PDA

Επιστροφή στο Forum : πινακιδες ιστορικου


paganis
18-05-12, 17:00
μιας και τους ζευγαρωσα τους σκαραβαιους...σκεφτομουν πως τουλαχιστον ο ενας , θα πρεπει να βγαλει πινακιδες ιστορικου οχηματος!
γνωριζοντας οτι εχουμε 3 επιλογες...φιλπα, ελπα και εοοε....
πριν αρχισω τις επισκεψεις και στους 3 φορεις...γνωριζει κανεις πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα τους!μιλησα σημερα μαζι τους...αλλα για περισσοτερα , ολοι μου ειπαν να περασω απο τα γραφεια τους! ας παω λοιπον προετοιμασμενος....

tolis e30
23-05-12, 01:50
Φιλε Paganis θα σου προτεινα τις πινακιδες της ΕΛΠΑ. Ως γνωστων η ΕΛΠΑ ειναι η αρχη του μηχανοκινητου αθλητισμου στην χωρα μας, συνεπως ειναι η πλεον αναγνωρισμενη λεσχη στα ιστορικα οχηματα και αυτο γινεται περισσοτερο κατανοητο οταν με το καλο θα αποφασισεις να λαβεις μερος σε καποιο αγωνα ιστορικων(ειναι και ο λογος υπαρξης τους αλλωστε), πραγμα το οποιο θα στο προτεινα ανεπιφυλακτα. Ειδαλλως δεν εχει νοημα να εχεις πινακιδες ιστορικου και να περιοριζεσαι στις μετακινησεις σου. Φιλικα παντα εκφραζω την προσωπικη μου αποψη!

Μηχανικός
26-05-12, 00:06
ΕΛΠΑ: 270 ευρώ, σε 10 μέρες τις έχεις.
ασφάλεια Allianz (πάρα πολύ καλή!)
οδική βοήθεια ΕΛΠΑ. παντου και άμεσα.
αναγνωριση και από τον τελευταίο τροχονόμο.
(και όσα είπε ο tolis e30 πιο πάνω, συμφωνώ!!!!)

paganis
26-05-12, 20:57
ΕΛΠΑ: 270 ευρώ, σε 10 μέρες τις έχεις.
ασφάλεια Allianz (πάρα πολύ καλή!)
οδική βοήθεια ΕΛΠΑ. παντου και άμεσα.
αναγνωριση και από τον τελευταίο τροχονόμο.
(και όσα είπε ο tolis e30 πιο πάνω, συμφωνώ!!!!)

απο εκει και περα...το ετησιο κοστος πιο ειναι??

KAZA
26-05-12, 21:45
ΕΛΠΑ: 270 ευρώ, σε 10 μέρες τις έχεις.
ασφάλεια Allianz (πάρα πολύ καλή!)
οδική βοήθεια ΕΛΠΑ. παντου και άμεσα.
αναγνωριση και από τον τελευταίο τροχονόμο.
(και όσα είπε ο tolis e30 πιο πάνω, συμφωνώ!!!!)

Με ΕΛΠΑ δηλαδή μπορείς να κυκλοφορείς καθημερινά χωρίς πρόβλημα; + το ερώτημα του pagani .....

απο εκει και περα...το ετησιο κοστος πιο ειναι??

God
26-05-12, 22:30
Με ΕΛΠΑ δηλαδή μπορείς να κυκλοφορείς καθημερινά χωρίς πρόβλημα; + το ερώτημα του pagani .....

Όχι, σε καμία περίπτωση.

Χάνεις το δικαίωμα να παρκάρεις στον δρόμο και κυκλοφορείς μόνο σε μικρές διαδρομές και μόνο 1 φορά τον μήνα για έλεγχο/συντήρηση του οχήματος. Δεν επιτρέπεται να βγεις από την πόλη που το έχεις δηλώσει, παρά μόνο όταν το δηλώσεις στην ΕΛΠΑ.

Φυσικά δεν θα μετράει κανείς αν βγήκες 1 ή 2 φορές τον μήνα, αλλά ούτε το παρκάρεις στην Ζέα για καφέ, ούτε Κυριακή 5 το πρωί γυρνάς από τα μπουζούκια με αυτό. Εκεί φλερτάρεις με τεράστια πρόστιμα.

Μηχανικός
27-05-12, 10:40
έχοντας 4 αυτοκίνητα με πινακίδες ΕΛΠΑ, και αφού πρώτα έχω διαβάσει το αντιστοιχο ΦΕΚ, καταθέτω τα ακόλουθα:
δεν ισχύει το "1 φορα το μήνα". αν κάποιος φίλος το έχει δει κάπου γραμμένο, σε κάποιο ΦΕΚ ή Π.Δ. ας με ενημερώσει για να αναθεωρήσω.
επιτρεπονται χιλιομετρα δοκιμων, συντήρησης, αγωνων και απο&προς το συνεργειο. αυτά τα χιλιόμερα μπορεις να τα κάνεις όποια μέρα και όποια ώρα θες. δεν αναφέρεται πουθενα ότι δεν επιτρέπεται κυκλοφορία τη νύχτα, αλλά πιστευω οτι καλό είναι να αποφεύγεται.
η ασφάλεια και η οδική βοήθεια ισχύουν πάντα και παντου. έμεινα από μηχανική βλάβη, εκτός πόλης-έδρας, μεσανυχτα Κυριακής, επιστρέφοντας από ταξίδι και η οδική ανταποκρίθηκε.
ΑΝ ΓΙΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΕΣ ΠΗΓΕΣ ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ.
(από τον επόμενο χρόνο έκδοσης των πινακίδων και για κάθε χρόνο τα έξοδα πινακίδων είναι 100 ευρώ)

Μηχανικός
27-05-12, 10:49
φυσικά και απαγορευεται η καθημερινή χρηση αυτοκινήτων με ιστορικές πινακίδες. τα χιλιόμετρα δικιμων, συντήρησης κ.τ.λ. έχουν και κάποιο όριο. ας μη σκεφτόμαστε σαν "Ελληνάρες", αλλά σαν Έλληνες. τα αυτοκίνητά θα πρέπει να είναι σε ευπρεπή κατάσταση, όσο πιο αυθεντική γίνεται. ΔΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ τις πινακίδες ΕΛΠΑ για να αποφύγουμε τελη κυκλοφορίας. ειναι λάθος όπτική αυτή.

yiannis2002
27-05-12, 11:05
Το προεδρικό διάταγμα που αναφέρεται στην χρήση των πινακίδων είναι ασαφές. Αναφέρεται σε χιλιόμετρα συντήρησης και συμμετοχή σε εκδηλώσεις, αλλά δεν προσδιορίζει ακτίνα για τα χλμ αυτά ούτε αν τα χλμ αυτα πρεπει να γίνονται μια φορα το μηνα, ή μια φορα την βδομάδα. Ειναι στην διακριτική ευχέρεια του κατόχου του αυτοκινήτου να είναι σεμνός και να μην προκαλεί με την χρήση την οποία κάνει. Το τελευταία διάστημα και η ΕΘΕΑ και η ΦΙΛΠΑ εχουν ξεκινήσει να παίρνουν πίσω πινακίδες σε περιπτώσεις που προκαλούν, είτε με καθημερινή χρήση είτε με προκλητική χρήση. Όσον αφορα την τροχαία, εξαρτάται από το αν θα πέσεις σε ενημερωμένο όργανο ή σε άσχετο. Οπωσδήποτε υπάρχει μια ανεκτικότητα αλλά πρέπει να υπάρχει και σεβασμός προς τον ΚΟΚ.
Όσον αφορά την αυθεντικότητα των οχημάτων, εκεί ο παράγων Ελληνάρας που έχει στο dna του το βίτσιο της μετατροπής έχει επισκιάσει κάθε εννοια αυθεντικότητας με "εργοστασιακές" και "αυθεντικές" μετατροπές, φτάνοντας στο σημείο της γελοιότητας. Εχει τύχει πχ να έχουμε πάει σε αγώνα 7 bmw τα 5 δίλιτρα και τα 2 1600άρια και να τρέχουμε όλοι στα 1600 ειτε γιατί τα αυτοκίνητα αυτα κάποτε ήταν 1600, είτε γιατί άλλο να το δηλώσεις 1602 αλλο να πείς εχω ti , ασχετα αν δηλώνεις κυβισμό 1600... και διαφορα άλλα ευτράπελα που ίσως δεν είναι της στιγμής. Στην Ελλάδα πάντως υπάρχει 1600ti με δίλιτρη μηχανή, 2002ti με τετράγωνα φανάρια, 2002 με Ε30 1800, 2002tii με S14 , Ε21 με S14 κλπ όλα με πινακίδες είτε ΕΘΕΑ είτε ΦΙΛΠΑ... και στα χαρτιά τους όλα είναι είτε με τον αυθεντικό κινητήρα είτε με κινητήρα εποχής...

paganis
27-05-12, 11:51
να στε καλα παιδια για την ενημερωση! μου ειχαν πει απο την ελπα...να περασω οταν θα τελειωσει το ραλλυ ακροπολης...οποτε θα περασω συντομα να ενημερωθω!
και κατι ασχετο με πινακιδες ...αλλα σχετικο με ιστορικο!
επεσε στα αυτια μου , μια περιπτωση με ενα mini austin leylant 1275 gt...! γνωριζεται αν το συγκεκριμενο οχημα εχει συλλεκτικο ενδιαφερον??? οσο και να ψαχνω δεν βρισκω αντιστοιχο κομματι ελλαδα..ωστε να ρωτησω πληροφοριες...οσο αφορα τα σημεια που αποδεικνυουν την αυθεντικοτητα του συγκεκριμενου...
σκεφτομουν να το παρω για ενα καλο φιλο...μιας και εψαχνε για μινι κουπερ...αλλα αμα αξιζει το συγκεκριμενο...να τον κατευθυνω εκει...

yiannis2002
27-05-12, 12:04
Θα ανέβεις στον δευτερο όροφο στην ΕΘΕΑ για να ενημερωθείς είτε από τον κο Γκουρτζούλη είτε από την κα Βαϊτση.
'Οσον αφορά το mini , ειναι πολύ μπερδεμένο αυτοκίνητο γενικώς, εβγαινε από 3 νομιζω εργοστάσια, authi ,innocenti, british leylant. Τα σημεία που τα ξεχωρίζεις ειναι διάφορα, πέρα από το ταμπελάκι στην μετώπη από επάνω, και δεν τα γνωρίζω όλα. Τα μίνι έχουν και διαφορες εκδόσεις ΜΚ1 Μκ2 κόκ που επίσης εχουν αλλαγές. Δηλαδή για να βρείς αν ειναι αυθεντικό θα πρέπει να ξέρεις ακριβώς τι είναι. Πχ αν ειναι british leylant MK4 . Υπάρχουν εξειδικευμένα μαγαζιά για τα μινι που μπορείς με κάποια επιφύλαξη να βγάλεις άκρη, επίσης υπάρχουν σύλλογοι που ασχολούνται και σχετικό φόρουμ.

paganis
27-05-12, 12:16
ΕΘΕΑ ειναι φανταζομαι η ΕΛΠΑ???
με το μινι ...μαλλον θα το ψαξω σε αντιστοιχο φορουμ! το φιλαρακι..ισως το παρει μιας και ηθελε κατι διαφορετικο,..και η αληθεια ειναι πως πρωτη φορα βλεπω το συγκεκριμενο απο κοντα
να και φωτο απο το συγκεκριμενο
http://img9.imageshack.us/img9/8316/p1010206n.jpg
By paganislefteris (http://profile.imageshack.us/user/paganislefteris) at 2012-05-26

http://img210.imageshack.us/img210/4636/p1010201yx.jpg
By paganislefteris (http://profile.imageshack.us/user/paganislefteris) at 2012-05-26

yiannis2002
27-05-12, 12:22
αυτό ειναι clubman, και ειναι αρκετά σπάνιο πλέον σε σχέση με τα κλασσικά μίνι. Σίγουρα θέλει βάψιμο, μασκες, καθρεπτες και ζάντες για να σουλουπωθεί.

ΕΘΕΑ = ΕΛΠΑ

paganis
27-05-12, 18:35
κανοντας μια ερευνα στο νετ...οι οροι gt και clubman...μαλλον ειναι το ιδιο και αυτο! το συγκεκριμενο..πρεπει να ειναι μοντελο 1980 (απο αριθμο σασι)1275 cc ! η απορια μου ειναι η εξης...το gt εβγαινε με μονο καρμπυρατερ...ή διπλο??

E36 RULES!!
27-05-12, 18:56
To 1275GT και το Clubman, παρόλο που εχουν ιδια μούτρα, είναι διαφορετικά μοντέλα. Αν δεν κανω λαθος, το 1275GT ήταν 998cc (αντικατεστησε το Cooper που ηταν 998cc -οχι το 1275 S, εκεινο συνεχιζε να παραγεται), και το Clubman ήταν 1098cc. Άν δεν κανω λάθος, το ξαναλέω.

Είναι ΜΚ ΙΙ.

Eρώτηση. Με period correct βελτιώσεις, παίρνεις ιστορικές πινακιδες, ή πρεπει να ειναι όπως ακριβώς βγήκε απο το εργοστάσιο? (Αναφέρομαι για κανονικα, χωρίς κονε κλπ)

mike21
27-05-12, 19:38
Δυστυχώς το αυτοκίνητο(πάσης φύσεως,απο το πολιτικό μέχρι ότι βάλει κανείς στο μυαλό του)είναι κυνηγημένο σε αυτή τη χώρα.
Γιατί δηλαδή ένα αυτοκίνητο σε κατάσταση βιτρίνας να μήν μπορεί να βγάλει(νόμιμα)ιστορικές πινακίδες επειδή έχει νεότερη-δυνατότερη μηχανή,σίγουρα εξωτερικά πρέπει να είναι άψογο με βελτιώσεις εποχής,η μηχανή τί τους ενοχλεί δηλαδή;ας υπάρξει μία κατηγορία όπου να επιτρέπει τέτοιες μετατροπές(εξωτερικά πάντα πράγματα εποχής,όχι λάμπες νέον απο κάτω)
Το παρακάτω όχημα φοράει Μ30,η συγκεκριμένη εταιρεία έφτιαξε μόνο τρία τέτοια κομμάτια,καταλαβαίνετε πόσο σπάνιο είναι,αλλά στην ελλαδάρα δέν μπορεί να βγάλει ιστορικές πινακίδες γιατί έχει αλλάξει μηχανή,μωρέ δέν πάνε να πνιγούνε ομαδικώς.

Εδώ το όχημα
http://www.facebook.com/note.php?note_id=346772412022486

Και εδώ το ένα απο τα δύο που υπάρχουν ακόμα
http://www.bmwccgbforum.co.uk/twr-335-e21_topic6245.html

paganis
27-05-12, 20:09
mike δεν συμφωνω με τα λεγομενα σου! αν ηταν ετσι...οσοι θελουν να γλυτωσουν τελη και ασφαλειες...θα κυκλοφορουσαν με μια αντικα και μεσα θα εβαζαν μοτερακι, σαλονακι, φρενα και ηλεκτρονικα απο οποιο μοντελο τους βολευε...!σκοπος ειναι να διατηρησεις κατι..οπως ηταν απο το εργοστασιο..αλλιως δεν εχει νοημα η ιστορικη πινακιδα....!

mike21
27-05-12, 20:27
Δέν μιλάω για περιπτώσεις που προσπαθούν να γλιτώσουν λεφτά κυκλοφορώντας με ιστορικές πινακίδες καθημερινά,μιλάω για περιπτώσεις σάν το αυτοκίνητο που έδειξα παραπάνω,που κάποιος κουράστηκε για να το φέρει σε μία κατάσταση Α και το βγάζει μιά βόλτα το τρίμηνο όταν έχει λιακάδα.
Άσε που αυτός που θέλει απλώς να γλιτώνει τα τέλη και να το κυκλοφορεί κάθε μέρα δέν θα μπεί σε διαδικασία μετατροπών,το αφήνει όπως είναι,για μένα έπρεπε να υπάρχουν κατηγορίες γνησιότητας,δέν είναι δυνατόν το παραπάνω αμάξι να μήν μπορεί να βγάλει ιστορικές πινακίδες.

paganis
27-05-12, 20:42
το κακο ειναι πως επιτρεποντας σε εναν μια ''παρατυπια''....ανοιγεις παραθυρακια για τα απανταχου λαμογια...

επανερχομαι λοιπον με το δικο μου offtopic! διαπιστωσα πως το συγκεκριμενο οχημα ειναι οντως clubman απο τα τελευταια της leyland ! τριτη θα παω να δω και αριθμο κινητηρα , ωστε να διαπιστωσουμε τα κυβικα του και αν ειναι ο αρχικος! θα ενημερωσω το φιλαρακι...και ισως ξαναβγαλω νεες φωτο, αν αποτελεσει το νεο αποκτημα...

yiannis2002
28-05-12, 00:34
Δυστυχώς το αυτοκίνητο(πάσης φύσεως,απο το πολιτικό μέχρι ότι βάλει κανείς στο μυαλό του)είναι κυνηγημένο σε αυτή τη χώρα.
Γιατί δηλαδή ένα αυτοκίνητο σε κατάσταση βιτρίνας να μήν μπορεί να βγάλει(νόμιμα)ιστορικές πινακίδες επειδή έχει νεότερη-δυνατότερη μηχανή,σίγουρα εξωτερικά πρέπει να είναι άψογο με βελτιώσεις εποχής,η μηχανή τί τους ενοχλεί δηλαδή;ας υπάρξει μία κατηγορία όπου να επιτρέπει τέτοιες μετατροπές(εξωτερικά πάντα πράγματα εποχής,όχι λάμπες νέον απο κάτω)




Το αυτοκίνητο ειναι κυνηγημένο όντως, αλλά ενα αυτοκίνητο για να χαρακτηριστει ιστορικό πρεπει να ειναι και αυθεντικό, και όχι ντεμί αυθεντικό ή κάπως αυθεντικό. Πρέπει να ειναι τουλάχιστον με κινητήρα εποχής και με βελτιώσεις εποχής. Η ΦΙΛΠΑ που εκπροσωπεί την FIVA εχει διάφορες κατηγορίες αυθεντικότητος που επιτρέπουν και μετατροπές με μεταγενέστερα μηχανικά μερη

Enema
28-05-12, 01:55
Το παρακάτω όχημα φοράει Μ30,η συγκεκριμένη εταιρεία έφτιαξε μόνο τρία τέτοια κομμάτια,καταλαβαίνετε πόσο σπάνιο είναι,αλλά στην ελλαδάρα δέν μπορεί να βγάλει ιστορικές πινακίδες γιατί έχει αλλάξει μηχανή,μωρέ δέν πάνε να πνιγούνε ομαδικώς.

Εδώ το όχημα
http://www.facebook.com/note.php?note_id=346772412022486

Και εδώ το ένα απο τα δύο που υπάρχουν ακόμα
http://www.bmwccgbforum.co.uk/twr-335-e21_topic6245.html

Μα η συγκεκριμενη εταιρια εδω απλα παιζει τον ρολο του βελτιωτη, το αυτοκινητο βγηκε απο το εργοστασιο σαν 323 οπως γραφει στο ποστ
A 323 converted to 3.5 m30 with a liberal sprinkling of Alpina parts.

Οποτε δεν βλεπω κατι μεμπτο στην υποθεση.

Βεβαια θα μου πεις και η AMG ( ή η motorsport) το ιδιο κανει, οποτε αυτων γιατι αναγνωριζονται?
Ισως γιατι τα αυτοκινητα βγαινουν εξαρχης σαν τετοια, και οχι 316 που γινονται Μ3 ή C200 που γινονται C63 AMG, οπως η συγκεκριμενη 323 που εγινε 335.

paganis
03-07-12, 16:22
ας απαναφερω λιγο το θεμα...μιας και με απασχολει αμμεσα!
περασα εχθες απο την ΕΟΟΕ και ρωτησα για πινακιδα!
επειδη το αυτοκινητο ,ειναι ακομα σε φαση της ανακατασκευης...μπορουν να μου εκδωσουν κανονικες πινακιδες..για να το μετακινησω αν χρειαστει...και προσωρινα χαρτια ,μεχρι το τελος των εργασιων! μετα το περας...θα ερθει καποιος να δει το αμαξι και να παρω τα κανονικα χαρτια!
το κοστος για εγγραφη-πινακιδες-ασφαλεια...μου ειπαν τελικη 360 ευρω ,κανοντας μου εκπτωση στην ασφαλεια ..λογω μονο β εξαμηνου. Για τα επομενα ετη...για συνδρομη-ασφαλεια 210ευρω/ετος...!
δεν τα θεωρω λιγα για ενα οχημα που θα βγαινει ελαχιστα...και δεν διαφερει κατα πολυ,απο τα εξοδα για κανονικες πινακιδες (130 ευρω) και καποια ασφαλεια ιστορικου...
απο βδομαδα.,..μαλλον θα περασω και απο τους αλλους 2 φορεις ελπα και φιλπα...να δω τι θα μου πουν!
αν γνωριζει κανεις κοστοι και προυποθεσεις ...ας απαντησει..

kplc16
03-07-12, 17:55
210 για οποιοδηποτε αυτοκινητο;ανεξαρτητα απο το κυβισμο του;

paganis
03-07-12, 18:00
εγω ρωτησα συγκεκριμενα για τον σκαραβαιο..! βεβαια ουτε κυβικα με ρωτησε ουτε τιποτα..οποτε μαλλον παει ανεξαρτητα κυβισμου το χαρατσι!
το καλο ειναι πως αν εχεις και δευτερο ιστορικο οχημα ..οπως στην περιπτωση μου...για το δευτερο οχημα καθε ετος , δεν πληρωνεις την συνδρομη 150 ευρω...αλλα μονο την ασφαλεια του ,στα 60 ευρω!

Stradale
04-07-12, 00:06
Εγώ έβγαλα σε ένα παπί μετά από πλήρη αναπαλαίωση και μετά μου το έκλεψαν :(

paganis
04-07-12, 16:52
Εγώ έβγαλα σε ένα παπί μετά από πλήρη αναπαλαίωση και μετά μου το έκλεψαν :(

κριμα...στον ασπρπυργο εχει μαντρες ,γεματες με παπια και ανταλλακτικα τσαμπα...αν θες αλλο για ιστορικες! επειδη εχω και μια βεσπα ...που καποια στιγμη ,θα περασει και αυτη απο το σταδιο της ανακατασκευης...θυμασαι που το ειχες κανει και κοστος???