PDA

Επιστροφή στο Forum : Εμπειρία από 206 RC


Elias_Z3
27-11-05, 15:50
Την Παρασκευή το βράδυ είχα την ευτυχία να οδηγήσω ένα 206 RC ενός φίλου. Μια μικρή βόλτα στο κέντρο του Πειραιά δεν μου έφτανε για να δω τι λέει το αυτοκίνητο, αφού μέχρι τις 3000rpm είναι σαν ένα απλό 1400cc. Έτσι βγήκα στην παραλιακή για να δω τι λέει. Το τιμόνι αρκετά βάρη με άμεση πληροφόρηση, Η ανάρτηση σκληρή αλλά χωρίς να χάνει την άνεση της, είχε κάτι από καρτ. Λοιπόν και τώρα από γκάζι. Τι να πω του αυτοκίνητο μετά τις 3500rpm αλλάζει τελείως και γίνετε ένα θηρίο και μετά τις 5500rpm γίνετε άλλο πράγμα, με έναν ήχο καταπληκτικό, να πω ότι το αυτοκίνητο είναι τελείως “μαμά”. Ο τρόπος που ανεβάζει στροφές και καταπίνει τα χιλιόμετρα είναι φανταστικός.
Ωραία λέω είναι δυνατό, κάνει θόρυβο αλλά στρίβει όπως λένε.
Είμαστε λοιπόν στην επιστροφή για Πειραιά το ύψος του Τροκαντερό, όταν βλέπω ένα ΜΒ C 200 sport coupe, να το οδηγά ένας πιτσιρικάς και λέω ευκαιρία να δω τι λέει. Στο πρώτο φανάρι ανοίγω αλλά αυτός όχι, μετά από 100 μέτρα όμως είχε άλλο φανάρι κόκκινο και κόβω, έρχεται αυτός και ανοίγει αφού είχε μείνει πιο πίσω και εγώ με 2αρα και 1500rpm ανοίγω και στα 400 μέτρα του έχω ρίξει και ένα αυτοκίνητο. όποτε πλησιάζω την αριστερή στροφή του ιππόδρομου με 150χλμ και λέω τώρα θα μπω ή όχι. Κατεβάζω 3τη και είμαι στη στροφή με 130χλμ και το RC στρίβει λες και είναι πάνω σε ράγες. Είναι η μόνη φορά που μπήκα σε στροφή και δεν φοβήθηκα ότι το αυτοκίνητο θα φύγει, ήξερα ακριβώς που έστριβε.
Από αυτή την μικρή εμπειρία που είχα κατάλαβα ότι το RC αξίζει τα λεφτά του και ότι πολύ δύσκολα κάποιο άλλο αυτοκίνητο, χωρίς να τα έχω οδήγηση όλα αλλά από αυτό που είδα ,θα μπορέσει να το ακολουθήσει σε μια μικτή διαδρομή με στροφιλικια.

Υ.Γ. να πουλήσω το Ζ3 και να πάρω RC?

Manos_RC
27-11-05, 16:03
Λοιπον...καταρχην να πω οτι ΔΕΝ τον εχω πληρωσει!!!!:D

Κατα δευτερον εγω στην αρχη δεν ηθελα να ανοιξει με το sportscoupe..ειμαι ευγενικος με τις "εκκλησιες"...

Οσο για την στροφη...σαν γνησιος συνοδηγος WRC :takecover
φωναζα..."Δωσε γκαζιιιιιιιιι....Δωσεε....μην αφησειςςςςςς"...:dance:

Elias_Z3
27-11-05, 16:07
Λοιπον...καταρχην να πω οτι ΔΕΝ τον εχω πληρωσει!!!!:D

Κατα δευτερον εγω στην αρχη δεν ηθελα να ανοιξει με το sportscoupe..ειμαι ευγενικος με τις "εκκλησιες"...

Οσο για την στροφη...σαν γνησιος συνοδηγος WRC :takecover
φωναζα..."Δωσε γκαζιιιιιιιιι....Δωσεε....μην αφησειςςςςςς"...:dance:
Ακριβως:nod:

alexk
29-11-05, 00:01
Πάντως, δεν έχω οδηγήσει αυτό το αυτοκίνητο.
Μου αρέσει πολύ σαν κατασκευή όμως. Είναι πολύ τούμπανο και πρέπει να πηγαίνει πολύ καλά, όπως λέτε και εσείς παιδιά.

Να το χαίρεσαι φίλε Μάνο!

stef
29-11-05, 00:04
Παιδιά έχω ακούσει τα καλύτερα για το εν λόγω αυτοκίνητο αλλά δεν μου έχει τύχει να βρεθώ ούτε σαν συνοδηγός σε τέτοιο αυτοκίνητο,άσε που είναι και πολύ σπάνιο!
Κατά τα άλλα λέγεται ότι στρ'ιβει τρένο..
Πολύ σοβαρή αντιπαράθεση θα ήταν με ένα MCS που και αυτό φημίζεται για την σπιρτάδα του και το στρίψιμό του

Elias_Z3
29-11-05, 07:36
Κατά τα άλλα λέγεται ότι στρ'ιβει τρένο..
Πολύ σοβαρή αντιπαράθεση θα ήταν με ένα MCS που και αυτό φημίζεται για την σπιρτάδα του και το στρίψιμό του
Οντως ειναι τρενο!!
Sorry Ποιο ειναι το MCS? Ειναι και πρωι ακομα :smashtard

stef
29-11-05, 08:01
ΜCS=Mini Cooper S είναι και του BMW group...

Δεν πειράζει βρε δεν σε παρεξηγούμε αλλά άμα το ξανακάνεις να έρθεις με τον κηδεμόνα σου...:icon02:

Action Man
29-11-05, 08:45
Προδοτηηηηηηηηηηηηηηη........:ices_ange
Πραγματικα το RC ειναι το καλυτερο της κατηγοριας μαζι με το MCS....αλλα εγω θα προτιμουσα το RC......ειναι λιγο πιο σκληροπυρηνικο!:drive2:

Elias_Z3
29-11-05, 09:59
ΜCS=Mini Cooper S είναι και του BMW group...

Δεν πειράζει βρε δεν σε παρεξηγούμε αλλά άμα το ξανακάνεις να έρθεις με τον κηδεμόνα σου...:icon02:
Αμαν τι επαθα:banhim:
Μιλας ομως για αυτο με τα 173hp ετσι?
Προδοτηηηηηηηηηηηηηηη........ :ices_ange
Παντελη μια βολτα και θα αλλαξοπιστησεις και εσυ;)

stef
29-11-05, 10:05
Ναι για το facelift με τα 170 άλογα και την μπλοκαδούρα!

Elias_Z3
29-11-05, 10:12
Ναι για το facelift με τα 170 άλογα και την μπλοκαδούρα!
Δεν ξερω αν ο Μανος εχει τυχει να ανοιξει με το συγκεκριμενο. Οντως θα ειναι ωραια μαχη, αλλα στριβει το MCS οπως το RC (χωρις παρεξηγηση). Δεν εχω ακουσει κατι.

Manos_RC
29-11-05, 16:21
Καταρχην σας ευχαριστω...:yippee:

Παντελη μην χαρακτηριζεις γιατι ισως το πας μια βολτα...(αν μου δωσεις το six-straight βεβαια..):pth:

Οσο για το Cooper S οχι δεν εχει τυχει να ανοιξω..εχω πετυχει μεν αλλα συνηθως με γυναικα οδηγο..:nixweiss:
Συμφωνα με τα περιοδικα παντα ειναι ελαχιστα πιο γρηγορο σε εκκινησεις(δηλ. 8α παιξει πολυ ρολο ο οδηογος) και σιγουρα πιο γρηγορο σε ρεπριζ λογω κομπρεσορα και 6αρι σασμαν..
Σε πιστα σε συγκριτικο με μενα το Clio και το Cupra βγαινει πισω απο μενα και το Clio..λενε οτι ειναι αρκετα νευρικο και ναι μεν καρταδικο αλλα καταντα κουραστικο μεσα στη πολη..προσωπικη αποψη ομως δεν εχω ακομη..

nikosm3
30-11-05, 03:14
μακρυα απο γαλλια...τα συχαινομαι οτι και ναναι αυτο!!συγνωμη αλλα...!!

Manos_RC
08-12-05, 18:09
μακρυα απο γαλλια...τα συχαινομαι οτι και ναναι αυτο!!συγνωμη αλλα...!!

Γουστα ειναι αυτα φιλε Νικο..
Κι εγω δε γουσταρω αυτοκινητα κοντα στα 1200 κιλα +... με 100-115 αλογα..αλλα αυτο ειναι δικο μου θεμα..σωστα?

Fad3In
08-12-05, 20:09
μακρυα απο γαλλια...τα συχαινομαι οτι και ναναι αυτο!!συγνωμη αλλα...!!
...αλλα απ την αλλη ολοι ζηλευουν και το στησιμο τους,ε; :p: ;)
Ν.

Octane
12-12-05, 14:53
Καταρχην σας ευχαριστω...:yippee:

Παντελη μην χαρακτηριζεις γιατι ισως το πας μια βολτα...(αν μου δωσεις το six-straight βεβαια..):pth:

Οσο για το Cooper S οχι δεν εχει τυχει να ανοιξω..εχω πετυχει μεν αλλα συνηθως με γυναικα οδηγο..:nixweiss:
Συμφωνα με τα περιοδικα παντα ειναι ελαχιστα πιο γρηγορο σε εκκινησεις(δηλ. 8α παιξει πολυ ρολο ο οδηογος) και σιγουρα πιο γρηγορο σε ρεπριζ λογω κομπρεσορα και 6αρι σασμαν..
Σε πιστα σε συγκριτικο με μενα το Clio και το Cupra βγαινει πισω απο μενα και το Clio..λενε οτι ειναι αρκετα νευρικο και ναι μεν καρταδικο αλλα καταντα κουραστικο μεσα στη πολη..προσωπικη αποψη ομως δεν εχω ακομη..
Λοιπον Παντελη λεω να παρουμε + τον Μανο μαζι στην "ενδοκλαμπικη"!!!
Θα βγαλουμε ενδιαφεροντα συμπερασματα!!

MCS + τα μυαλα στα καγκελααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!

Μανο (νομιζω πως δεν καταλαβα),για ποιο λες οτι ειναι νευρικο,καρταδικο + κουραστικο στην πολη?(Για το S ε?)

Το RC + to clio sport ειναι επισης παρα πολυ καλα αυτοκινητα αλλα θα ελεγα οτι παραειναι ακριβα!!!(Οχι πως το S δεν ειναι αλλα ειπαμε...ΑΛΛΗ φαση -προσωπικη αποψη,μη βαρατε :takecover -)

Manos_RC
12-12-05, 16:52
Λοιπον Παντελη λεω να παρουμε + τον Μανο μαζι στην "ενδοκλαμπικη"!!!
Θα βγαλουμε ενδιαφεροντα συμπερασματα!!

MCS + τα μυαλα στα καγκελααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!

Μανο (νομιζω πως δεν καταλαβα),για ποιο λες οτι ειναι νευρικο,καρταδικο + κουραστικο στην πολη?(Για το S ε?)

Το RC + to clio sport ειναι επισης παρα πολυ καλα αυτοκινητα αλλα θα ελεγα οτι παραειναι ακριβα!!!(Οχι πως το S δεν ειναι αλλα ειπαμε...ΑΛΛΗ φαση -προσωπικη αποψη,μη βαρατε :takecover -)

Φιλε Octane ναι για το MCS μιλαω οτι ειναι νευρικο και κουραστικο..συμφωνα με το τι εχω διαβασει παντα ε? Προσωπικη αποψη δεν εχω..
Το RC ειναι το φτηνοτερο απο τα αλλα 2...Αλλη φαση το S σχετικα με τι..?
Και δες και τον εξοπλισμο που δινει στο δικο μου..νομιζω δικαιολογει σε μεγαλο βαθμο την τιμη του..

Και...για ποια ενδοκλαμπικη μιλαμε?? Πειτε μου και μενααααα...:bullhorn:

saikoE39
12-12-05, 17:05
Φιλε Octane ναι για το MCS μιλαω οτι ειναι νευρικο και κουραστικο..συμφωνα με το τι εχω διαβασει παντα ε? Προσωπικη αποψη δεν εχω..
Το RC ειναι το φτηνοτερο απο τα αλλα 2...Αλλη φαση το S σχετικα με τι..?
Και δες και τον εξοπλισμο που δινει στο δικο μου..νομιζω δικαιολογει σε μεγαλο βαθμο την τιμη του..

Και...για ποια ενδοκλαμπικη μιλαμε?? Πειτε μου και μενααααα...:bullhorn:
Πιο νευρικο δεν ειναι...πιο κραουλο σκληρο,κουραστικο κλπ ειναι...πανω απο τα 160 και πιο πριν αν ο δρομος ειναι σκατα δεν καθεσε μεσα με την καμια...
το ιδιο ισχυει και για το απλο το couper...(το ειχαμε για ενα φεγγαρι:( )

Octane
12-12-05, 22:06
Φιλε Octane ναι για το MCS μιλαω οτι ειναι νευρικο και κουραστικο..συμφωνα με το τι εχω διαβασει παντα ε? Προσωπικη αποψη δεν εχω..
Το RC ειναι το φτηνοτερο απο τα αλλα 2...Αλλη φαση το S σχετικα με τι..?
Και δες και τον εξοπλισμο που δινει στο δικο μου..νομιζω δικαιολογει σε μεγαλο βαθμο την τιμη του..

Και...για ποια ενδοκλαμπικη μιλαμε?? Πειτε μου και μενααααα...
Φιλε Μανο ξεκινησα να γραψω ενα ποστ για τα παραπανω πυραυλακια με τα απολυτως απαραιτητα αλλα μου βγηκε τουλαχιστον τεραστιο + δεν ειχα φτασει ουτε καν στα μισα!!
Ελπιζω να τα πουμε συντομα απο κοντα + αναλυτικοτατα!!
Η ενδοκλαμπικη ειναι ενα ραντεβουδακι με τον Παντελη (Compact Vs Ibiza) στην οποια αν θελεις εισαι μεσα ;) ...
Μηπως να βρουμε + ενα MCS?(Το κανονιζω αν ειναι γιατι με τρωει η περιεργεια)

Επιγραμματικα (προσωπικη παντα αποψη):

-Clio sport = 106 Gti με καλυτερη παθητικη ασφαλεια,μεγαλυτερο κινητηρα,πολυ ποιοτικοτερο εσωτερικο + ιδιους χωρους,οποτε τα 26.000 παραειναι πολλα...(εκτος + αν καποιου του περισσευουν + θελει ενα "παιχνιδι").

-206 RC = φανταστικο εσωτερικο,εξωτερικο επισης παρα πολυ ομορφο,ευτυχως μεγαλυτερο απ'το παραπανω ( ε τοσα λεφτα κανουν ρε γαμωτο) αλλα παλι μου φαινονται πολλα ευρω για 206.

-Θα μου πεις "για Ibiza δεν ειναι πολλα(???),αλλα το πηρες...",ομως
1)Βολευτικα στη θεση οδηγησης,πραγμα που στο 206 δεν καταφερα (ειμαι λιγο περιεργος)
2)Εχει τετραπιστονα μπροστα
3)Εχει εναν κινητηρα που βελτιωνεται ευκολα + αξιοπιστα (+ με ενα πρωτο σταδιο που ειναι πανφτηνο -σε σχεση με τα ατμοσφαιρικα + τη δυναμη που κερδιζουν απο κατι τετοιο- φτανεις τα 210 αλογακια + με τεραστια ροπη)
4)Στησιμο ισως οχι "γαλλικο",αλλα οχι + ασχημο
5)Εσωτερικο επισης αρκετα προσεγμενο + διαφορετικο απ'τα μικροτερα αδερφακια του +γενικα το "πακετο" τα εχει ολα μεσα σε μια τιμη που ειναι χαμηλοτερη απ'τον συναγωνισμο ο οποιος υπολειπεται σε καποιους τομεις.

-Για το MCS ο,τι + να πω θα ειναι λιγο αφου αυτο ηθελα εξ αρχης,αλλα λιγο οι πολυ μικροι χωροι του (που δυστυχως δε με καλυπταν με τιποτα,οσο + αν το σκεφτηκα,πιεστηκα,κλπ) (Βρηκα + το κερασακι "στη δικαιολογια" για τον εαυτο μου οτι ειχε αρκετους μηνες αναμονη) , λιγο η βασικη του τιμη + περισσοτερο οτι "θελει" φρενα +φτανει ετσι τα 30.000 + ειναι παλι ενα 106 -ισως + πιο κατω- απο θεμα χωρων...

Παντως απ'ολα οσα γραφω παιζει να μην ισχυει + τιποτα,αφου προσπαθησα να δω λιγο ορθολογιστικα κατι που εχει να κανει 100% με το συναισθημα (αρα 0% με τον ορθολογισμο) οποτε περι ορεξεως...:nixweiss:

Υ.Γ Γαμωτο + αυτο το ποστ μου βγηκε καπως μεγαλο...sorry...!!

Manos_RC
12-12-05, 22:35
Φιλε Μανο ξεκινησα να γραψω ενα ποστ για τα παραπανω πυραυλακια με τα απολυτως απαραιτητα αλλα μου βγηκε τουλαχιστον τεραστιο + δεν ειχα φτασει ουτε καν στα μισα!!
Ελπιζω να τα πουμε συντομα απο κοντα + αναλυτικοτατα!!
Η ενδοκλαμπικη ειναι ενα ραντεβουδακι με τον Παντελη (Compact Vs Ibiza) στην οποια αν θελεις εισαι μεσα ;) ...
Μηπως να βρουμε + ενα MCS?(Το κανονιζω αν ειναι γιατι με τρωει η περιεργεια)

Επιγραμματικα (προσωπικη παντα αποψη):

-Clio sport = 106 Gti με καλυτερη παθητικη ασφαλεια,μεγαλυτερο κινητηρα,πολυ ποιοτικοτερο εσωτερικο + ιδιους χωρους,οποτε τα 26.000 παραειναι πολλα...(εκτος + αν καποιου του περισσευουν + θελει ενα "παιχνιδι").

-206 RC = φανταστικο εσωτερικο,εξωτερικο επισης παρα πολυ ομορφο,ευτυχως μεγαλυτερο απ'το παραπανω ( ε τοσα λεφτα κανουν ρε γαμωτο) αλλα παλι μου φαινονται πολλα ευρω για 206.

-Θα μου πεις "για Ibiza δεν ειναι πολλα(???),αλλα το πηρες...",ομως
1)Βολευτικα στη θεση οδηγησης,πραγμα που στο 206 δεν καταφερα (ειμαι λιγο περιεργος)
2)Εχει τετραπιστονα μπροστα
3)Εχει εναν κινητηρα που βελτιωνεται ευκολα + αξιοπιστα (+ με ενα πρωτο σταδιο που ειναι πανφτηνο -σε σχεση με τα ατμοσφαιρικα + τη δυναμη που κερδιζουν απο κατι τετοιο- φτανεις τα 210 αλογακια + με τεραστια ροπη)
4)Στησιμο ισως οχι "γαλλικο",αλλα οχι + ασχημο
5)Εσωτερικο επισης αρκετα προσεγμενο + διαφορετικο απ'τα μικροτερα αδερφακια του +γενικα το "πακετο" τα εχει ολα μεσα σε μια τιμη που ειναι χαμηλοτερη απ'τον συναγωνισμο ο οποιος υπολειπεται σε καποιους τομεις.

-Για το MCS ο,τι + να πω θα ειναι λιγο αφου αυτο ηθελα εξ αρχης,αλλα λιγο οι πολυ μικροι χωροι του (που δυστυχως δε με καλυπταν με τιποτα,οσο + αν το σκεφτηκα,πιεστηκα,κλπ) (Βρηκα + το κερασακι "στη δικαιολογια" για τον εαυτο μου οτι ειχε αρκετους μηνες αναμονη) , λιγο η βασικη του τιμη + περισσοτερο οτι "θελει" φρενα +φτανει ετσι τα 30.000 + ειναι παλι ενα 106 -ισως + πιο κατω- απο θεμα χωρων...

Παντως απ'ολα οσα γραφω παιζει να μην ισχυει + τιποτα,αφου προσπαθησα να δω λιγο ορθολογιστικα κατι που εχει να κανει 100% με το συναισθημα (αρα 0% με τον ορθολογισμο) οποτε περι ορεξεως...:nixweiss:

Υ.Γ Γαμωτο + αυτο το ποστ μου βγηκε καπως μεγαλο...sorry...!!

Λοιπον..καταρχην να σου πω οτι ημουν κατοχος Ibiza Sport 101HP πριν...
Φυσικα πηγα και ειδα και το δικο σου..ναι καλα τα τετραπιστονα..ωραιες ζαντες..αλλα το εσωτερικο προσωπικα δε μου αρεσε καθολου...ουτε η θεση οδηγησης...βεβαια ειπαμε..ειναι ΓΟΥΣΤΑ αυτα..
Ειμαι λατρης της ατμοσφαιρας...δεν ηθελα turbo..στην ευθεια ειναι οπως τα λες..με λιγα χρηματα τσαγιαζεις πολυ κοσμο..αλλα δεν ειμαι και τοσο της ευθειας περα απο το χαβαλε που μπορει να κανω ΚΥΡΙΩΣ με γνωστους-φιλους και να κανουμε ενα ανοιγμα για χαβαλε..
Οποτε ηταν ουσιαστικα μονοδρομος η επιλογη μου στα 23000(με την εκπτωση) το RC...
Φυσικα και θα χαρω να τα πουμε απο κοντα..αν θες να οδηγησουμε και ο ενας το αμαξι του αλλου να βγαλουμε κι αλλα συμπερασματα..
Οσο για το ανοιγμα με τον Παντελη..οκ αλλα πιστευω πως ξερω πανω κατω το αποτελεσμα..αλλα παιζει και ο οδηγος μεγαλο ρολο..παντως σε ευθεια φυσιολογικα πρεπει να ειμαι πισω σας..υποθετω..

Action Man
12-12-05, 23:52
Ποια κοντρα??Ποτε κανονισαμε κοντρα και δεν το ηξερα??:nixweiss:
Αφηστε τις κοντρες :twak: και ελατε στα Μεγαρα αρχες του επομενου χρονου! :smokin:

Το cupra ειναι σιγουρα το πιο γρηγορο και super βελτιωσιμο!
Το RC εχει φανταστικο πλαισιο-αναρτηση...ειναι πιο σκληροπυρινικο!

Black5
13-12-05, 09:51
Η ενδοκλαμπικη ειναι ενα ραντεβουδακι με τον Παντελη (Compact Vs Ibiza) στην οποια αν θελεις εισαι μεσα ;) ...
Μηπως να βρουμε + ενα MCS?(Το κανονιζω αν ειναι γιατι με τρωει η περιεργεια)



:bullhorn: Έχεις πει και σε άλλους!!!

Octane
13-12-05, 21:55
Λοιπον..καταρχην να σου πω οτι ημουν κατοχος Ibiza Sport 101HP πριν...
Φυσικα πηγα και ειδα και το δικο σου..ναι καλα τα τετραπιστονα..ωραιες ζαντες..αλλα το εσωτερικο προσωπικα δε μου αρεσε καθολου...ουτε η θεση οδηγησης...βεβαια ειπαμε..ειναι ΓΟΥΣΤΑ αυτα..
Ειμαι λατρης της ατμοσφαιρας...δεν ηθελα turbo..στην ευθεια ειναι οπως τα λες..με λιγα χρηματα τσαγιαζεις πολυ κοσμο..αλλα δεν ειμαι και τοσο της ευθειας περα απο το χαβαλε που μπορει να κανω ΚΥΡΙΩΣ με γνωστους-φιλους και να κανουμε ενα ανοιγμα για χαβαλε..
Οποτε ηταν ουσιαστικα μονοδρομος η επιλογη μου στα 23000(με την εκπτωση) το RC...
Φυσικα και θα χαρω να τα πουμε απο κοντα..αν θες να οδηγησουμε και ο ενας το αμαξι του αλλου να βγαλουμε κι αλλα συμπερασματα..
Οσο για το ανοιγμα με τον Παντελη..οκ αλλα πιστευω πως ξερω πανω κατω το αποτελεσμα..αλλα παιζει και ο οδηγος μεγαλο ρολο..παντως σε ευθεια φυσιολογικα πρεπει να ειμαι πισω σας..υποθετω..
Χεχε,μ'αρεσε πολυ το ποστ σου!
Λοιπον,σχολιαζω επιγραμματικα καποια πραγματα γιατι αν αρχισω παλι να γραφω...:)

-Το εσωτερικο οντως δε λεει + πολλα ,καμια σχεση με RC + γενικα 206 που το θεωρω πολυ ομορφο σε ολα του (ταμπλω + λοιπες ταπετσαριες).Οσο για τα καθισματα του RC,ξερεις...:rockon:

-Εγω ηθελα τουρμπο...χεχε

-Δεν ξερω αν το εχεις οδηγησει (εγω δεν εχω παντως οδηγησει RC ωστε να μπορω να συγκρινω) αλλα το στησιμο του δεν ειναι καθολου κακο!Καθε αλλο μαλιστα!!Μην ξεχνας οτι μιλαμε για "μαμα" αυτοκινητα + μονο ενα 206 με τετοιο κινητηρα + τετοια χαρακτηριστικα λειτουργιας θα μπορουσε να ειναι περισσοτερο υπερστροφικο απ'το Ibiza -πιστευω- !Μουτρα βεβαια θα πεταγε ετσι + αλλιως με τοση ροπη μπροστα (με την υποθετικη "μαμα" αναρτηση) (Φαντασου λοιπον -υποθετικα το λεω- τι γινεται με τα 30+ κιλα ροπης που εχει σε πρωτο σταδιο...με "μαμα" αναρτηση)

-Αν το πηρες 23.000 το πηρες τσαμπα + αξιζει σιγουρα αυτα τα λεφτα!!!Νομιζα οτι εκανε γυρω στα 26.000+
!!!

-Ναι,ενα τετοιο συγκριτικο θα ειχε πολυ μεγαλο ενδιαφερον...

-Για το ανοιγμα με τον Παντελη ακουγονται πολλες εικασιες!Για να δουμε τι ισχυει τελικα! (Προσωπικα νομιζω οτι η διαφορα θα ειναι παρα πολυ μικρη,μαλλον πολυ χαμηλα -κατω απο 2.500στροφες/λεπτο- θα φευγει + ελπιζω/υποθετω καπου στις μεσαιες να μαζευω ο,τι εχασα)

-Ακομα,δεν ξερω τι κανει το RC στην ευθεια,αλλα κατι πηρε το ματι μου οτι με πρωτο σταδιο κουνιεται σε Type R... ενω σε "μαμα" μορφη πηγαινει μαζι με Cupra... (απο τυπο με RC),οποτε μαζι μας θα εισαι + συ :)

Σημειωση για το στριψιμο του Ibiza:Το Καλοκαιρι πετυχα Rallακι 2ου σταδιου + ξεκινησαμε σκηνικο απ'τη λιμνη της Βουλιαγμενης.Οι τυποι δεν ηξεραν καν τι Ibiza ηταν (ξεχυλιζαν ομως απο κοντραδικο υφος...) + οταν εκοψα στη Βαρη για να με φτασουν + να τα πουμε,μολις τοτε ειδαν οτι ειναι "Cupra" + η απαντηση τους ηταν (λεω + γω,γιατι δε μπορω να σε φτασω ρε φιλε,χεχε).('Η εγω ειμαι απογονος του Senna ή ο αλλος ηταν καρα-κουλος...)

Octane
13-12-05, 22:03
Ποια κοντρα??Ποτε κανονισαμε κοντρα και δεν το ηξερα??:nixweiss:
Αφηστε τις κοντρες και ελατε στα Μεγαρα αρχες του επομενου χρονου!
Καποιοι αρχισαν να κανουν ενα συγκεκριμενο ειδος πτηνων + ακομα δεν πατησα το ποδι μου στην Ελλαδα...
Ποιος ειπε για "κοντρα"!?!?!?Τις κλασσικες "μετρησεις" ειπαμε θα κανουμε,για να επαληθευσουμε τα V-box!!

:bullhorn: Έχεις πει και σε άλλους!!!
Ε αφου το ξερεις οτι εσυ εισαι ο πρωτος στη σειρα!!Α ρε Δημητρη,αυτη η ζηλεια σου...!!
Ολοι θα παρετε,τσαμπα αγχωνεστε!!! (Γραφουμε + καμια μ@λ@κι@ να περναει η ωρα :whip: )

Elias_Z3
13-12-05, 22:23
-Αν το πηρες 23.000 το πηρες τσαμπα + αξιζει σιγουρα αυτα τα λεφτα!!!Νομιζα οτι εκανε γυρω στα 26.000+
!!!
Το αγορασε με μια εκπτωση που εκανε τοτε η Peugeot!;)

Action Man
14-12-05, 00:17
Καποιοι αρχισαν να κανουν ενα συγκεκριμενο ειδος πτηνων + ακομα δεν πατησα το ποδι μου στην Ελλαδα...
Ποιος ειπε για "κοντρα"!?!?!?Τις κλασσικες "μετρησεις" ειπαμε θα κανουμε,για να επαληθευσουμε τα V-box!!


Oχι φιλε μου δεν ειμαι πτηνο....απλα τα πραγματα..απο τις δεκαεπτα μερες του χρονου που απομενουν... θα δουλευω τις δεκατεσσερις....δεκατρεις ωρες την μερα..και θα ειμαι ρακος αρα δυσκολο να ερθω στη συναντηση...ΑΛΛΑ..οπως ξαναειπαμε σε ευθεια ΙΣΩΣ εισαι μπροστα..σε μεικτη διαδρομη ομως..............:countdown :search: :bigthumb: :D

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
14-12-05, 02:11
Λοιπον Παντελη λεω να παρουμε + τον Μανο μαζι στην "ενδοκλαμπικη"!!!
Θα βγαλουμε ενδιαφεροντα συμπερασματα!!

MCS + τα μυαλα στα καγκελααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!

Μανο (νομιζω πως δεν καταλαβα),για ποιο λες οτι ειναι νευρικο,καρταδικο + κουραστικο στην πολη?(Για το S ε?)

Το RC + to clio sport ειναι επισης παρα πολυ καλα αυτοκινητα αλλα θα ελεγα οτι παραειναι ακριβα!!!(Οχι πως το S δεν ειναι αλλα ειπαμε...ΑΛΛΗ φαση -προσωπικη αποψη,μη βαρατε :takecover -)

παίδες γνωρίζω κάποιον ο οποίος έχει ένα mcs 280ps και πιστέψτε με στρίβει όπως κανένα άλλο. και πάει σαν !@$!#$!@@#$.

Octane
14-12-05, 11:39
παίδες γνωρίζω κάποιον ο οποίος έχει ένα mcs 280ps και πιστέψτε με στρίβει όπως κανένα άλλο. και πάει σαν !@$!#$!@@#$.
Μιλας για τον fab?:rockon: Πρεπει να πηγαινει απιστευτα!!
Ειπαμε,τα mini στριβουν,οσα αλογα + αν εχουν!!!:) (Ειναι αλλου το "αμαξακιιιιιι")

Octane
14-12-05, 12:05
οπως ξαναειπαμε σε ευθεια ΙΣΩΣ εισαι μπροστα..σε μεικτη διαδρομη ομως..............
Ε τωρα μιλας για κοντρα,ντροπη!!(+ μη μου πεις οτι η πιστα ειναι μικτη διαδρομη :chair: ...)
Τεσπα,εγω ειμαι μεσα σε ο,τι να'ναι,οποιος θελει στελνει pm,οι περισσοτεροι με ξερετε + πιστευω φαινομαι τι ατομο ειμαι (ανοιγματα για την πλακα,το γελιο + την κουβεντουλα);)

Συντομο περιστατικο:
Με την κοπελα μου εγω + 2 τυποι διπλα με ενα rallye + απ'την αλλη μερια ο κολλητος μου με το mx5 (ενταξει,δεν ηταν για κοντρα,αλλα εχει 106 αγωνιστικο + ξερει πως ειναι οι περισσοτεροι με τα rallακια + ηθελε φανατικα να τσαγιαστουν),Βουλιαγμενης,φαναρι,πρασινο,1η μαζι,2α μαζι,3η ανοιγω με μεγαλη δυσκολια μια καροτσα + στο επομενο φαναρι τους περιμενω για φιλικη κουβεντουλα αλλα τιποτα μιλαμε τα ατομα!!Ηταν στη διπλανη λωριδα αλλα εμεναν πισω + εκτος οτι δεν ξαναανοιξαν σε κανενα απ'τα επομενα,εκοβα παρα πολυ ωσπου περνουσαν + κοιτουσαν + οι 2 μπροστα με τετοια μανια λες + εβλεπαν κανενα Zonda!!!

Ε ρε κομπλεξ που το εχει ο κοσμος...

Sorry για το :offtopic:

Manos_RC
14-12-05, 16:36
Οctane..οπως σου ειπε και ο Elias_Z3 το πηρα με εκπτωση..αρχικη τιμη ειναι 25000 και κατι ψιλα αλλα ειχε εκπτωση 2000 οταν το εκλεισα..

Στην ευθεια με 1ο σταδιο δε κουνιεμαι απλα σε Type-R...λογω βαρους του κανω σιγουρα μια διαφορα..εστω κι ενα αμαξι..
Μεταξυ μας στα περιοδικα βγαινεις 2-4 δεκατα γρηγοροτερος..μαλλον θα παιξει ρολο και ο οδηγος..σε ρεπριζ δε σε βλεπω δε το συζηταμε..
Για το στησιμο...σιγουρα ειναι το πιο καλοστημενο Ibiza...δε παιζει αμφιβολια..το FR ειναι αισχρο σε αυτο το θεμα..Απλα λογω της πολλης ροπης σου εχεις πολυ σπινιαρισμα και στις στροφες εχεις ενα μικρο προβλημα..σε συγκριτικο σε διαδρομη στο Πηλιο απο 2 οδηγους αγωνων το δικο σου εμενε πισω απο το Fiesta ST..ενα πολυ καλοστημενο αμαξι αλλα και με 30 αλογα λιγοτερα και γενικα πολυ πιο αργο απο σενα..
Σιγουρα το Cupra στριβει..αλλα..η τεχνογνωσια της Peugeot σε αυτο το θεμα..ειναι αλλου..:nod:
Παντως θα γουσταρα να εχω και τα 2..το ενα για το λογο που το εχω και τωρα..και το αλλο να το τουμπανιαζα και να το εκανα σχεδον dragsterαδικο και να σκυλιαζουν πολλοι στο δρομο..O καθενας διαλεγει οτι του ταιριαζει περισσοτερο..σε αυτη τη κατηγορια δεν υπαρχουν κακα αμαξια..Υπαρχει το τι ΘΕΛΕΙΣ απο το εκαστοτε αμαξι..και προσωπικα η αδρεναλινη που μου δινει οταν στριβει και βλεπω πως μπορει και ακομη περισσοτερα χλμ...δεν αντικαθισταται απο κανενα τσαγιασμα σε κοντρα..

manosm3
14-12-05, 17:35
Παιδια το αμαξι του Πανου ειναι... βρασ' τα.... χαχαχαχαχχ :gaysex:
Κατι μου ειπε οτι θα βαλει προσθετο βαρος, οποτε θα τον περναω με το 206 1.4 της μαμας μου. χαχαχαχα :loser:

Octane
14-12-05, 19:40
Οctane..οπως σου ειπε και ο Elias_Z3 το πηρα με εκπτωση..αρχικη τιμη ειναι 25000 και κατι ψιλα αλλα ειχε εκπτωση 2000 οταν το εκλεισα..

Στην ευθεια με 1ο σταδιο δε κουνιεμαι απλα σε Type-R...λογω βαρους του κανω σιγουρα μια διαφορα..εστω κι ενα αμαξι..
Μεταξυ μας στα περιοδικα βγαινεις 2-4 δεκατα γρηγοροτερος..μαλλον θα παιξει ρολο και ο οδηγος..σε ρεπριζ δε σε βλεπω δε το συζηταμε..
Για το στησιμο...σιγουρα ειναι το πιο καλοστημενο Ibiza...δε παιζει αμφιβολια..το FR ειναι αισχρο σε αυτο το θεμα..Απλα λογω της πολλης ροπης σου εχεις πολυ σπινιαρισμα και στις στροφες εχεις ενα μικρο προβλημα..σε συγκριτικο σε διαδρομη στο Πηλιο απο 2 οδηγους αγωνων το δικο σου εμενε πισω απο το Fiesta ST..ενα πολυ καλοστημενο αμαξι αλλα και με 30 αλογα λιγοτερα και γενικα πολυ πιο αργο απο σενα..
Σιγουρα το Cupra στριβει..αλλα..η τεχνογνωσια της Peugeot σε αυτο το θεμα..ειναι αλλου..:nod:
Παντως θα γουσταρα να εχω και τα 2..το ενα για το λογο που το εχω και τωρα..και το αλλο να το τουμπανιαζα και να το εκανα σχεδον dragsterαδικο και να σκυλιαζουν πολλοι στο δρομο..O καθενας διαλεγει οτι του ταιριαζει περισσοτερο..σε αυτη τη κατηγορια δεν υπαρχουν κακα αμαξια..Υπαρχει το τι ΘΕΛΕΙΣ απο το εκαστοτε αμαξι..και προσωπικα η αδρεναλινη που μου δινει οταν στριβει και βλεπω πως μπορει και ακομη περισσοτερα χλμ...δεν αντικαθισταται απο κανενα τσαγιασμα σε κοντρα..
Χεχε,μ'αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι!!;)
Το fiesta st ειναι οντως πολυ καλοστημενο + στην ελληνικη ασφαλτο (βασικη διαφορα) περναει τη δυναμη του (εστω + μικροτερη απ'του cupra) πολυ καλα στις στροφες.
Σε καλη ασφαλτο ομως (οπως εδω που ειμαι,που σε ανηφορικες φουρκετες με δευτερα + σε φαση overboost στριβει σαν τρενο,δεν εχει καμια τυχη...)

Το περιοδικο που λες το εχω (αν ειναι αυτο που ειχαν + τα:RC + clio sport).Δε γνωριζω το συγκεκριμενο κομματι της διαδρομης + αν ειναι παρα πολυ κλειστο παιζει να χανει το cupra εδαφος απ'το st.Αν ομως εχει + μερικες μικρες ευθειουλες που + που,θα το μαζευει... .
Προσεξε ομως τι αυτοκινητο εχουν + οδηγουν + οι 2 καθημερινα (ο ενας st + ο αλλος clio sport......) + οδηγουν + τα αντιστοιχα αγωνιστικα.

Εχεις δικιο ομως για την peugeot!Το στριψιμο το κατεχει...!!
Οπως εχεις επισης δικιο στο οτι "σ'αυτη την κατηγορια δεν υπαρχουν κακα αμαξια"!!

Μετρησεις περιοδικων προσωπικα κοιταω μονο απο περιεργεια,γιατι λενε αλλα αντι αλλων...!!

Το RC σου αν καταλαβα καλα ειναι 1ου σταδιου?
(Επισης πολυ καλο γινεται + το fiesta με 1ο σταδιο + αγγιζει τα 175 αλογακια!)

Μολις θυμηθηκα οτι δεν ξερεις το ονομα μου!
Πανος :hello:

Manos_RC
14-12-05, 21:18
Χεχε,μ'αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι!!;)
Το fiesta st ειναι οντως πολυ καλοστημενο + στην ελληνικη ασφαλτο (βασικη διαφορα) περναει τη δυναμη του (εστω + μικροτερη απ'του cupra) πολυ καλα στις στροφες.
Σε καλη ασφαλτο ομως (οπως εδω που ειμαι,που σε ανηφορικες φουρκετες με δευτερα + σε φαση overboost στριβει σαν τρενο,δεν εχει καμια τυχη...)

Το περιοδικο που λες το εχω (αν ειναι αυτο που ειχαν + τα:RC + clio sport).Δε γνωριζω το συγκεκριμενο κομματι της διαδρομης + αν ειναι παρα πολυ κλειστο παιζει να χανει το cupra εδαφος απ'το st.Αν ομως εχει + μερικες μικρες ευθειουλες που + που,θα το μαζευει... .
Προσεξε ομως τι αυτοκινητο εχουν + οδηγουν + οι 2 καθημερινα (ο ενας st + ο αλλος clio sport......) + οδηγουν + τα αντιστοιχα αγωνιστικα.

Εχεις δικιο ομως για την peugeot!Το στριψιμο το κατεχει...!!
Οπως εχεις επισης δικιο στο οτι "σ'αυτη την κατηγορια δεν υπαρχουν κακα αμαξια"!!

Μετρησεις περιοδικων προσωπικα κοιταω μονο απο περιεργεια,γιατι λενε αλλα αντι αλλων...!!

Το RC σου αν καταλαβα καλα ειναι 1ου σταδιου?
(Επισης πολυ καλο γινεται + το fiesta με 1ο σταδιο + αγγιζει τα 175 αλογακια!)

Μολις θυμηθηκα οτι δεν ξερεις το ονομα μου!
Πανος :hello:

Πανο ναι γι ' αυτο το τευχος μιλαω...εχω κι αλλα με συγκριτικα σε πιστα οπου βγαινει 1ο το δικο μου 2ο το Clio 3ο το MCS και 4ο το δικο σου..πισω απο σενα ερχεται το MG ZR 160..

Το δικο μου ειναι ακομη ΜΑΜΑ εντελως...δε σκοπευω να το αγγιξω εως οτου κλεισει ενα χρονο..και αυτα που εχω σκοπο να του κανω ειναι εξατμιση-σκουπα-καταλυτης-προγραμμα..εκει θα τελειωσει. Ετοιμαζονται και εκκεντροφοροι 3 σταδια αλλα δε νομιζω να μπω στη διαδικασια..200 αλογα ατμοσφαιρικα θεωρω πως σε αυτη τη καροτσα ειναι υπεραρκετα..

Οσο για το Fiesta..και με 175..δε ξερω..σιγουρα και παλι πισω μας θα ειναι..αλλα εχει απογοητευτικες επιδοσεις..παει σχεδον το ιδιο με ενα C2 VTS..
Εχω πετυχει ενα ST και ανοιξα με ρεπριζ τριτες ...δεν μπηκα καν στη διαδικασια να γραψω για κοντρα εδω στο forum..καταλαβες...;)

Octane
15-12-05, 10:34
Πανο ναι γι ' αυτο το τευχος μιλαω...εχω κι αλλα με συγκριτικα σε πιστα οπου βγαινει 1ο το δικο μου 2ο το Clio 3ο το MCS και 4ο το δικο σου..πισω απο σενα ερχεται το MG ZR 160..

Το δικο μου ειναι ακομη ΜΑΜΑ εντελως...δε σκοπευω να το αγγιξω εως οτου κλεισει ενα χρονο..και αυτα που εχω σκοπο να του κανω ειναι εξατμιση-σκουπα-καταλυτης-προγραμμα..εκει θα τελειωσει. Ετοιμαζονται και εκκεντροφοροι 3 σταδια αλλα δε νομιζω να μπω στη διαδικασια..200 αλογα ατμοσφαιρικα θεωρω πως σε αυτη τη καροτσα ειναι υπεραρκετα..

Οσο για το Fiesta..και με 175..δε ξερω..σιγουρα και παλι πισω μας θα ειναι..αλλα εχει απογοητευτικες επιδοσεις..παει σχεδον το ιδιο με ενα C2 VTS..
Εχω πετυχει ενα ST και ανοιξα με ρεπριζ τριτες ...δεν μπηκα καν στη διαδικασια να γραψω για κοντρα εδω στο forum..καταλαβες...;)
Απ΄την αλλη εχω + γω ενα Evo (RC Vs Cupra) που σε μια αναβαση με ευθειες + φουρκετες το RC μενει πολυ πισω!!(Το εχεις δει?) Γι'αυτο σου λεω οτι ο καθενας λεει τα δικα του! Ασε δε τα Αγγλικα Evo που εκτος του οτι εχουν Θεοποιησει το clio,του δινουν + κατι 0-100 "6,λιγο" οποτε μονο απ'αυτο καταλαβαινεις τι μουφα πεφτει!!
+ μενα μαμα ειναι ακομα Μανο.'Η θα το αφησω ετσι + θα κοιταξω + κατι αλλο για "παιχνιδι" (μου εχει μπει στο μυαλο -αυτο που μου εχει απομεινει- + δε λεει να βγει) ή θα γινει τουμπανο (εσωτερικα μονο).
Καλα τοσο χαλια το st?Ενταξει,απο σταση το περιμενα λιγο πιο αργο απο fr + σε ρεπριζ να μπορει να σταθει (οχι ανετα αλλα στο περιπου) διπλα σε RC + clio...δηλαδη καμια σχεση με C2...,τι να πω...worthless