PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα με σβήσιμο στην πορεία


Fotislol
22-07-12, 20:32
Καλησπέρα,
Έχω ένα πρόβλημα με τον κινητήρα μου που το παρουσίασε το τελευτέο διάστημα. Στην πορεία και εκεί που οδηγώ κανονικά, βγάζοντας την ταχύτητα δεν μπορεί να κρατήσει ρελαντί. Οπότε ξαναβάζω ταχύτητα μέσα για να ξαναπάρει ο κινητήρας, μερικές φορές πέρνει μερικές όχι. Στις περιπτώσεις που δεν έπερνε πρέπει να γυρίσω τον διακόπτη στο μηδέν και ύστερα να το ξαναβάλω μπροστά. Θέλω να σημειώσω πως το μοντέλο του κινητήρα μου είναι Ν40Β16 (Ε46 1.6). Δεν δοκίμασα να έχω το air condition ανοιχτό σε κάποια διαδρομή μου για να δώ αν συμβένει το ίδιο (μήπως και δεν παρουσιάσει κανένα πρόβλημα επείδη ανεβάζει ρελαντί από μόνο του). Το ρελαντί μου είναι στις 600 στροφές περιπού και μερικές φορές παίζει κάτι ψιλά πάνω κάτω. Επίσης κάποιες άλλες φορές όταν βγάζω την ταχύτητα στην πορεία το ρελαντί πέφτει στις 300-400-500 και με το ζόρι κρατάει.

Υπάρχει κάποιος που να ξέρει από που προέρχεται το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα σπαστικό και επικύνδηνο όταν γίνεται πορεία και ειδικά πάνω στην εγνατία.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και σηγνώμη για τα ορθογραφικά μου λάθη.

rapid_fast
22-07-12, 21:23
Δεν υπάρχει περίπτωση, να κινείται το όχημα, και να μην παίρνει μπρός
με ταχύτητα.
Αισθητήρα στροφάλου έχεις αλλάξει??

teo21
22-07-12, 23:41
Άστο να τσουλήσει με 20 χιλιόμετρα, βγάλε ταχύτητα και ακινητοποίησέ το σιγά σιγά. Σταθεροποιείται το ρελαντί όταν σταματήσει?

120ihatch
23-07-12, 00:56
Καλησπέρα,
Έχω ένα πρόβλημα με τον κινητήρα μου που το παρουσίασε το τελευτέο διάστημα. Στην πορεία και εκεί που οδηγώ κανονικά, βγάζοντας την ταχύτητα δεν μπορεί να κρατήσει ρελαντί. Οπότε ξαναβάζω ταχύτητα μέσα για να ξαναπάρει ο κινητήρας, μερικές φορές πέρνει μερικές όχι. Στις περιπτώσεις που δεν έπερνε πρέπει να γυρίσω τον διακόπτη στο μηδέν και ύστερα να το ξαναβάλω μπροστά. Θέλω να σημειώσω πως το μοντέλο του κινητήρα μου είναι Ν40Β16 (Ε46 1.6). Δεν δοκίμασα να έχω το air condition ανοιχτό σε κάποια διαδρομή μου για να δώ αν συμβένει το ίδιο (μήπως και δεν παρουσιάσει κανένα πρόβλημα επείδη ανεβάζει ρελαντί από μόνο του). Το ρελαντί μου είναι στις 600 στροφές περιπού και μερικές φορές παίζει κάτι ψιλά πάνω κάτω. Επίσης κάποιες άλλες φορές όταν βγάζω την ταχύτητα στην πορεία το ρελαντί πέφτει στις 300-400-500 και με το ζόρι κρατάει.

Υπάρχει κάποιος που να ξέρει από που προέρχεται το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα σπαστικό και επικύνδηνο όταν γίνεται πορεία και ειδικά πάνω στην εγνατία.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και σηγνώμη για τα ορθογραφικά μου λάθη.



Τσέκαρε καταλύτη και εξάτμιση μήπως στον καταλύτη έχει σπάσει το κεραμικό ή κάποιο διάφραγμα στην εξάτμιση.

Fotislol
23-07-12, 12:01
Δεν υπάρχει περίπτωση, να κινείται το όχημα, και να μην παίρνει μπρός
με ταχύτητα.
Αισθητήρα στροφάλου έχεις αλλάξει??

Ναι συγνώμη παίρνει πάντα εγώ μπερδέφτικα. Αισθητήρα στροφάλου είχα αλλάξει πριν από 5000km γιατί είχα ένα παρόμοιο θέμα, όταν ζεστονόταν ο κινητήρας έσβηνε. Τώρα όμως όλα λειτουργούν σωστά και υπάρχει θέμα με το ρελαντί. Δηλαδή όταν ο κινητήρας έχει στροφές και πορεία, βγάζοντας την ταχύτητα σβήνει. Δεν μπορεί να κρατήσει ρελαντί....

rapid_fast
23-07-12, 13:22
Ναι συγνώμη παίρνει πάντα εγώ μπερδέφτικα. Αισθητήρα στροφάλου είχα αλλάξει πριν από 5000km γιατί είχα ένα παρόμοιο θέμα, όταν ζεστονόταν ο κινητήρας έσβηνε. Τώρα όμως όλα λειτουργούν σωστά και υπάρχει θέμα με το ρελαντί. Δηλαδή όταν ο κινητήρας έχει στροφές και πορεία, βγάζοντας την ταχύτητα σβήνει. Δεν μπορεί να κρατήσει ρελαντί....
Οκ, είμαστε σε καλό δρόμο..
Μάλλον ρουφάς αέρα ή έχεις ΜΑΦ χαλασμένο.. δώσε μου λίγες ώρες να ξεμπλέξω απο τη δουλειά, και θα σου απαντήσω εκτενώς το βράδυ

Fotislol
23-07-12, 16:10
Οκ, είμαστε σε καλό δρόμο..
Μάλλον ρουφάς αέρα ή έχεις ΜΑΦ χαλασμένο.. δώσε μου λίγες ώρες να ξεμπλέξω απο τη δουλειά, και θα σου απαντήσω εκτενώς το βράδυ

Ευχαριστώ πολύ φίλος, περιμένω νέα σου.

rapid_fast
24-07-12, 15:40
Έλεγα λοιπόν οτι έχεις θέμα στην εισαγωγή του αέρα,
ή στο μαφ..
Για να έχουμε ακριβή δεδομένα, πρέπει να κάνεις μέτρηση καυσαερίων στο αυτοκίνητο
και να δούμε αν τα καυσαέρια μας, υποδεικνύουν πλούσιο ή φτωχό μείγμα.
Απο εκεί θα καταλάβουμε τι συμβαίνει.
Ειναι συνηθισμένο, όταν υπάρχει κάποια τρύπα σε κολάρο υποπίεσης,
να έχουμε περισσότερο οξυγόνο απο όσο νομίζουμε, να προσπαθεί ο εγκέφαλος να
διορθώσει μέσω λ με μείωση καυσίμου, και να καταλήγουμε σε χαμηλό ρελαντί..
Το ίδιο μπορεί να συμβεί και με χαλασμένο το ΜΑΦ..
Άλλες πηγές ίδιου προβλήματος είναι ο βουλωμένος καταλύτης,
και τα βουλωμένα μπέκ (αλλά όχι όλα και όχι ισόποσα...)
Αυτά πάντα, με δεδομένο ότι το διαγνωστικό δεν σου βγάζει κάποια άλλη ενεργή βλαβη..

Fotislol
24-07-12, 16:13
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου. Οπότε για αρχή προτείνεις να περάσω το αμάξι από ένα διαγνωστικό της BMW (GT1) για να έχω μια πλήρη εικόνα του προβλήματος μου?

LefterisK
29-05-13, 13:47
εψαξα και βρηκα αυτο το θρεντ ως πιο σχετικο σχετικα με ενα προβλημα που παρουσιαζει το αμαξι ενος θειου μου

το μοντελο ειναι το Ε36 318ις 12/94 (1.8-140 Μ42) (πραγματικα ενα πανεμορφο αυτοκινητο, το πρωτο αμαξι που με εκανε να μην θελω να το παρκαρω στο σπιτι, με την ευκολια που οδηγειται σε αναποδα κλπ και την ελαφροτητα του που νιωθεις στο δρομο! αγαπημενο, μακαρι να εβγαινε παλι το ιδιο μοντελο με την ασφαλεια των σημερινων Ε9χ και την ελαφροτητα της Ε36)

λογω αποστασης μιλησαμε τηλεφωνικα 1-2 λεπτα και μου ειπε οτι εδω και αρκετες βδομαδες ενω κινειται στο δρομο βυθιζονται οι στροφες και σβηνει ξαφνικα
μου ειπε οτι ηδη επισκεφτηκε ηλεκτρολογο (δυστυχως οχι εξειδικευμενο) και οτι το διαγνωστικο δεν βγαζει τιποτα
εχει αλλαξει καταλυτη, αισθητηρα "λ" , αισθητηρα στροφαλου και αντλια καυσιμου (απ'οτι καταλαβαινω βρηκαν πελατη και τον αρχισαν αφου ειδικα για την αντλια τον ρωτησα αν αφησαν το αμαξι να κατσει ενα μερονυχτο και αν μετρησαν πιεση το πρωι κ μου ειπε οχι...)
τον ρωτησα αν του σβηνει σε αναμονη μπροστα απο φαναρι ή μεσα σε κινηση και μου ειπε οχι γιατι αν του ειχε τυχει κατι τετοιο θα το θυμοταν (αν κ δεν τον ακουσα κ 100% σιγουρο, ειναι κ μεγαλης ηλικιας...)
του υποσχεθηκα οτι θα το ψαξω μεσω του φορουμ και την επομενη φορα καλυτερα να παει στο εξειδικευμενο συνεργειο που πηγαινα κ εγω

παρακαλω τα φωτα σας

ziaba
29-05-13, 15:50
μαλλον δε κανει καλη επαφη η φισα (στ φωτο τ δειχνει με κιτρινο βελακι) ισως θελει καθαρισμα με σπρευ επαφων ή τα πεξε τελειως ο μετρητης μαζας αερα
http://i1036.photobucket.com/albums/a441/JBar126/Airbox%20Removal%20and%20Debaffle/034.jpg

LefterisK
02-07-13, 20:05
δεν εχω αναφερει κατι σχετικα με το προβλημα της Ε36 318ις του θειου μου γιατι ακομα αποσο γνωριζω δεν εχει διορθωθει.
στην τελευταια επικοινωνια μας μου διευκρινησε οτι μηχανολογικα εχουν αλλαχθει ολα τα πιθανα ανταλλακτικα. του ειπα να δοκιμασει κ στο εξειδικευμενο που πηγαινα κ εγω οταν ημουν ελλαδα. το αμαξι ακομα ενω κινειται στην πορεια κανονικα ξαφνικα σβηνει (με ταχυτητα μεσα παρακαλω κ φορτιο στο γκαζι) κ αλλοτε μιζαρει ο θειος κ παιρνει αλλοτε δεν παιρνει με τιποτα κ σιγα σιγα το παει στην ακρη του δρομου..μ ειπε οτι εχει αλλαξει δυναμο (κ μπαταρια)

rapid_fast
02-07-13, 21:50
δεν εχω αναφερει κατι σχετικα με το προβλημα της Ε36 318ις του θειου μου γιατι ακομα αποσο γνωριζω δεν εχει διορθωθει.
στην τελευταια επικοινωνια μας μου διευκρινησε οτι μηχανολογικα εχουν αλλαχθει ολα τα πιθανα ανταλλακτικα. του ειπα να δοκιμασει κ στο εξειδικευμενο που πηγαινα κ εγω οταν ημουν ελλαδα. το αμαξι ακομα ενω κινειται στην πορεια κανονικα ξαφνικα σβηνει (με ταχυτητα μεσα παρακαλω κ φορτιο στο γκαζι) κ αλλοτε μιζαρει ο θειος κ παιρνει αλλοτε δεν παιρνει με τιποτα κ σιγα σιγα το παει στην ακρη του δρομου..μ ειπε οτι εχει αλλαξει δυναμο (κ μπαταρια)
Ας αλλάξει το ρελέ αντλίας βενζίνης...

LefterisK
07-11-13, 12:09
ανανεωνω μιας κ το προβλημα φαινεται οτι λυθηκε αυτες τις μερες.
το αυτοκινητο (318ις κουπε 12/94) τον αφηνε καθημερινα και συνεχεια και αποφασισε να το παει σε μεγαλο επισημο αντιπροσωπο στην αθηνα ο οποιος το κρατησε 3 μερες (μαλιστα του προσφεραν κ ενα μινι ως αυτοκινητο αντικαταστασης) χωρις ομως να βρει το προβλημα, λεγοντας οτι το αμαξι ειναι οκ...το καλο ειναι οτι δεν ζητησε χρηματα (εδω δεν νοειται να το ψαξουν χωρις να σταζεις την εργατοωρα αδρα..ειτε ειναι αντιπροσωπος ειτε ειναι ο indy της γειτονιας σου και μαλιστα οσες μερες κι αν χρειαστει, ακομα κι αν δεν βρουν την λυση)
του ειχα προτεινει να παει κ σε εξειδικευμενο που εγω ημουν απολυτα ικανοποιημενος κ απο δουλεια κ απο τιμες. τελικα το αμαξι το κοιταξε ενας ηλεκτρολογος (αποτι καταλαβα οχι ειδικευμενος σε bmw) και οπως το εψαχνε ειδε οτι ειναι ο εγκεφαλος του. το διαγνωστικο δεν εδειχνε τιποτα παντως. τον αλλαξε με μεταχειρισμενο και πλεον δουλευει ρολοι το αμαξι. δεν γνωριζω περισσοτερα γιατι μιλησαμε τηλ για λιγο απλα ηθελα να το αναφερω εδω μιας κ ειχα ζητησει κ τη βοηθεια των μελων μας. ο θειος δυστυχως εσκασε πολλα λεφτα κ μερικα κακως (π.χ. του ειχαν αλλαξει την αντλια καυσιμου χωρις να μετρησουν πιεση το πρωι δλδ ημαρτον) μεχρι να βρει μια ακρη.

skouros1
01-11-23, 14:42
Καλησπέρα,
Έχω ένα πρόβλημα με τον κινητήρα μου που το παρουσίασε το τελευτέο διάστημα. Στην πορεία και εκεί που οδηγώ κανονικά, βγάζοντας την ταχύτητα δεν μπορεί να κρατήσει ρελαντί. Οπότε ξαναβάζω ταχύτητα μέσα για να ξαναπάρει ο κινητήρας, μερικές φορές πέρνει μερικές όχι. Στις περιπτώσεις που δεν έπερνε πρέπει να γυρίσω τον διακόπτη στο μηδέν και ύστερα να το ξαναβάλω μπροστά. Θέλω να σημειώσω πως το μοντέλο του κινητήρα μου είναι Ν40Β16 (Ε46 1.6). Δεν δοκίμασα να έχω το air condition ανοιχτό σε κάποια διαδρομή μου για να δώ αν συμβένει το ίδιο (μήπως και δεν παρουσιάσει κανένα πρόβλημα επείδη ανεβάζει ρελαντί από μόνο του). Το ρελαντί μου είναι στις 600 στροφές περιπού και μερικές φορές παίζει κάτι ψιλά πάνω κάτω. Επίσης κάποιες άλλες φορές όταν βγάζω την ταχύτητα στην πορεία το ρελαντί πέφτει στις 300-400-500 και με το ζόρι κρατάει.

Υπάρχει κάποιος που να ξέρει από που προέρχεται το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα σπαστικό και επικύνδηνο όταν γίνεται πορεία και ειδικά πάνω στην εγνατία.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και σηγνώμη για τα ορθογραφικά μου λάθη.


Καλησπερα,
εχω ακριβως το ιδιο προβλημα μετα απο γενικο service. Το διαγνωστικο εδειχνε εναν απο τους 4 πολλαπλασιαστες ο οποιος αλλαχτηκε. Δεν εφτιαξε το αυτοκινητο τελικα.. αλλαχτηκε και ο μαφ.. τιποτα.. εχετε βρει τι εφταιγε?

tacos
14-11-23, 05:02
Το γραφει.Ηταν η ECU.

tacos
14-11-23, 05:03
Καλησπερα,
εχω ακριβως το ιδιο προβλημα μετα απο γενικο service. Το διαγνωστικο εδειχνε εναν απο τους 4 πολλαπλασιαστες ο οποιος αλλαχτηκε. Δεν εφτιαξε το αυτοκινητο τελικα.. αλλαχτηκε και ο μαφ.. τιποτα.. εχετε βρει τι εφταιγε?

To γραφει,ηταν η ECU.