PDA

Επιστροφή στο Forum : βαρυ τιμονι σε επι τοπου στροφη


AlexVag
01-10-12, 17:44
Καλησπερα παιδια,

εχω παρατηρησει κατι στο αυτοκινητο μου και θα ηθελα ναρωτησω εαν ειναι λογικο. Αρχικα να πω οτι εχω μια e39 του 97... το προβλημα ειναι το εξης...οταν ειμαι σταματημενος σε δρομο που γλιστραει και παω να κανω επι τοπου στροφη απο σταση με γκαζι και στριμενο τιμονη ενω στην αρχη το τιμονι ειναι ελαφρυ οταν γυρισει το αμαξι οσο θελω και ερθει η στιγμη να "ξεκλειδωσω" και να δωσω λιγο αναποδο τοτε αισθανομαι πολυ βαρυ το τιμονι...αυτο κραταει φυρω στο μισο δευτερολεπτο ισως και λιγοτερο...τι μπορει να φταει? μπορει να εχει σχεση με το συστημα του υδραυλικου? υγρα εχω κανονικα...μπορει να χανει πιεση επειδη το γυρναω τερμα?

sakis4paok
01-10-12, 19:09
Καλησπερα παιδια,

εχω παρατηρησει κατι στο αυτοκινητο μου και θα ηθελα ναρωτησω εαν ειναι λογικο. Αρχικα να πω οτι εχω μια e39 του 97... το προβλημα ειναι το εξης...οταν ειμαι σταματημενος σε δρομο που γλιστραει και παω να κανω επι τοπου στροφη απο σταση με γκαζι και στριμενο τιμονη ενω στην αρχη το τιμονι ειναι ελαφρυ οταν γυρισει το αμαξι οσο θελω και ερθει η στιγμη να "ξεκλειδωσω" και να δωσω λιγο αναποδο τοτε αισθανομαι πολυ βαρυ το τιμονι...αυτο κραταει φυρω στο μισο δευτερολεπτο ισως και λιγοτερο...τι μπορει να φταει? μπορει να εχει σχεση με το συστημα του υδραυλικου? υγρα εχω κανονικα...μπορει να χανει πιεση επειδη το γυρναω τερμα?Αυτό στο κάνει μόνο οταν στρίβεις;Σε ίσιο δρόμο μήπως το νιώθεις σφιχτό;

bmwdakias85
01-10-12, 21:58
Εχει dsc αν ναι,απ ενεργοποίησε κ μετά δοκίμασε να στριψης,θα είναι πούπουλο

AlexVag
01-10-12, 23:01
το αυτοκινητο εχει asc και το βγαζω...βασικα παντα με το που μπαινω στο αυτοκινητο ειναι το δευτερο πραγμα που κανω μετα απο τη ζωνη(εκτος απο τις φορες που εχω σκοπο να κανω ταξιδι οποτε το αφηνω)... πριν λιγο ημουν βολτα και παρατηρησα οτι το εκανε και σε απλο μπαντιλικι σε στροφη οταν αφησα το γκαζι...βαρυνε για λιγο το τιμονι και μετα ολα οκ...(αυτη τη φορα ισως ηταν και λιγο η ιδεα μου αλλα δεν νομιζω)

AlexVag
01-10-12, 23:02
Αυτό στο κάνει μόνο οταν στρίβεις;Σε ίσιο δρόμο μήπως το νιώθεις σφιχτό;

οχι σε ισιο δρομο ειναι μια χαρα...πανω στη στροφη οταν παω να ξεστριψω το νιωθω για λιγο βαρυ... οταν κινουμαι σε στροφες με γρηγορο ρυθμο παλι δεν το κανει...

ThaNOS E46coupe
02-10-12, 01:10
Αυτό στο κάνει μόνο οταν στρίβεις;Σε ίσιο δρόμο μήπως το νιώθεις σφιχτό;

Σάκη άν ήταν μόνιμα βαρύ τί θα έφταιγε ?

bmwdakias85
02-10-12, 06:57
Σάκη άν ήταν μόνιμα βαρύ τί θα έφταιγε ?

Ο οδηγός:smokin:

sakis4paok
02-10-12, 08:58
Σάκη άν ήταν μόνιμα βαρύ τί θα έφταιγε ?Θανο αν ειναι μονιμα βαρυ συνηθως ειναι το ρουλεμαν του τιμονιου και τα μετα τα δαχτυλιδια της τιμονιερας

rapid_fast
02-10-12, 09:29
το αυτοκινητο εχει asc και το βγαζω...βασικα παντα με το που μπαινω στο αυτοκινητο ειναι το δευτερο πραγμα που κανω μετα απο τη ζωνη(εκτος απο τις φορες που εχω σκοπο να κανω ταξιδι οποτε το αφηνω)... πριν λιγο ημουν βολτα και παρατηρησα οτι το εκανε και σε απλο μπαντιλικι σε στροφη οταν αφησα το γκαζι...βαρυνε για λιγο το τιμονι και μετα ολα οκ...(αυτη τη φορα ισως ηταν και λιγο η ιδεα μου αλλα δεν νομιζω)

Συνέχισε...
Όταν σπάσει το κύκλωμα του υδραυλικού ενημέρωσε με. (δεν αργεί, ήδη η αντεπίστροφες
έχουν αρχίσει και κολλάνε)
Δυστυχώς δεν υπάρχει λύση, και η αντλία σου είναι στα τελευταία απο ότι καταλαβαίνω..

ThaNOS E46coupe
02-10-12, 14:45
Θανο αν ειναι μονιμα βαρυ συνηθως ειναι το ρουλεμαν του τιμονιου και τα μετα τα δαχτυλιδια της τιμονιερας

με φώτισες τώρα...το ρουλεμάν πού βρίσκεται? στην κολόνα ή μέσα στην κρεμαργιέρα?
τα δάχτυλα?

AlexVag
02-10-12, 14:47
Συνέχισε...
Όταν σπάσει το κύκλωμα του υδραυλικού ενημέρωσε με. (δεν αργεί, ήδη η αντεπίστροφες
έχουν αρχίσει και κολλάνε)
Δυστυχώς δεν υπάρχει λύση, και η αντλία σου είναι στα τελευταία απο ότι καταλαβαίνω..

Ακριβως αυτο φοβομουν...παλια εχανα υγρα απο το κυκλωμα και τωρα εχω αυτο το θεμα...ελπιζω να μην γινει το μπαμ συντομα αν ειναι αυτο...

sakis4paok
02-10-12, 15:21
με φώτισες τώρα...το ρουλεμάν πού βρίσκεται? στην κολόνα ή μέσα στην κρεμαργιέρα?
τα δάχτυλα?Βγαζεις το τιμονι φαινεται το δαχτυλιδι μετα το δαχτυλιδι ειναι το ρουλεμαν πανω στο αξονα το δευτερο ρουλεμαν ειναι στο τελος του αξονα αλλα εκεινο δε αλλαζει.

ThaNOS E46coupe
03-10-12, 01:06
Βγαζεις το τιμονι φαινεται το δαχτυλιδι μετα το δαχτυλιδι ειναι το ρουλεμαν πανω στο αξονα το δευτερο ρουλεμαν ειναι στο τελος του αξονα αλλα εκεινο δε αλλαζει.

Ευχαριστώ φίλε!!!!:embarassm

AlexVag
28-12-12, 17:54
αυτες τις μερες που ανεβηκα θεσσαλονικη πηγα στο μηχανικο μου και μου ειπε να αλλαξουμε αντλια αλλα δεν ξερει αν θα λυθει το προβλημα(και μου χτυπησε και τη ζαντα οταν την εβγαλε για ζυγοσταθμιση οποτε δεν θα με ξαναδει αν και τον ξερω χρονια)...πηγα λοιπον στην bmw και εκει μου ειπαν οτι εχει προβλημα η βαλβιδα του σερβομηχανισμου και η ηλεκτρονικη μοναδα... κοστος επισκευης 650 ευρω...περαστικα μου λοιπον...σε 1-2 εβδομαδες ερχονται τα ανταλλακτικα απο γερμανια

AlexVag
03-04-13, 14:32
δυστυχως το προβλημα συνεχιζεται μετα απο τα 650 ευρω στην bmw για αλλαγη της ηλεκτρονικης μοναδας και τις βαλβιδας του σερβο...πλεον το κανει παντα στα μπαντιλικια...επισης ανακαληψα οτι το κανει και οταν το αμαξι ειναι σταματημενο και ανεβασω πανω απο 5000 rpm/min. ειναι σαν να μην εχω καθολου υδραλικο και να γυρναει το τιμονι σαν να εχει "δοντακια"... στη bmw μου ειπαν οτι δεν μπορουν να βρουν τι ειναι... πλεον δεν μπορω να χαρω το αυτοκινητο μου... εχετε καμια ιδεα? σκεφτομαι να αλλαξω αντλια και μετα να κανω ανακατασκευη στην κρεμαγιερα...δεν εχω ιδεα τι αλλο μπορει να ειναι...ξερει καποιος κανενα σοβαρο συνεργειο στη Θεσσαλονικη?
αυτο που ειπε ο rapid για το κυκλωμα του υδραυλικου γιατι δεν διορθωνεται?

STR
03-04-13, 14:40
Συγγνωμη αλλα την λαθος διαγνωση του καθε μα......μηχανικου θα την πληρωσεις εσυ;;;; 650 ευρω ετσι για πλακα; Σε τετοιες περιπτωσεις τελικα ειναι καλυτερα αν εχεις ενα μηχανικο εστω και λιγο γνωστο οπου θα καθησει να ψαχτει να αλλαζει ανταλακτικα διαφορα απο μεταχειρισμενα που εχει ακρες μεχρι να δει τι φταιει και στο τελος να πληρωσει αυτο που ειχε προβλημα και μονο. Δεν βαζουν μυαλο τα μεγαλα συνεργεια...

AlexVag
03-04-13, 14:46
αυτο ακριβως λεω και εγω...η απαντηση ηταν οτι το εβγαλε το διαγνωστικο...και πριν την αλλαγη μου ειπαν οτι και καλα υπηρχε και εγγυηση για την εργασια...το αμαξι πηγε να το παρει ο πατερας μου γιατι εγω ειμαι στη Λαρισα και δεν ξερω τι ακριβως ειπωθηκε...εχω γνωστο μηχανικο αλλα πλεον δεν τον εμπιστευομαι και πολυ... Τα 650 ευρω τα πηρε η bmw Αδαμιδης στη Θεσσαλονικη. μακαρι να μπορουσα να κανω κατι...βεβαια θα στειλω email στη Bmw hellas και στη bmw στη γερμανια...

AlexVag
05-04-13, 18:08
δυστυχως το προβλημα συνεχιζεται μετα απο τα 650 ευρω στην bmw για αλλαγη της ηλεκτρονικης μοναδας και τις βαλβιδας του σερβο...πλεον το κανει παντα στα μπαντιλικια...επισης ανακαληψα οτι το κανει και οταν το αμαξι ειναι σταματημενο και ανεβασω πανω απο 5000 rpm/min. ειναι σαν να μην εχω καθολου υδραλικο και να γυρναει το τιμονι σαν να εχει "δοντακια"... στη bmw μου ειπαν οτι δεν μπορουν να βρουν τι ειναι... πλεον δεν μπορω να χαρω το αυτοκινητο μου... εχετε καμια ιδεα? σκεφτομαι να αλλαξω αντλια και μετα να κανω ανακατασκευη στην κρεμαγιερα...δεν εχω ιδεα τι αλλο μπορει να ειναι...ξερει καποιος κανενα σοβαρο συνεργειο στη Θεσσαλονικη?
αυτο που ειπε ο rapid για το κυκλωμα του υδραυλικου γιατι δεν διορθωνεται?

καμια ιδεα καποιος? αν το αφησω ετσι και καποια στιγμη χαλασει τελειως δεν θα μπορω να κανω τιποτα δηλαδη?

Leonidas_Thess
06-04-13, 00:42
Εχεις προωπικο μυνημα.

GIANNHS M
06-04-13, 17:15
η αντλια σαν ανταλλακτικο κανει 110 ως 150 ταβανι.αν φταιει αυτη πιθανον να σου κανει κ ενα ελαφρυ βουιτο.κανει???επειδη βιαστηκες να τα ακουμπησεις κ ισως σου φαινονται πεταμενα λεφτα για ακομα ενα ανταλλακτικο ομως απο εκει ξεκινας να κοιτας κ οχι απο τα ηλεκτρονικα που πονανε.επισης οι σωληνωσεις ειναι ενταξει?μηπως καποια εχει τσακισει καπου?οταν ενα αμαξι μπαινει στην διαγνωση - εγκεφαλο δεν σημαινει οτι ειναι κ 100% παντα αυτο το προβλημα που αποικονιζεται!πρεπει κ ο εκαστοτε μαστορας να ξερει να μεταφραση με ελληνικα κ πρακτικα τη ζημια κ οχι να παπαγαλιζει!!!αυτα το πιστευω μετα απο προσωπικη εμπειρια του περασμενου μηνα!

AlexVag
06-04-13, 19:13
και εγω απο την αρχη για αντλια πηγαινα...αν και δεν μου ειχε κανει το χαρακτηριστικο σφυρηγμα...αν και τωρα που το σκεφτομαι ισως το ειχε κανει στο παρελθον...τωρα για τα σωληνακια δεν ξερω...πριν λιγο καιρο αλλαξα καποια γιατι ειχα διαρροη...απλα αυτο που με εκνευρισε ειναι οτι και καλα η bmw δινει εγγυηση 1 χρονου για την εργασια...αυτη ηταν η απαντηση οταν ρωτησα τι γινεται αν συνεχιστει το προβλημα...μετα απο ενα "καλο" email που τους εστειλα καλεσαν τον πατερα μου και του ειπαν να ξαναπαει το αμαξι τη δευτερα να το ψαξουν...δηλαδη ειναι η τριτη φορα που θα το παω... αν δεν γινει τιποτα παλι θα το παω σε ενα συνεργειο εξω που εχω ακουσει καλα λογια και τον ξερω και εγω τον ανθρωπο και απο οτι φαινεται ειναι καλος στη δουλεια του και βλεπουμε...αν δεν βγει παλι ακρη αλλαζω μια αντλια και αν δεν διορθωθει παλι θα το εχω ετσι μεχρι να γινει ρεταλι μπας και βρουνε τι διαλο φταει...αλλα αυτο με τα 650 ευρω αερα ετσουξε...δεν ειναι επαγγελματιες...

teo21
06-04-13, 19:56
Αυτό το βουητό που μου κάνει εμένα καμιά φορά λοιπόν προέρχεται από την αντλία? Λίγο βαρύ τιμόνι το έχω ανέκαθεν σε σχέση με άλλα 36 αλλά δε με ενοχλεί. Κόστος αντλίας σε e36 ξέρουμε? Όχι γνήσια βεβαίως βεβαίως!!

AlexVag
06-04-13, 20:50
Το πιο βαρυ τιμονι που εχεις μπορει να εχει σχεση με τα λαστιχα σου η ισως και με την κρεμαγιερα σου...για ε39 καινουργια νομιζω μου ειχαν πει 200 ευρω...δεν θυμαμαι καλα...επισης κατι αλλο που μου κανει ειναι καποιες φορες που το βαζω μπροστα δεν εχω καθολου υδραυλικο...αν το σβησω και το ξαναβαλω μπροστα και κουνησω λιγο το τιμονι δεξια αριστερα στρωνει αμεσως... Αν ηταν αντλια δεν θα το εδειχνε το διαγνωστικο;

GIANNHS M
07-04-13, 08:05
Το πιο βαρυ τιμονι που εχεις μπορει να εχει σχεση με τα λαστιχα σου η ισως και με την κρεμαγιερα σου...για ε39 καινουργια νομιζω μου ειχαν πει 200 ευρω...δεν θυμαμαι καλα...επισης κατι αλλο που μου κανει ειναι καποιες φορες που το βαζω μπροστα δεν εχω καθολου υδραυλικο...αν το σβησω και το ξαναβαλω μπροστα και κουνησω λιγο το τιμονι δεξια αριστερα στρωνει αμεσως... Αν ηταν αντλια δεν θα το εδειχνε το διαγνωστικο;

η αντλια για ε39 γνησια εχει περιπου 400 ευρω,νομιζω,μεταχειρο 150 το πολυ!!!!!.το διαγνωστικο ΔΕΝ νομιζω να δειχνει ΑΛΛΑ κ να το εδειχνε πες ποιος μαστορας μπορει να μεταφραζει τις βλαβες?(φιλος παραλιγο να την πατησει με κοστος ανω των 300 ευρω)εισαι παθων τι ααλλο να σου πω!!!!!τσεκαρε κ σωληνωσεις,επιμενω!

rapid_fast
08-04-13, 10:02
η αντλια για ε39 γνησια εχει περιπου 400 ευρω,νομιζω,μεταχειρο 150 το πολυ!!!!!.το διαγνωστικο ΔΕΝ νομιζω να δειχνει ΑΛΛΑ κ να το εδειχνε πες ποιος μαστορας μπορει να μεταφραζει τις βλαβες?(φιλος παραλιγο να την πατησει με κοστος ανω των 300 ευρω)εισαι παθων τι ααλλο να σου πω!!!!!τσεκαρε κ σωληνωσεις,επιμενω!

Μα η μέτρηση είναι πάρα πολύ εύκολη σε υδραυλικό κύκλωμα..
Βάζεις σε σειρά ένα μανόμετρο και βλέπεις τις πιέσεις και αν έχεις αυξομειώσεις..

Tsik.D.
08-04-13, 12:31
εχεις πμ...

120ihatch
08-04-13, 21:44
Όταν το αυτοκίνητο κρατάει πολύ καλά στην ευθεία αλλά είναι βαρύ στην ευθεία και στην επαναφορά είναι κλασική περίπτωση ευθυγράμμισης.
Κάνε σωστή ευθυγράμμιση. (γωνία κάστερ)


(έλεγξε και σινεμπλόκ ψαλιδιών)

teo21
08-04-13, 21:53
Το βαρύ τιμόνι δεν είναι από τα λάστιχα καθότι είναι 205-55-16. Από ευθύγραμμιση είμαι κομπλέ νομίζω. 2 σύγκλιση έχω, και κάμπερ-κάστερ εργοστασιακά.

teo21
08-04-13, 23:10
Το κάστερ που έχω είναι μηδενικό (αν δεν κάνω λάθος) και τα σινεμπλόκ είναι ομόκεντρα από Μ3 αλλά, και πριν και μετά την τοποθέτησή τους, το ίδιο "βάρος" είχε το τιμόνι. Το κάστερ δε ξέρω κατά πόσο είναι σωστό να αλλαχτεί. Και επαναλαμβάνω: είναι λίγο πιο βαρύ σε σχέση με άλλο 36άρι με ζάντες 17άρες... Δε χρειάζεται να είσαι ο Ηρακλής για να το στρίψεις! :P

georgedue
09-04-13, 08:55
Καλά 0 κάστερ δεν έχεις, αλλά δεν ξέρω πόσο είναι το μαμά. Με τα έκκεντρα σινεμπλοκ Μ3 εγώ έχω 5.85 και το Μ3 με τα ψαλίδια του, έχει 7 κάτι. Η γωνία κάστερ πάντως εχω την εντύπωση ότι δεν ρυθμίζεται, αλλάζει μόνο από βλάβη-στραβωμα ή αλλαγή κομματιών της γεωμετρίας του αυτοκινήτου.