PDA

Επιστροφή στο Forum : Είναι η πίσω κίνηση το δυνατό χαρτί της BMW Σειράς 1;


bimmerm
14-01-13, 10:01
Σηματάκι έχουν και οι άλλοι premium κατασκευαστές στα μικρομεσαία τους. Πίσω κίνηση όμως δεν έχει κανείς. Είναι αυτό το όπλο της BMW απέναντι στον ανταγωνισμό;
H BMW απέσπασε την πρωτιά στην άτυπη μάχη ανάμεσα στα premium μικρομεσαία, σε μια χρονιά, είναι αλήθεια, που ο ανταγωνισμός έφερε σύσσωμος νέα μοντέλα προς το τέλος του έτους. Όμως η προτίμηση της αγοράς στη Σειρά 1 δε μπορεί σε καμία περίπτωση να περάσει ως μία συγκυρία, αφού από όλα τα μικρομεσαία της αγοράς, premium ή όχι, η BMW έχει ένα μοναδικό χαρακτηριστικό: την κίνηση στον πίσω άξονα.

Αυτός είναι ο θεμέλιος λίθος ενός αυτοκινήτου που από την προηγούμενη γενιά του είχε τον τίτλο του πιο ενδιαφέροντος οδηγικά μοντέλου. Και όχι μόνο της κατηγορίας. Στις ισχυρές εκδόσεις της, η Σειρά 1 ανταγωνίζεται εύκολα μοντέλα ειδικών κατηγοριών, κουπέ υψηλών επιδόσεων αλλά και υπεραυτοκίνητα.

Η πίσω σειρά θέσεων και ο χώρος για περισσότερους επιβάτες, εκλαμβάνεται από πολλούς όχι ως απλά η απαραίτητη προϋπόθεση ενός μικρομεσαίου, αλλά ως η επιπλέον πρακτικότητα έναντι ενός σπορ κουπέ. Η Σειρά 1 δεν είναι ακόμη ένα μικρομεσαίο. Είναι ένα σπορ αυτοκίνητο με ρούχα οικογενειακού.

Σίγουρα το σηματάκι στη μάσκα, και σε ότι αυτό μεταφράζεται από πλευράς ποιότητας κατασκευής, τεχνολογίας και σχεδίασης, έχει το δικό του κοινό. Αν και στην περίπτωση της BMW το κοινό είναι πάντοτε λίγο πιο ειδικό, αφού εστιάζει έντονα στα οδηγικά χαρακτηριστικά. Ειδικά αγοραστές που επιστρέφουν στη μάρκα σε κάθε τους αγορά και δεν μπορούν απαραίτητα να εξηγήσουν τι είναι αυτό που τους κρατάει πιστούς. Η αίσθηση δηλαδή ότι το αυτοκίνητό τους φοριέται σαν γάντι.

Και η πίσω κίνηση είναι αυτή που κάνει τη διαφορά. Σίγουρα στο οδηγικό κομμάτι, ισχύει όμως το ίδιο και στο εμπορικό; Είναι η πίσω κίνηση που φέρνει τη Σειρά 1 ένα βήμα πιο μπροστά στις πωλήσεις έναντι του premium ανταγωνισμού; Τι λέτε;

autotriti Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/1/2013

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/109672.asp

kostastnt
14-01-13, 11:19
Είναι και η ποιότητα, και το prestige που σου δίνει (ειδικά σε παρακμιακές χώρες σαν εμάς), είναι ότι υπάρχει η άποψη (που ισχύει) ότι τα bmw είναι σκυλιά και δεν καταλαβαίνουν τίποτα.. Είναι και η ασφάλεια που σου δίνει η τεράστια μούρη που έχει σε σχέση με τους ανταγωνιστές.. Τα έξτρα που έχει είναι άλλος ένας λόγος (ατμοσφαιρικός φωτισμός, κουμπάκια στο τιμόνι, κτλ..)

Πλέον είναι και το γκάζι που σου δίνει από 118 και πάνω..

120ihatch
14-01-13, 14:53
Είμαι φανατικός οπαδός της πίσω κίνησης. (το μοναδικό μπροστοκίνητο που είχα τα τελευταία χρόνια αγοράστηκε καινούργιο και πουλήθηκε μέσα σε 3 μήνες από την αγορά του...)

Θα ήθελα να προσπαθήσουμε να κοιτάξουμε μερικά χρόνια μετά.

Σήμερα η BMW έχει μεγάλο προβάδισμα με καλοζυγισμένα πισωκίνητα. Στο μέλλον όμως οι ηλεκτροκινητήρες θα συναντώνται όλο και πιο συχνά στα καθημερινά αυτοκίνητα.

Τα μπροστοκίνητα του σήμερα (κινητήρας και κίνηση μπροστά) θα διαθέτουν compact ηλεκτροκινητήρες πίσω. Υπό προϋποθέσεις (λίγα χλμ/περιορισμένη ιπποδύναμη αλλά ροπή από 0 στροφές) θα μπορούν να κινηθούν ως πισωκίνητα και σε άλλες συνθήκες ως τετρακίνητα. Όσο η τεχνολογία θα εξελίσσεται οι προϋποθέσεις αυτές θα γίνονται όλο και καλύτερες (περισσότερα χιλιόμετρα αυτονομίας και δύναμη)

Το να χωρέσεις μικρό συμβατικό μοτέρ μπροστά που να δίνει την κίνηση πίσω και ηλεκτροκινητήρες εμπρός είναι σαφέστατα δυσκολότερο (και ακριβότερο). H BMW λοιπόν φτιάχνει τα κουβαδάκια μπροστοκίνητα που θα βγάλει τώρα με σκοπό να αντλήσει γνώσεις και μπροστοκίνητα πατώματα για τα αυτοκίνητα του αύριο (με εξελιγμένους ηλεκτροκινητήρες πίσω).

Εταιρίες λοιπόν όπως η Alfa Romeo και οι λοιπές στις σπορ εκδόσεις άλλων εταιριών θα δίνουν δυνατότερους ηλεκτροκινητήρες πίσω και θα ξαναμπούν στο παιχνίδι της πισωκίνησης έστω και...πλαγίως. Η BMW θα χάσει το σημερινό πλεονέκτημα και το ξέρει βέβαια.


Χαζές σκέψεις? -Ίσως...
Τα παραπάνω καλύτερα θα κριθούν σε μερικά χρόνια.

vasilisbmwm3
14-01-13, 19:38
Παίδες μην το ψάχνουμε πολύ. Όλοι εδώ σε αυτό το forum είμαστε λάτρεις της Bmw σίγουρα επιλέξαμε στην ζωή μας να έχουμε ένα τέτοιο εργαλείο στα χέρια μας λόγω ασφάλειας γιατί μην ξεχνάμε την ασφάλεια που προσφέρει η συγκεκριμένη αυτοκινητοβιομηχανία, την άνεση , την ευχαρίστηση του να οδηγείς που δεν την βρίσκεις σε άλλα αυτοκίνητα , είναι ένα εργαλείο που γίνεται ένα με τα γούστα σου είτε σε κανονικές συνθήκες οδήγησης είτε σε πιο άγριες καταστάσεις. Σύμφωνα με μια εργασία που πραγματοποίησα για την σχολή μου στο μάθημα τεχνικός λόγος για το τμήμα τηλεπληροφορικής Ηπείρου και με θέμα ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ έμαθα πως ο πρώτος εγκέφαλος κατασκευάστηκε απο την τεράστια αυτή βιομηχανία καθώς επίσης είναι απο τις μοναδικές εταιρίες παγκοσμίως που δεν εγκατέλειψε την πίσω κίνηση . Αυτό απλά μια "μικρή" εισαγωγή στο μεγαλείο αυτής της εταιρίας. Τώρα όσων αφορά την πίσω κίνηση απλά σκεφτείτε να γλιστρήσετε σε μια στροφή , τι μαζεύεται πιο εύκολα ο κώλος ή τα μούτρα? και δεύτερον η ενεργοποίηση των συστημάτων αυτού του εργαλείου είναι άμεση. Οπότε τα υπόλοιπα είναι παραμυθάκια για αλλόθρησκους...

paganis
14-01-13, 19:49
Παίδες μην το ψάχνουμε πολύ. Όλοι εδώ σε αυτό το forum είμαστε λάτρεις της Bmw σίγουρα επιλέξαμε στην ζωή μας να έχουμε ένα τέτοιο εργαλείο στα χέρια μας λόγω ασφάλειας γιατί μην ξεχνάμε την ασφάλεια που προσφέρει η συγκεκριμένη αυτοκινητοβιομηχανία, την άνεση , την ευχαρίστηση του να οδηγείς που δεν την βρίσκεις σε άλλα αυτοκίνητα , είναι ένα εργαλείο που γίνεται ένα με τα γούστα σου είτε σε κανονικές συνθήκες οδήγησης είτε σε πιο άγριες καταστάσεις. Σύμφωνα με μια εργασία που πραγματοποίησα για την σχολή μου στο μάθημα τεχνικός λόγος για το τμήμα τηλεπληροφορικής Ηπείρου και με θέμα ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ έμαθα πως ο πρώτος εγκέφαλος κατασκευάστηκε απο την τεράστια αυτή βιομηχανία καθώς επίσης είναι απο τις μοναδικές εταιρίες παγκοσμίως που δεν εγκατέλειψε την πίσω κίνηση . Αυτό απλά μια "μικρή" εισαγωγή στο μεγαλείο αυτής της εταιρίας. Τώρα όσων αφορά την πίσω κίνηση απλά σκεφτείτε να γλιστρήσετε σε μια στροφή , τι μαζεύεται πιο εύκολα ο κώλος ή τα μούτρα? και δεύτερον η ενεργοποίηση των συστημάτων αυτού του εργαλείου είναι άμεση. Οπότε τα υπόλοιπα είναι παραμυθάκια για αλλόθρησκους...

αν βαλεις ομως τον μεσο οδηγο...πισω απο το τιμονι....με ποιο θα γλυστρησει πιο ευκολα....?? το μπροσθιοκινητο ή το πισωκινητο???.

PanosB
14-01-13, 20:40
Νομίζω οτι όλοι οι φίλοι της bmw είναι και φίλοι της πίσω κίνησης. Και όλοι θα "στραβώναμε" αν ξαφνικά η αγαπημένη μας εταιρεία άλλαζε φιλοσοφία και καταργούσε την πίσω κίνηση. Απο την άλλη τα τελευταία χρόνια όλοι έχουμε ακούσει πληροφορίες (ή φήμες) οτι πρόκειται να βγεί προσθιοκίνητο BMW κλπ. Μήπως αυτό έρχεται κατ' επέκταση αυτού που αναφέρει ο πιο πάνω φίλος; Μήπως πλέον οι εταιρείες φτιάχνουν αυτοκίνητα με σκεπτικό τον μέσο οδηγό (που τείνει να γίνει η πλειοψηφία) και όχι αυτό που θέλει το παραδοσιακό κοινό τους; Καλώς ή κακώς έναν μέσο οδηγό τον τρομάζει το άκουσμα "πισω κίνηση". Ίσως επειδή εχουν στο μυαλό τους παλιά πισωκίνητα οχήματα που ήθελαν χέρια και γνώση για να πάνε. Έχω ακούσει αρκετους για παράδειγμα (μιλάω συνήθως για οικογενειάρχες) που αγοράζουν αυτοκίνητο της "premium" ας πούμε κατηγορίας, και σκέφτηκαν να πάρουν BMW αλλά φοβούμενοι την πίσω κίνηση κατέληξαν σε άλλες εταιρείες (κυρίως σε AUDI ή VOLVO) που λόγω της μπροστινής κίνησης τα θεωρούν ασφαλέστερα. Μήπως αυτή η κατηγορία είναι όμως που διαμορφώνει το marketing των εταιρειών; Σκέψεις....

paganis
14-01-13, 20:57
δεν ρωτησα πριν...για να καταληξουμε ποιο ειναι καλυτερο..
και εμενα η πισω κινηση μου αρεσει...αλλα αμα εχω μια μαουνα 1600 κιλα...με 120 αλογα...απλα δεν την χαιρομαι...μου ειναι αχρηστη...
η πισω κινηση...για να κανει την διαφορα...θελει αλογα...και οι 1600αρηδες...που λενε πηρα bmw για να χαρω την πισω κινηση...απλα ειναι κατω απο τον μεσο οδηγο....

E46SedanSiver
14-01-13, 22:55
Φιλε μου paganis μην βγαλουμε και αχρηστη την 316 μια χαρα αυτοκινητο ειναι και ανετο και ασφαλες και παει σαν τρενο.. εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος με την "μαουνα" μου και ας ειναι 105 αλογα. Σιγουρα θελει πολλα αλογα ενα bmw για να το ευχαριστηθεις αλλα δεν το εχεις και για να κανεις drift ολη την ωρα.

Driftakos
15-01-13, 08:44
καλημέρες

θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα. για κάποιους που το μόνο τους μέλημα είναι πως θα ντριφτάρουν όλη την ώρα τότε σαφέστατα τους είναι λίγη η 316. (Δεν αναφέρομαι στα καινούρια τουρμπάτα, αναφέρομαι στην κλασσική λύση του 1600άρη 4κύλινδρου μετα 115 αλογάκια πάνω κάτω. αν και μάλλον και με τα τουρμπάτα ίδια θα είναι τα συμπεράσματα). Αυτοί θέλουν πιο ειδικά αυτοκίνητα (βλέπε mx, s2000 κτλπ )

Αλλά, αν το δούμε και ψυχρά δεν είναι και το target group της 316 αυτό. Είναι ενα αυτοκίνητο που θα πάρει από το σημείο Α και θα σε πάει στο Β με άνεση και ασφάλεια. Σαφέστατα μπορεί να προσφέρει και κάποιες συγκινήσεις (αν όχι όλοι από εδώ, ένα μεγάλο μέρος σίγουρα το πρώτο τους "παιχνίδι" ήταν μια 316) αλλά δεν είναι ο σκοπός αυτός για τον οποίο δημιουργήθηκε.

Απλά (και αυτό αποτελεί προσωπική άποψη) στη μερίδα των πιο ανήσυχων οδηγών, που τους αρέσει η ιδέα της πισωκίνησης αλλά θέλουν και την άνεσή τους, τότε ίσως είναι μονόδρομος. Τα opel/vag/toyota κτλπ μπορεί να είναι ίσως πιο γρήγορα κτλπ, αλλά είναι FalseWheelDrive, τα Merc παραείναι αποστειρωμένα, οι πιο ειδικές κατασκευές που είναι πιο προσανατολισμένες στο τομέα συγκίνηση απαιτούν κάποιες θυσίες στην άνεση.

BMW Power
15-01-13, 09:38
Οποιοδήποτε BMW από το 114 μέχρι το Μ6 είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από οποιοδήποτε ανταγωνιστή γιατί πολύ απλά το τιμόνι τους και η αίσθηση που προσφέρουν είναι απλά πολύ καλύτερα. Αυτό οφείλεται κατά πολύ στην διάταξη (μοτέρ μπροστά, κίνηση πίσω) αλλά και στην έμφαση που δίνει η εταιρία στα οδηγοκεντρικά χαρακτηριστικά ΟΛΩΝ των μοντέλων.

Το 316 δεν ταξιδεύει με το πλάι αλλά όποιος το πάρει για αυτό τον λόγο απλά κάνει λάθος. Αν βάλετε οποιονδήποτε αδαή, άσχετο με την αυτοκίνηση, να οδηγήσει το πιο απλό BMW θα καταλάβει ότι είναι κάτι ξεχωριστό.

rapid_fast
15-01-13, 10:02
Αν βάλετε οποιονδήποτε αδαή, άσχετο με την αυτοκίνηση, να οδηγήσει το πιο απλό BMW θα καταλάβει ότι είναι κάτι ξεχωριστό.
Η αλήθεια είναι,
πώς την Ε46 μου, την οδήγησαν 4 γυναίκες μέχρι τώρα, και οι 4 τα τελευταία 2 έτη..
Η μία έχει σκόντα οκτάβια 1,8, και το βρήκε "πω πωωωωωωωω!!!)
Η άλλη έχει ένα ολοκαίνουριο γκόλφ τουρμποντιζελ και ένα ίμπιζα πενταετίας με 105 άλογα..
Αυτή το βρήκε "καλά καμία σχέση με τα δικά μου, αυτό είναι πολύ ωραίο αυτοκίνητο"
Η τρίτη, προερχόμενη απο πεζώ, δεν είπε κουβέντα πώς το βρήκε.. απλά ρώτησε..
"πότε θα μου το ξαναδώσεις να το οδηγήσω"
Η τέταρτη, έχει μερσεντές Ε200 και ένα κία πικάντο..
Αυτή το βρήκε πολύ όμορφο σαν αυτοκίνητο, αλλά ούτε μεγάλο, ούτε μικρό..
Αυτά...

bimmerm
15-01-13, 10:33
γιαυτο εβαλα σε μαυρα τονισμενα γραμματα,αυθαιρετα στο αρθρο το '' εστιάζει έντονα στα οδηγικά χαρακτηριστικά.''...ποσους εχετε ακουσει να λενε "αυτο το τιμονι της BMW!!!!" ...ε αυτο τα λεει ολα.το αυτοκινητο της BMW ειναι στημενο ετσι ωστε ολες οι πληροφοριες να μεταφερονται και να εστιαζουν στον οδηγο και αυτος με την σειρα του ,οτι κανει να μεταφερεται απευθειας στο τιμονι και μετα στο υπολοιπο αυτοκινητο.κατα ενα μαγικο τροπο γινεσαι ενα μαυτο.δεν ξερω πως γινεται αυτο ,μια γενικη εξηγηση εδωσε ο φιλος ο BMW λοβερ πιο πανω, αλλα ειναι σιγουρο οτι οποιος οδηγησει BMW θα ξαναγυρισει στο τιμονι της.

kostastnt
15-01-13, 13:01
Λογικό ρε σεις αυτό με το τιμόνι.. Αφού στο πισωκίνητο οι μπροστά ρόδες το μόνο που κάνουν είναι να στρίβουν.. Στα μπροστοκίνητα και κινούν το αμάξι και στρίβουν..

Αυτό το διάβαζα σε ένα άρθρο που έλεγε πόσο αποτυχημένο είναι το focus rs που παρόλα τα άλογα από στρίψιμο δεν λέει.. Και η λύση που προτεινόταν ήταν η τετρακίνηση είτε η πισωκίνηση..

giannisARIS
15-01-13, 13:13
την καλησπερα μου σε ολους...διαβαζω τις αποψεις σας και αναρωτιεμαι αν ειχατε ποτε σας αυτοκινητο με μπροστιν κινηση...και δεν μιλαω να κανεις μια βολτα...αν εχεις κανει πολλα χιλιομετρα....λοιπον σαν πρωην χρηστης γκολφ 4 μπορω να πω οτι το τιμονι με την μπροστινη κινηση εχει πολυ καλυτερη αισθηση...και η αποψη μου ειναι γιατι αλλο ειναι να εχεις ενα παθητικο τιμονι και αλλο ενα ενεργο....σκεφτειτε οτι το τιμονι στα BMW μας ειναι νεκρο...ενω σε ενα μπροστινο εντελος το αντιθετο,ζωντανο και αυτο το νιωθεις οταν πατας το γκαζι...

120ihatch
15-01-13, 13:25
:friday:


:friday: :friday:

giannis 116
15-01-13, 13:39
την καλησπερα μου σε ολους...διαβαζω τις αποψεις σας και αναρωτιεμαι αν ειχατε ποτε σας αυτοκινητο με μπροστιν κινηση...και δεν μιλαω να κανεις μια βολτα...αν εχεις κανει πολλα χιλιομετρα....λοιπον σαν πρωην χρηστης γκολφ 4 μπορω να πω οτι το τιμονι με την μπροστινη κινηση εχει πολυ καλυτερη αισθηση...και η αποψη μου ειναι γιατι αλλο ειναι να εχεις ενα παθητικο τιμονι και αλλο ενα ενεργο....σκεφτειτε οτι το τιμονι στα BMW μας ειναι νεκρο...ενω σε ενα μπροστινο εντελος το αντιθετο,ζωντανο και αυτο το νιωθεις οταν πατας το γκαζι...

Διαβασα το ποστ σου και πραγματικα δεν πιστεψα στα ματια μου! Πλακα μας κανεις τωρα ετσι?!
Σοβαρα μιλαω τωρα, μηπως 'τρολάρεις' και συγγνωμη αν φαινεται επιθετικο το υφος μου, ουτε τα παιρνω απ τη BMW ισα ισα που εχω ριξει πολυ χρημα και το περισσοτερο ηταν και τζαμπα σε βλαβες αλλες χαζες κι αλλες πιο σοβαρες...

Στο θεματακι τωρα, ειπα να μη γραψω, καθως παλιοτερα ειχα κανει αναλυσεις επι αναλυσεων σε αλλα ποστ και θεματα αναλογα με αυτο και να πω την αληθεια ψιλοβαριομουν να κατσω να ψαξω ή και να ξαναγραψω αλλα τωρα που ειδα τα γραφομενα σου οφειλω να γραψω!

Λοιπον ειχα κι εγω το ιδιο Golf, VW Golf IV MY2002 1.6l 16v 105PS εκδοση Generation, αγορασμενο καινουριο απο Ελληνικη αντισπροσωπεια.

Για να μην επεκταθω σε αμεσες συγκρισεις με την 116 που θεωρητικα ανηκει στην ιδια κατηγορια με το Γκολφ κι ας ειναι 2 χρονια νεοτερη του, με επισης 1600κεκ, 16βαλβιδο, 2 εκκεντροφορους, ψεκασμο injection, ηλεκτρονικη διαχειριση κινητηρα, παραπλησια ονομαστικη ιπποδυναμη, αμαξωμα hatchback 5θυρο, και 5αρι σασμαν εχουν περισσοτερες ομοιοτητες παρα διαφορες...Ομως οι ομοιοτητες απλα σταματανε εκει!

Μα καλα, και σοβαρα τωρα, εχεις οδηγησει πισωκινητο η ετσι τα γραφεις αυτα?! Και οχι ενα τεστ ντραιβ οπως λες αλλα να γραψεις χιλιομετρα και σε συνθηκες, σε καθε πιθανη συνθηκη! Βροχη, χιονι, χωμα, χαλικι, ασφαλτο καλη, ασφαλτο σκ@τα, λασπη, πλυμμηρες, παγους, πολη, εθνικη, βουνο, νησι κλπ κλπ κλπ...

Το Γκολφ το κρατησα απο τελη του 02 ως μεσα προς τελη του 04. Την 116 την εχω απο τελη του 04 ως τωρα. Με το Γκολφ, εστω και σε αυτο το μικρο χρονικο διαστημα εγραψα περιπου 40.000χλμ σε διαφορες συνθηκες και δρομους σε κοντινες αλλα και μακρυνες αποστασεις. Με την 116 εχω γραψει πανω απο 223.000χλμ σε 8 και κατι χρονια επισης σε καθε συνθηκη και δρομο σε Ελλαδα και εξωτερικο.

Ειδικα για το τιμονι απλα δεν υπαρχει επαφη! Το Γκολφ θυμαμαι απλα δεν ειχε τιμονι μετα τα 130! Ειχα μια ασαφεστατη αισθηση απ το μπροστινο τμημα του αυτοκινητου που μονο ανασφαλεια και φοβο μου προκαλουσε. Μιλαμε παντα σε καλη ασφαλτο στεγνη και με καινουρια λαστιχα. Και μουτρα, μουτρα παντου!
Ε, η 116 ετσι δε μ εχει κανει να νιωσω ουτε μετα απο παγωμενη βροχη ή χιονι πανω στις Αλπεις και χωρις αλυσιδες! Ακομα και τωρα που λογω αφραγκιων, κακως βεβαια, φοραω κατι ξεφτιλισμενα Bridgestone rft, ακομα και τωρα και σε βροχη το τιμονι το νιωθω να διαβαζει το δρομο ανεξαρτητως ταχυτητας!

Και για να γινω κι εγω λιιιγο υπερβολικος, το πρωτο μου αμαξι Οπελ Καντετ του 78 με μηχανικη κρεμαγιερα χαρο και 1200αρι μοτερ με 45 μουλαρια αλλα πισω κινηση, ειχε καλυτερη αισθηση σα τιμονι απ το Γκολφ του 2002!

tsilis
15-01-13, 13:57
Kαι εμένα μού κάνει εντύπωση αυτό που έγραψες για τα τιμόνια!

Ο Γιάννης 116 σού το αναλύει και με όμοιο παράδειγμα εξ'εμπειρίας, εγώ σε ρωτώ με τρόπο απλουστευμένο, γραφικό αν θέλεις, αλλά

Είναι δυνατόν τιμόνι που είναι ρυθμισμένο μόνο για να κάνει τη δουλειά του (βλ. "στρίβειν"), αυτό που αποκαλείς "νεκρό", να είναι χειρότερο από ένα άλλο, το οποίο εκτός του "στρίβειν" επηρρεάζεται και από τις ροπές μετάδοσης της κίνησης?

Προσοχή, και το ξεκαθαρίζω:
- Aναφέρομαι σε ίδιας γενεάς τιμόνια, δηλαδή σύγκριση μεταξύ υδραυλικών, μεταξύ ηλεκτρικών και ηλεκτρουδραυλικών πρώτης γενεάς και αντιστοίχως δεύτερης κ.ο.κ

- Εξαιρέσεις σε κάθε πλευρά υπάρχουν για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα, και σίγουρα δεν είναι το Γκολφ που παρέθεσες.
Να μού έλεγες για την Αλφα Ρομέο 156 πρώτης γενεάς και το υπέροχο τιμόνι της, να το συζητήσουμε, αλλά VAG?

Dim77
15-01-13, 15:36
Δύσκολη η άποψη του giannisARIS αλλά και με κακό παράδειγμα. (Golf 4 με θεϊκό τιμόνι, αντίθετα με τα νεκρά της BMW...αντίθετα σε κάθε γνώση και εμπειρία πλήθους κόσμου).

Όπως κακό παράδειγμα είναι και αυτό του focus RS που δεν στρίβει. Το τελευταίο RS όπως βγαίνει από το εργοστάσιο, σε πατημένα κομμάτια δεν το φτάνεις με BMW όποια και αν είναι αυτή...Σίγουρα σε κλειστά γλιστερά, θα έχει λίγο υστέρηση (αλλά όχι από πισωκίνητα)

Γενικά αυτά τα ''κρίσιμα ερωτήματα'' της κλωτσιάς της δημοφιλούς γερμανικής φυλλάδας δεν είναι εύκολο να είναι βάση για σοβαρή συζήτηση.

Βασικά η μπροστινή κίνηση έχει τόσα πλεονεκτήματα για καθημερινές μετακινήσεις με οχήματα μέχρι 200-250ps, που δεν έχει πολύ νόημα.
Η οδήγηση ενός πισωκίνητου πάντως σου δίνει μια περίεργη αίσθηση ''αρχοντιάς'' (μιλάω για όταν πηγαίνεις με χαλαρό ρυθμό που δεν θα έπρεπε να υπάρχει διαφορά).

Τώρα αν ενδιαφέρονται οι αγοραστές της BMW? Δεν νομίζω καθώς τα 5 τελευταία χρόνια πιο πολύ πρόβλημα είχαν με τη μή χρήση τουρμπο παρά με το ωραίο πάτημα και αίσθηση.

Σίγουρα υπάρχει και το παραδοσιακό κοινό που το κοιτάει και αυτό. Αλλά μάλλον είναι μικρή μερίδα. (Μεγάλη στο φόρουμ, αλλά στην πράξη μάλλον μικρό στο σύνολο του κόσμου).

BMW Power
15-01-13, 15:46
Το "λάθος" που κάνουμε όλοι είναι ότι συγκρίνουμε κάθε νέο BMW με τις προηγούμενες σειρές.

Αν τα συγκρίνει κάποιος λοιπόν με τον ανταγωνισμό δεν υπάρχει τίποτε άλλο στην αγορά με αίσθηση που να μην είναι ιδιαίτερή κατασκευή και να μην κοστίζει τουλάχιστον τα 2πλά χρήματα.

Για αυτό τον λόγο είναι μονόδρομος.

Τα RS focus, megane, gti κλπ. προσπαθούν με τεχνάσματα να διορθώσουν το εκ γενετής λάθος, την κίνηση στον λάθος άξονα. Αν ήμουν 18 ίσως να τα κοιτούσα, αλλά τώρα τα βλέπω και γελάω.

120ihatch
15-01-13, 15:52
Το "λάθος" που κάνουμε όλοι είναι ότι συγκρίνουμε κάθε νέο BMW με τις προηγούμενες σειρές.

Αν τα συγκρίνει κάποιος λοιπόν με τον ανταγωνισμό δεν υπάρχει τίποτε άλλο στην αγορά με αίσθηση που να μην είναι ιδιαίτερή κατασκευή και να μην κοστίζει τουλάχιστον τα 2πλά χρήματα.

Για αυτό τον λόγο είναι μονόδρομος.

Τα RS focus, megane, gti κλπ. προσπαθούν με τεχνάσματα να διορθώσουν το εκ γενετής λάθος, την κίνηση στον λάθος άξονα. Αν ήμουν 18 ίσως να τα κοιτούσα, αλλά τώρα τα βλέπω και γελάω.



Tα είπες όλα.





(Υ.Γ. η θετική αναβάλλεται επ αόριστον - τα γνωστά θέματα με ένα σύστημα που κατά την ταπεινή μου άποψη χρειάζεται διόρθωση, περισσότερη ελευθερία - σε κόβει στο καλύτερο, πάνω που θες να επιβραβεύσεις - αλλάξτε το....)

Veldrin
15-01-13, 15:55
την καλησπερα μου σε ολους...διαβαζω τις αποψεις σας και αναρωτιεμαι αν ειχατε ποτε σας αυτοκινητο με μπροστιν κινηση...και δεν μιλαω να κανεις μια βολτα...αν εχεις κανει πολλα χιλιομετρα....λοιπον σαν πρωην χρηστης γκολφ 4 μπορω να πω οτι το τιμονι με την μπροστινη κινηση εχει πολυ καλυτερη αισθηση...και η αποψη μου ειναι γιατι αλλο ειναι να εχεις ενα παθητικο τιμονι και αλλο ενα ενεργο....σκεφτειτε οτι το τιμονι στα BMW μας ειναι νεκρο...ενω σε ενα μπροστινο εντελος το αντιθετο,ζωντανο και αυτο το νιωθεις οταν πατας το γκαζι...

Με κάθε σεβασμό, μόλις έβγαλες άκυρη όλη τη φυσική του γυμνασίου.

120ihatch
15-01-13, 16:16
Νομίζω πρέπει να ξεπεράσουμε το συγκεκριμένο post, χαλάμε τη συζήτηση απαντώντας σε κάτι αυτονόητο.


Θα τρίζουν τα κόκκαλα του Νεύτωνα, όλων των αρχαίων ελλήνων θετικών επιστημόνων, των σύγχρονων που έχουν ...αποδημήσει εις τόπον χλοερό, του Θεού (Ayrton Senna), του Enzo Ferrari κλπ...

paganis
15-01-13, 17:09
Νομίζω πρέπει να ξεπεράσουμε το συγκεκριμένο post, χαλάμε τη συζήτηση απαντώντας σε κάτι αυτονόητο.


Θα τρίζουν τα κόκκαλα του Νεύτωνα, όλων των αρχαίων ελλήνων θετικών επιστημόνων, των σύγχρονων που έχουν ...αποδημήσει εις τόπον χλοερό, του Θεού (Ayrton Senna), του Enzo Ferrari κλπ...

λες ο Νευτωνας...και ολοι οι αρχαιοι...να ειχαν κανει δοκιμες..με μπροσθιοκινητες ή πισοκινητες αμαξες...????
αν ναι...τα στηναν στην ευθεια..ή στις στροφες???

ειπαμε καλη χρυση η πισω κιινηση...αλλα προσθετει βαρος...και με ενα μικρο μοτερ...ειναι ουσιαστικα ο ταφος των επιδοσεων...
για μενα...δεν μπορεις να χαρεις...ενα πισωκινητο με 1600kg και 120 αλογα...ειναι ανεπαρκες σε δυναμη...! με τα ιδια αλογα...και προσθιοκινητο ...θα ηταν ταχυτερο...και ασφαλεστερο...
οσο για το τιμονι...της bmw...ναι εχει αισθηση...αλλα υπαρχουν και αλλες μπροσθιοκινητες κατασκευες ,φθηνοτερες και συνχρονως πιο σπορ..

rapid_fast
15-01-13, 17:12
Αν ήμουν 18 ίσως να τα κοιτούσα, αλλά τώρα τα βλέπω και γελάω.

Αρα, ανεξαρτήτου ηλικίας, τα κοιτάτε αγαπημένε μας admin...:drive2:

rapid_fast
15-01-13, 17:18
Δεν κατάλαβα κάτι...
Προσπαθούμε να αναιρέσουμε το δεδομένο;;
Ασχέτως παραδειγμάτων...
Δεν υπάρχει γκρουπ βάγκ, το οποίο έχει τιμόνι ΚΑΝΕΝΑ
Δεν υπάρχει προσθιοκίνητο, που οι εμπρός τροχοί να στρίβουν και να επηρεάζουν
το στρίψιμο περισσότερες απο 15 μοίρες...
Δεν υπάρχει προσθιοκίνητο, που να μπορεί να ελιχθεί, ή με κύκλο στροφής πισωκίνητου.
Ο κύκλος στροφής ενός σούπερμίνι προσθιοκίνητου, είναι μεγαλύτερος απο τον
κύκλο στροφής τριαξονικού..
Γιατί είναι πιο βαρύ το πισωκίνητο, επειδή έχει έναν άξονα μετάδοσης της κίνησης παραπάνω;;
Τα εμπροσθιοκίνητα είναι χρέπια..
Φρενάρεις και δεν έχει ABS, σβήνει, χάνεις και τα φρένα.. Αίσχος, απαράδεκτα, ελεεινά,
κινητά φέρετρα..

P.kwstas E36
15-01-13, 17:29
Είμαι φανατικός οπαδός της πίσω κίνησης. (το μοναδικό μπροστοκίνητο που είχα τα τελευταία χρόνια αγοράστηκε καινούργιο και πουλήθηκε μέσα σε 3 μήνες από την αγορά του...)

Θα ήθελα να προσπαθήσουμε να κοιτάξουμε μερικά χρόνια μετά.

Σήμερα η BMW έχει μεγάλο προβάδισμα με καλοζυγισμένα πισωκίνητα. Στο μέλλον όμως οι ηλεκτροκινητήρες θα συναντώνται όλο και πιο συχνά στα καθημερινά αυτοκίνητα.

Τα μπροστοκίνητα του σήμερα (κινητήρας και κίνηση μπροστά) θα διαθέτουν compact ηλεκτροκινητήρες πίσω. Υπό προϋποθέσεις (λίγα χλμ/περιορισμένη ιπποδύναμη αλλά ροπή από 0 στροφές) θα μπορούν να κινηθούν ως πισωκίνητα και σε άλλες συνθήκες ως τετρακίνητα. Όσο η τεχνολογία θα εξελίσσεται οι προϋποθέσεις αυτές θα γίνονται όλο και καλύτερες (περισσότερα χιλιόμετρα αυτονομίας και δύναμη)

Το να χωρέσεις μικρό συμβατικό μοτέρ μπροστά που να δίνει την κίνηση πίσω και ηλεκτροκινητήρες εμπρός είναι σαφέστατα δυσκολότερο (και ακριβότερο). H BMW λοιπόν φτιάχνει τα κουβαδάκια μπροστοκίνητα που θα βγάλει τώρα με σκοπό να αντλήσει γνώσεις και μπροστοκίνητα πατώματα για τα αυτοκίνητα του αύριο (με εξελιγμένους ηλεκτροκινητήρες πίσω).

Εταιρίες λοιπόν όπως η Alfa Romeo και οι λοιπές στις σπορ εκδόσεις άλλων εταιριών θα δίνουν δυνατότερους ηλεκτροκινητήρες πίσω και θα ξαναμπούν στο παιχνίδι της πισωκίνησης έστω και...πλαγίως. Η BMW θα χάσει το σημερινό πλεονέκτημα και το ξέρει βέβαια.


Χαζές σκέψεις? -Ίσως...
Τα παραπάνω καλύτερα θα κριθούν σε μερικά χρόνια.

επανερχομαι στο θεμα του ποστ,κατα καποιον τροπο αφηνωντας στην μεση την ολη συζητηση με ''τιμονια'' γιατι ουτε εχω πολυ εμπειρια σε δρομους μεγαλους και σε συνθηκες παραξενες,συν του οτι ειμαι ΒΜWδακιας οποτε και δεν μπορω να κρινω κατι που δεν χονευω τοσο,θα ειναι θολομενη σκεψη...εχω μπροσινοκινιτο αλλα για να πηγενω δουλεια και πισω...μεχρι εκει...
λοιπον επειδη ζουμε σε ''τρελες'' εποχες και πολλα εγιναν που δεν περημεναμε,μου κεντρισε το ενδιαφερον αυτο το ποστ του φιλου περι ηλεκτροκινητηρων...προσφατα σε μια εκπομπη ειδα το οπλο της Mercedes για το νεο ''αυριο'' με ενα σασι στιλ MC Laren με ηλεκτροκηνητιρα αποδωσεις 700 αλογων!!!πισω κινηση φυσικα και δεν θυμαμαι τι αλλα,παντως αρκετα σεναρια περασαν απο το κεφαλι και πολλες σκεψεις για το ''αυριο''...
Συγνωμη αν σας κουρασα απλος εχω αρχισει και δινω βαση στα τρελα σεναρια και στις πτωσεις κολοσων.....

LefterisK
15-01-13, 18:10
...

Τα RS focus, megane, gti κλπ. προσπαθούν με τεχνάσματα να διορθώσουν το εκ γενετής λάθος, την κίνηση στον λάθος άξονα...


ναι για ολους εμας η μπροστινη κινηση φανταζει λαθος (και συμφωνω κ εγω με το front drove=wrong wheel drive αφου δεν υπαρχει "επαφη" μεταξυ μπροστινης και πισω κινησης κ δεν θα επρεπε καν να μπαινουμε στον κοπο να κανουμε την οποιαδηποτε συγκριση μεταξυ των δυο) αλλα δεν ειναι ακριβως ενα "λαθος" παρα μονο κατι οικονομικοτερο και απλοικοτερο της πισω κινησης...

mike21
15-01-13, 20:39
Εμένα γνωστός μου έχει αγοράσει την 116 εδώ και δύο χρόνια και νόμιζε ότι η κίνηση είναι μπροστά,και επειδή πιστέυω ότι μεγάλο μέρος των αγοραστών της είναι αντίστοιχου επιπέδου είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το πιό δυνατό της χαρτί είναι το σήμα στο κάπο,και ότι ακολουθεί με αυτό(ποιότητα,ασφάλεια,κύρος κτλ).

Υ.Γ Θα συμφωνήσω με τον pagani,για να απολάυσεις την πίσω κίνηση πρέπει να παίρνει και λίγο τα πόδια του το όχημα.

bimmerm
15-01-13, 21:24
αν θες να κανεις παιχνιδι...αλλα η πισω κινηση προσφερει κιαλλα στην οδηγηση,αυτα που αναφερει ο πανος 2 ποστ πιο πανω:icon18:;)

stelmaniac
15-01-13, 23:38
Εκτος απο τα αυτοκινητα που οι γελοιοι κατασκευαστες τους τα εκαναν προσθιοκινητα μπορειτε να μου αναφερετε ΕΝΑ οχημα με ροδες που να παιρνει κινηση απο τις μπροστινες;
Ακομα και τα ποδηλατα ειναι πισωκινητα...
Τα προσθιοκινητα για μενα ειναι ΟΛΑ κασονια...

jim_pas
15-01-13, 23:59
Αν και έχω πολύ καιρό να γράψω νομίζω πως με το συγκεκριμένο ποστ ήρθε η ευκαιρία. Όσο για το τιμόνι του bmw και του golf είναι ανόμοια πράγματα. Είχα όταν ήμουν 19-21 ένα golf 4 1.4 το οποίο μετά πουλήθηκε για να πάρω την bmw και με την σειρά της έφυγε και αυτή. Το golf και όλα τα μπροστοκίνητα χωρίς να έχουν και πολλά άλογα βγάζουν όλους τους κραδασμούς στο τιμόνι.Αυτό σημαίνει ότι σε κάθε άτσαλο γκάζωμα τα πάντα μεταφέρονται στο τιμόνι και δημιουργείται αστάθεια πολλές φορές.Το συγκεκριμένο παιδί ίσως αυτό να το θεωρούσε ότι έχει αίσθηση.Κανένα μπροστοκίνητο δεν μπορεί να έχει την αίσθηση του πισωκίνητου.Τώρα το τι εννοούμε αίσθηση σηκώνει μεγάλη κουβέντα,αλλά με απλά λόγια είναι κάτι που δεν έχουν τα μπροστοκίνητα.Αδρεναλίνη έχουν,αίσθηση όχι.Αν και είμαι λάτρης της bmw νομίζω ότι και άλλα πισωκίνητα έχουν <<τιμόνι>>.Τέλος θα συμφωνήσω με το κορυφαίο σχόλιο του stelmaniac <<Ακομα και τα ποδηλατα ειναι πισωκινητα>>.

rapid_fast
16-01-13, 08:05
Εκτος απο τα αυτοκινητα που οι γελοιοι κατασκευαστες τους τα εκαναν προσθιοκινητα μπορειτε να μου αναφερετε ΕΝΑ οχημα με ροδες που να παιρνει κινηση απο τις μπροστινες;
Ακομα και τα ποδηλατα ειναι πισωκινητα...
Τα προσθιοκινητα για μενα ειναι ΟΛΑ κασονια...

Γιατί είσαι τόσο απόλυτος;;;
http://static.freepik.com/free-photo/old-fashioned-bicycle-vector_650484.jpg

giannisARIS
16-01-13, 08:07
εγω ενα πραμμα ξερω...οτι μολις βγηκε ενα αντιστοιχης ποιοτητας αυτοκινητο (AUDI) καταφερε με την μπροστινη κινηση να αποσπασει ενα τεραστιο κοματι της αγορας....και συμφωνα με προβλεψεις στα επομενα χρονια θα ειναι η νουμερο ενα εταιρια...αμα ψαξετε στο νετ αναλυσεις,προβλεψεις ειδικων θα καταλαβεται.... τι θα μου πειτε τωρα οτι ολοι αυτοι δεν ξερουν τι ειναι καλο και ξερουμε μονο εμεις που εχουμε BMW????....
ενα αποσπασμα απο το παρακατω αρθρο
Παρατηρεί κανείς ότι η θυγατρική του ομίλου Volkswagen, η οποία έχει πλέον ξεπεράσει τη Mercedes σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις πολυτελών αυτοκινήτων, απειλεί να ξεπεράσει και την BMW και να γίνει η κορυφαία στον τομέα αυτόν.

http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=462672

6ylinder
16-01-13, 08:41
...οτι μολις βγηκε ενα αντιστοιχης ποιοτητας αυτοκινητο (AUDI) καταφερε με την μπροστινη κινηση να αποσπασει ενα τεραστιο κοματι της αγορας....

Πιστεύεις αλήθεια ότι η μπροστινή κίνηση έπαιξε κανένα ρόλο σε αυτό;;;

Είναι αφελές να αναφέρεσαι σε κομμάτι της αγοράς που προτιμά την μπροστινή κίνηση σε σχέση με την πίσω, όταν πλέον υπάρχουν 2 ΜΟΝΟ εταιρίες (ακριβές κιόλας) που προσφέρουν σχεδόν αποκλειστικά πίσω κίνηση....

Δεν υπάρχει πιο αστείο πράγμα από 2 τροχούς που προσπαθούν να κάνουν 2 πράγματα ταυτόχρονα...πόσο μάλλον όταν υπάρχουν 2 ακόμα που κάθονται...

paganis
16-01-13, 08:51
Πιστεύεις αλήθεια ότι η μπροστινή κίνηση έπαιξε κανένα ρόλο σε αυτό;;;

Είναι αφελές να αναφέρεσαι σε κομμάτι της αγοράς που προτιμά την μπροστινή κίνηση σε σχέση με την πίσω, όταν πλέον υπάρχουν 2 ΜΟΝΟ εταιρίες (ακριβές κιόλας) που προσφέρουν σχεδόν αποκλειστικά πίσω κίνηση....

Δεν υπάρχει πιο αστείο πράγμα από 2 τροχούς που προσπαθούν να κάνουν 2 πράγματα ταυτόχρονα...πόσο μάλλον όταν υπάρχουν 2 ακόμα που κάθονται...

υπαρχει ενα ακομα...πιο αστειο!
πισωκινητα δεκαδων χιλιαδων ευρω...να παλευουν να ανεβουν ελαφρα χιονισμενους δρομους...και χρεπια μπροσθιοκινητα να τους περνανε σαν να μην συμβαινει τιποτα...

mike21
16-01-13, 08:58
Κακώς τα υποτιμάτε,σε πολλές συνθήκες συμπεριφέρονται καλύτερα(χιόνι,πάγος,δρόμοι με γλίτσα)αρκετές φορές έχω δεί πισωκίνητα να κολλάνε στο χιόνι και διάφορα μικρά κασωνάκια να περνάνε αεροπορεία,σίγουρα η πίσω κίνηση μπορεί να προσφέρει περισσότερες συγκινήσεις αλλά για το μεγαλύτερο ποσοστό οδηγών ένα όχημα με τη κίνηση μπροστά είναι πιό λειτουργικό.

giannisARIS
16-01-13, 09:01
υπαρχει ενα ακομα...πιο αστειο!
πισωκινητα δεκαδων χιλιαδων ευρω...να παλευουν να ανεβουν ελαφρα χιονισμενους δρομους...και χρεπια μπροσθιοκινητα να τους περνανε σαν να μην συμβαινει τιποτα...

να προσθεσω και εγω κατι...για 8 χρονια ειχα το γκολφ με καλοκαιρινα λαστιχα χειμωνα/καλοκαιρι.....τορα εχω bmw e39 με καινουρια χειμερινα λαστιχα και αυτον τον καιρο εδω στην Γερμανια εχουμε λιγα χιονια....συγκριση????με το γκλοφ επαιζα κυριολεκτικα και με το bmw απλα δεν ξεκιναω οταν ειμαι σταματημενος στα φαναρια και στις στροφες με λιγο γκαζι παραπανω πιανει το αντισπιν η οπως αλιως λεγεται και μου φρεναρει το αμαξι κτλ,κτλ....

giannisARIS
16-01-13, 09:04
Κακώς τα υποτιμάτε,σε πολλές συνθήκες συμπεριφέρονται καλύτερα(χιόνι,πάγος,δρόμοι με γλίτσα)αρκετές φορές έχω δεί πισωκίνητα να κολλάνε στο χιόνι και διάφορα μικρά κασωνάκια να περνάνε αεροπορεία,σίγουρα η πίσω κίνηση μπορεί να προσφέρει περισσότερες συγκινήσεις αλλά για το μεγαλύτερο ποσοστό οδηγών ένα όχημα με τη κίνηση μπροστά είναι πιό λειτουργικό.

φιλε μου εχεις δικιο αλλα καπιοι που εχουν BMW υποτιμουν ολους τους αλους...διαβασε λιγο πιο πισω και θα καταλαβεις

paganis
16-01-13, 09:07
Κακώς τα υποτιμάτε,σε πολλές συνθήκες συμπεριφέρονται καλύτερα(χιόνι,πάγος,δρόμοι με γλίτσα)αρκετές φορές έχω δεί πισωκίνητα να κολλάνε στο χιόνι και διάφορα μικρά κασωνάκια να περνάνε αεροπορεία,σίγουρα η πίσω κίνηση μπορεί να προσφέρει περισσότερες συγκινήσεις αλλά για το μεγαλύτερο ποσοστό οδηγών ένα όχημα με τη κίνηση μπροστά είναι πιό λειτουργικό.

αυτο το ζουσα για χρονια στους θρακ/νες...
με τον πρωτο παγο...χιονακι...ολοι οι πισωκiνητοι δεξια για αλυσιδες....και εγω με οποιοδηποτε προσθιοκινητο ειχα(106.206.partner, kangoo, corolla)...να ανεβαινω τερμα πανω στους θρακ/νες...χωρις αλυσιδες...

Dim77
16-01-13, 09:12
Παρατηρεί κανείς ότι η θυγατρική του ομίλου Volkswagen, η οποία έχει πλέον ξεπεράσει τη Mercedes σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις πολυτελών αυτοκινήτων, απειλεί να ξεπεράσει και την BMW και να γίνει η κορυφαία στον τομέα αυτόν.

http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=462672

1. Η μπροστινή κίνηση προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα σε απλές καταστάσεις.
2. Κραδασμοί κλπ τραγελαφικά συμβαίνουν μόνο σε κακά σχεδιασμένα οχήματα. Εδώ παρότι είμαι φίλος της BMW και μου αρέσουν ΟΛΕΣ (εκτός της 5GT) να πώ ότι οι ταλαιπωρίες με κραδασμούς στο τιμόνι είναι συνήθεις και στα αγαπημένα μας BMW.
3. H Audi παριστάνει την αντίστοιχη εταιρεία.
4. Η VW δεν φτιάχνει πολυτελή αυτοκίνητα...έλεος πια με την ιστορία που έχουν φάει πολλοί...απλά αυτοκίνητα και καλά...πιο κάτω και από την Opel. Αυτοκίνητα του λαού που με τη βοήθεια της Skoda-Seat παρομοιάζονται ώς ''ανώτερης κατηγορίας''...Αγγούρια...
5. Όταν φτάσει η VW τη Mercedes σε κλάση (γιατί στις παγκόσμιες πωλήσεις πάλι πίσω είναι από άλλες εταιρείες), θα έχει έρθει το τέλος του κόσμου και τα μόνα σπορ πισωκίνητα οχήματα στη γή, θα είναι Kia...
5.1. Η VW και το VAG πάντως βγάζουν όλο και καλύτερα οχήματα (scirocco, νέο Golf 7 νομίζω έχω χάσει το μέτρημα, PassatCC, Passat, Tiguan κλπ), αλλά δεν έγιναν αυτομάτως και Mercedes.

Η πίσω κίνηση δεν είναι αυτό που κάνει τις BMW ξεχωριστές. Οι σειρές Χ3,5,6, τα 3αρια και 5αρια xdrive μια χαρά προσφέρουν αίσθηση BMW και ας έχουν διαφορικό και εμπρός.
Αυτό που κάνει τις BMW ξεχωριστές είναι η υλοποίηση στο σύνολο και όχι που είναι το διαφορικό.

paganis
16-01-13, 09:17
1. Η μπροστινή κίνηση προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα σε απλές καταστάσεις.
2. Κραδασμοί κλπ τραγελαφικά συμβαίνουν μόνο σε κακά σχεδιασμένα οχήματα. Εδώ παρότι είμαι φίλος της BMW και μου αρέσουν ΟΛΕΣ (εκτός της 5GT) να πώ ότι οι ταλαιπωρίες με κραδασμούς στο τιμόνι είναι συνήθεις και στα αγαπημένα μας BMW.
3. H Audi παριστάνει την αντίστοιχη εταιρεία.
4. Η VW δεν φτιάχνει πολυτελή αυτοκίνητα...έλεος πια με την ιστορία που έχουν φάει πολλοί...απλά αυτοκίνητα και καλά...πιο κάτω και από την Opel. Αυτοκίνητα του λαού που με τη βοήθεια της Skoda-Seat παρομοιάζονται ώς ''ανώτερης κατηγορίας''...Αγγούρια...
5. Όταν φτάσει η VW τη Mercedes σε κλάση (γιατί στις παγκόσμιες πωλήσεις πάλι πίσω είναι από άλλες εταιρείες), θα έχει έρθει το τέλος του κόσμου και τα μόνα σπορ πισωκίνητα οχήματα στη γή, θα είναι Kia...
5.1. Η VW και το VAG πάντως βγάζουν όλο και καλύτερα οχήματα (scirocco, νέο Golf 7 νομίζω έχω χάσει το μέτρημα, PassatCC, Passat, Tiguan κλπ), αλλά δεν έγιναν αυτομάτως και Mercedes.

Η πίσω κίνηση δεν είναι αυτό που κάνει τις BMW ξεχωριστές. Οι σειρές Χ3,5,6, τα 3αρια και 5αρια xdrive μια χαρά προσφέρουν αίσθηση BMW και ας έχουν διαφορικό και εμπρός.
Αυτό που κάνει τις BMW ξεχωριστές είναι η υλοποίηση στο σύνολο και όχι που είναι το διαφορικό.

τα τελευταια λογια....νομιζω τα ειπαν ολα...! δεν ειναι η πισω κινηση...αλλα το πακετο....

rapid_fast
16-01-13, 09:19
αυτο το ζουσα για χρονια στους θρακ/νες...
με τον πρωτο παγο...χιονακι...ολοι οι πισωκiνητοι δεξια για αλυσιδες....και εγω με οποιοδηποτε προσθιοκινητο ειχα(106.206.partner, kangoo, corolla)...να ανεβαινω τερμα πανω στους θρακ/νες...χωρις αλυσιδες...

Διαφωνώ μαζί σας..
Φταίει η ηλικία σας όμως που δεν έχετε δεί σκηνές απο το παρελθόν..
Τα καντέτ οι ασκόνες οι πισωκίνητες κορόλες δεν είχαν ποτέ ιδιαίτερα θέματα στο χιόνι.
Σε αντίθεση με το 15 χρόνια νεότερο E28, που δεν πήγαινε βήμα.
Σε αντίθεση με το E21 και Ε30 που δεν πήγαινε βήμα..
Ολα τα φορτηγά πισωκίνητα είναι, χαμπάρι δεν παίρνουν απο λάσπη και χιόνι..
Αλλο είναι το θέμα..

paganis
16-01-13, 09:21
Διαφωνώ μαζί σας..
Φταίει η ηλικία σας όμως που δεν έχετε δεί σκηνές απο το παρελθόν..
Τα καντέτ οι ασκόνες οι πισωκίνητες κορόλες δεν είχαν ποτέ ιδιαίτερα θέματα στο χιόνι.
Σε αντίθεση με το 15 χρόνια νεότερο E28, που δεν πήγαινε βήμα.
Σε αντίθεση με το E21 και Ε30 που δεν πήγαινε βήμα..
Ολα τα φορτηγά πισωκίνητα είναι, χαμπάρι δεν παίρνουν απο λάσπη και χιόνι..
Αλλο είναι το θέμα..

ειναι η κατανομη βαρους στον μπροστα ή πισω αξονα...αναλογα με τον κινητηριο αξονα...

Dim77
16-01-13, 09:23
Έκανα ένα λάθος πάντως....ήταν καλό θέμα για συζήτηση. Το αδίκησα το περιοδικό (διαφημιστικό φυλλάδιο γενικά, κατά τη γνώμη μου).

giannisARIS
16-01-13, 09:24
1. Η μπροστινή κίνηση προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα σε απλές καταστάσεις.
2. Κραδασμοί κλπ τραγελαφικά συμβαίνουν μόνο σε κακά σχεδιασμένα οχήματα. Εδώ παρότι είμαι φίλος της BMW και μου αρέσουν ΟΛΕΣ (εκτός της 5GT) να πώ ότι οι ταλαιπωρίες με κραδασμούς στο τιμόνι είναι συνήθεις και στα αγαπημένα μας BMW.
3. H Audi παριστάνει την αντίστοιχη εταιρεία.
4. Η VW δεν φτιάχνει πολυτελή αυτοκίνητα...έλεος πια με την ιστορία που έχουν φάει πολλοί...απλά αυτοκίνητα και καλά...πιο κάτω και από την Opel. Αυτοκίνητα του λαού που με τη βοήθεια της Skoda-Seat παρομοιάζονται ώς ''ανώτερης κατηγορίας''...Αγγούρια...
5. Όταν φτάσει η VW τη Mercedes σε κλάση (γιατί στις παγκόσμιες πωλήσεις πάλι πίσω είναι από άλλες εταιρείες), θα έχει έρθει το τέλος του κόσμου και τα μόνα σπορ πισωκίνητα οχήματα στη γή, θα είναι Kia...
5.1. Η VW και το VAG πάντως βγάζουν όλο και καλύτερα οχήματα (scirocco, νέο Golf 7 νομίζω έχω χάσει το μέτρημα, PassatCC, Passat, Tiguan κλπ), αλλά δεν έγιναν αυτομάτως και Mercedes.

Η πίσω κίνηση δεν είναι αυτό που κάνει τις BMW ξεχωριστές. Οι σειρές Χ3,5,6, τα 3αρια και 5αρια xdrive μια χαρά προσφέρουν αίσθηση BMW και ας έχουν διαφορικό και εμπρός.
Αυτό που κάνει τις BMW ξεχωριστές είναι η υλοποίηση στο σύνολο και όχι που είναι το διαφορικό.

η audi παριστανει την αντιστοιχη εταιρια?????δηλαδη το Α6 τι εχει να ζηλεψει απο μια 5αρα???επισης δεν μπορω να καταλαβω που κολανε τα σχολια για τα VW...το αν ειναι κατοτερα η καλυτερα τα vw απο τα οπελ??μην το πεις αυτο σε κανεναν εδω στην Γερμανια θα γελανε.....

Dim77
16-01-13, 09:27
Την audi εννοούσες πολυτελή? Οκ εκ παραδρομής κατάλαβα VW. Με συγχωρείς.

Μην γελάνε πολύ πάντως στη Γερμανία...θα τους βγούν ξινά, εκτός αν ως αυτοκίνηση εννοούν μόνο τα τελευταία 2 χρόνια και ξεχνάνε τα υπόλοιπα.

Υ.Γ. Σε ποιό τομέα είναι καλύτερα πάντως από τα Opel. Στον τομέα ΚΑΚΗΣ αξιοπιστίας?

Α ξέχασα, τα παίρνουν για 2 χρόνια τα αμάξια εκεί, και στα 50.000χλμ τα στέλνουν σε άλλες χώρες για να τα επισκευάζουν οι δύστυχοι ιθαγενείς.

Ξέχασα και κάτι...θα γελάνε και με το ότι το VW Golf IV έχει ζωντανό και γεμάτο αίσθηση τιμόνι καλύτερο από τα νεκρά της BMW, ή αυτό είναι γενική Γερμανική άποψη? Για να ξέρουμε τι γνώσεις έχουν περί οδήγησης και αυτοκίνησης.

giannisARIS
16-01-13, 09:50
Την audi εννοούσες πολυτελή? Οκ εκ παραδρομής κατάλαβα VW. Με συγχωρείς.

Μην γελάνε πολύ πάντως στη Γερμανία...θα τους βγούν ξινά, εκτός αν ως αυτοκίνηση εννοούν μόνο τα τελευταία 2 χρόνια και ξεχνάνε τα υπόλοιπα.

Υ.Γ. Σε ποιό τομέα είναι καλύτερα πάντως από τα Opel. Στον τομέα ΚΑΚΗΣ αξιοπιστίας?

Α ξέχασα, τα παίρνουν για 2 χρόνια τα αμάξια εκεί, και στα 50.000χλμ τα στέλνουν σε άλλες χώρες για να τα επισκευάζουν οι δύστυχοι ιθαγενείς.

Ξέχασα και κάτι...θα γελάνε και με το ότι το VW Golf IV έχει ζωντανό και γεμάτο αίσθηση τιμόνι καλύτερο από τα νεκρά της BMW, ή αυτό είναι γενική Γερμανική άποψη? Για να ξέρουμε τι γνώσεις έχουν περί οδήγησης και αυτοκίνησης.

φιλε μου απλα για να ξερεις πλεον εχουν περασει ανεπιστρεπτι οι καιροι που εδω στην Γερμανια ο κοσμος αλαζε καθε 2 χρονια αυτοκινητο...και εδω πλεον αρχιζουμε και κατανταμε ιθαγενεις...αμα εχεις εδω περα κανεναν γνωστο ρωτα τον τι γινεται και θα καταλαβεις....

Veldrin
16-01-13, 11:11
Don't feed the troll παιδιά.

LefterisK
16-01-13, 12:58
Εμένα γνωστός μου έχει αγοράσει την 116 εδώ και δύο χρόνια και νόμιζε ότι η κίνηση είναι μπροστά,και επειδή πιστέυω ότι μεγάλο μέρος των αγοραστών της είναι αντίστοιχου επιπέδου είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το πιό δυνατό της χαρτί είναι το σήμα στο κάπο,και ότι ακολουθεί με αυτό(ποιότητα,ασφάλεια,κύρος κτλ).

Υ.Γ Θα συμφωνήσω με τον pagani,για να απολάυσεις την πίσω κίνηση πρέπει να παίρνει και λίγο τα πόδια του το όχημα.


κανω "quote" αυτο το μηνυμα που υπενθυμιζει σε ολους μας την πλειοψηφια των οδηγων στους δημοσιους δρομους καθε χωρας του κοσμου...
ας μην ξεχναμε οτι ολοι μας εχουμε αντιστοιχες τετοιες εμπειριες στην καθημερινη μας κουβεντα στη βολτα στο γραφειο κλπ, οπως επισης, εξαιτιας της αγαπης μας για το αυτοκινητο κ για την φιρμα, εχουμε -δοξα ο θεος- κ εμπειριες με φιλους που γνωριζουν πεντε πραγματα για το τι ακριβως οδηγουν...

120ihatch
16-01-13, 14:47
Don't feed the troll παιδιά.


+1...........

120ihatch
16-01-13, 14:54
http://www.maxituning.es/files/latribu_tuningdigital/MAxi_BMW.jpg


http://farm4.static.flickr.com/3548/3634915221_8b4b6af59e.jpg


http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/M3-drifting.jpg


http://farm4.staticflickr.com/3471/3393054504_5dbefa561e_z.jpg?zz=1

paganis
16-01-13, 15:09
http://www.maxituning.es/files/latribu_tuningdigital/MAxi_BMW.jpg


http://farm4.static.flickr.com/3548/3634915221_8b4b6af59e.jpg


http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/M3-drifting.jpg


http://farm4.staticflickr.com/3471/3393054504_5dbefa561e_z.jpg?zz=1

δεν βλεπω καποιον ασσο ομως....και εχω αρχισει να ανυσηχω...μηπως δεν ειναι το δυνατο του σημειο...

BMW Power
16-01-13, 15:14
Εμένα γνωστός μου έχει αγοράσει την 116 εδώ και δύο χρόνια και νόμιζε ότι η κίνηση είναι μπροστά.

Τέλειο παράδειγμα.

Τώρα βάλε τον να οδηγήσει οποιοδήποτε μπροστοκίνητο και να σου πει την άποψη του. :clap:

bimmerm
16-01-13, 15:18
Αυτό που κάνει τις BMW ξεχωριστές είναι η υλοποίηση στο σύνολο και όχι που είναι το διαφορικό.


+1...συμφωνω.

bimmerm
16-01-13, 15:21
Τέλειο παράδειγμα.

Τώρα βάλε τον να οδηγήσει οποιοδήποτε μπροστοκίνητο και να σου πει την άποψη του. :clap:

πως τα λες ,ομως? ???οτι εχεις γραψει με βρισκουν απολυτα συμφωνο:)

stelmaniac
16-01-13, 15:34
Γιατί είσαι τόσο απόλυτος;;;
http://static.freepik.com/free-photo/old-fashioned-bicycle-vector_650484.jpg

χαχαχαχχααα, δεν εννοουσα οχηματα του προπερασμενου αιωνα ρε Πανο...:party:

Driver M
16-01-13, 22:01
Για καθημερινή χρήση, τα μπροστοκίνητα αυτοκίνητα υπερτερούν αφού όπως αναφέρθηκε και πριν και πιο ελαφριά είναι και λιγότερο καίνε και δεν κολλάνε σε μέρη που τα πισωκίνητα πάνε για βρούβες (εγώ στην ανηφόρα που έχω στο εξοχικό μου για να την ανέβω με την 320 πρέπει να πάω με τρελή φόρα, ενώ με το 207 πάω χαλαρά, αν πάλι έχει έστω και λίγο πάγο στο δρόμο η 320 αρνείται να ανέβει οποιαδήποτε σοβαρή ανηφόρα).

Από εκεί και πέρα, οποιοδήποτε σοβαρό πισωκίνητο έχει ανώτερη αίσθηση ακόμα κι απ΄το κορυφαίο μπροστοκίνητο, όχι απαραίτητα αποτελεσματικότητα (μέχρι τα 200-250 άλογα το μπροστοκίνητο παίζει να είναι και μπροστά) αλλά οδηγική αίσθηση, κι αυτό δεν έχει να κάνει με τα άλογα.
Και 316 να οδηγήσει κάποιος, καταλαβαίνει αμέσως τη διαφορά ακόμα και σε σχέση με ένα καλοστημένο μπροστοκίνητο αμάξι όπως το mazda 6 φερειπείν.

Ωστόσο, όποιος θέλει ένα οικογενειακό αυτοκίνητο για να μεταφέρει με ασφάλεια την οικογένειά του, δεν έχει κανένα λόγο να πάρει πισωκίνητο αφού πιο πολλά προβλήματα θα του δημιουργήσει και το να έχει καλύτερη αίσθηση δεν νομίζω ότι είναι το ζητούμενο (αν ήταν δεν θα ήταν σε πωλήσεις πρώτα τα αμάξια του group vag και μετά τα opel, δηλαδή εταιρείες με τα πλέον αποστειρωμένα αυτοκίνητα), οπότε μια bmw ίσως και να είναι λανθασμένη επιλογή.

Για όποιον όμως αποζητά χαμόγελο κάθε φορά που κάθεται πίσω απ΄το τιμόνι, τότε ένα πισωκίνητο όχημα είναι το ιδανικό γι'αυτόν.

rapid_fast
16-01-13, 22:54
Και για μια ακόμα φορά,
συμπληρώνοντας τα προηγούμενα μισά μου λεγόμενα,
καταλήγουμε οτι τα καλύτερα οχήματα στα χιόνια, είναι τα πόρσε 997S με δεύτερο το 911...
Καθότι, όπως και τα πισωκίνητα φορτηγά.. έτσι και αυτά έχουν κάτι άλλο...
Η πίσω κίνηση είναι κυρίαρχη όλων, στην ίδια αρχιτεκτονική φορτίων..

ermis1975
23-01-13, 18:50
Η πίσω κίνηση ειναι καλή, αν δεν υπήρχανε όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που την κάνουν λίγο "ανιαρή" και που δεν απενεργοποιούνται τελείως στα καινούρια...

BMW Power
25-01-13, 09:29
Σε όλα τα BMW ευτυχώς απενεργοποιούνται ΟΛΑ

kostastnt
25-01-13, 13:30
Σε όλα τα BMW ευτυχώς απενεργοποιούνται ΟΛΑ

Αυτό θα έλεγα κι εγώ.. Στα mercedes είναι που δεν απενεργοποιούνται..

rapid_fast
25-01-13, 14:42
Οχι όλα..
Υπάρχει ηλεκτρονικό βοήθημα που δεν απενεργοποιείται..
Και είναι το πιό παιγνιδιάρικο..

BMW Power
25-01-13, 20:52
Ναι αλλά αυτό αν δεν το έχεις πολύ το σπορ είναι επικίνδυνο να το απενεργοποιεισεις

rapid_fast
26-01-13, 15:42
Ναι αλλά αυτό αν δεν το έχεις πολύ το σπορ είναι επικίνδυνο να το απενεργοποιεισεις

Σαφώς...
Αλλά που είναι η χαρά, αν το δεξί χέρι δεν πάει πάνω κάτω συνεχώς;;;;;

bimmerm
26-01-13, 17:10
Σαφώς...
Αλλά που είναι η χαρά, αν το δεξί χέρι δεν πάει πάνω κάτω συνεχώς;;;;;

στο αριστερο!!!:rofl2::banhim:

giannisARIS
28-01-13, 11:22
Σε όλα τα BMW ευτυχώς απενεργοποιούνται ΟΛΑ

κανεις λαθος.....

BMW Power
28-01-13, 11:51
έχεις αυτόματο φίλε μου??? λυπάμαι χαχαχα

kefalismos
28-01-13, 13:49
Αυτό θα έλεγα κι εγώ.. Στα mercedes είναι που δεν απενεργοποιούνται..

Έχει τρόπο να τα βγάλεις όλα και εκεί . 1 λεπτό υπόθεση είναι .

BMW2002tii
28-01-13, 15:09
ναι αλλα βγαινει και το abs μαζι... (αν εννοεις στο dyno mode)

kefalismos
28-01-13, 15:25
Αυτό εννοω . Το ξέρω ότι βγαίνει . Ας βγαίνει και τι έγινε ... Αφού για κόλπα πας σε αυτό θα κολλήσεις ? Προετοιμασμένος είσαι για όλα . Ακόμα καλύτερα κατά τη γνώμη μου .

kapetanios
16-02-13, 21:36
Mπορει να με αφησε στη ποσειδωνος ..... αλλα you are my No 1

Nick_compact
16-02-13, 22:29
Οποιοδήποτε BMW από το 114 μέχρι το Μ6 είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από οποιοδήποτε ανταγωνιστή γιατί πολύ απλά το τιμόνι τους και η αίσθηση που προσφέρουν είναι απλά πολύ καλύτερα. Αυτό οφείλεται κατά πολύ στην διάταξη (μοτέρ μπροστά, κίνηση πίσω) αλλά και στην έμφαση που δίνει η εταιρία στα οδηγοκεντρικά χαρακτηριστικά ΟΛΩΝ των μοντέλων.

Ε36 316i Compact, E46 316ti (υπάρχει ακόμα), Ε39 520i, E60 530i, E92 320i (υπάρχει ακόμα), και κανένα δεν είχε/έχει καλύτερο τιμόνι από το Cooper μου (ούτε καν το Z4 Coupe 3.0Si δεν έχει καλύτερο), όλα έχουν την ίδια άθλια αίσθηση στο σασμάν (και καμία σχέση με το Cooper πάλι), και κανένα δεν ήταν/είναι τόσο fun to drive, καλύτερη ποιότητα έχουν, πιο άνετα είναι, πιο εύκολα πλαγιολισθαίνω με το Cooper ηθελημένα σε στροφοδιαδρομές παρά με τα αδύναμα BMW, ταυτόχρονα στρίβω και πιο γρήγορα σε απόλυτα νούμερα, και το απολαμβάνω και περισσότερο. Σε μικρές ιπποδυνάμεις και βαριά αμαξώματα η πισωκίνηση είναι epic fail και δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό. Απλά έχουμε να λέμε ότι είναι πισωκίνητο..

PetrosD
17-02-13, 00:15
Ε, μη συγκρίνεις και εσύ με το cooper, το οποίο είναι πολύ καλό!

Driver M
17-02-13, 00:40
Ε36 316i Compact, E46 316ti (υπάρχει ακόμα), Ε39 520i, E60 530i, E92 320i (υπάρχει ακόμα), και κανένα δεν είχε/έχει καλύτερο τιμόνι από το Cooper μου (ούτε καν το Z4 Coupe 3.0Si δεν έχει καλύτερο), όλα έχουν την ίδια άθλια αίσθηση στο σασμάν (και καμία σχέση με το Cooper πάλι), και κανένα δεν ήταν/είναι τόσο fun to drive, καλύτερη ποιότητα έχουν, πιο άνετα είναι, πιο εύκολα πλαγιολισθαίνω με το Cooper ηθελημένα σε στροφοδιαδρομές παρά με τα αδύναμα BMW, ταυτόχρονα στρίβω και πιο γρήγορα σε απόλυτα νούμερα, και το απολαμβάνω και περισσότερο. Σε μικρές ιπποδυνάμεις και βαριά αμαξώματα η πισωκίνηση είναι epic fail και δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό. Απλά έχουμε να λέμε ότι είναι πισωκίνητο..
Ναι αλλά σαν το cooper δεν υπάρχει άλλο αμάξι στην αγορά, μπροστοκίνητο με τέτοια αίσθηση (άντε και κανα clio και megane rs).
Είναι η εξαίρεση λοιπόν κι όχι ο κανόνας.
Άσε που κι αυτό της bmw είναι.

Πάντως συμφωνώ για τους αδύναμους κινητήρες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι χρειάζεσαι και τρελές ιπποδυνάμεις για να ευχαριστηθείς την πίσω κίνηση.
Εγώ με τα 150 άλογά μου και τα 1400 περίπου κιλά μια χαρά την ευχαριστιέμαι, αλλά σε προφλ 116 πχ που έχω οδηγήσει όντως υπήρχε ένα θεματάκι έλλειψης δύναμης που δεν άφηνε τις χαρές της πίσω κίνησης να ξεδιπλωθούν. Και δεν μιλάω για drift, αλλά για κανονική οδήγηση. Σου έμενε απλά το κορυφαίο τιμόνι, στο οποίο όμως παίζει ρόλο και η πίσω κίνηση, άρα και πάλι κάνει διαφορά, απλά όχι όσο σε δυνατότερες εκδόσεις.

PetrosD
17-02-13, 00:44
Ναι αλλά σαν το cooper δεν υπάρχει άλλο αμάξι στην αγορά, μπροστοκίνητο με τέτοια αίσθηση.
Είναι η εξαίρεση λοιπόν κι όχι ο κανόνας.

Αυτό εννοούσα κι εγώ παραπάνω.

BMW Power
17-02-13, 09:34
Tο ΜΙΝΙ για εμένα είναι σαν το smart. Πολύ ωραίο να το βλέπω αλλά όχι να το έχω.
Έχω γράψει για το τιμόνι του ότι είναι εκπληκτικό για μπροστοκίνητο και ότι στρίβει με όσα έρχεσαι αλλά μέχρι εκεί.
Όλα τα άλλα είναι ΤΡΑΓΙΚΑ.

Nick_compact
17-02-13, 10:39
Tο ΜΙΝΙ για εμένα είναι σαν το smart. Πολύ ωραίο να το βλέπω αλλά όχι να το έχω.
Έχω γράψει για το τιμόνι του ότι είναι εκπληκτικό για μπροστοκίνητο και ότι στρίβει με όσα έρχεσαι αλλά μέχρι εκεί.
Όλα τα άλλα είναι ΤΡΑΓΙΚΑ.

Δεν διαφωνώ καθόλου. Εντάξει δεν είναι και τραγικά αλλά σε όλα τα υπόλοιπα δεν είναι BMW. (βασικά στην ποιότητα κατασκευής υστερεί κυρίως) Εξάλλου σκοπός δεν ήταν να "αποδείξω" ότι το ΜΙΝΙ είναι καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά ότι υπάρχουν και καλά προσθιοκίνητα σε αίσθηση, και πιστεύω ότι όλοι συμφωνούμε ότι όταν πρόκειται για πισωκίνητα 120 ίππως 1400 κιλών δεν έχει και κανένα νόημα να καυχιόμαστε για την πίσω κίνηση. Όταν οδηγώ το compact, χαίρομαι που είναι τόσο αθόρυβο και δεν τρίζει τίποτα, μ'αρέσει πολύ το εσωτερικό, αλλά δεν με προκαλεί να οδηγήσω γρήγορα. Το προτιμώ όμως για ένα ταξίδι από το ΜΙΝΙ, αυτό είναι μια άλλη πτυχή του "fun to drive".

BMW Power
17-02-13, 10:59
Είναι εξαιρέσεις Νίκο, αυτό είναι το θέμα.

Nick_compact
17-02-13, 11:29
Όσον αφορά το θέμα του feeling, ναι, μάλλον είναι εξαίρεση. Κάτι Renault που αναφέρθηκαν παραπάνω, είναι φημισμένα για την αποτελεσματικότητα τους σε νούμερα κυρίως, για το feeling τους δεν ακούγονται τα καλύτερα.
Το μόνο άλλο προσθιοκίνητο που έχω εμπειρία και είναι πραγματικά φοβερό, είναι το 156 1.8 FL. Φοβερό αμάξι πραγματικά, φοβερό πάτημα, πολύ εξελιγμένη ανάρτηση, μπροστά από την εποχή του σε αυτό το θέμα, υστερεί σε σχέση με τα αντίστοιχα BMW εμφανώς σε ποιότητα (χωρίς να είναι κακό), αλλά όσες φορές το έπαιρνα ευχαριστιόμουν να το οδηγώ πραγματικά.
Από προσθιοκίνητα δεν μου έρχεται κάτι στο άλλο στο μυαλό που να έχω οδηγήσει και να μπορώ να πω ότι μου έμεινε.

PetrosD
17-02-13, 11:45
Εμένα το μόνο μπροσθιοκίνητο που μου άρεσε οδηγικά, ήταν το Honda Accord 2000cc. Δεν έχω οδηγήσει σύγχρονο Civic.

Nick_compact
17-02-13, 12:08
Έχω οδηγήσει type R EP3, φοβερό μοτέρ, άπιαστο σασμάν, αλλά μέτριο τιμόνι.

LefterisK
18-02-13, 18:19
ναι η 156 φεις 2 ειναι ενα πολυ πολυ ωραιο αμαξι να οδηγεις (και να το χαζευεις) με τρελο πατημα, ενα απο τα αγαπημενα μου αμαξια
γενικα αλφα και ρενω προσεχουν το πατημα τους σε σχεση με τους ανταγωνιστες τους