PDA

Επιστροφή στο Forum : βοηθεια επειγοντως!!!


p_sE36
28-11-05, 19:02
ιστορικο: πριν απο λιγους μηνες η θερμοκρασια μου ανεβηκε αποτομα, γεμισε ο τοπος ατμους, σταματαω, ανοιγω, βρισκω ενα κολαρο μεσα δεξια κομμενο και ολο το παραφλου χυμενο κατω και πανω στο μοτερ, το αλλαζω στο συνεργειο την επομενη μερα, γεμιζω και παραφλου και ολα οκ!
Πριν 2-3 βδομαδες αρχιζει η θερμοκρασια και ανεβαινει λιγο πιο πανω απο τη μεση και επανερχεται μετα απο λιγο, το σκηνικο αυτο αρχιζει και επαναλαμβανεται πιο τακτικα και ξαναπαω το αμαξι στο συνεργειο να δουμε τι εχει...
συμπερασμα: μετα απο μια γρηγορη εξαερωση στο ψυγειο, αποδεικνυεται οτι ειναι γεματο αερα και πολυ λιγο νερο ενω ειχα ξανασυμπληρωσει λιγο και ενδιαμεσα..
το αδειαζει τελειως, το ξαναγεμιζει μεχρι τη γραμμη ακριβως για να μετρησουμε αν χανει..
μετα απο τρεις μερες και 170 χιλιομετρα σε μικτη διαδρομη παρατηρω τα εξης: ενω ο δεικτης θερμοκρασιας συνεχιζει τα δικα του, δηλαδη σε ασχετες στιγμες να ανεβαινει 1-2 χιλιοστα απο τη μεση και να πεφτει και ξανα, η σταθμη του ψυγειου εχει κατεβει σχεδον 2 γραμμες... και ξαναπαω συνεργειο...
διαγνωση: ο θερμοστατης δουλευει σωστα, αλλες πιθανες αιτιες, ή χανει το ψυγειο(και γιατι ανεβοκατεβαινει η θερμοκρασια?) ή δε δουλευει σωστα το μαγνητικο του ανεμιστηρα(και γιατι κατεβαινει το νερο?) καποια πιθανοτητα μου ειπαν οτι υπαρχει για φλατζα αν και δε βλεπω το λογο να συμβαινει κατι τετοιο, και τελος ενας συνδυασμος ολων των παραπανω οποτε και την πατησαμε(βλεπε λογαριασμο)...! εσεις τι λετε να συμβαινει? φοβαμαι για τα χειροτερα...

DaRk_AnGeL
28-11-05, 19:13
Τα πρωτα συμπτώματα τα είχα και γώ... όταν έσκασε κολάρο. Το φτιάξαμε βέβαια και όλα οκ. Μήπως στην δική σου περίπτωση απλά κάτι δεν έγινε σωστά στην τοποθέτηση του κολάρου?

p_sE36
28-11-05, 20:41
και να χανει λες απο κει? χανει ελαχιστα ομως, και ειναι και το θεμα της θερμοκρασιας που παιζει ασχετα με τη σταθμη, δε δικαιολογειται.. παντως γενικα το αμαξι ουτε το τρεχω πολυ ουτε παρα πολλα χιλιομετρα εχει και εκεινη τη φορα με το κολαρο που κοπηκε, η θερμοκρασια μεσα σε μισο λεπτο εφτασε κοκκινο και το εσβησα αμεσως και δεν το ξαναεβαλα μπροστα, απλα φοβαμαι μη βγουν οι πιθανοτητες του μαστορα περι φλατζας...

DaRk_AnGeL
28-11-05, 21:03
Aπλά, όταν ξαναπάς στο συνεργείο ζήτησε τους να κάνουν έλεγχο διαρροής ψυγείου με συμπίεση. Ειναι απλούστατη διαδικασία και άν δε την έκαναν.. θέλουν κράξιμο.

NotiS
28-11-05, 21:43
Σε μια παρομοια περιπτωση εμενα μου ειχε χαλασει το υδραργυρικο του βεντιλατερ και δεν ανοιγε με αποτελεσμα να μην αεριζεται το ψυγειο, να ανεβαζει θερμοκρασια και να μου κατεβαζει 3-4 δαχτυλα νερο απο το ψυγειο. Το φτιαξαμε και η θερμοκρασια δεν ξανακουνηθηκε αλλα το αμαξι συνεχισε να χανει νερο (σε μικροτερη ποσοτητα αυτη τη φορα).
Τελικα αποδειχτηκε οτι ηταν το κατω κολλαρο του ψυγειου... Πες του μηχανικου σου να το κοιταξει πιο σχολαστικα! Εχοντας δουλεψει σε τετοια πραγματα ξερω πως δεν ειναι και οτι πιο ευκολο να βρεις τι γινεται με το κατω κολλαρο του ψυγειου. Δεν εχεις ορατοτητα και μονο με την λαμπα και το αυτοκινητο σηκωμενο στο ανυψοτικο και να δουλευει το μοτερ μπορεις να δεις που ειναι η διαρροη.
Εκτος κι αν ειναι απο μαστορας με @@ και εχει το special tool που προσαρμοζεις στην υποδοχη της ταπας του ψυγειου και δινεις μια συγκεκριμενη πιεση στο κυκλωμα και μπορεις να δεις αμα χανει και απο που ευκολοτερα. ;)

Nick_compact
30-11-05, 12:35
Φίλε μου πήγαινε τσέκαρε τον πλαστικό διακλαδωτήρα από την πίσω μεριά του μοτέρ(δεν φαίνεται) αν χάνει.Είναι πολύ κλασικό πρόβλημα να χάνει από εκεί και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα.

Brown
02-12-05, 07:16
Επίσης έλεγξε και τις πλαστικές διόδους του νερού, που είναι στον κορμό, πρός το ψυγείο.
Στο δικό μου Ε36, είχε κάνει μία μικρή ρωγμή (στην μικρή γωνία) και υπήρχε πολύ μικρή απώλεια ψυκτικού.
Ξέρω ότι σε κάποια αμάξια, σε τέτοιες περιπτώσεις, ανοίγεις και το καλοριφέρ, για να κυκλοφορήσει το ψυκτικό και στο καλοριφέρ. Δεν ξέρω αν ισχύει και στην περίπτωση σου. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι για αυτό, δεκτό.

arkoudos
10-12-05, 10:53
Οταν ανεβαζει θερμοκρασια ξαφνικα,το πιο πιθανο σε ε36 του 96-98 ειναι να χρειαζεσαι αλλαγη φλαντζας γιατι ηταν προβληματικες αυτες τις χρονιες!Περναει αερας μεσα στο συστημα ψυξης,πιεζει τα κολαρα και σπαει τον θερμοστατη,αφηνοντας τον παντα κλειστο!Κοστος?700 με 800 ευρουλακια!

p_sE36
23-12-05, 10:40
Καλημερα σε ολους! το προβλημα βρηκε επιτελους τη λυση του και ηρθε η ωρα να σας ενημερωσω για το τι εγινε! οπως θα εχετε διαβασει το προβλημα ξεκινησε λιγο καιρο μετα το σκασιμο ενος κολαρου του ψυγειου, αφου αλλαχτηκε, παρουσιασε ολα τα υπολοιπα... η πρωτη μου σκεψη λοιπον, ηταν οτι μπορει να εχει προβλημα ο θερμοστατης, παω συνεργειο και τον κοιτανε και μου λενε οτι ειναι οκ, και ακολουθει ολη η ιστορια του πρωτου post! αφου αφησα το αμαξι μια μερα για ελεγχο, διαπιστωθηκαν τα εξης, το αμαξι εχει διαρροη ψυκτικου απο ενα πλαστικο διακλαδωτηρα, το κομπλερ δε δουλευει σωστα και ενας ασχετος ιμαντας θελει αλλαγη... και βλεπουμε απο κει και περα αν συνεχισει. οκ, λεω, προχωραμε! μετα απο δυο μερες παω να παραλαβω. Ετοιμο, μου λεει! -το εκανες βολτα, ρωταω! -ναι! ολα οκ! πληρωνω και φευγω, και οπως σωστα φανταζεστε, μετα απο 500 μετρα η θερμοκρασια ειχε φτασει μιση γραμμη πριν το κοκκινο! γυρναω επιτοπου και του το παω πισω και το αφηνω, και δινουμε ραντεβου για το απογευμα να το'χει ετοιμο... και το κορυφαιο τωρα, παω το απογευμα, τι εγινε του λεω? εβγαλες ακρη? και βεβαια μου λεει, ηθελε καινουριο θερμοστατη!!!!! :icon_kidr αφου ρε απο την πρωτη στιγμη που το εφερα ,αυτο το πραγμα ρωτησα και μου ειπες οτι ειναι ενταξει ο θερμοστατης, γιαυτο και ψαξαμε για κατι αλλο! απαντηση -ε, ναι ,αλλα οταν εχεις τετοιο προβλημα τα αλλαζεις ολα μαζι αυτα γιατι ειναι στο ιδιο συστημα και αρπαζουν κι αυτα... για να μη μακρυγορω αλλο, πληρωσα τα extra, πηρα το αμαξακι κι εφυγα.. θα ηθελα ομως τη γνωμη σας για κατι! δικαιως αισθανθηκα κοροιδο οταν τα ακουγα ολα αυτα? και ποσο μαλλον οταν τα πληρωνα...? οπως και να'χει, ολα δουλευουν σωστα τωρα! ζητω συγνωμη αν σας κουρασα και ευχομαι σε ολους καλα Χριστουγεννα!!!

Nick_compact
23-12-05, 11:09
Το πρώτο πράγμα που κοιταζουμε σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ο θερμοστάτης...Ασχολίαστο....