PDA

Επιστροφή στο Forum : Aν δεν βάζω λιπαντικά στα δοχεία βενζίνης και υγραερίου;


Harisp
29-10-12, 10:02
Τι μπορεί να συμβεί αν δεν βάζω λιπαντικά στα δοχεία βενζίνης και υγραερίου; Ή τουλάχιστον κάθε πότε, το ανώτερο, πρέπει να βάζω; Γιατί το κόστος κάθε 10.000km είναι μεγάλο… Ευχαριστώ.

rapid_fast
29-10-12, 10:56
Τι μπορεί να συμβεί αν δεν βάζω λιπαντικά στα δοχεία βενζίνης και υγραερίου; Ή τουλάχιστον κάθε πότε, το ανώτερο, πρέπει να βάζω; Γιατί το κόστος κάθε 10.000km είναι μεγάλο… Ευχαριστώ.

Λιπαντικό στο δοχείο βενζίνης;;;;
Στο υγραερίου, ανεξαρτήτως κόστους, πρέπει να κάνεις αυτό που είπε ο εγκαταστάτης σου.
Λίγα πολλά, αυτά είναι, λογικά το ήξερες απο πρίν...

God
29-10-12, 13:33
Λιπαντικό στο δοχείο βενζίνης;;;;
Στο υγραερίου, ανεξαρτήτως κόστους, πρέπει να κάνεις αυτό που είπε ο εγκαταστάτης σου.
Λίγα πολλά, αυτά είναι, λογικά το ήξερες απο πρίν...

Μήπως δεν εννοεί το δοχείο λίπανσης (που πιθανόν να μην έχει καν) αλλά αυτά τα πρόσθετα που ρίχνουν στα ντεπόζιτα;

Γιατί στην δεύτερη περίπτωση το πράγμα αλλάζει δραματικά.

sakis4paok
29-10-12, 15:08
Μήπως δεν εννοεί το δοχείο λίπανσης (που πιθανόν να μην έχει καν) αλλά αυτά τα πρόσθετα που ρίχνουν στα ντεπόζιτα;

Γιατί στην δεύτερη περίπτωση το πράγμα αλλάζει δραματικά.Και το δοχειο λιπανσης να μην εννοει τι κοστος εχει ανα 100000χλμ.και ειναι δυσβασταχτο;

paganis
29-10-12, 16:02
στο δικο μου που εβαλα υγραεριο...δεν μου ανεφερε τιποτα για λαδια και προσθετα...! τι παιζει βρε παιδια??

sakis4paok
29-10-12, 18:05
στο δικο μου που εβαλα υγραεριο...δεν μου ανεφερε τιποτα για λαδια και προσθετα...! τι παιζει βρε παιδια??Βαζουν ενα εξτρα δοχειο που σταζει σαν ορος και πρεπει να ειναι για την λιπανση των βαλβιδων καθε 10000χ.λ.μ απλως το γεμιζεις.Σε μερικα μοτερ το βαζουν σε αλλα οχι.Αλλα καλυτερα ας μας πει ο φιλος ραπιντ αν λεω κατι λαθος

paganis
29-10-12, 18:08
Βαζουν ενα εξτρα δοχειο που σταζει σαν ορος και πρεπει να ειναι για την λιπανση των βαλβιδων καθε 10000χ.λ.μ απλως το γεμιζεις.Σε μερικα μοτερ το βαζουν σε αλλα οχι.Αλλα καλυτερα ας μας πει ο φιλος ραπιντ αν λεω κατι λαθος

δεν νομιζω , στο δικο μου να υπαρχει καποιο αντιστοιχο δοχειο...

Harisp
29-10-12, 20:23
Μήπως δεν εννοεί το δοχείο λίπανσης (που πιθανόν να μην έχει καν) αλλά αυτά τα πρόσθετα που ρίχνουν στα ντεπόζιτα;

Γιατί στην δεύτερη περίπτωση το πράγμα αλλάζει δραματικά.
Aυτό που αναφέρεις God... Tι αλλάζει δραματικά; το κόστος είναι 70 € με ΦΠΑ.

God
30-10-12, 01:13
Aυτό που αναφέρεις God... Tι αλλάζει δραματικά; το κόστος είναι 70 € με ΦΠΑ.

Κοίταξε να δεις, προσωπικά εγώ όλα αυτά τα πρόσθετα, βενζίνης και υγραερίου, τα θεωρώ μπαρούφες. Το πρόβλημα είναι ότι δεν είμαι ο μόνος...

Δεν χρειάζονται τέτοια πράγματα. Αυτά πιθανότατα στο είπε ο εγκαταστάτης για να σου πασάρει προϊόντα. Αυτές οι βλακείες είναι συνώνυμα των πρόσθετων που "αυξάνουν οκτάνια", "καθαρίζουν υγρασίες" κτλ...

Κι επειδή τους κάφρους τους έχουμε μάθει πλέον, κι αν του πεις ότι δεν τα θες θα σου πει πως χάνεις την εγγύηση, θα του πεις ότι ναι μεν θα τα βάλεις αλλά θα τα πάρεις από αλλού γιατί τα βρήκες στην μισή τιμή. Κανείς δεν απαγορεύει τον ανταγωνισμό βλέπεις. Όχι πως εξαρχής θα ήταν λόγος για να σου ακυρώσει την εγγύηση αν δεν έχεις υπογράψει σχετικό έγγραφο, αλλά λέμε τώρα.

kplc16
30-10-12, 11:42
Λοιπον κουμπαρος μου εχει κανει 150000χλμ με φιατ παντα 1.3.
Ολα ειναι με υγραεριο εκ των οποιων τα 100000+ σταματησε να συμπληρωνει τη λαδιερα για το κοστος.

Υπαρχει φθηνο λαδι στο ebay.

God
30-10-12, 14:57
Λοιπον κουμπαρος μου εχει κανει 150000χλμ με φιατ παντα 1.3.
Ολα ειναι με υγραεριο εκ των οποιων τα 100000+ σταματησε να συμπληρωνει τη λαδιερα για το κοστος.

Υπαρχει φθηνο λαδι στο ebay.

Η λαδιέρα προστατεύει τις βαλβίδες όταν υπάρχει θέμα χημικής συμβατότητας, έστω και λίγο, αλλά είναι αποδεδειγμένο. Αυτό όμως που λέει ο Χάρης δεν είναι το ίδιο, μιλάει για τα πρόσθετα του ντεπόζιτου (π.χ. τύπου STP) που προφανώς του επιβάλλει ο εγκαταστάτης να αγοράσει από αυτόν, τα οποία είναι άχρηστα πράγματα.

kplc16
30-10-12, 15:04
Η λαδιέρα προστατεύει τις βαλβίδες όταν υπάρχει θέμα χημικής συμβατότητας, έστω και λίγο, αλλά είναι αποδεδειγμένο. Αυτό όμως που λέει ο Χάρης δεν είναι το ίδιο, μιλάει για τα πρόσθετα του ντεπόζιτου (π.χ. τύπου STP) που προφανώς του επιβάλλει ο εγκαταστάτης να αγοράσει από αυτόν, τα οποία είναι άχρηστα πράγματα.

to μοτερ δουλευει ακομα.αν καψει βαλβιδες εκαψε.τα 100.000χλμ χωρις λιπαντικο τα ξεπερασε. καταλαβα τι ρωταει ο ντερβισης πριν ποσταρω απλα αναφερω τη περιπτωση για να ξερει τι συμβαινει σε αυτο το κοσμο.

God
30-10-12, 15:29
to μοτερ δουλευει ακομα.αν καψει βαλβιδες εκαψε.τα 100.000χλμ χωρις λιπαντικο τα ξεπερασε. καταλαβα τι ρωταει ο ντερβισης πριν ποσταρω απλα αναφερω τη περιπτωση για να ξερει τι συμβαινει σε αυτο το κοσμο.

Δεν καίγονται οι βαλβίδες. Αν υπήρχε θέμα χημικής ασυμβατότητας, θα οξειδωνόντουσαν και θα καταστραφόντουσαν. Είναι θέμα υλικών, αν πας σε κινητήρα opel και κάνεις το ίδιο, μαζί με την αλλαγή λαδιών πας για μοτέρ. Το κάνεις σε BMW M30 κινητήρα και βγάζει 2.000.000 χλμ χωρίς πρόβλημα.

Harisp
30-10-12, 21:33
Παιδιά, τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο Μάνος. Σήμερα έστησα, με ερωτήσεις, στον τοίχο τον τεχνικό που έκανε την εγκατάσταση και λίγο πολύ παραδέχτηκε ότι τα πρόσθετα τα βάζουν ( και καλά) για περισσότερη προστασία... Αρπαχτή, λοιπόν η δουλειά.
Ευχαριστώ, Μάνο!