ένα μικρό θέμα αλλά αυτό διορθώνετα.Από χώρους είναι μια χαρά.Τώρα για τα 50.000χλμ είναι σχετικά λίγα απλά πρόσεξε που τα έχει κάνει(σε ταξίδι ή μέσα στην πόλη)επειδή την έχω πατήσει έτσι.Αν είναι μεσα στην πόλη που απίθανο το κόβω για 2λιτρο τότε θα πρέπει να κοιτάξεις τον δίσκο πλατό αν είναι φαγωμένος.Τα υπόλοιπα περί μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και τις διαδικασίες τα γνωρίζεις λογικά.Αυτά τα λίγα από εμένα φίλε.

gnx
12-05-12, 14:36
Έχουμε ένα Χ3 διλιτρο 2/2007.Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι.Έχουμε βάλει πάνω σε 3 χρόνια 60000 χιλιομετρα.

Εχουμε αλλάξει μια πεταλούδα γκαζιού και ενα μοτερ βαλβτρονικ. Ενα αμάξι πολύ πρακτικό και ευρύχωρο για τις διαστάσεις του.

Εάν αγόραζα τώρα, ίσως έπαιρνα 2.5 αυτόματο, αλλά η διαφορά σε τέλη, εισφορά και βενζίνη θα είναι 1800 ευρώ παραπάνω το χρόνο. Αλλά άλλο πραγμα το εξακύλινδρο/αυτοματο για οικογενειακό.

παναγιώτης
12-05-12, 15:50
εγώ το είχα πάρει καινούριο 11/2007 και έχω κάνει 22.000 χλμ ( πήρα και ένα σμαρτ και βολεύτηκα στην αθήνα ). Μου έβγαλε έναν αισθητήρα υγρών φρένων και λίγους τριγμούς στο παράθυρο οδηγού, κάθισμα οδηγού, οροφή και πίσω πόρτα (συνηθισμένο στα χ3) που καλύφθηκαν στην εγγύηση. Φυσικά δεν είναι πολύ γρήγορο και δεν κάνει εύκολα προσπέραση σε εθνική αλλά και μένα δεν με ενδιέφερε αυτό. Καλό κράτημα και φρένα, άνετη ανάρτηση , ξεκούραστο για ταξίδια. Αν έμπαινα στη διαδικασία να αγοράσω τώρα ξανά suv δίλιτρο και να ανεχτώ τη φορολογία του θα κοίταζα και το q5 που το βρίσκω ωραίο.

SpyrosK
12-05-12, 23:18
και γω με τη σειρα μου , ως κατοχος απο το 2009 2λιτρης χ3 με 42000 χιλ. μονο καλές εντυπωσεις εχω να πω. Αξιοπιστο (μονο ρυθμιση στο ρελαντι χρειάστηκε και λιγο λάδι που τσιμπαει), στιβαρό, ευθύβολο, καλοί χωροι , καλη ποιότητα κατασκευής και κύλισης, τιμονι-φρενα άψογα, οτι πρεπει δηλαδή για οικογενεια και για οδηγό που τον ενδιαφερει η αυτοκίνηση (δεν ειναι απλος ανθρωπομεταφορέας), χωρις όμως μεγάλες απαιτησεις σε ρεπριζ-επιδόσεις.Αν όντως σου αρέσει προχώρα:wub:

SpyrosK
13-05-12, 00:05
έχω το 2λιτρο Χ3 απο τον3/2009. Καινουριο το χα παρει, μετα από πολύ σκέψη (λογω κοστους και επερχομενης κρισης) αλλά τωρα μετα απο 3 χρονια και 42.000 χλμ. η ζυγαρια κλινει σαφως στα θετικά. Καταρχας μου αρεσε εμφανισιακα, ειχε καλη προσφορα τοτε η BMW, ειμαι λατρης της εταιρίας.
στα 3 αυτα χρόνια εχω ευχαριστηθει το αμαξι. οπως γραφω εχει εξαιρετικη οδική συμπεριφορα(ευθυβολο, στιβαρο, πολυ καλα κρατηματα και ιδιως για suv), τιμονι, φρενα. απο ποιοτητα κατασκευης ειναι αρκετα καλό (εχει όμως λιγους τριγμους σε σημεια που εχει πιο σκληρα πλαστικα και στις τσιμουχες της ηλιοροφής).το Χdrive εξαιρετικο. ο κινητηρας του με τα 150 αλογα ειναι απλα ικανοποιητικός, σιγουρα δεν ενθουσιαζει , αλλα για το υφος του αυτοκινητου αρκει και αν ανεβασεις στροφες παιζοντας με τις ταχυτητες παει αρκετα καλα ,αλλα αυξανει την καταναλωση, η οποια μεχρι τα 120-130 ειναι 9-10 λτ/100χλμ, αλλα μετα τα 140 ανεβαινει οσο αυξανουν οι στροφες.
Ιδαιτερα προβλήματα δεν εχει βγαλει (το θεμα με το ρελαντι σε μεταχειρισμενο θα εχει λυθει ενω τσιμπαει και λιγο λαδι αλλα αυτο ισχυει για πολλα αυτοκινητα). στο σερβις του δεν μου ζητησε κατι ιδιαιτερο, ουτε ηταν ακριβο, αλλα ακομα δεν εχω κανει βαρβατο σερβις και δεν ξερω τι συμβαινει μετα τα 100.000 χλμ.
για τα 2 που αναφερεις , αν το αντεχει η τσεπη σου πηγαινε για το πρωτο με τα λιγοτερα χλμ. και την ηλιοροφη (η οποια αξιζει όλα τα λεφτα και δινει αλλη αισθηση).
Τελικα θα ελεγα, αν σου αρεσει προχωρα θα το ευχαριστηθείς , ειναι τιμιο αμαξι. αν μπορεις και 2,5 λιτρα ακομα καλυτερα, αλλα να συνυπολογισεις τελη , εισφορες κλπ.
εγω παντως θα το ξαναπερνα, ειδικα τωρα που βρισκεις ευκαιριες. για το Q5 που αναφερεται, ειναι πολυ καλο , με πολυ καλυτερο κινητηρα, αλλα πολυ πιο ακριβο.
Αν σου αρεσει και καλυπτει τις αναγκες προχωρα, δεν θα το μετανοιωσεις.

agavogian
13-05-12, 17:13
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας και το χρονο που αφιερωσατε για να μου απαντησετε!
Με βοηθησατε αρκετα!!

Θανος

harristheo
01-06-12, 18:42
Καλησπέρα είμαι και εγω ένας κάτοχος Χ3 2.0 diesel ( όμως ). Θα ήθελα να προσθέσω μόνο το ότι σύμφωνα με δυο φίλους μου που έχουν 2.0 βενζίνη, η κατανάλωση σου μέσα στην πόλη δύσκολα θα πεζή κάτω απο τα 12 λίτρα.
Εγω πάλι όσο και να το ζορισω πάνω απο 9 δεν έχω δει.

Σκέψου το, τιμές των μεταχειρισμένων 2.0 βενζίνης ειναι κατα πολυ χαμηλότερες αυτές του πετρελαίου αλλα νομίζω δεδομένου ότι ο κινητήρας του diesel έχει 3 πολυ βασικά πλεονεκτήματα σε σχέση με της βενζίνης.
1. Πολυ περισοτερα απροβληματσιτα χιλιόμετρα..( δεν θα μπω στην διαδηκασια ποσά πιο πολλα)
2. Πολυ χαμηλότερη κατανάλωση τουλαχιστων 35% λιγότερη
3. Τεράστια ροπη στα χαμηλά ( σε σχέση πάντα με βενζίνη)

Χάρης

harristheo
01-06-12, 23:52
Δεν έχω οδηγήσει πολλα jeepωειδες... Αλλα απο αυτα που έχω οδηγήσει και σε αυτήν την κατηγορία ( όχι κατηγορία Χ5, και ΜL) έχει την καλύτερη οδική συμεπριφορα, σε πολλές φορές που ξεχνάς ότι οδηγείς τζιπ.
Αν και Συμφωνώ με την άποψη του φίλου σχετικά με το Q5 σχετικά με την εμφάνιση και το design νομίζω δεδομένου της τεράστιαςMδιαφοράς της τιμής μεταχειρισμενου Χ3 και μετχειρισμενου Q5 θα καταλήξεις στο ΒΜW.
Το ίδιο εκανα και εγω, με την διαφορα ότι υπέρβαση εκανα μόνο στο ότι πήρα ένα diesel που ειναια πιο ακριβό απο το αντίστοιχο βενζίνης.

rapid_fast
02-06-12, 03:52
Δεν έχω οδηγήσει πολλα jeepωειδες... Αλλα απο αυτα που έχω οδηγήσει και σε αυτήν την κατηγορία ( όχι κατηγορία Χ5, και ΜL) έχει την καλύτερη οδική συμεπριφορα, σε πολλές φορές που ξεχνάς ότι οδηγείς τζιπ.
Αν και Συμφωνώ με την άποψη του φίλου σχετικά με το Q5 σχετικά με την εμφάνιση και το design νομίζω δεδομένου της τεράστιαςMδιαφοράς της τιμής μεταχειρισμενου Χ3 και μετχειρισμενου Q5 θα καταλήξεις στο ΒΜW.
Το ίδιο εκανα και εγω, με την διαφορα ότι υπέρβαση εκανα μόνο στο ότι πήρα ένα diesel που ειναια πιο ακριβό απο το αντίστοιχο βενζίνης.

Ποιός οδηγάει τζίπ?? Εσύ με το Χ3??
Τζιπ το έχεις το Χ3??????????????
Με ground clearance 20 εκατοστα και αλουμινένια ψαλίδια??
42 εκατοστά ἐχει το Η1 και σκαρφαλώνει 66 εκατοστά ΚΑΘΕΤΟ εμπόδιο, το περνάνει απο
πάνω και συνεχίζει......

harristheo
02-06-12, 06:17
Jeepωειδες ανάφερα...
Στην δουλεια μου πάω όχι στον πόλεμο...

Συμφωνώ με αυτ΄ο που λες...;)

Χάρης

giannis_compact
02-06-12, 06:30
Και εμεις εχουμε ενα Χ3 2.0 diesel, το οποιο εχει 130.000 χιλιομετρα και δεν εχει βγαλει τιποτα!! Η καταναλωση του ειναι υπερβολικα χαμηλη για το βαρος και τον ογκο του!! Στο ταξιδι ειναι ξεκουραστο, ευθυβολο και πολυ πολυ σταθερο!!

rapid_fast
02-06-12, 12:15
Jeepωειδες ανάφερα...
Στην δουλεια μου πάω όχι στον πόλεμο...

Συμφωνώ με αυτ΄ο που λες...;)

Χάρης

Στα σούβ πρέπει να είναι το Χ3..
Μάλλον πρέπει να έχει συμπεριφορά ελαφρώς σηκωμένης λιμουζίνας,
σε αντίθεση με τα τζίπ που έχουν συμπεριφορά μικρού φορτηγού..
Και αν κρίνω απο τα σαβούρια σούβ που έχω οδηγήσει, πρέπει να είναι και πάρα πολύ καλό το Χ3...
(δεν έχω οδηγήσει Χ3, αλλά το υποψιάζομαι!!!)

harristheo
02-06-12, 13:07
Υπερυψωμένη λιμουζινα δεν θα το έλεγα.
Η ποιότητα κυλησης δεν πλησιάζει καθόλου μια λιμουζινα ( όχι ότι ειναικακη η ποιότητα κυλησης του Χ3)
Δεν μπορω να σου πω όμως ψέματα και να σου πω ότι πλησιάζει το πέρα-δώθε κουδουνισμα της κυλησης ενός wrangler.
Υπερυψωμενη λιμουζινα θα έλεγα το all road της Audi.

Δεν ειναι όμως το αυτοκίνητο που θασε τραβήξει και θα το επιλεξεις ανάμεσα σε αλλα για ταξίδι μεγάλων αποστάσεων (GT Grand Tourer όπως θα έκανες με ένα Χ5 η ένα ML τα οποία δεν ειναι GT αλλα συμπεριφέρονται σαν...)

Δεν έχω ζοριζει ιδιαίτερα τα αλλα jeepωειδεςπου έχω οδηγήσει...αλλα το Χ3 συμπεριφέρεται απροσδόκητα καλα, και προβλεψιμα.

Αν όμως σε αυτ΄ο το προφίλ συμπληρώσει την εξωφρενικά χαμηλή κατανάλωση ( για κινητήρα που βγήκε 10 χρόνια πριν με 150 ps και την πολυ καλη τη στα χαμηλά) νομίζω ότι ειναι μια παρα πολυ επιλογη.
Ακόμα καλύτερη αυτη με τα 177 άλογα και αυτόματα αν ειναι δυνατόν. Η 150 άρα με αυτόματα ειναι πολυ σπάνια σε Χ3 αλλα λόγω βάρους και όγκου δυσκολεύεται.)

Κάποιος ανέφερε τον 2.5αρη κινητήρα. Σε κατανάλωση πιστεύω ότι ειναι σχετικά τα ίδια με τον 2.0λίτρο δεδομένου ότι ο 2 λόρδος ζοριζεται αρκετά περισοτερο.τεκμήριο όμως τέλη και ασφάλιση ειναι μείον. Άρα αν ειναι να πας απο τον 2.0 στον 2.5 νομίζω πας στον 3.0 κινητήρα που δεν έχει καμία σχέση σε τίποτα με όλα τα αλλα...πόσο μάλλον στον 3.0 Si....με τα 2 turbo...:)

Επίσης έχει ταραστιο πόρτα μπαγκαζ γιατην κατηγορία του 480 λίτρα. Μόνο το Q5 έχει μεγαλύτερο 540 λίτρα.

Σε γενικές γραμμές πρόκειται για ένα πολυ καλο αυτοκίνητο.

Όσο για το Ηumber δεν θα πηγαίνω τα παιδια σχολείο με τσάντα αλλα με κράνη.

Χάρης

agavogian
11-06-12, 16:07
Και παλι σας ευχαριστω για τις πολυτιμες απαντησεις σας!

bimmer-corfu
12-06-12, 09:05
Να συμφωνίσω και εγώ ότι είναι ένα πολύ καλό και αξιόπιστο αμάξι.

Φυσικά το 2.0 diesel είναι πολύ γρηγορότερο απο τη βενζίνη, μιλάμε καμία σχέση.
Για την αξιοπιστία του diesel δεν έχω προσωπική άποψη