PDA

Επιστροφή στο Forum : e34 525


andresalonika
15-02-13, 13:34
Γεια σας παιδιά, νέος στο φόρουμ. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα εδώ και καιρό με το αυτοκίνητο E34 (μετατροπή από 518 σε 525).

Όταν πατάω φρένο από ταχύτητες 40-50 και πάνω το αυτοκίνητο τρέμει (κοσκινίζει). Το νιώθω από μπροστά. Το τιμόνι είναι ΟΚ.

Το αυτοκίνητο (ατρακάριστο) φοράει 16αρες ζάντες μαμά από σειρά 8 με 225/60 λάστιχα μπρος πίσω. Τα λάστιχα (michelin) / δισκόπλακες / τακάκια / ελατήρια είναι προσφάτως αλλαγμένα μήπως και διορθωθεί το πρόβλημα αλλά τίποτα.

Ο μηχανικός που το είδε από κάτω είπε όλα οκ όμως τότε που το πήγα για ν'αλλάξω τα πράγματα που αναφέρω παραπάνω, ο μηχανικός έκανε κάτι με το σινεμπλόκ και το τρέμουλο διορθώθηκε σημαντικά. Όχι όμως τελείως. Το ένιωθα ότι υπήρχε ακόμη. Όμως όσο περνούσε ο καιρός όλο και χειροτέρευε.... Δεν μπορώ να βγάλω άκρη.. Να το πάω να το δει κανένας άλλος μηχανικός ;

Ευχαριστώ πολύ παιδιά

God
15-02-13, 13:42
Καλώς ήρθες Αντρέα,

Αν έχεις πρόβλημα σε κάποιο κομμάτι του εμπρόσθιου συστήματος, μία καλή ευθυγράμμιση και ένας σωστός ευθυγραμμισάς θα το βρει αμέσως. Αλλά είναι επίσης πιθανόν να έχεις είτε στραβές δισκόπλακες ή ανομοιόμορφο πάτημα από τις δαγκάνες. Εκεί ένα φρενόμετρο θα ρίξει φως.

andresalonika
15-02-13, 14:33
Καλώς ήρθες Αντρέα,

Αν έχεις πρόβλημα σε κάποιο κομμάτι του εμπρόσθιου συστήματος, μία καλή ευθυγράμμιση και ένας σωστός ευθυγραμμισάς θα το βρει αμέσως. Αλλά είναι επίσης πιθανόν να έχεις είτε στραβές δισκόπλακες ή ανομοιόμορφο πάτημα από τις δαγκάνες. Εκεί ένα φρενόμετρο θα ρίξει φως.

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Αν θυμάμαι καλά είχε γίνει και ευθυγράμμιση αλλά πάλι τίποτα...Έχει γούστο να είναι από τις δαγκάνες!! Θα το ψάξω για φρενόμετρο.

Μόλις γίνει οτιδήποτε νεότερο θα επανέλθω.. Χίλια ευχαριστώ και πάλι!

rapid_fast
15-02-13, 14:58
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Αν θυμάμαι καλά είχε γίνει και ευθυγράμμιση αλλά πάλι τίποτα...Έχει γούστο να είναι από τις δαγκάνες!! Θα το ψάξω για φρενόμετρο.

KTEO.............

andresalonika
15-02-13, 15:26
KTEO.............

Σ'ευχαριστώ φίλε μου

stelmaniac
15-02-13, 15:35
Δισκοπλακες ειναι και στραβωνουν για πλακα. Μην πηγαινεις για πλυσιμο με ζεστες δισκοπλακες γιατι με το πρωτο κρυο νερο απο τα πιεστικο,στραβωσανε....

andresalonika
15-02-13, 16:13
Δισκοπλακες ειναι και στραβωνουν για πλακα. Μην πηγαινεις για πλυσιμο με ζεστες δισκοπλακες γιατι με το πρωτο κρυο νερο απο τα πιεστικο,στραβωσανε....

Σίγουρα ναι συμφωνώ όμως με το που είχα αλλάξει δισκόπλακες - τακάκια και όλα εκείνα που αναφέρω στο πρώτο post βγήκα κατευθείαν εθνική να τα τεστάρω όμως πάλι υπήρχε το τρέμουλο στο φρενάρισμα. Δεν ήταν πολύ έντονο αλλά ένιωθες ότι ήταν εκεί...και χειροτέρευε όσο περνούσε ο καιρός.

Σκέφτομαι μήπως δεν υπάρχει λύση στο θέμα μου λόγω παλαιότητας και φυσιολογικής φθοράς του αυτοκινήτου...

MZ3
15-02-13, 18:45
αυτο δεν υπαρχει που λες

πηγενε σε καλο μηχανηκο να σου τσεκαρη ψαλιδια μπαλακια σινεμπλοκ

καπου χανεις εκει απλα ειναι δυσκολη η διαγνωση του

την πατουρα εκει που καθετε ο δισκος φανταζομαι την καθαρισανε πριν βαλουνε τον δισκο ε?

πηγενε και λιγο εθνηκη να το ανοιξης λιγο και πατησε κανα δυο φρενιες καλες μεχρη να κατεβεις στα 30/40 χιλιομετρα να δεις αν αλαξει μετα τπτ στην συμπεριφορα του αμαξιου

(προσεχε τους πισω)

God
16-02-13, 00:44
Σκέφτομαι μήπως δεν υπάρχει λύση στο θέμα μου λόγω παλαιότητας και φυσιολογικής φθοράς του αυτοκινήτου...

Έχω παλαιότερο αυτοκίνητο, χειρότερης σειράς και πολύ πιθανόν με εκατοντάδες χιλιάδες χλμ περισσότερα από το δικό σου. Αν πήγαινε έτσι, εμένα στο φρενάρισμα θα αναφλεγόταν και θα κοβόταν στα 4. Και δεν τρέμει ούτε σε φρενάρισμα, ούτε σε γκάζωμα, ούτε πουθενά. Πολύ απλά, 5 λέξεις όντως αρκούν για απάντηση:

αυτο δεν υπαρχει που λες

Δεν υπάρχει πρόβλημα "άλυτο" όταν μιλάμε για τέτοια πράγματα. Μάλιστα το δικό σου πιθανόν να είναι κάτι μηδαμινό και απλά στην διάγνωση έχεις πέσει σε μαργαριτάρια, ειδικά αφού μας λες ότι έχεις ήδη αλλάξει εκατοντάδες ευρώ ανταλλακτικά για να λύσεις το πρόβλημα και αυτό παραμένει.

Επίσης, τώρα μου ήρθε - παρόμοιο πρόβλημα είχε ένας γνωστός σε άσχετο αυτοκίνητο επειδή δεν είχαν βάλει σωστά (...καθόλου) δαχτυλίδια στις ζάντες. Είσαι σίγουρος ότι οι ζάντες αυτές έχουν τα δαχτυλίδια που πρέπει για το μουαγιέ σου;

rapid_fast
16-02-13, 09:13
Δεν υπάρχει πρόβλημα "άλυτο" όταν μιλάμε για τέτοια πράγματα. Μάλιστα το δικό σου πιθανόν να είναι κάτι μηδαμινό και απλά στην διάγνωση έχεις πέσει σε μαργαριτάρια, ειδικά αφού μας λες ότι έχεις ήδη αλλάξει εκατοντάδες ευρώ ανταλλακτικά για να λύσεις το πρόβλημα και αυτό παραμένει.
God, αφού μάζεψε τα μπόσικα ο μηχανικός απο το σινεμπλόκ, σημαίνει οτι το έσφιξε και
οτι θέλει ψαλίδια σινεμπλόκ και ζυγαριές για να στρώσει..
Ενα καλό χιλιαρικάκι...
Πάντως, η αλλαγή δίσκων και τακακίων μπροστά για επίλυση του προβλήματος
έχει να κάνει μόνο στο 50%, καθότι το όχημα έχει διπλό Χ, και οι ανωμαλίες
του φρένου του πίσω δεξιού τροχού μεταφέρονται στον εμπρός αριστερό
πολλαπλασιασμένες με συντελεστή 9...

God
16-02-13, 11:54
God, αφού μάζεψε τα μπόσικα ο μηχανικός απο το σινεμπλόκ, σημαίνει οτι το έσφιξε και
οτι θέλει ψαλίδια σινεμπλόκ και ζυγαριές για να στρώσει..
Ενα καλό χιλιαρικάκι...

Δεν έχεις άδικο. Αλλά δύσκολο να ξέρουμε τι όντως έκανε ο μηχανικός (εδώ πλέον υποπτεύομαι πρώτα ότι το άφησε λυτό επίτηδες και μετά συνεχίζω στα παρακάτω σενάρια...). Επίσης όχι δα και χιλιάρικο βρε συ, εκτός βέβαια και αν πας στον Χ επίσημο και του πεις "σκίσε με". Όλο το μπροστινό σύστημα της Ε34 ξεκινά από 150€ στο eBay! 250€ βρήκα εύκολα κάποιο που δείχνει αξιοπρεπές από Γερμανό.

http://www.ebay.co.uk/itm/1x-ALU-SERIES-FRONT-KIT-ARM-CONTROL-SUSPENSION-BMW-E34-525i-525td-525tds-XXL-/150985222580?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item23276ba9b4

Και την μισή ζωή από τα γνήσια να έχουν, πάλι έχουν το 1/4 της τιμής τους.

andresalonika
16-02-13, 12:30
Πολύ χρήσιμες οι απόψεις σας παιδιά ευχαριστω. Μακάρι να είχα το χρονο και την οικονομική δυνατοτητα για ν ασχοληθω πιο σοβαρά. Σύντομα όμως πιστεύω θα γίνουν όλα.

BmwE34
21-02-13, 21:06
Φίλε καλησπέρα! να πώ και εγώ τι γνώμη μου..είχα στο παρελθόν το ίδιο πρόβλημα που αναφέρεις με το Ε34 τελικά μετά από πολύ ψάξιμο βρήκα ότι ήταν η ζάντες, τι θέλω να πω με αυτό, δές το κέντρο της ζάντας αν κουμπώνει καλά επάνω στα άκρα δηλαδή αν χρειάζεται κάποιο δαχτυλίδι για να κουμπώσει χωρίς κενά γιατί η ζάντες απο την 8αρα μπορεί να κουμπώσαν σαν καρέ αλλα μπορεί το κέντρο να έχει ενα μικρό κενό ως και 1 χιλιοστού και να σου κάνει το πρόβλημα με το που αρχίσει και γυρνάει η ρόδα στο πρώτο ζόρι να μετακινείται ελαφρώς και να σου δημιουργεί το πρόβλημα απο τα τόσα λίγα χιλιόμετρα.

andresalonika
22-02-13, 16:53
Φίλε καλησπέρα! να πώ και εγώ τι γνώμη μου..είχα στο παρελθόν το ίδιο πρόβλημα που αναφέρεις με το Ε34 τελικά μετά από πολύ ψάξιμο βρήκα ότι ήταν η ζάντες, τι θέλω να πω με αυτό, δές το κέντρο της ζάντας αν κουμπώνει καλά επάνω στα άκρα δηλαδή αν χρειάζεται κάποιο δαχτυλίδι για να κουμπώσει χωρίς κενά γιατί η ζάντες απο την 8αρα μπορεί να κουμπώσαν σαν καρέ αλλα μπορεί το κέντρο να έχει ενα μικρό κενό ως και 1 χιλιοστού και να σου κάνει το πρόβλημα με το που αρχίσει και γυρνάει η ρόδα στο πρώτο ζόρι να μετακινείται ελαφρώς και να σου δημιουργεί το πρόβλημα απο τα τόσα λίγα χιλιόμετρα.

ευχαριστώ πολύ για τη πληροφορία φίλε μου θα το ψάξω! :)

andresalonika
22-02-13, 17:56
Φίλε καλησπέρα! να πώ και εγώ τι γνώμη μου..είχα στο παρελθόν το ίδιο πρόβλημα που αναφέρεις με το Ε34 τελικά μετά από πολύ ψάξιμο βρήκα ότι ήταν η ζάντες, τι θέλω να πω με αυτό, δές το κέντρο της ζάντας αν κουμπώνει καλά επάνω στα άκρα δηλαδή αν χρειάζεται κάποιο δαχτυλίδι για να κουμπώσει χωρίς κενά γιατί η ζάντες απο την 8αρα μπορεί να κουμπώσαν σαν καρέ αλλα μπορεί το κέντρο να έχει ενα μικρό κενό ως και 1 χιλιοστού και να σου κάνει το πρόβλημα με το που αρχίσει και γυρνάει η ρόδα στο πρώτο ζόρι να μετακινείται ελαφρώς και να σου δημιουργεί το πρόβλημα απο τα τόσα λίγα χιλιόμετρα.

Να προσθέσω όμως αυτό το πρόβλημα δεν το είχα από την αρχή κι ας φορούσα τις ίδιες ζάντες. Προέκυψε στη πορεία...