PDA

Επιστροφή στο Forum : Εγκατάσταση MAP


Dimitris ///M
01-06-12, 18:00
Θέλω να βγάλω το λούφτ και να παω σε απλό ΜΑΡ που λειτουργεί με υποπίεση.

Και το λούφτ αλλά και το ΜΑΡ έχουν 3 καλώδια. +5vDC απο τον εγκέφαλο, έξοδος τάσης προς εγκέφαλο και γείωση.

Το λούφτ έχει το κλαπέτο για αυτή τη δουλειά πρίν την πεταλούδα, το ΜΑΡ μετράει με τον ίδιο τρόπο την υποπίεση μετά την πεταλούδα.

Το ερώτημα είναι πως άν βάλω οποιοδήποτε λούφτ θα δουλέψει ή θέλει συγκεκριμένο, καθώς δεν βρήσκω διαφορές, ίδια είναι όλα.
Το λούφτ επίσης έχει αισθητήρα μέτρησης θερμοκρασίας εισερχόμενου αέρα που είναι ένα κοινό θερμίστορ αξίας 0.10Ε που όσο ζεσταίνεται τόσο κατεβαίνει η αντίστασή του. Οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα απο εκεί.

Η γνώμη σας θα με βοηθούσε πιστεύω.

paganis
01-06-12, 19:52
ξαναπαρτο λιγο απο την αρχη ...και εξηγησε μας τι θες να κανεις!
αναφερεσε σε αλλαγη σε μαπ....και μετα επανερχεσαι σε λουφτ...μας μπερδεψες!
ας μιλησουμε λιγακι για το μαπ...
με τον παραλληλο που φοραω,...εχω αντικαταστησει το μαφ με το μαπ.! αν αλλαξεις απευθειας το μαφ με μαπ...πρεπει να κανεις calibration , ωστε με καποιο τροπο τα νεα δεδομενα του μαπ..να αντιστοιχουν στα παλια δεδομενα απο το μαφ...υπο ολες τις συνθηκες! προσωπικα δεν ξερω πως μπορεις να προγραμματισεις τον εργοστασιακο εγκεφαλο...ωστε να διαβαζει τα νεα δεδομενα...σε αντιστοιχια με τα παλια!
με ενα καλο παραλληλο...που επιτρεπει αντικατασταση μαφ με μαπ( δεν το επιτρεπουν ολοι)...ειναι μια σχετικα ευκολη διαδικασια...αλλα θελει υπομονη και fine tuning..
πριν αγορασω τον νεο μου μαπ της greddy...ειχα πειραματιστει αρκετα με εναν απο μινι κουπερ s, Ο συγκεκριμενος...εχει ενσωματωμενο και αισθητηρα θερμοκρασιας εισαγωγης....! πηγαινε λοιπον σε ενα καταστημα με ανταλλακτικα μινι...και παρε εναν ...

Nick_compact
01-06-12, 21:26
Την δουλειά αυτή μπορεί να την κάνει το apexi afc neo v (το έχω αλλά για άλλο λόγο, εμένα έχει map από μαμά). Έχει δυνατότητα να αλλάξει το output voltage του map, έτσι ώστε να αντιστοιχεί με εκείνο του luft για τέτοιες περιπτώσεις, αρκεί να μπορείς να το ρυθμίσεις.

Dimitris ///M
01-06-12, 23:59
Για να μην σας μπερδέψω.

MAF: http://www.rmeuropean.com/Images/products/large/13627558785_PYT_C5F71D77.jpg
MAP: http://www.obd-codes.com/faq/images/map-sensor.jpg

Εγώ θέλω να καταργήσω το MAF που μετράει όγκο εισερχόμενου αέρα πρίν την πεταλούδα και να εγκαταστήσω MAP που μετράει υποπίεση κυλίνδρων μετά την πεταλούδα.

MAF και MAP κάνουν την ίδια δουλειά απλά με διαφορετικό τρόπο. Η ουσία είναι πως δίνουν την ίδια πληροφορία στον εγκέφαλο ώστε να "ξέρει" πόσο καύσιμο θα ψεκάσει στους θαλάμους μέσω των μπέκ. Τα δεδομένα εισόδου-εξόδου (τάση αναφοράς στον εγκέφαλο στις ανάλογες στροφές/φορτίο κινητήρα) τις γνωρίζω ήδη οπότε μπορώ να τα καλυμπράρω χωρίς άγραφο, αρκεί μόνο ένα μικρό κύκλωμα το οποίο το έχω στα σκαριά. Αλλά και αυτό θα φτιαχτεί εφόσον δεν είναι plug and play που αυτό θα μας το δείξει ο "λ" βάση της καύσης που θα γίνεται....

Paganis δεν το ήξερα αυτό για τα κουπεράκια! Θα το ψάξω σε ευχαριστώ!
Ο μάπ να φανταστείς τον βρήκα ένα 20αρικάκι! Αξίζει μια δοκιμή πιστεύω!