PDA

Επιστροφή στο Forum : εντυπώσεις από ανάρτηση AP


theoman01
02-10-12, 16:16
Καλησπέρα μετά από πολύ καιρό!!!
Τελικα δεν το εδωσα το coupe…ασε που και να ήθελα να το δωσω θα επρεπε να το σκοτώσω οποτε το κρατησα…οι εντυπώσεις μου μετά την τελευταια μου βελτίωση που αφορούσε την αναρτηση έχουν ως εξης:
Εβαλα την ΑΡ…την εχω πανω περιπου 23000 χλμ χωρις κανενα προβλημα…είναι πιο σφιχτη από την μαμα αλλα πιο μαλακη από το set up που ειχα πριν…(bilstein B6+Eibach pro kit) είναι ανετη οσο πρεπει να είναι χωρις να υστερει καπου…και στα λεφτα της δεν υπαρχει άλλη, κακα τα ψεματα…σας την προτείνω ανεπιφύλακτα!!!!
απο θεμα ποιοτητας κατασκευης δεν εχω ενστασεις μιας και κατασκεθαζεται στο εργοστασιο της ΚW οποτε η ποιοτητα και η αντοχη ειναι δεδομενη..ειναι και εμφανισιακα ωραια,...διχνει αναρτηση ανω των € 1000 στη πλακα!!!
Αρνητικα?δεν μπορω να πω ότι βρήκα κατι αρνητικό….για την χρηση που κανω είναι πολύ καλη επιλογη…αν θελετε βεβαια πιο αγρια πραγματα,και να παίζετε με ρυθμίσεις υπαρχουν επιλογες…η δικια μου ρυθμίζεται μονο καθ-υψος…

kplc16
02-10-12, 16:20
καλοφορετη αλλα στη θεση σου τον συνδιασμο που ειχες θα τον εκανα περα μονο για pss9, pss10, variant 3.

καλες βολτες.

Nick_compact
02-10-12, 16:31
Και ποιός στην πρότεινε Theo; :flipa:

Κι εγώ στο MINI την είχα ενάμιση χρόνο περίπου, της έκανα κι εγώ κάπου 20.000km πριν την βγάλω και την δώσω για να βάλω την ΜΙΝΙ Challenge, την έβαλα με τα semislick 2 φορές Τρίπολη στο GTCC, και δεν με απογοήτευσε πουθενά. Η Challenge έχει αρχίσει και με κουράζει πολύ... βλέπω πάλι AP πάνω σύντομα.
Όντως υπάρχουν κι άλλες πιο "σκληρές" λύσεις με πιο πολλές ρυθμίσεις πέραν του ύψους, το θέμα όμως είναι να έχει κανείς τις γνώσεις και τον χρόνο να την ρυθμίσει σωστά, και αυτό δεν είναι πολύ εύκολο. Αυτή έρχεται έτοιμη σετ ελατήρια αμορτισέρ ρυθμισμένη από το εργοστάσιο, και ελατήρια με αμορτισέρ συνεργάζονται άψογα. Για χρήση όμως πίστας καθαρά δεν είναι η πλεον κατάλληλη, αν και δεν θα απογοητεύσει. 1ο GTCC που έτρεξα, 1η φορά στην πίστα, με τα semi να της πίνουν το αίμα, είχα κλίσεις, παρόλα αυτά έβγαλε πολύ καλούς χρόνους και κανένα πρόβλημα.

Nick_compact
02-10-12, 16:34
καλοφορετη αλλα στη θεση σου τον συνδιασμο που ειχες θα τον εκανα περα μονο για pss9, pss10, variant 3.

καλες βολτες.

Επειδή το αμάξι του Theo το είχα οδηγήσει και το είχα δει, δεν ήταν ότι καλύτερο. Επίσης δε θέλω να σχολιάσω για τα Bilstein Sport-Sprint χοντρομπούκαλα... και μη... εκτός του ότι πέφτουν γρήγορα (παρατηρημένο από όλη την παρέα μου, κολλημένοι όλοι με τα Bilstein, όλοι τα δοκιμάσαμε, και όλοι είπαμε ποτέ ξανά...), τα χοντρομπούκαλα μετά από 5-10.000km αρχίζουν να κάνουν και έντονο θόρυβο.

Τα παντρέματα ελατηρίων με αμορτισέρ ΣΠΑΝΙΑ βγαίνει σωστό, και έχω αλλάξει ΠΟΛΛΟΥΣ συνδυασμούς. Η 1η μου coilover ήταν η AP, και έκτοτε είπα ποτέ ξανά παντρέματα ελατήρια με αμορτισέρ.

rapid_fast
02-10-12, 16:47
Επειδή το αμάξι του Theo το είχα οδηγήσει και το είχα δει, δεν ήταν ότι καλύτερο. Επίσης δε θέλω να σχολιάσω για τα Bilstein Sport-Sprint χοντρομπούκαλα... και μη... εκτός του ότι πέφτουν γρήγορα (παρατηρημένο από όλη την παρέα μου, κολλημένοι όλοι με τα Bilstein, όλοι τα δοκιμάσαμε, και όλοι είπαμε ποτέ ξανά...), τα χοντρομπούκαλα μετά από 5-10.000km αρχίζουν να κάνουν και έντονο θόρυβο.

Τα παντρέματα ελατηρίων με αμορτισέρ ΣΠΑΝΙΑ βγαίνει σωστό, και έχω αλλάξει ΠΟΛΛΟΥΣ συνδυασμούς. Η 1η μου coilover ήταν η AP, και έκτοτε είπα ποτέ ξανά παντρέματα ελατήρια με αμορτισέρ.

Να πάτε στο μαγαζί που αγοράσατε τα αμορτισέρ, με το τιμολόγιο σας,
και να ζητήσετε να σας δώσουν τα τιμολόγια αρχικής αγοράς.
Ετσι, θα δείτε, αν αγοράσατε καινούρια αμορτισέρ, ή ανακατασκευής..
(έτσι το λέω, για την κουλτούρα....)

Nick_compact
02-10-12, 17:00
Την ξέρω την ιστορία με τα Bilstein Παναγιώτη... ακόμα και έτσι να το δεις, ότι τα Bilstein είναι καλά, και πάλι επειδή όπως σου είπα έχω δοκιμάσεις ΠΟΛΛΟΥΣ συνδυασμούς, με διάφορα ελατήρια, αμορτισέρ (Koni κίτρινα, Bilstein, μαμά, eibach ελατήρια, μαμά ελατήρια, απλά KW ελατήρια χαμηλώματος κλπ) ΠΑΝΤΡΕΜΑΤΑ ποτέ ξανά. Την λειτουργεία που έχει η AP (που στην ουσία είναι μια KW Variant 1), δεν την είχε κανένας συνδυασμός.
Παράδειγμα στο ΜΙΝΙ :
1)μαμά ελατήρια, Koni κίτρινα, πολύ καλύτερο αμορτισέρ από το Bilstein για μένα, πάλι όμως η ανάρτηση δεν λειτουργούσε άψογα.
2)KW απλά ελατήρια στα Koni : μαλάκωσε λίγο και βελτιώθηκε σε σχέση με το 1, αλλά πάλι δεν ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος.
3)πλήρως μαμά ανάρτηση, χάλι μαύρο
4)AP coilover κιτ, τάπα κάτω ρυθμισμένη, η ανάρτηση σταμάτησε να έχει θόρυβο κατά τη λειτουργεία, έγινε πιο άνετο από κάθε άλλο συνδυασμό (ναι, παραδόξως), και για να τερματίσει και να χτυπήσει bump stop έπρεπε να καβαλήσω.... κανα κράσπεδο.

kplc16
02-10-12, 17:09
Επειδή το αμάξι του Theo το είχα οδηγήσει και το είχα δει, δεν ήταν ότι καλύτερο. Επίσης δε θέλω να σχολιάσω για τα Bilstein Sport-Sprint χοντρομπούκαλα... και μη... εκτός του ότι πέφτουν γρήγορα (παρατηρημένο από όλη την παρέα μου, κολλημένοι όλοι με τα Bilstein, όλοι τα δοκιμάσαμε, και όλοι είπαμε ποτέ ξανά...), τα χοντρομπούκαλα μετά από 5-10.000km αρχίζουν να κάνουν και έντονο θόρυβο.

Τα παντρέματα ελατηρίων με αμορτισέρ ΣΠΑΝΙΑ βγαίνει σωστό, και έχω αλλάξει ΠΟΛΛΟΥΣ συνδυασμούς. Η 1η μου coilover ήταν η AP, και έκτοτε είπα ποτέ ξανά παντρέματα ελατήρια με αμορτισέρ.

εχω κανει πανω απο 15000 χλμ και δεν εχω θεμα.

Nick_compact
02-10-12, 17:23
15.000km είναι λίγα ακόμα για να έχεις θέμα, και προφανώς δεν θα παρουσιάσουν όλα τα αμορτισέρ τα ίδια συμπτώματα στα ίδια ακριβώς χιλιόμετρα κλπ γιατί οι συνθήκες διαφέρουν κατά πολύ από περίπτωση σε περίπτωση.
Στο Ε36 μου είχα τα Β8 twin tube εμπρός, όχι τα monotube, δεν είχα πρόβλημα με θορύβους, στα 40.000 km όμως ήταν για πέταμα.
Ο κολλητός μου στο Focus του, Eibach με Bilstein Β8 (monotube) έχει τώρα 40.000km, και ήδη από τα 30.000 παραπονιέται ότι τα αμορτισέρ έχουν πέσει και θέλουν αλλαγή.
Του Theo, δεν θυμάμαι, ένα χρόνο τα είχε; Όταν άρχισαν να χτυπάνε.
Όλα αγορασμένα από διαφορετικά μαγαζιά, δεν μπορεί όλα να ήταν ανακατασκευή.
Και δεν είδαν ποτέ αγωνιστική χρήση όλα αυτά.

EDIT : Μάιο 2012, Ε92 325i N52 στο συνεργείο, ο ιδιοκτήτης γνωστός μου, κάποια στιγμή είδα το αμάξι στη ράμπα και έπεσε το μάτι μου στην ανάρτηση του. Φόραγε Bilstein PSS10 από ότι μου είπε (γιατι εγώ δεν ξέρω να ξεχωρίσω PSS9 και 10), και... τα έβγαλε και γύρισε στο εργοστασιακό μαμά M Pack γιατί ήδη είχαν αλαχτεί μια φορά στην εγγύηση και μετά από λίγο πάλι κοπάναγαν.

theoman01
02-10-12, 17:32
pragmati, meta apo 15.000 arxisan na varane ta bilstein....htan kainourgia otan ta phra kai oxi anakataskeuh.....o sindiasmos autos htan poly <<skliros>>kai poly koyrastikos sto dromo...mono kai mono pou akouga ta <<glouk>> <<glouk>> meta ta 15000 xlm xalastika poly...

Dim77
02-10-12, 18:27
Tα bilstein δεν είναι πια ''για μια ζωή''... Βάζεις, χαίρεσαι 20.000χλμ, μετά αρχίζεις να αναρωτιέσαι και πριν φτάσεις 50.000χλμ κάποιο έχει κλατάρει...

Nick_compact
02-10-12, 18:31
Συμφωνώ, αυτό λέω άλλωστε και στα παραπάνω post μου. Με την AP Dim έφτασα τα 21κάτι χιλιαδες χιλιόμετρα, πέρναγε κάθε μέρα για 1 χρόνο κάθε μέρα 2-3χλμ. χωματόδρομο (αν και πολύ σιγά) και η καημένη ούτε έπεσε, ούτε έσπασε ούτε τπτ, και είδε και 2 GTCC με semi, που καταλαβαίνεις τι σημαίνει semi ζεστό για ανάρτηση και σασί.

kplc16
02-10-12, 18:57
συμπερασμα αν τη φαω δοκιμαζω ap.τα 500 γιουρια ειναι αποδεκτη τιμη συν τοποθετηση

Nick_compact
02-10-12, 19:32
συμπερασμα αν τη φαω δοκιμαζω ap.τα 500 γιουρια ειναι αποδεκτη τιμη συν τοποθετηση

Σου εύχομαι να μην "την φας", αν πάντως χρειαστείς κάτι το email μου και το τηλ. μου είναι ανακοινωμένα :hello:

kplc16
02-10-12, 21:06
Σου εύχομαι να μην "την φας", αν πάντως χρειαστείς κάτι το email μου και το τηλ. μου είναι ανακοινωμένα :hello:

ευχαριστω!

epapa
15-10-12, 11:14
Είμαι και εγώ στη διαδικασία αλλαγής αναρτήσεων για το BMW Z4 2.5l του 2003. Και είμαι ανάμεσα στις εξής λύσεις:

1. Bilstein B8 με Eibach Pro Kit
2. Koni Sport με H&R
3. Coilover της Vogtland http://shop.vdf-springs.com/index.php/all-products/z4-typ-z85.html
4. Coilover της AP όπως του Theoman01
5. Coilover της Weitec http://www.weitecshop.de/index.php?mg=26&pg=160&page=1&psg=341&sort=&view=list&reset_filter=1

Οι τρεις τελευταλιες λύσεις είναι ουσιαστικά τα KW Variant 1 με ίσως διαφορετικό valving. Όλα δηλαδή έχουν Koni αμορτισέρ με Vogtland ελατήριο...

Θα ήθελα αν κάποιος έχει χρησιμοποιήσει κάποια από τα παραπάνω στο Z4 του να μου πει εντυπώσεις... και μιας και ξέρουμε οτι ο theoman01 έχει βάλει τα AP θα ήθελα να μου πει αν:

1. Χρησιμοποίησε αποστάτες τροχών
2. Πόσο το έχει χαμηλώσει μπρος πίσω
3. Πώς συμπέριφέρεται η ανάρτηση μέσα στην πόλη σε σχέση με τα Bilstein κι αν έχει κερδίσει ή χάσει σε κρατήματα?
4. Κι επίσης που τα τοποθέτησε και πόσο κόστισε...

Ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων...

zaharias
15-10-12, 13:35
Τα spring rates των ελατηριων παιζουν ρολο στην ανεση;

Γενικα πολλα παραπονα με τα Bilstein.. Κι εγω τα φορουσα με Eibach ελατηρια σε Ε46 316 4πορτο, πολυ σκληρος συνδιασμος ακομα και με 205/60/15 ζαντολαστιχα..!!

Max χαμηλωμα για τις AP ποιο ειναι Νικο;

Nick_compact
15-10-12, 14:23
Είμαι και εγώ στη διαδικασία αλλαγής αναρτήσεων για το BMW Z4 2.5l του 2003. Και είμαι ανάμεσα στις εξής λύσεις:

1. Bilstein B8 με Eibach Pro Kit
2. Koni Sport με H&R
3. Coilover της Vogtland http://shop.vdf-springs.com/index.php/all-products/z4-typ-z85.html
4. Coilover της AP όπως του Theoman01
5. Coilover της Weitec http://www.weitecshop.de/index.php?mg=26&pg=160&page=1&psg=341&sort=&view=list&reset_filter=1

Οι τρεις τελευταλιες λύσεις είναι ουσιαστικά τα KW Variant 1 με ίσως διαφορετικό valving. Όλα δηλαδή έχουν Koni αμορτισέρ με Vogtland ελατήριο...

Θα ήθελα αν κάποιος έχει χρησιμοποιήσει κάποια από τα παραπάνω στο Z4 του να μου πει εντυπώσεις... και μιας και ξέρουμε οτι ο theoman01 έχει βάλει τα AP θα ήθελα να μου πει αν:

1. Χρησιμοποίησε αποστάτες τροχών
2. Πόσο το έχει χαμηλώσει μπρος πίσω
3. Πώς συμπέριφέρεται η ανάρτηση μέσα στην πόλη σε σχέση με τα Bilstein κι αν έχει κερδίσει ή χάσει σε κρατήματα?
4. Κι επίσης που τα τοποθέτησε και πόσο κόστισε...

Ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων...

1. Δεν χρησιμοποίησε αποστάτες τροχών.
2. Δεν το έχει πολύ χαμηλό, νομίζω κανά 3άρι πόντους το έχει κατεβάσει.
3. Αφήνω να πει ο ίδιος αν και εγώ ξέρω, για ευνόητους λόγους.
4. Επίσης θα σου πει ο ίδιος.

Όσον αφορά τις επιλογές που έχεις θέσει, βάλε ότι coilover θες, αρκεί να είναι coilover. ΜΗΝ πάρεις ελατήρια και αμορτισέρ απλά.


Τα spring rates των ελατηριων παιζουν ρολο στην ανεση;

Γενικα πολλα παραπονα με τα Bilstein.. Κι εγω τα φορουσα με Eibach ελατηρια σε Ε46 316 4πορτο, πολυ σκληρος συνδιασμος ακομα και με 205/60/15 ζαντολαστιχα..!!

Max χαμηλωμα για τις AP ποιο ειναι Νικο;

30-70mm εμπρός και 30-50mm πίσω Ζαχαρία για 330Ci, υπάρχει και περίπτωση να την πας και πιο κάτω, αλλά η έγκριση TUV ισχύει σε αυτό το εύρος. Και έχεις και την δυνατότητα να πας από την AP coilover στην ApX η οποία ρυθμίζει και απόσβεση (ανίστοιχη της V2 δηλ.) Tα spring rate των ελατηρίων παίζουν ρόλο στην άνεση, αλλά επίσης πολύ μεγάλο ρόλο παίζει και το αμορτισέρ, το "βαλβίδωμα" του, αλλά και η σχεδίαση του έτσι ώστε να έχει μεγάλη διαδρομή για να μην είσαι συνέχεια με το bump stop.

theoman01
15-10-12, 15:15
λοιπόν, δεν χρησιμοποιεισα αποστάτες,,,
το εχω χαμιλώσει 2 ποντους μπροστα και 1,5 πισω...
σε σχεση με τα bilstein ειναι πιο μαλακο στις ανωμαλίες της πολής....πιο σωστη συμπεριφορά έχει με την ΑΡ...δουλεύει καλύτερα από την bilstein...όταν είχα την bilstein είχα και αλλαγμένες αντιστρεπτικές για ένα διαστημα....εκεί είχα κερδίσει σε κράτημα..οταν εβαλα τις μαμα αντιστρεπτικές, εχασα λίγο στα κλειστά κομμάτια λόγω κλίσεων...Η ΑΡ δεν είναι αγωνιστική ανάρτηση..τουλάχιστον αυτή που έχω εγώ που ρυθμίζει μονό στο ύψος... προσφέρει καλή ανεση για coil over και καλό κράτημα στο 85 % των περιπτώσεων που τηέλει ο <<άγριος>> οδηγος....
την εβαλα στην ουσία μόνος μου με την βοήθεια ενος φίλου μηχανικού αυτοκινήτων....βλέπετε εχοντας τοποθετήσει και ρυθμίσει 2 σετ της ΤΕΙΝ στο type-r που είχα, εγινα πλέον εχπερτ!!!χαχαχαα!!!!

epapa
15-10-12, 15:19
Την ξέρω την ιστορία με τα Bilstein Παναγιώτη... ακόμα και έτσι να το δεις, ότι τα Bilstein είναι καλά, και πάλι επειδή όπως σου είπα έχω δοκιμάσεις ΠΟΛΛΟΥΣ συνδυασμούς, με διάφορα ελατήρια, αμορτισέρ (Koni κίτρινα, Bilstein, μαμά, eibach ελατήρια, μαμά ελατήρια, απλά KW ελατήρια χαμηλώματος κλπ) ΠΑΝΤΡΕΜΑΤΑ ποτέ ξανά. Την λειτουργεία που έχει η AP (που στην ουσία είναι μια KW Variant 1), δεν την είχε κανένας συνδυασμός.
Παράδειγμα στο ΜΙΝΙ :
1)μαμά ελατήρια, Koni κίτρινα, πολύ καλύτερο αμορτισέρ από το Bilstein για μένα, πάλι όμως η ανάρτηση δεν λειτουργούσε άψογα.
2)KW απλά ελατήρια στα Koni : μαλάκωσε λίγο και βελτιώθηκε σε σχέση με το 1, αλλά πάλι δεν ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος.
3)πλήρως μαμά ανάρτηση, χάλι μαύρο
4)AP coilover κιτ, τάπα κάτω ρυθμισμένη, η ανάρτηση σταμάτησε να έχει θόρυβο κατά τη λειτουργεία, έγινε πιο άνετο από κάθε άλλο συνδυασμό (ναι, παραδόξως), και για να τερματίσει και να χτυπήσει bump stop έπρεπε να καβαλήσω.... κανα κράσπεδο.

Γενικά όσα σχόλια έχω διαβάσει σε ξένα forums και αφορούν κυρίως coilover της KW το Variant 1 και της Vogtland φορεμένα κυρίως σε Audi VW αλλά και σε BMW όλοι στο ίδιο συμπέρασμα καταλήγουν... Ότι είναι το ίδιο άνετα όσο η μαμά ανάρτηση ή και ακόμα καλύτερα... Το μόνο που δεν λένε όμως είναι πως στρίβουν... Για εμένα έχει μεγάλη σημασία και η άνεση αλλά θέλω να είμαι σίγουρος ότι κάτι θα κερδίσω και σε στριψίματα...

epapa
15-10-12, 15:28
λοιπόν, δεν χρησιμοποιεισα αποστάτες,,,
το εχω χαμιλώσει 2 ποντους μπροστα και 1,5 πισω...
σε σχεση με τα bilstein ειναι πιο μαλακο στις ανωμαλίες της πολής....πιο σωστη συμπεριφορά έχει με την ΑΡ...δουλεύει καλύτερα από την bilstein...όταν είχα την bilstein είχα και αλλαγμένες αντιστρεπτικές για ένα διαστημα....εκεί είχα κερδίσει σε κράτημα..οταν εβαλα τις μαμα αντιστρεπτικές, εχασα λίγο στα κλειστά κομμάτια λόγω κλίσεων...Η ΑΡ δεν είναι αγωνιστική ανάρτηση..τουλάχιστον αυτή που έχω εγώ που ρυθμίζει μονό στο ύψος... προσφέρει καλή ανεση για coil over και καλό κράτημα στο 85 % των περιπτώσεων που τηέλει ο <<άγριος>> οδηγος....
την εβαλα στην ουσία μόνος μου με την βοήθεια ενος φίλου μηχανικού αυτοκινήτων....βλέπετε εχοντας τοποθετήσει και ρυθμίσει 2 σετ της ΤΕΙΝ στο type-r που είχα, εγινα πλέον εχπερτ!!!χαχαχαα!!!!

Σε ευχαριστώ πολύ για τις εντυπώσεις σου... Μάλλον με βλέπω κι εμένα για coilover... Και πιο συγκεκριμμένα για τα Vogtland κύριως γιατί έχουν απίστευτη εγγύηση τα οποία και αυτά μόνο ως προς το ύψος ρυθμίζονται... Κι εγώ επίσης σκέφτομαι να πάω για το ελάχιστο χαμήλωμα 20mm εμπρός - 15mm πίσω... Μου έλυσες τρελές απορίες γιατί όποιο μάστορα ρώταγα μου έλεγε οτι τα coilover θα είναι σκληρά σαν κούτσουρο... Οι γνώμες πάντως στα forums είναι εντελώς διαφορετικές....

theoman01
15-10-12, 20:41
αν εβαζες ΤΕΙΝ σιγουρα θα ηταν πολυσκληρο set up... οι περισσοτεροι δεν γνωριζουν οτι υπαρχουν και <<μαλακά>> σet up πλεον ατην αγορα......πιστευω οτι η ΑΡ ειναι η χρυση τομη ανεσης-κρατηματος- κοστος στην αγορα....

DUKE
02-04-13, 01:21
Σε Ε36 325 εχω χρησιμοποιησει Jamex για 5000 μιλια..
Ανετη με ικανοποιητικο κρατιμα αν και πιο μαλακη απ οτι θα ηθελα.

ΑP εβαλα σε ενα Audi S4 2.7TT που ειχα πριν παρω την 330...
Ηταν τοσο απαραδεκτη που εκνευριστηκα και πουλησα το αμαξι.
Τα αμορτισερ-ελατηρια που ειχε απο το εργοστασιο και για 170000χλμ ηταν μακραν ανωτερα.

Η AP δεν ειναι εταιρια της KW. Η AP αγοραζει τεχνογνωσια απο την KW και κατασκευαζεται/εξελισεται στην Κινα.

Δεν εχω αποψη για εφαρμογη της AP σε ΒMW. Στο Αουντι που ηταν 1600κιλα 340 αλογα, η αναρτηση ηταν επικυνδινη.

Δεν θα ξαναπειραματιστω ποτε με χαμηλου κοστους ρυθμιζομενη αναρτηση.. Καλυτερα εργοστασιακος.

Εχω δοκιμασει FK & Tein στο παρελθον.

Τωρα μαλλον θα παω για την KW V1 or V2...
Ευχομαι μρχρι τον Ιουλιο που θα βαλω το κοριτσι μου στο ring...

Nick_compact
02-04-13, 02:08
Σε Ε36 325 εχω χρησιμοποιησει Jamex για 5000 μιλια..
Ανετη με ικανοποιητικο κρατιμα αν και πιο μαλακη απ οτι θα ηθελα.

ΑP εβαλα σε ενα Audi S4 2.7TT που ειχα πριν παρω την 330...
Ηταν τοσο απαραδεκτη που εκνευριστηκα και πουλησα το αμαξι.
Τα αμορτισερ-ελατηρια που ειχε απο το εργοστασιο και για 170000χλμ ηταν μακραν ανωτερα.

Η AP δεν ειναι εταιρια της KW. Η AP αγοραζει τεχνογνωσια απο την KW και κατασκευαζεται/εξελισεται στην Κινα.

Δεν εχω αποψη για εφαρμογη της AP σε ΒMW. Στο Αουντι που ηταν 1600κιλα 340 αλογα, η αναρτηση ηταν επικυνδινη.

Δεν θα ξαναπειραματιστω ποτε με χαμηλου κοστους ρυθμιζομενη αναρτηση.. Καλυτερα εργοστασιακος.

Εχω δοκιμασει FK & Tein στο παρελθον.

Τωρα μαλλον θα παω για την KW V1 or V2...
Ευχομαι μρχρι τον Ιουλιο που θα βαλω το κοριτσι μου στο ring...

Σεβαστή η εμπειρία σου, αν και οι εμπειρίες διαφέρουν. Σε Scirocco και Golf 6 η ανάρτηση είναι άψογη (οι ιδιοκτήτες το λένε).
Στα ΜΙΝΙ πάλι, είναι μακράν το πιο ωραίο και άνετο setup που υπάρχει. Η πιο πολυφορεμένη coilover ανάρτηση στα ΜΙΝΙ με διαφορά (στην Ευρώπη).
Σε BMW, υπάρχει εμπειρία από 2 Ζ4 (ένα από εδώ) και είναι ευχαριστημένοι.
made in Germany είναι (όχι engineered in Germany, made), και συγκεκριμένα τα φυσσίγγια είναι Alko (όπως και στις KW).