PDA

Επιστροφή στο Forum : 325 e36 vs Porshe Boxter


power325
26-11-05, 17:08
ενα συνηθησμένο βραδυ καθως γυριζω σπιτι σε κεντρικο δρομο της SALONIKIS
Στο φαναρι διπλα μου ενα boxter. Ο τυπος νομιζοντας με για Μ αρχιζει να μαρσάρει το porshe περιμένοντας το πράσινο.Εγω σκέφτομαι.... αν είνα το junior boxter με παίρνει αν έιναι το big είμαι dead meat.Το ρισκάρω και με το πράσινο χώνω κ εγώ το δικό μου....1η.....2η.....3η....160..φαναρι. σε καθε αλλαγη διπλα-διπλα ουτε εκατοστο μπροστα.
O τυπος τρελάθηκε και αρχιζει να κοφτιάζει το porshe με νεκρα, περιμένοντας παλι το πρ'ασινο! Η μ@λ@κ@α η δική μου ήταν οτι αρχίζω και εγώ να κοφτιάζω το bmw και ξεκινάω με τους κόφτες (no antispin no traction και με 255/35-18 πίσω). Δε λέει να ξεκολήσει την 1η ούτε την 2η, γράφει στο δρόμο τα TOYO...
To porshe δύο καρότσες μπροστα η συνέχεια ...τον 'ηπια.Ομως στο πρώτο κομάτι που είχε και καινουργια ασφαλτο ήμασταν πλαι-πλαι στην κυριολεξία.
Λέτε τελικα να μέινω στα 192 και να μη ψαχνομαι για παραπάνω?
Υ.Γ τελικα ήταν το junior boxter.

NotiS
26-11-05, 17:55
Με 255 λαστιχο το πνιγεις το αυτοκινητο αδερφακι μου.
Το μικρο Boxter για Porsche δεν παει και πολυ. Με πιο καλη εκκινηση θα ησουν διπλα του και στην δευτερο ανοιγμα.

Στο πρωτο ανοιγμα με ποσες στροφες εφυγες??

Το 325i σου μαμα ειναι?

Manos_RC
27-11-05, 15:22
Ωραιο ανοιγμα..

Απ'οτι ειδα το junior 2.7 εχει 0-100 σε 6.2 sec

Δε ξερω αν ειναι 100% εγκυρο..αλλα στη χειροτερη να εχει 6.5-6.7??

Οποτε ακρως δικαιολογημενη η διαφορα..

alpinakias
27-11-05, 21:03
Ωραιο ανοιγμα..

Απ'οτι ειδα το junior 2.7 εχει 0-100 σε 6.2 sec

Δε ξερω αν ειναι 100% εγκυρο..αλλα στη χειροτερη να εχει 6.5-6.7??

Οποτε ακρως δικαιολογημενη η διαφορα..
Kalispera,
To junior file mou einai to 2.5 kai ohi to 2.7

Hairetismous Alpinakias

ΓΙΩΡΓΟΣ
27-11-05, 21:37
ενα συνηθησμένο βραδυ καθως γυριζω σπιτι σε κεντρικο δρομο της SALONIKIS
Στο φαναρι διπλα μου ενα boxter. Ο τυπος νομιζοντας με για Μ αρχιζει να μαρσάρει το porshe περιμένοντας το πράσινο.Εγω σκέφτομαι.... αν είνα το junior boxter με παίρνει αν έιναι το big είμαι dead meat.Το ρισκάρω και με το πράσινο χώνω κ εγώ το δικό μου....1η.....2η.....3η....160..φαναρι. σε καθε αλλαγη διπλα-διπλα ουτε εκατοστο μπροστα.
O τυπος τρελάθηκε και αρχιζει να κοφτιάζει το porshe με νεκρα, περιμένοντας παλι το πρ'ασινο! Η μ@λ@κ@α η δική μου ήταν οτι αρχίζω και εγώ να κοφτιάζω το bmw και ξεκινάω με τους κόφτες (no antispin no traction και με 255/35-18 πίσω). Δε λέει να ξεκολήσει την 1η ούτε την 2η, γράφει στο δρόμο τα TOYO...
To porshe δύο καρότσες μπροστα η συνέχεια ...τον 'ηπια.Ομως στο πρώτο κομάτι που είχε και καινουργια ασφαλτο ήμασταν πλαι-πλαι στην κυριολεξία.
Λέτε τελικα να μέινω στα 192 και να μη ψαχνομαι για παραπάνω?
Υ.Γ τελικα ήταν το junior boxter.

Mallon tha itan o idios baremenos me Porsche pou kontepse na skotosei merikous simera to apogeumataki pou ebrexe ston perifereiako tis thessalonikis!

Kostas Christ
28-11-05, 12:27
Καποιοι νομιζουν οτι επειδη εχουν τα λευτα και πηραν πορσε εχουν και χερια να τις πανε. Ε ρε κατι ζωα που υπαρχουν

power325
28-11-05, 15:56
φίλε Noti το 325 μαμα ειναι.Το 255 είνα μεγάλο για το μοτερ αλλά σε ζάντα M-teck 18'' από Μ5 τί να βάλω? Σκεφτομαι κ εγώ σαν κ εσένα για προγ-εκκεντ-εξατμ.Πόσα σε εδωσε 210?Το μέτρησες το αμάξι γιατί εμένα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο με λένε για 220 σίγουρα,μπορεί κ άνω.Βέβαια με ecu φτιαγμένη από τον ίδιο κ εξάτμιση χειροπ/τη.(+αγων.καταλήτη εμποριου)
Πόσο σε κόστισε η ιστορία εσένα? Τι μοίρες έβαλες εκκεντρ?Είχες κανένα πρόβλημα στο μοτέρ αργότερα?Σε ρωτάω γιατί σκέφτομαι κ για ένα φρεσκάρισμα στο μοτέρ (δακτυλίδια,κουζινέτα κτλ)γιατί λέω μπας κ χτυπήσει,έχοντας κ 110,000 στην πλάτη.sory αν σε ζάλησα αλλά εψαχνα καποιον με βελτίωση τετοια σε 325.
Οσο αφορα το πρωτο άνοιγμα ξεκίνησα με 2,000-2,500 σε καινούργια ασφαλτο χωρίς να πλακώσω την πρώτη πολυ κ ξεκίνησε καλα γιαυτο και ήμασταν πλαι-πλαι.
Στο δευτερο ανοιγμα ξεκίνησα με τους κόφτες.Σκέψου τι έγινε...στην τρίτη πατησε κάτω.αλλά κ η ασφαλτο στο δεύτερο ήταν....Βέγγος

nikosm3
28-11-05, 16:04
:yippee: ρε μ3 λεμε......ερε τι παθαινουν μερικοι πορσακηδες αυτοι νομιζουν οτι επειδη τα σκανε οτι μαμανε και σκαεει ενα κωλοφτιαγμενο φτηνιαρικο της σειρας και τουσ τα δινει στα αυτια...μπραβο φιλε 325 σταθηκες στο υψος σου!!:offtopic: αμα ομως ηταν η καρερα η s η τετρακινητη θα κλαιγαμε ολοι τωρα!!:ices_ange

NotiS
29-11-05, 00:50
φίλε Noti το 325 μαμα ειναι.Το 255 είνα μεγάλο για το μοτερ αλλά σε ζάντα M-teck 18'' από Μ5 τί να βάλω? Σκεφτομαι κ εγώ σαν κ εσένα για προγ-εκκεντ-εξατμ.Πόσα σε εδωσε 210?Το μέτρησες το αμάξι γιατί εμένα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο με λένε για 220 σίγουρα,μπορεί κ άνω.Βέβαια με ecu φτιαγμένη από τον ίδιο κ εξάτμιση χειροπ/τη.(+αγων.καταλήτη εμποριου)
Πόσο σε κόστισε η ιστορία εσένα? Τι μοίρες έβαλες εκκεντρ?Είχες κανένα πρόβλημα στο μοτέρ αργότερα?Σε ρωτάω γιατί σκέφτομαι κ για ένα φρεσκάρισμα στο μοτέρ (δακτυλίδια,κουζινέτα κτλ)γιατί λέω μπας κ χτυπήσει,έχοντας κ 110,000 στην πλάτη.sory αν σε ζάλησα αλλά εψαχνα καποιον με βελτίωση τετοια σε 325.
Οσο αφορα το πρωτο άνοιγμα ξεκίνησα με 2,000-2,500 σε καινούργια ασφαλτο χωρίς να πλακώσω την πρώτη πολυ κ ξεκίνησε καλα γιαυτο και ήμασταν πλαι-πλαι.
Στο δευτερο ανοιγμα ξεκίνησα με τους κόφτες.Σκέψου τι έγινε...στην τρίτη πατησε κάτω.αλλά κ η ασφαλτο στο δεύτερο ήταν....Βέγγος

210 αλογα ηταν το μοτερ οταν ηρθε απο Ιταλια και ειχε προγραμμα και εκκεντροφορους. Οτιδηποτε αλλο εχω βαλει στο αμαξι τα εχω γραψει στο eGarage. Καπου εκει στα 220hp υπολογιζω κι εγω 'συντηρητικα'. Η μετατροπη πηγε 750.000 δραχμες μαζι με την τοποθετηση. Οχι απο μοτερ δεν ειχα κανενα προβλημα. Μονο κατι περιφερειακα εξαρτηματα οπως αισθητηρας λαμδα κτλ.

stef
29-11-05, 08:11
Παιδιά να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους
Boxster 2.5 κυκλοφορούν ελάχιστα είναι από τα πρώτα(1997-8) και είχαν 205 άλογα
Αμέσως μετά υπήρξε η 2.7 με 223 στην αρχική της μορφή και η ανανεωμένη (facelift) με 227 πάντα σε καρότσα 986
Από εκεί και μετά σε καρότσα 987 έχει στη σημερινή της μορφή 240 άλογα
Αυτά τα ολίγα προς ενημέρωση όλων μας

Action Man
29-11-05, 08:52
Παιδιά να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους
Boxster 2.5 κυκλοφορούν ελάχιστα είναι από τα πρώτα(1997-8) και είχαν 205 άλογα
Αμέσως μετά υπήρξε η 2.7 με 223 στην αρχική της μορφή και η ανανεωμένη (facelift) με 227 πάντα σε καρότσα 986
Από εκεί και μετά σε καρότσα 987 έχει στη σημερινή της μορφή 240 άλογα
Αυτά τα ολίγα προς ενημέρωση όλων μας
Να "ανοιξω" για χαβαλε με ενος φιλου την 2.7....θα ειναι μεγαλο το χαος?:banhim:
Ποσες συνοικιες πισω θα μεινω?:nixweiss:
Δεν ξερει να οδηγει...για μοστρα την πηρε........:loser:

stef
29-11-05, 10:03
Ποιο 2.7 από όλα αυτά που ανέφερα έχει?
Αν είναι "λεζάντας" όπως λες και S να έχει πάλι ξύλο θα του ρίξεις..
Το θέμα είναι να βρεις κανα καλό οδηγό