PDA

Επιστροφή στο Forum : Βελτίωση e46 M3 ...


NICK_M3
22-11-05, 12:27
πρίν απο λίγο καιρό πήρα το αυτοκινητό μου...
δε λέω είναι πολύ καλό τα έχει όλα και δεν έχει καμία σχέση με το 36αρι...
επειδή όμως έχω κάλο στον εγκέφαλο πολύ μεγάλο θέλω να το βελτιώσω..
ανάρτηση έχει ( όσοι έχουν μπεί ξέρουν...) φρένα έχει και μου μένει το "μοτεράκι"
σαν πρώτη κίνηση έβαλα ένα φίλτρο της k&n που καταργεί εντελώς το φιλτροκούτι αλλά δεν είμαι και πολύ ευχαριστημένος...
οπότε λέω να κάνω το εξής...
εισαγωγή απο csl μαζι με τους εκκεντροφόρους
πρόγραμμα απο τον δημητριάδη ( πάνω στο δυναμόμετρο )
εξάτμιση μαζί με καταλύτες της miltek
αλλαγή βήματος τελικής σχέσης απο acsnitcher ( κοντύτερο βήμα )
και να τελειώσω κάπου εκεί.τα λεφτά είναι αρκετά ( ειδικά για εισαγωγή κ εκκεντροφόρους...) αλλά δεν θέλω να καταλήξω στην λύση του compressor ή του turbo για να μην χαλάσω τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου...
δεν με ενδιαφέρει η απόλυτη δύναμη απλά η σκέψη του βελτιωμένου..
αυτά...
ακούω ( ή μάλλον διαβάζω ) γνώμες κ προτάσεις...

Geo_3D
22-11-05, 12:59
Εχω την εντυπωση οτι η εισαγωγη του CSL δεν μπαινει στο "απλο" Μ3

Action Man
22-11-05, 13:04
Εχω την εντυπωση οτι η εισαγωγη του CSL δεν μπαινει στο "απλο" Μ3
Και γω...θυμαμαι που το συζηταγε περυσι ο doctor-panoz-strax..και ελεγαν οτι δεν μπαινει.

NICK_M3
22-11-05, 14:41
μην με ξενερώνεται έτσι...εμένα μου είπαν οτι μπαίνει και περιμένω απάντηση απο μηχανικό στην bmw...για να δουλέψει θέλει αγραφο αισθητήρα αέρα και ecu remap...έτσι μου είπαν μέχρι τώρα...περιμένω τελική απάντηση αυτέσ τις μέρες..

Geo_3D
22-11-05, 14:43
Ειναι αυτο που σου εγραψε και ο Action Man απο πανω.Οι 3 προαναφερθεντες κυριοι ενδιαφερονταν απο τοτε για μια τετοια κινηση,αλλά.....
Δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι ενα χρονο μετα,αλλά δεν νομιζω

Panoz
22-11-05, 15:46
Η CSL δεν έχει αισθητήρα MAF...ο μόνος τρόπος να μπεί η εισαγωγή της CSL σε κανονικό Μ3 είναι να προσαρμοστεί ο MAF στην εισαγωγή της CSL (και πάλι αμφιβάλλω αν θα δουλέψει, διότι ο όγκος του α'ερα θα είναι πολύ μεγαλύτερος...οπότε θα πρέπει να πειραματιστείς με MAF απο μεγαλύτερο μοτέρ....)....Το συμπέρασμα δικό σου!

madsex
22-11-05, 15:46
Οπως τα λεει ο μηχανικος σου ειναι φιλε nick!:yippee:
Μπαινει αλλα θελει αλλα ηλεκτρικα (ALPHA N), γιατι καταργειται το MAF.:nixweiss:

Βεβαια δεν ξερω κατα ποσο θα ωφελησει μια τετοια κινηση, απο πλευρας αυξησης ιππων συγκριτικα με το ποσο που θα εχεις δωσει (μιλαμε για μιν. 6κ ευρω), για να πας αν ολα πανε καλα περιπου 365ΗΡ!

Υπαρχει και ενα μαγαζι στη γαλλια ποθ ειδικευεται σε αυτου του ειδους την βελτιωση (www.delagesport.com)



Η τελικη αποφαση ειναι δικη σου...


Κ. Αννιβας

Fanatic
22-11-05, 15:55
Ευγε για την επιλογη να βελτιωσεις το μοτερακι ατμοσφαιρικα!!Βασικα για μια πληρη ατμοσφαιρικη βελτιωση κοιτα απο digi-tec πλευρα...375 αλογα την φτανει...και η εισαγωγη ειναι a la csl....http://www.digi-tec.de/de/download/pressestimmen_detail.php?id=62&show=M3TunS1.JPG&back=/de/download/pressestimmen_archiv.php

NICK_M3
23-11-05, 08:19
Οπως τα λεει ο μηχανικος σου ειναι φιλε nick!:yippee:
Μπαινει αλλα θελει αλλα ηλεκτρικα (ALPHA N), γιατι καταργειται το MAF.:nixweiss:

Βεβαια δεν ξερω κατα ποσο θα ωφελησει μια τετοια κινηση, απο πλευρας αυξησης ιππων συγκριτικα με το ποσο που θα εχεις δωσει (μιλαμε για μιν. 6κ ευρω), για να πας αν ολα πανε καλα περιπου 365ΗΡ!

Υπαρχει και ενα μαγαζι στη γαλλια ποθ ειδικευεται σε αυτου του ειδους την βελτιωση (www.delagesport.com)



Η τελικη αποφαση ειναι δικη σου...


Κ. Αννιβας
κάπου εκεί το υπολογίζω και γω να πάει και για τα φράγκα και για την δύναμη..αλλά όπως είπα δεν θέλω να καταλήξω στην λύση της υπερπλήρωσης...υπάρχει ένα πρόβλημα με το url που μου έδωσες
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΑΛΛΙΚΑ....αν και έχω ξανακούσει για τα γαλλάκια...

NICK_M3
23-11-05, 08:20
Ευγε για την επιλογη να βελτιωσεις το μοτερακι ατμοσφαιρικα!!Βασικα για μια πληρη ατμοσφαιρικη βελτιωση κοιτα απο digi-tec πλευρα...375 αλογα την φτανει...και η εισαγωγη ειναι a la csl....http://www.digi-tec.de/de/download/pressestimmen_detail.php?id=62&show=M3TunS1.JPG&back=/de/download/pressestimmen_archiv.php
το ξέρω ήδη, αλλά θέλω να το κρατήσω motorsport...
είπαμε εχω κάλο στον εγκέφαλο...
αν τώρα δεν δουλέψει η εισαγωγή της csl τότε ξαναβλέπουμε...

greekm3
23-11-05, 08:36
λοιπον φιλε ,μπαινεις σε ενα "λουκι" που θα σου και θα σου στοιχισει αλλα και θα σε μπερδεψει και που κατα εμε,στην ελλαδα μονο δυσκολιες θα συναντησεις πιθανον..
Οπως ειπανε,πολυ σωστα,και οι παραπανω, η εισαγωγη απο csl μπαινει,χρειαζεσαι ομως alpha-N,γιατι καταργηται το maf,που πολυ σωστα αναφερε ο panoz...αυτουσια εισαγωγη θα βρεις στον franzmoser μαζι με αλφα-Ν..και υποσχεται 28αλογα..αν και δεν το πιστευω...παρομοιες θα βρεις πολλες απο την ΜΚ-motorsport .τον kellener ,τον delage...γενικα το μοτερ του Μ3 με τετοιες λυσεις,χωρις internalls,αλλα με εισαγωγη-εκκεντροφορους-προγραμμα-εξατμιση-τροχαλιες...ισως αγγιξει τους 400..απο εκει και περα θελει πολλαααααα για να φτασεις τους 420-430 με motec εγκεφαλο και βαλε(ναι μπανει..)...ισως ειναι ομως καλη λυση και το κιτ της ACTIVE (made in usa)οπου πολυ αξιοπιστα και με 10000χιλ κοστος, ο κομπρεσορας σου δινει 400αλογακια+....στους τροχους και οι 996ττ χανουνε την μπαλα...προσωπικα πιστευω οτι πρεπει να ξεκινησεις απο προγραμμα και εξατμιση....μην μπαινεις στην διαδικασα της εισαγωγης χωρις να αλλαξεις full εξατμιση και εαν θελεις αργοτερα εκκεντροφορους τοτε καλο ειναι να αλλαξεις και χταποδι...εξαλλου μια full εξατμιση θα σου στοιχισει...εστω και εαν ειναι miltek και οχι supersprint,αληθεια γιατι miltek?παντως θα δεις διαφορα με τους καταλυτες...εγω με αυτα που εχω υπολογιζω το αυτοκινητο γυρω στα 365-370 και η διαφορα ειναι αισθητη σε σχεση με ενα νορμαλ...ομως πιστεψε,θα χαρεις το αυτοκινητο πολυ περισσοτερο με αλλες αναρτησεις και φρενα...το Μ3,υστερει περισσοτερα σε αυτα παρα στο μοτερ...οτι αλλο θελεις ρωτησε με ,αν και υπαρχουνε κανα δυο μελη στο κλαμπ που ειναι στην αθηνα και μπορουνε να σε βοηθησουνε εξισου

Strax
23-11-05, 08:45
"Όλα γίνονται και όλα δε γίνονται", όπως έχει πει και κάποιος μεγάλος φιλόσοφος. Φυσικά και γίνεται να μπει η εισαγωγή από CSL, αλλά χρειάζεται άλλο εγκέφαλο και τα ηλεκτρικά του. Δεν γίνεται να προσαρμόσεις τον MAF στην εισαγωγή του CSL γιατί δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να μετρήσει σωστά για αρκετούς λόγους. Η μετατροπή αυτή γίνεται ουσιαστικά απογορευτική λόγω του μεγάλου κόστους που εκτοξεύεται από την ανάγκη αλλαγής εγκεφάλου και των αισθητήρων του σε σχέση με τη μικρή αύξηση ιπποδύναμης. Η μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις του CSL γίνεται από το 180 κιλά που του λείπουν και όχι από τα 17 επιπλεόν άλογα.
Εγώ έχω βάλει εισαγωγή, εκκεντροφόρους και πρόγραμμα από τον Γάλλο με αποτελέσματα που ήταν κατώτερα των προσδοκιών μου, αλλά αντιμετώπισα και διάφορες ατυχίες. Σύντομα ελπίζω να έχω μια αντικειμενική μέτρηση! Γιατρέ θα βοηθήσεις???

greekm3
23-11-05, 08:48
....και κατι ακομη,προγραμμα ,στην θεση σου δεν θα εκανα στον δημητριαδη,εαν ειχα καποιο τουρμπο ναι,σιγουρα ειναι κορυφαιος,απλως θα εβαζα απο καποιον οικο που ασχολειται αποκλειστικα με βελτιωσεις Μ,πχ delage...και ας δωσει και 2 αλογα λιγοτερα...οσο για το κοντο διαορικο ,βαλτο με κλειστα ματια..ειχα γνωστο που φορουσε 4.10 και ειχα τρομαξει...αν και νομιζω το της ac ειναι απο τα πιο ακριβα

greekm3
23-11-05, 08:52
"Όλα γίνονται και όλα δε γίνονται", όπως έχει πει και κάποιος μεγάλος φιλόσοφος. Φυσικά και γίνεται να μπει η εισαγωγή από CSL, αλλά χρειάζεται άλλο εγκέφαλο και τα ηλεκτρικά του. Δεν γίνεται να προσαρμόσεις τον MAF στην εισαγωγή του CSL γιατί δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να μετρήσει σωστά για αρκετούς λόγους. Η μετατροπή αυτή γίνεται ουσιαστικά απογορευτική λόγω του μεγάλου κόστους που εκτοξεύεται από την ανάγκη αλλαγής εγκεφάλου και των αισθητήρων του σε σχέση με τη μικρή αύξηση ιπποδύναμης. Η μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις του CSL γίνεται από το 180 κιλά που του λείπουν και όχι από τα 17 επιπλεόν άλογα.
Εγώ έχω βάλει εισαγωγή, εκκεντροφόρους και πρόγραμμα από τον Γάλλο με αποτελέσματα που ήταν κατώτερα των προσδοκιών μου, αλλά αντιμετώπισα και διάφορες ατυχίες. Σύντομα ελπίζω να έχω μια αντικειμενική μέτρηση! Γιατρέ θα βοηθήσεις???
στρατο εξακολουθω να επιμενω οτι το αυτοκινητο σου χρειαζεται εξατμιση..τουλαχιστον με αυτο το κιτ και τους συγκεκριμενους εκκεντροφορους....θα τα πουμε και τηλεφωνικα:cheers:

Nick_compact
23-11-05, 09:18
greekM3 το πιο άχρηστο πράγμα,εννοώ με αυτό οτί δεν παίρνει κυριολεκτικά καμιά βελτίωση είναι το χταπόδι....Ενδεικτικά η Supersprint,που είναι κορυφαία στις εξατμίσεις ,δεν βγάζει καν χταπόδι για το Μ3 Ε46.Από το χταπόδι και πίσω το αλλάζει όλο και μάλιστα βγάζει και σύστημα lightweight το οποίο θα σου γλιτώσει 20-30 κιλά που είναι πολύ σημαντικά!!!!
Όσοι έβαλαν εισαγωγή τύπου Hammann,delage κτλ δεν είδαν τα κέρδη που περίμεναν και είχαν και πτώση στις χαμηλές στροφές.(λογικό γιατί η ταχύτητα του αέρα στην εισαγωγή τέτοιου στυλ είναι πολύ μικρότερη από την εργοστασιακή και αυτό συνεπάγεται απώλεια ροπής.Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να φτιάξεις μια εισαγωγή η οποία θα σου δώσει καμπύλη δυναμομέτρησης καλύτερη σε όλο το φάσμα,όχι να χάσεις χαμηλά και να πάρεις 10 άλογα ψιλά και κάτι έγινε.
Στην θέση σου θα έβαζα : όλο το σύστημα της Supersprint (καταλύτες-μεσαία-τελικά) , κιτ εισαγωγής Gruppe M , εκκεντροφόρους Schrick , τροχαλίες(αν γίνεται,δεν ξέρω) , κοντύτερο διαφορικό όπως είπες , και τέλος έναν καλό άγραφο εγκέφαλο για να εκμεταλευτείς τις βελτιώσεις στο μέγιστο.
Υ.Γ. Αν βάλεις εισαγωγή από CSL σε συνδυασμό με άγραφο Motec μάλλον δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.

Panoz
23-11-05, 09:25
Θα ξαναπώ την άποψή μου αν και θα καταντήσω γραφικός στο τέλος....Το Ε46 Μ3 δεν βελτιώνεται με εισαγωγές, εκκεντροφόρους, εγκεφάλους και τα ρέστα...τα είχα δοκιμάσει ΟΛΑ και το αποτέλεσμα ήταν το αυτοκίνητο να είναι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ απο εργοστασιακό...Το μόνο πράγμα που δούλεψε (με μειονέκτημα το πολύ θόρυβο) ήταν η αλλαγή όλης της εξαγωγής (χταπόδι, μεταλλικούς καταλύτες και ελεύθερο τελικό). Το σύστημα ήταν Hamann (custom made by Supersprint, η οποία παρεπιπτόντως βγάζει χταπόδια για το Μ3) και έδωσε 15 ίππους στο τροχό (μέτρηση στου Δημητριάδη)....Όσοι ασχολούνται με κάτι παραπάνω απο εξαγωγή απλά πετάνε τα λεφτά τους και θέτουν σε κίνδυνο την ήδη πληγωμένη αξιοπιστία του μοτέρ.

greekm3
23-11-05, 10:08
greekM3 το πιο άχρηστο πράγμα,εννοώ με αυτό οτί δεν παίρνει κυριολεκτικά καμιά βελτίωση είναι το χταπόδι....Ενδεικτικά η Supersprint,που είναι κορυφαία στις εξατμίσεις ,δεν βγάζει καν χταπόδι για το Μ3 Ε46.Από το χταπόδι και πίσω το αλλάζει όλο και μάλιστα βγάζει και σύστημα lightweight το οποίο θα σου γλιτώσει 20-30 κιλά που είναι πολύ σημαντικά!!!!
Όσοι έβαλαν εισαγωγή τύπου Hammann,delage κτλ δεν είδαν τα κέρδη που περίμεναν και είχαν και πτώση στις χαμηλές στροφές.(λογικό γιατί η ταχύτητα του αέρα στην εισαγωγή τέτοιου στυλ είναι πολύ μικρότερη από την εργοστασιακή και αυτό συνεπάγεται απώλεια ροπής.Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να φτιάξεις μια εισαγωγή η οποία θα σου δώσει καμπύλη δυναμομέτρησης καλύτερη σε όλο το φάσμα,όχι να χάσεις χαμηλά και να πάρεις 10 άλογα ψιλά και κάτι έγινε.
Στην θέση σου θα έβαζα : όλο το σύστημα της Supersprint (καταλύτες-μεσαία-τελικά) , κιτ εισαγωγής Gruppe M , εκκεντροφόρους Schrick , τροχαλίες(αν γίνεται,δεν ξέρω) , κοντύτερο διαφορικό όπως είπες , και τέλος έναν καλό άγραφο εγκέφαλο για να εκμεταλευτείς τις βελτιώσεις στο μέγιστο.
Υ.Γ. Αν βάλεις εισαγωγή από CSL σε συνδυασμό με άγραφο Motec μάλλον δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
φιλε nick,η supersprint βγαζει οχι εναν αλλα πλεον 2 version χταποδι για την Μ3(+μια version για τα αμερικανικα μοντελα)...η εισαγωγη της grupp-M δεν αποδιδει σχεδον τιποτα..την ειχα στο αυτοκινητο μου(εχω και φωτο,δειχνει πανεμορφη).λειτουργει περισσοτερο σαν ram-air σε ταχυτητες ανω των 160χλμ,η Κ&Ν 63 ομως αποδιδει απο τις 4000 στροφες αν και θα ειναι η αιτια που θα αλλαξεις maf....οι εκκεντροφοροι ολων των οικων ειναι schrick με αλλα χαρακτηριστικα.....αγραφο motec?και που θα βρει wiring?ξεχνα το motec..καλη λυση αλλα μονον ισως ενας η δυο σε ολη την ελλαδα μπορουνε να το κανουνε να δουλεψει στον s54....κια φανταζομαι οτι ξερεις το γιατι....οι τροχαλιες μπαινουνε πανευκολα, εχω τις EVO-SPORT,γενικοτερα συμφωνω με τον ΠΑΝΟΖ...η καλυτερη λυση ειναι οντως full εξατμιση...αντε και εκκεντροφορους....βελτιωνεται δυσκολα ενω η M5 ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ

Nick_compact
23-11-05, 12:19
Τι να σου πω.Εγώ είπα οτί η Supersprint δεν έχει χταπόδι για το Μ3 γιατί στην σελίδα της δεν το έχει...
Για το θέμα του εγκεφάλου δεν ξέρω,ίσως έχεις δίκιο,είναι πάρα πολύ δύσκολη δουλειά.Το καλό είναι οτί ο μαμά εγκέφαλος του Μ3 είναι πάρα πολύ καλός.Από θέμα πρόγραμμα πάντως της Superchips το remap απότι είχα δει σε ένα power έκανε καλή δουλειά σε μια δοκιμή.
Απότι βλέπω δηλαδή καταλήγουμε οτί η πιο καλή βελτίωση είναι φίλτο K&N στο εργοστασιακό κουτί,remap και φουλ εξάτμιση βάσει της εμπειρίας πού έχουν κάποιοι.

alexk
23-11-05, 13:05
Παιδιά, μήπως ξεχνάμε κάτι?
Η CSL έχει διαφορετική συμπίεση.
Ενδεχομένως, (μπορεί ο MPOWER να το δει) να έχει και διαφορετική κυλινδροκεφαλή, και βαλβίδες. Δεν νομίζω ότι είναι τόσο απλά τα πράγματα.

Πάντως, για να πεις ότι βάζεις την εισαγωγή και τους εκκεντροφόρους, το βάζεις. Το άν θα δουλέψει τίποτα από αυτά δεν ξέρω. Δεν είναι και τόσο απλά τα πράγματα όταν μιλάμε για κινητήρα Μ3.

Ενδεχομένως θα ήταν πιο επιτυχημένο να βρεις ένα τροπέτο CSL με όλη την καλωδίωση και να το βάλεις στο δικό σου. Εκεί θα είσαι σίγουρος ότι θα δουλέψει σωστά. Με το "κόψε-ράψε", λίγο δύσκολο.

NICK_M3
24-11-05, 14:02
παιδιά ευχαριστώ πολυ για όλη την ενασχόληση σας με το μωράκι μου.απο ότι ψάχτηκα και γω λίγο παραπάνω σε αγγλία και σε us πολύ δύσκολα θα δουλέψει κάτι απο όλα αυτα που θέλω να κάνω...δυστυχώς στην ελλάδα είμαστε πολύ πίσω σε μηχανικούς και πολυ προηγμένοι σε κλέφτες. όπως είπαν και ορισμένα παιδία η εισαγωγή του csl μπαίνει αλλά με άλλον εγκέφαλο άγραφο και εντελλώς άλλα ηλεκτρικά αλλά και άλλη ανάφλεξη...
επίσης θα συμφωνήσω με τον greekM3 για τους εκκεντροφόρους των περισσότερων βελτιωτών...ένα μοτέρ Μ3 τελικά για να πάει ατμοσφαιρικά στα +/-400hp θέλει πολύ δουλεία και πολύ καλό μηχανικό για να κάνει το δέσιμο στα συστατικά...άρα ποιό είναι το αποτέλεσμα???
δυστυχώς εγκαταλειπω το σχεδιο ατμοσφαιρική βελτίωση κ προχωράω σε λύση compressor by active autowerke ή ESS ή λυση turbo kit by da-motorsport.
αυτά και παιδιά σόρρυ που σας κούρασα με τις δικές κ@υλες για το μπεμπε...


Υ.Γ. πολύ ξενέρωμα έχω φάει με τις δυσκολίες που έχει αυτό το μοτέρ για να φτιαχτεί..πραγματικά θα το ήθελα ατμόσφαιρα αλλά...

greekm3
24-11-05, 15:01
παιδιά ευχαριστώ πολυ για όλη την ενασχόληση σας με το μωράκι μου.απο ότι ψάχτηκα και γω λίγο παραπάνω σε αγγλία και σε us πολύ δύσκολα θα δουλέψει κάτι απο όλα αυτα που θέλω να κάνω...δυστυχώς στην ελλάδα είμαστε πολύ πίσω σε μηχανικούς και πολυ προηγμένοι σε κλέφτες. όπως είπαν και ορισμένα παιδία η εισαγωγή του csl μπαίνει αλλά με άλλον εγκέφαλο άγραφο και εντελλώς άλλα ηλεκτρικά αλλά και άλλη ανάφλεξη...
επίσης θα συμφωνήσω με τον greekM3 για τους εκκεντροφόρους των περισσότερων βελτιωτών...ένα μοτέρ Μ3 τελικά για να πάει ατμοσφαιρικά στα +/-400hp θέλει πολύ δουλεία και πολύ καλό μηχανικό για να κάνει το δέσιμο στα συστατικά...άρα ποιό είναι το αποτέλεσμα???
δυστυχώς εγκαταλειπω το σχεδιο ατμοσφαιρική βελτίωση κ προχωράω σε λύση compressor by active autowerke ή ESS ή λυση turbo kit by da-motorsport.
αυτά και παιδιά σόρρυ που σας κούρασα με τις δικές κ@υλες για το μπεμπε...


Υ.Γ. πολύ ξενέρωμα έχω φάει με τις δυσκολίες που έχει αυτό το μοτέρ για να φτιαχτεί..πραγματικά θα το ήθελα ατμόσφαιρα αλλά...
φιλε nick δεν πιστευω να κουρασες κανεναν μας ,ισα-ισα χαρα μας...εαν επιζητας τοσο πολυ ατμοσφαιρικη βελτιωση ο καλυτερος ειναι η kk-automobile και παρεχει ετοιμο κιτ στα 3.4 και 3.8 λιτρα...με τρομακτικο κοστος(ακολουθει ο delage,ποιο εξυπηρετικος. κια ποιο λογικο κοστος,με κιτ και εδω στα 3.4)...οσο για κομπρεσορα,επειδη την εχω "ψιλοψαξει" λιγακι μιας που σκεπτομουνα να στραφω προς τα εκει(και ακομη δεν τα εγκατελειψα εαν δεν βρω την πορσε που ψαχνω)το κιτ της active (εχω επικοινωνησει μαζι τους)ειναι θεωρω οτι καλυτερο(ενα bolt-on χωρις πολλα πολλα,απλως στελνεις τον εγκεφαλο για re-mapping,σου στελνουνε ολο το κιτ με οδηγιες και σε cd-ρομ παρακαλω)και της Εss ακολουθει....δεν θα πηγαινα στην λυση της da για πολλους και διαφορους λογους...οποια βοηθεια χαραμας

DoctorAbo
27-11-05, 20:10
"Όλα γίνονται και όλα δε γίνονται", όπως έχει πει και κάποιος μεγάλος φιλόσοφος. Φυσικά και γίνεται να μπει η εισαγωγή από CSL, αλλά χρειάζεται άλλο εγκέφαλο και τα ηλεκτρικά του. Δεν γίνεται να προσαρμόσεις τον MAF στην εισαγωγή του CSL γιατί δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να μετρήσει σωστά για αρκετούς λόγους. Η μετατροπή αυτή γίνεται ουσιαστικά απογορευτική λόγω του μεγάλου κόστους που εκτοξεύεται από την ανάγκη αλλαγής εγκεφάλου και των αισθητήρων του σε σχέση με τη μικρή αύξηση ιπποδύναμης. Η μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις του CSL γίνεται από το 180 κιλά που του λείπουν και όχι από τα 17 επιπλεόν άλογα.
Εγώ έχω βάλει εισαγωγή, εκκεντροφόρους και πρόγραμμα από τον Γάλλο με αποτελέσματα που ήταν κατώτερα των προσδοκιών μου, αλλά αντιμετώπισα και διάφορες ατυχίες. Σύντομα ελπίζω να έχω μια αντικειμενική μέτρηση! Γιατρέ θα βοηθήσεις???

Πάντα στη διάθεσή σου φίλε μου..... !

NotiS
28-11-05, 12:14
Παιδια η ατμοσφαιρα παντως αξιζει κατ'εμε.
Μπορει να θελει ψαξιμο και γνωσεις για την βελτιωση του αλλα οταν προκειτε για μοτερ Μ τοτε αξιζει η θυσια... ;)

shido
26-02-08, 19:58
τελικα φιλε που δεν σε ενδιαφερουν οι επιδοσεις τι εκανες με το αμαξι?εβαλες μονο προγραμμα??χαχαχαχαχαχα
Τι βρισκεις χαζευοντας