PDA

Επιστροφή στο Forum : Στράβωμα ζαντών


Veldrin
14-05-12, 21:11
Καλησπέρα σε όλους,

Μετά απο την επίσκεψη στο συνεργείο για το service των 50000 χλμ και τις προβλεπόμενες αλλαγές και μαζέματα, είδαμε πως οι ζάντες στους πίσω τροχούς, έχουν στραβώσει περισσότερο στον δεξιό και λιγότερο στον αριστερό τροχό. Μπροστά όλα καλά. Πότε έγινε αυτό ούτε που κατάλαβα καθώς δε θα έλεγα οτι έχω φάει καμιά γερή λακούβα. Πάμε στις ερωτήσεις.

Είναι απλή και το κυριότερο ασφαλής διαδικασία (ως προς το μέλλον) να πάω σε ένα βουλκανιζατέρ να τις ισιώσει ; (να τις πάω να μου τις πρεσσάρουν είπε ο μηχανικός)

Επειδή έχω μια τετράδα να κάθεται, είναι καλύτερο να πάω απευθείας να τις αλλάξω με τις άλλες ;

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τη βοήθεια.

kostastnt
14-05-12, 21:27
Ο πατέρας μου στράβωσε την μία αρκετά, και την πήγα για φτιάξιμο με 20-30Ευρώ.. Την έκαναν σαν καινούρια από άποψη στραβώματος αλλά χάλασε λίγο το χρώμα-επίστρωση.. Απλά δεν την χρησιμοποιήσα τελικά για να σου πω αν αξίζει ή όχι, γιατί είχε κάτσει μία στο ebay με 40ευρώ τελική τιμή οπότε προτίμησα να φοράω εκείνη για να μην ασχολούμαι..

Αυτό που μου είπαν πάντως είναι ότι επειδή είχα μεγάλο στράβωμα οριακά κατάφεραν και την επανέφεραν.. Όταν είναι λίγο στραβές, μου είπαν ότι μετά γίνονται αστέρια..

Veldrin
14-05-12, 21:30
Ωραία, πολύ καλό αυτό. Δεν είναι κάτι δραματικό όπως τουλάχιστον φαίνεται με τα λάστιχα, αλλα με ενδιέφερε πολύ να ακούσω μια γνώμη απο κάποιον που το έχει κάνει γιατί έχω τις ανησυχίες μου με το θέμα των πλαστικών/ελαστικών παραμορφώσεων και κατα πόσο θα επηρέαζε μελλοντικά την αντοχή. Σ' ευχαριστώ πολύ !

EVERGET
14-05-12, 23:18
Mην το φοβάσαι, το ίσιωμα είναι διαδικασία ρουτίνας όχι όμως για τα βουλκανιζατέρ αλλά για τα ειδικά μαγαζιά που ασχολούνται με βαφές - επισκευές ζαντών. Οι αντοχές δεν επηρεάζονται εμφανώς, έτσι κι αλλιώς στους ελληνικούς δρόμους μία ζάντα με χαμηλοπρόφιλο ελαστικό είναι πανεύκολο να στραβώσει χωρίς να το καταλάβεις καν.

arci
14-05-12, 23:45
Έχει να κάνει και με το βαθμό του στραβώματος και βέβαια με την ποιότητα της ζάντας. Αν ο ζαντάς σου πεί οτι οκ προχώρα και οτι δεν θα αδυνατίσει η ζάντα σου τότε προχώρα άφοβα

BMW Power
15-05-12, 08:52
Όπως είπαν και τα παιδιά πιο πάνω το να φτιάξεις την ζάντα είναι θεμιτό αν δεν είναι πολύ χτυπημένη.

Σε ζάντα schnitzer φίλου που είχε χτυπήσει πολύ την έφτιαξαν αλλά μετά έχανε αέρα το λάστιχο.

Veldrin
15-05-12, 10:55
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και για την πολύτιμη βοήθεια !

Θα πάω αυτές τις μέρες γιατί θέλω και μια γερή ζυγοστάθμιση και θα επανέλθω με εντυπώσεις.

nassosbmw1
03-10-12, 15:41
Είναι γνωστό πως οι μαμά ζάντες του άσσου είναι ιδιαίτερα ευαίσθητες ειδικά στο μέσα μέρος...σε μια από τις αλλαγές είδα τις δικές μου (και τις 4)να είναι όλες εσωτερικά από ελαφρώς έως στραβές χωρίς ιδιαίτερα συχνές "επαφές"..Τις πήγα αμέσως,διορθώθηκαν,αλλά μετά από κάνα 3μηνο με κέρδισαν οι ζάντες του...Ζ3♥♥♥...

Veldrin
03-10-12, 20:18
Καλά το οτι ξεχνάω πράγματα πρέπει να με απασχολήσει... Είπα θα γράψω και τελικά μεσολάβησαν δουλειά και διακοπές και όλα πήγαν περίπατο.

Στον άσσο φορούσα ζάντες απο Ε36, αυτές που φαίνονται και στις φωτογραφίες του γκαράζ. Είχα την original μαμά τετράδα να κάθεται. Τελικά, αποφάσισα να επαναφέρω τις μαμά ζάντες (τις κλασσικές ακτινωτές) μαζί με συμβατικά λάστιχα Bridgestone T001. Κοπάνημα τέλος, οι "νέες" ζάντες κομπλέ, και πάμε για άλλα !

kostastnt
04-10-12, 01:08
Είναι γνωστό πως οι μαμά ζάντες του άσσου είναι ιδιαίτερα ευαίσθητες ειδικά στο μέσα μέρος...σε μια από τις αλλαγές είδα τις δικές μου (και τις 4)να είναι όλες εσωτερικά από ελαφρώς έως στραβές χωρίς ιδιαίτερα συχνές "επαφές"..Τις πήγα αμέσως,διορθώθηκαν,αλλά μετά από κάνα 3μηνο με κέρδισαν οι ζάντες του...Ζ3♥♥♥...

Σωστό αυτό.. Κι εμένα από μέσα στράβωσε και από έξω τίποτα..