PDA

Επιστροφή στο Forum : e46 318ι lpg,maf?


john318is turbo
03-11-12, 18:45
καλησπεριζω το φανταστικο σας φορουμ.ειμαι καινουριος και πολυ αγχωμενος για ενα προβλημα που πιστευω πως θα ξερετε και θα με βοηθησετε.ειμαι εγκαταστατης υγραεριου που μολις εκανα σε ενα 2λιτρο βαλβοτρονικ.οταν βαζω μπροστα οι στροφες πεφτουν αρκετα οπου καποια στιγμη σβηνει εντελως,ξαναματαπροσπαθω να κρατησω 2000 στροφες και φαινεται οτι δουλευει 2κιλινδρα(ρεταρει)στις πολυ υψηλες στροφες δεν φαινεται καποιο προβλημα,αφου ζεσταθει και μπει το υγραεριο το αμαξι δουλευει αψογα σε οποιοδηποτε φασμα στροφων,οποτε πολλαπλασιαστης-μπουζι-λαμδα δεν ειναι.αναβει που και που τσεκ κ το εμλ(εν βενζινη παντα).μηπως ειναι μαφ?αν ειναι παιρνει καθαρισμα αυτος με καποιο τροπο?

Dim77
03-11-12, 19:03
Αν έχει χαλάσει το MAF καλό είναι να το αλλάξεις και όχι να το καθαρίσεις.
Με γνήσιο ανταλλακτικό καλύτερα. (Πολύ καλύτερα για την ακρίβεια).

john318is turbo
03-11-12, 19:12
μηπως ξερεις ποσο κοστιζει?

rapid_fast
03-11-12, 21:17
Αν ήταν μάφ θα το έκανε όμοια σε βενζίνη και σε lpg..
Εχεις βραχυκυκλωμένο μπέκ αερίου, και σου βγάζει έξω το αντίστοιχο μπέκ της βενζίνης.
Και μην ψάχνεσαι αλλού θα κάνεις ζημιά στο αυτοκίνητο του ανθρώπου.:rtfm:

john318is turbo
04-11-12, 11:05
οπως προειπα στο lpg το αμαξι πηγαινει μια χαρα οποτε σιγουρα δεν ειναι μπεκ αεριου οσο για τον μαφ στο lpg χρησιμοποιει δικο του μαφ το συστημα του αεριου οπως και ολα τα συστηματα lpg.

konc
04-11-12, 11:46
Αφού στο lpg είναι όλα οκ, ας πάει ο άνθρωπος το αμάξι σε κάποιον που είναι η δουλειά του να το φτιάξει. Έστω να το βάλει σε ένα διαγνωστικό.

Αλλά το βρίσκω λίγο απίθανο να μην κρατάει το αμάξι ρελαντί, να σβήνει μόνο του και να ήρθε να βάλει lgp.. Τολμώ να υποθέσω ότι το φαινόμενο παρουσιάστηκε μετά την εγκατάσταση.

God
04-11-12, 11:51
οπως προειπα στο lpg το αμαξι πηγαινει μια χαρα οποτε σιγουρα δεν ειναι μπεκ αεριου οσο για τον μαφ στο lpg χρησιμοποιει δικο του μαφ το συστημα του αεριου οπως και ολα τα συστηματα lpg.

Άλλο σου είπε και δεν κατάλαβες. Το μπεκ του υγραερίου βραχυκυκλώνει το βενζίνης, γι'αυτό όταν ζεσταθεί και γυρίσει σε αέριο σταματάει. Το βενζίνης έχει βγει εκτός.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση, σε τέτοιο αυτοκίνητο το διαγνωστικό θα έχει γράψει το πρόβλημα.

rapid_fast
04-11-12, 12:13
οπως προειπα στο lpg το αμαξι πηγαινει μια χαρα οποτε σιγουρα δεν ειναι μπεκ αεριου οσο για τον μαφ στο lpg χρησιμοποιει δικο του μαφ το συστημα του αεριου οπως και ολα τα συστηματα lpg.

Τι κάνουνε;;; Εχουνε δικό τους MAF???
Φίλε, αυτό που κάνεις, είναι επικίνδυνο.
Θα κάνεις μεγάλη ζημία σε ξένο αυτοκίνητο.
------------------------------------------------------------------------------------------------
LOVATO
For engine from 90 to 120 kW
Including the following main components:
- LPG reducer RGJ150
- Common Rail with electroinjectors CRBT4
- LPG/CNG Filter
- LPG solenoid valve IP55
- FAST LPG ECU 4 cylinders
- Wiring for FAST LPG ECU 4 cylinders
- Fuel switch mod. MICRO
- Buzzer (acoustic signal)
- Pressure sensor
- Petrol injector emulator FAST EMU
- Set of hoses for water and gas
- Copper pipe diam. 4x6 mm lenght 5,5 m
- Reducer installation bracket
- Electoinjectors installation bracket
- Accessory package for installation of the kit 4 cylinders
- Use and maintenance manual

Notes: for injection cars
Quantity per package: 1
Package weight: 8,19 Kg
-------------------------------------------------------------------
BRC FULL KIT 4-cyl PLUG & DRIVE
1. Ηλεκτρονικός εγκέφαλος BRC 4-κυλίνδρων 2. Καλωδίωση BRC 4 κυλίνδρων (πλεξούδα) 3. Αισθητήρας Πίεσης Υγραερίου 4. Αισθητήρας Θερμοκρασίας Μειωτή 5. Αισθητήρας Θερμοκρασίας Υγραερίου 6. Ασφάλεια + Θήκη 7. Διακόπτης εναλλαγής βενζίνης-υγραερίου 8. Ειδοποιητης χαμηλής στάθμης 9. Εξαρτήματα συναρμολόγησης 10. Μπεκ υγραερίου FH02-4 z 11. Ακροφυσια μπεκ υγραερίου 12. Μειωτής πίεσης υγραερίου 13. Στήριγμα μειωτή πίεσης 14. Φίλτρο 1-1 15. Οθόνη ένδειξης στάθμης καυσίμου 16. Ταφ κενού αέρος
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
MAXI KIT ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ NLP - LPG FullKit 4-cylinder Πλήρης
ΠΛΗΡΗΣ Lpg Kit εταιρίας NLP.
Περιλαμβάνει: Ρυθμιστή Πίεσης-Εξαερωτής (Πνέυμονας) μέχρι 150 PS,
Αισθητήρας θερμοκρασίας νερού-αερίου,
Φίλτρο Αερίου,
Ηλεκτρονική μονάδα Ελέγχου ECU,
Ηλεκτροβαλβίδα Ασφαλείας με ενσωματωμένο φίλτρο,
Εγχυτές(μπεκ),Μπεκιέρα,
Αισθητήρας πίεσης (MAP),
Διακόπτης και ένδειξη στάθμης,
Καλωδίωση (πλεξούδα), Σωληνώσεις,
Εξαρτήματα στήριξης, εξαρτήματα σύνδεσης σωληνώσεων, εξαρτήματα σύνδεσης καλωδιώσεων, θερμοπλαστικός σωλήνας.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
DMC
Auto CNG/LPG conversion kits
CNG/ sequential injection system
EX- CNG/ venturi system
ECE Certification

DMC---Bes t Gas Auto Solutions
Auto CNG/LPG conversion kits

1. ECU controller
2. Reducer
3. Injection Rail
4. High pressure solenoid valve
5. Filling Valve
6. Pressure Gauge
7. CNG Filter
8. Micro switch

kplc16
04-11-12, 12:34
εχω ενα ξαδερφακι που εχει γραφειο τελετων και εγκαθιστα LPG.:rofl2:

aggelos_xr
04-11-12, 13:08
τωρα θα αρχήσει ο καθε ασχετος να λεει τα δικα του. Εμενα σε δικό μου αμάξι renault megane 1.6 και ford focus 1.6 '07 εταιρικο ο John318is turbo μου έχει βάλει lpg και εχω κάνει πάνω απο 110.000 χλμ και στα δύο μαζί χωρίς το παραμικρό τσαφ. Στους πρωτους 6 μήνες έκανα απόσβεση στο κιτ.

john318is turbo
04-11-12, 13:18
lovato,landirenzo evo,aeb,omvl,ultra gas ειναι σιγουρο οτι χρησιμοποιουν δικο τους μαπ.θα το βαλω διαγνωστικο σα πρωτη φαση και θα σας πω.απλα επειδη ειναι σαβ/κο και δεν εχω το διαγνωστικο μαζι μου ηθελα μια μικρη βοηθεια.

Dim77
04-11-12, 13:24
Κάτσε Άγγελε....γιατί δεν έχουν καταλάβει όλοι ποιον εννοείς άσχετο από όσους έγραψαν στο θρεντ αυτό...γιατί από την ανάγνωση του θρεντ...

Ο John δεν χαρακτήρισε πάντως κανέναν από αυτούς που τον βοηθούν...στο πρόβλημα που δεν μπορεί να αντιμετωπίσει...

John, πρέπει να κάνεις υπομονή μάλλον, γιατί η λύση στο πρόβλημα σου θα πρέπει να δωθεί διαγνωστικά και από κάποιον που γνωρίζει καλά τι να διαγνώσει σε BMW.

Πάντως το MAF και το MAP που αναφέρεις στο τελευταίο ποστ, δεν είναι ακριβώς το ίδιο αν εννοείς το δεύτερο. Φαντάζομαι τα ξέρεις καλύτερα από μένα γιατί δεν είμαι μηχανικός.

john318is turbo
04-11-12, 13:31
lovato,landirenzo evo,aeb,ultra gas χρησιμοποιουν σιγουρα μαπ,θα το βαλω διαγνωστικο και θα σας πω.απλα επηδη ειναι σαβ/κο δεν εχω διαγνωστικο και ηθελα μια γνωμη απο δω μεσα.

aggelos_xr
04-11-12, 13:41
dim77 για τον νεκροθαφτη μιλαω.

kplc16
04-11-12, 14:21
dim77 για τον νεκροθαφτη μιλαω.

δεν ειμαι νεκροθαφτης.:smokin:
ηθελα να ευθυμισουμε ολοι μαζι.Δεν ειναι μονο ο φιλος εγκαταστατης με στεναχωριες.

αλλα ακομα γελαω για να ειμαι ειλικρινης.

kplc16
04-11-12, 14:34
εγω ο ασχετος θα βοηθησω τους σχετικους να χαλαρωσουν

http://www.youtube.com/watch?v=Ikb3JP9g0o8

rapid_fast
04-11-12, 15:24
lovato,landirenzo evo,aeb,ultra gas χρησιμοποιουν σιγουρα μαπ,θα το βαλω διαγνωστικο και θα σας πω.απλα επηδη ειναι σαβ/κο δεν εχω διαγνωστικο και ηθελα μια γνωμη απο δω μεσα.

Map?? η MAF??
Το MAP στα LPG είναι μετρητής πίεσης και θερμοκρασίας του αερίου και μόνο
καμία σχέση με το MAP ή το MAF του εγκεφάλου που μετράει εισερχόμενο αέρα..
Αν νομίζεις οτι στο βαλβτρόνικ παρακάμπτεις το MAF του αυτοκινήτου με MAF
της εταιρίας LPG που καμία, μα καμία δεν έχει δικό της MAF, έχεις ξεκινήσει σε λάθος βάση.
ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΦ, ΜΗ ΤΟ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ

intasg
04-11-12, 19:16
Στο ίδιο αυτοκίνητο με εγκατάσταση υγραερίου είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Το αμάξι σου είναι μια χαρά. Κανένας αισθητήρας δεν ευθύνεται για αυτό. Αυτό που θα κάνεις είναι να πας στον εγκαταστάτη του υγραερίου, να βάλει το αυτοκίνητο στον υπολογιστή και να ρυθμίσει τη ροή του υγραερίου. Και εμένα μου το έκανε αυτό και έριχνε λιγότερο υγραέριο από αυτό που έπρεπε με αποτέλεσμα το διαγνωστικό να βγάζει φτωχό μίγμα. Για αυτό το λόγο σου ανάβει το λαμπάκι της μηχανής. Αυτός είναι επίσης και ο λόγος που οι στροφές σου δεν είναι σταθερές. Το ίδιο πρόβλημα είχα. Μην ψάχνεσαι. 5 λεπτά δουλειά είναι. Επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου. Έχω κάνει 30.000 χλμ περίπου με υγραέριο. Ακόμη και σήμερα όταν το αυτοκίνητο δουλεύει σε βενζίνη οι στροφές του ρελαντί παίζουν σε ένα φάσμα περίπου 100 στροφών προς τα κάτω και το αυτοκίνητο είναι σαν μπουκωμένο. Μόλις μπει το υγραέριο όλα έρχονται στο φυσιολογικό. Αυτό ενώ το είχα ψάξει πάρα πολύ καιρό σε πολλούς εγκαταστάτες, αντιπροσωπείες και εξουσιοδοτημένα δεν βρήκα την αιτία. Δεν είναι όμως ενοχλητικό και το έχω αφήσει, αφού σε ένα λεπτό μπαίνει το υγραέριο.

rapid_fast
04-11-12, 21:46
Στο ίδιο αυτοκίνητο με εγκατάσταση υγραερίου είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Το αμάξι σου είναι μια χαρά. Κανένας αισθητήρας δεν ευθύνεται για αυτό. Αυτό που θα κάνεις είναι να πας στον εγκαταστάτη του υγραερίου, να βάλει το αυτοκίνητο στον υπολογιστή και να ρυθμίσει τη ροή του υγραερίου. Και εμένα μου το έκανε αυτό και έριχνε λιγότερο υγραέριο από αυτό που έπρεπε με αποτέλεσμα το διαγνωστικό να βγάζει φτωχό μίγμα. Για αυτό το λόγο σου ανάβει το λαμπάκι της μηχανής. Αυτός είναι επίσης και ο λόγος που οι στροφές σου δεν είναι σταθερές. Το ίδιο πρόβλημα είχα. Μην ψάχνεσαι. 5 λεπτά δουλειά είναι. Επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου. Έχω κάνει 30.000 χλμ περίπου με υγραέριο. Ακόμη και σήμερα όταν το αυτοκίνητο δουλεύει σε βενζίνη οι στροφές του ρελαντί παίζουν σε ένα φάσμα περίπου 100 στροφών προς τα κάτω και το αυτοκίνητο είναι σαν μπουκωμένο. Μόλις μπει το υγραέριο όλα έρχονται στο φυσιολογικό. Αυτό ενώ το είχα ψάξει πάρα πολύ καιρό σε πολλούς εγκαταστάτες, αντιπροσωπείες και εξουσιοδοτημένα δεν βρήκα την αιτία. Δεν είναι όμως ενοχλητικό και το έχω αφήσει, αφού σε ένα λεπτό μπαίνει το υγραέριο.
valvtronic έχεις;;;;

john318is turbo
05-11-12, 17:55
intasg σε ευχαριστω παρα πολυ σημερα που το εβαλα στο διαγνωστικο το διαπιστωσα ''εστρωσα'' το χαρτη του υγραεριου και το αμαξι εστρωσε,ηταν οντως το μιγμα,ουτε μαφ ουτε τιποτα αλλο.thnx guys!!!

intasg
05-11-12, 19:49
Όχι, δεν έχω valvetronic, έχω το 1.9 με 118 ps αλλά ο εγκαταστάτης μου είπε ότι μπαίνει το ίδιο κιτ με τα 2.0

rapid_fast
06-11-12, 08:33
καλησπεριζω το φανταστικο σας φορουμ.ειμαι καινουριος και πολυ αγχωμενος για ενα προβλημα που πιστευω πως θα ξερετε και θα με βοηθησετε.ειμαι εγκαταστατης υγραεριου που μολις εκανα σε ενα 2λιτρο βαλβοτρονικ.οταν βαζω μπροστα οι στροφες πεφτουν αρκετα οπου καποια στιγμη σβηνει εντελως,ξαναματαπροσπαθω να κρατησω 2000 στροφες και φαινεται οτι δουλευει 2κιλινδρα(ρεταρει)στις πολυ υψηλες στροφες δεν φαινεται καποιο προβλημα,αφου ζεσταθει και μπει το υγραεριο το αμαξι δουλευει αψογα σε οποιοδηποτε φασμα στροφων,οποτε πολλαπλασιαστης-μπουζι-λαμδα δεν ειναι.αναβει που και που τσεκ κ το εμλ(εν βενζινη παντα).μηπως ειναι μαφ?αν ειναι παιρνει καθαρισμα αυτος με καποιο τροπο?

intasg σε ευχαριστω παρα πολυ σημερα που το εβαλα στο διαγνωστικο το διαπιστωσα ''εστρωσα'' το χαρτη του υγραεριου και το αμαξι εστρωσε,ηταν οντως το μιγμα,ουτε μαφ ουτε τιποτα αλλο.thnx guys!!!
Φίλε,
ούτε μικρά παιδάκια είμαστε, ούτε ακατάρτιστοι με το σπόρ που κάνεις επαγγελματικά.
Εϊπες οτι έχεις πρόβλημα με τη λειτουργία σε βενζίνη και μόνο. Οτι σε λειτουργία αερίου
το όχημα πάει άψογα παντου.
Οτι ρετάρει στη βενζίνη, και ότι το τσεκ έντζιν βγαίνει στη βενζίνη και μόνο.
Πάμε τώρα σε αυτά που είπες, και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.
Είπες οτι ολα τα κίτ υγραερίου έχουν δικό τους MAF.
Τελικά δεν έχει κανένα...
Οταν ανασκεύασες για MAP είδαμε οτι το ακρωνύμιο είναι ίδιο με MAP DME ή λειτουργία δεν έχει καμία σχέση.
Στο τελευταίο "επικό" κατ'εμένα γράμμα σου, λές πως προγραμμάτισες εκ νέου τον χάρτη
του αερίου και το πρόβλημα λύθηκε..
Γράφω λοιπόν για ακόμα μια φορά την αλήθεια και την πραγματικότητα, για να μη μείνουν
λανθασμένες εντυπώσεις στον κόσμο που διαβάζει.
Δεν υπάρχει καμία συσχέτιση του χάρτη του αερίου, για τη λειτουργία του οχήματος με
βενζίνη. Αν καεί το σύστημα του αερίου, δεν επηρεάζεται η λειτουργία της DME..
Το αντίθετο ισχύει. Χωρίς DME δεν παίζει το LPG..
Μόνη εξάιρεση, σε συστήματα που κλέβουν σήμα με κόψιμο πλεξούδας, και όχι με
φίς προστατευμένο μονόδρομα με δίοδο, (το 99,99999% των συστημάτων δηλαδή)
οταν υπάρχει βραχυκύκλωμα στο LPG, δεν λειτουργεί σωστά η βενζίνη..
Και λέω ξεκάθαρα,
δεν σε πιστευω πως έλυσες το πρόβλημα της βενζίνης με επαναπρογραμματισμό
του χάρτη του αερίου. Ξέρω 100% ότι βρήκες βραχυκύκλωμα.

sakis4paok
06-11-12, 10:42
Φίλε,
ούτε μικρά παιδάκια είμαστε, ούτε ακατάρτιστοι με το σπόρ που κάνεις επαγγελματικά.
Εϊπες οτι έχεις πρόβλημα με τη λειτουργία σε βενζίνη και μόνο. Οτι σε λειτουργία αερίου
το όχημα πάει άψογα παντου.
Οτι ρετάρει στη βενζίνη, και ότι το τσεκ έντζιν βγαίνει στη βενζίνη και μόνο.
Πάμε τώρα σε αυτά που είπες, και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.
Είπες οτι ολα τα κίτ υγραερίου έχουν δικό τους MAF.
Τελικά δεν έχει κανένα...
Οταν ανασκεύασες για MAP είδαμε οτι το ακρωνύμιο είναι ίδιο με MAP DME ή λειτουργία δεν έχει καμία σχέση.
Στο τελευταίο "επικό" κατ'εμένα γράμμα σου, λές πως προγραμμάτισες εκ νέου τον χάρτη
του αερίου και το πρόβλημα λύθηκε..
Γράφω λοιπόν για ακόμα μια φορά την αλήθεια και την πραγματικότητα, για να μη μείνουν
λανθασμένες εντυπώσεις στον κόσμο που διαβάζει.
Δεν υπάρχει καμία συσχέτιση του χάρτη του αερίου, για τη λειτουργία του οχήματος με
βενζίνη. Αν καεί το σύστημα του αερίου, δεν επηρεάζεται η λειτουργία της DME..
Το αντίθετο ισχύει. Χωρίς DME δεν παίζει το LPG..
Μόνη εξάιρεση, σε συστήματα που κλέβουν σήμα με κόψιμο πλεξούδας, και όχι με
φίς προστατευμένο μονόδρομα με δίοδο, (το 99,99999% των συστημάτων δηλαδή)
οταν υπάρχει βραχυκύκλωμα στο LPG, δεν λειτουργεί σωστά η βενζίνη..
Και λέω ξεκάθαρα,
δεν σε πιστευω πως έλυσες το πρόβλημα της βενζίνης με επαναπρογραμματισμό
του χάρτη του αερίου. Ξέρω 100% ότι βρήκες βραχυκύκλωμα.

: 1: Ετσι ακριβως τη δουλεια εχει η λειτουργεια του αεριου με την βενζινη,

kplc16
06-11-12, 10:50
Φίλε,
ούτε μικρά παιδάκια είμαστε, ούτε ακατάρτιστοι με το σπόρ που κάνεις επαγγελματικά.
Εϊπες οτι έχεις πρόβλημα με τη λειτουργία σε βενζίνη και μόνο. Οτι σε λειτουργία αερίου
το όχημα πάει άψογα παντου.
Οτι ρετάρει στη βενζίνη, και ότι το τσεκ έντζιν βγαίνει στη βενζίνη και μόνο.
Πάμε τώρα σε αυτά που είπες, και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.
Είπες οτι ολα τα κίτ υγραερίου έχουν δικό τους MAF.
Τελικά δεν έχει κανένα...
Οταν ανασκεύασες για MAP είδαμε οτι το ακρωνύμιο είναι ίδιο με MAP DME ή λειτουργία δεν έχει καμία σχέση.
Στο τελευταίο "επικό" κατ'εμένα γράμμα σου, λές πως προγραμμάτισες εκ νέου τον χάρτη
του αερίου και το πρόβλημα λύθηκε..
Γράφω λοιπόν για ακόμα μια φορά την αλήθεια και την πραγματικότητα, για να μη μείνουν
λανθασμένες εντυπώσεις στον κόσμο που διαβάζει.
Δεν υπάρχει καμία συσχέτιση του χάρτη του αερίου, για τη λειτουργία του οχήματος με
βενζίνη. Αν καεί το σύστημα του αερίου, δεν επηρεάζεται η λειτουργία της DME..
Το αντίθετο ισχύει. Χωρίς DME δεν παίζει το LPG..
Μόνη εξάιρεση, σε συστήματα που κλέβουν σήμα με κόψιμο πλεξούδας, και όχι με
φίς προστατευμένο μονόδρομα με δίοδο, (το 99,99999% των συστημάτων δηλαδή)
οταν υπάρχει βραχυκύκλωμα στο LPG, δεν λειτουργεί σωστά η βενζίνη..
Και λέω ξεκάθαρα,
δεν σε πιστευω πως έλυσες το πρόβλημα της βενζίνης με επαναπρογραμματισμό
του χάρτη του αερίου. Ξέρω 100% ότι βρήκες βραχυκύκλωμα.

Παναγιωτη προσεχε γιατι θα βγουν οι σχετικοι και θα σε πουν ασχετο. Μπορει να εχουν και ξαδελφο τελεταρχη.

Dim77
06-11-12, 11:03
Εγώ ελπίζω να μη χάσει από πελάτη τον aggelo xr στο τέλος και φταίει το φόρουμ...και φυσικά να μην πάθει ζημιά το 318 του ανθρώπου που θέλει να κάνει οικονομία.

paganis
06-11-12, 16:05
πεστα βρε ...ραπιντ! αντε γιατι ..και εγω εχω μπλεξει με εναν ''τετοιο'' εγκαταστατη και εχω χαλασει τα νευρα μου...ακουγοντας καθε δικαιολογια...! αυριο παλι εκει θα ειμαι....μπας και μου ρυθμισει σωστα (μετα απο 6μηνες)...το συστημα...

john318is turbo
06-11-12, 17:13
φιλε rapid_fast πειραζει που εισαι αδαης με ολη τη σημασια της λεξεως?αμφιβαλλω αν εχεις δει μονο εστω και μια φορα την εγκατασταση,αυτα που λες ειναι μονο παπαγαλιες απλα copy-paste.το να κραξεις καποιον ειναι το μονο ευκολο,το να κατανοησεις ομως στη πραξη????(αυτο πηγαινει και για σενα paganis).οπως προ-προ-ειπα ειχα το ιδιο προβλημα με τον intasg μονο που εμενα ηταν πλουσιο και οχι φτωχο.το προβλημα το ελυσα ρυθμιζοντας το χαρτη και εσυ πιστεψε οτι copy-paste βρεις στο διαδυκτιο,παντως εγω το δικο μου προβλημα το ελυσα.

intasg
06-11-12, 17:34
Εγώ παλικάρι μου δεν μπήκα στη διαδικασία να απαντήσω, γιατί δεν έχω σκοπό να τσακωθώ με κανέναν. ΤΟ θέμα είναι να βρεις λύση στο πρόβλημα που είχες. Αφού το διόρθωσες, τότε όλα καλά και αν θες να μείνουν μερικοί εδώ μέσα ευχαριστημένοι, γράψε ότι βρήκες 5 βραχυκυκλώματα και θα σκάσουν χαμόγελα.

God
06-11-12, 17:40
φιλε rapid_fast πειραζει που εισαι αδαης με ολη τη σημασια της λεξεως?αμφιβαλλω αν εχεις δει μονο εστω και μια φορα την εγκατασταση,αυτα που λες ειναι μονο παπαγαλιες απλα copy-paste.το να κραξεις καποιον ειναι το μονο ευκολο,το να κατανοησεις ομως στη πραξη????(αυτο πηγαινει και για σενα paganis).οπως προ-προ-ειπα ειχα το ιδιο προβλημα με τον intasg μονο που εμενα ηταν πλουσιο και οχι φτωχο.το προβλημα το ελυσα ρυθμιζοντας το χαρτη και εσυ πιστεψε οτι copy-paste βρεις στο διαδυκτιο,παντως εγω το δικο μου προβλημα το ελυσα.

Γιάννη,

Πολύ χαίρομαι που έλυσες το πρόβλημα (ειδικά για τον πελάτη, που δεν φταίει σε τίποτα).

Από την άλλη όμως, ο Rapid μόνο αδαής δεν είναι ενώ αυτά που λέει σε αυτό το thread συμβαδίζουν απόλυτα όχι απλώς με τεχνικές γνώσεις αλλά και με την κοινή λογική. Δεν μπορεί να μας λες ότι το όχημα είχε πρόβλημα όταν λειτουργούσε με βενζίνη και από την άλλη να υποστηρίζεις ότι με επαναπρογραμματισμό λύθηκε, ούτε να υποστηρίζεις ότι τα συστήματα υγραερίου έχουν δικά τους MAF, MAP ή ότι άλλο θες. Κι εγώ υγραέριο έχω αλλά αν πάω να ξεκουμπώσω το MAF (AFM στην δική μου περίπτωση) φυσικά και θα σβήσει το αυτοκίνητο - ο εγκέφαλος και όλοι οι αισθητήρες του λειτουργούν κανονικά, ανεξαρτήτως του καυσίμου.

Τέλος, θα σημειώσω ότι δεν αντιλαμβάνεσαι καν το πόσο ειρωνικό είναι το γεγονός πως εσύ, ο επαγγελματίας, να μπαίνεις στο forum για να ζητήσεις βοήθεια, ενώ ο Rapid που σε βοηθάει και μάλιστα σου βγάζει διάγνωση εξ'αποστάσεως από το 1ο ποστ να είναι ξαφνικά ο "αδαής" επειδή δεν σου αρέσει η απάντησή του.

Μίας και το πρόβλημα λύθηκε, δεν έχει λόγο ύπαρξης η περαιτέρω συζήτηση πιστεύω.

Dim77
06-11-12, 18:30
Εγώ να πώ κάτι που σκέφτομαι σαν δικό μου προβληματισμό.
Σαν πελάτης βρε παιδί μου...

Βλέπω αυτούς που κάνουν σαν επάγγελμα την τοποθέτηση υγραεριοκίνησης και γνωρίζουν λίγα παραπάνω από εμένα για τα οχήματα. Προφανώς δεν είναι όλοι έτσι.

Πως να πάω εγώ να μου κάνουν εγκατάσταση στο ακριβό μου (ή το φτηνό μου, καινούριο ή παλιό) όχημα που μπαίνω και διασκεδάζω, μετακινούμαι, ταξιδεύω κλπ...και να έχω άφοβα και απροβλημάτιστα 2 συστήματα τροφοδοσίας (που τα σημερινά αυτοκίνητα δυσκολεύονται να βολευτούν με το ένα) και μια φιάλη εκρηκτικού αερίου υπό πίεση στον ...πισινό μου? :nixweiss:

Αυτό είναι το πρόβλημα όταν ξεχειλίζει ο κόσμος από νέα μαγαζιά που ασχολούνται με κάτι ''της μόδας''. Δίπλα σε κάθε κομμωτήριο σε κάθε γωνία της πόλης, έχει και έναν εγκαταστάτη...
Αυτό ήταν και εναυσμα για το χιουμοριστικό ίσως και λίγο καυστικό σχόλιο του kplc που παρεξηγήθηκε.

Εγώ για αυτό προτείνω σε όλους να μην βάζουν υγραέριο.

Όταν θα τα βάζουν έτοιμα από εργοστάσιο...τότε οκ.

Φίλτατε 318turbo, ελπίζω να βοηθήθηκες και να ξαναβοηθηθείς στο φόρουμ.

Πάντως αν έχεις πρόβλημα πάλι, πιθανότατα τη λύση θα στη δώσει ο αδαής, ο άσχετος, ο ανίδεος rapid_fast :king::smokin:

rapid_fast
06-11-12, 19:17
φιλε rapid_fast πειραζει που εισαι αδαης με ολη τη σημασια της λεξεως?
Με χαρά λαμβάνω το κομπλιμέντο.
Αν και με πικρία, μετανιώνω που δε σε αφήσαμε να πειράξεις το ΜΑΦ και να το φάς
χυλό...