PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα με το αυτόματο σαζμάν - Ε36


Dark_Niaou
22-11-05, 10:59
Καλησπέρα σε όλους,
Θα ήθελα την γνώμη όσων γνωρίζουν κάτι πάνω στο ακόλουθο θέμα...
Εχθές, εκεί που πήγαινα με το 318i Ε36 Μ40 '92, μπλοκαρισμενος στην κίνηση κάπου πρός τους Θρακομακεδόνες, ακούω ξαφνικά ένα "γκουπ".....
(Το αυτοκίνητο είναι αυτόματο και πολύ καλοδουλεμένο μιάς και δεν πιάνει κόφτη ΠΟΤΕ....)
Ξαφνικά λοιπόν, ανάβει ένα λαμπάκι κίτρινο που δείχνει ένα γρανάζι που στο κέντρο του έχει ένα θαυμαστικό..... Κάνω αμέσως άκρη και παίρνω τηλέφωνο τον αρχιμηχανικό του Κεμίδη για να δω εάν μπορεί το αυτοκίνητο να κινηθεί με ασφάλεια μέχρι την Χαλκίδα.... Δεν μπόρεσα να μιλήσω μαζί του γιατί είχε δουλειά και μου δίνουν έναν άλλον, ο οποίος μου λέει ότι θα πρέπει να το δεί το αυτοκίνητο για να μου πει εάν μπορεί να φτάσει Χαλκίδα. Και τον ρωτάω πως να το δεις εάν δεν μπορείς να μου πεις εάν μπορώ να το κουνήσω;;;;;;;;;;
Επόμενη κίνηση ήταν να πάρω τον Κορφιάτη. Μιλάω με τον υπεύθυνο που γνώριζε ο άνθρωπος την λειτουργιά του αυτόματου σαζμαν.... ΚΑι μου εξηγεί πως το αμάξι μου έχει μπεί σε safe mode και δουλεύει χωρίς πρόβλημα....μόνο με την τρίτη σχέση μέσα στο σαζμαν..... Αλλά δεν ηξερε πότε θα υπήρχε χρόνος από το συνεργείο να με δεχθεί.... Με συνδέει με την reception και μου λεέι ένας κύριος ότι δεν μπορεί να με δεχθεί ουτε αύριο....
Εγώ όμως έπρεπε να πάω Χαλκίδα και να κάνω και την δουλειά μου.... Οπότε παίρνω τον Σαμαρα ο οποίος μου λέει τα ίδια με τον Κορφιάτη σχετικά με το πρόβλημά μου αλλά μπορούσε να με δεχθεί την επόμενη μέρα :banghead:
Στο μεταξύ, τον κινητήρα τον είχα σβήσει. Το ξανανάβω και............ Ολα δούλευαν σωστά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:nod:
Κοίταξα τα υγρά του υδραυλικου και όλα ήταν σωστά.....
Τι λέτε να συμβαίνει;; Εχει κανείς κάτι να προτείνει;;;;;

Nick_compact
22-11-05, 11:21
Πήγαινε να στο βάλουν στο διαγνωστικό να δουν τι βλάβη κατέγραψε

nikosm3
24-11-05, 12:28
δεν γνωριζω καθολου για αυτοματο σασμαν ομως καλο θα ηταν να πηγαινες να σου βαλουν φυσα να δουν τι βλαβη υπηρξε..ομως τα αυτοματα σασμαν δυνοπαθουν στην κινηση και δεν κανουν γιαυτη συνεχως παρουσιαζουν μικροπροβληματα...σταματα ξεκινα μπορει ναφαγε καποιο κολλημα..ομως καλυτερα πηγαινε να στο κοιταξουν οι ειδικοι!!

Dark_Niaou
24-11-05, 14:18
Δεν παρουσιάζει τίποτα, ακόμη και σήμερα που κολυμπήσαμε δεν έκανε το παραμικρό κόλλημΑ

mihalis68
13-12-09, 14:25
Οδηγώ μόνο αυτοματα- γερμανικα
Θελει φίλτρο λαδιού(40ε) και καλό λάδι πχ motul βασικά όμως ξαναξεχάσαν και σε εσένα να αλλάξουν το φίλτρο ξανά ….. τραγικά πράγματα!
Ε36 318autom ίδιο κ'ιτρινο λαμπάκι σαν γρανάζι-όταν μποκάρει ο σενσορασ του εγκέφαλου από βουλονένο φίλτρο.... αλλιώς 4-5 χιλιάρικα.την πάτησα στο δικό μου αλλά το ξανάκανε μέχρι που μου είπαν για το φίλτρο(με motul βγάζει>30000ΚΜ ή λαμπάκι) έτυχε στις γυναίκασ μου και φρίκαρε ότι της το χάλασα......μπινελίκια....

individual
13-12-09, 14:37
αλλαξες ποτε λαδια και φιλτρο στο σασμαν?
εαν οχι.....ξεκινα απο αυτα.
οσο για αυτα που λεει η ''μαμα''οτι ειναι εφ'ορου ζωης........ΜΥΘΟΣ.

mihalis68
13-12-09, 14:59
Ε30/93 ζήλεψα τησ γυναίκασ και πήρα και γώ αλλά δεν μπαίνει η όπισθεν εύκολα κρύο - κοπανάει λίγο και ασάφεια στο μοχλό ταχυτήτων προτάσεις?? SOS δεν ξέρω από μηχανικά πολλά....

HULK
13-12-09, 17:43
Οταν ειχα αυτοματο και εγω Ε46 αυτο το γκουπ που σου εκανε εσενα εμενα μου το εκανε οταν εβαλα μπροστα μια μερα και ειχα ξεχασει το λεβιε στο D η στο R.Το αμαξι εσβησε νομιζω δεν θυμαμαι κιολας καλα παντως αναψε το συγκεκριμενο λαμπακι που ανεφερες.Στη συνεχεια παντως που εβαλα ξανα μπροστα εσβησε και ολα πηγαν ρολοι.Τα γκουπ ακουγονται συχνα οταν σταματας και βαζεις P και μετα τραβας χειροφρενο.Μολις πας να φυγεις βγαζοντας το χειροφρενο και βγαζοντας και το P ακουγεται το γκουπ το οποιο χτυπα πολυ ασχημα.Γενικα στο παρκαρισμα αν ακολουθησεις την διαδικασια χειροφρενο πρωτα και μετα P τοτε δεν θα κανει ποτε ξανα γκουπ.

drum
16-12-09, 12:59
μιας κ πετυχα το θεματακι να καταγραψω κ τη δικη μου εμπειρια με τα "γκουπ".
συχνα οταν κουμπωνα την οπισθεν ακουγοταν ενα γκουπ, κ στο Ρ επισης.
σε φαναρια συνηθως ριχνω νεκρα, κ μετα κουμπονωντας την D, ξανα το γκουπ.
αρχισε το ψαξιμο σε μη εξουσιοδοτημενο, απο φιλαρακι μηχανικο, κ το "κακο" εντοπιστηκε.
τι ηταν? οι βασεις της μηχανης!!!! ηταν πεσμενες 3 ποντους περιπου.
αλλάχθηκαν κ το αυτοκινητο μεταμορφωθηκε κυριολεκτικα.
μιλαω για diesel κινητηρα, που εχει σαφως περισσοτερο κροταλισμα απο τα βενζινα.
επομενη αλλαγη θα ειναι κ στις βασεις του σασμαν, αν κ με μετρηση που εγινε δε δειχνουν φθορα. περισσοτερο προληπτικα θα αλλαχθουν.

kicko
17-12-09, 02:46
μιας και ανοιξατε συζητηση για αυτοματο εμενα οταν βαζω οοισθεν αργει να την παρει λιγα δευτερολεπτα αλλα καμια φορα που βιαζομαι ειναι εκνευριστικο

rapid_fast
24-12-09, 07:23
μιας και ανοιξατε συζητηση για αυτοματο εμενα οταν βαζω οοισθεν αργει να την παρει λιγα δευτερολεπτα αλλα καμια φορα που βιαζομαι ειναι εκνευριστικο

Ξέρεις καθόλου πώς δουλευει το αυτόματο??
Είναι φυσιολογικό αυτό που κάνει, για να μη σπάσει..

rapid_fast
24-12-09, 07:33
Καλησπέρα σε όλους,
Θα ήθελα την γνώμη όσων γνωρίζουν κάτι πάνω στο ακόλουθο θέμα...
Εχθές, εκεί που πήγαινα με το 318i Ε36 Μ40 '92, μπλοκαρισμενος στην κίνηση κάπου πρός τους Θρακομακεδόνες, ακούω ξαφνικά ένα "γκουπ".....
(Το αυτοκίνητο είναι αυτόματο και πολύ καλοδουλεμένο μιάς και δεν πιάνει κόφτη ΠΟΤΕ....)
Ξαφνικά λοιπόν, ανάβει ένα λαμπάκι κίτρινο που δείχνει ένα γρανάζι που στο κέντρο του έχει ένα θαυμαστικό..... Κάνω αμέσως άκρη και παίρνω τηλέφωνο τον αρχιμηχανικό του Κεμίδη για να δω εάν μπορεί το αυτοκίνητο να κινηθεί με ασφάλεια μέχρι την Χαλκίδα.... Δεν μπόρεσα να μιλήσω μαζί του γιατί είχε δουλειά και μου δίνουν έναν άλλον, ο οποίος μου λέει ότι θα πρέπει να το δεί το αυτοκίνητο για να μου πει εάν μπορεί να φτάσει Χαλκίδα. Και τον ρωτάω πως να το δεις εάν δεν μπορείς να μου πεις εάν μπορώ να το κουνήσω;;;;;;;;;;
Επόμενη κίνηση ήταν να πάρω τον Κορφιάτη. Μιλάω με τον υπεύθυνο που γνώριζε ο άνθρωπος την λειτουργιά του αυτόματου σαζμαν.... ΚΑι μου εξηγεί πως το αμάξι μου έχει μπεί σε safe mode και δουλεύει χωρίς πρόβλημα....μόνο με την τρίτη σχέση μέσα στο σαζμαν..... Αλλά δεν ηξερε πότε θα υπήρχε χρόνος από το συνεργείο να με δεχθεί.... Με συνδέει με την reception και μου λεέι ένας κύριος ότι δεν μπορεί να με δεχθεί ουτε αύριο....
Εγώ όμως έπρεπε να πάω Χαλκίδα και να κάνω και την δουλειά μου.... Οπότε παίρνω τον Σαμαρα ο οποίος μου λέει τα ίδια με τον Κορφιάτη σχετικά με το πρόβλημά μου αλλά μπορούσε να με δεχθεί την επόμενη μέρα :banghead:
Στο μεταξύ, τον κινητήρα τον είχα σβήσει. Το ξανανάβω και............ Ολα δούλευαν σωστά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:nod:
Κοίταξα τα υγρά του υδραυλικου και όλα ήταν σωστά.....
Τι λέτε να συμβαίνει;; Εχει κανείς κάτι να προτείνει;;;;;

Γνωρίζει κανένας πως δουλευουν τα αυτόματα?
Κλασσική περίπτωση βλάβης που δεν ειναι βλάβη.
Υπερθερμάνθηκε το λάδι σου και αλλαξε το ιξώδες,και έπεσε η πίεση. Η βούλωσε το φίλτρο
και έπεσε η πίεση.
Αυτόματα εμπλέκονται ολα τα δισκάκια και οι φωλιές μαζι, και ακούς το γδούπο.
Η πλακέτα στέλνει σήμα βλάβης, και βλέπεις ένδειξη στο καντράν.
Τα λάδια του κιβωτιου έχουν ζωή 120.000 χιλιόμετρα, αν υπερθερμανθούν έστω και μια φορά η ζωή τους πέφτει στο μισο.
Τα υγρά του υδραυλικού πρέπει να τα κοιτάζεις μόνο σε θερμοκρασία λειτουργίας, ποτέ κρύα.
Σωστός ο 525d individual e39.

rapid_fast
24-12-09, 07:36
Οταν ειχα αυτοματο και εγω Ε46 αυτο το γκουπ που σου εκανε εσενα εμενα μου το εκανε οταν εβαλα μπροστα μια μερα και ειχα ξεχασει το λεβιε στο D η στο R.Το αμαξι εσβησε νομιζω δεν θυμαμαι κιολας καλα παντως αναψε το συγκεκριμενο λαμπακι που ανεφερες.Στη συνεχεια παντως που εβαλα ξανα μπροστα εσβησε και ολα πηγαν ρολοι.Τα γκουπ ακουγονται συχνα οταν σταματας και βαζεις P και μετα τραβας χειροφρενο.Μολις πας να φυγεις βγαζοντας το χειροφρενο και βγαζοντας και το P ακουγεται το γκουπ το οποιο χτυπα πολυ ασχημα.Γενικα στο παρκαρισμα αν ακολουθησεις την διαδικασια χειροφρενο πρωτα και μετα P τοτε δεν θα κανει ποτε ξανα γκουπ.

Αυτο που περιγράφεις οφείλεται στον πείρο ασφάλισης.
Το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπρος με το κιβώτιο σε θέση D η R.

vag535
24-12-09, 22:58
Αλλαξε λαδια και φιλτρο αυτοματου σασμαν και θα δεις οτι θα δουλευει τελεια σαν καινουριο!