PDA

Επιστροφή στο Forum : Βαρέθηκα τα προβλήματα


kmilioris
12-02-13, 08:20
Βαρέθηκα τα προβλήματα
Μετά από 4 χρόνια συμβίωσης με τα 116i N43 FL και έχοντας κάνει 60000χιλ μπορώ να πω πως βαρέθηκα να μένω από αμάξι.
O ΑΣΣΟΣ έιναι για τα μπάζα, τόσα αμάξια έχω αλλάξει τέτοιο χάλι δεν το είχα ποτέ.
Σε αυτά τα 4 χρόνια έχω αλλάξει άπειρες φορές πολλαπλασιαστές, αισθητήρες Λ,NOX, καταλύτη και το τελευταίο που έβγαλε μπεκ!!!
Έλεος δηλαδή…
Έχει κάποιος αλλάξει μπεκ σε Ν43;

Mike_gr
12-02-13, 08:32
Καλημέρα,
Δυστυχώς όλα τα νεότερα μοντέλα έχουν διάφορα θέματα που σε ξενερώνουν και δεν δικαιολογούνται.
Φτάνεις σε σημείο να λες καλύτερα να έπαιρνα κανένα άλλο πιο απλό αυτοκίνητο να έκανα την δουλειά μου που θα το αγόραζα και φθηνότερα. Ελπίζω να μην έπαθες καμιά χοντρή ζημιά και πληρώνεις τζάμπα γ@μισιάτικα..

Veldrin
13-02-13, 01:43
Διόρθωσε γράφοντας "Τα Efficient Dynamics είναι για τα μπάζα".

Ο άσσος με τα 115 άλογα και το 6τάχυτο μου έχει βγεί σκυλί μαύρο (φτού φτού). Ενώ τα facelift 1600άρια με τον καινούριο κινητήρα σε άσσο και 3άρα άστα να πάνε.

lefterishatzi
13-02-13, 15:24
Έχω αλλάξει εγώ, ίδιο κινητήρα φοράμε.
Μια από τα ίδια η γνώμη μου και επιπλέον από αυτά που γράφεις (πλην καταλύτη,λ) : κολόνα τιμονιού, εγκέφαλο dtc, αντλία υψηλής, πολλαπλή εισαγωγής, κλπ.

GEORGE 1974
13-02-13, 16:52
Ρε παιδιά γιατί τόσες ζημίες αυτα τα αμάξια άμεσσου ψεκασμου ,??? Δηλαδη η καινουργια BMW F30 ,που είνα βαλβετρονικ ,άμεσου ψεκασμου και είναι και τουρμπο τι θα γίνει???????????:dance:

PetrosD
13-02-13, 17:55
Αυτή, επειδή έχει το 30άρι στο όνομα, δε θα πάθει τίποτα!!

Nick_compact
13-02-13, 17:59
Ρε παιδιά γιατί τόσες ζημίες αυτα τα αμάξια άμεσσου ψεκασμου ,??? Δηλαδη η καινουργια BMW F30 ,που είνα βαλβετρονικ ,άμεσου ψεκασμου και είναι και τουρμπο τι θα γίνει???????????:dance:

Tίποτα... αυτά τα μοτέρ δοκιμάζονται 6 χρόνια τώρα στα ΜΙΝΙ.

lefterishatzi
13-02-13, 18:35
και ποιος είπε ότι εκεί δε βγάζουν προβλήματα;

Nick_compact
13-02-13, 19:30
Η ένταση και η συχνότητα των προβλημάτων εκεί δεν έχει καμία σχέση με αυτό το χάλι που επικρατεί με τα Ν43.

kmilioris
13-02-13, 22:20
Διόρθωσε γράφοντας "Τα Efficient Dynamics είναι για τα μπάζα".

Ο άσσος με τα 115 άλογα και το 6τάχυτο μου έχει βγεί σκυλί μαύρο (φτού φτού). Ενώ τα facelift 1600άρια με τον καινούριο κινητήρα σε άσσο και 3άρα άστα να πάνε.

Δυστυχώς και τα μοντέλα πριν απο το δικό σου πάσχουν παντού όσοι φίλοι τα έχουν τα πληρώνουν ακόμα ...

kmilioris
13-02-13, 22:24
Έχω αλλάξει εγώ, ίδιο κινητήρα φοράμε.
Μια από τα ίδια η γνώμη μου και επιπλέον από αυτά που γράφεις (πλην καταλύτη,λ) : κολόνα τιμονιού, εγκέφαλο dtc, αντλία υψηλής, πολλαπλή εισαγωγής, κλπ.

Α καλα κολόνα έχω αλλάξει και εγω, κρεμαγιερα χάλασε το μοτέρ, και προχτές χάλασε και ο αισθητήρας κατάληψης θέσεως συνοδηγου.

Και λέω τώρα εγω γιατι να αγοράσω ξανα BMW έδωσα 30+ για το τίποτα....

lefterishatzi
13-02-13, 22:35
Ο αισθητήρας κατάληψης συνοδηγού σε εμένα συγκαταλέγεται στο κλπ (εις διπλούν). Απλά πιθανόν να είναι από κακή δικιά μου χρήση. Μετά την δεύτερη αλλαγή έμαθα ότι είναι μια ζελατίνη κάτω από το κάθισμα πολύ ευαίσθητη σε γόνατα, υγρά κλπ.
Σίγουρα πιο παλιά μοντέλα είναι πιο αξιόπιστα. Να πώ την αλήθεια ζηλεύω τα 46αρια που κατά βάση είναι σκυλιά. Πάντως αν συνεχίσει έτσι η bmw ότι φήμη αξιοπιστίας δημιούργησε με τα 30,36,46 βλέπω να καταστρέφεται.

Geo_3D
13-02-13, 23:08
Πιστεψτε με,αμα ειναι να την κραξω την BMW την ξεφτυλιζω....αλλα η πληρης αληθεια ειναι οτι γελιεστε οικτρα οσοι νομιζετε οτι τα ιδια και χειροτερα δεν συμβαινουν σε αλλες μεγαλες εταιριες (πχ group vag) που παρακαλανε να ειχαν μονο τους πολ/στες και τα μπεκ...

Driver M
13-02-13, 23:14
Δυστυχώς και τα μοντέλα πριν απο το δικό σου πάσχουν παντού όσοι φίλοι τα έχουν τα πληρώνουν ακόμα ...
Τα e.d. είναι τραγικά ως προς την αξιοπιστία και το έχουμε πει επανειλημμένα.

Τόσο ο άσσος όσο και η 3αρα με μη e.d. είναι μια χαρά από αξιοπιστία.
Ο Ν46 μου έχει βγει σκυλί φερειπείν.
Μη γενικεύεις λοιπόν, οι e.d. το έχουν το πρόβλημα, όχι το μοντέλο γενικότερα.

lefterishatzi
13-02-13, 23:20
Εμένα δε μου λέει τίποτα αυτό. Χίλιες φορές τότε κασόνι ιαπωνικό παρά να είμαι στο συνεργείο κάθε 2 μήνες. Κάθε εταιρία να κοιτάει τα του οίκου της. Επειδή δηλαδή τα vag ειναι σάπια πρέπει να ειναι και τα Bmw και μετά τα merk και οι ιταλοί, κλπ; Δεν θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση, αλλά ειλικρινά πιστεύω ότι τα vag έχουν λιγότερα προβλήματα για τον αριθμό αυτοκινήτων που κυκλοφορούν. Όπως και να έχει για εμένα πλέον Bmw και αξιοπιστία δεν ταυτίζονται επουδενι....τουλάχιστον στα μικρά μοντέλα πλέον

MarinosE46
13-02-13, 23:32
Εμένα δε μου λέει τίποτα αυτό. Χίλιες φορές τότε κασόνι ιαπωνικό παρά να είμαι στο συνεργείο κάθε 2 μήνες. Κάθε εταιρία να κοιτάει τα του οίκου της. Επειδή δηλαδή τα vag ειναι σάπια πρέπει να ειναι και τα Bmw και μετά τα merk και οι ιταλοί, κλπ; Δεν θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση, αλλά ειλικρινά πιστεύω ότι τα vag έχουν λιγότερα προβλήματα για τον αριθμό αυτοκινήτων που κυκλοφορούν. Όπως και να έχει για εμένα πλέον Bmw και αξιοπιστία δεν ταυτίζονται επουδενι....τουλάχιστον στα μικρά μοντέλα πλέον

Aξιοπιστία και ΒΜW είναι συνώνυμα τουλάχιστον στα παλιά μοντέλα.Για τα νεότερα δεν έχω άποψη μιας και δε μου αρέσουν ούτε καν οπτικά.
Το group VAG έχει χιλιάδες προβλήματα αλλά όπως πολύ σωστά είπες δε σημαίνει πως επειδή η μια εταιρεία έχει προβλήματα πρέπει να έχει και η άλλη.
Εγώ πάλι νομίζω πως είναι και θέμα χρήσης.Πχ ο πατέρας μου έχει bmw από το 1989.Πρώτα ένα ε30 318is,μετά ε36,ε46,και τώρα ένα πανέμορφο λευκό ε60 mpack και δεν έχει ασχοληθεί με συνεργεία και προβλήματα ΠΟΤΕ!!!
Και δεν είναι κανένας μπάρμπας,έχει πολύ ΒΑΡΥ πόδι....

Dim77
13-02-13, 23:34
Είναι και θέμα τύχης...

MarinosE46
13-02-13, 23:38
Είναι και θέμα τύχης...

Ισως...Εντάξει καταλαβαίνω να είναι δυσαρεστημένοι οι άνθρωποι έχοντας δώσει ένα τσουβάλι λεφτά και να είναι συνεχώς προβλήματα αλλά αυτό είναι η μια όψη του νομίσματος.Πλέον πολλαπλασιαστές βγάζουν ΟΛΑ τα ευρωπαικα αυτοκίνητα.Είτε BMW,είτε group VAG,είτε peugeot-citroen.Εχουν γίνει τα νέ αυτοκίνητα αναλώσιμα.

Dim77
13-02-13, 23:42
Σε όλα τα αυτοκίνητα τελευταίας 5ετίας με τις Euro4-5 και έπειτα.
Το θέμα είναι και η αντιμετώπιση από τις εταιρείες και το αν μένεις στα κρύα του λουτρού με το αμάξι στο δρόμο.

Υ.Γ. Σε ότι ταξί έχω μπεί τα τελευταία 2 χρόνια έχει EML αναμμένο, αλλά συνεχίζει κανονικά. Εμένα δε θα με πείραζε να βγάζει την ένδειξη και τέλος. Αλλά τα safe mode πάνε και έρχονται από ότι διαβάζουμε...

Nick_compact
14-02-13, 00:00
Όντως είναι και θέμα τύχης, του πατέρα μου το Ε92 320i LCI δεν έχει βγάλει τίποτα, και μιας ξαδερφής μου το 116i ED (που του συμπεριφέρεται χειρότερα και από το να ήταν Hyundai Atos!) πάλι τίποτα.

bmwdakias85
14-02-13, 07:02
Πιστεψτε με,αμα ειναι να την κραξω την BMW την ξεφτυλιζω....αλλα η πληρης αληθεια ειναι οτι γελιεστε οικτρα οσοι νομιζετε οτι τα ιδια και χειροτερα δεν συμβαινουν σε αλλες μεγαλες εταιριες (πχ group vag) που παρακαλανε να ειχαν μονο τους πολ/στες και τα μπεκ...

+1
Δεν έχω δει στο βενζιναδικο ενα να ενα group vag οταν έρχεται για βενζίνη να μην συμπληρώνει λάδια,κ σεις παραπωνιεστε!που αρχεισε να τσιμπαει λίγα λάδια στησ 300 φευγα χιλιάδες χλμ!ακομα η Mercedes τα ίδια,εχει ενα ml350 2008 mod το αφεντικό κ οπότε φουλ άρει το κοιτάει για λάδια κ όλο κ κάτι θα συμπληρώσει!ενω εγω στο 46αρι κοιτουσα τα λάδια μόνο οταν ηταν για αλλαγει!κ ο λόγος γιατι ηταν BMW κ την εμπιστευομουν αλλα κ την σεβομουνα,κύριος στην μεταχειρισει της κ οχι καφρος που δεν υπολογίζει κ μετα λέει (άντε μωρε δεν κάνουν μια οι bmw)

rapid_fast
14-02-13, 08:29
Ενα στα 46 BMW
βγάζει τόσες βλάβες που κάνουν τον αγοραστή να μη θέλει να ξανα-αγοράσει..
(αν θυμάμαι καλά, έχει μα τριετία που το διάβασα, και το συγκράτησα μόνο λόγω του ε46 που έχω..)
Συνεπώς όπως λέει και ο Dim77.... είναι μη σου κάτσει..

kmilioris
14-02-13, 08:32
Τα τελευταία χρόνια λόγο δουλειάς έχω αλλάξει πάρα πολλά αυτοκίνητα και κανένα δεν μου έχει κάνει τέτοια νούμερα,
Ενδεικτικά αναφέρω
Opel Astra TT 1.6T στα 30.000 μου έκανε ένα μικρό θόρυβο το δεξί αμορτισέρ
Opel Astra OPC το μόνο πρόβλημα ήταν ότι λιώνανε τα λάστιχα.
Citroen C3 μια αντλία βενζίνας.
Fiat Bravo 1.4 Turbo 150hp μια κρεμαγέρια και ένα φανάρι
Toyota Yaris 1.3 τίποτα
Suziki Swift τίποτα
ΒMW 116…. Χάλια.
Και ρωτάω τώρα εγώ που αυτή την περίοδο ψάχνω να αλλάξω αμάξι γιατί να ξαναπάρω BMW;;;
Την ίδια ερώτηση έκανα και στην BMW Hellas που με πήραν τηλέφωνο για να δουν αν είμαι ευχαριστημένος από το αμάξι και ακόμα περιμένω απάντηση....
Anyway ξέρει κάποιος αν τα μπέκ από αυτόν τον κινητήρα επισκευάζονται;

bimmerm
14-02-13, 10:33
νομιζω οτι το σωστο ειναι αυτο που ειπε ο ντιμ.ειναι θεμα τι κοματι θα σου κατσει απο το εργοστασιο.σιγουρα ολα τα νεα αυτοκινητα απο ολες τις μαρκες εχουν προβληματα.αυτο οφειλεται σε πολλους λογους.ενδεικτικα αναφερω π.χ οτι δεν δοκιμαζονται αρκετα και γινομαστε εμεις οι δοκιμαστες τους πληρωνοντας το τιμημα και το κοστος δοκιμης απο την τσεπη μας ενω πιο πριν το πληρωναν τα εργοστασια,τα πολλα ηλεκτρονικα που ειναι και δυσκολο να ανιχνευθουν,τα πολλα μοντελα, κ.α.
δεν υπαρχει μαρκα αξιοπιστη μονο τυχερα κοματια.
αν καποιος θελει να λιγοστεψει με τα προβληματα τοτε αγοραζει ενα αυτοκινητο με τα λιγοτερα ηλεκτρονικα.
δεν υπαρχει λυση.τα ιδια λενε και απο τις αλλες μαρκες,μπειτε να δειτε.και ναι γερμανια και πιο συμπαγης κατασκευη υπαρχει.γερμανικη αξιοπιστια ομως πλεον δεν υπαρχει για τους παραπανω λογους.κανεις πλεον δεν θελει να πουλαει αυτοκινητα που δεν χαλανε.BMW και αξιοπιστια δεν υπαρχει.οποιος αγοραζει BMW να αγοραζει για αλλους λογους.

Dim77
14-02-13, 11:02
Εγώ αυτό που νομίζω είναι ότι τα αυτοκίνητα γενικά είναι πιο ευαίσθητα και ειδικά στο σύστημα ελέγχου του κινητήρα και ρύθμισης καυσαερίων.
Τα άλλα προβλήματα είναι αδικαιολόγητα.

Το θέμα είναι τι εξυπηρέτηση έχεις από την εταιρεία/αντιπροσωπεία.
Και εκεί βασιλεύει η άλλη αγαπημένη μου εταιρεία από την BMW...

lefterishatzi
14-02-13, 11:08
Εγώ πάντως τον παράγοντα τύχη θα τον δικαιολογούσα για σποραδικές βλάβες. Και ούτε ζήτησα ιαπωνική αξιοπιστία....αλλά όχι και αυτό το χάλι. Όποιος δεν κατάλαβε ας ξαναδιαβάσει τί έβγαλε το δικό μου αυτοκίνητο. Και στην τελική θα προτιμούσα να καίει το αυτοκίνητο λαδάκι μόνο παρά τα 1000Ε που έδωσα για μπεκ και τα 600Ε για αντλία υψηλής σε αυτοκίνητο 3 ετών με 50000χλμ (ευτυχώς που οι υπόλοιπες βλάβες ήταν στην εγγύηση). Δεν δέχομαι σε αυτοκίνητο 40000Ε να γίνομαι εγώ ο δοκιμαστής αξιοπιστίας του. Η BMW από εμένα όσο κι αν φτιάχνει οδηγικά απίστευτα αμάξια έχει φάει ένα τεράστιο Χ.

Dim77
14-02-13, 11:15
Η αλήθεια είναι ότι όταν απογοητεύεις τους φανατικούς σου πελάτες, τότε θα δυσκολευτείς πολύ στο μέλλον.

Πιστεύω πως τα προβλήματα σε ανταγωνιστικές εταιρείες είναι τα ίδια αν όχι χειρότερα, αλλά άντε πείσε τον φανατικό BMWδάκια να πάρει 320 E92 ή κάτι άλλο όταν ο φόβος ότι το όνειρο θα γίνει εφιάλτης ήταν τεράστιος.

Πόσοι πριν από 4 χρόνια θα άλλαζαν το Ε36 τους ή το Ε46 τους με Ε92 320 ας πούμε αλλά φοβήθηκαν?
Τελικά θα πειστούν να πάρουν F20-30-40? Όχι.

Το λέω το παράδειγμα γιατί και εγώ το σκέφτηκα κάποια στιγμή (το Ε92).

Τώρα ποιός θα ρισκάρει 30-40 χιλιάρικα για Fxx.....1.6Τ? Και ας είναι άψογα τα αυτοκίνητα?

Αυτά είναι τα λάθη που είναι πολύ δύσκολα αναστρέψιμα...

gsova
14-02-13, 11:53
Παιδιά τα χιλιάρικα σε βλάβες είναι χοντρά ποσά ειδικά τη σημερινή εποχή. Διαβάζω τον φίλο και έχω πάθει σοκ... στα 50.000 χλμ τέτοιες βλάβες; Για εμένα το αμάξι σε αυτά τα χιλιόμετρα είναι ακόμη καινούριο (δεδομένου ότι οδηγάω τη γριά 20-ετίας με 220.000 χλμ). Τώρα αρχίζει να βγάζει κάτι τρόμπες νερού και τέτοια αλλά λες παλιό αυτοκίνητο τι να σου κάνει... και πάλι όμως δίνεις 200-300 ευρώ και ζορίζεσαι (οι εποχές που λέγαμε). Πόσο μάλλον να το έχεις πάρει του κουτιού με ότι αυτό συνεπάγεται και να σκας χιλιάρικα... δικαιολογημένα ο άλλος δεν θέλει να ξανακούσει για BMW μετά και ότι κι αν λέμε για Group VAG κλπ, δε χρυσόνεται το χάπι. Εκτός αν είμαστε της άποψης ότι "πήρες BMW; πρέπει να έχεις και τα φόντα να τα σκας στις βλάβες"

bimmerm
14-02-13, 13:38
Εγώ πάντως τον παράγοντα τύχη θα τον δικαιολογούσα για σποραδικές βλάβες. Και ούτε ζήτησα ιαπωνική αξιοπιστία....αλλά όχι και αυτό το χάλι. Όποιος δεν κατάλαβε ας ξαναδιαβάσει τί έβγαλε το δικό μου αυτοκίνητο. Και στην τελική θα προτιμούσα να καίει το αυτοκίνητο λαδάκι μόνο παρά τα 1000Ε που έδωσα για μπεκ και τα 600Ε για αντλία υψηλής σε αυτοκίνητο 3 ετών με 50000χλμ (ευτυχώς που οι υπόλοιπες βλάβες ήταν στην εγγύηση). Δεν δέχομαι σε αυτοκίνητο 40000Ε να γίνομαι εγώ ο δοκιμαστής αξιοπιστίας του. Η BMW από εμένα όσο κι αν φτιάχνει οδηγικά απίστευτα αμάξια έχει φάει ένα τεράστιο Χ.

μια γειτονισα μου με κουπε 3αρι τριων χρονων τα ιδια προβληματα.τοδωσε σουτ και πηρα πεζο ντιζελ.αλλος με 6αρι και δεν εχει τιποτα...δοκιμαστης αξιοπιστιας δεν γινεσαι μονο στα
BMW αλλα σε ολες τις μαρκες,δυστυχως..
οσο και αν εχεις δικιο!

Παιδιά τα χιλιάρικα σε βλάβες είναι χοντρά ποσά ειδικά τη σημερινή εποχή. Διαβάζω τον φίλο και έχω πάθει σοκ... στα 50.000 χλμ τέτοιες βλάβες; Για εμένα το αμάξι σε αυτά τα χιλιόμετρα είναι ακόμη καινούριο (δεδομένου ότι οδηγάω τη γριά 20-ετίας με 220.000 χλμ). Τώρα αρχίζει να βγάζει κάτι τρόμπες νερού και τέτοια αλλά λες παλιό αυτοκίνητο τι να σου κάνει... και πάλι όμως δίνεις 200-300 ευρώ και ζορίζεσαι (οι εποχές που λέγαμε). Πόσο μάλλον να το έχεις πάρει του κουτιού με ότι αυτό συνεπάγεται και να σκας χιλιάρικα... δικαιολογημένα ο άλλος δεν θέλει να ξανακούσει για BMW μετά και ότι κι αν λέμε για Group VAG κλπ, δε χρυσόνεται το χάπι. Εκτός αν είμαστε της άποψης ότι "πήρες BMW; πρέπει να έχεις και τα φόντα να τα σκας στις βλάβες"

αυτο να μην το λεμε πλεον και γιατι υπαρχουν μικρα αυτοκινητα που τιμολογιακα απευθυνονται σε μεγαλη γκαμα ανθρωπων και πορτοφολιων και γιατι δεν πρεπει να περασουμε αυτην την νοοτροπια εμεις οι ιδιοι στην BMW.
να καταλαβουν οτι ,ο,τι αυτοκινητα φτιαχνουν τετοια αντιμετωπιση θα εχουν!

kmilioris
14-02-13, 14:39
Παιδεία είναι αστεία αυτά που λέμε. Τα λεφτά δεν τα βρίσκεις στο δρόμο, εγώ και ο κάθε εγώ για να μαζέψει τόσα χρήματα και να αγοράσει ένα τέτοιο αμάξι έχει κοπιάσει. Δεν δέχομαι καμία εταιρεία να με εκμεταλλεύεται. Αν μια εταιρεία θέλει να κρατήσει την φήμη της θα πρέπει να αναγνωρίζει τα προβλήματα και να στέκεται δίπλα στον πελάτη της…
Δεν γίνεται πχ. Η Toyota να με παίρνει 200 τηλέφωνα και να μου στέλνει επιστολές στο σπίτι για ανάκληση και η BMW να περιμένει να πάω για service….
Δεν γίνεται η Toyota να μου αλλάζει με καινούργιο αμάξι!!!!!! το Auris Diesel όταν διαπιστώνει ότι είχε εργοστασιακό ελάττωμα και η BMW να σου λέει «ε να έχουν κάποια προβλήματα»… και τι με νοιάζει εμένα δώσε λύση.
Προσωπικά σκέφτομαι να μην το φτιάξω και να το παρατήσω έτσι μέχρι να σπάσει..

kmilioris
14-02-13, 14:42
Η BMW από εμένα όσο κι αν φτιάχνει οδηγικά απίστευτα αμάξια έχει φάει ένα τεράστιο Χ.

Πόσο μα πόσο δίκιο έχεις!!!!!!!

GEORGE 1974
14-02-13, 15:45
Η αλήθεια είναι ότι όταν απογοητεύεις τους φανατικούς σου πελάτες, τότε θα δυσκολευτείς πολύ στο μέλλον.

Πιστεύω πως τα προβλήματα σε ανταγωνιστικές εταιρείες είναι τα ίδια αν όχι χειρότερα, αλλά άντε πείσε τον φανατικό BMWδάκια να πάρει 320 E92 ή κάτι άλλο όταν ο φόβος ότι το όνειρο θα γίνει εφιάλτης ήταν τεράστιος.

Πόσοι πριν από 4 χρόνια θα άλλαζαν το Ε36 τους ή το Ε46 τους με Ε92 320 ας πούμε αλλά φοβήθηκαν?
Τελικά θα πειστούν να πάρουν F20-30-40? Όχι.

Το λέω το παράδειγμα γιατί και εγώ το σκέφτηκα κάποια στιγμή (το Ε92).

Τώρα ποιός θα ρισκάρει 30-40 χιλιάρικα για Fxx.....1.6Τ? Και ας είναι άψογα τα αυτοκίνητα?

Αυτά είναι τα λάθη που είναι πολύ δύσκολα αναστρέψιμα...


+ 1000000000 :rockon: :rockon:

tasos.kamv
14-02-13, 16:32
Συμφωνώ στα λεγόμενά σας ότι η BMW σαν εταιρεία έχει χάσει σε αξιοπιστία, αλλά μην ξεχνάμε την σημαντικότατη ΥΠΟΓΡΑΦΗ του φίλτατου Rapid Fast..... "τα μαστόρια χαλάνε τα αυτοκίνητά μας"...
Για εμένα φέρουν ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ποσοστό ευθύνης και οι αντιπροσωπείες που στο βωμό του "κέρδους" δεν κάνουν τις κινήσεις - επισκευές που πρέπει χωρίς να "ληστεύουν" τους πελάτες τους....

PetrosD
14-02-13, 16:34
Ρε παιδιά, να ρωτήσω και εγώ κάτι. Είναι γνήσια απορία άγνοιας, όχι επίθεσης.
Τα 6κύλινδρα έχουν τέτοια προβλήματα που λέτε ή μόνο τα 4κύλινδρα; Μότέρ N46 κτλ...

Και νομίζετε ότι νοιάζεται η BMW για την αγορά της Ελλαδίτσας και αν θα ξαναπάρουμε 4κύλινδρο BMW όταν παγκόσμια πουλά 6κύλινδρα με το τσουβάλι;

Dim77
14-02-13, 16:40
Δεν υπάρχουν πια 6 κύλινδρα πλην του twin turbo. Όλα είναι 4 κύλινδρα πια.

Ακόμα και στις ΗΠΑ, 520-528i πουλάνε κυρίως(2.0 4κύλινδρο turbo).

God
14-02-13, 17:23
Παιδιά, όπως είπε και ο Dim, είναι θέμα τύχης. Και μαθηματικών. Το πρόβλημα δεν το έχει μόνο η BMW αλλά όλες οι εταιρίες. Όμως το πρόβλημα γίνεται πιο έντονο όσο πιο πολυτελές (και πολύπλοκο) είναι ένα αυτοκίνητο. Γιατί αυτό;

Έστω πως έχουμε ένα Χ αυτοκίνητο εικοσαετίας, χωρίς ηλεκτρονικά, χωρίς αξεσουάρ, ένα κουτί με τέσσερις ρόδες και μία μηχανή κοινώς. Έστω πως η πιθανότητα να παρουσιάσει βλάβη ο κινητήρας του εντός 100.000χλμ είναι το αστρονομικό ποσοστό του 20%.

Έστω πως απέναντί του έχουμε ένα υπερπολυτελές όχημα με 2000 αξεσουάρ, αισθητήρες, ηλεκτρονικά και άλλα συστήματα. Όλα εξαιρετικής ποιότητας, με πιθανότητα να παρουσιάσουν βλάβη εντός 100.000χλμ κατά 0.01% το καθένα.

Ποιό από τα 2 παραπάνω οχήματα είναι πιο αξιόπιστο; Οι περισσότεροι θα έλεγαν το δεύτερο ή και πως είναι ίδια, αφού 2000 επί 0.01% μας κάνει πάλι 20%. Αλλά δυστυχώς δεν υπολογίζεται έτσι. Και μόλις υπολογιστεί η πραγματική πιθανότητα έστω μίας βλάβης εντός 100.000χλμ, θα δει κάποιος ότι είναι δραματικά μεγαλύτερη του δεύτερου από αυτή του πρώτου (μάλιστα αν δεν κάνω λάθος θα ξεπερνά το 70%). Και αυτός ο ρυθμός μεγαλώνει δραματικά στο βάθος του χρόνου.

Εν ολίγοις, είναι φυσικό αποτέλεσμα της εξέλιξης. Όσο πιο πολύπλοκο είναι οτιδήποτε, τόσο χαμηλώνει η αξιοπιστία του. Χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι αυτομάτως έγιναν όλα τα BMW για τα "μπάζα". Απλά πλέον δεν νομίζω πως τα αυτοκίνητα είναι "για μία ζωή".

Geo_3D
14-02-13, 17:58
Συμφωνω σε οτι εγραψε ο Θεος απο πανω και απλα προσθετω το ερωτημα,τι εστι βλαβη τελικα για τον καθενα μας???
Oκ,συμφωνω και επαυξανω οτι δεν χτυπαει ωραια να εχεις τετοια χαζα θεματα συνεχεια,αλλά μιας και πλεον την σημερινη εποχη ειναι ΔΕΔΟΜΕΝΑ προβληματα ολων των καινουργιων αυτοκινητων,τιθεται με βαση τα δεδομενα η εξης απορια...

4 πολ/στες στη χαση και στην φεξη ή καθε βδομαδα να ερχεται με αεροπορικη σε αντιπροσωπεια καινουργιο μοτερ και τουλαχιστον 5 πιστονια (!!!!! ναι καλα διαβασατε πιστονια) την εβδομαδα για αλλαγη????

****Αυτα που αναφερω,καθε αλλο παρα τυχαια ειναι... ;)

bimmerm
14-02-13, 18:17
συμφωνω,αυτο πιστευω και εγω.πανε πλεον τα καρμπυρατερ...εδω εχουμε εγκεφαλους,ηλεκτρονικες πλακετες που ελεγχουν καυσιμακ.λ.π. ολοι ξερουμε οτι ειναι πολυ πιο ευαισθητα.παρομοια με τα υπολοιπα ηλεκτρονικα. πχ. τις τηλεορασεις.οι παλιες κρατουν 10 χρονια(οποιος εχει ακομα) ,οι καινουριες με το ζορι 5-6...συατο συμβαλει και η μαζικοποιηση των μοντελλων...παλια ηταν εντελως τα αντιθετα..
ρε παιδια το μονο που χρειαζεται να καταλαβουμε ειναι οτι και η BMW ειναι πλεον μια εταιρεια που πουλαει πολυ παγκοσμιως.θα επρεπε να διατηρησει το κυρος της και να προσεξει την εξυπηρετηση της ?ναι..αυτο ειναι το μονο στο οποιο μπορουμε ολοι να συμφωνησουμε οτι δεν ειναι ανταξια του ονοματος της.
οχι στην κατασκευη αλλα στην εξυπηρετηση,εκει διαφερει απο αλλες εταιρειες.

MarinosE46
14-02-13, 20:46
Παιδεία είναι αστεία αυτά που λέμε. Τα λεφτά δεν τα βρίσκεις στο δρόμο, εγώ και ο κάθε εγώ για να μαζέψει τόσα χρήματα και να αγοράσει ένα τέτοιο αμάξι έχει κοπιάσει. Δεν δέχομαι καμία εταιρεία να με εκμεταλλεύεται. Αν μια εταιρεία θέλει να κρατήσει την φήμη της θα πρέπει να αναγνωρίζει τα προβλήματα και να στέκεται δίπλα στον πελάτη της…
Δεν γίνεται πχ. Η Toyota να με παίρνει 200 τηλέφωνα και να μου στέλνει επιστολές στο σπίτι για ανάκληση και η BMW να περιμένει να πάω για service….
Δεν γίνεται η Toyota να μου αλλάζει με καινούργιο αμάξι!!!!!! το Auris Diesel όταν διαπιστώνει ότι είχε εργοστασιακό ελάττωμα και η BMW να σου λέει «ε να έχουν κάποια προβλήματα»… και τι με νοιάζει εμένα δώσε λύση.
Προσωπικά σκέφτομαι να μην το φτιάξω και να το παρατήσω έτσι μέχρι να σπάσει..

H TOYOTA σε παίρνει τηλέφωνο.Για μπλέξε με μάρκες που αντιπροσωπεύει ο Σαρακάκης και θα δεις τρις χειρότερη αντιμετώπιση προς τον πελάτη.Τις ανακλήσεις τις ψάχνεις στο ίντερνετ αν τύχει.
Οπως και να έχει τα προβλήματα που έχετε αντιμετωπίσει με τους άσσους σας είναι τραγικά.Ουτε εγώ θα ξαναέπαιρνα BMW αν είχα βρεθεί σε παρόμοια θέση.
Σε κάποιο ποστ,έγραψε ο Δημήτρης πως πολλοί κάτοχοι Ε36 και Ε46 σκέφτηκαν να τα αλλάξουν με ένα Ε92.Ανήκω και εγώ μέσα σε αυτούς και το έψαξα να το κάνω όταν μπορούσα.Απογοητεύτηκα τόσο πολύ όμως από μια ψιλοέρευνα που έκανα που προτίμησα να κρατήσω τη γριά μου που είναι τίμια τουλάχιστον.

Driver M
15-02-13, 00:52
Ρε παιδιά, να ρωτήσω και εγώ κάτι. Είναι γνήσια απορία άγνοιας, όχι επίθεσης.
Τα 6κύλινδρα έχουν τέτοια προβλήματα που λέτε ή μόνο τα 4κύλινδρα; Μότέρ N46 κτλ...

Και νομίζετε ότι νοιάζεται η BMW για την αγορά της Ελλαδίτσας και αν θα ξαναπάρουμε 4κύλινδρο BMW όταν παγκόσμια πουλά 6κύλινδρα με το τσουβάλι;
Όχι, τα 6κυλινδρα δεν έχουν τέτοια θέματα.
Ούτε τα 4κύλινδρα σαν τον ν46 που αναφέρεις.
Μόνο οι e.d. κινητήρες που χρησιμοποιούνται πάνω κάτω απ'το 2008 και μετά.