PDA

Επιστροφή στο Forum : Bmw 316 compact e46 m pack βελτιωση


sergi8
19-10-12, 11:22
Καλημερα,

σκεφτομουνα να βαλω ενα sprint booster για να βελτιωσω την αποκριση του γκαζιου αλλα στα ιδια λεφτα περιπου βαλω ενα προγραμμα που βελτιωνει λιγο την αποκριση..

Θελω να παρω εστω +5 hp και θα ειμαι ευχαριστιμενος..(Ν40b16a) το μοτερ

Εχω τις παρακατω ερωτησεις οποιος εχει βαλει chip σε 316 μπορει να μου πει...

αν ανεβενει η καταναλωση με την ιδια χρηση του γκαζιου?

αν εχει δει εστω μια μικρη βελτιωση?

Δεν ενδιαφερομαι για αλλαγη μοτερ για πολλους λογους....

:jester:

panos 316T
19-10-12, 11:37
Πραγματικά τσάμπα λεφτά με μηδέν αποτέλεσμα !
Στο μόνο που υποχωρώ είναι στο στήσιμο και στην πέδηση αλλά υπό προυποθέσεις.

BMW Power
19-10-12, 12:24
Θελω να παρω εστω +5 hp και θα ειμαι ευχαριστιμενος..(Ν40b16a) το μοτερ


Αγαπητέ Σεργκέι ούτε ο Σουμάχερ δεν καταλαβαίνει την διαφορά των +5 αλόγων. :dblthumb2

sergi8
19-10-12, 12:31
νομιζω οτι +5 ,+8 στο δικο μου αυτοκινητο θα ειναι σωτηρια.

η Λαμια εχει ανηφορες πολλες. ειμαι σιγουρος οτι θα βοηθησει!
.επισης αφου θα τα εδινα για το sprint booster γιατι να μιν παρω και 5 αλογακια...

ο προγραμματιστης υποσχετε +9 σιγουρα!!

καποιος που το εχει κανει στο συγκεκριμενο μοτερ?

επισης ειναι αυτα τα 5 αλογα παραπανω που θελει για να αρχισει να φευγει ο κολος στους δρομους γυαλι!

Dim77
19-10-12, 12:40
επισης ειναι αυτα τα 5 αλογα παραπανω που θελει για να αρχισει να φευγει ο κολος στους δρομους γυαλι!

Δεν είναι τα 5 άλογα....εγώ έχω 30 παραπάνω και πάλι δεν φεύγει ο κ#λος τόσο εύκολα με καινούρια 245-40-17 πίσω (και ρύθμιση ανάρτησης Ε46 και όχι Ε30).

sergi8
19-10-12, 12:43
δεν εχω ακομη καινουρια λαστιχα...

σε ειδικους δρομους γινετε η δουλεια μας για εμας τους αδυναμους :(

γιατι ειστε τοσο αρνητικοι για την ecu...?

μιλαμε για μια μικρη αυξηση.....αν ειχα να δωσω τελη κυκλοφοριας 700 ευρω Θα επερνα σιγουρα 2.000cc.

panos 316T
19-10-12, 12:55
Την διαφορά, αν την δεις , θα τη δεις ψηλά στο κόφτη αλλά ταυτόχρονα συνάδει με την κατανάλωση καυσίμου που ρωτάς η οποία θα αυξηθεί κατακόρυφα υπολογίζοντας τις φορές που θα πατάς το γκάζι για να δεις αυτή τη διαφορά των υποτίθεται 5 ίππων.

sergi8
19-10-12, 13:04
μαλιστα...
εχω δει ομως συναδερφους εδω που εχουνε δει διαφορα στην δυναμη....τι να πω....

ξερει καποιος τι αλλαζει και υποτιθεται οτι δινει αυτη την αυξηση?

δλδ αμα μου διξει στο δυναμομετρο οτι πηρε 10 αλογα (οπως εχω δει σε αλλα αυτοκινητα) για ποιο λογο να μην τον πιστεψω?

asteris777
19-10-12, 13:33
Δεν είναι τα 5 άλογα....εγώ έχω 30 παραπάνω και πάλι δεν φεύγει ο κ#λος τόσο εύκολα με καινούρια 245-40-17 πίσω (και ρύθμιση ανάρτησης Ε46 και όχι Ε30).

το e46 compact δεν εχει ρυθμιση αναρτησης e30 αν αυτο εννοεις το e36 compact το ειχε αυτο

ziaba
19-10-12, 13:35
...επισης ειναι αυτα τα 5 αλογα παραπανω που θελει για να αρχισει να φευγει ο κολος στους δρομους γυαλι!

ε πήρες αυτα τα 5-10-100... άλογα κ σ φεύγει ο κόλος μπορείς να τ κρατήσεις έτσι? εννοείται πως όχι άρα μόνο ρεζίλι γίνεσαι + επικίνδυνος για τ κόσμο γύρο σ, το αμάξι για τέτοια δεν είναι μόνο τ άλογα παίζουν πολλά ρόλο, γιαυτό άστο όπως είναι κ αμα θεσ κ γουστάρεισ τόσο πάρε ένα αμάξακι έτοιμο (πχ ε30, αλφα, σταρλετ κτλ) για πιστούλα να ξεκ@?!@+?

Dim77
19-10-12, 15:05
το e46 compact δεν εχει ρυθμιση αναρτησης e30 αν αυτο εννοεις το e36 compact το ειχε αυτο

Το ξέρω...αυτό εννοώ. Ότι με ανάρτηση Ε46 ο ''πισινός'' δεν φεύγει τουλάχιστον εύκολα.

Η κατανάλωση δεν πρόκειται να αυξηθεί κατακόρυφα. Αν είναι καλό το πρόγραμμα, μπορεί να μειωθεί κιόλας. Ισχύ μπορεί να κερδίσει λίγη. Πόσο λίγη?
Από καθόλου μέχρι λίγο (4-5-6-7ps).

Βάλτο αφού δεν κρατιέσαι και πες μας που το έβαλες και πόσο ευχαριστημένος είσαι.

Πριν πας για πρόγραμμα κάνε σέρβις και οδήγα το ''πλούσια'' για να πάνε στο max τα adaptation values.

tasos.kamv
19-10-12, 15:28
Originally Posted by DIM77
Πριν πας για πρόγραμμα κάνε σέρβις και οδήγα το ''πλούσια'' για να πάνε στο max τα adaptation values.


Πεσ'τα DIM!! :bowdown:

Πάντως ένας φίλος πού έχει βάλει booster-ακι σε Ε46 Ν42Β20Α, έχει κάποια διαφορά σε σχέση με το δικό μου Ε46 Ν42Β20Α που δεν έχει (συγκρίνω όμοια αντικείμενα).... Απλά είναι λίγο πιο "απότομη" η απόκριση του γκαζιού στις χαμηλές στροφές....

sergi8
19-10-12, 15:56
παντως αυτη που εχω εγω με το στησιμο που εχει απο την μανα του το m pack

ειμαι τρομερα ευχαριστημενος....και παντες κανει και στριβει και τα παντα!!

δεν θα μπω στην πιστα να προσφερω θεαμα..κανω και καμια παντα οπου με περνει για να γουσταρω εγω...

αν εξακριβωμενα περνεις 10 αλογα αυξηση στο μοτερ ειναι κατι..

φανταζομαι ποσο διασκεδαστικο ειναι να φορας το V6...:bs:

Stunt Mike
19-10-12, 16:12
παντως αυτη που εχω εγω με το στησιμο που εχει απο την μανα του το m pack

ειμαι τρομερα ευχαριστημενος....και παντες κανει και στριβει και τα παντα!!

δεν θα μπω στην πιστα να προσφερω θεαμα..κανω και καμια παντα οπου με περνει για να γουσταρω εγω...

αν εξακριβωμενα περνεις 10 αλογα αυξηση στο μοτερ ειναι κατι..

φανταζομαι ποσο διασκεδαστικο ειναι να φορας το V6...:bs:

Αυτο που σου λενε οι συναδελφοι ειναι για να προστατεψουν την τσεπη σου απο ενα εξοδο,που οσα hp και να παρει 4-5 ή 10 μαξιμουμ,την πρωτη μερα θα λες,αξιζε...την 2η θα λες,εεε κατι κανει και την 3η θα ψαχνεσαι παλι γι'αλλα 10hp.....Ολα σχετικα ειναι για τον καθενα,εγω πχ εχω 122hp στο οικογενειακο μου και δεν με χαλαει καθολου,ενω στο ντριφταδικο εχω 350 και μου λειπει δυναμη!
Δικια σου η τσεπη,δικια σου και η αποφαση φιλε μου...Καυτερα να ειχες την δυνατοτητα να οδηγησεις ενα ιδιο με το δικο σου,βελτιωμενο ωστε να δεις αν αξιζει να το κανεις.....

sergi8
19-10-12, 18:30
με καλυψες!!

απλα θελω να μου πει καποιος που φοραει προγραμμα σε 316 ε46 αν αξιζει-εντυπωσεις