Επιστροφή στο Forum : Διαφορικό. μπλοκέ ή οχι;
καλημέρα παιδιά, μια ερώτηση...
σε ένα αυτοκίνητο πως μπορούμε να δούμε αν το διαφορικό είναι μπλοκέ;
χωρίς να χρειαστεί να πειράξουμε τίποτα, δηλαδή ανεβοκατέβασμα...
υπάρχει κάποιος τρόπος;
:jumpgirl:
καλημέρα παιδιά, μια ερώτηση...
σε ένα αυτοκίνητο πως μπορούμε να δούμε αν το διαφορικό είναι μπλοκέ;
χωρίς να χρειαστεί να πειράξουμε τίποτα, δηλαδή ανεβοκατέβασμα...
υπάρχει κάποιος τρόπος;
:jumpgirl:
το μπλοκε ειναι s type.σε καποιο σημειο πρεπει να γραφει s δηλαδη.τωρα που το γραφει δεν εχω ιδεα.θα σου πουν και τα αλλα παιδια...(μην σε παρω στο λαιμο μου).
ναι αυτό το έχω ακούσει κ εγώ, και μετα απο μια σύντομη ματιά στο δικό μου δεν είδα κάτι, παρ'όλα αυτά, πιστεύω πως φοράει το ζετόνι μου (αλλα δεν είμαι και σίγουρος) καθώς: απο σταση τέρμα το τιμόνι και γκάζι γυρνάει, δηλαδή κάνει donuts, απο στάση πάλι με απότομο ξεκίνημα και γλίστριμα φεύγει όλο το πίσω μέρος προς τη μία μεριά (χωρίς να στρίψω τιμόνι) και μπορεί να κρατήσει ενα powerslide για λίγο, για όσο το επιτρέπει η μικρή του δύναμη δηλαδή!
αλλα εχω παρατηρήσει οτι όταν σπινιάρει στο νερό ας πούμε, δεν κουνάει το πισω μέρος, απλά σπινιάρει.
Θα το σηκώσεις και γυρίσεις τον τροχό με το χέρι,εάν ο άλλος γυρνάει στην αντίθετη κατέυθηνση είναι ελέυθερο,εάν γυρνάει στην ίδια είναι μπλοκέ.
Πάνω στο διαφορικό υπάρχει ένα μικρό λαμάκι πάνω σε μία βίδα όπως αυτό
http://i18.photobucket.com/albums/b103/k_freese/Diff4.jpg
Αν γράφει "S" τότε είναι μπλοκέ. Σε αντίθετη περίπτωση είναι ελεύθερο.
Υπάρχει όμως και το σενάριο προηγούμενος ιδιοκτήτης να το έχει ανοίξει και να έχει αλλάξει τη μονάδα με μπλοκέ. Οπότε το καλύτερο είναι να σηκώσεις τους δύο πίσω τροχούς στον αέρα, να βάλεις μπροστά το αμάξι χωρίς ταχύτητα και να δεις τους τροχούς: Κινούνται και οι δύο παράλληλα-μπλοκέ, κινούνται αντίθετα ελεύθερο.
αχα. οκ παιδιά, ευχαριστώ πολύ
oldcarskickass
06-08-12, 11:42
Υπάρχει μια περίπτωση το Ζ να φορούσε Viscous οπότε αντί για S θα γράφει V for Viscous
Αν είναι viscus πως συμπεριφέρεται στο γρυλο;
oldcarskickass
06-08-12, 21:56
Σαν ελεύθερο.
Θα το σηκώσεις και γυρίσεις τον τροχό με το χέρι,εάν ο άλλος γυρνάει στην αντίθετη κατέυθηνση είναι ελέυθερο,εάν γυρνάει στην ίδια είναι μπλοκέ.
mike εμένα όταν το έκανα με 2 ελεύθερα το 1 από το 36αρι μου πάνω στ αμάξι κ κατεβασμένο κ το δεύτερο που εχω αγοράσει από μέλος εδώ στ φόρουμ κ αυτό ελεύθερο (το οποίο το κόλλησα) γυρνούσαν στ ίδια κατεύθυνση κ τα δύο διαφόρικα έχουν ανοιχτεί κ ελεγχθεί κ ήταν οκ ισωσ φταίει ότι είχαν χλμ στ πλάτη τουσ.
φίλε το μόνο που ΜΠΌΡΕΙΣ να κανεισ είναι να πασ σε μια αλάνα με άσφαλτο σαπούνι ή χαλίκακι κ εάν γυρνάει με ευκολία το αμάξι ΈΧΕΙΣ μπλοκε εάν κάνει κύκλους κ γυρνάει πολύ απότομα με πολύ γκάζι δυστυχώς όχι + με ελεύθερο μπαντιαζει πολύ εύκολα σε απότομες στροφές, πέταλα κτλ σε χαμηλές ταχύτητες με μόνο μια ρόδα σπινιαρει.
kefalismos
08-08-12, 20:00
Βάλε γρύλο να σηκωθεί η μια μόνο πίσω ρόδα . Αν μπορείς να την γυρίσεις με το χέρι , δεν έχεις μπλοκέ.
Το πιο απλό που μπορείς να κάνεις και στο σπίτι σου .
rapid_fast
08-08-12, 20:21
καλημέρα παιδιά, μια ερώτηση...
σε ένα αυτοκίνητο πως μπορούμε να δούμε αν το διαφορικό είναι μπλοκέ;
χωρίς να χρειαστεί να πειράξουμε τίποτα, δηλαδή ανεβοκατέβασμα...
υπάρχει κάποιος τρόπος;
:jumpgirl:
Ναι υπάρχει...
Αν είσαι ο Θεός, ή αν έχεις ένα τζίνι, να το βάλεις κάτω απο το αυτοκίνητο
για να δεί αντί για εσένα...:cheers:
Βάλε γρύλο να σηκωθεί η μια μόνο πίσω ρόδα . Αν μπορείς να την γυρίσεις με το χέρι , δεν έχεις μπλοκέ.
Το πιο απλό που μπορείς να κάνεις και στο σπίτι σου .
εαν έχει το viscous που ειπώθηκε πιο πάνω δεν ισχυει αυτο που λες
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.