PDA

Επιστροφή στο Forum : e30 μετατροπη Μ54


Mike_gr
06-09-12, 09:16
Χαιρετω την παρεα!
Εχω βρει ολοκληρο αυτοκινητο ε46 330i γνησιο με Μ54Β30 κινητηρα
και μου εχει καρφωθει στο μυαλο μου να γινει μετατροπη το δικο μου ε30 απο Μ42 σε Μ54.
Γνωριζω οτι η τοποθετηση του κινητηρα-σαζμαν-ψυγεια-κεντρικος-διαφορικο γινεται χωρις κανενα ιδιαιτερο προβλημα.
Το κυριως προβλημα ειναι τα ηλεκτρικα..Μιλησα με πολλους ηλεκτρολογους θεσσαλονικη που ασχολουνται με αυτες τις μετατροπες και μου ειπαν οι περισσοτεροι οτι δεν θα καταφερουν να κανουν να δουλεψει πανω σε ε30 αυτος ο κινητηρας.Η μονη σιγουρη μετατροπη ειναι λενε κινητηρες απο ε36.Το αυτοκινητο μου ειναι βολτισιο και θα παραμεινει ετσι,οποτε θελω να παραμεινουν μεσα ολα γνησια. (οργανα κτλ)
Βλεπω πολλα ε30 απο Πολωνια και Αμερικη με κινητηρες Μ54 να δουλευουν αψογα τα παντα.
Εχω κανει αναζητηση παντου για πληροφοριες σχετικα με τα ηλεκτρικα αλλα τιποτα μεχρι τωρα.
Εχει κανει κανεις αυτην την μετατροπη;
Μπορουμε να βρουμε καποιον που μπορει 100% να το κανει να δουλεψει τέλεια;
ευχαριστω για την οποιαδηποτε βοηθεια!

Bassakos
06-09-12, 10:14
μακαρι να βρεις την ακρη και να το βαλεις, σε Ε30 θα ειναι φωτια !!
καλη συνεχεια ευχομαι!

Vassilis E46 Cabrio
06-09-12, 14:33
Χαιρετω την παρεα!
Εχω βρει ολοκληρο αυτοκινητο ε46 330i γνησιο με Μ54Β30 κινητηρα
και μου εχει καρφωθει στο μυαλο μου να γινει μετατροπη το δικο μου ε30 απο Μ42 σε Μ54.
Γνωριζω οτι η τοποθετηση του κινητηρα-σαζμαν-ψυγεια-κεντρικος-διαφορικο γινεται χωρις κανενα ιδιαιτερο προβλημα.
Το κυριως προβλημα ειναι τα ηλεκτρικα..Μιλησα με πολλους ηλεκτρολογους θεσσαλονικη που ασχολουνται με αυτες τις μετατροπες και μου ειπαν οι περισσοτεροι οτι δεν θα καταφερουν να κανουν να δουλεψει πανω σε ε30 αυτος ο κινητηρας.Η μονη σιγουρη μετατροπη ειναι λενε κινητηρες απο ε36.Το αυτοκινητο μου ειναι βολτισιο και θα παραμεινει ετσι,οποτε θελω να παραμεινουν μεσα ολα γνησια. (οργανα κτλ)
Βλεπω πολλα ε30 απο Πολωνια και Αμερικη με κινητηρες Μ54 να δουλευουν αψογα τα παντα.
Εχω κανει αναζητηση παντου για πληροφοριες σχετικα με τα ηλεκτρικα αλλα τιποτα μεχρι τωρα.
Εχει κανει κανεις αυτην την μετατροπη;
Μπορουμε να βρουμε καποιον που μπορει 100% να το κανει να δουλεψει τέλεια;
ευχαριστω για την οποιαδηποτε βοηθεια!

Πές μας λίγα λόγια για το τροπέτο...

χλμ, σασμάν, χρήματα, χρονολογία κ.ά...

Dimitris ///M
06-09-12, 15:19
Χαιρετω την παρεα!
Εχω βρει ολοκληρο αυτοκινητο ε46 330i γνησιο με Μ54Β30 κινητηρα
και μου εχει καρφωθει στο μυαλο μου να γινει μετατροπη το δικο μου ε30 απο Μ42 σε Μ54.
Γνωριζω οτι η τοποθετηση του κινητηρα-σαζμαν-ψυγεια-κεντρικος-διαφορικο γινεται χωρις κανενα ιδιαιτερο προβλημα.
Το κυριως προβλημα ειναι τα ηλεκτρικα..Μιλησα με πολλους ηλεκτρολογους θεσσαλονικη που ασχολουνται με αυτες τις μετατροπες και μου ειπαν οι περισσοτεροι οτι δεν θα καταφερουν να κανουν να δουλεψει πανω σε ε30 αυτος ο κινητηρας.Η μονη σιγουρη μετατροπη ειναι λενε κινητηρες απο ε36.Το αυτοκινητο μου ειναι βολτισιο και θα παραμεινει ετσι,οποτε θελω να παραμεινουν μεσα ολα γνησια. (οργανα κτλ)
Βλεπω πολλα ε30 απο Πολωνια και Αμερικη με κινητηρες Μ54 να δουλευουν αψογα τα παντα.
Εχω κανει αναζητηση παντου για πληροφοριες σχετικα με τα ηλεκτρικα αλλα τιποτα μεχρι τωρα.
Εχει κανει κανεις αυτην την μετατροπη;
Μπορουμε να βρουμε καποιον που μπορει 100% να το κανει να δουλεψει τέλεια;
ευχαριστω για την οποιαδηποτε βοηθεια!

Δηλαδή στο εξωτερικό τι κάνουν και λειτουργούν σε Ε30? Βουντού ή φωνάζουν την Σούλα Βουδούμπαση να ρίξει τα χαρτιά?
Απλά πρέπει να περάσεις μέσα στην καμπίνα του Ε30 τις πλεξούδες του Ε46, εγκεφαλάκια, παραεγκεφαλάκια κλπ. Όσο για το καντράν πιθανώς να θέλει κάποια μετατροπή την οποία δεν γνωρίζω.

Mike_gr
06-09-12, 17:48
Πές μας λίγα λόγια για το τροπέτο...

χλμ, σασμάν, χρήματα, χρονολογία κ.ά...

Γνησιο 330i coupe, 2002 μοντελο, 5αρι σασμαν
το αυτοκινητο ειναι τρακαρισμενο μπροστα και πισω.
Ο κινητηρας παιρνει μπρος και δουλευει τελεια.

Mike_gr
06-09-12, 17:51
Δηλαδή στο εξωτερικό τι κάνουν και λειτουργούν σε Ε30? Βουντού ή φωνάζουν την Σούλα Βουδούμπαση να ρίξει τα χαρτιά?
Απλά πρέπει να περάσεις μέσα στην καμπίνα του Ε30 τις πλεξούδες του Ε46, εγκεφαλάκια, παραεγκεφαλάκια κλπ. Όσο για το καντράν πιθανώς να θέλει κάποια μετατροπή την οποία δεν γνωρίζω.

Δεν ξερω φιλε Δημητρη τι κανουν, παντως το κανουν και μαλιστα τέλεια!
Μενουν ολα γνησια μεσα εμφανισιακα τουλαχιστον,τωρα απο πισω φανταζομαι εχει πολυ ιστορια το παντρεμα της καλωδιωσης του ε46 με το ε30.
Παντως δεν ειναι ακατορθωτο,αλλα κανενας ηλεκτρολογος δεν μου εγγυηθηκε σωστο αποτελεσμα.

NNIKOLOG
06-09-12, 19:04
φιλε μου γεια και απο μενα, ευχομαι να βγαλεις ακρη γρηγορα.
Υπαρχουν ατομα στο forum που θα σου τα εξηγησουν ολα αναλυτικα.
Οχι μονο ειναι γνωστες αλλα τα εχουν χιλιοπληρωσει κιολας με πολυ κοπο και μερακι.
Πλεον τα καινουργια μοτερ μπαινουν για πλακα στα Ε30 (φυσικα με το αναλογο κοστος)
Αυτο που ηθελα να ρωτησω ειναι το εξης . . το μοτερ το γνωριζεις? θελει ανοιγμα?
τρομπες? φλαντζες? μεταλλα? σερβις?
εξατμηση? ξεκλειδωμα εγκεφαλου? (δεν ειμαι σιγουρος αν χρειαζετε)
το κοστος ανεβαινει . . ,αλλα πιστευω οτι θα θελεις να κανεις μια σωστη και ολοκληρωμενη δουλεια

NNIKOLOG
06-09-12, 19:15
Επισης, εφοσον το αυτοκινητο θα κινειτε καθημερινα θα χρειαστεις και μια σωστη coilover αναρτηση, θολομπαρα, χιαστι απο κατω (x-brace) κτλ. κτλ.
για να μην αρχισουν τα προβληματα με θολους και καθρεφτη και για να στεκετε και σωστα στον δρομο.
Επεμβαση πρεπει να γινει και στο καντραν, δεν την γλυτωνεις.
Μια μια οι δουλειες για να γινουν ολα σωστα, οχι ρηξε το μοτερ πανω και φυγαμε . . . . μη το κανεις καφενειο
οσο το ψαξεις τοσο καλυτερο θα ειναι και το αποτελεσμα.
υπομονη εχει και το φτιαξημο την ευχαρηστηση του . . .


ΑΝΤΕ ρε παιδια βοηθηστε να βγει το τερας

Mike_gr
06-09-12, 19:19
φιλε μου γεια και απο μενα, ευχομαι να βγαλεις ακρη γρηγορα.
Υπαρχουν ατομα στο forum που θα σου τα εξηγησουν ολα αναλυτικα.
Οχι μονο ειναι γνωστες αλλα τα εχουν χιλιοπληρωσει κιολας με πολυ κοπο και μερακι.
Πλεον τα καινουργια μοτερ μπαινουν για πλακα στα Ε30 (φυσικα με το αναλογο κοστος)
Αυτο που ηθελα να ρωτησω ειναι το εξης . . το μοτερ το γνωριζεις? θελει ανοιγμα?
τρομπες? φλαντζες? μεταλλα? σερβις?
εξατμηση? ξεκλειδωμα εγκεφαλου? (δεν ειμαι σιγουρος αν χρειαζετε)
το κοστος ανεβαινει . . ,αλλα πιστευω οτι θα θελεις να κανεις μια σωστη και ολοκληρωμενη δουλεια

Καλησπερα φιλε μου,
Το μοτερ φαινεται πολυ καλο απο θεμα αναθυμιασεων,καυσαεριων,διαρροων,θερμοκρασια και δουλεμα επιπλεον θα το μετρησω συμπιεση πριν το κατεβασω.
Πριν τοποθετηθει βεβαια θα αλλαχτουν τα αναλωσιμα (αντλια νερου,ιμαντες) θα γινει ελεγχος καδενας-γλυστρες,ολες οι φλατζες καθρευτη και καρτερ και βεβαια λαδια-φιλτρο-μπουζι καινουρια.Το καντραν γραφει πανω 120000χμ βεβαια δεν πιστευω να εχει μονο τοσα.
Το αυτοκινητο αυτο υστερα απο ενα ατυχημα που ειχε ο ιδιοκτητης το ξεδηλωσε καθως δεν μπορουσε να το δικαιολογησει στην εφορια και να πληρωσει τα παγια εξοδα του (γνησιο 330 στα χαρτια).Στην πραγματικοτητα με 1500ευρω το πολυ επισκευαζεται και γινεται μια χαρα οχημα καθως δεν χτυπησε σασι καθολου.
Οσο για ξεκλειδωμα εγκεφαλου ειμαι σχεδον σιγουρος οτι χρειαζεται, καθως εχω ακουσει οτι τα 46αρια εχουν εξτρα εγκεφαλο EWS που ειναι αποκλειστικα για αυτο τον λογο.

rapid_fast
06-09-12, 19:24
Δεν ξερω φιλε Δημητρη τι κανουν, παντως το κανουν και μαλιστα τέλεια!
Μενουν ολα γνησια μεσα εμφανισιακα τουλαχιστον,τωρα απο πισω φανταζομαι εχει πολυ ιστορια το παντρεμα της καλωδιωσης του ε46 με το ε30.
Παντως δεν ειναι ακατορθωτο,αλλα κανενας ηλεκτρολογος δεν μου εγγυηθηκε σωστο αποτελεσμα.

Να πάς σε άλλο ηλεκτρολόγο, αυτοι που πήγες ήταν ΑΣΧΕΤΟΙ..
Δεν θα παντρέψεις καμία απολύτως πλεξούδα..
Η πλεξούδα του Ε30 δεν υπάρχει, βγαίνει..
Και αν ο μηχανικός σου είναι καλός, μέχρι και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα
ολίσθησης μπορείς να βάλεις..

Mike_gr
06-09-12, 19:30
Να πάς σε άλλο ηλεκτρολόγο, αυτοι που πήγες ήταν ΑΣΧΕΤΟΙ..
Δεν θα παντρέψεις καμία απολύτως πλεξούδα..
Η πλεξούδα του Ε30 δεν υπάρχει, βγαίνει..
Και αν ο μηχανικός σου είναι καλός, μέχρι και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα
ολίσθησης μπορείς να βάλεις..

Αν ειναι να βγει οριστικα η πλεξουδα του ε30 τοτε πρεπει να αποχαιρετησω ολα τα οργανα του.
Υπαρχει κανενας ηλεκτρολογος που να μπορει να το κανει;
Οι ηλεκτρολογοι που πηγα δεν ηταν ασχετοι.Εχουν κανει παρα πολλες μετατροπες κινητηρες Μ52 σε ε30 με αριστο αποτελεσμα αλλα για ε46 κανεις δεν αναλαμβανει με εγγυηση για σιγουρο αποτελεσμα.

rapid_fast
06-09-12, 19:48
Αν ειναι να βγει οριστικα η πλεξουδα του ε30 τοτε πρεπει να αποχαιρετησω ολα τα οργανα του.
Υπαρχει κανενας ηλεκτρολογος που να μπορει να το κανει;
Οι ηλεκτρολογοι που πηγα δεν ηταν ασχετοι.Εχουν κανει παρα πολλες μετατροπες κινητηρες Μ52 σε ε30 με αριστο αποτελεσμα αλλα για ε46 κανεις δεν αναλαμβανει με εγγυηση για σιγουρο αποτελεσμα.

Για να μην το παίξω ξερόλας, σχετικά με το τί έκανα με τα όργανα του Ε28,
σου δείχνω τι γίνεται με τα όργανα του Ε30..
Και επαναλαμβάνω με κάθε βεβαιότητα..
Α Σ Χ Ε Τ Ο Ι..
http://www.youtube.com/watch?v=mCUuLM1AIjg

sakis4paok
06-09-12, 20:16
Για να μην το παίξω ξερόλας, σχετικά με το τί έκανα με τα όργανα του Ε28,
σου δείχνω τι γίνεται με τα όργανα του Ε30..
Και επαναλαμβάνω με κάθε βεβαιότητα..
Α Σ Χ Ε Τ Ο Ι..
http://www.youtube.com/watch?v=mCUuLM1AIjgΓια πες μας σχετικε τα οργανα πως θα τα παντρεψεις;Εχεις κανει κανει παρα πολλες μετατροπες για να εισαι ΤΟΣΟ σιγουρος οτι θα δουλευουν ολα καλα.Απο τα παραμυθια και τα βιντεακια μεχρι την πραγματικοτητα υπαρχει τεραστια διαφορα

sakis4paok
06-09-12, 20:28
Αν ειναι να βγει οριστικα η πλεξουδα του ε30 τοτε πρεπει να αποχαιρετησω ολα τα οργανα του.
Υπαρχει κανενας ηλεκτρολογος που να μπορει να το κανει;
Οι ηλεκτρολογοι που πηγα δεν ηταν ασχετοι.Εχουν κανει παρα πολλες μετατροπες κινητηρες Μ52 σε ε30 με αριστο αποτελεσμα αλλα για ε46 κανεις δεν αναλαμβανει με εγγυηση για σιγουρο αποτελεσμα.ποια πλεξουδα θα βγει ρε παλικαρια και αντε και βγηκε σε ποιες μπριζες θα κουμπωσει;Ιδια ειναι η καλωδιωση απο ε30 σε ε46;Τα βανος πως θα δουλεψουνε;
θα βαλει φαναρια κλειδαριες ταμπλο απο 46 στο 30 ρωταω;

Mike_gr
06-09-12, 20:38
ποια πλεξουδα θα βγει ρε παλικαρια και αντε και βγηκε σε ποιες μπριζες θα κουμπωσει;Ιδια ειναι η καλωδιωση απο ε30 σε ε46;Τα βανος πως θα δουλεψουνε;
θα βαλει φαναρια κλειδαριες ταμπλο απο 46 στο 30 ρωταω;

Καλησπερα φιλε
Γνωριζω ελαχιστα απο ηλεκτρικα θεματα για αυτο και μπηκα στον κοπο να ρωτηση μηπως γνωριζει κανεις κατι παραπανω ή εχει κανει τετοια μετατροπη.
Στοχος παντως ειναι το αυτοκινητο να παραμεινει γνησιο εσωτερικα απο αποψη ταμπλο,οργανα,BC κτλ

rapid_fast
06-09-12, 20:43
ποια πλεξουδα θα βγει ρε παλικαρια και αντε και βγηκε σε ποιες μπριζες θα κουμπωσει;Ιδια ειναι η καλωδιωση απο ε30 σε ε46;Τα βανος πως θα δουλεψουνε;
θα βαλει φαναρια κλειδαριες ταμπλο απο 46 στο 30 ρωταω;

Όλα μαζί Σακη,
Η πλήρης πλεξούδα απο ασφαλειοθήκη και μετά, απο την Ε46..

rapid_fast
06-09-12, 20:46
Για πες μας σχετικε τα οργανα πως θα τα παντρεψεις;Εχεις κανει κανει παρα πολλες μετατροπες για να εισαι ΤΟΣΟ σιγουρος οτι θα δουλευουν ολα καλα.Απο τα παραμυθια και τα βιντεακια μεχρι την πραγματικοτητα υπαρχει τεραστια διαφορα

Επί του συγκεκριμένου,
έχω βάλει τα όργανα του Ε28, και παίζουν στο P.C. στο Race 07 κανονικότατα..
Δεν μπορώ όμως να σας μάθω και τη δουλειά σας, έτσι δεν είναι;;
Και επειδή κάποιος ηλεκτρολόγος δεν μπορεί, δε σημαίνει οτι και κάποιος μηχανολόγος
δεν μπορεί..
Αλλωστε αυτό που βλέπεις, μπορεί να το κάνει 15 χρονο...

Bassakos
06-09-12, 20:49
δεν κανεις καμια ερωτηση σε ξενα φορουμ? κατι θα ξερουν και αυτοι!:search:

sakis4paok
06-09-12, 21:04
Επί του συγκεκριμένου,
έχω βάλει τα όργανα του Ε28, και παίζουν στο P.C. στο Race 07 κανονικότατα..
Δεν μπορώ όμως να σας μάθω και τη δουλειά σας, έτσι δεν είναι;;
Και επειδή κάποιος ηλεκτρολόγος δεν μπορεί, δε σημαίνει οτι και κάποιος μηχανολόγος
δεν μπορεί..
Αλλωστε αυτό που βλέπεις, μπορεί να το κάνει 15 χρονο...ποιο pc και ποιο αυτοκινητο
εχω δει εκατονταδες μετατροπες καποια πραγματα γινονται μονο στο μυαλο καποιων που νομιζουν οτι τα ξερουν ολα και μπορουν να πουλανε τρελιτσα σε 15χρονα και αφου εισαι τοσο
σχετικως κανονισε με το παληκαρι να του κανεις την δουλεια να κονομισεις κιολας.Με το νου σου μπαιραμι κανεις να μας μαθεις και τη δουλεια μου.

Bassakos
06-09-12, 21:17
αν θελεις την γνωμη μου Μηχαλη, η μετατροπη που θελεις να κανεις ειναι κατι που απο οσο ξερω δεν ειναι κατι καθημερινο στην Ελλαδα, εαν ειμουν στην θεση σου, θα ψαχνομουν πολυ στο ιντερνετ ετσι ωστε να ξερω ακριβως τι θελω! χωρις να περιμενεις τον καθε μηχανικο ή ηλεκτρολογο να "παιξει" με τις πατεντες του,

πριν 7 χρονια ειχα κανει μετροπη σε vag (το εχω πουλησει 2 χρονια τωρα) και ακριβως για να μην ψαχνομαι, βρηκα μονος μου ΑΚΡΙΒΩΣ τι χριαζετε απο μηχανικης αλλα και ηλεκτρολογικης πλευρας ετσι ωστε να δουλεψει σωστα το αμαξι, πηγα στον μηχνικο το ειπα θα κνουμε 1-2-3 πραγματα και τελος! το ιδιο και στον ηλεκτρολογο! θα \βαλεις την φυσα εδω, θα κουμπωσεις εκει, και τελος! ολα δουλεψαν τελεια, και δεν ειχα ουτε τρεξιματα ουτε τιποτα...

σου προτεινω να κανεις το ιδιο, φαε ωρες στο PC , ψαξε, ρωτα, μαθε απο USA, UK που την εχουν κανει την μετατροπη, μαθε τι χρειαζεσε και μετα ξεκινα! θα ξερεις τι σου γινετε και δεν θα πηγαινεις ψαχνοντας! ουτε θα περιμενεις τον καθε "εξυπνο" να σου κανει πατεντες στο αμαξι, για ολα υπαρχει τροπος

Mike_gr
06-09-12, 21:28
αν θελεις την γνωμη μου Μηχαλη, η μετατροπη που θελεις να κανεις ειναι κατι που απο οσο ξερω δεν ειναι κατι καθημερινο στην Ελλαδα, εαν ειμουν στην θεση σου, θα ψαχνομουν πολυ στο ιντερνετ ετσι ωστε να ξερω ακριβως τι θελω! χωρις να περιμενεις τον καθε μηχανικο ή ηλεκτρολογο να "παιξει" με τις πατεντες του,

πριν 7 χρονια ειχα κανει μετροπη σε vag (το εχω πουλησει 2 χρονια τωρα) και ακριβως για να μην ψαχνομαι, βρηκα μονος μου ΑΚΡΙΒΩΣ τι χριαζετε απο μηχανικης αλλα και ηλεκτρολογικης πλευρας ετσι ωστε να δουλεψει σωστα το αμαξι, πηγα στον μηχνικο το ειπα θα κνουμε 1-2-3 πραγματα και τελος! το ιδιο και στον ηλεκτρολογο! θα \βαλεις την φυσα εδω, θα κουμπωσεις εκει, και τελος! ολα δουλεψαν τελεια, και δεν ειχα ουτε τρεξιματα ουτε τιποτα...

σου προτεινω να κανεις το ιδιο, φαει ωρες στο PC , ψαξε, ρωτα, μαθε απο USA, UK που την εχουν κανει την μετατροπη, μαθε τι χριαζεσε και μετα ξεκινα! θα ξερεις τι σου γινετε και δεν θα πηγαινεις ψαχνοντας! ουτε θα περιμενεις τον καθε "εξυπνο" να σου κανει πατεντες στο αμαξι, για ολα υπαρχει τροπος!

Η αληθεια ειναι οτι πηγαινα στην αρχη για Μ52Β28 μιας και ειναι γνωστη μετατροπη και δουλευει σιγουρα, απλα εκατσε φαση σε εξεφτελιστικη τιμη το συγκεκριμενο μοτερ και επειδη εβλαπα εξω οτι εχει γινει αυτη η μετατροπη ειπα να το ψαξω λιγο.
Διαβαζω σε ξενα φορουν οτι στην Πολωνια ειναι καποιος που το κανει να δουλεψει σε τιμη πραγματικα χαμηλη (250$).Ο ιδιος δουλευει μεσα στην bmw απ οτι καταλαβα και μεσω pc μπαινει στον εγκεφαλο του κινητηρα και απενεργοποιει πολλες λειτουργιες οπως το ews,το dsc,τους λαμδα κτλ.
Αν δεν βγαλω ακρη θα βαλω τον Μ52Β28 αναγκαστικα γιατι δεν υπαρχουν χρηματα για S50Β30

georgedue
06-09-12, 21:44
Διαβαζω σε ξενα φορουν οτι στην Πολωνια ειναι καποιος που το κανει να δουλεψει σε τιμη πραγματικα χαμηλη (250$).
Αν τον βρεις, κάντου τα εισητηρια-ξενοδοχεια-φαγητα και φερτον.

200 η δουλεια, 250 τα εισητηρια με Lot, 200 το ξενοδοχειο και 150 το φαι, συνολο 800. Ποιο πολλά θα σου φύγουν στις βλακειες των μηχανικων και τα τρεξίματα....


:dance:

panose30
06-09-12, 23:28
μπορει να μπει και να δουλευουν ολα τα ηλεκτρονικα..ακομη και το πενταλ του γκαζιου να ειναι χωρις συρμα ..απλα θελεις ηλεκτρολογο με πολλες γνωσεις..μπορει να μπαινει και σε διαγνωστικο bmw και να το αναγνωριζει σαν Ε46 330 το αμαξι...επισης στα S μοτερ βαζουν βασεις της μηχανης απο ε28 η Ε34 για να κατσει το μοτερ οσο πιο πισω γινεται και το καρτερ επισης απο ε34,λογικα και στο Μ54 θα τα χρειαστεις αυτα...

giannis_compact
06-09-12, 23:51
Στον Σακη στο Ιπποκρατειο ρωτησες? Εχει κανει αρκετα! Δουλευει με το καντραν του Ε30 εννοειται, εχω δει τετοια μετατροπη στο μαγαζι του!

Mike_gr
07-09-12, 08:05
Στον Σακη στο Ιπποκρατειο ρωτησες? Εχει κανει αρκετα! Δουλευει με το καντραν του Ε30 εννοειται, εχω δει τετοια μετατροπη στο μαγαζι του!

Καλημερα,
Εχεις καποιο τηλεφωνο;
Ευχαριστω

rapid_fast
08-09-12, 16:57
Έγινε η δουλειά, (θα γίνει ή γίνεται;;;;)
ή να αναλάβω δράση;;;

kplc16
08-09-12, 19:48
Καλημερα,
Εχεις καποιο τηλεφωνο;
Ευχαριστω

εχεις πμ με το τηλεφωνο του Σακη. Αν ο Τσαριδης βαριεται απλα το ξεχνας το θεμα του 330. Παντως την εχει ξανακανει τη δουλεια.

giannis_compact
08-09-12, 20:19
εχεις πμ με το τηλεφωνο του Σακη. Αν ο Τσαριδης βαριεται απλα το ξεχνας το θεμα του 330. Παντως την εχει ξανακανει τη δουλεια.

Μιλησα μαζι του και δε βαριεται να ασχοληθει, τουλαχιστον δε μου εδειξε κατι τετοιο.

Mike_gr
08-09-12, 20:29
ευχαριστω πολυ παιδια!

nick1
08-09-12, 23:13
το 330 ειναι αυτοματο και υποθετω οτι αυτη η παραμετρος θα δυσκολεψει την μετατροπη

petroscf
09-09-12, 09:25
Να κάνω μια -ίσως εντελώς χαζή- ερώτηση?

Αν κατάλαβα καλά μιλάμε για ένα Ε30 να το πας από Μ42 (1.8) -> Μ54 3.0 με μοτέρ που θα βγεί από Ε46

Αν υποθέσουμε ότι θέλεις μέσα σε όλα αυτά να είσαι και νόμιμος, αυτή η μετατροπή γίνεται?
Νομίζω ότι επιτρέπεται μέχρι +25% (ιπποδύναμη ΚΑΙ κυβισμός), σε περιπτώσεις που το μοτέρ ΔΕΝ προβλέπεται από την εταιρεία για το συγκεκριμένο αμάξωμα, κάνω λάθος?

Ρωτάω γιατί μου έχει περάσει από το μυαλό ένα Μ50 ή Μ52 για το Ε21 μου (ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ!!!) και επειδή έχω δει να γίνεται πολύ επιτυχημένα στην Αγγλία-αλλά εκεί ίσως και να επιτρέπεται κιόλας, δεν ξέρω...

Αν υπάρχει τρόπος να γίνουν όλα νόμιμα, μπορεί να μου πει κάποιος τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις, και πώς "περνάει" μια τέτοια μετατροπή από το Υπουργείο? Εννοώ, ακόμα και με το σχετικό "λάδωμα" αν ξέρει κάποιος να μου πει ποιές είναι οι διαδικασίες?

Mike_gr
09-09-12, 11:31
το 330 ειναι αυτοματο και υποθετω οτι αυτη η παραμετρος θα δυσκολεψει την μετατροπη

δεν ειναι αυτοματο!!

Mike_gr
09-09-12, 11:32
Να κάνω μια -ίσως εντελώς χαζή- ερώτηση?

Αν κατάλαβα καλά μιλάμε για ένα Ε30 να το πας από Μ42 (1.8) -> Μ54 3.0 με μοτέρ που θα βγεί από Ε46

Αν υποθέσουμε ότι θέλεις μέσα σε όλα αυτά να είσαι και νόμιμος, αυτή η μετατροπή γίνεται?
Νομίζω ότι επιτρέπεται μέχρι +25% (ιπποδύναμη ΚΑΙ κυβισμός), σε περιπτώσεις που το μοτέρ ΔΕΝ προβλέπεται από την εταιρεία για το συγκεκριμένο αμάξωμα, κάνω λάθος?

Ρωτάω γιατί μου έχει περάσει από το μυαλό ένα Μ50 ή Μ52 για το Ε21 μου (ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ!!!) και επειδή έχω δει να γίνεται πολύ επιτυχημένα στην Αγγλία-αλλά εκεί ίσως και να επιτρέπεται κιόλας, δεν ξέρω...

Αν υπάρχει τρόπος να γίνουν όλα νόμιμα, μπορεί να μου πει κάποιος τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις, και πώς "περνάει" μια τέτοια μετατροπή από το Υπουργείο? Εννοώ, ακόμα και με το σχετικό "λάδωμα" αν ξέρει κάποιος να μου πει ποιές είναι οι διαδικασίες?

πολυ απλα δεν δηλωνεται!!

petroscf
09-09-12, 12:14
OK, δεκτόν και κατανοητόν!
Το οποίο όμως μου δημιοπυργεί το επόμενο ερώτημα, και ΑΝ κάποιος ξέρει, ειλικρινώς η απάντησή του είναι ευπρόσδεκτη - και φίλε Mike_gr να με συγχωρείς για το intrusion στο thread σου.... :

Γιατί σε άλλες χώρες φαίνεται να μην έχουν τέτοια θέματα, και τα engine swaps είναι ψωμοτύρια?
Βλέπω να μπαίνουν Μ20 σε 2002 κάργα!!! και Μ42 σε Ε21 κ.ο.κ.

Και έξω "παίζει" κάποιο θέμα παρανομίας σε αυτές τις περιπτώσεις? Η κάτι άλλο? Ας μου πεί κάοπιος αν γνωρίζει...

Mike_gr
09-09-12, 12:17
OK, δεκτόν και κατανοητόν!
Το οποίο όμως μου δημιοπυργεί το επόμενο ερώτημα, και ΑΝ κάποιος ξέρει, ειλικρινώς η απάντησή του είναι ευπρόσδεκτη - και φίλε Mike_gr να με συγχωρείς για το intrusion στο thread σου.... :

Γιατί σε άλλες χώρες φαίνεται να μην έχουν τέτοια θέματα, και τα engine swaps είναι ψωμοτύρια?
Βλέπω να μπαίνουν Μ20 σε 2002 κάργα!!! και Μ42 σε Ε21 κ.ο.κ.

Και έξω "παίζει" κάποιο θέμα παρανομίας σε αυτές τις περιπτώσεις? Η κάτι άλλο? Ας μου πεί κάοπιος αν γνωρίζει...

εξω τουλαχιστον στην γερμανια, ολα περνανε τεχνικο ελεγχο TUV και γινονται νομιμα χωρις να δωσεις ενα σκασμο λεφτα.Στην Ελλαδα ζουμε οπως παντα πισω απο τον ηλιο....
Το προστιμο εδω ειναι τσουχτερο και βεβαια το αυτοκινητο σου θα βρεθει στα ΟΔΔΥ.
Βεβαια εαν εχεις καλες ακρες δεν αγχωνεσε για τιποτα.

petroscf
09-09-12, 12:26
Δηλ στα ΟΔΔΥ τι θα του....κάνουν???

kplc16
09-09-12, 12:47
Δηλ στα ΟΔΔΥ τι θα του....κάνουν???

θα το βγαλουν στο σφυρι σε μεταμεσονυκτια ωρα.

Mike_gr
09-09-12, 12:47
Δηλ στα ΟΔΔΥ τι θα του....κάνουν???

Θα το κανουν νομιμο και θα πουληθει σε δημοπρασια!

petroscf
09-09-12, 12:53
Μα τι λές?
Μιλάω για να το νομιμοποιήσω...εμ θα πληρώσω πρόστιμα, εμ θα μου το κατασχέσουν ???

KAZA
09-09-12, 18:39
Μα τι λές?
Μιλάω για να το νομιμοποιήσω...εμ θα πληρώσω πρόστιμα, εμ θα μου το κατασχέσουν ???

Σου απάντησε ο Μιχάλης παραπάνω ότι …. ‘’Πολύ απλά δεν δηλώνεται!!’’

Θα βρεθεί – θα καταλήξει στο ΟΔΔΥ εάν σε σταματήσουν για έλεγχο , αρχίζεις να ιδρώνεις εσύ ….. τους γαργαλάει τα αυτάκια το κτήνος που κρύβεις κάτω από το καπό (εάν δεν έχεις σβήσει έγκαιρα , προτού πλησιάσουν τα γατάκια) και σου πουν …. Για άνοιξε το καπό να δούμε το μοτέρ σου …. Εσύ πάλι αν είσαι προληπτικός μπορείς να τους πεις δεν το ανοίγω για να μην μου το ματιάσετε ….. :rofl2: αυτό όμως το λες μόνο αν το επιτρέπει η σωματική διάπλαση σου 2 μέτρα ύψος και 120 κιλά καθαρής μυϊκής μάζας αλλιώς κλάφτα …..

Πέρα από την πλάκα ο νόμος σου δίνει 1 μήνα για να το δηλώσεις , οπότε μπορείς να τους πεις ότι σήμερα βγήκε από το συνεργείο (θα συνεννοηθείς με τον μηχανικό , άσε που θα στα πει και ο ίδιος) και θα γίνουν οι απαραίτητες διαδικασίες – χαρτιά που χρειάζεται ….. όλοι αυτό λένε δεν είσαι ο πρώτος ούτε ο τελευταίος ….. Στη χειρότερη να φας κλήση για το τυπικό , γιατί αν δεν είναι νόμιμο δεν επιτρέπεται να κυκλοφορήσει ….. αν μπλέξεις κάπου , μπορεί να γίνει κατάσχεση άρα θα το δεις στο ΟΔΔΥ ….

KAZA
09-09-12, 18:50
Καλημερα,
Εχεις καποιο τηλεφωνο;
Ευχαριστω

Σαφώς .....
εχεις πμ με το τηλεφωνο του Σακη. Αν ο Τσαριδης βαριεται απλα το ξεχνας το θεμα του 330. Παντως την εχει ξανακανει τη δουλεια.

:+1: Αλλά και περιοχή Α ΚΤΕΟ …. Αν δεν κατάλαβες πες μου να σου στείλω π.μ.

Mike_gr
09-09-12, 18:56
Σαφώς .....


:+1: Αλλά και περιοχή Α ΚΤΕΟ …. Αν δεν κατάλαβες πες μου να σου στείλω π.μ.

Μου το εστειλε το τηλεφωνο ενας συμφορουμιτης,
αυριο λογικα θα παω απο εκει να μιλησω.
ευχαριστω παντως

KAZA
09-09-12, 19:13
Μου το εστειλε το τηλεφωνο ενας συμφορουμιτης,
αυριο λογικα θα παω απο εκει να μιλησω.
ευχαριστω παντως

Στον Σάκη που σου έστειλε π.μ ο Kplc16; ή στο άλλο που είναι στα ΚΤΕΟ;
Σε όποιο από τα δύο επιλέξεις είναι πιστεύω κορυφή για την Θεσσαλονίκη , καλή επιτυχία και περιμένουμε νέα! :dblthumb2

Mike_gr
09-09-12, 19:38
Στον Σάκη που σου έστειλε π.μ ο Kplc16; ή στο άλλο που είναι στα ΚΤΕΟ;
Σε όποιο από τα δύο επιλέξεις είναι πιστεύω κορυφή για την Θεσσαλονίκη , καλή επιτυχία και περιμένουμε νέα! :dblthumb2

Sorry μπερδευτηκα, για τον Σακη νομιζα λεγαμε.
Για πες λεπτομεριες για αυτον στο κτεο..
Ευχαριστω για την βοηθεια!

KAZA
09-09-12, 20:47
Sorry μπερδευτηκα, για τον Σακη νομιζα λεγαμε.
Για πες λεπτομεριες για αυτον στο κτεο..
Ευχαριστω για την βοηθεια!

Έχεις π.μ.

petroscf
09-09-12, 21:17
Οκ, με κατατοπίσατε! 1800 και πολύ μου είναι...

TSAF
10-09-12, 10:38
Ωραιο μοτερ ειναι αυτο. Πανευκολο να μπει σε Ε30 με τα stock ρευματα και χωρις κανενα προβλημα. Το μονο κοστος ειναι το ξεκλειδωμα του εγκεφαλου που ειναι λιγο τσιμπιμενο αλλα κατα τα αλλα ειναι ευκολο. Θα χρειαστεις οργανα απο 6 cyl E30 και ενα τσιπακι αλλο ωστε να διαβαζει σωστα το στροφομετρο σου.

Dim77
10-09-12, 10:48
Ωραιο μοτερ ειναι αυτο. Πανευκολο να μπει σε Ε30 με τα stock ρευματα και χωρις κανενα προβλημα. Το μονο κοστος ειναι το ξεκλειδωμα του εγκεφαλου που ειναι λιγο τσιμπιμενο αλλα κατα τα αλλα ειναι ευκολο. Θα χρειαστεις οργανα απο 6 cyl E30 και ενα τσιπακι αλλο ωστε να διαβαζει σωστα το στροφομετρο σου.

Είδατε πως βρίσκονται όλα? Ο Tsaf μετονομάζεται ως επίσημος ENGINE SWAP EMPEROR. :king::king:

TSAF
10-09-12, 11:27
Είδατε πως βρίσκονται όλα? Ο Tsaf μετονομάζεται ως επίσημος ENGINE SWAP EMPEROR. :king::king:

:dblthumb2:dblthumb2:

Απλα σε 30αρια εχουμε κανει παρα πολλα στην παρεα μου. Πολλες δουλειες και δουλειες σωστες οχι χαζοδουλειες πανω σε ραμφη και αλλα τετοια που βλεπω κατα καιρους.

kplc16
10-09-12, 11:44
:dblthumb2:dblthumb2:

Απλα σε 30αρια εχουμε κανει παρα πολλα στην παρεα μου. Πολλες δουλειες και δουλειες σωστες οχι χαζοδουλειες πανω σε ραμφη και αλλα τετοια που βλεπω κατα καιρους.

τι ειναι το ραμφος; το s54 μπαινει κουτα; η θελει μηχανουργειο για βασεις;

Γενικα τωρα γνωμη μου ειναι το Ε30 μονο 4κυλινδρο.Για οποιον δε κρατιεται και θελει ντε και καλα 6κυλινδρο, να βαλει s54.

Για το φιλο που ρωτησε για το τσαριδη, βρισκεται στη χιρσ περιοχη ιπποκρατειου

rapid_fast
10-09-12, 12:00
Ωραιο μοτερ ειναι αυτο. Πανευκολο να μπει σε Ε30 με τα stock ρευματα και χωρις κανενα προβλημα. Το μονο κοστος ειναι το ξεκλειδωμα του εγκεφαλου που ειναι λιγο τσιμπιμενο αλλα κατα τα αλλα ειναι ευκολο. Θα χρειαστεις οργανα απο 6 cyl E30 και ενα τσιπακι αλλο ωστε να διαβαζει σωστα το στροφομετρο σου.

Το τσιπάκι το είχατε πάρει απο τον Στήβ, στην Σιάτλ σίρκουιτ;;

Dim77
10-09-12, 12:02
:dblthumb2:dblthumb2:

Απλα σε 30αρια εχουμε κανει παρα πολλα στην παρεα μου. Πολλες δουλειες και δουλειες σωστες οχι χαζοδουλειες πανω σε ραμφη και αλλα τετοια που βλεπω κατα καιρους.

Άντε να ασχοληθεί η παρέα σου με Ε46 και τα νέα μοτεράκια 1.6 λιτρα (N20? νομίζω).:smokin::smokin:

(Αν και όπως σε έχω καταλάβει, μάλλον με V8-V10 θα τα γεμίζετε αυτά)

TSAF
10-09-12, 12:17
Άντε να ασχοληθεί η παρέα σου με Ε46 και τα νέα μοτεράκια 1.6 λιτρα (N20? νομίζω).:smokin::smokin:

(Αν και όπως σε έχω καταλάβει, μάλλον με V8-V10 θα τα γεμίζετε αυτά)

Well said. Tελευταια projects με full λειτουργιες στους stock ecu's.

-E36 M3 powered by S54 με τελικο εξατμισης απο Ε36 Μ3 S50 B32.
-Ε36 Μ3 powered by S62 με καρτερ απο Alpina Ε36 Β8 για να ειναι σωστο, εναλλακτικα μπορεις να βαλεις απο Ν63 αλλα θελει δουλεια, οποτε για να ειμαστε 100% αγορασαμε το Alpina
-E30 M3 Italiana (το παλιο δικο μου) powered by S54 με τελικο εξατμισης απο Ε36 Μ3 S50 B32. (ongoing project)
E30 M3 powered by S62. To μοτερ πλεον πουληθηκε και μας εμεινε ο εγκεφαλος ο οποιος ειναι ξεκλειδωμενος και ετοιμος για Ε30. Ειναι προς πωληση στις αγγελειες στο forum.
και πλεον παμε για αρκετα αργοτερα για S85 γιατι εχουμε και εφοριες τωρα, χεχεχεχε

TSAF
10-09-12, 12:18
Το τσιπάκι το είχατε πάρει απο τον Στήβ, στην Σιάτλ σίρκουιτ;;

oχι απο http://dakotadigital.com/

sakis4paok
10-09-12, 12:51
Ωραιο μοτερ ειναι αυτο. Πανευκολο να μπει σε Ε30 με τα stock ρευματα και χωρις κανενα προβλημα. Το μονο κοστος ειναι το ξεκλειδωμα του εγκεφαλου που ειναι λιγο τσιμπιμενο αλλα κατα τα αλλα ειναι ευκολο. Θα χρειαστεις οργανα απο 6 cyl E30 και ενα τσιπακι αλλο ωστε να διαβαζει σωστα το στροφομετρο σου.Οσο ζεις μαθαινεις!!:bowdown:

Dim77
10-09-12, 13:02
Να πάς σε άλλο ηλεκτρολόγο, αυτοι που πήγες ήταν ΑΣΧΕΤΟΙ..
Δεν θα παντρέψεις καμία απολύτως πλεξούδα..
Η πλεξούδα του Ε30 δεν υπάρχει, βγαίνει..
Και αν ο μηχανικός σου είναι καλός, μέχρι και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα
ολίσθησης μπορείς να βάλεις..

Για πες μας σχετικε τα οργανα πως θα τα παντρεψεις;Εχεις κανει κανει παρα πολλες μετατροπες για να εισαι ΤΟΣΟ σιγουρος οτι θα δουλευουν ολα καλα.Απο τα παραμυθια και τα βιντεακια μεχρι την πραγματικοτητα υπαρχει τεραστια διαφορα

Οσο ζεις μαθαινεις!!:bowdown:

Για να μην ξεχνάμε ότι ''εκράχθει'' αδίκως αυτός που πρώτος μίλησε ότι γίνεται....

sakis4paok
10-09-12, 13:28
Για να μην ξεχνάμε ότι ''εκράχθει'' αδίκως αυτός που πρώτος μίλησε ότι γίνεται....εκραχθει ο τροπος που εκφραστηκε ο οποιος ειναι σε γενικες γραμμες πολυ εντονος και οσο για το σκελος οτι ειμαι ασχετος αφηστε να το κρινουν αλλοι

Dim77
10-09-12, 14:43
Ξαναδιαβάζω από την αρχή και δεν είδα να εκφράστηκε για σένα....ούτε σε είπε άσχετο...

rapid_fast
10-09-12, 19:08
Ξαναδιαβάζω από την αρχή και δεν είδα να εκφράστηκε για σένα....ούτε σε είπε άσχετο...

Δεν πειράζει Δημήτρη,
είναι όλα οκ.
Ισως ο Σάκης να μπερδεύτηκε με τη σειρά των Πόστ..
Είμαστε οκ..