PDA

Επιστροφή στο Forum : ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ Ε90


OILMAN
10-01-13, 21:55
Καλησπέρα σε όλους. Ειμαι νέο μέλος και θέλω βοήθεια. Κατέχω μία BMW 316 E90 του 2010. Ακούω πολύ θόρυβο στη καμπίνα χωρίς να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Κάποιοι λένε ότι φταίνε τα λάστιχα που είναι runflat. Υπάρχει κάποιος τρόπος να βελτιώσω την ηχομόνωση του οχήματος? Ευχαριστώ.

giannis 116
10-01-13, 22:47
Κατ αρχην καλωσηρθες στο φορουμ.

Η Ε90 οπως και ολα τα αυτοκινητα της κατηγοριας αυτης, ακομα και τα μικροτερα σειρας 1 Ε8Χ θεωρουνται απ τα πιο καλα ηχομονωμενα. Ποτε ακους τον θορυβο οταν κινεισαι? Τι ακριβως θορυβος ειναι αυτος? Βουητο ή καποιος αλλος οπως πχ αεροδυναμικος θορυβος? Σε τι ταχυτητες ειναι πιο εντονος; Εχεις κανει καμια βελτιωση στο μοτερ ή εχεις αλλαξει κατι στην εξατμιση για να κανει απο εκει θορυβο; Μηπως οδηγας με μπαγκαζιερα ή ραγες οροφης;
Τα λαστιχα που εχεις ποια ειναι, μηπως ειναι Pirelli ή Bridgestone rft?

Το πιο πιθανο ειναι να κανουν θορυβο τα λαστιχα οπως σου εχουν πει αν δε συντρεχει καποιος αλλος λογος. Γι αυτο ρωταω και ολες αυτες τις ερωτησεις για να γινει οσο γινεται πιο ξεκαθαρο το θεμα...

Driver M
11-01-13, 00:11
Καλησπέρα σε όλους. Ειμαι νέο μέλος και θέλω βοήθεια. Κατέχω μία BMW 316 E90 του 2010. Ακούω πολύ θόρυβο στη καμπίνα χωρίς να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Κάποιοι λένε ότι φταίνε τα λάστιχα που είναι runflat. Υπάρχει κάποιος τρόπος να βελτιώσω την ηχομόνωση του οχήματος? Ευχαριστώ.
H E90 φίλε έχει πραγματικά κορυφαία ηχομόνωση.

Τα rft (ιδίως τα potenza re 050) είναι αρκετά θορυβώδη ελαστικά, αλλά και πάλι δεν είχα ποτέ κανα ιδιαίτερο πρόβλημα.
Τσέκαρε τις πιέσεις των ελαστικών σου μήπως έχεις πολύ λίγο αέρα.

themis78
11-01-13, 10:47
καλημερα φίλε.
Μήπως τα ελαστικά σου είναι για αλλαγή;

rapid_fast
11-01-13, 11:32
Καλησπέρα σε όλους. Ειμαι νέο μέλος και θέλω βοήθεια. Κατέχω μία BMW 316 E90 του 2010. Ακούω πολύ θόρυβο στη καμπίνα χωρίς να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Κάποιοι λένε ότι φταίνε τα λάστιχα που είναι runflat. Υπάρχει κάποιος τρόπος να βελτιώσω την ηχομόνωση του οχήματος? Ευχαριστώ.

Ναι τα ρανφλατ έχουν αυξημένο θόρυβο κύλισης.
Ομως, ο θόρυβος κύλισης εξαρτάται και απο την ποιότητα του ασφαλτοτάπητα.
Όμως ο θόρυβος κύλισης εξαρτάται και απο την κατάσταση των ελαστικών.
Το Ε90 έχει σημαντικά λιγότερο θόρυβο κύλισης απο την Ε46, αλλά σε πιό μπάσες
συχνότητες, (και δίνει ψευδαίσθηση έντασης..)
Η ηχομόνωση του Ε90 είναι κορυφαία..
Μπορείς να βάλεις ένα τετράγωνο αυτοκόλλητο ασφαλτόπανο με αλουμίνιο, διαστάσεων
20Χ20 πάνω στους θόλους των τροχών, και να ντύσεις εσωτερικά τα ψευτοκάπακα
των θόλων με ηχομονωτική αδιάβροχη μοκέτα όπως κάνουν οι Ιταλοι..
Αλλη εναλλακτική δεν προσφέρω θα με κάνουν :ban:

bimmer-corfu
11-01-13, 13:17
για το θόρυβο κύλισης δεν έχω να προσθέσω κάτι.
Σχετικά με θόρυβο απο το κινητήρα, δες αν έχει το καπό ηχομονοτικό υλικό γιατί στα 316 και 320 Ε92 ΔΕΝ ΕΧΕΙ

Για τα Ε90 δεν ξέρω...

Στα Ε92 ειναι στάνταρ μόνο στα εξακύλινδρα και για να το βάλεις εσύ θες κάνα 70άρι Ευρώ αν δεν κάνω λάθος

OILMAN
11-01-13, 14:29
Καλησπέρα και πάλι. Το όχημα είναι εργοστασιακό καινούργιο, το αγόρασα τον Ιανουάριο του 2010, διαθέτει μόνωση καπώ και φοράει λάστιχα Bridgestone Turanza ER 300 RFT του Οκτωβρίου του 2009.Δεν έχω πειράξει τίποτα. Άκούγεται πολύ ο θόρυβος από τον δρόμο και γενικά περίμενα να έχει περισσότερη ησυχία στην καμπίνα. Αυτό θέλω. Οι πιέσεις των ελαστικών είναι οι προβλεπόμενες. Δεν υπάρχει μπαγκαζιέρα οροφής ούτε έχω πειράξει το μοτέρ. Ο θόρυβος έχει προκαλέσει εντύπωση και σε επιβάτες του οχήματος. Στη MERCEDES C 180 του 2010 ενός φίλου μου δεν ακούγεται τίποτα στο εσωτερικό και έχω τρελλαθεί. Το φαινόμενο αυτό δεν είναι τωρινό, αλλά το είχα παρατηρήσει απο την αρχή της αγοράς, απλά τώρα μου έχει σπάσει τα νεύρα. Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας και αναμένω λύσεις.

rapid_fast
11-01-13, 14:46
Καλησπέρα και πάλι. Το όχημα είναι εργοστασιακό καινούργιο, το αγόρασα τον Ιανουάριο του 2010, διαθέτει μόνωση καπώ και φοράει λάστιχα Bridgestone Turanza ER 300 RFT του Οκτωβρίου του 2009.Δεν έχω πειράξει τίποτα. Άκούγεται πολύ ο θόρυβος από τον δρόμο και γενικά περίμενα να έχει περισσότερη ησυχία στην καμπίνα. Αυτό θέλω. Οι πιέσεις των ελαστικών είναι οι προβλεπόμενες. Δεν υπάρχει μπαγκαζιέρα οροφής ούτε έχω πειράξει το μοτέρ. Ο θόρυβος έχει προκαλέσει εντύπωση και σε επιβάτες του οχήματος. Στη MERCEDES C 180 του 2010 ενός φίλου μου δεν ακούγεται τίποτα στο εσωτερικό και έχω τρελλαθεί. Το φαινόμενο αυτό δεν είναι τωρινό, αλλά το είχα παρατηρήσει απο την αρχή της αγοράς, απλά τώρα μου έχει σπάσει τα νεύρα. Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας και αναμέν

Α, πουλάκι μου... για αυτό λές κάνει θόρυβο το δικό σου...
Το συγκρίνεις με το τέρας της Στουτγκάρδης...
(Να αλλάξεις τροχούς, σκλήρυνε το πέλμα)

OILMAN
11-01-13, 14:51
Αν θελήσω να ντύσω τους θόλους των τροχών, τι υλικό να χρησιμοποιήσω? Να βάλω και στο πορτ μπαγκάζ?

giannis 116
11-01-13, 14:58
Η αιτια του κακου ειναι καθαρα τα λαστιχα σου. Τα Bridgestone ειναι αρκετα σκληρα λαστιχα και με τον καιρο κανουν ακομα περισσοτερο θορυβο οσο τρωγονται και φαγωνεται η γομα. Κι εγω Bridgestone rft εχω και ειναι απλα τραγικος ο θορυβος. Τωρα τι μπορεις να βαλεις και που για εξτρα ηχομονωση, δε ξερω τι να σου πω...Ισως με αλλα λαστιχα πιο μαλακα να μην εχεις αυτο το προβλημα.

BMW Power
11-01-13, 17:57
Αν θες να διαφημίσεις κάποιο προϊόν διαλεξες λάθος forum

OILMAN
11-01-13, 19:13
BMW POWER η απάντηση σου στο προβλημά μου, πολύ με στεναχώρησε. Αν για κάποιο λόγο έθιξα εσένα ή το forum ζητώ συγγνώμη. Μου άρεσε πολύ η λύση του Giannis 116 και θα την ακολουθήσω. Ευχαριστώ.

Takisiliadis
11-01-13, 21:52
Bridgestone Turanza ER 300 RFT

Αποτελέσματα της δοκιμής Tyretest.com
Tyretest.com:Average based on 37 test results
Score: 1-Excellent 6-Poor Ø2,1
Grip in dry conditions 1,7
Braking in dry conditions 1,6
Grip in wet conditions 2,2
Braking in wet conditions 2,3
Grip in snow 3,6
Driving comfort 2,6
Internal noise level 2,4
Exterior noise levels 2,3
Tyre wear 2,4
Kilometres driven
Το 2.4 δεν είναι καθόλου καλή βαθμολογία για το επίπεδο εσωτερικού θορύβου

xristaras
11-01-13, 22:32
Και έλεγα να βάλω rf ελαστικά στο Ε90 μου
Άστα φίλε, θα βάλω κλασικα Ελαστικά

OILMAN
11-01-13, 23:23
Εγώ πάντως αν εξαιρέσεις τον θόρυβο, δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα ελαστικά runflat. Έχουν κρατήματα, δεν ολισθαίνουν στο δρόμο και εμπνέουν ασφάλεια σε περίπτωση βλάβης. Η BMW συνιστά μάρκες που έχουν δίπλα στη φίρμα και ένα αστέρι, όπως αναγράφεται στο εγχειρίδιο συντήρησης του οχήματος. Αν τα αλλάξω, πάλι runflat θα βάλω, αλλά δεν είμαι σίγουρος για την μάρκα. Μάλλον θα ψάξω για άλλη με λιγότερο εσωτερικό θόρυβο.

Driver M
12-01-13, 00:50
Αν θελήσω να ντύσω τους θόλους των τροχών, τι υλικό να χρησιμοποιήσω? Να βάλω και στο πορτ μπαγκάζ?
Να μην πειράξεις τίποτα.

Έχω το ίδιο αμάξι και δεν ακούγεται το παραμικρό και αντίστοιχες εμπειρίες έχουν και τα άλλα παιδιά όπως σου είπαν, άρα δεν είναι θέμα αυτοκινήτου.
Αν κάτι φταίει αυτό είναι τα ελαστικά, οπότε βάλε είτε συμβατικά είτε (μιας και δεν θες απ'ότι είπες) κάποιο πιο μαλακό rft όπως τα continental sc 5 και είμαι σίγουρος ότι δεν θα΄χεις κανένα θέμα.

lambrosz
13-01-13, 05:28
Είναι τα λάστιχα σου. Μην ψάχνεις άδικα. Η γνώμη μου είναι να βάλεις κατα προτιμησει,conti sc5 ή Michelin pilot και θα ηρεμήσει. (Πριν φοραγα τα pilot και τώρα φοραω τα sc5)

OILMAN
14-01-13, 00:26
Ευχαριστώ πολύ όλους σας. Θα ακολουθήσω τις συμβουλές σας. Συγχαρητήρια στο FORUM διότι όλες οι υποδείξεις που έγιναν φανερώνουν ανθρώπους ευγενικούς, σοβαρούς, έμπειρους και πάνω από όλα πρόθυμους να βοηθήσουν.

pkourk
22-01-13, 15:32
Καλησπέρα OILMAN

Αν και λίγο ετεροχρονισμένα, είδα το ποστ σου για τα run flat ελαστικά και το θόρυβο και ήθελα να σε ρωτήσω αν τελικά τα έλαξες και αν είδες κάποια διαφορά. Έχω κι εγώ ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σε Ε90 του 2007 και νιώθω απελπισμένος και απογοητευμένος από το αυτοκίνητο για αυτόν το λόγο. Σκέφτομαι να τα αλλάξω με συμβατικά αλλά προβληματίζομαι με το θέμα της ευστάθεις και στεθερότητας του αυτοκινλητου καθώς επίσεις και την μη ύπαρξη ρεζέρβας.

rapid_fast
22-01-13, 16:11
Καλησπέρα OILMAN

Αν και λίγο ετεροχρονισμένα, είδα το ποστ σου για τα run flat ελαστικά και το θόρυβο και ήθελα να σε ρωτήσω αν τελικά τα έλαξες και αν είδες κάποια διαφορά. Έχω κι εγώ ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σε Ε90 του 2007 και νιώθω απελπισμένος και απογοητευμένος από το αυτοκίνητο για αυτόν το λόγο. Σκέφτομαι να τα αλλάξω με συμβατικά αλλά προβληματίζομαι με το θέμα της ευστάθεις και στεθερότητας του αυτοκινλητου καθώς επίσεις και την μη ύπαρξη ρεζέρβας.

Έτσι ήταν απο τη στιγμή που το αγόρασες;;
Η εισαι με τα ίδια λάστιχα απο το 2007;;

xristaras
22-01-13, 21:27
Εκτός από το πρόβλημα του θορύβου πως αντιμετωπιζεται το θέμα της ρεζερβας στα rf Ελαστικά?

Driver M
23-01-13, 01:36
Εκτός από το πρόβλημα του θορύβου πως αντιμετωπιζεται το θέμα της ρεζερβας στα rf Ελαστικά?
Αν έχεις rft δεν χρειάζεσαι ρεζέρβα.

Αν βάλεις συμβατικά, τότε το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να αγοράσεις κάποιο κιτ επισκευής, καθώς αν βάλεις ρεζέρβα σου τρώει πάρα πολύ χώρο και χρειάζεται πατέντες για να μπει σωστά στο πορτ μπαγκάζ.

OILMAN
06-02-13, 19:42
Καλησπέρα OILMAN

Αν και λίγο ετεροχρονισμένα, είδα το ποστ σου για τα run flat ελαστικά και το θόρυβο και ήθελα να σε ρωτήσω αν τελικά τα έλαξες και αν είδες κάποια διαφορά. Έχω κι εγώ ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σε Ε90 του 2007 και νιώθω απελπισμένος και απογοητευμένος από το αυτοκίνητο για αυτόν το λόγο. Σκέφτομαι να τα αλλάξω με συμβατικά αλλά προβληματίζομαι με το θέμα της ευστάθεις και στεθερότητας του αυτοκινλητου καθώς επίσεις και την μη ύπαρξη ρεζέρβας.

Καλησπέρα pkourk,
δεν έχω αλλάξει ακόμα ελάστικα. Βρίσκομαι στο στάδιο της έρευνας αγοράς. Κλίνω προς τα continental sc5 όπως με συμβουλευουν και στο forum. Πάντως και αυτά που φοράω τώρα αν και μετά 3 χρόνια (από Ιαν 10) δεν έχω κανένα παράπονο (αν εξαιρέσεις τον θόρυβο) είναι σταθερά, δεν γλυστράνε στο νερό και δεν φαίνονται και ¨καμμένα¨ . Αρχές του 14 θα κλείνω 4 χρόνια οπότε τότε θα επανέρθω του θέματος με νέα δεδομένα. Για οτιδήποτε θα ενημερώσω άμεσα. Καλή ζωή και καλές βόλτες.

OILMAN
06-02-13, 20:10
Καλησπέρα σε όλους
Κατόπιν επικοινωνίας με BMW HELLAS για μάρκες ελαστικών που συνιστά η εταιρία, έλαβα την απάντηση ότι για το δικό μου όχημα σύμφωνα με τον αριθμό πλαισίου και για τις συγκεκριμένες ζάντες που ¨φοράει¨ (V Spoke Style 360 16 ιντσών) τα προτεινόμενα ελαστικά διαστάσεων 205/55R16 91H είναι

" Bridgestone Turanza ER 300 RFT

" Bridgestone Turanza ER 300-1 RFT

" Continental Premium Contact SSR

" Michelin Primacy HP ZP

Προς ενημέρωση όλων όσων τους απασχολεί. Καλή ζωή και καλές βόλτες.

Dimzan
06-02-13, 20:18
Καλησπέρα pkourk,
δεν έχω αλλάξει ακόμα ελάστικα. Βρίσκομαι στο στάδιο της έρευνας αγοράς. Κλίνω προς τα continental sc5 όπως με συμβουλευουν και στο forum. Πάντως και αυτά που φοράω τώρα αν και μετά 3 χρόνια (από Ιαν 10) δεν έχω κανένα παράπονο (αν εξαιρέσεις τον θόρυβο) είναι σταθερά, δεν γλυστράνε στο νερό και δεν φαίνονται και ¨καμμένα¨ . Αρχές του 14 θα κλείνω 4 χρόνια οπότε τότε θα επανέρθω του θέματος με νέα δεδομένα. Για οτιδήποτε θα ενημερώσω άμεσα. Καλή ζωή και καλές βόλτες.

:drive2:

ως τοτε το φορουμ εχει πολλες ενδιαφερουσες ενοτητες να διαβαζεις

OILMAN
06-02-13, 22:39
XA XA μ έκανες και γέλασα. Δεν ήξερα οτι εκτός από συζήτηση κανουμε και ¨πλάκα¨. Και εγώ μπορώ αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός μου. Δεν σου άρεσε η ενημέρωσή μου για τις προτεινόμενες μάρκες ελαστικών?

Dimzan
06-02-13, 22:57
μου εκανε εντυπωση το θα τα πουμε αρχες του 14

LefterisK
07-02-13, 12:16
δλδ ο εισαγωγεας θα μας λεει τί λαστιχα πρεπει να βαλουμε στο δικο μας το αμαξι και για τις δικες μας απαιτησεις;;; πως γινεται αυτο;
επισης, τα λαστιχα που αναφερεις εκτιμω πως ειναι ξεπερασμενα αφου εχουν παραχθει αρκετα νεα προφιλ πλεον, πολυ ανωτερα των αναφερομενων...απλα τα ελαστικα που σου προτεινε ηταν πρωτης τοποθετησης στα μικρης ισχυς Ε9χ.
επιπλεον, ο κωδικος, ονομα, χρωμα, σχεδιο, κλπ μιας ζαντας δεν λεει κατι, ουτε το vin number...βασικα ειναι τελειως ασχετα κ αστοχα αν θες την γνωμη μου..απλα εκανες ευκολη τη ζωη του τμηματος ανταλλακτικων ωστε να σου αναφερουν τα ελαστικα που κυκλοφορουσαν το 2005 και που εμπαιναν στα μικρα μοντελα της Ε9χ ως πρωτη τοποθετηση.

διαστασιολογιση ζαντας χρειαζεται να ξερεις, γενικες πληροφοριες κινητηρα και κυριως τι ζητας απο το ελαστικο σου
παντα φιλικα γιατι ολοι μαθαινουμε καθε μερα ο ενας απο τον αλλον

Driver M
07-02-13, 13:12
δλδ ο εισαγωγεας θα μας λεει τί λαστιχα πρεπει να βαλουμε στο δικο μας το αμαξι και για τις δικες μας απαιτησεις;;; πως γινεται αυτο;
επισης, τα λαστιχα που αναφερεις εκτιμω πως ειναι ξεπερασμενα αφου εχουν παραχθει αρκετα νεα προφιλ πλεον, πολυ ανωτερα των αναφερομενων...απλα τα ελαστικα που σου προτεινε ηταν πρωτης τοποθετησης στα μικρης ισχυς Ε9χ.
επιπλεον, ο κωδικος, ονομα, χρωμα, σχεδιο, κλπ μιας ζαντας δεν λεει κατι, ουτε το vin number...βασικα ειναι τελειως ασχετα κ αστοχα αν θες την γνωμη μου..απλα εκανες ευκολη τη ζωη του τμηματος ανταλλακτικων ωστε να σου αναφερουν τα ελαστικα που κυκλοφορουσαν το 2005 και που εμπαιναν στα μικρα μοντελα της Ε9χ ως πρωτη τοποθετηση.

διαστασιολογιση ζαντας χρειαζεται να ξερεις, γενικες πληροφοριες κινητηρα και κυριως τι ζητας απο το ελαστικο σου
παντα φιλικα γιατι ολοι μαθαινουμε καθε μερα ο ενας απο τον αλλον
Πολύ σωστά.

Αν και δυστυχώς σε 16αρα διάσταση που θέλει ο φίλος δεν υπάρχουν πολλές επιλογές.
Τα κορυφαία σπορ ελαστικά συνήθως βγαίνουν από 17 ίντσες και πάνω.