PDA

Επιστροφή στο Forum : γιατι ???μια γενικη ερωτηση


leonidaskal
24-07-12, 22:14
διαβαζω στα διαφορα θεματα κατα καιρους πολλα και διαφορα για τα z3
παλιωσε λεει το ζ3 και θελει αναβαθμισεις :ices_ange καλα παλιωνουν τα ζ3 σε στυλ εννοω
ενα ζ3 θα ειναι παντα ενα ζ3 οτι και να το κανεις
εχω λοιπον τις εξης αποριες
1.γιατι πρεπει να πεταξω ενα σορο χρηματα για ενα μπλοκε διαφορικο οταν δεν εχω το μοτερ για να το απολαυσω και λεω για μοτερ με αλογακια καλα
2.γιατι για τον ιδιο λογο θα πρεπει να δεσω θολους να αλλαξω συνεμπλοκ,,ακρομπαρα,σωληνακια και καθε ειδους π@π@ρι@ αφου δεν κατεχω 200 φοραδουλες γιατι και 150 να ειχα τετοια πραγματα δεν τα χρειαζομαι
3.γιατι πρεπει να δεσω το γαιδαρο μου με καραβισια αλυσιδα αφου μια χαρα δεμενος ειναι και με το σχοινι που εχω .:jester:
4.γιατι καθε φορα που σκεφτομαι τετοια πραγματα και μετατροπες αισθανομαι τον καγκουρα τον saxorallo να προσπαθει να παρει μια θεση στην ζωη μου που ποτε δεν ειχε
5.γιατι ο ελληναρας πρεπει να κανει ολα αυτα που δεν εκανε ο γερμανος κατασκευαστης του μηπως ξερει την δουλεια πιο καλα απο μια τεραστια εταιρεια σαν την bmw
6.γιατι δεν ξεκιναει σχεδον κανεις απο ενα ωραιο μοτερακι και μετα ολα τα αλλα.και ακομη και αν κανει τα παντα παλι εν ζ3 δεν θα εχει.
7.γιατι να κανω το ζετακι μου ενα ζετακι που δεν θα ειναι ζετακι με χρηματα που θα επερνα ενα πιο καλο καλο αοτοκινητο απο το ζετακι και να εχω το ζετακι ενα πραγματικο original ζετακι και να το απολαυμβανω για το λογο που φταχτηκε απο ανθρωπους που ξερουν την δουλεια τους καλητερα απο τον καθε ελληναρα
δεν θα βαλω μεσα στις αποριες μου αισθητικες επεμβασεις μεχρι ενα οριο φυσικα

E36-Hartge
24-07-12, 22:56
Με αυτή τη λογική γιατί το ρίχνουμε και κανένα νεράκι από την στιγμή που είτε καθαρό είτε βρώμικο πάλι το ίδιο θα είναι.
Η το να βάλω μεγαλύτερη μπαταρία δεν υπάρχει λόγος μιας και με τη μικρότερη θα κάνω την δουλειά μου.

Φαντάζομαι πως με όλα αυτα δεν κάνεις απόλυτα κακό αλλά ένα καλύτερο αυτοκίνητο.
Ο Γερμανός π.χ που ανεφερες σίγουρα τα ξέρει όλα αυτα αλλά αν έκανε ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα είχε τρελο κοστολόγιο.

Πάντως πέρα από όλα αυτα πιστεύω πως είναι αυτό το μικρόβιο που πολλές φορές μας κάνει να βάζουμε πράγματα που ίσως και να μη χρειάζονται.

Φιλικα πάντα όλα αυτα.

leonidaskal
24-07-12, 23:08
το επιασες πολυ light το θεμα
για αυτα που λες και εγω μαζι σου για τα παραπερα αναφερομαι

Stunt Mike
24-07-12, 23:39
Εγω προσωπικα παντως δεν καταλαβα τον λογο που εθεσες ολα αυτα τα ερωτηματα....Θες να κραξεις αυτους που φτιαχνουν το Ζετακι τους??Εχεις μετανοιωσει που το πηρες??Σε πιεσε κανενας ν'αλλαξεις ολα αυτα που λες,με το πιστολι στον κροταφο?Η' απλως αντιμετωπιζεις καποια υπαρξιακα προβληματα που περιμενεις εμας να τα λυσουμε??
Φιλικα παντα...

tsilis
25-07-12, 00:21
το επιασες πολυ light το θεμα
για αυτα που λες και εγω μαζι σου για τα παραπερα αναφερομαι

Ξεκινησα να γραφω,πιανοντας το θεμα heavy,αναλυοντας ξεχωριστα γιατι κανεις 5 λαθη στα 7 που ανεδειξες (μα επιασες και εσυ να συζητας κατακρινοντας ,αυτα που πραγματικα οφειλει καποιος που νιωθει απο αυτοκινητα και συμπεριφορες να αλλαξει σε ενα Ζ3 !!!)

Κατοπιν τα εσβησα, και ειπα μεσα μου οτι ειναι κριμα να πικραινομαστε νυχτιατικα....σε τελικη αναλυση,αν αυτος τη βρισκει αρνουμενος την πραγματικοτητα,δικαιωμα του....θα του μεινουν και λεφτα στην τσεπη...
Χωρις καμμια διαθεση αντιπαραθεσεως,μην το συνεχισεις το τοπικο,κινεισαι σε αλλο πνευμα απο το στριβειν,που συνηθως επικρατει σε fora με το προσωνυμιο motorsport

leonidaskal
25-07-12, 08:08
οχι ρε παιδια καμια σχεση και μαλλον παρεξηγηθηκα
το ζουμι ειναι πως για καθε τι που γινετε υπαρχει και ενας λογος
εννοειται πως οποιος φτιαχνει κατι για την κ@@λα του καλα κανει απλα ψαχνω την υπερβολη σε σχεση με το δικο μου αυτοκινητο
εδω μεσα υπαρχουν ανθρωποι που ξερουν πολλα για τα αυτοκινητα τους και ξαχνομαι και εγω ,με τρωει πως το λενε ,το θεμα ειναι πως με τις λιγες γνωσεις που εχω δεν ξερω τα ορια του φυσιολογικου κασι τις υπερβολης.
μην πεταω τσαμπα τα λιγα χρηματα μου ,ποιος χωρος περαν αυτου εδω πιο καλος για τις απορειες ενος ημιμαθους

Stradale
25-07-12, 09:51
Το απλό Ζ3 δεν έχει δύναμη και μπλοκέ γιατι αν είχε θα ήταν...Ζ3Μ. Και αν ήταν Ζ3Μ θα είχε παρέα και την τιμή της.

Αν μπορείς να βάλεις κάτι καλύτερο,βάλε.Αν θες κάτι πιο νέο,όχι απαραίτητα και καλύτερο σαν αμάξι πάρτο.Δεν υπάρχει καλό και κακό :)

giorgosz3
25-07-12, 10:28
το να βάλεις σε ενα μικρό Ζ3 ενα μπλοκέ είναι αρκετά "καλό". μπορεί να μην έχει τη δύναμη να σου κάνει ενα τεράστιο powerslide, αλλα θα αξιοποιήσει εέστω τη λίγη δύναμη που έχει και θα σε κάνει να χαμογελάσεις λιγουλάκι

Stunt Mike
25-07-12, 10:28
οχι ρε παιδια καμια σχεση και μαλλον παρεξηγηθηκα
το ζουμι ειναι πως για καθε τι που γινετε υπαρχει και ενας λογος
εννοειται πως οποιος φτιαχνει κατι για την κ@@λα του καλα κανει απλα ψαχνω την υπερβολη σε σχεση με το δικο μου αυτοκινητο
εδω μεσα υπαρχουν ανθρωποι που ξερουν πολλα για τα αυτοκινητα τους και ξαχνομαι και εγω ,με τρωει πως το λενε ,το θεμα ειναι πως με τις λιγες γνωσεις που εχω δεν ξερω τα ορια του φυσιολογικου κασι τις υπερβολης.
μην πεταω τσαμπα τα λιγα χρηματα μου ,ποιος χωρος περαν αυτου εδω πιο καλος για τις απορειες ενος ημιμαθους

Δεν υπαρχουν υπερβολες στη βελτιωση ενος καλου,απ'το εργοστασιο,αυτοκινητου...Αμα η βαση ειναι καλη και προσφερεται,τοτε ολα ειναι θεμα διαθεσης και χρηματος...

EVERGET
25-07-12, 10:51
Γιατί η z3 έχει την πίσω ανάρτηση της Ε30 και όχι της σύγχρονής της Ε36 με τους πολλαπλούς συνδέσμους?

Γιατί η z3 έχει στρεπτική ακαμψία περί τα 6000Nm/deg...κοινώς πλαστελίνη πλαίσιο?

Διότι και η Bmw κάνει λάθη...άλλα ηθελημένα λόγω κόστους και άλλα λόγω ελλειπούς engineering...
Οπότε περιθώρια βελτίωσης πάντα υπάρχουν...

rapid_fast
25-07-12, 13:31
Γιατί η z3 έχει την πίσω ανάρτηση της Ε30 και όχι της σύγχρονής της Ε36 με τους πολλαπλούς συνδέσμους?

Γιατί η z3 έχει στρεπτική ακαμψία περί τα 6000Nm/deg...κοινώς πλαστελίνη πλαίσιο?

Διότι και η Bmw κάνει λάθη...άλλα ηθελημένα λόγω κόστους και άλλα λόγω ελλειπούς engineering...
Οπότε περιθώρια βελτίωσης πάντα υπάρχουν...

Προφανώς και η δήλωση σου είναι εσφαλμένη, και παρορμητική με τα δικά μου υποκειμενικά κριτήρια..
Τι έχει η ανάρτηση της Ε30? σε τι διαφέρει απο την 'σύγχρονη' Ε36??
Δεν ειναι της Ε30 πολλαπλών συνδέσμων?? Τεσσάρων νομίζω είναι..
Και της Ε36 τεσσάρων νομίζω είναι, αλλά με άλλη διάταξη..
Ασχετα με αυτό, η μομφή σου νομίζω επικεντρώνεται στους πολλαπλούς συνδέσμους,
οι οποίοι είναι ούτως ή άλλως εκεί..
Για στρεπτική ακαμψία, δεν ξέρω να πώ τίποτα. αν το νούμερο που λές είναι πλαστελίνη,
τοτε ναι είναι πλαστελίνη, αλλά είναι όμοιο με μια φερράρι σπαιντερ ανοικτή..
Τι σημαίνει αυτό? τι προβλήματα έχει? τι επιπτώσεις υπάρχουν? τι αλλάζει στο crash test?
τι αλλάζει στην μακροζωία του αυτοκινήτου; τι συσχετισμός βάρους και στρεπτικής
ακαμψίας υπάρχει? τι συσχετισμός πλάτους και στρεπτικής ακαμψίας υπάρχει?
τι συσχετισμός μήκους και στρεπτικής ακαμψίας υπάρχει? τι συσχετισμός οροφής
και στρεπτικής ακαμψίας υπάρχει?
Κοινώς τι να λέει αυτό το νούμερο, και πού μας βλάπτει η πλαστελίνη??

Και το κυριότερο απο όλα.....
Γιατί η αύξηση στρεπτικής ακαμψίας είναι βελτίωση? ποιό είναι το κριτήριο?

EVERGET
25-07-12, 15:50
Προφανώς και η δήλωση σου είναι εσφαλμένη, και παρορμητική με τα δικά μου υποκειμενικά κριτήρια..


Ξεκινάς με δύο λέξεις (αυτές με bold) όπου η μία αποκλείει την άλλη, και μέσω του οξύμωρου προβαίνεις σε χαρακτηρισμούς για τα λεγόμενά μου τα οποία δεν αποτελούν δήλωση αλλά απλά παραδείγματα. Πάμε παρακάτω....

Τι έχει η ανάρτηση της Ε30? σε τι διαφέρει απο την 'σύγχρονη' Ε36??
Δεν ειναι της Ε30 πολλαπλών συνδέσμων?? Τεσσάρων νομίζω είναι..
Και της Ε36 τεσσάρων νομίζω είναι, αλλά με άλλη διάταξη..
Ασχετα με αυτό, η μομφή σου νομίζω επικεντρώνεται στους πολλαπλούς συνδέσμους,
οι οποίοι είναι ούτως ή άλλως εκεί..


36684

Δηλαδή σου φαίνεται η παραπάνω ανάρτηση του z3 να είναι multilink και μάλιστα να είναι σαν του Ε36 αλλά με άλλη διάταξη??? Και οι δύο εγκάρσιοι βραχίονες του Ε36 που πήγαν?? Προσωπικά πάντως, αλλά και η Bmw όταν τη σχεδίαζε κάπου στα 60's για τη σειρά 02, θα τη χαρακτήριζα "υστερούντες βραχίονες".

Για στρεπτική ακαμψία, δεν ξέρω να πώ τίποτα. αν το νούμερο που λές είναι πλαστελίνη,
τοτε ναι είναι πλαστελίνη, αλλά είναι όμοιο με μια φερράρι σπαιντερ ανοικτή..
Τι σημαίνει αυτό? τι προβλήματα έχει? τι επιπτώσεις υπάρχουν? τι αλλάζει στο crash test?
τι αλλάζει στην μακροζωία του αυτοκινήτου; τι συσχετισμός βάρους και στρεπτικής
ακαμψίας υπάρχει? τι συσχετισμός πλάτους και στρεπτικής ακαμψίας υπάρχει?
τι συσχετισμός μήκους και στρεπτικής ακαμψίας υπάρχει? τι συσχετισμός οροφής
και στρεπτικής ακαμψίας υπάρχει?
Κοινώς τι να λέει αυτό το νούμερο, και πού μας βλάπτει η πλαστελίνη??

Εάν θέλεις να ενημερωθείς περί στρεπτικής ακαμψίας μπορείς να ξεκινήσεις από το wikipedia. Προσωπικά η πλαστελίνη δε με βλάπτει πουθενά, βλάπτει όμως τους κατόχους z3 όταν ράβουν τους θόλους τους με αργκόν ή όταν στρίβουν και λόγω εύκαμπτου πλαισίου αλλοιώνεται η γεωμετρία της ανάρτησής τους με όλα τα προφανή συνεπακόλουθα.

Και το κυριότερο απο όλα.....
Γιατί η αύξηση στρεπτικής ακαμψίας είναι βελτίωση? ποιό είναι το κριτήριο?

Το κριτήριο είναι η οδική συμπεριφορά και η αντοχή του πλαισίου.

Stradale
25-07-12, 15:56
Η μονάδα μέτρησης της στρεπτικής ακαμψίας είναι Nm/deg και κινείται γύρο στο 10Κ με 30Κ. Γενικά αυτοκίνητα με κάτω από 10 δεν θεωρείται και πολύ άκαμπτο αλλά έχει να κάνει με το βάρος του αυτοκινήτου. Μια ελις για παράδειγμα είναι γύρο στο 10 αλλά είναι και 700 κιλά,οπότε κανένα πρόβλημα.

Γενικά θες μεγαλύτερη ακαμψία για να λειτουργεί η ανάρτηση. όπως επίσης για να μην παράγονται ρωγμές στο πλαίσιο όλα αυτά σε χρήση πίστας.Σε καθημερινή "λειτουργία δεν πρόκειται να καταλάβει κάποιος και πολλά. Όλα τα ανοιχτά πάντως μέχρι το 2002-2003 δεν ακούμπαγαν τα 10ρι.Σκέψου μια κλειστή Ζ3 έχει πάνω απο 14. Περισσότερη ακαμψία,καλύτερη λειτουργία την ανάρτησης γιατί πατάει κάπου σταθερά και δεν ταλαντώνεται οπότε καλύτερο στρίψιμο του αυτοκινήτου.
Στην τελική έχει να κάνει με την αίσθηση που παίρνιες όταν το οδηγάς, και φυσικά είναι πολύ σημαντικό σαν παράμετρος του αυτοκινήτου.Αν δεν ήταν δεν θα γεμίζαμε τον τοπο θωλόμπαρες :)

rapid_fast
25-07-12, 19:58
Ξεκινάς με δύο λέξεις (αυτές με bold) όπου η μία αποκλείει την άλλη, και μέσω του οξύμωρου προβαίνεις σε χαρακτηρισμούς για τα λεγόμενά μου τα οποία δεν αποτελούν δήλωση αλλά απλά παραδείγματα. Πάμε παρακάτω....
36684
Δηλαδή σου φαίνεται η παραπάνω ανάρτηση του z3 να είναι multilink και μάλιστα να είναι σαν του Ε36 αλλά με άλλη διάταξη??? Και οι δύο εγκάρσιοι βραχίονες του Ε36 που πήγαν?? Προσωπικά πάντως, αλλά και η Bmw όταν τη σχεδίαζε κάπου στα 60's για τη σειρά 02, θα τη χαρακτήριζα "υστερούντες βραχίονες".
Εάν θέλεις να ενημερωθείς περί στρεπτικής ακαμψίας μπορείς να ξεκινήσεις από το wikipedia. Προσωπικά η πλαστελίνη δε με βλάπτει πουθενά, βλάπτει όμως τους κατόχους z3 όταν ράβουν τους θόλους τους με αργκόν ή όταν στρίβουν και λόγω εύκαμπτου πλαισίου αλλοιώνεται η γεωμετρία της ανάρτησής τους με όλα τα προφανή συνεπακόλουθα.
Το κριτήριο είναι η οδική συμπεριφορά και η αντοχή του πλαισίου.
Είπα προφανώς και όχι εμφανώς, καθότι δεν πήγα αντικειμενικά..
Θες να πάω αντικειμενικά?
Πόσους συνδέσμους πρέπει να έχει μια ανάρτηση για να είναι πολλαπλών σημείων?
3 (τρία).. Τα έχουμε? Νομίζω πως ναι.. Και νομίζω οτι έχουμε πολλαπλών συνδέσμων
ανάρτηση ακόμα και στην Ε30.
Το Ζ που έρχεται απο το Ζ1, και μπήκε στην Ε36, είναι κάτι διαφορετικό. Πόσους συνδέσμους έχει?
Εχουμε μπεί (νομιζω) ακόμα μια φορά στο τρυπάκι των Γιαπανέζων να εφευρίσκουν ονομασίες και όχι τεχνολογίες, διότι οι τεχνολογίες υπάρχουν ήδη..

Για εμένα (μόνο για εμένα, όχι για τους άλλους επιστήμονες) είναι υπεραστείο να λέμε οτι
η στρεπτική ακαμψία επηρεάζει τη γεωμετρία της ανάρτησης και το κράτημα
διότι όλες μα όλες μα όλες οι απολήξεις των αναρτήσεων (ΜΑ ΟΛΕΣ ΟΜΩΣ) καταλήγουν σε ελαστικούς εύκαμπτους και μεταβλητούς συνδέσμους.
Ετσι καταλήγουμε στο πρακτικό οτι μια Λαμποργκίνι κουντάχ, μια λότους εσπρί, μια λότους
ελάν, μια φερράρι σπαηντερ, μια μάστανγκ, μια φερραρι 430, δεν έχουν καλά και σταθερά
κρατήματα, θέλουν ραψίματα, θέλουν και κοψιματα... (ολα αυτά έχουν ακαμψία για το πουλάκι)

Τρανταχτό παράδειγμα οτι αυτά όλα είναι άνευ υποστάσεως, και οτι άλλο είναι το πρόβλημα,
(ή μάλλον απο αλλού παρουσιάζεται κατά την άποψη μου και μόνο),
είναι ένα αγαπημένο αυτοκίνητο με στρεπτική ακαμψία 5 φορές μεγαλύτερη και σκίζει τα πατώματα ανεξαρτήτως ζορίσματος σαν βούτυρο..

Αυτά, με κάθε σεβασμό...

God
26-07-12, 17:17
Γιατί η αύξηση στρεπτικής ακαμψίας είναι βελτίωση? ποιό είναι το κριτήριο?

Απλά πολλοί έχουν κολλήσει στο 1950, όπου η αύξηση συνεπαγόταν καλύτερα κρατήματα καθώς οι τροχοί...δεν έφευγαν από το έδαφος.

Αυτό ή είμαι σίγουρος πως μία Lamborghini Countach (2600 Nm/°) είναι 2 φορές χειρότερη από ένα Z3 (5900 Nm/°), πολύ χειρότερη από ένα Audi A2 (12000 Nm/°) και χαωδώς (6 φορές) χειρότερη από...ένα VW Fox (17900 Nm/°)!

Αλλά φυσικά και ένα τετράπορτο Ε46 είναι δύο φορές καλύτερο από ένα δίπορτο (18000 Nm/° αντί 12500 Nm/° αντίστοιχα).

Ναι, είναι λογικό, δεν λέω. Με συμφέρει κιόλας, γιατί με το Ε30 coupe (21200 Nm/°) σας έχω ΟΛΟΥΣ! (τα Χ5 που είναι τζιπ, δεν μετράνε κι ας έχουν 23000 Nm/°)

rapid_fast
26-07-12, 22:14
Απλά πολλοί έχουν κολλήσει στο 1950, όπου η αύξηση συνεπαγόταν καλύτερα κρατήματα καθώς οι τροχοί...δεν έφευγαν από το έδαφος.

Αλλά φυσικά και ένα τετράπορτο Ε46 είναι δύο φορές καλύτερο από ένα δίπορτο (18000 Nm/° αντί 12500 Nm/° αντίστοιχα).


Δεν ξέρω αν πηγαίνει έτσι αναλογικά..
Διότι μια McLaren F1 έχει 13,500 Nm/° ενώ ένα γκόλφ 5 τζιτιαη έχει 25,000Nm/°

E36-Hartge
26-07-12, 22:57
Που της έχει αυτές τις πληροφορίες περί στρεπτικης ακαμψίας?

kefalismos
26-07-12, 23:17
6.γιατι δεν ξεκιναει σχεδον κανεις απο ενα ωραιο μοτερακι και μετα ολα τα αλλα.


Αυτό και εγώ δεν το έχω καταλάβει ποτέ . Για οποιαδήποτε περίπτωση αυτοκινήτου . Η καρδιά του αυτοκινήτου είναι το μοτέρ . Πρώτα φτιάχνεις τα βασικά και μετά τις λεπτομέριες .
Και αν δεν έχεις λευτά , ξεκινάς μάζεμα και δεν τα ρίχνεις σε χαζομάρες που κάπου είδες και ενθουσιάστηκες γιατί τελικά αυτό που χρειάζεται αλλαγή δε θα αλλαχτεί ποτέ αλλά όλες οι σαχλαμάρες και τα αχρείαστα πράγματα θα είναι τζιτζι .

Με την προυπόθεση πάντα ότι δεν σε καλύπτει στο γκάζι έτσι ? Αν κάποιον δεν τον απασχολεί πάσο .
Πραγματικά δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό . Άλλος δίνει 1000 ευρώ για φρένα σε αμάξι 110 άλογα , χωρίς να χρειάζονται , για να φαίνεται ωραίο παρκαρισμένο αλλα γκρινιάζει που δεν παίρνει τα πόδια του στην προσπέραση .:icon_toil Τι να πει κανείς ...:screwy:

Lambros
27-07-12, 12:41
Αυτό και εγώ δεν το έχω καταλάβει ποτέ . Για οποιαδήποτε περίπτωση αυτοκινήτου . Η καρδιά του αυτοκινήτου είναι το μοτέρ . Πρώτα φτιάχνεις τα βασικά και μετά τις λεπτομέριες .
Και αν δεν έχεις λευτά , ξεκινάς μάζεμα και δεν τα ρίχνεις σε χαζομάρες που κάπου είδες και ενθουσιάστηκες γιατί τελικά αυτό που χρειάζεται αλλαγή δε θα αλλαχτεί ποτέ αλλά όλες οι σαχλαμάρες και τα αχρείαστα πράγματα θα είναι τζιτζι .

Με την προυπόθεση πάντα ότι δεν σε καλύπτει στο γκάζι έτσι ? Αν κάποιον δεν τον απασχολεί πάσο .
Πραγματικά δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό . Άλλος δίνει 1000 ευρώ για φρένα σε αμάξι 110 άλογα , χωρίς να χρειάζονται , για να φαίνεται ωραίο παρκαρισμένο αλλα γκρινιάζει που δεν παίρνει τα πόδια του στην προσπέραση .:icon_toil Τι να πει κανείς ...:screwy:
Και από την άλλη υπάρχουν κάποιοι που ανεβάζουν άλογα και παραμερίζουν φρένα,αναρτήσεις,λάστιχα κτλ.Τί είναι καλύτερο τελικά;Τίποτα μάλλον.Απλά να βρείς μία ισορροπία.

leonidaskal
28-07-12, 19:58
πω πω πολυ μακρια το πηγατε ρε παιδια με ακαμψιες και τα σχετικα
εγω ρωταω απλα λιανα και καθαρα
γκαζοφονιας δεν ειμαι στον δρομο τις καυλες μου τις βγαζω στην πιστα μια δυο φορες το μηνα
δε λεει να φαω κανα χριστιανο απο την βλακεια μου
ετσι λοιπον μοτερακι δεν αλλαζω 1.8 για τα γουστα μου μια χαρα ειναι, την βολτα μου ξεσκεπαστος την κανω
τι κανω λοιπον καλητερο για το ζετακι μου
τα φρενα τα φτιαξαμε βοηθησε πολυ και το club εδω και ευχαριστω πολυ
παρακατω τι κανω προτασεις αλλα δεν παμε για αγωνες ουτε street racing

paganis
28-07-12, 20:10
εφοσον μπαινεις σε πιστα 1-2 φορες τον μηνα.,,,δεν εχεις δει που υστερει το z3??
αν λαβω υποψην το αρχικο ποστ σου...μαλλον θεωρεις πως δεν χρειαζεται.... Αν λοιπον μπαινεις πιστα και δεν εχεις θεμα στησιματος με εργοστασιακες ρυθμισεις....τοτε ή απλα δεν το στιβεις...ή απλα δεν εχεις ιδεα πως πρεπει να ειναι στημενο το αμαξι...

leonidaskal
28-07-12, 20:20
δε μπενω σε πιστα με το ζ3 αν αυτο εννοεις
το αυτοκινητο ειναι ακαταλληλο για πιστα εντελως
με καρτ βγαζω το αχτι μου καμια σχεση με το ζετακι μου
εχω παρει με ενα φιλαρακι ενα παει σφαιρα το ατιμο και ολο απο βαλτιωση σε βελτιωση παει
αλλα εκει υπαρχει λογος

leonidaskal
28-07-12, 20:23
δεν ξερω δεν εχω ψαχτει για το ζετακι μου
αυτο κανω τωρα αλλα διαβαζω πολλα και ψαχνω γνωμες με βασει τα δικα μου γουστα και τις δικες σασ εμπειριες
δεν ξερεις οτι μια εμπειρη γνωμη βοηθαει καιγλιτωνει χρημα και χρονο

paganis
28-07-12, 20:26
ετσι οπως το εγραψες...φανηκε πως μπαινεις με το ζ3!
προσωπικα το λυπαμαι στην πιστα...αλλα ενα σωστα στημενο ζ3...μπορει ανετα να γυριζει την πιστα με το πλαι!

leonidaskal
28-07-12, 20:36
ρε συ φιλε paganis αφου δε διαφωνουμε τι να στριψω απο το z3 αφου το λες και συ δε στριβει να βρεθω σε κανα χωραφι θες χαχαχαχα και απο roadster λεει αγροτικο

paganis
28-07-12, 20:44
ρε συ φιλε paganis αφου δε διαφωνουμε τι να στριψω απο το z3 αφου το λες και συ δε στριβει να βρεθω σε κανα χωραφι θες χαχαχαχα και απο roadster λεει αγροτικο

διαβασε προσεκτικα τι εγραψα πριν...και θα δεις οτι τελικα διαφωνουμε! το δικο μου ζ3 δεν το εχω στησει για πιστα..και το λυπαμαι.και δεν ειπα οτι δεν στριβει,..απλα ταλαιπωρητε με στρεβλωσεις! υπαρχουν ομως ζ3 με ελαχιστα πραγματα για στησιμο..που οργωνουν τις πιστες...

leonidaskal
28-07-12, 20:45
ξανα λεω και φευγω για βολτιτσα με το ζετακι μου
μοτερακι δεν αλλαζω προς το παρων απο εκει και περα τι κανουμε ρε παιδια

leonidaskal
28-07-12, 20:46
δηλαδη φιλε τι κανω με βαση την αποψη σου

P.kwstas E36
29-07-12, 12:03
διαβαζω στα διαφορα θεματα κατα καιρους πολλα και διαφορα για τα z3
παλιωσε λεει το ζ3 και θελει αναβαθμισεις :ices_ange καλα παλιωνουν τα ζ3 σε στυλ εννοω
ενα ζ3 θα ειναι παντα ενα ζ3 οτι και να το κανεις
εχω λοιπον τις εξης αποριες
1.γιατι πρεπει να πεταξω ενα σορο χρηματα για ενα μπλοκε διαφορικο οταν δεν εχω το μοτερ για να το απολαυσω και λεω για μοτερ με αλογακια καλα
2.γιατι για τον ιδιο λογο θα πρεπει να δεσω θολους να αλλαξω συνεμπλοκ,,ακρομπαρα,σωληνακια και καθε ειδους π@π@ρι@ αφου δεν κατεχω 200 φοραδουλες γιατι και 150 να ειχα τετοια πραγματα δεν τα χρειαζομαι
3.γιατι πρεπει να δεσω το γαιδαρο μου με καραβισια αλυσιδα αφου μια χαρα δεμενος ειναι και με το σχοινι που εχω .:jester:
4.γιατι καθε φορα που σκεφτομαι τετοια πραγματα και μετατροπες αισθανομαι τον καγκουρα τον saxorallo να προσπαθει να παρει μια θεση στην ζωη μου που ποτε δεν ειχε
5.γιατι ο ελληναρας πρεπει να κανει ολα αυτα που δεν εκανε ο γερμανος κατασκευαστης του μηπως ξερει την δουλεια πιο καλα απο μια τεραστια εταιρεια σαν την bmw
6.γιατι δεν ξεκιναει σχεδον κανεις απο ενα ωραιο μοτερακι και μετα ολα τα αλλα.και ακομη και αν κανει τα παντα παλι εν ζ3 δεν θα εχει.
7.γιατι να κανω το ζετακι μου ενα ζετακι που δεν θα ειναι ζετακι με χρηματα που θα επερνα ενα πιο καλο καλο αοτοκινητο απο το ζετακι και να εχω το ζετακι ενα πραγματικο original ζετακι και να το απολαυμβανω για το λογο που φταχτηκε απο ανθρωπους που ξερουν την δουλεια τους καλητερα απο τον καθε ελληναρα
δεν θα βαλω μεσα στις αποριες μου αισθητικες επεμβασεις μεχρι ενα οριο φυσικα
ο ''Γερμανος'' σου εχει προσφερει χιλιαδες σειρες και κατηγοριες για να επιλεξεις με τα δικα σου κριτιρια (αλογα,κυβικα,μπλοκε η οχι κτλ) αν θες το top BMW σε παραπεμπει πχ στο Μ coupe Ζ (στην περιπτωση σου) το οποιο τα εχει ολα...το θεμα ειναι αν εχει ο καθενας μας την ευκολια να το αγορασει....γι'αυτο βλεπεις τους Ελληναρες (και οχι μονο) να καταφευγουν στην μετατροπη....Ο ''Γερμανος'' κοιταει να πουλισει και ειμαι σιγουρος οτι παιδια απο εδω μεσα εχουν τις μπεμπες τους (ποσο μαλλον οταν μιλαμε για παλιες σειρες) καλητερα συντιρημενες απο καποιους ''Γερμανους''.τελος μπορεις να κανεις μετατροπη που θα την ζηλευαν γνησια αυτοκινητα,ειδικα αν προκειτε για εναν μερακλι Ελληναρα....γνωμη μου παντα..:rockon:

leonidaskal
01-08-12, 17:03
ναι δε λεω μπορεις να αναβαθμησεις ενα αυτοκινητο αλλα μια αναβαθμιση πρεπει να εχει και ενα σκοπο.
τι εννοω........τι να τα κανω τα φρενα απο Μ οταν εχω ενα κινητηρα 1.8 και την σουπερ αναρτηση αφου λειπει η καρδια και ξαναρωτω
εγω τι κανω??????? απλες προτασεις γιατι μοτερ δεν αλλαζω
θελω να αναβαθμησω το ζετακι μου αλλα οχι και να κανω ασκοπες υπερβολες
μηπως να κλεισω το θεμα και να ανοιξω ενα αλλο με τιτλο ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΗ Ζ3 ΕΚΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Nickolas_s2k
02-08-12, 09:23
διαβαζω στα διαφορα θεματα κατα καιρους πολλα και διαφορα για τα z3
παλιωσε λεει το ζ3 και θελει αναβαθμισεις :ices_ange καλα παλιωνουν τα ζ3 σε στυλ εννοω
ενα ζ3 θα ειναι παντα ενα ζ3 οτι και να το κανεις
εχω λοιπον τις εξης αποριες
1.γιατι πρεπει να πεταξω ενα σορο χρηματα για ενα μπλοκε διαφορικο οταν δεν εχω το μοτερ για να το απολαυσω και λεω για μοτερ με αλογακια καλα
2.γιατι για τον ιδιο λογο θα πρεπει να δεσω θολους να αλλαξω συνεμπλοκ,,ακρομπαρα,σωληνακια και καθε ειδους π@π@ρι@ αφου δεν κατεχω 200 φοραδουλες γιατι και 150 να ειχα τετοια πραγματα δεν τα χρειαζομαι
3.γιατι πρεπει να δεσω το γαιδαρο μου με καραβισια αλυσιδα αφου μια χαρα δεμενος ειναι και με το σχοινι που εχω .:jester:
4.γιατι καθε φορα που σκεφτομαι τετοια πραγματα και μετατροπες αισθανομαι τον καγκουρα τον saxorallo να προσπαθει να παρει μια θεση στην ζωη μου που ποτε δεν ειχε
5.γιατι ο ελληναρας πρεπει να κανει ολα αυτα που δεν εκανε ο γερμανος κατασκευαστης του μηπως ξερει την δουλεια πιο καλα απο μια τεραστια εταιρεια σαν την bmw
6.γιατι δεν ξεκιναει σχεδον κανεις απο ενα ωραιο μοτερακι και μετα ολα τα αλλα.και ακομη και αν κανει τα παντα παλι εν ζ3 δεν θα εχει.
7.γιατι να κανω το ζετακι μου ενα ζετακι που δεν θα ειναι ζετακι με χρηματα που θα επερνα ενα πιο καλο καλο αοτοκινητο απο το ζετακι και να εχω το ζετακι ενα πραγματικο original ζετακι και να το απολαυμβανω για το λογο που φταχτηκε απο ανθρωπους που ξερουν την δουλεια τους καλητερα απο τον καθε ελληναρα
δεν θα βαλω μεσα στις αποριες μου αισθητικες επεμβασεις μεχρι ενα οριο φυσικα

Φιλικα παντα!

1.να μην πεταξεις χρηματα για μπλοκε..σκετη απατη ειναι δεν θα καταλαβεις διαφορα ισα ισα που στο ζετακι σου μπορει να αποβει επικινδυνο εκει που δεν θα το καταλαβεις..
2.να μη δεσεις θολους με μπαρες κλπ αλλωστε καμπριο ειναι δεν τις χρειαζεται και να μην αλλαξεις κανενα σινεμπλοκ,σωληνακια και τις αλλες π@π@ριες διοτι το πιο πιθανον ειναι το ζετακι σου να γινει χειροτερο ακομα και αν τα δικα του αυτα που φοραει τωρα εχουν καμια 150αρια χιλ.χλμ στην πλατη τους..
3.Η αλυσιδα οντως δεν εχει να προσφερει επισης τπτ..
4.Εχω συναντησει πααααρα πολλους καγκουρες με ζ3 με ηχοσυστηματα μεμβρανες φρυδακια νυχακια και πολλα αλλα και λυπηθηκα το αμαξι..Εκει λοιπον και εγω ειπα ΓΙΑΤΙ??? οπως αναρωτιεσαι και εσυ ομως για τελειως διαφορετικους λογους..
5.Ο Γερμανος κατασκευαστης για το καθετι που εκανε ειχε ενα λογο..ΠΑΝΤΑ! για τις αναγκες ομως που πιστευει αυτος οτι καλυπτουν τη μεγαλυτερη αγοραστικη μαζα του συγκεκριμενου μοντελου το οποιο το εφτιαξε κυριως για ''βολταδικο'' οχι για πισταδικο..
6.Ασοβαρα πραγματα..Οποιος ξεκιναει με ενα ''μοτερακι'' χωρις να βελτιωσει νωριτερα η ταυτοχρονα ολους τους υπολοιπους τομεις ειναι απλα εγκληματιας για μενα.. Το μοτερ μπορει να ειναι η καρδια ενος αυτοκινητου ομως μονη της δεν δουλευει..Ολα τα υπολοιπα δινουν νοημα στη λειτουργια της!
7.Γνωμη μου ειναι αν εχεις την οικονομικη δυνατοτητα να παρεις ενα καλυτερο αυτοκινητο απο το ζετακι για να μη βασανιζεσαι κιολας ρε λεωνιδα..

Τελοσπαντων εγω προσωπικα διαφωνω με τα ερωτηματα που θετεις και τα θεωρω τελειως αστοχα..με τη λογικη τη δικια σου γιατι να αλλαζουμε λαστιχα αφου και αυτα που εχουμε κανουν τη δουλεια τους? γιατι αλλαζουμε λαδια καθε 5000χλμ και βαλβολινες καθε 45000χλμ?αφου ο γερμανος λεει lifetime.. Η απαντηση ειναι απλη.. Εξαρταται ΕΣΥ τι θελεις απο το αυτοκινητο σου και ποσο το αγαπας..Και μιας και μιλαμε για ζ3 ειναι ενα αυτοκινητο που μιλαει στον οδηγο του σχετικα με τις αναγκες του και οτι εχει το δειχνει, δεν το κρυβει.. Μετα everything it's up to you!

Nickolas_s2k
02-08-12, 09:35
ναι δε λεω μπορεις να αναβαθμησεις ενα αυτοκινητο αλλα μια αναβαθμιση πρεπει να εχει και ενα σκοπο.
τι εννοω........τι να τα κανω τα φρενα απο Μ οταν εχω ενα κινητηρα 1.8 και την σουπερ αναρτηση αφου λειπει η καρδια και ξαναρωτω
εγω τι κανω??????? απλες προτασεις γιατι μοτερ δεν αλλαζω
θελω να αναβαθμησω το ζετακι μου αλλα οχι και να κανω ασκοπες υπερβολες
μηπως να κλεισω το θεμα και να ανοιξω ενα αλλο με τιτλο ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΗ Ζ3 ΕΚΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Σου προσφερει σιγουρια το αυτοκινητο σου ? Παταει καλα στο δρομο ? το τιμονι σου ειναι κοφτερο ? Το πισω μερος ακολουθει τη μουρη η ψιλοχορευει ? Εισαι σιγουρος για τις απαντησεις που θα δωσεις ?

Αραγε πως θα συμπεριφεροταν με ενα μπλοκε, με καλυτερη αναρτηση, λιγο μεγαλυτερες ζαντες-λαστιχα κλπ κλπ ? Καλυτερα η χειροτερα ? Εχεις μπει σε καλο ζ3 γενικα αναβαθμισμενο εκτος κινητηρα ?

Ποιες ειναι οι ασκοπες υπερβολες για σενα ?? Κατονομασε τες ωστε να βοηθησουμε σε ολα τα αλλα εκτος απο αυτες..

leonidaskal
02-08-12, 22:09
αυτο ειναι απαντηση και θα ασπαντησω συντομα
νικολα ευχαριστω για το χρονο σου προκαταβολικα

Nickolas_s2k
03-08-12, 00:47
αυτο ειναι απαντηση και θα ασπαντησω συντομα
νικολα ευχαριστω για το χρονο σου προκαταβολικα

χαχαχα βασικα μονο ερωτησεις εκανα..αυτο που ηθελα να σου πω πιο πανω εκει που απανταγα σε καθε μια απο τις ερωτησεις σου και επιτηδες φανηκα λιγο ειρωνικος ειναι πως ενα ζ3 με μπλοκε αναρτησεις ζαντες φρενα κλπ κλπ κλπ ΟΧΙ ομως σε σημειο υπερβολης και παντα με προσεγμενες και μελετημενες επιλογες θα ειναι σιγουρα ΠΟΛΥ καλυτερο απο ενα απλο σε συγκεκριμενους τομεις και για συγκεκριμενους σκοπους και λιγο χειροτερο σε καποιους αλλους τομεις.. Η υπερβολη απο την αλλη στα μπαξιματα ειναι αυτη που δημιουργει τα περισσοτερα προβληματα διοτι οταν επεμβαινουμε καπου μετα πρεπει να επεμβουμε και καπου αλλου και δημιουργειται ενας φαυλος κυκλος που τελειωμο δεν εχει και μονο προβληματα προξενει..Οσα λεφτα ομως και αν δωσεις παλι ενα ζ3 θα εχεις.. απλα λιγο καλυτερο για σενα.. για εμφανιση δεν μιλαω γιατι περι ορεξεως ..

leonidaskal
03-08-12, 16:31
ωραια φρενα εφτιαξα ,και θα φτιαξω λιγο ακομα στο προσεχες μελλον.αναρτηση δοξα το θεο το bilstein μια χαρα ειναι και με τα HR μια χαρα δεσανε .
εχει κανενας καμια προταση για το αμαξι που θα βελτιωση την κατασταση σε συναρτηση με το 1.8 μοτερ οιυ φοραω.
ναι για οποιον ρωτα το αυτοκινητο ειναι για βολτα και κανα ταξιδακι και σε ορεινες περιοχες αλλα και στην εθνικη