PDA

Επιστροφή στο Forum : Βέλτιστη επιλογή ζάντας/ελαστικού για 116/118 F20


dimigr73
09-09-12, 11:44
Καλημέρα σας και πάλι! :)

Μια και το θέμα της αγοράς 116/118 έχει παγώσει προς το παρόν, άρχισα να ερευνώ τα διάφορα επιμέρους τμήματα του οχήματος και συγκεκριμένα ζάντες και ελαστικά, προκειμένου να καταλήξω στην καλύτερη δυνατή επιλογή. Έχουμε λοιπόν τα εξής δεδομένα:

1. Ζάντα Styling 376 (7x16 με ελαστικό 205/55R16) -> Παρέχεται ως βασικός εξοπλισμός

2. Ζάντα Styling 379 (7,5x17 με ελαστικό 225/45R17) -> Παρέχεται ως προαιρετικός εξοπλισμός - γιατί όλα τα όμορφα να είναι προαιρετικά; :(

Επειδή δεν γνωρίζω τα +/- όσον αφορά τις διαστάσεις ζαντών και το μόνο που γνωρίζω σχετικά με τα ελαστικά είναι ότι το φαρδύ πέλμα έχει καλύτερο κράτημα στο στεγνό αλλά όχι στο βρεγμένο, θα μπορούσατε σας παρακαλώ να με βοηθήσετε παραθέτοντας τα θετικά και τα αρνητικά ανάμεσα στις δύο παραπάνω επιλογές;

Επίσης, διαβάζω από το πρωί παλαιότερα νήματα (1 - 2 ετών) που αφορούν τη χρήση RunFlat ελαστικών και έχω πραγματικά μπερδευτεί! Πόσο έχουν βελτιωθεί τελικά τα RFT όσον αφορά την άνεση, αλλά και την καταπόνηση που μπορεί να δέχονται οι αναρτήσεις από αυτά; Πρέπει ακόμα να σκέφτεται κανείς την αλλαγή σε συμβατικά;

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων! :)

kostastnt
09-09-12, 12:11
Για τα λάστιχα όσο πιο φαρδύ τόσο καλύτερο κράτημα όπως είπες.. Για βροχή, χιόνι και γενικά χειμώνα καλό θα ήταν να έχεις δεύτερη τετράδα με χειμερινά ώστε να μην κάνεις "υποχωρήσεις" όσον αφορά την ποιότητα της οδήγησης :)

Έτσι μπορείς να έχεις μια τετράδα φαρδιά για καλοκαίρι και πιο λεπτά ή ακόμα και 16άρια για χειμώνα..

Βέβαια το φαρδύ λάστιχο θα σου ανεβάσει κατανάλωση (ελάχιστα σε αυτές τις διαστάσεις) και θα σου κόβει επιτάχυνση.. Το κράτημα όμως έχει διαφορά..

Οπότε πρέπει να βρεις εσύ μόνος σου τις ανάγκες σου και να απαντήσεις στα διλλήματα :)

Όσο για τα RFT μια χαρά είναι.. Σίγουρα είναι πιο ακριβά, σίγουρα πιο φασαριόζικα, αλλά από επιδόσεις πλησιάζουν τα συμβατικά και έχεις όλα τα υπέρ των απλών..

dimigr73
09-09-12, 12:25
Για τα λάστιχα όσο πιο φαρδύ τόσο καλύτερο κράτημα όπως είπες.. Για βροχή, χιόνι και γενικά χειμώνα καλό θα ήταν να έχεις δεύτερη τετράδα με χειμερινά ώστε να μην κάνεις "υποχωρήσεις" όσον αφορά την ποιότητα της οδήγησης :)

Έτσι μπορείς να έχεις μια τετράδα φαρδιά για καλοκαίρι και πιο λεπτά ή ακόμα και 16άρια για χειμώνα..

Βέβαια το φαρδύ λάστιχο θα σου ανεβάσει κατανάλωση (ελάχιστα σε αυτές τις διαστάσεις) και θα σου κόβει επιτάχυνση.. Το κράτημα όμως έχει διαφορά..

Οπότε πρέπει να βρεις εσύ μόνος σου τις ανάγκες σου και να απαντήσεις στα διλλήματα :)

Όσο για τα RFT μια χαρά είναι.. Σίγουρα είναι πιο ακριβά, σίγουρα πιο φασαριόζικα, αλλά από επιδόσεις πλησιάζουν τα συμβατικά και έχεις όλα τα υπέρ των απλών..

Ευχαριστώ για την απάντηση! :)

Υπάρχουν κάποια στοιχεία (τα οποία να μπορώ να βρω online) που να δείχνουν με αριθμούς πόσο αλλάζουν τα χαρακτηριστικά που λες (κατανάλωση, επιτάχυνση κ.λπ.);

Οι απαιτήσεις που έχω δεν είναι υψηλές (γι' αυτό και πιστεύω πως το να έχω 2 τετράδες είναι too much για μένα):

- Λίγα χιλιόμετρα (ζήτημα αν θα κάνω 10.000 χλμ το χρόνο)
- Τα χιόνια τα ψιλοαποφεύγω (αν και μ' αρέσουν)
- Δεν θέλω να χάνω σε επιτάχυνση (ποια είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή για να μην χάνει κανείς σε επιτάχυνση; )

Όσον αφορά τα RFT, κάποιος φίλος είχε αναφέρει πιθανά μελλοντικά προβλήματα στο εμπρός σύστημα ανάρτησης και τριγμούς λόγω του ότι "κοπανάνε"... Κατά πόσο ισχύει κάτι τέτοιο;

bimmerm
09-09-12, 16:10
οσον αφορα τα ελαστικα ρανφλατ στην φ20 δεν υπαρχει κανενα προβλημα.εαν εχεις οδηγησει το αυτοκινητο σε τεστ ντραιβ θα καταλαβεις οτι δεν εχει καμμια σχεση με την ε87-τον προηγουμενο ασσο.κιαυτο γιατι την διαφορα την κανουν το διαφορετικο στησιμο σε αναρτησεις τελικα.τα ρανφλατ παιζουν πολυ μικρο ρολο στο νταμπαντουμπα της χαλια ελληνικης ασφαλτου.
το στησιμο του ε87 προκαλουσε αυτους τους τριγμους και οχι τοσο τα ρανφλατ.με το διαφορετικο στησιμο στην φ20 δεν καταλαβαινεις τιποτα.νομιζεις οτι πας με συμβατικα.ασε που εχεις την αισθηση οτι ταξιδευεις με 5αρα.

οποτε θεμα ελαστικων μην το σκεφτεσαι.ρανφλατ θα βαλεις,απλα διαλεξε μια καλη μαρκα εαν δεν θες αυτα που ειναι μαμα.εχουν ειπωθει γνωμες γιαυτο το θεμα.διαλεγεις και παιρνεις.

dimigr73
09-09-12, 16:35
οσον αφορα τα ελαστικα ρανφλατ στην φ20 δεν υπαρχει κανενα προβλημα.εαν εχεις οδηγησει το αυτοκινητο σε τεστ ντραιβ θα καταλαβεις οτι δεν εχει καμμια σχεση με την ε87-τον προηγουμενο ασσο.κιαυτο γιατι την διαφορα την κανουν το διαφορετικο στησιμο σε αναρτησεις τελικα.τα ρανφλατ παιζουν πολυ μικρο ρολο στο νταμπαντουμπα της χαλια ελληνικης ασφαλτου.
το στησιμο του ε87 προκαλουσε αυτους τους τριγμους και οχι τοσο τα ρανφλατ.με το διαφορετικο στησιμο στην φ20 δεν καταλαβαινεις τιποτα.νομιζεις οτι πας με συμβατικα.ασε που εχεις την αισθηση οτι ταξιδευεις με 5αρα.

οποτε θεμα ελαστικων μην το σκεφτεσαι.ρανφλατ θα βαλεις,απλα διαλεξε μια καλη μαρκα εαν δεν θες αυτα που ειναι μαμα.εχουν ειπωθει γνωμες γιαυτο το θεμα.διαλεγεις και παιρνεις.

Έχω οδηγήσει F20 και, πραγματικά, δεν κατάλαβα κάτι κακό, μια χαρά μου φάνηκε (βέβαια απέφευγα τις λακούβες ως οδηγός που πονάει το αμάξι του...). Βέβαια, δεν μπορώ να κάνω σύγκριση με την Ε87 γιατί δεν την έχω οδηγήσει καθόλου.

Ωραία λοιπόν, RFT! Ωστόσο, έχω την εξής απορία: Έστω ότι το σύστημα εντοπίσει πρόβλημα σε κάποιο λάστιχο. Εάν μεσολαβήσουν κάποιες ώρες ή μέρες μέχρι να πάω το αυτοκίνητο στο συνεργείο (εννοείται ότι αυτές τις ώρες ή μέρες θα είναι σταθμευμένο), το RF θα έχει γίνει πίτα όπως και κάποιο συμβατικό ή έχει τέτοια κατασκευή που και πάλι, μετά από μέρες, θα καταφέρω να οδηγήσω το αυτοκίνητο μέχρι το συνεργείο;

kostastnt
09-09-12, 19:10
Το θέμα είναι πόσο ζημιά θα έχει γίνει μέχρι να φτάσεις εκεί που θες.. Αν τα πλαινά του λάστιχου έχουν καταπονηθεί, μπορεί να είναι και για πέταμα..

Για το θέμα καλοκαιρινά-χειμερινά ξανασκέψου το.. Δεν είναι μόνο για το χιόνι, που έτσι κι αλλιώς είναι ζόρι με πισωκίνητο..

Επειδή το μισό χειμώνα βρέχει, δεν θα σε νοιάζει με πόσα θα μπαίνεις σε μια στροφή με το χειμερινό.. Σίγουρα θα μπαίνεις με λιγότερα από το καλοκαιρινό σε στεγνό, αλλά με πολλά περισσότερα απότι με καλοκαιρινό σε βροχή.. Σίγουρα είναι παραπάνω έξοδο αλλά έχει διαφορά..

Αν μένεις και σε περιοχή με πάγους τότε είναι μονόδρομος..

Διαφορές δεν είναι σημαντικές.. Ας πούμε εγώ από 16άρι 195 σε 16άρι 205 έχω 0,5lt διαφορά.. Το 225 17άρι δεν ξέρω πόσο θα ανέβαζε αλλά υποθέτω κανά λίτρο θα το είχε.. Επιδόσεις από 195 σε 205 λίγη η διαφορά σε μένα γιατί έτσι κι αλλιώς το αμάξι είναι χελώνα και εχω αποδεχτεί ότι δεν τρέχω..

kostas1.6
10-09-12, 00:51
Φίλε υπολόγισε και κάτι που κανείς δεν σκέφτεται κατά την αγορά του αυτοκινήτου. Τα 205/55/16 σε σχέση με τα 225/45/17 rft πρέπει να έχουν πάνω από 100 ευρώ διαφορά στην τιμή (τετράδα), σε περίπτωση αλλαγής.

dimigr73
10-09-12, 08:33
Φίλε υπολόγισε και κάτι που κανείς δεν σκέφτεται κατά την αγορά του αυτοκινήτου. Τα 205/55/16 σε σχέση με τα 225/45/17 rft πρέπει να έχουν πάνω από 100 ευρώ διαφορά στην τιμή (τετράδα), σε περίπτωση αλλαγής.

Δηλαδή η μικρότερη διάσταση είναι ακριβότερη; Λόγω έλλειψης να υποθέσω; :confused:

kostas1.6
10-09-12, 09:54
Όχι, η μεγαλύτερη είναι ακριβότερη.

dimigr73
10-09-12, 10:28
Όχι, η μεγαλύτερη είναι ακριβότερη.

A OK, λογικό...

kostastnt
10-09-12, 11:05
Η πιο φθηνή είναι η 205 πάντως.. Η 195 είναι και ψιλοσπάνια και πιο ακριβή, οπότε μην την προτιμήσεις σε καμία περίπτωση!