PDA

Επιστροφή στο Forum : Ηρθε η ωρα για αλλαγες...


318is
12-02-13, 22:55
Γεια σας παιδια...Καλησπερα σε ολους...
Για να μη σας κουραζω... Εχω ενα Ζ3 1.9 μ43...με 167.000 χλμ...και "επαθα" φλαντζα κεφαλης... Το μοτερ ειναι μια χαρα... αλλα λεω... ευκαιρια για μια μετατροπη που παντα ειχα στο μυαλο μου...
Το εψαξα απο εδω και απο εκει...τα εβαλα κατω...τα υπολογισα... και καταλαβα οτι M Roadster δεν προκειται να το κανω... Θελει πολλα πραγματα να αλλαξω...ακρα...φρενα... Οποτε κατεληξα στο να βαλω απλα ενα 2.5αρι η 2.8αρι...

Και εδω ειναι που θα ηθελα μια μικρη βοηθεια...η εστω μια γνωμη...

Διαβασα πολλα post εδω στο forum απο παλιοτερες συνομιλιες...και οι πιο πολλοι προτεινουν 2.8αρι... Εχει ομως τοσο πολυ διαφορα απο ενα 2.5αρι??Οι τιμες που ρωτησα ειναι περιπου στα 1000-1300 ευρω... μονο για μοτερ-σασμαν-εγκεφαλο-πλεξουδα...

Ευχαριστω προκαταβολικα...

nikZ3
13-02-13, 13:58
Θελεις δηλαδη να αντικαταστησεις ενα μοτερ 167.000 χλμ με ενα αλλο που θα εχει στην πλατη του καμμια 200αρια χιλιαδες στη καλυτερη των περιπτωσεων ...?
Και να ξερεις οτι οι ευρωπαιοι δεν τα συντηρουν καθολου καλα τα αυτοκινητα τους.
Ειδικα αν βγουν απο εγγυηση και μετα, επειδη το σκεπτικο τους ειναι οτι θα το στειλουν για ανακυκλωση παυουν να το συντηρουν γιατι κοστιζουν παρα πολυ τα σερβις οποτε δεν αλλαζουν ουτε λαδια ... απλα συμπληρωνουν !!!
Αυτο ετσι για την ιστορια.

Αν θελεις να παρεις το ρισκο σου και δεν σε προβληματιζουν αυτα τοτε οκει.
Το Ζ3 σου ειναι πρωτης γενιας η' ειναι το facelift ? Αν ειναι facelift τοτε κατι παει κι ερχεται.
Αν ομως ειναι πρωτης γενιας τοτε ετοιμασου να ξοδεψεις πολλα, εως και παρα πολλα !!!

Να θυμασαι ενα πραγμα ! Τα Ζ3 δεν τα πολυγνωριζουν τα μαστορια μας εδω στην Ελλαδα κι ας λενε πως ολα τα σφαζουν και ολα τα μαχαιρωνουν !

Παμε παρακατω, το 2.8 με το μονο βανος ειναι εκπληκτικο μοτερ και οπως μου ελεγε και καποιος φιλος μηχανικος το θεωρουσαν τοτε ως ενα μικρο Μ3 ... Επισης με προσθηκη εισαγωγης απο Μ50 πανε κοπια με τα 3λιτρα (Μ54) !!!
Και σαφως καλυτερα σε επιδοσεις απο ενα 25αρι. Ομως ... εχε υποψη σου οτι τα 28αρια εχουν επιστρωση Νικασιλ που σημαινει οτι σε περιπτωση "αρπαγματος" στους κυλινδρους ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ.

Συνηθες ελαττωμα υψηλη καταναλωση λαδιου απο οδηγους στις βαλβιδες και ελατηρια στα εμβολα και ακομα χειροτερα φθορα του Νικασιλ στους κυλινδρους και τοτε το μοτερ παει, χαιρεται ...

Υπαρχουν και 28αρια που ειναι φυσικα αψογα χωρις το παραμικρο προβλημα εννοειται !

Το 2.5 (Μ52) νομιζω δεν ηταν με Νικασιλ οποτε εκει ισως δεν εχεις φοβο.

Συνεχεια, αν ειναι πρωτης γενιας το Ζ3 και πας για 25αρι κρατας σαζμαν (ιδια ειναι μεχρι τα 2.5) αλλα θελεις ακομα κεντρικο αξονα απο Ζ3 2.5 (δεν προκειται να βρεις),
διαφορικο αποκλειστικα απο Ζ3 με βημα 3.15 (δεν εχει σχεδον κανεις εδω Ελλαδα), πισω ψαλιδια απο facelift, ημιαξονια μονο απο 2.5 η' 2.8. υπαρχει πιθανοτητα να ειναι ιδια και του 2.2, δεν το θυμαμαι ομως σιγουρα.
και φυσικα αλλαγη (και βαφη ισως ?) στα πισω φτερα για να χωρανε μεσα οι πισω τροχοι αλλα και στον πισω προφυλακτηρα. Ξεχασα και την κομπλε εξατμιση απο 6κιυλινδρη Ζ3 που ειναι πανακριβη ως μεταχειρισμενη.
Αν πας σε 2.8, σε ολα αυτα προσθετεις αλλαγη σασμαν + αξονα απο 2.8 (μονο).

Στα facelift γλυτωνεις αλλαγες πισω φτερων και πισω ψαλιδιων και εκει βαζεις μοτερ απο την επομενη γενια με διπλο βανος.

Η εργασια για ολα αυτα ειναι ασ'το καλυτερα ...
Βεβαια αν ολα πανε καλα και το μοτερ βγει καλο η ευχαριστηση θα ειναι σε αλλα επιπεδα !

Αν ομως σκασουν μυτη τα προβληματα και τους εχεις πληρωσει ολους και θα ψαχνεις για εγγυηση τοτε εκει την "εκατσες" τη βαρκα ...

Γι' αυτο ξανασκεψου το καλυτερα πριν κανεις κατι. Προταση μου πουλα το δικο σου και βαλε και μερικα ακομα και παρε ενα καλο μεταχειρισμενο 6κιλυνδρο 2.0 η' 2.2 και ειδικα με το δευτερο θα μεινεις πολυ ευχαριστημενος και θα εχεις αποφυγει πολλες κακοτοπιες ...

:cheers:

leonidaskal
13-02-13, 16:35
νομιζω οτι ο φιλος μας νικολας εχει απολυτο δικιο
δεν εχω να προσθεσω τιποτα απλα εγω θα εφτιαχνα το υπαρχων μοτερακι
κια χαρα το τσουλαει το ζετακι σου,μην ξεχνας οτι ετσι θα ξερεισ και τι εχεις

rapid_fast
13-02-13, 16:39
Γεια σας παιδια...Καλησπερα σε ολους...
Για να μη σας κουραζω... Εχω ενα Ζ3 1.9 μ43...με 167.000 χλμ...και "επαθα" φλαντζα κεφαλης... Το μοτερ ειναι μια χαρα... αλλα λεω... ευκαιρια για μια μετατροπη που παντα ειχα στο μυαλο μου...
Το εψαξα απο εδω και απο εκει...τα εβαλα κατω...τα υπολογισα... και καταλαβα οτι M Roadster δεν προκειται να το κανω... Θελει πολλα πραγματα να αλλαξω...ακρα...φρενα... Οποτε κατεληξα στο να βαλω απλα ενα 2.5αρι η 2.8αρι...

Και εδω ειναι που θα ηθελα μια μικρη βοηθεια...η εστω μια γνωμη...

Διαβασα πολλα post εδω στο forum απο παλιοτερες συνομιλιες...και οι πιο πολλοι προτεινουν 2.8αρι... Εχει ομως τοσο πολυ διαφορα απο ενα 2.5αρι??Οι τιμες που ρωτησα ειναι περιπου στα 1000-1300 ευρω... μονο για μοτερ-σασμαν-εγκεφαλο-πλεξουδα...

Ευχαριστω προκαταβολικα...
Μείνε όπως είσαι... Και να προσέχεις το αντιψυκτικό...

Nickolas_s2k
13-02-13, 17:09
Αντωνη τελικα αποφασισες να μην το πουλησεις το αυτοκινητο ?
Αν ναι τοτε πολυ καλα εκανες!
και απο μενα μεινε οπως εισαι..
αν ομως η ''φλατζα της κεφαλης σου'' εχει καει εντελως και δεν παιρνει γιατρεια ----> m54b30 κουμπωνει κουτι στα δικα μας

ουπς το ανεβασα 2 φορες αν μπορει καποιος Mod να διαγραψει την πρωτη

Bassakos
13-02-13, 17:17
εαν αλλαξεις μοτερ βαλε Μ54Β30 οπως ειπε και ο φιλος

διαφορετικα φτιαξε το δικο σου

Nickolas_s2k
13-02-13, 21:35
Αντωνη επειδη παρανοησα μαλλον με το ''επαθα'' φλατζα εκαψες οντως τη φλατζα στο καπακι η εννοουσες οτι εκαψες φλατζα εσυ ο ιδιος και μπηκες στο τρυπακι μετατροπης?? εγω για αυτο σου ειπα αν η φλαντζα (του μυαλου σου) εχει καει εντελως και δε παιρνει γιατρεια να πας σε 3λιτρο :)

Τα εισαγωγικα μου στησανε παγιδα

318is
14-02-13, 15:14
ΝικΖ3...το αυτοκινητο ειναι facelift 2001......και δεν θελω ουτε εγω να βαλω μοτερ με 200.000χλμ... Ουτε σκοπευω να ξοδεψω χρηματα χωρις να ειμαι αρκετα σιγουρος... Ειμαι και εγω καχυποπτος οπως και εσυ...

Βρηκα ενα 2.5αρι...απο 323 Station(170hp)...με 90.000 (ετσι μου ειπε ο μαντρας χωρις να σημαινει αυτο οτι τον πιστευω)...Αυτο μου το δινει 1000 ευρω ή 1250 τοποθετημενο απο αυτον... Αλλα θελω 28αρι...

Και τωρα αυτος (εχει μαντρα με ανταλ/κα bmw)..απο εβδομαδα θα κατεβασει απο Γερμανια μια νταλικα με 7-8 τρακαρισμενα bmw... Τα 4 απο αυτα...ειναι 328... Το ενα απο αυτα εχει 123.000 χλμ (328 Ε46 Limo) ,το ειδα απο το mobile.de που τα βρισκει και αυτος...
Τα αλλα 3 δεν ξερω τι χιλιομετρα εχουνε...αλλα μου ειπε οτι οταν τα φερει...να παω απο εκει να τα βαλουμε μπροστα ολα...να τα δουμε ,να τα ακουσουμε(αφου ειναι τοποθετημενα πανω σε αυτοκινητα) και να διαλεξω ενα απο αυτα να μου το περασει ο ιδιος...(Αν μου το τοποθετησει αυτος...μου δινει εγγυση 1 χρονο )... Αλλιως δε μου δινει καθολου εγγυηση...
Ετσι λοιπον λεω να παω με ενα φιλο μου μηχανικο...να τα κοιταξει... Κατι παραπανω απο μενα θα δει... Tου ζητησα να μου βαλει και εισαγωγη απο 2.5αρι..και μου ειπε οκ...
Νομιζω οτι τωρα ειναι αρκετα μικροτερο το ρισκο...

Nickolas... βρηκα νερα μεσα στα λαδια... Το αμαξακι εκαψε φλαντζα στις 167.000...Δεν ξερω ακριβως το λογο...Μπορει επειδη μου τρυπησε το ψυγειο το καλοκαιρι και μου ανεβασε 2 φορες θερμοκρασια...Εγω "εκαψα" πολυ πιο πριν... Απο τις 50.000 θελω να αλλαξω μοτερ... Καλο...χρυσο...τιμιο...αλλα αργο...Η αληθεια να λεγεται...
Παρα λιγο να το πουλησω που λες...ειχα φαει κολημα ενα διαστημα με Mini Cooper S... αλλα εκανα μερικα παντιλικια και συνηλθα...χαχαχαχα
ΤΟ Ζ3 ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΑΣ... ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ ΠΟΤΕ...Οποτε το παρκαρω καπου και φευγω...παντα γυριζω το κεφαλι να το κοιταξω...

Nickolas_s2k
14-02-13, 16:46
Εγω "εκαψα" πολυ πιο πριν..

Καλα και εγω ετσι ειμαι..οσοι ξερουν την αρρωστια μου λενε παει ..αυτος :screwy:
λογω μερας και καιρου σημερα ειναι και ''μουσκεμα'' η ζετα και με περιμενει ! χααχαχα

paganis
14-02-13, 17:00
Καλα και εγω ετσι ειμαι..οσοι ξερουν την αρρωστια μου λενε παει ..αυτος :screwy:
λογω μερας και καιρου σημερα ειναι και ''μουσκεμα'' η ζετα και με περιμενει ! χααχαχα

παρε και κανα λουλουδι στην ζετα...μερα που ειναι...

MZ3
14-02-13, 19:07
εντελως χοντρικα ξεχνας το 2.8
ειναι παλιο και εσενα ειναι με τα καινουρια ηλεκτρονικα/πλεξουδες

πας σε 2.5 η τριλιτρο
το2.5 και 1250 τοποθετημενο ειναι σουπερ κατα την αποψη μου
απλα δες αν θελεις αλλαγη και σε αλλα πραματακια φρενα/σασμαν/διαφορικα...

318is
14-02-13, 19:55
Και αν είναι από Ε.46...? Πάλι παλιό είναι?Βρήκα ένα 328 Ε.46 με 123.000 χλμ μοντ '02...
Αυτό το 25αρι που αναφέρω με 1250 ευρώ είναι με τα 170 άλογα μοντέλο '97......
Όχι πως το αποκλείω το 3λιτρο πάντως...

leonidaskal
14-02-13, 20:03
δηλαδη ο μαντρας σου βαζει μοτερ και εφυγες με 1250 ευρΩ ????
και ενα χρονο οτι παθει δικο του????
δηλαδη δεν θα χρειαστει τιποτα αλλο το ζετακι μονο μοτερ???
αν ειναι ετσι να το κανεις , και πες μας και το αποτελεσμα ,γιατι με αυτα τα λεφτα και εγω μαζι σου θα τρελαθω και βουουουουρρρ για μοτερακι , μαντρας υπαρχει αλλωστε.
Αλλα ρε συ μονο μοτερ ???

paganis
14-02-13, 20:23
δηλαδη ο μαντρας σου βαζει μοτερ και εφυγες με 1250 ευρΩ ????
και ενα χρονο οτι παθει δικο του????
δηλαδη δεν θα χρειαστει τιποτα αλλο το ζετακι μονο μοτερ???
αν ειναι ετσι να το κανεις , και πες μας και το αποτελεσμα ,γιατι με αυτα τα λεφτα και εγω μαζι σου θα τρελαθω και βουουουουρρρ για μοτερακι , μαντρας υπαρχει αλλωστε.
Αλλα ρε συ μονο μοτερ ???

αλλο αμαξι το φεηλιφτ...αλλες καλωδιωσεις , αλλος εγκεφαλος...επισης αλλα ψαλιδια πισω κτλ...
γενικα αλλο αμαξι...

318is
14-02-13, 20:58
δηλαδη ο μαντρας σου βαζει μοτερ και εφυγες με 1250 ευρΩ ????
και ενα χρονο οτι παθει δικο του????
δηλαδη δεν θα χρειαστει τιποτα αλλο το ζετακι μονο μοτερ???
αν ειναι ετσι να το κανεις , και πες μας και το αποτελεσμα ,γιατι με αυτα τα λεφτα και εγω μαζι σου θα τρελαθω και βουουουουρρρ για μοτερακι , μαντρας υπαρχει αλλωστε.
Αλλα ρε συ μονο μοτερ ???

Ακριβώς Λεωνίδα...μου βάζει μοτέρ...σασμαν...και φρένα...και εγγύηση 1 χρόνο... Υπενθυμίζω...αυτή η τιμή είναι για 2.5αρι με τα 170αλογα με 90.000....(Αν το δεις από κοντά...πραγματικά είναι σαν καινούριο...πεντακάθαρο...)...Τώρα από μέσα...ένας θεός ξέρει πως είναι...αλλά δίνει εγγύηση... Το 2.8αρι το περιμένω γύρω στα 1500-1600 τοποθετημένο..(σύμφωνα με όσα είπε ο μαντρας)... Οι τιμές είναι χαμηλές...το ξέρω... Αλλα είναι δύσκολοι καιροί και οι τιμές σε μεγάλα μοτέρ έχουνε πέσει αρκετά από ότι έχω δει...

Dim77
14-02-13, 21:18
Διαφορικό θα αφήσετε του 4κύλινδρου?:scratchch

nikZ3
14-02-13, 21:22
ξεχνας το 2.8
ειναι παλιο και εσενα ειναι με τα καινουρια ηλεκτρονικα/πλεξουδες

πας σε 2.5 η τριλιτρο

Δεν ειναι σωστο αυτο, το facelift το Ζ3 φορουσε και 2.8 (Μ52Β28TU) με διπλο βανος.

αλλο αμαξι το φεηλιφτ...αλλες καλωδιωσεις , αλλος εγκεφαλος...επισης αλλα ψαλιδια πισω κτλ...
γενικα αλλο αμαξι...

Τα πισω ψαλιδια ειναι αυτα που φορουσαν πρωτα τα 6κυλινδρα τα προ facelift
και απλα τα προσθεσε μετα και στα 4κυλινδρα της επομενης γενιας.

Ακριβώς Λεωνίδα...μου βάζει μοτέρ...σασμαν...και φρένα...και εγγύηση 1 χρόνο... Υπενθυμίζω...αυτή η τιμή είναι για 2.5αρι με τα 170αλογα με 90.000....(Αν το δεις από κοντά...πραγματικά είναι σαν καινούριο...πεντακάθαρο...)...Τώρα από μέσα...ένας θεός ξέρει πως είναι...αλλά δίνει εγγύηση... Το 2.8αρι το περιμένω γύρω στα 1500-1600 τοποθετημένο..(σύμφωνα με όσα είπε ο μαντρας)... Οι τιμές είναι χαμηλές...το ξέρω... Αλλα είναι δύσκολοι καιροί και οι τιμές σε μεγάλα μοτέρ έχουνε πέσει αρκετά από ότι έχω δει...

Το 25αρι που λες με τα 170 λογικα ειναι το Μ52 με το μονο βανος και το 28αρι θα ειναι με το διπλο βανος ... αυτο που με φοβιζει ειναι πως θα παντρεψει πλεξουδες ?
Με αξονα τι θα κανεις ? Διαφορικο ? Χρειαζεσαι 188 καβουκι για να αντεχει τις ροπες. Θες και τα πιο χοντρα ημιαξονια εννοειται.
Ευχομαι ο μαστορας να ξερει τι κανει ...

Με την εγγυηση σε περιπτωση που σου καει λαδι τι παιζει ? Το εχετε ξεκαθαρισει η' θα ερθει μετα και θα σου λεει οτι ξερεις η BMW δικαιολογει 0,7 λιτρο στα 1000 χλμ ??? Λεω εγω τωρα ... απλες σκεψεις κανω ...

MZ3
14-02-13, 21:33
to 2.8 το ειχα βαλει και εγω στο δικο μου ζ3 πριν την μετατροπη σε Μ

σε λιφτινγκ που ειχα ρωτηση μου ειχαν πει οτι δεν εμπενε και δεν τεριαζε η πλεξουδα

τωρα αμα απο την αλλη το παρει ετοιμο απο τον μαντρα με την προηποθεση να μην αλλαξη κλειδια και να κλειδωνει και να ξεκλειδωνη απο το δικο του κλειδει ας κανει οτι θελει και ο μαντρας με την προηποθεση τουλαχιστον να εχουν μπει μεγαλυτερα φρενα και ελατηρια απο
εξακυληνδρο ζ3

nikZ3
14-02-13, 21:41
to 2.8 το ειχα βαλει και εγω στο δικο μου ζ3 πριν την μετατροπη σε Μ


Μονο βανος θα ειχες βαλει γι'αυτο σου ειπαν ετσι. Απο τα τελη του '98 εβγαινε πλεον με διπλο βανος που αφορα μονο τα facelift και δεν μπαινει στα πρωτης γενιας.

Geo_3D
14-02-13, 21:43
Διορθωστε με αν κανω λαθος οι Ε30κιδες,αλλα ο 2,5 με τα 170 ειναι ο Μ20

Απο εκει περα στους κινητηρες εχουμε :
2,5 με 192 του Ε36 και ειναι ο Μ50Β25 χωρις vanos
2,5 με 192 του Ε36 και ειναι ο Μ50Β25TU με μονο vanos
2,8 με 193 του Ε36 και ειναι ο Μ52Β28 επισης με μονο vanos

Διπλο vanos σε 2,8 μπηκε μονο στο Ε46 328 με κωδικο κινητηρα Μ52Β28ΤU

Με 2 λογια...πηγαινε λιγο πιο διαβασμενος στον μαντρα για να ξερεις τι θα σου βαλει επανω... ;)

318is
14-02-13, 22:01
Διορθωστε με αν κανω λαθος οι Ε30κιδες,αλλα ο 2,5 με τα 170 ειναι ο Μ20

Απο εκει περα στους κινητηρες εχουμε :
2,5 με 192 του Ε36 και ειναι ο Μ50Β25 χωρις vanos
2,5 με 192 του Ε36 και ειναι ο Μ50Β25TU με μονο vanos
2,8 με 193 του Ε36 και ειναι ο Μ52Β28 επισης με μονο vanos

Διπλο vanos σε 2,8 μπηκε μονο στο Ε46 328 με κωδικο κινητηρα Μ52Β28ΤU

Με 2 λογια...πηγαινε λιγο πιο διαβασμενος στον μαντρα για να ξερεις τι θα σου βαλει επανω... ;)

Τα 325 Ε.36 combi βγαίνανε με τα 170 άλογα...για αυτό το μοτέρ μιλούσα...με μόνο βανος Όσον αφορά τα κλειδιά μου είπε ότι θα τα παντρέψει... Θα έχω πάλι δηλαδή το δικό μου κλειδί... Θα μου βάλει και φρένα... Για διαφορικό δεν θα αφήσω το παλιό...

MZ3
14-02-13, 22:04
μην ξεχασεις τα λ7 να τα δωσεις στο τελος..

nikZ3
14-02-13, 22:21
Διορθωστε με αν κανω λαθος οι Ε30κιδες,αλλα ο 2,5 με τα 170 ειναι ο Μ20

Απο εκει περα στους κινητηρες εχουμε :
2,5 με 192 του Ε36 και ειναι ο Μ50Β25 χωρις vanos
2,5 με 192 του Ε36 και ειναι ο Μ50Β25TU με μονο vanos
2,8 με 193 του Ε36 και ειναι ο Μ52Β28 επισης με μονο vanos

Διπλο vanos σε 2,8 μπηκε μονο στο Ε46 328 με κωδικο κινητηρα Μ52Β28ΤU

Με 2 λογια...πηγαινε λιγο πιο διαβασμενος στον μαντρα για να ξερεις τι θα σου βαλει επανω... ;)

To E36 φορεσε αρχικα τον Μ50 πρωτα χωρις και μετα με βανος με 192 αλογα και μετα βγηκε η Μ52 σειρα απου το 25αρι ως 323 ειχε 170 αλογα λογω της μικροτερης εισαγωγης. Αν μπει ομως η εισαγωγη του Μ50 κανει θαυματα ο κινητηρας !!!

Ο Μ52Β28TU δεν μπηκε μονο στο Ε46 αλλα και στο Ζ3.
http://img94.imageshack.us/img94/2190/008byu.jpg


μην ξεχασεις τα λ7 να τα δωσεις στο τελος..

Και αφου μετρηθει η συμπιεση και παει σε διαγνωστικο , για να μην πω οτι πρεπει να παει και για Leakdown test ...

Geo_3D
14-02-13, 22:28
To E36 φορεσε αρχικα τον Μ50 πρωτα χωρις και μετα με βανος με 192 αλογα και μετα βγηκε η Μ52 σειρα απου το 25αρι ως 323 ειχε 170 αλογα λογω της μικροτερης εισαγωγης. Αν μπει ομως η εισαγωγη του Μ50 κανει θαυματα ο κινητηρας !!!

Ο Μ52Β28TU δεν μπηκε μονο στο Ε46 αλλα και στο Ζ3.
http://img94.imageshack.us/img94/2190/008byu.jpg




Και αφου μετρηθει η συμπιεση και παει σε διαγνωστικο , για να μην πω οτι πρεπει να παει και για Leakdown test ...

Kαι ομως...εχεις απολυτο δικιο!!!Το ειχα ξεχασει εντελως το 323 :banhim::banhim:

Οσο για τα 2,8 ως διβανο ομολογω οτι απλα δεν το ηξερα καθολου.Νομιζα οτι ειχε μπει ως μονοβανο μονο..παρ'ολα αυτα μην γνωριζοντας το,το εγραψα για να εχει μια ιδεα απο που και ποιον κινητηρα θα πρεπει να ξερει οτι εβαλε στο Ζ3!
Ευχαριστω για τις διορθωσεις :cheers:

Bassakos
14-02-13, 23:12
ΒΑΛΕ 328! ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ!
μην βαλεις τιποτε αλλο! θα με θυμηθεις μετα

ειναι οικονομικο σαν μοτερ λογο 2πλου βανος (οταν δεν το πατας )
και εχει ΠΟΛΥ ροπη ΠΑΝΤΟΥ!
ροπη που ΔΕΝ εχει ΟΥΤΕ το 325 με τα 192ps και ποσο μαλλον ουτε το 323 με τα 170

leonidaskal
15-02-13, 12:38
ωραια αυτα τα θεματα, ειναι σωστο μαθημα περι μηχανικης
εγω δεν μπορω να εκφερω αποψη τοσο συγκεκριμενη
τα χρηματα παντως ειναι πολυ καλα και να το κανεις φιλε μου
εγω δηλαδη τι πρεπει να κανω σε περιπτωση αλλαγης μοτερ
ΠΑΠΑΔΕΣ ΜΕ ΡΑΣΑ

318is
15-02-13, 14:29
[QUOTE=nikZ3;478554]To E36 φορεσε αρχικα τον Μ50 πρωτα χωρις και μετα με βανος με 192 αλογα και μετα βγηκε η Μ52 σειρα απου το 25αρι ως 323 ειχε 170 αλογα λογω της μικροτερης εισαγωγης. Αν μπει ομως η εισαγωγη του Μ50 κανει θαυματα ο κινητηρας !!!

Ο Μ52Β28TU δεν μπηκε μονο στο Ε46 αλλα και στο Ζ3.
http://img94.imageshack.us/img94/2190/008byu.jpg



Ωραιοςς.....Πετυχες ακριβως και το χρωμα...Καπως ετσι θα βγει και το δικο μου σε λιγες μερες...;)
Οποτε παω για 28αρι οπως το περιμενα...με εισαγωγη απο 25αρι... Ομως τι διαφορα εχει ενα 28αρι με 1 vanos απο ενα με 2 vanos...? Ξερει καποιος...? Εχει καποια διαφορα σε ιπποδυναμη ή σε ροπη...?

nikZ3
15-02-13, 15:31
εγω δηλαδη τι πρεπει να κανω σε περιπτωση αλλαγης μοτερ
ΠΑΠΑΔΕΣ ΜΕ ΡΑΣΑ

Αυτη ακριβως ειναι η διαφορα Λεωνιδα !
Τα facelift τα 4κυλινδρα θελουν "παπαδες" για να γινουν εξαλυλινδρα ενω τα προ facelift θελουν "παπαδες" με ρασα !!!

Και στη δικη σου περιπτωση τα ρασα ειναι ο πισω προφυλακτηρας απο 6κυλινδρο και τα πισω φτερα ειτε απο 6κυλινδρο ειτε απο Ζ3Μ -ιδια ειναι- και τα οποια ως γνωστον ειναι πιο φουσκωμενα γιατι τα ψαλιδια και τα ημιαξονια ειναι πιο μακρια.

Οποτε πας για μακρυτερα πισω ψαλιδια/ημιαξονια συν τα φουσκωμενα φτερα και προφυλακτηρα.

Δηλαδη απο ετσι :

http://i5.photobucket.com/albums/y175/6066nick/DSC04452-Copy.jpg

... θα πρεπει να γινει ετσι :

http://i5.photobucket.com/albums/y175/6066nick/279928_3404487321188_1457800980_o_zps46a46b94.jpg

Συν αυτα :

http://i5.photobucket.com/albums/y175/6066nick/62356002_xl.jpg

... αντι αυτων :

http://i5.photobucket.com/albums/y175/6066nick/Heft81Seite1-11_392_800x600.jpg

nikZ3
15-02-13, 15:46
Επισης θα πρεπει να μπουν τα απο πανω ημιαξονια, που ειναι φαρδυτερα και ειναι απο εξακυλινδρο, στη θεση των απο κατω που ειναι τα κοντα του τετρακυλινδρου :

http://i5.photobucket.com/albums/y175/6066nick/DSC08798.jpg


... το εγραψα για να εχει μια ιδεα απο που και ποιον κινητηρα θα πρεπει να ξερει οτι εβαλε στο Ζ3!


Πολυ σωστα εκανες. Πρεπει οποιος αλλαζει μοτερ να εχει πληρη επιγνωση απο τι αμαξι βγηκε το μοτερ και εννοειται πως πρεπει να εχει και αρ. πλαισιου σε περιπτωση που χρειαστει καποιο αντ/κο στο μελλον.


Ευχαριστω για τις διορθωσεις :cheers:

Γνωμες και γνωσεις αλλοι λιγοτερο και αλλοι περισσοτερο ανταλλασουμε ! :cheers:




Οποτε παω για 28αρι οπως το περιμενα...με εισαγωγη απο 25αρι... Ομως τι διαφορα εχει ενα 28αρι με 1 vanos απο ενα με 2 vanos...? Ξερει καποιος...? Εχει καποια διαφορα σε ιπποδυναμη ή σε ροπη...?

Να επαναλαβω πως η εισαγωγη του Μ50 αφορα μονο το 28αρι με το μονο βανος και οχι με το διπλο. Στο διπλο εχω ακουσει πως καποιοι βαζουν εισαγωγη απο το 3λιτρο με το διπλο βανος και λενε πως βελτιωνεται κι αυτο ... δεν εχω εμπειρια ομως. Οι περισσοτεροι ομως πιστευουν οτι το μονο βανος βελτιωνεται πολυ περισσοτερο και παει καλυτερα, μεχρι εκει ξερω. Εγω εχω το 28ρι με το μονο βανος και παει σαν διαολος ειναι η αληθεια.

318is
15-02-13, 16:51
Να επαναλαβω πως η εισαγωγη του Μ50 αφορα μονο το 28αρι με το μονο βανος και οχι με το διπλο. Στο διπλο εχω ακουσει πως καποιοι βαζουν εισαγωγη απο το 3λιτρο με το διπλο βανος και λενε πως βελτιωνεται κι αυτο ... δεν εχω εμπειρια ομως. Οι περισσοτεροι ομως πιστευουν οτι το μονο βανος βελτιωνεται πολυ περισσοτερο και παει καλυτερα, μεχρι εκει ξερω. Εγω εχω το 28ρι με το μονο βανος και παει σαν διαολος ειναι η αληθεια.

Κατσε να δω πρωτα τι θα μου φερει αυτος... Θα κατεβασει 4 μοτερ... Μπορει να ειναι καποια απο αυτα με μονο βανος και καποια με διπλο... Τι διαλεγουμε σε αυτην την περιπτωση...? Με το μονο ή με το διπλο...?

nikZ3
16-02-13, 00:31
Κατσε να δω πρωτα τι θα μου φερει αυτος... Θα κατεβασει 4 μοτερ... Μπορει να ειναι καποια απο αυτα με μονο βανος και καποια με διπλο... Τι διαλεγουμε σε αυτην την περιπτωση...? Με το μονο ή με το διπλο...?

Αν το κριτηριο ειναι η επιδοσεις και η δυνατοτητες αναβαθμισης τοτε θα σου ελεγα το μονο βανος ασυζητητι, αν ειναι ομως η αξιοπιστια και η διαρκεια τοτε το διβανο.
Το θεμα ομως ειναι αν μπορουν να μπουν και τα δυο η' μονο το διβανο ...

Με αντιστρεπτικες, κεντρ. αξονα, διαφορικο, ημιαξονια, καταλυτες και καζανακια τι θα κανεις ...?
Κοστιζουν πολυ αυτα να θυμασαι και δεν βρισκονται ευκολα ... και ειναι και ακρως απαραιτητα !!!

318is
21-02-13, 21:21
Αν το κριτηριο ειναι η επιδοσεις και η δυνατοτητες αναβαθμισης τοτε θα σου ελεγα το μονο βανος ασυζητητι, αν ειναι ομως η αξιοπιστια και η διαρκεια τοτε το διβανο.
Το θεμα ομως ειναι αν μπορουν να μπουν και τα δυο η' μονο το διβανο ...

Με αντιστρεπτικες, κεντρ. αξονα, διαφορικο, ημιαξονια, καταλυτες και καζανακια τι θα κανεις ...?
Κοστιζουν πολυ αυτα να θυμασαι και δεν βρισκονται ευκολα ... και ειναι και ακρως απαραιτητα !!!

Εχεις δικιο... Πρεπει να αλλαχτουνε αντιστρεπτικες, κεντρ. αξονας, διαφορικο, ημιαξονια και εξατμιση... Εδω πεσαμε σε αδιεξοδο με το θεμα... Οταν ειχα ρωτησει το μαντρά τι θα κανει με τα ψυγεια και την εξατμιση και με τον κεντρικο...εκεινος μου απαντησε "Θα στα φτιαξω εγω αυτα"... Προφανως θα εννοουσε να κανει καμμια πατεντα...

Και ετσι πηγα σημερα στο μηχανικο...
"Καλυτερα να βρεις ενα κανονικο Ζ3 2.8 και να του παρεις τα πραγματα παρα να κανεις πειραματα και πατεντες στο αυτοκινητο...Αλλιως εγω δε στο φτιαχνω"
Ταδε εφη μηχανικος...

Οποτε προς το παρων... mission abort... Φτιαχνω το μοτερ που εχω... και η μετατροπη παει για Μαιο...
Ευχαριστω παντως οσους προσπαθησανε να βοηθησουνε... Να στε καλα παιδια... Ελπιζω αργοτερα να εχουμε αλλαγες... Stay tuned...

leonidaskal
21-02-13, 23:51
Εχεις δικιο... Πρεπει να αλλαχτουνε αντιστρεπτικες, κεντρ. αξονας, διαφορικο, ημιαξονια και εξατμιση... Εδω πεσαμε σε αδιεξοδο με το θεμα... Οταν ειχα ρωτησει το μαντρά τι θα κανει με τα ψυγεια και την εξατμιση και με τον κεντρικο...εκεινος μου απαντησε "Θα στα φτιαξω εγω αυτα"... Προφανως θα εννοουσε να κανει καμμια πατεντα...

Και ετσι πηγα σημερα στο μηχανικο...
"Καλυτερα να βρεις ενα κανονικο Ζ3 2.8 και να του παρεις τα πραγματα παρα να κανεις πειραματα και πατεντες στο αυτοκινητο...Αλλιως εγω δε στο φτιαχνω"
Ταδε εφη μηχανικος...

Οποτε προς το παρων... mission abort... Φτιαχνω το μοτερ που εχω... και η μετατροπη παει για Μαιο...
Ευχαριστω παντως οσους προσπαθησανε να βοηθησουνε... Να στε καλα παιδια... Ελπιζω αργοτερα να εχουμε αλλαγες... Stay tuned...

σωστος εσυ πιο σωστος και ο μηχανικος σου