PDA

Επιστροφή στο Forum : bmw m3 e36 1995-1999


vasilisbmwm3
31-12-12, 02:22
Καλησπέρα παιδιά χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία για όλους και καλή χρονιά !

Σκέφτομαι εδώ και πολύ καιρό απο τότε που πήρα το αυτοκίνητό μου ενα 316ι ε36 κομπακτ να το κάνω μ3 ε36 ... Είναι όνειρό ζωής να έχω ένα ή έστω απο μετατροπή ένα ... Αφού επιχειρήσω κάτι τέτοιο, θέλω όσο το δυνατόν να μαι πιο ευχαριστημένος , αφού θα έχω ένα αξιόπιστο τέρας ... Τα ερωτήματα μου είναι τα εξής ¨
α) Ποιό μοτέρ είναι πιο αξιόπιστο?
β) Κοινά προβλήματα στο μοτέρ ( μπουζί, αντλίες , σασμαν κλπ...)
γ) κόστος συντήρησης

Ευχαριστώ και πάλι χρόνια πολλά σε όλους ! ;-)

LEO328
31-12-12, 06:33
χρονια πολλα με υγεια αδερφε.οτι επιθυμεις.

απο αυτα που εχουν ειπωθει πιο αξιοπιστο μοτερ φαινεται οτι ειναι το 3λιτρο με τα 286.
κοινως λιγοτερο ζημιαρικο απο το 3,2...
το σασμαν του δε ειναι αθανατο....(το ιδιο φοραει και 28αρι....).δεν παθαινει τιπτ...
το κοστος συντηρησης ειναι αναλογα την κατασταση της μετατροπης που θα βρεις....
το καλυτερο ειναι ο ''δοτης'' να ειναι εν λειτουργια και οχι απο παλετα τα πραματα γιατι εικει ρισκαρεις...
στην θεση σου επειδη το αμαξι ειναι και κομπακτ θα κοιταζα για 2,8 μετατροπη το οποιο ειναι υπεραρκετο...και σαφως λιγοτερη συντηρηση απο το μ3...τωρα αν θες μ3 ντε και καλα ενα 3λιτρο και τελος...
εκει η συντηρηση πλεον ανειβαινει σε σχεση με το 2,8 βεβαια απο ολες τις αποψεις...

vasilisbmwm3
01-01-13, 13:14
χρονια πολλα με υγεια αδερφε.οτι επιθυμεις.

απο αυτα που εχουν ειπωθει πιο αξιοπιστο μοτερ φαινεται οτι ειναι το 3λιτρο με τα 286.
κοινως λιγοτερο ζημιαρικο απο το 3,2...
το σασμαν του δε ειναι αθανατο....(το ιδιο φοραει και 28αρι....).δεν παθαινει τιπτ...
το κοστος συντηρησης ειναι αναλογα την κατασταση της μετατροπης που θα βρεις....
το καλυτερο ειναι ο ''δοτης'' να ειναι εν λειτουργια και οχι απο παλετα τα πραματα γιατι εικει ρισκαρεις...
στην θεση σου επειδη το αμαξι ειναι και κομπακτ θα κοιταζα για 2,8 μετατροπη το οποιο ειναι υπεραρκετο...και σαφως λιγοτερη συντηρηση απο το μ3...τωρα αν θες μ3 ντε και καλα ενα 3λιτρο και τελος...
εκει η συντηρηση πλεον ανειβαινει σε σχεση με το 2,8 βεβαια απο ολες τις αποψεις...


Φίλε μου χρόνια πολλα ! επίσης ! Σε ευχαριστώ για την βοήθεια σου ! Για να δούμε , ελπίζω να βρώ κάτι αν και δεν το έχω αποφασίσει ακόμα πλήρως απλά μια έρευνα ώστε να μην πάω αδιάβαστος

paganis
01-01-13, 17:30
η μετατροπη σε μ3...αυτην την εποχη ειναι εντελως λαθος κινηση,,ιδιαιτερα αν σκεφτεσαι να το αφησεις αδηλωτο, θα σφιξουν αρκετα τα πραγματα...

αν θελεις να το ρισκαρεις,...η σωστοτερη κινηση ,,,ειναι να πουλησεις το δικο σου και να παρεις ενα ετοιμο , μιας και θα βγει φθηνοτερο..

MarinosE46
02-01-13, 02:50
Καλησπέρα χρόνια πολλά!Φίλε Βασίλη(να χαίρεσαι το όνομά σου),ότι και αν κάνεις ΜΗΝ το αφήσεις αδήλωτο.Και ο τελευταίος αστυνομικός που είναι άσχετος με αυτοκίνητα καταλαβαίνει τη διαφορά του 316 με το M3.Καλύτερα πάρε ένα έτοιμο M3 γνήσιο,να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο αλλά μεγάλα κόστη κτήσης και συντήρησης.

rapid_fast
02-01-13, 08:21
Καλησπέρα παιδιά χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία για όλους και καλή χρονιά !

Σκέφτομαι εδώ και πολύ καιρό απο τότε που πήρα το αυτοκίνητό μου ενα 316ι ε36 κομπακτ να το κάνω μ3 ε36 ... Είναι όνειρό ζωής να έχω ένα ή έστω απο μετατροπή ένα ... Αφού επιχειρήσω κάτι τέτοιο, θέλω όσο το δυνατόν να μαι πιο ευχαριστημένος , αφού θα έχω ένα αξιόπιστο τέρας ... Τα ερωτήματα μου είναι τα εξής ¨
α) Ποιό μοτέρ είναι πιο αξιόπιστο?
β) Κοινά προβλήματα στο μοτέρ ( μπουζί, αντλίες , σασμαν κλπ...)
γ) κόστος συντήρησης

Ευχαριστώ και πάλι χρόνια πολλά σε όλους ! ;-)

Αν είχες την οικονομική επιφάνεια να αποκτήσεις Μ3 και να το συντηρείς σωστά,
θα το είχες αγοράσει τότε και θα το είχες ήδη.
Στην παρούσα οικονομική συγκυρία, οποιαδήποτε κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση
μόνο σοφή δεν είναι.
Οπότε, μη το κάνεις, μη το συζητάς καν..