PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW E39 520i (1997)...Supercharged?


yiannisl
12-05-12, 01:17
Καλημέρα Παιδιά. Καλώς σας βρίσκω! :clap:

Μόλις πριν λίγες μέρες έγινα ένας περίφανος ιδιοκτήτης μιας Ε39 520i του ΄97. Κινητήρας εξακύλινδρος-σε-σειρά με 150 άλογα, το αυτοκίνητο πετάει! :bigthumb:
Κάθε φορά που το οδηγώ, το λατρεύω ακόμη περισσότερο!

Μόλις πριν 3 μέρες, του άλλαξα και ζαντολάστιχα γιατί αυτά τα 17 ιντσών που είχε ήθελαν σοβαρή επισκευή και δεν άξιζε. Του έβαλα λοιπόν ζάντες ρέπλικα της Μ6, 18 ιντσών, με ελαστικά 225/45/18. Έγινε Φοβερό! (Θα ανεβάσω φωτό στο γκαράζ μου αυτές τις μέρες)

Ήμουν λοιπόν και εγώ έτοιμος να χώσω λεφτά για supercharger, αλλά από ότι διάβασα με μια αναζήτηση στο forum, μάλλον δεν θα το κάνω...δεν θέλω να ξημερο-βραδιάζομαι στα συνεργεία. Και μου αρέσει η κατανάλωση που έχει (χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα με ενοχλούσε ιδιαίτερα λίγη παραπάνω).

Πιστεύετε πως θα πράξω σωστά τελικά; Έχουμε άλλες λύσεις υπόψιν προκειμένου να γίνει πιο σβέλτη η κουκλίτσα μου;

Σας Ευχαριστώ! :dblthumb2

BMW Power
12-05-12, 09:39
Καλώς ήρθες Γιάννη και καλοτάξιδο το 520.

Η καλύτερη λύση είναι η μετατροπή σε 530.

Vassilis E46 Cabrio
12-05-12, 10:16
Καλώς ήρθες στη μεγάλη παρέα!!!!!!!

Dim77
12-05-12, 11:00
Μετατροπή σε 530 όπως είπε ο BMW Power, αλλά και σε 528 δεν θα είναι άσχημα.
Η κατανάλωση δεν θα είναι πολύ μεγαλύτερη.

Ασε το αυτοκίνητο έτσι να το χαρείς (τώρα που σου φαίνεται ότι πετάει), και όταν το συνηθίσεις και είσαι πιο σίγουρος τι θέλεις, το κάνεις.

georgepap
12-05-12, 11:09
Ετσι ακριβως..οπως σου ειπαν οι admins!!
Ειτε 530 ειτε 528 ειναι πολυ ροπατα μοτερ με γεματες
καμπυλες ροπης..που ταιριαζουν γαντι στο χαρακτηρα της 5αρας..
Επισης εναι πολυ οικονομικα σε καταναλωση και πολυ αξιοπιστα.
Στη θεση σου θα επελεγα 3.0 ως νεοτερο σε ηλικια!!!

M535 E28
12-05-12, 14:06
συνάδελφε έχω 530 2001 και θα το κομπρεσσάρω σύντομα...
αφού έχεις το δίλιτρο και σου φαίνεται ότι πετάει, ρίξε ένα τρίλιτρο πανεύκολα και θα σου φαίνεται αεροπλάνο
δε νομίζω πως υπάρχουν προβλήματα με τον κομπρέσσορα αν κάνεις σωστή δουλειά
προβλήματα είχαν τα κομπρεσσοράτα schnitzer που έδινε εδώ η αντιπροσωπεία

yiannisl
13-05-12, 03:41
Καλή σας μέρα και πάλι, Παλληκάρια.:friday:
Σας Ευχαριστώ Πολύ για τον Θερμότατο Χαιρετισμό σας, και Ανταποδίδω λέγοντας πως είναι Χαρά μου που βρίσκομαι κοντά σας!

Σας ζητώ συγνώμη για τα ωράρια που ποστάρω, αλλά η ρημάδα η δουλειά και η γυναίκα δεν με αφήνουν σε ησυχία...:banghead:

Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας, και να είστε σίγουροι πως θα το σκεφτώ πολύ πριν κάνω κάτι. Θα ακολουθήσω τις συμβουλές σας και θα το χαρώ έτσι όσο περισσότερο μπορώ και μετά βλέπουμε...

Εντελώς τυχαία γνώρισα τις προάλλες έναν άνθρωπο (μηχανικός σε BMW από τα 22 του χρόνια και είναι τώρα 38). Έχει το συνεργείο του πολύ κοντά στο σπίτι μου και πραγματικά είναι καταπληκτικός!

Λίγο αφού αγόρασα το κουκλί μου, αντιμετώπισα πρόβλημα με την κρεμαριέρα, διότι αυτός που μου το πούλησε ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ πως ήταν χρόνια φίλος μου. Έτσι τον εμπιστεύτηκα...και την πάτησα...:banghead:

Ο Γιάννης λοιπόν (έτσι τον λένε) μου επισκέυασε πλήρως την κρεμαριέρα με γνήσια καινούργια ανταλλακτικά της BMW και με άφησε άφωνο με τον επαγγελματισμό και τον ζήλο του! ΑΞΙΟΣ!

Δυστυχώς δεν ήξερα την υπάρξη της παρέας εδώ εκείνες τις μέρες, και έτσι προχώρησα μόνος μου σε όλο αυτό. ΕΥΤΥΧΩΣ, ήταν για καλό που γνώρισα τον Γιάννη...

Πάντως, θα ήθελα να μάθω περισσότερες λεπτομέρειες για το supercharging σου συνάδελφε Μ535 Ε28 (τιμές, συνεργείο που θα το βάλεις, επιδόσεις πιο αργότερα...)

Είμαι σίγουρος πως θα εκτελεί αμίλεικτα το Θηρίο! :icon02:

M535 E28
13-05-12, 19:31
γιάννη έχω αγοράσει το κιτ μεταχειρισμένο 3 χιλιάρικα
είναι φυγοκεντρικός υπερσυμπιεστής με μεγάλη δυνατότητα παροχής αέρα (από Μ3 Ε46) και έχει μαζί 3 τροχαλίες αναλόγως την επιθυμητή πίεση.
μάλλον θα χρησιμοποιήσω την πιό μεγάλη (πιο μικρή πίεση) με απόδοση γύρω στα 330 άλογα
η τοποθέτηση κοστίζει περίπου 500 ευρώ αλλά ενδέχεται να το βάλω μόνος μου

yiannisl
13-05-12, 22:05
γιάννη έχω αγοράσει το κιτ μεταχειρισμένο 3 χιλιάρικα
είναι φυγοκεντρικός υπερσυμπιεστής με μεγάλη δυνατότητα παροχής αέρα (από Μ3 Ε46) και έχει μαζί 3 τροχαλίες αναλόγως την επιθυμητή πίεση.
μάλλον θα χρησιμοποιήσω την πιό μεγάλη (πιο μικρή πίεση) με απόδοση γύρω στα 330 άλογα
η τοποθέτηση κοστίζει περίπου 500 ευρώ αλλά ενδέχεται να το βάλω μόνος μου

Πωπω με έχεις αρρωστήσει...καλά είπα πως θα ΕΚΤΕΛΕΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ! :icon42:

Θα είναι μια Κούκλα που βρυχάται! :dblthumb2

Ωχ, Μάνα μου...αρρώστια...Δώσεεεε Γκάζιιι!

M535 E28
13-05-12, 22:53
Πωπω με έχεις αρρωστήσει...καλά είπα πως θα ΕΚΤΕΛΕΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ! :icon42:

Θα είναι μια Κούκλα που βρυχάται! :dblthumb2

Ωχ, Μάνα μου...αρρώστια...Δώσεεεε Γκάζιιι!

όπως έχω γράψει σε άλλο ποστ, πρώτα θα μπουν το 6αρι σασμάν, το μπλοκέ και τα χταπόδια, για δουλεύει σωστά το αμάξι

yiannisl
13-05-12, 23:49
όπως έχω γράψει σε άλλο ποστ, πρώτα θα μπουν το 6αρι σασμάν, το μπλοκέ και τα χταπόδια, για δουλεύει σωστά το αμάξι

Πολύ Δύναμη...Πραγματικά δεν μπορώ να το διανοηθώ...εδώ έχω τρελλαθεί με το δικό μου, φαντάσου αυτό! :bugeye:

Άντε με το καλό να το ετοιμάσεις, και αν είμαι τυχερός ίσως το δω εν δράση!

Πάντος είναι σκέτη αρρώστια, η όλη φάση...γουστάρωωω!