PDA

Επιστροφή στο Forum : Βύθισμα ρελαντί


Αντώνης Ζ3
16-12-12, 20:38
Καλησπέρα σε όλη τη παρέα!! Εδώ και δυο μέρες κατα το πρωινό ξεκίνημα του κινητήρα και όσο είναι κρύος με το που πάρει μπρός από τις 900-1000 στροφές κάνει ένα βύθισμα κοντά στις 200 σαν να παει να σβήσει και αμέσως επανέρχεται φυσιολογικά. Είναι ο 1800 8 v στο ζ3 pro face lift!!! Παιδιά αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι ανάλογο παρακαλώ να με βοηθήσει! Στη πορεία και σε όλο το φάσμα λειτουργείας είναι απροβληματιστο και πρόθυμο!!:search::search::search:

God
17-12-12, 00:49
Οπως το περιγράφεις, μάλλον η βαλβίδα πρωινού είναι.

Αντώνης Ζ3
17-12-12, 21:06
Χρειάζεται αλλαγή ή παίρνει καθάρισμα ; Πλύσιμο κινητήρα δεν κάνω για να πούμε ότι κράτησε υγρασία !:confused:

God
17-12-12, 21:16
Συνήθως τις αλλάζουν ολόκληρες, δεν είναι και τίποτα ακριβό αλλά η θέση της είναι "ας την βάλω καινούργια γιατί αν είναι να ξαναλύνω...".

Αντώνης Ζ3
21-12-12, 15:59
Καλησπέρα παιδιά ! Το πρόβλημα εξαφανίστηκε με το να περιμένω ,αφού γύρισω το διακόπτη , πριν βάλω μπροστά , περί τα 10". Ευχαριστώ και πάλι!!!:yipee:

jkourkoulis
21-12-12, 16:27
Αυτό πως εξηγείται;

zografias
21-12-12, 19:30
Ίσως με το να περιμένεις να σβήσουν τα λαμπάκια (τόσος είναι ο χρόνος περίπου), κάνει τα chek που χρειάζεται (να κατεβάζει και λίγη βενζίνη ίσως??? Λέω εγώ τώρα..) και όλα είναι good!

MarinosE46
21-12-12, 19:38
Ίσως με το να περιμένεις να σβήσουν τα λαμπάκια (τόσος είναι ο χρόνος περίπου), κάνει τα chek που χρειάζεται (να κατεβάζει και λίγη βενζίνη ίσως??? Λέω εγώ τώρα..) και όλα είναι good!

πολύ πιθανό να έχεις δίκιο.Οταν γυρίζουμε το κλειδί στο διακόπτη και όσο διαρκεί το check γυρίζει και η αντλία για να γεμίσει τις σωληνώσεις με καύσιμο.Οπότε η εκδοχή σου μάλλον είναι σωστή...

Αντώνης Ζ3
21-12-12, 19:47
Ακριβώς αυτό! Το είχα διαβάσει και κάπου αλλού στο forum και το έκανα.
Το αποτέλεσμα ήταν θετικό !!!! Γι'αυτό το λόγο το ανέφερα προς ενημέρωση !!!