PDA

Επιστροφή στο Forum : επισκευη αναρτησης!!!


ThaNOS E46coupe
09-07-12, 16:35
παιδια επεσε στα χερια μου μια καλη τετραδα bilstein χοντρομποκαλα απο Ε46 κουπε 318 σαν το δικο μου. Οι μπουκαλες ειναι ε καη κατασταση . Δηλαδη τις ζουπας μεσα κ το εμβολο ξανα βγαινει, αργα αργα μεν αλλα βγαινει. Δεν εχουν ξερσει λαδια. Οταν ηταν στο αμαξι εδειχναν οτι θελουν αλλαγη. ζητησα απο το φιλο μου να μου τα δωσει.
Ερωτησεις :
1.αξιζει η επισκευη τους?
2. Εχουμε συνεργειο δικο μας που να κανει αναγομωση?
3,ποσο θα στοιχισει στο περιπου.
4.δουλεια σωστη θα γινει?

Τι προτεινει η παρεα?

zaharias
09-07-12, 18:01
Σκεφτεσαι να βαλεις τα πισω μονο Θανο ή και τα μπροστα;
Ο Dim καπου ειχε φτιαξει τα δικα του, κατσε να δει το θρεντ να μας πει..

LEO328
09-07-12, 19:11
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=30000&highlight=%C5%F0%E9%F3%EA%E5%F5%DE-%CE%E1%ED%E1%E3%DD%EC%E9%F3%EC%E1+BILSTEIN
ψαξε και λιγο ρε πιανιστα.....:pth::flipa::rofl2:

ThaNOS E46coupe
09-07-12, 19:13
ζαχο και τα 4 θα τα αλλαξω φιλε... Τα raceland με κουρασαν. Δεν αντεχω αλλο... ειναι δυνατον να επισκευαστουν τα bilstein...???

ThaNOS E46coupe
09-07-12, 19:15
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=30000&highlight=%C5%F0%E9%F3%EA%E5%F5%DE-%CE%E1%ED%E1%E3%DD%EC%E9%F3%EC%E1+BILSTEIN
ψαξε και λιγο ρε πιανιστα.....:pth::flipa::rofl2:

ευχαριστω ρε τροκανι....χαχαχαχα θα το διαβασω....

LEO328
09-07-12, 19:28
ο ανθρωπος σου σε αυτο λεγεται dim77 να ξερεις....:)
κανω και τον μεταφορεα ναουμε...:jester:

tsilis
09-07-12, 20:56
Μέχρι να μπει ο Dim, τα γράφω εγώ! :)

Μαρακάκης - Θεσσαλονίκης 115, Μοσχάτο τηλ 210-4811563 - 314

Κατ' ουσία μηχανικός της Alfa Romeo και αρχιμηχανικός του Μοσχού για χρόνια
Έμαθε την τέχνη των αμορτισέρ στην OSRAV
Eκεί φτιάχνει ο Ζευγώλης και το Quick fit τα αμορτισέρ τους

Έχει φτιάξει 4 αυτοκίνητα φίλων μου, και όλοι είναι υπερευχριστημένοι, αρκεί να ξέρεις τί ζητάς από την αναρτησή σου, ώστε να μεταφέρεις τις απαιτήσεις σου

Μισεί τα χαμηλώματα (αν και το ένα από τα 4, το άφησε χαμηλωμένο με πολλά παρακάλια)
Δεν αγαπά να φτιαχνει αμορτισέρ πέρα από "μαμα", ωστόσο θα το κάνει...

ThaNOS E46coupe
09-07-12, 21:13
ευχαριστω "καυτερε"...να σαι καλα...αρα τον ξερεις καλα. Μου συστηνεις να τις δωσω για φτιαξιμο? Που ειναι πια αυτος ο μοντ??????

tsilis
09-07-12, 21:17
ευχαριστω "καυτερε"...να σαι καλα...αρα τον ξερεις καλα. Μου συστηνεις να τις δωσω για φτιαξιμο? Που ειναι πια αυτος ο μοντ??????

Nαι , να τις δώσεις...
Εναλλακτικά ο Κυρλαγκίτσης στη Θεσσαλονίκη, επίσης εξαιρετικός....

Υ.Γ ....και ο μοδεράτορας θα μάς τα πει και εξ'ιδίας εμπειρίας, οπότε αναμένουμε!! :) :)

zaharias
09-07-12, 21:50
Ναι ο Ζευγωλης ειναι.. Παντως εγω που εχω παει βολτα με του Dim η αναρτηση ειναι απαιχτη..
Απλα Θανο θα χασεις τη δυνατοτητα ρυθμισης του υψους..

asteris777
09-07-12, 22:25
Nαι , να τις δώσεις...
Εναλλακτικά ο Κυρλαγκίτσης στη Θεσσαλονίκη, επίσης εξαιρετικός....

Υ.Γ ....και ο μοδεράτορας θα μάς τα πει και εξ'ιδίας εμπειρίας, οπότε αναμένουμε!! :) :)

για ποσα χρηματα μιλαμε?

Dim77
09-07-12, 23:13
Όπως τα είπε ο tsilis.

Εγώ είμαι πελάτης στον Μάκη Ζευγώλη (Quick fit) και κάνω ευθυγραμμίσεις και αλλαγή ελαστικών.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τους ανθρώπους και από τα αμορτισέρ που μου έφτιαξαν.

Εγώ έφτιαξα αμορτισέρ εκεί πριν 2 χρόνια και όταν έρθει η ώρα εκεί θα πάω για την Carina, για το yaris της αδερφής μου και την W211 :embarassm να ρωτήσω πρώτα τιμή.

Τα αμορτισέρ είναι πολύ καλά.
Είναι κάτι σαν Koni FSD, πριν το ανακαλύψει η Κονι...και πιο σφικτό.

Έχω 2 χρόνια μεν, αλλά λίγα χλμ (περίπου 20.000χλμ) με την ανάρτηση.

Ο Ζευγώλης ως πραγματικός γνώστης μισεί το χαμήλωμα (άχρηστο αν όχι και επικίνδυνο στην Ελλάδα καθώς δεν δουλεύει στο 100% η ανάρτηση). (χοντρικά)

Επίσης τα φτιαγμένα αμορτισέρ, δουλεύουν καλύτερα από τις coilover , πλην Ohlins και άλλων που κάνουν 1000 ευρώ ανά άκρο.

Φυσικά υπάρχουν πολλοί που θα πούν τη δική τους διαφορετική γνώμη.

Ο καθένας κάνει αυτό που εμπιστεύεται. Οι δοκιμές επειδή είπε ο Dim ή ο Τάκης, Μάκης, κλπ...είναι λάθος.
Εγώ εμπιστεύομαι πιο πολύ τον Ζευγώλη παρά τη Bilstein, Koni, KW κλπ....

Αν θέλει κάποιος καλό αμορτισέρ βάζει ΟΕΜ γνήσιο (σε BMW). Από εκεί και πέρα...:nixweiss:

Μια αναδρομή-αναφορά λίγο άσχετη, λίγο σχετική...
Στην Carina μου άρεσαν πολύ και τα KYB κόκκινα. Κράτησαν και 100.000+χλμ. Τα ΟΕΜ είναι λίγο πιο μαλακά.
Τα Bilstein σε Brava (χοντρομπούκαλα) ήταν καλά, μέχρι που έκανα σαν θεατής (οδηγώντας όπως ΔΕΝ πρέπει ανάμεσα στις ειδικές) ένα ακρόπολις και τα έκλασαν.....(σε 1500 χλμ, είχαν 10.000χλμ σύνολο)

Ξανάβαλα στη BMW και τα ξανάφτυσαν μετά από 40.000χλμ χωρίς να κάνω αυτά που έκανα με το Fiat...
ΟΕΜ και μετά τα άλλα αν κάποιος θέλει πραγματικά κάτι παραπάνω. Aftermarket πλην των FSD δεν αξίζουν.

Τα ΟΕΜ σε Mpack πάντως είναι καλύτερα για ''φτιάξιμο''. Έχουν και το ελατήριο επαναφοράς μέσα, bump steer ή κάπως έτσι. Είναι ανώτερο αμορτισέρ από aftermarket για BMW, είναι μέγιστο λάθος να βάλεις αφτερμαρκετ σε mpack και το έχω κάνει αυτό το λάθος, για αυτό το λέω με 10000% σιγουριά.

Χρήματα δεν ξέρω παιδιά. Πέρασαν 2 χρόνια σχεδόν. Πηγαίνετε να ρωτήσετε.

PS. Η δυνατότητα ρύθμισης ύψους είναι ανόητο να αναφέρεται σε αυτοκίνητα βόλτας παιδιά...Το μαμά ύψος είναι αυτό που πρέπει για το δρόμο.

PS2. Μην πεί κανείς τίποτα που τρέχει και σε αγώνες...είπαμε. Αυτοκίνητα βόλτας.

PS3. Είπα περισσότερα από όσα έπρεπε μάλλον...:bricks1:

zaharias
10-07-12, 00:15
Κανονισε να ερθεις Χιο να οδηγησεις το δικο μου να δουμε διαφορες.. :D
Αυτο για το υψος το ανεφερα Δημητρη διοτι ο Θανος γουσταρει τις επεμβασεις στο look και τα χαμηλωματα..
Κι εγω θα ηθελα ενα κλικ πιο κατω (ειδικα πισω) αλλα δε ρισκαρω να χασω την ανεση και το κρατημα που εχει το δικο μου αυτη τη στιγμη.... :)

ThaNOS E46coupe
10-07-12, 00:26
Ναι ο Ζευγωλης ειναι.. Παντως εγω που εχω παει βολτα με του Dim η αναρτηση ειναι απαιχτη..
Απλα Θανο θα χασεις τη δυνατοτητα ρυθμισης του υψους..

Ζάχο δέ με πειράζει... θα βρώ μια 4άδα ελατήρια που να μου αρέσουν το χαμήλωμα που κάνουν,και θα μείνουν έτσι μόνιμα....αυτό είναι το τελευταίο...:)

bmwdakias85
10-07-12, 00:36
Ολο τελευταια κ τελευταια λετε κ αυτο το τελευταιο δεν τελειωνει ποτες ναουμε

ThaNOS E46coupe
10-07-12, 00:42
Όπως τα είπε ο tsilis.

Εγώ είμαι πελάτης στον Μάκη Ζευγώλη (Quick fit) και κάνω ευθυγραμμίσεις και αλλαγή ελαστικών.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τους ανθρώπους και από τα αμορτισέρ που μου έφτιαξαν.

Εγώ έφτιαξα αμορτισέρ εκεί πριν 2 χρόνια και όταν έρθει η ώρα εκεί θα πάω για την Carina, για το yaris της αδερφής μου και την W211 :embarassm να ρωτήσω πρώτα τιμή.

Τα αμορτισέρ είναι πολύ καλά.
Είναι κάτι σαν Koni FSD, πριν το ανακαλύψει η Κονι...και πιο σφικτό.

Έχω 2 χρόνια μεν, αλλά λίγα χλμ (περίπου 20.000χλμ) με την ανάρτηση.

Ο Ζευγώλης ως πραγματικός γνώστης μισεί το χαμήλωμα (άχρηστο αν όχι και επικίνδυνο στην Ελλάδα καθώς δεν δουλεύει στο 100% η ανάρτηση). (χοντρικά)

Επίσης τα φτιαγμένα αμορτισέρ, δουλεύουν καλύτερα από τις coilover , πλην Ohlins και άλλων που κάνουν 1000 ευρώ ανά άκρο.

Φυσικά υπάρχουν πολλοί που θα πούν τη δική τους διαφορετική γνώμη.

Ο καθένας κάνει αυτό που εμπιστεύεται. Οι δοκιμές επειδή είπε ο Dim ή ο Τάκης, Μάκης, κλπ...είναι λάθος.
Εγώ εμπιστεύομαι πιο πολύ τον Ζευγώλη παρά τη Bilstein, Koni, KW κλπ....

Αν θέλει κάποιος καλό αμορτισέρ βάζει ΟΕΜ γνήσιο (σε BMW). Από εκεί και πέρα...

Μια αναδρομή-αναφορά λίγο άσχετη, λίγο σχετική...
Στην Carina μου άρεσαν πολύ και τα KYB κόκκινα. Κράτησαν και 100.000+χλμ. Τα ΟΕΜ είναι λίγο πιο μαλακά.
Τα Bilstein σε Brava (χοντρομπούκαλα) ήταν καλά, μέχρι που έκανα σαν θεατής (οδηγώντας όπως ΔΕΝ πρέπει ανάμεσα στις ειδικές) ένα ακρόπολις και τα έκλασαν.....(σε 1500 χλμ, είχαν 10.000χλμ σύνολο)

Ξανάβαλα στη BMW και τα ξανάφτυσαν μετά από 40.000χλμ χωρίς να κάνω αυτά που έκανα με το Fiat...
ΟΕΜ και μετά τα άλλα αν κάποιος θέλει πραγματικά κάτι παραπάνω. Aftermarket πλην των FSD δεν αξίζουν.

Τα ΟΕΜ σε Mpack πάντως είναι καλύτερα για ''φτιάξιμο''. Έχουν και το ελατήριο επαναφοράς μέσα, bump steer ή κάπως έτσι. Είναι ανώτερο αμορτισέρ από aftermarket για BMW, είναι μέγιστο λάθος να βάλεις αφτερμαρκετ σε mpack και το έχω κάνει αυτό το λάθος, για αυτό το λέω με 10000% σιγουριά.

Χρήματα δεν ξέρω παιδιά. Πέρασαν 2 χρόνια σχεδόν. Πηγαίνετε να ρωτήσετε.

PS. Η δυνατότητα ρύθμισης ύψους είναι ανόητο να αναφέρεται σε αυτοκίνητα βόλτας παιδιά...Το μαμά ύψος είναι αυτό που πρέπει για το δρόμο.

PS2. Μην πεί κανείς τίποτα που τρέχει και σε αγώνες...είπαμε. Αυτοκίνητα βόλτας.

PS3. Είπα περισσότερα από όσα έπρεπε μάλλον...:

αγαπητέ μοντεράτορα είπες αυτα που έπρεπε. είμαι θετικότατος....εγώ λέω να προχωρήσω μιάς και το έχεις κάνει ηδη στο δικό σου....:D

Κανονισε να ερθεις Χιο να οδηγησεις το δικο μου να δουμε διαφορες..
Αυτο για το υψος το ανεφερα Δημητρη διοτι ο Θανος γουσταρει τις επεμβασεις στο look και τα χαμηλωματα..
Κι εγω θα ηθελα ενα κλικ πιο κατω (ειδικα πισω) αλλα δε ρισκαρω να χασω την ανεση και το κρατημα που εχει το δικο μου αυτη τη στιγμη.... :)

πως με καταλαβαίνεις εσύ αγόρι μου....


απο ελατήρια μάλλον θα παω σε eibach μιας κ είναι λιγο σηκωμένο πίσω ή αλλιώς μιλάμε για h&r...3ποντα το πολύ!!!! τέλος τα υπερβολικά. πλέον θελω ενα αμαξι που να μπορώ να το χαρω και στο δρόμο. όχι μονο στο μάτι και στις στροφές...ούτως ή άλλως έτσι που έγιναν τα πράγματα δέν μπορουμε να τρέξουμε...κι αυτο το σκεφτόμαστε....:shakehead

120ihatch
10-07-12, 02:00
Μέχρι να μπει ο Dim, τα γράφω εγώ! :)

Μαρακάκης - Θεσσαλονίκης 115, Μοσχάτο τηλ 210-4811563 - 314

Κατ' ουσία μηχανικός της Alfa Romeo και αρχιμηχανικός του Μοσχού για χρόνια
Έμαθε την τέχνη των αμορτισέρ στην OSRAV
Eκεί φτιάχνει ο Ζευγώλης και το Quick fit τα αμορτισέρ τους

Έχει φτιάξει 4 αυτοκίνητα φίλων μου, και όλοι είναι υπερευχριστημένοι, αρκεί να ξέρεις τί ζητάς από την αναρτησή σου, ώστε να μεταφέρεις τις απαιτήσεις σου

Μισεί τα χαμηλώματα (αν και το ένα από τα 4, το άφησε χαμηλωμένο με πολλά παρακάλια)
Δεν αγαπά να φτιαχνει αμορτισέρ πέρα από "μαμα", ωστόσο θα το κάνει...


:jester:


Παίδες, ερευνήστε, μάθετε και διαμορφώστε την άποψή σας πέρα από τα γραφόμενα του κάθε μέλους.....



:jester:

Dim77
10-07-12, 07:44
:jester:


Παίδες, ερευνήστε, μάθετε και διαμορφώστε την άποψή σας πέρα από τα γραφόμενα του κάθε μέλους.....



:jester:

???:nixweiss:

Κάποια γραφόμενα ήταν από εμπειρίες πάντως...

Ένα πράγμα πάντως που ξέρω είναι ότι πρέπει να υπάρχουν ΟΕΜ μπουκάλες...για τα μπιλσταιν δεν είμαι πολύ σίγουρος (παρότι μόνο η μπουκάλα μένει από τα αρχικά ''υλικά'').

tsilis
10-07-12, 08:15
:jester:


Παίδες, ερευνήστε, μάθετε και διαμορφώστε την άποψή σας πέρα από τα γραφόμενα του κάθε μέλους.....



:jester:

Αν έχεις κατι άλλο να προσθέσεις (θετικό ή αρνητικό) , πέρα από αρλεκίνους και Πυθίες, με χαρά θα το ακούσω...

Θα προσφέρεις και στην έρευνα , που έγραψες

120ihatch
10-07-12, 08:21
Αν έχεις κατι άλλο να προσθέσεις (θετικό ή αρνητικό) , πέρα από αρλεκίνους και Πυθίες, με χαρά θα το ακούσω...

Θα προσφέρεις και στην έρευνα , που έγραψες


Είμαι άσχετος από αναρτήσεις και αυτοκίνητα γενικά - περιμένω από εσένα να μάθω τι κάνει στις ΟΕΜ μπουκάλες ο μάγος του Οζ ...



(φιλικά πάντα και με συμπάθεια)

rapid_fast
10-07-12, 08:55
Επειδή το έχω δεί δεκάδες φορές,
επειδή το έχω επισημάνει εκατοντάδες,
και επειδή συνεχίζεται το τροπάριο...
Ανάρτηση, δεν ειναι το αμορτισέρ..
Η ανάρτηση ειναι ένα σύμπλεγμα 15 τουλάχιστο εξαρτημάτων,
ένα εκ των οποίων (ΕΝΑ, πώς να το πώ διαφορετικά; 1 ΕΝΑ, 1)
και όχι το βασικότερο, είναι το αμορτισέρ..
Κάποιος που αλλάζει σινεμπλόκ με πιο σκληρό, κάποιος που αλλάζει ψαλίδι κλπ κλπ κλπ,
δεν διανοείται κάν να γράψει οτι αλλάζει την ανάρτηση..
Γιατί απλά δεν αλλάζει την ανάρτηση..
Στην συγκεκριμένη των περιπτώσεων...αμορτισέρ αλλάζει...

Dim77
10-07-12, 09:14
Είμαι άσχετος από αναρτήσεις και αυτοκίνητα γενικά - περιμένω από εσένα να μάθω τι κάνει στις ΟΕΜ μπουκάλες ο μάγος του Οζ ...



(φιλικά πάντα και με συμπάθεια)

Ηλία...εγώ το έχω στο αυτοκίνητο μου. Το έκανα και ΞΕΡΩ πως λειτουργεί.

Σε πληροφορώ λοιπόν, ότι στα αμορτισέρ που μου έφτιαξε ο μάγος του ΟΖ όπως ειρωνικά λές, λειτουργούν όπως τα μαμά σε άνεση...και στο στρίψιμο σφίγγουν.
Όσο πιο γρήγορα πας τόσο πιο πολύ σφίγγουν.

Το γιατί γίνεται αυτό έχει σχέση με τις βαλβίδες που χρησιμοποιούνται μέσα και μοιάζει με αυτο που αποφάσισε η Koni να προσφέρει στο ευρύ κοινό με μια εφαρμογή μάλλον λίγο μαλακότερη.

Επίσης όπως θα ξέρετε το αμορτισέρ έχει και ένα ελαιώδες υγρό.
Αυτό όταν κάνει φυσαλίδες, έχει σαν αποτελεσμα στην πίεση και τη ζέστη που αναπτύσσεται να πολλαπλασιαστεί.

Όταν τα αμορτισέρ εμπορίου περνούν από τη γραμμή παραγωγής και γεμίζουν σε δευτερόλεπτα, αν μερικά κάνουν φυσαλίδες και έχουν ''ευαισθησία'' η εταιρεία δεν χαλιέται...έχει και μια εγγύηση για όποιον ανακαλύψει ότι έπεσε το αμορτισέρ (99% δεν παίρνουν χαμπάρι γιατί απλά πάνε το αυτοκίνητο μέχρι το 40% και μέσα σε αυτό το ποσοστό είναι και πολλοί που νομίζουν ότι πάνε πολύ γρήγορα)...

Οταν λοιπόν, γεμίζεις μόνος σου αργά το αμορτισέρ για να μη γίνουν φυσαλίδες (πχ.) είναι καλύτερα.

Επίσης αν πάρεις μια τετράδα OEM-αφτερμαρκετ αμορτισέρ και τα μετρήσεις, θα δείς αποκλίσεις στις δυνάμεις, άρα το σετάρισμα είναι στο περίπου...
(Το ίδιο συμβαίνει και με coilover πλην των σοβαρών όπως Ohlins και άλλων που κάνουν 1000 ευρώ ανά άκρο).


Οι ειρωνείες είναι πολύ άσχημες πάντως. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανά περίπτωση και προς πάσα κατεύθυνση.

Για παράδειγμα, εγώ να ρωτήσω κάποιον που έβαλε το σύστημα υγραερίου Frins αν είναι ευχαριστημένος ή το Krins, ή να αρχίσω να βάζω το ένα μετά το άλλο για να αποκτήσω προσωπική εμπειρία?

Όπως καταλαβαίνετε...η προσοχή στα λεγόμενα πρέπει να είναι πάντα δεδομένη.

Και όταν προτείνουμε ή μας προτείνουν κάτι εδώ στο forum είναι πάντα με επιφύλαξη και για την εμπειρία αυτού που το προτείνει (αν μπορεί να κρίνει τόσο καλά) και γιατί ...ποτέ δεν ξέρεις.

Εγώ πάντως είπα τη δική μου εμπειρία. Εγώ προτείνω OEM για τον κάθε ένα, γιατί απλά αυτό είναι το καλύτερο για τον Ελληνικό δρόμο. Αν κάποιος νομίζει ότι θέλει κάτι καλύτερο, ή δοκιμάζει ότι βρεί μπροστά του ή ρωτάει γνώμες (οι απαιτήσεις πάντα διαφέρουν οπότε οι γνώμες είναι ενδεχομένως άχρηστες), ή δοκιμάζει σε φίλους του άλλες λύσεις.

Στην τελευταία συνάντηση πάντως ένα παράδειγμα, και μπορεί ο tasos.kamv να πεί τι επέμενα να κάνουν και ότι μόνο πραγματική δοκιμή μπορεί να πείσει. Τέτοια πράγματα (σαν χειροποίητα αμορτισέρ), δεν πας να βάλεις επειδή είπε o Dim ή ο tsilis....τι ξέρουν αυτοί άλλωστε...

LEO328
10-07-12, 09:37
εν τελει απο οτι καταλαβα επισκευαζονται bilstein και ΟΕΜ....
αμα θελω εγω αργοτερα να επισκευασω τα sachs perfomance (απλα δεν υπαρχει αυτο το πραμα δεν τοχω ξαναδει-με τριποντο ελατηριο και δεν ακουγεται κιχ,σφικτο οσο πρεπει και πολύ ανετο στις ανωμαλιες) πρεπει να το ρωτησω αντιπροσωπεια η' καποιον απο αυτους τους επισκευαστες που αναφερθηκαν?ξερει να μου πει καποιος σιγουρα αν επισκευαζονται τα sachs?merci.:friday:

rapid_fast
10-07-12, 09:39
Επίσης όπως θα ξέρετε το αμορτισέρ έχει και ένα ελαιώδες υγρό.
Αυτό όταν κάνει φυσαλίδες, έχει σαν αποτελεσμα στην πίεση και τη ζέστη που αναπτύσσεται να πολλαπλασιαστεί.

Όταν τα αμορτισέρ εμπορίου περνούν από τη γραμμή παραγωγής και γεμίζουν σε δευτερόλεπτα, αν μερικά κάνουν φυσαλίδες και έχουν ''ευαισθησία'' η εταιρεία δεν χαλιέται...έχει και μια εγγύηση για όποιον ανακαλύψει ότι έπεσε το αμορτισέρ (99% δεν παίρνουν χαμπάρι γιατί απλά πάνε το αυτοκίνητο μέχρι το 40% και μέσα σε αυτό το ποσοστό είναι και πολλοί που νομίζουν ότι πάνε πολύ γρήγορα)...

Οι φυσαλίδες όμως χάνονται μετά από λίγο, ο περιμετρικό θόλος γίνεται κανονικά το υγρό
που πρέπει, ενώ το περιεχόμενο αέριο τους, απελευθερώνεται κανονικά στο χώρο που πρέπει..
Οπως όταν γεμίζουμε πάρα πολύ γρήγορα το ρεζερβουάρ με πετρέλαιο..
Και επειδή δεν έχω ιδέα αν ευσταθεί αυτό που είπα, επειδή δεν έχω καμία επαφή
με το αντικείμενο αμορτισέρ, περιμένω διαφώτιση..
Εκτός αν εννοείς, οτι στον κάτω θάλαμο του λαδιού, πρέπει να έχει αποκλειστικά λάδι,
και το εγκλωβισμένο αέριο με μορφή φυσαλίδων κατά την πλήρωση δεν το επιτρέπει.
Οπότε στο θάλαμο του ασυμπίεστου, έχουμε και συμπιεζόμενο, συνεπώς έχουμε απώλεια
συμπίεσης, μεταβαλλόμενη σε χαμηλότερα ομως επίπεδα κατά την έντονη χρήση, μιάς και τότε η θερμοκρασία ανεβαίνει οπότε διαστέλλεται το συμπιεζόμενο και ανεβαίνει η
πίεση του άρα βελτιώνεται η συμπεριφορά του αμορτισέρ.. (έχει όμως μεταβληθεί σε σχέση με πρίν)

120ihatch
10-07-12, 10:03
Ηλία...εγώ το έχω στο αυτοκίνητο μου. Το έκανα και ΞΕΡΩ πως λειτουργεί.

Σε πληροφορώ λοιπόν, ότι στα αμορτισέρ που μου έφτιαξε ο μάγος του ΟΖ όπως ειρωνικά λές, λειτουργούν όπως τα μαμά σε άνεση...και στο στρίψιμο σφίγγουν.
Όσο πιο γρήγορα πας τόσο πιο πολύ σφίγγουν.

Το γιατί γίνεται αυτό έχει σχέση με τις βαλβίδες που χρησιμοποιούνται μέσα και μοιάζει με αυτο που αποφάσισε η Koni να προσφέρει στο ευρύ κοινό με μια εφαρμογή μάλλον λίγο μαλακότερη.

Επίσης όπως θα ξέρετε το αμορτισέρ έχει και ένα ελαιώδες υγρό.
Αυτό όταν κάνει φυσαλίδες, έχει σαν αποτελεσμα στην πίεση και τη ζέστη που αναπτύσσεται να πολλαπλασιαστεί.

Όταν τα αμορτισέρ εμπορίου περνούν από τη γραμμή παραγωγής και γεμίζουν σε δευτερόλεπτα, αν μερικά κάνουν φυσαλίδες και έχουν ''ευαισθησία'' η εταιρεία δεν χαλιέται...έχει και μια εγγύηση για όποιον ανακαλύψει ότι έπεσε το αμορτισέρ (99% δεν παίρνουν χαμπάρι γιατί απλά πάνε το αυτοκίνητο μέχρι το 40% και μέσα σε αυτό το ποσοστό είναι και πολλοί που νομίζουν ότι πάνε πολύ γρήγορα)...

Οταν λοιπόν, γεμίζεις μόνος σου αργά το αμορτισέρ για να μη γίνουν φυσαλίδες (πχ.) είναι καλύτερα.

Επίσης αν πάρεις μια τετράδα OEM-αφτερμαρκετ αμορτισέρ και τα μετρήσεις, θα δείς αποκλίσεις στις δυνάμεις, άρα το σετάρισμα είναι στο περίπου...
(Το ίδιο συμβαίνει και με coilover πλην των σοβαρών όπως Ohlins και άλλων που κάνουν 1000 ευρώ ανά άκρο).


Οι ειρωνείες είναι πολύ άσχημες πάντως. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανά περίπτωση και προς πάσα κατεύθυνση.

Για παράδειγμα, εγώ να ρωτήσω κάποιον που έβαλε το σύστημα υγραερίου Frins αν είναι ευχαριστημένος ή το Krins, ή να αρχίσω να βάζω το ένα μετά το άλλο για να αποκτήσω προσωπική εμπειρία?

Όπως καταλαβαίνετε...η προσοχή στα λεγόμενα πρέπει να είναι πάντα δεδομένη.

Και όταν προτείνουμε ή μας προτείνουν κάτι εδώ στο forum είναι πάντα με επιφύλαξη και για την εμπειρία αυτού που το προτείνει (αν μπορεί να κρίνει τόσο καλά) και γιατί ...ποτέ δεν ξέρεις.

Εγώ πάντως είπα τη δική μου εμπειρία. Εγώ προτείνω OEM για τον κάθε ένα, γιατί απλά αυτό είναι το καλύτερο για τον Ελληνικό δρόμο. Αν κάποιος νομίζει ότι θέλει κάτι καλύτερο, ή δοκιμάζει ότι βρεί μπροστά του ή ρωτάει γνώμες (οι απαιτήσεις πάντα διαφέρουν οπότε οι γνώμες είναι ενδεχομένως άχρηστες), ή δοκιμάζει σε φίλους του άλλες λύσεις.

Στην τελευταία συνάντηση πάντως ένα παράδειγμα, και μπορεί ο tasos.kamv να πεί τι επέμενα να κάνουν και ότι μόνο πραγματική δοκιμή μπορεί να πείσει. Τέτοια πράγματα (σαν χειροποίητα αμορτισέρ), δεν πας να βάλεις επειδή είπε o Dim ή ο tsilis....τι ξέρουν αυτοί άλλωστε...


Τα αμορτισέρ τύπου FSD δεν μπορούν να "καταλάβουν" αν το αυτοκίνητο στρίβει ή πηγαίνει ευθεία- τα συγκεκριμένα αμορτισέρ αντιδρούν διαφορετικά σε διαφορετικές τιμές επιτάχυνσης του εμβόλου.
Ουσιαστικά πρόκειται για έναν συμβιβασμό.

Η τεχνολογία πίσω από koni fsd δεν έχει μόνο θετικά όπως πολλοί ίσως να νομίζουν. Σε πραγματικά γρήγορους ρυθμούς μπορεί να αντιδράσουν πολύ διαφορετικά από ότι θα έπρεπε. (επιτάχυνση του εμβόλου που αντιστοιχεί σε απότομη μεταβολή της γωνίας του τιμονιού να έχει τέτοια τιμή που να αντιστοιχήσει σε τιμή επιτάχυνσης "ανωμαλίας" του οδοστρώματος και να γίνουν ιδιαίτερα ενδοτικά).
Επίσης τι συμβαίνει όταν περνώντας πάνω από ανωμαλία του οδοστρώματος χρειαστεί να στρίψουμε με πολλά?
(αυτό που γράφτηκε ότι "όσο πιο γρήγορα πας τόσο πιο πολύ σφίγγουν" είναι λάθος βέβαια - δεν έχουν αισθητήρα ταχύτητας του οχήματος - εκτός και αν χρησιμοποιούν αισθητήρες ταχύτητας.....) Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, αν πηγαίνεις στην αττική οδό με 160χλμ/ώρα αυτά είναι σφιχτά?

Τα μειονεκτήματα της τεχνολογίας του αμορτισέρ μεταβλητής απόσβεσης είναι και ο λόγος που πολλοί είχαν Koni FSD και τα άλλαξαν.



Τώρα, για τα αμορτισέρ του συγκεκριμένου, υπάρχει κάποια άδεια, κάποια πιστοποίηση για τα αμορτισέρ που κατασκευάζει? (αφού μόνο οι μπουκάλες μένουν από τα παλιά ουσιαστικά κατασκευάζει το αμορτισέρ) (δεν το γράφω ειρωνικά)
Υπάρχει κάποιο σχεδιάγραμμα έστω που να δείχνει τον τρόπο λειτουργίας του εμβόλου στις κατασκευές του εν λόγω μάστορα?


Υ.Γ πίσω από το πληκτρολόγιο ίσως κάποιες φορές να μην φαίνεται με πόση αγάπη για τους συμφορουμίτες γράφει κανείς :kissass::p:

120ihatch
10-07-12, 10:12
Οι φυσαλίδες όμως χάνονται μετά από λίγο, ο περιμετρικό θόλος γίνεται κανονικά το υγρό
που πρέπει, ενώ το περιεχόμενο αέριο τους, απελευθερώνεται κανονικά στο χώρο που πρέπει..
Οπως όταν γεμίζουμε πάρα πολύ γρήγορα το ρεζερβουάρ με πετρέλαιο..
Και επειδή δεν έχω ιδέα αν ευσταθεί αυτό που είπα, επειδή δεν έχω καμία επαφή
με το αντικείμενο αμορτισέρ, περιμένω διαφώτιση..
Εκτός αν εννοείς, οτι στον κάτω θάλαμο του λαδιού, πρέπει να έχει αποκλειστικά λάδι,
και το εγκλωβισμένο αέριο με μορφή φυσαλίδων κατά την πλήρωση δεν το επιτρέπει.
Οπότε στο θάλαμο του ασυμπίεστου, έχουμε και συμπιεζόμενο, συνεπώς έχουμε απώλεια
συμπίεσης, μεταβαλλόμενη σε χαμηλότερα ομως επίπεδα κατά την έντονη χρήση, μιάς και τότε η θερμοκρασία ανεβαίνει οπότε διαστέλλεται το συμπιεζόμενο και ανεβαίνει η
πίεση του άρα βελτιώνεται η συμπεριφορά του αμορτισέρ.. (έχει όμως μεταβληθεί σε σχέση με πρίν)


Αγαπητοί φίλοι, αυτό που αναφέρθηκε ότι θα γεμίσει η εταιρία το αμορτισέρ με φυσαλίδες είναι πραγματικά αστείο.
Σίγουρα στα χιλιάδες κομμάτια που βγαίνουν στην παραγωγή, κάποια θα είναι προβληματικά.... (αν και δεν ξέρουμε πως τα χειρίστηκαν κατά την τοποθέτηση οι μάστορες που την έκαναν ή αν κάτι πήγε στραβά κατά την μεταφορά τους στην άλλη άκρη του κόσμου πολλές φορές.)
Σε βιομηχανικό επίπεδο υπάρχει τρόπος όχι μόνο να στάξεις σιγά-σιγά το λάδι αλλά να γεμίσεις εφαρμόζοντας υποπίεση. Το αντίθετο μπορεί να συμβαίνει: οι δυναμεις συνάφειας-συνοχής του λαδιού μπορεί να κάνουν αδύνατη την τοποθέτηση του υγρού σε συνθήκες ατμοσφαιρικής πίεσης χωρίς τη δημιουργία (έστω και απειροελάχιστων) φυσαλίδων.

:hello:


Ένας απλός άσχετος άνθρωπος που έχει σπουδάσει επιστήμη των υλικών

rapid_fast
10-07-12, 10:35
Σε βιομηχανικό επίπεδο υπάρχει τρόπος όχι μόνο να στάξεις σιγά-σιγά το λάδι αλλά να γεμίσεις εφαρμόζοντας υποπίεση. Το αντίθετο μπορεί να συμβαίνει: οι δυναμεις συνάφειας-συνοχής του λαδιού μπορεί να κάνουν αδύνατη την τοποθέτηση του υγρού σε συνθήκες ατμοσφαιρικής πίεσης χωρίς τη δημιουργία (έστω και απειροελάχιστων) φυσαλίδων.

:hello:


Ένας απλός άσχετος άνθρωπος που έχει σπουδάσει επιστήμη των υλικών

Δεν ξέρω τίποτα..
Δυσκολεύομαι να απαντήσω περί υποπίεσης όπως και πρίν περί φυσαλίδων..
Εχω μπεί σε πολύ περιοριστικό status..
Βάζω 2 βίντεο, βγάλτε τα μάτια σας μόνοι σας... (χα χα χα χα χα χα χα!!!!!!!!!!!)

http://www.youtube.com/watch?v=9fWfFiKBxSc

http://www.youtube.com/watch?v=7_lf6Prhy_Y

Αν χρειαστεί, θα επανέλθω....

120ihatch
10-07-12, 10:39
Πάνο, προσπαθείς να ξεφύγεις ε? :chair::105whistl
(ωραία βίντεο πάντως :) )


:dblthumb2



Προσωπικά στέλνω χαιρετισμούς σε όλα τα μέλη!

Dim77
10-07-12, 11:44
Αγαπητοί φίλοι, διαβάζω και προσπαθώ να γράψω από το κινητό γιατί είμαι σε νοσοκομείο που εδώ τον πατέρα μου.

Διαβάζω για αστεία πράγματα κλπ. Όποιος θέλει καλύτερη και σίγουρη ανάλυση ας περάσει από τον Μάκη Ζευγώλη, να του εξηγήσει τέλεια ότι θέλει.

Λυπάμαι μόνο που μοιράστηκα τη δική μου εμπειρία...

Προφανώς η εμπειρία κάποιων ανθρώπων και ειδικά μέσα από τον απαιτητικό χώρο των αγώνων δε πιάνει μία εμπρός σε αυτήν των ανθρώπων που έχουν συζητήσει σε διάφορα fora.

OEM γιατί είναι το σωστό για το αμάξι σας. Τουλάχιστον μη βάζετε απροσδιορίστου ποιότητας aftermarket.

zaharias
10-07-12, 11:54
About FSD...
Εγω τα φοραω 1 χρονο τωρα με Eibach Pro Kit ελατηρια και αντιστρεπτικες H&R στη μεσαια ρυθμιση.. Οσο περναει ο καιρος μου δινουν την αισθηση οτι ειναι πολυ ανετα.. Ολο και πιο ανετα.. Ακομη και τωρα που φοραω 9,5x18 και 255/35/18 εμπρος πισω, ειναι πολυ καλο.. Και φυσικα αρκετα καλο κρατημα..
Πιστευω οτι ειναι πολυ κοντα στου Dim το set up απλα το δικο μου νομιζω οτι ειναι πιο ανετο ενα κλικ..
Θελω να το οδηγησει και ο Dim που οδηγει λιγο πιο hardcore :D απο μενα, να μας πει διαφορες..
Αντε, για κανονισε να μου ρθεις Δημητρακι.. :D

120ihatch
10-07-12, 12:11
Αγαπητοί φίλοι, διαβάζω και προσπαθώ να γράψω από το κινητό γιατί είμαι σε νοσοκομείο που εδώ τον πατέρα μου.

Διαβάζω για αστεία πράγματα κλπ. Όποιος θέλει καλύτερη και σίγουρη ανάλυση ας περάσει από τον Μάκη Ζευγώλη, να του εξηγήσει τέλεια ότι θέλει.

Λυπάμαι μόνο που μοιράστηκα τη δική μου εμπειρία...

Προφανώς η εμπειρία κάποιων ανθρώπων και ειδικά μέσα από τον απαιτητικό χώρο των αγώνων δε πιάνει μία εμπρός σε αυτήν των ανθρώπων που έχουν συζητήσει σε διάφορα fora.

OEM γιατί είναι το σωστό για το αμάξι σας. Τουλάχιστον μη βάζετε απροσδιορίστου ποιότητας aftermarket.


Περαστικά Δημήτρη για τον πατέρα σου. Αυτά είναι τα σημαντικά, όλα τα άλλα έρχονται δεύτερα.

Πολλούς χαιρετισμούς φίλε μου.



Υ.Γ αν χρειαστεί κάτι και μπορούμε να βοηθήσουμε στείλε ένα πμ

rapid_fast
10-07-12, 14:46
Αγαπητοί φίλοι, διαβάζω και προσπαθώ να γράψω από το κινητό
Περαστικά, περαστικά.....

ThaNOS E46coupe
10-07-12, 14:56
ευχομαι περαστικά δημήτρη...!!!

Dim77
10-07-12, 16:11
Παιδιά, δεν θέλω να πάρει αυτή την τροπή το thread...
http://files.abovetopsecret.com/uploads/ats53606_ThreadDirection.jpg
Σας ευχαριστώ πολύ, αλλά εδώ μιλάμε για αναρτησάρες:icon_kidr, μη γίνει το thread Mexican soap :bricks1:

ThaNOS E46coupe
10-07-12, 17:29
το καταλαβαμε μιστερ μοντ. Αλλα σαν γνησιος τεντυ που λεει τα νεφρα καρδιες δε μπορουσα να μη παρεκραπω του θεματος...:D

συνεπως...τα αμορτισερ επισκευαζονται... Και αξιζει η επισκευη τους....Τιελος...


Leo???? Θα κανεις τον ταριφα εεεε????:D

LEO328
10-07-12, 19:25
με το αζημιωτο.....εχω ασχημα γουστα....:scratchch:cheers::rofl2:

ThaNOS E46coupe
11-07-12, 01:46
με το αζημιωτο.....εχω ασχημα γουστα....:scratchch:cheers::rofl2:

καλως...κανονισε να ερθεις γρηγορα κατω ,γιατι το πουλαω μουλαρι....αχαχαχα...κατσε να δουμε και το οικονομι θεμα ποσο θα στοιχιχουν...

Εδω σε αυτο το σημειο να ευχαριστησω ολα τα παιδια που βοηθησαν , κ βρεθηκε λυση...!!!! Να στε καλα φιλαρακια....:D

sakkunen
11-07-12, 14:00
Για να μην κάνετε άδικα χλμ και καίτε βενζίνη πάρτε ένα τηλ τον Μαρακάκη γιατί το πιθανό σενάριο είναι να μην ασχοληθεί με bilstein.
Αν δεν ασχοληθεί τότε βλέπετε εναλλακτική λύση.

alexanderk
11-07-12, 15:27
Καλησπέρα σε όλους και μην ξεχνάμε ότι πάνω από όλα η υγειά και ύστερα όλα τα υπόλοιπα .
Διαβάζοντας όλα τα post's ξεκίνησα να σκέφτομαι και εγώ περί ανάρτησης(95.000 km) και τελικά (αν και μένω κοντά στον Ζευγώλη) προτίμησα να κάνω ένα τηλεφώνημα στον Μαρακάκη. Μίλησα με τον ίδιο και φτάσαμε στο τέλος στο ποσό :550 ΕΥΡΩ (επισκευή σε ΟΕΜ αμορτισέρ e-46 318ci Cabrio) Από την άλλη σε κοντινό μου μεγάλο service BMW η αλλαγή με τα ίδια γνήσια θα μου κοστίσει 700 με όλα πληρωμένα (τοποθέτηση, ευθυγραμιση )και 2 χρόνια εγγύηση.Με αυτά τα δεδομένα και μέσα στην κρίση δεν είναι πολλά τα 550 για επισκευή διερωτώμαι ;
Περιμένω τις απόψεις σας .

120ihatch
11-07-12, 17:17
Καλησπέρα σε όλους και μην ξεχνάμε ότι πάνω από όλα η υγειά και ύστερα όλα τα υπόλοιπα .
Διαβάζοντας όλα τα post's ξεκίνησα να σκέφτομαι και εγώ περί ανάρτησης(95.000 km) και τελικά (αν και μένω κοντά στον Ζευγώλη) προτίμησα να κάνω ένα τηλεφώνημα στον Μαρακάκη. Μίλησα με τον ίδιο και φτάσαμε στο τέλος στο ποσό :550 ΕΥΡΩ (επισκευή σε ΟΕΜ αμορτισέρ e-46 318ci Cabrio) Από την άλλη σε κοντινό μου μεγάλο service BMW η αλλαγή με τα ίδια γνήσια θα μου κοστίσει 700 με όλα πληρωμένα (τοποθέτηση, ευθυγραμιση )και 2 χρόνια εγγύηση.Με αυτά τα δεδομένα και μέσα στην κρίση δεν είναι πολλά τα 550 για επισκευή διερωτώμαι ;
Περιμένω τις απόψεις σας .




E ρε Jumbo που χρειάζεται σε μερικούς....... :nono:


(γιατί δεν πας σε ένα καλό μαγαζί και να βάλεις τα koni κίτρινα ρυθμιζόμενα τα οποία δεν θα κοστίσουν με τοποθέτηση+ευθυγράμμιση+εγγύηση πάνω από 550ευρώ (δεν ξέρω μήπως λέω και πολλά) - αν θες να σου προτείνω και μαγαζί που κάνει πολύ καλή ευθυγράμμιση, στείλε μου πμ)



-> επίσης πολύ καλή και οικονομική λύση είναι τα sachs είτε σε κανονική σκληρότητα, είτε λίγο πιο ενισχυμένα από τα ΟΕΜ

120ihatch
11-07-12, 17:38
... και τα koni fsd πρέπει να βγαίνουν γύρω στα 700 τοποθετημένα κομπλέ σε κάποιο μαγαζί έξω (δεν χρειάζεται να τα βάλεις στην αντιπροσωπεία- δεν νομίζω να υπάρχει λόγος να πληρώσεις παραπάνω εργατικά, ούτε είναι απαραίτητο ότι θα γίνει καλύτερη δουλειά).

Η τοποθέτηση είναι απλή, να προσέξουν στην ευθυγράμμιση να γίνει σωστά (και να ζητήσεις και εκτύπωση των τελικών τιμών)

zaharias
11-07-12, 18:10
Καλησπέρα σε όλους και μην ξεχνάμε ότι πάνω από όλα η υγειά και ύστερα όλα τα υπόλοιπα .
Διαβάζοντας όλα τα post's ξεκίνησα να σκέφτομαι και εγώ περί ανάρτησης(95.000 km) και τελικά (αν και μένω κοντά στον Ζευγώλη) προτίμησα να κάνω ένα τηλεφώνημα στον Μαρακάκη. Μίλησα με τον ίδιο και φτάσαμε στο τέλος στο ποσό :550 ΕΥΡΩ (επισκευή σε ΟΕΜ αμορτισέρ e-46 318ci Cabrio) Από την άλλη σε κοντινό μου μεγάλο service BMW η αλλαγή με τα ίδια γνήσια θα μου κοστίσει 700 με όλα πληρωμένα (τοποθέτηση, ευθυγραμιση )και 2 χρόνια εγγύηση.Με αυτά τα δεδομένα και μέσα στην κρίση δεν είναι πολλά τα 550 για επισκευή διερωτώμαι ;
Περιμένω τις απόψεις σας .

Για κανε μια ερωτηση και στο Ζευγωλη..

ThaNOS E46coupe
12-07-12, 00:52
παιδια εγω δεν εχω ρωτησει ακόμη. αλλα σαν πολλα μου φαινονται τα 550.00 ζεστα ευρωπουλακια....

LEO328
12-07-12, 06:40
εμενα τα sachs perfomance (πιο ενισχυμενα απο τα sachs για μ-πακ αναρτηση) για εξακυλιδρο ομως (που ειναι πιο ακριβα απο τα αντιστοιχα του τετρακυλινδρου) μου κοστισαν με τοποθετηση-ευθυγραμιση 550ε!οσα ζητησαν του φιλου δηλδ για επισκευη αμορτισερ τετρακυλινδρου!ψαχτειτε παιδια!ο καθενας ζηταει οτι θελει......:sleeping:
υ.γ. στο thhread που σου εβαλα σην αρχη θανο αναφερει ενα παιδι οτι επισκευασε τα bilstein με 180-200ε αν θυμαμαι καλα.στειλτου ενα pm....

tasos.kamv
12-07-12, 08:35
Καλησπέρα σε όλους και μην ξεχνάμε ότι πάνω από όλα η υγειά και ύστερα όλα τα υπόλοιπα .
Διαβάζοντας όλα τα post's ξεκίνησα να σκέφτομαι και εγώ περί ανάρτησης(95.000 km) και τελικά (αν και μένω κοντά στον Ζευγώλη) προτίμησα να κάνω ένα τηλεφώνημα στον Μαρακάκη. Μίλησα με τον ίδιο και φτάσαμε στο τέλος στο ποσό :550 ΕΥΡΩ (επισκευή σε ΟΕΜ αμορτισέρ e-46 318ci Cabrio) Από την άλλη σε κοντινό μου μεγάλο service BMW η αλλαγή με τα ίδια γνήσια θα μου κοστίσει 700 με όλα πληρωμένα (τοποθέτηση, ευθυγραμιση )και 2 χρόνια εγγύηση.Με αυτά τα δεδομένα και μέσα στην κρίση δεν είναι πολλά τα 550 για επισκευή διερωτώμαι ;
Περιμένω τις απόψεις σας .

Βαυαρέ alexanderk συμφωνω απόλυτα μαζί σου!!!! Σίγουρα για no name επισκευή στα αμορτισέρ είναι πολλά τα λεφτά... Βέβαια από την άλλη έχοντας οδηγήσει το εργαλείο του αγαπητού "βλαβ-tronic moderator" - DIM77 ( :D) το απότελεσμα είναι πάρα πολύ καλό!!!!
Αν μπορείς να του κατεβάσεις με πολύ παζάρι και άλλο την τιμή είναι πολύ καλή η επιλογή Μαρακάκη!Να σου πω την αλήθεια εγώ στο 46-άρι μου καλώς ή κακώς δεν προτίμησα τη λύση αυτή... θα δείξει αν έπραξα καλά...
Συμφωνώ και με το LEO28, ψάξου θα βρεις πολύ πράμα...... και φυσικά αυτήν την εποχή όποιο μαγαζί θέλει τα λεφτά ενός καναταλωτή πρέπει να ρίξει πολύ "νερό στο κρασί του"...

ditris
12-07-12, 12:52
παιδια επεσε στα χερια μου μια καλη τετραδα bilstein χοντρομποκαλα απο Ε46 κουπε 318 σαν το δικο μου. Οι μπουκαλες ειναι ε καη κατασταση . Δηλαδη τις ζουπας μεσα κ το εμβολο ξανα βγαινει, αργα αργα μεν αλλα βγαινει. Δεν εχουν ξερσει λαδια. Οταν ηταν στο αμαξι εδειχναν οτι θελουν αλλαγη. ζητησα απο το φιλο μου να μου τα δωσει.
Ερωτησεις :
1.αξιζει η επισκευη τους?
2. Εχουμε συνεργειο δικο μας που να κανει αναγομωση?
3,ποσο θα στοιχισει στο περιπου.
4.δουλεια σωστη θα γινει?

Τι προτεινει η παρεα?
Θάνο εγώ θα προτείνω κάτι και οικονομικό και στα εργοστασιακά "στάνταρ" και "κατάλληλο" για τους ελληνικούς "καρόδρομους".Λοιπόν προτείνω sachs ή boge.
-->Στην μεν sachs οι επιλογές είναι 2(παλιότερα υπήρχε και το μοντελο performance..που ήταν ουσιαστικά η "mpack" αλλα πλέον καταργηθηκε)...και είναι τα super turing και τα advantage.Τα super turing είναι μαλακά αμορτισερ σαν τα στοκ αμορτισερ των απλων Ε46 ci.Τα advantage είναι πιο σκληρα...κατι ενδιαμεσο απο τα καταργημενα performance και τα super turing.Σκεψου σαν τα sport suspension settings που εβγαζε η bmw σαν εξοπλισμό και πουταν ουτε μαλακα αλλα ούτε και mpack. Θα τα βρεις περιπου στα 270 ευρώ + 70-80 ευρώ για περαστικά(συμπεριλαμβανομενης ευθυγραμμισης)....
Απο τα boge υπάρχουν πάλι 2 μοντέλα τα automatic(είναι τα μαλακα σαν τα στοκ αμορτισερ και τα αντιστοιχα των super turing της sachs) και τα turbo(είναι πιο σκληρα απο τα στοκ αμορτισερ και τα αντιστοιχα των advantage της sachs).
Εγω συνιστώ αυτά. Θα τα βρεις περιπου στα 260 ευρώ + 70-80 ευρώ για περαστικά(συμπεριλαμβανομενης ευθυγραμμισης)....
Y.Γ 1)τα αμορτισερ της boge αυτά(turbo) είναι κατα τις γνωμες πολλών πελατων λιγο καλυτερα απο τα αντιστοιχα της sachs(advantage)..και λίγο πιο φτηνα.Απλα το ονομα τους δεν ταχει κανει τοσο γνωστα και φυσικα η ελλειπης σκοπιμη? ελλειψη διαφημισης παρολο που ενα ειναι το εργοστασιο boge-sachs......
2)Αν θελεις και χαμηλωμα ελατηρια 3,5cm της eibach(τα 5cm είναι too much) με εξτρα κοστος 180 ευρω.Υπαρχει οικονομικοτερα φυσικα και η λυση(δεν την πολυπροτεινω αλλα οπως αγαπας) κοψιματος(περι τα 3cm) των μπροστα μονο σουστων(ελατηρια!) διοτι το πισω μερος ειναι ετσι κ αλλιως πιο χαμηλο και το μπροστα μερος ειναι ψηλοτερο(αρα μεγαλυτερη αποσταση ελαστικου-φτερου).Το αποτελεσμα σε συνδυασμο με τις 18ρες σου θα δειχνει πολυ ωραιο και μονο ανυπαρκτοι ψυχολογικοι λογοι(διοτι πρακτικα δεν τιθεται κ τοσο ζητημα..μην πω καθολου με αυτα που λενε!) θα σε φοβιζουν απο τα κομμενα ελατηρια....
3) Θα διαβασει ο Dim περι κοψιμο στα ελατηρια και δικαιως θα με βριζει!!!!!!!
Εγω εδωσα επιλογες εσύ αποφασιζεις....αναλογα την τσεπη σου και τα θελω σου.....

6ylinder
12-07-12, 13:06
Makos τα boge turbo όμως δεν παίρνουν χαμήλωμα νομίζω

LEO328
12-07-12, 13:21
Makos τα boge turbo όμως δεν παίρνουν χαμήλωμα νομίζω

τα sachs advatage m-technik (ειδικη εκδοση για σπορ αναρτηση) ειναι για 2 ποντους χαμηλωμα οποτε περνουν ανετα 3ποντο ελατηριο.εμενα αυτα θα ειναι τα επομενα μου μιας και τα perfomance λιγο δυσκολο να τα ξαναπετυχω.και η τιμη ειναι παρα πολυ καλη.για το δικο μου π.χ. βγαινουν 4αδα 350-370ε!οτι πρεπει για τους ελληνικους δρομους με ενα μ-πακ ελατηριο η' τριποντο αναλογα.ειναι τα πιο value for money για μενα και το υποραφω...
νομιζω οτι και τα boge turbo προοριζονται για σπορ αναρτηση οποτε και αυτα παιρνουν μεχρι τριποντο ελατηριο γιατι ειναι πιο ενισχυμενα απο τα απλα boge.....

rapid_fast
12-07-12, 13:21
Λύστε μου μια απορία, γιατί έχω πραγματικά απορία...
(μαλακά το είπα, παραδέχεστε???)
Αλλάζω αμορτισέρ..
Γιατί πρέπει να κάνω ευθυγράμμιση??????????????????
ΓΙΑΤΙ?
(Δεν λέμε οτι κάπου σκάλωσα το ψαλίδι,και για να αποφύγω την πρόωρη αλλαγή, αλλάζω την ευθυγράμμιση προσωρινά, μιλάμε για ένα όχημα που δεν έχει πρόβλημα, και απλά αλλάζει αμορτισέρ..)

LEO328
12-07-12, 13:25
Λύστε μου μια απορία, γιατί έχω πραγματικά απορία...
(μαλακά το είπα, παραδέχεστε???)
Αλλάζω αμορτισέρ..
Γιατί πρέπει να κάνω ευθυγράμμιση??????????????????
ΓΙΑΤΙ?
(Δεν λέμε οτι κάπου σκάλωσα το ψαλίδι,και για να αποφύγω την πρόωρη αλλαγή, αλλάζω την ευθυγράμμιση προσωρινά, μιλάμε για ένα όχημα που δεν έχει πρόβλημα, και απλά αλλάζει αμορτισέρ..)

γιατι οταν εγω το δοκιμασα το αμαξι μετα απο ξυλωμα-επανατοποθετηση αναρτησης πηγαινε σαν μεθυσμενο.....χαχαχα το τιμονι ειχε παει για τσαι...οταν εκανα ευθυγραμιση ηρθε στα ισα του....
υ.γ. εγω λεω αυτο που ειδα...τωρα το πως και γιατι δεν ξερω....
κανε μια τοποθετηση παναγιωτη επι του θεματος παρακαλω ετσι εγκυκλοπαιδικα...:friday:

ditris
12-07-12, 13:33
Λύστε μου μια απορία.....
Αλλάζω αμορτισέρ..
Γιατί πρέπει να κάνω ευθυγράμμιση??????????????????
ΓΙΑΤΙ?
......μιλάμε για ένα όχημα που δεν έχει πρόβλημα, και απλά αλλάζει αμορτισέρ..)
Παναγιώτη έχεις απόλυτο δίκιο.Με αλλαγη αμορτισερ κ εφοσον το αμαξι δεν εχει προβλημα δεν χρειαζεται ευθυγραμμιση.Μου τοχε πει και ο μηχανικος μου.Μαλλον οι αμορτισεραδες το αναφερουν επιτηδες στους κατοχους π.χ Ε46 γ να ψαρωνουν και να δινουν εξτρα χρηματα.......εκτος κ αν θελουν ναναι 100% σιγουροι πως ενα αμαξι φευγοντας απο το καταστημα τους πρεπει ναναι ευθυγραμμισμενο σωστα μιας κ δεν γνωριζουν το παρελθον "του' κ θελουν ναναι τυπικοι...........και σωστοι επαγγελματιες...

BMW Power
12-07-12, 13:36
Για να πηγαίνεις ίσια με το τιμόνι ευθεία.
(Θα γίνω rapid)

ditris
12-07-12, 13:38
Makos τα boge turbo όμως δεν παίρνουν χαμήλωμα νομίζω
το θεμα δεν είναι πως δεν "παιρνουν" χαμηλωμα..μιας κ ακομη κ στα πιο απλα-μαλακα αμορτισερ μπαινουν 3ποντα ελατηρια χαμηλωματος.Το θεμα εγκειται στο αν ενα αμορτισερ δεν ειναι σχεδιασμενο για συνδυασμο με ελατηρια χαμηλωματος(3ποντα εν προκειμενω) θα ζοριζεται καταπονουμενο με δυναμεις θλιψης(οντας "ζουπηγμενο" απο το ελατηριο) κια άρα θα μειωθει κατα πολυ η διαρκεια ζωης του!
Τα boge turbo ως σπορ αμορτισερ όπως είπε κ ο Λεωνιδας πρεπει να συνδυαζονται με 3ποντα ελατηρια..........

rapid_fast
12-07-12, 13:42
Παναγιώτη έχεις απόλυτο δίκιο.Με αλλαγη αμορτισερ κ εφοσον το αμαξι δεν εχει προβλημα δεν χρειαζεται ευθυγραμμιση.Μου τοχε πει και ο μηχανικος μου.Μαλλον οι αμορτισεραδες το αναφερουν επιτηδες στους κατοχους π.χ Ε46 γ να ψαρωνουν και να δινουν εξτρα χρηματα.......εκτος κ αν θελουν ναναι 100% σιγουροι πως ενα αμαξι φευγοντας απο το καταστημα τους πρεπει ναναι ευθυγραμμισμενο σωστα μιας κ δεν γνωριζουν το παρελθον "του' κ θελουν ναναι τυπικοι...........και σωστοι επαγγελματιες...

Για να πηγαίνεις ίσια με το τιμόνι ευθεία.
(Θα γίνω rapid)
Ναι, θα πώς και στους 2 σας... Το αποδέχομαι...
ΠΟΙΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙ ΑΕΡΑ ΣΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ
ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ???
ΚΑΝΕΙΣ....
(με πιάνει κανείς, η απλά μονολογώ σαν τους τρελούς???)

ditris
12-07-12, 13:51
Ναι, θα πώς και στους 2 σας... Το αποδέχομαι...
ΠΟΙΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙ ΑΕΡΑ ΣΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ
ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ???
ΚΑΝΕΙΣ....
(με πιάνει κανείς, η απλά μονολογώ σαν τους τρελούς???)
έχεις απόλυτο δίκιο!
Παντως η πλειοψηφια οπτικα φαινονται σωστοι επαγγελματιες στα ματια των πελατων(ακομη και ψιλοψαγμενων) αλλα αντικειμενικα για τους ψαγμενους κ γνωστες πελατες (κ πρακτικα εκτος απο αντικειμενικα)βλεπουν τον πελατη ως ευρω και κινουνται βαση της τσεπης τους.........γιαυτο προτεινουν ευθυγραμμιση που πολλες φορες γινεται και οι τιμες συγκλισης-αποκλισης,καστερ κτλ αλλοιωνονται παρα φτιαχνονται...απλα ο κοσμος νομιζει επειδη παει το τιμονι ευθεια(κ ειναι κ στην ευθεια!) ολα οκ............

tasos.kamv
12-07-12, 13:53
Ναι, θα πώς και στους 2 σας... Το αποδέχομαι...
ΠΟΙΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙ ΑΕΡΑ ΣΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ
ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ???
ΚΑΝΕΙΣ....
(με πιάνει κανείς, η απλά μονολογώ σαν τους τρελούς???)

πες τα rapid.....
Πραγματικά κανείς...!!!!!!!!!!!!!!! :rofl2:

120ihatch
12-07-12, 13:54
Αν έχεις χαμηλώσει, βάλε ένα σετάκι koni str.t (koni street).
^Αυτά δεν στα προτείνω χωρίς χαμήλωμα

Τα koni str.t θα σου κοστίσουν περίπου 320ευρώ τοποθετημένα+ευθυγραμμισμένα (έχουν εγγύηση εφ όρου ζωής)
Η καλύτερη λύση ελατηρίων για το αυτοκίνητό σου είναι τα 3ποντα MAD τα οποία είναι πιο ενισχυμένα (από τα κάπως παιγμένα) εργοστασιακά και χαμηλώνουν στην πράξη 2 εκατοστά εμπρός-πίσω - ταυτόχρονα, τα MAD είναι πιο μαλακά από HR και EIBACH με αποτέλεσμα να είναι πιο άνετα στους ελληνικούς δρόμους.

Το παραπάνω σετ μπορεί να είναι στο αμάξι σου με (περίπου) 500 ευρώ κομπλέ (με φπα, τοποθέτηση, ευθυγράμμιση, εγγύηση).

*οι τιμές είναι στο περίπου- ρώτα αν θες κάποιο κατάστημα για να μαθεις ακριβώς πόσο κάνουν.


-> αν το βάλει κάποιος, ας γραψει και εντυπώσεις αφού πρώτα αφήσει να περάσουν 100-200χλμ για να στρώσει το σύνολο

ΥΓ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ Η ΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ
Υγ2. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ - ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΛΙΓΑΚΙ ΤΟ ΣΕΤ ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ

ditris
12-07-12, 14:34
Αν έχεις χαμηλώσει, βάλε ένα σετάκι koni str.t (koni street).
^Αυτά δεν στα προτείνω χωρίς χαμήλωμα

Τα koni str.t θα σου κοστίσουν περίπου 320ευρώ τοποθετημένα+ευθυγραμμισμένα (έχουν εγγύηση εφ όρου ζωής)..........




Εννοείς τα koni street?Τα πορτοκαλί?

Υ.Γ 1)Φιλε εσυ τετοιο συνδυασμο αμορτισερ-ελατηρια φορας στο δικο σου?
2) Εχω ακούσει ότι τα koni είναι τα μονα αμορτισερ τα οποια επισκευαζονται κ επισημα απο την koni!Το κοστος επισκευης ειναι 60Ε/αμορτισερ.....

Dim77
12-07-12, 15:14
Ναι, θα πώς και στους 2 σας... Το αποδέχομαι...
ΠΟΙΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙ ΑΕΡΑ ΣΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ
ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ???
ΚΑΝΕΙΣ....
(με πιάνει κανείς, η απλά μονολογώ σαν τους τρελούς???)

Εκεί που πάω, πάντως μου βάζουν αέρα πριν την ευθυγράμμιση.
Και όταν έχεις λύσει γόνατα και ψαλίδια, καλό είναι να κάνεις ευθυγράμμιση, όταν τα συνδέεισ.

Το ότι δεν αντιλαμβανόταν κάποιος πριν την αλλαγή αμορτισέρ ότι έχει χαθεί λίγο η ρύθμιση δε σημαίνει ότι δεν είναι σωστό να την κοιτάξεις.

rapid_fast
12-07-12, 15:25
Εκεί που πάω, πάντως μου βάζουν αέρα πριν την ευθυγράμμιση.
Και όταν έχεις λύσει γόνατα και ψαλίδια, καλό είναι να κάνεις ευθυγράμμιση, όταν τα συνδέεισ.

Το ότι δεν αντιλαμβανόταν κάποιος πριν την αλλαγή αμορτισέρ ότι έχει χαθεί λίγο η ρύθμιση δε σημαίνει ότι δεν είναι σωστό να την κοιτάξεις.

Ναι, αν λύσεις γόνατο, ή ψαλίδι, λογικό είναι να έχεις αλλάξει τη γεωμετρία.
Με τη σωστή ροπή σύσφιξης, κάθε φορά το αποτέλεσμα της απόστασης είναι διαφορετικό,
μιας και αδυνατίζει ο ελαστικός σύνδεσμος, ή το πάσο απο τη βίδα ξεκινάει απο διαφορετικές
μοίρες..
Δεν λέω να μην κοιτάμε την ευθυγράμμιση..
Άλλωστε το παραδέχεσαι.. έχει ήδη αλλάξει η ευθυγράμμιση, η αλλαγή αμορτισέρ σου
δίνει την ευκαιρία να ελέγξεις κάτι που έπρεπε να κάνεις, αλλά δεν το έκανες...
Εκει είναι το κλειδί..
Δεν είναι η αλλαγή αμορτισέρ που απαιτεί την ευθυγράμμιση...

120ihatch
12-07-12, 16:30
Εννοείς τα koni street?Τα πορτοκαλί?

Υ.Γ 1)Φιλε εσυ τετοιο συνδυασμο αμορτισερ-ελατηρια φορας στο δικο σου?
2) Εχω ακούσει ότι τα koni είναι τα μονα αμορτισερ τα οποια επισκευαζονται κ επισημα απο την koni!Το κοστος επισκευης ειναι 60Ε/αμορτισερ.....


Nαι, τα πορτοκαλί...

1. Φίλε, αυτός ήταν ένας πολύ καλός συνδυασμός μετά από αρκετές αλλαγές στην ανάρτηση, δοκιμές σε επαρχιακό+εθνική και... αρκετές ευθυγραμμίσεις...

2. 60ευρώ/αμορτισέρ είναι μια λογική τιμή. δεν ξέρω όμως αν στα επισκευάζει η ίδια η εταιρία.

Υ.Γ. αν κάποιος βάλει τον συνδυασμό Koni str.t + MAD 3cm και κάνει ευθυγράμμιση (μετά από μερικά χιλιόμετρα οδήγησης) και τα αφήσει να δουλέψουν για καμιά 100αρια-200 χιλιόμετρα (απαραίτητο να δουλέψουν λίγο καθώς θα είναι ολοκαίνουργια)... ας γράψει μετά εντυπώσεις.... ας μας πει τι τόπο έπιασαν τα 500 ευρώ του...


Προσοχή: δεν προτείνω την αλλαγή μόνο των αμορτισέρ, επειδή φαίνεται να δουλεύουν σωστά με λίγο πιο ενισχυμένα και χαμηλότερα ελατήρια από τα εργοστασιακά - και τα MAD έδεσαν τέλεια.