PDA

Επιστροφή στο Forum : μοτερ e30 325 σε σκαφος!!


jimisbmwm3
22-02-13, 19:33
:jester:λοιπον πηρα την αποφαση bmw παντου!!ετσι λοιπον και εβαλα μοτερακι m20 2.5 απο e30 σε σκαφος με εσω εξω το σκαφος ειναι 5.7 μηκος με μηχανη mercrouiser 2.7 120hp και καρμπιλατερ 4κυλινδρο και μπαινει το θηριο εξακιλυνδρο 2.5 175hp εξακιλινδρο παμε για αλα αλες βασεις κυνιτηρα μετατρωπη βολαν να πιασει ο σταυρος απο το ποδι του σκαφους αλο ψυγειο σερμπατινα γιανα κρυωνη το αλμυρο νερο το παραφλου χωρις να ερχονται σε επαφη καο τρυπηση το μοτερ αντλια ηλεκτρικη να τραβαει το νερο απο την θαλασσα και παει λεγοντας σε λιγο καιρο θα βαλω και φωτο να δειτε τρλο project!!!!σαν γνησιος bmwδακιας απο πιτσιρηκας το σκαφος δεν επρεπε να ξεφυγει!!:icon02:

xeinoporos
22-02-13, 19:43
Ρε πατρίδα θα μας τρελάνεις..... Αντε με το καλό...Περιμένουμε φωτο...

johnye30is
22-02-13, 20:30
αυτα ειναι !!!!:icon11:

paganis
22-02-13, 21:13
χωρις να εχω ιδιαιτερη εμπειρια σε μοτερ σκαφος,αλλα με την απλη λογικη θεωρω πως θα εχεις προβλημα!
το μοτερακι...ψυχεται απο το νερο του ψυγειου...αλλα και απο το διερχομενο αερα στον χωρο του μοτερ!
αν λοιπον το μοτερ το εχεις σε ενα κλειστο χωρο...δεν εχεις διερχομενο αερα...και μαλιστα θα δουλευει σε ανεβασμενες θερμοκρασιες περιβαλλοντος...
με λιγα λογια...θα ειναι σαν να βαρας κοφτες...σταματημενος σε καυσωνα....και καποια στιγμη θα σε αφησει στα μεσα του πελαγους!
δεν ειναι να παιζεις με αυτα...και ειδικα με την θαλασσα...θα κουβαλας ζωες εκει μεσα...και ειναι κριμα να θαλασσοπνιγητε...

tasos.kamv
22-02-13, 21:22
χωρις να εχω ιδιαιτερη εμπειρια σε μοτερ σκαφος,αλλα με την απλη λογικη θεωρω πως θα εχεις προβλημα!
το μοτερακι...ψυχεται απο το νερο του ψυγειου...αλλα και απο το διερχομενο αερα στον χωρο του μοτερ!
αν λοιπον το μοτερ το εχεις σε ενα κλειστο χωρο...δεν εχεις διερχομενο αερα...και μαλιστα θα δουλευει σε ανεβασμενες θερμοκρασιες περιβαλλοντος...
με λιγα λογια...θα ειναι σαν να βαρας κοφτες...σταματημενος σε καυσωνα....και καποια στιγμη θα σε αφησει στα μεσα του πελαγους!
δεν ειναι να παιζεις με αυτα...και ειδικα με την θαλασσα...θα κουβαλας ζωες εκει μεσα...και ειναι κριμα να θαλασσοπνιγητε...

Λευτέρη είναι κλασσική "μόντα" που κάνουν πολλοί...
Και εγώ εκτός από τη μπέμπα είμαι λάτρης των σκαφών..
Θα βάλει μεγαλύτερο ψυγείο, θερμοστάτη σε χαμηλότερη θερμοκρασία και ίσως μηχανικό ανεμιστήρα.... δεν θα έχει πρόβλημα.
Το θέμα είναι γιατί δεν έβαλε ο φίλος jimisbmwm3 πετρελαιοκινητήρα???? Στη θάλασσα η βενζίνη είναι πλέον απαγορευτική και ιδιαίτερα σε μεσαία και μεγάλα σκάφη... Βάζεις πετρέλαιο με πολύ πολύ περισσότερη αξιοπιστία, υψηλή ΡΟΠΗ, η οποία είναι απολύτως απαραίτητη για καλή πλεύση - πλανάρισμα και τέλος χαμηλή κατανάλωση...

paganis
22-02-13, 21:31
Λευτέρη είναι κλασσική "μόντα" που κάνουν πολλοί...
Και εγώ εκτός από τη μπέμπα είμαι λάτρης των σκαφών..
Θα βάλει μεγαλύτερο ψυγείο, θερμοστάτη σε χαμηλότερη θερμοκρασία και ίσως μηχανικό ανεμιστήρα.... δεν θα έχει πρόβλημα.
Το θέμα είναι γιατί δεν έβαλε ο φίλος jimisbmwm3 πετρελαιοκινητήρα???? Στη θάλασσα η βενζίνη είναι πλέον απαγορευτική και ιδιαίτερα σε μεσαία και μεγάλα σκάφη... Βάζεις πετρέλαιο με πολύ πολύ περισσότερη αξιοπιστία, υψηλή ΡΟΠΗ, η οποία είναι απολύτως απαραίτητη για καλή πλεύση - πλανάρισμα και τέλος χαμηλή κατανάλωση...

την αλλαγη με πετρελαιοκινητηρα...την εχω δει πολλες φορες..
αλλα αυτα τα μοτερ...οντως δεν χαμπαριαζουν...απο τιποτα..
επιπλεον οπως σωστα το εθεσες....η ροπη ειναι μεγαλο θεμα στα σκαφη..
δεν ξερω...αλλα απο ενστικτο θες...κατι με χαλαει στο μ20 σε σκαφος...

tasos.kamv
22-02-13, 21:45
την αλλαγη με πετρελαιοκινητηρα...την εχω δει πολλες φορες..
αλλα αυτα τα μοτερ...οντως δεν χαμπαριαζουν...απο τιποτα..
επιπλεον οπως σωστα το εθεσες....η ροπη ειναι μεγαλο θεμα στα σκαφη..
δεν ξερω...αλλα απο ενστικτο θες...κατι με χαλαει στο μ20 σε σκαφος...

θα έχει ωραίο ήχο το 6-κύλινδρο, αλλά από θέμα κατανάλωσης και ροπής ίσως να πρέπει να το ξανασκεφτεί ο φίλος jimisbmwm3.... η άτιμη η θάλασσα με τις άπειρες υδροδυναμικές αντιστάσεις της δεν συγχωρεί "αδύναμα" μοτέρ αναλογικά με το σκάφος που ωθούν... στη θάλασσα χαλαρά ένα αδύναμο μοτέρ μικρότερου κυβισμού καίει περισσότερο από ένα πιο δυνατό και μεγαλύτερου κυβισμού μοτέρ...

BmwΕ36Ε46
22-02-13, 22:37
Περιμένουμε φωτογραφίες!!!!

Dimzan
23-02-13, 08:25
να γινουν οι φωτογραφιες ΑΜΕΣΑ

ziaba
23-02-13, 09:19
γίνεται να μπει απλά θέλει πολύ χρήμα κ δε συμφέρει σε καμιά περίπτωση καταρχήν πρέπει να ταίριαξει το σάσμαν κ τ μετάδοση δε μπορεί να βγάλει τ μαμα 5 ταχύτο ή ούτε το 4άρι αυτόματο στ σκάφος + θέλει πατέντα για να ψύξη τις πολλαπλής, όργανα, πατέντα στ ντίζα γκαζιού κτλ

jkourkoulis
23-02-13, 09:52
Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε την εξέλιξη αλλά πιστεύω και εγώ ότι είναι πάρα πολύ μικρός ο κινητήρας για τέτοιο σκάφος (ακόμα και για μικρότερο)...

jimisbmwm3
23-02-13, 15:19
Ρε πατρίδα θα μας τρελάνεις..... Αντε με το καλό...Περιμένουμε φωτο...

θα ανεβασω φωτο παιδια

jimisbmwm3
23-02-13, 15:30
καθηστε μην βιαζοσαστε και θα το δειτε μηχανικος εγω πατερα φανοποιο χρονια με λαμαρινες και αδερφο μηχανολογο ετοιμαστειτε πετρελαιο δεν βαζω 1 ειναι μεγαλο το βαρος 2 ειναι αργοστροφες και θελει αλο βημα και 3 ειναι πανακριβες οποτε βενζινα και κοφτες!οσο για την ψυξη ειπαμε οχι ψυγειο αλα σερμπατινα στην οποια αλου το αλμυρο αλου το παραφλου καμια αναμιξη τα δυο τους απλα θα κρυονει με επαφη στους σωλινες τησ σερμπατινας!εξατμιση χειροποιητη πολαπλη εξαγωγης 6 σε 1 η οποια απο εξω θαχει καλυμα κλειστο στο οποιο θα περναει νερο γιανα μην λαμπαδιαζει ο τοποσ ερχετε!οσο για τον φιλο που ειπε για σασμαν το μοτερ θα δωσει κινιση στο ειδη υπαρχον δεν εχει κανενα προβλημα οσο για την καταναλωση ειναι δυνατον να καιει παραπανο απο την 2.7 καρμπυλατερ??υπομονη θα βαλω φωτο οταν ειμαι ετοιμος πιστευω μεσα μαρτιου να σασ αποζημιοσω!!!

jimisbmwm3
23-02-13, 15:33
χωρις να εχω ιδιαιτερη εμπειρια σε μοτερ σκαφος,αλλα με την απλη λογικη θεωρω πως θα εχεις προβλημα!
το μοτερακι...ψυχεται απο το νερο του ψυγειου...αλλα και απο το διερχομενο αερα στον χωρο του μοτερ!
αν λοιπον το μοτερ το εχεις σε ενα κλειστο χωρο...δεν εχεις διερχομενο αερα...και μαλιστα θα δουλευει σε ανεβασμενες θερμοκρασιες περιβαλλοντος...
με λιγα λογια...θα ειναι σαν να βαρας κοφτες...σταματημενος σε καυσωνα....και καποια στιγμη θα σε αφησει στα μεσα του πελαγους!
δεν ειναι να παιζεις με αυτα...και ειδικα με την θαλασσα...θα κουβαλας ζωες εκει μεσα...και ειναι κριμα να θαλασσοπνιγητε...

γιανα δουμε το μοτερ που ειχε πως κρυωνε κωλαγε?δεν επιανε κοφτες?ολα τα εκανε αρα.....

jimisbmwm3
23-02-13, 15:34
Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε την εξέλιξη αλλά πιστεύω και εγώ ότι είναι πάρα πολύ μικρός ο κινητήρας για τέτοιο σκάφος (ακόμα και για μικρότερο)...

πριν ηταν 120 αλογα 27 μιλια τωρα θα γινει 175 αλογα λες να παει χειροτερα ?δεν νομιζω!

jimisbmwm3
23-02-13, 15:37
γίνεται να μπει απλά θέλει πολύ χρήμα κ δε συμφέρει σε καμιά περίπτωση καταρχήν πρέπει να ταίριαξει το σάσμαν κ τ μετάδοση δε μπορεί να βγάλει τ μαμα 5 ταχύτο ή ούτε το 4άρι αυτόματο στ σκάφος + θέλει πατέντα για να ψύξη τις πολλαπλής, όργανα, πατέντα στ ντίζα γκαζιού κτλ

αυτα ειναι ολα ετοιμα τα χω φτιαξει σε μενα δεν στιχιζει τιποτα μιχανικος ειμαι μονοι μας θα το παλεψουμε!

jimisbmwm3
23-02-13, 15:42
αν δουμε δεν παει λεω εγω τωρα δεν βαζω μια τουρμπινουλα???σκαστρα ιντερκουλερ!χεχεχε σωστος???

ziaba
09-03-13, 09:13
ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΕΣ από καράβι με bmw κινητήρ πότε θα δούμε?

Vasilis M3
09-03-13, 10:46
Τρέλανε μας Τζιμάρα!!!

:useless:

xeinoporos
09-03-13, 16:00
Πρέπει να βάλεις φώτο Μητσάρα....

paganis
10-03-13, 22:04
περα απο τα μηχανολογικα...με τις αδειες και την δηλωση της μηχανης....τι γινεται??

rapid_fast
14-03-13, 11:42
Περιμένω να ολοκληρώσει το project,
για να σας αναφέρω τι προβλήματα έχει..
(διότι έχει αρκετά..)
Δεν μίλησα εξ'αρχής διότι ήταν αποφασισμένος, και δεν θα ήταν σωστό να του πω μετά
οτι "εγώ σου τα είχα πει"

jimisbmwm3
14-03-13, 14:14
περιμενετε παιδες ερχονται και οι φωτο ολα θα γινουν ετσι οπως πρεπει και οι δυσκολιες αντιμετοπιζονται μια μια σιγα σιγα προβληματα υπαρχουν αλα αντιμετοπιζονται πιστευω μεχρι τελος του μηνα να εχει ολοκληροθη το project και να να εχω ετοιμες και τησ φωτο να τησ δειτε λιγο υπομονη καντε και ερχονται!!!!

jimisbmwm3
14-03-13, 14:19
περα απο τα μηχανολογικα...με τις αδειες και την δηλωση της μηχανης....τι γινεται??

δεν θα το διλοσω προσ το παρων και βλεπουμε...

Dimzan
14-03-13, 17:11
δε γινεται να δηλωθει τετοια μηχανη σε σκαφος ετσι κι αλλιως...

paganis
14-03-13, 19:25
δε γινεται να δηλωθει τετοια μηχανη σε σκαφος ετσι κι αλλιως...

προφανως και δεν γινεται, να δηλωθει...και ακομα πιο σιγουρο,,,οτι θα εχει θεματα στο μελλον...

jimisbmwm3
14-03-13, 20:33
Πρέπει να βάλεις φώτο Μητσάρα....
χρησταρα εσυ θα το δεις απο κοντα να μου πεις την γνωμη σου!!

Bassakos
15-03-13, 01:03
απο τοτε που θυμομουν τον εαυτο μου , εως και τα 14-15 μου (τωρα ειμαι 36)

στην "γαϊτα" που ειχε ο Παππους μου στο χωριο μηκους 6.90 δεν θυμαμαι πλατος
γαϊτα= ξυλινο σκαφος

http://www.naftotopos.gr/images/stories/ShipsHistory/Traditional/ChaniotikiGaita/ChaniotikiGaita.jpg

ειχανε μηχανη mercedes Diesel απο αυτοκινητο κανονικα με σασμαν
ακομα θυμαμαι τους 2 λεβγεδες ο ενας για τις ταχυτητες και ο αλλος για το αμπραγιαζ
και ποσο εντυπωση που ειχαν κανει μικρος τοτε 4-5 ετων οταν πηγαινα μαζι τους για ψαρεμα

το σκαφος πουληθηκε οταν ειμουν 14-15 ετων
το σκαφος ειχε κανονικη αδεια, μαλιστα ηταν επαγγελματικη για ψαρεμα

xeinoporos
15-03-13, 14:35
Εννοείται...Περιμένω πως και πως... χρησταρα εσυ θα το δεις απο κοντα να μου πεις την γνωμη σου!!

sv2qo
20-03-13, 21:47
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Στην αντίπερα του Ατλαντικού όχθη αυτή η μετατροπή είναι σύνηθες φαινόμενο. Το μόνο που θα σκεφτόμουνα είναι όχι η ιπποδύναμη αλλά οι ροπές του κινητήρα. Αυτοί οι 2.7 Mercruiser μπορεί να υστερούν σε δύναμη αλλά η ροπή τους ειναι κάτσε καλά, και στά σκάφη το ζητούμενο είναι να πλανάρουν γρήγορα. Δέν ξέρω αν πρέπει να αλλάξει και ο μειωτήρας.
Στά θετικά που η ψύξη θα γίνεται με κλειστό κύκλωμα, αν και γενικά το αλμυρό νερό δεν προκαλεί και ιδιαίτερες ζημίες αν ο θερμοστάτης ειναι στούς 60-65 βαθμούς, και πλένεται τακτικά με γλυκό νερό το κύκλωμα.
Επίσης στίς αμερικάνικες τουλάχιστον μετατροπές με κλειστό κύκλωμα, πρέπει να σβύνη η μηχανή και να μη δουλεύει στο ρελαντί γιατί οι μηχανικές αντλίες νερού στις χαμηλές στροφές δεν μπορεί ο εναλάκτης να ψύξη σωστά τον κινητήρα.

konstantinaM3
20-03-13, 22:56
μια ερωτηση να κανω την εξατμιση της bmw πως θα την ψυξεις?που νομιζω οτι θες πολαπλη εξαγωγης με νερο....θα ταιριαζει η πολαπλη εξαγωγης κ η κουρμπα της mercruiser με την εξαγωγη της bmw?:)

Dylan
20-03-13, 23:31
Το ιδιο πιστευω και γω. Οι μηχανές θαλλάσης είναι χαμηλόροπες.Οι εμπειρικοί το λένε η θάλλασα είναι πάντα ανηφόρα καί γ' αυτό δεν χρειάζεται ποικιλία σχέσεων παρά μόνο το βήμα της προπέλας που πρέπει να ψάξεις΄.Την μόνη ένσταση που έχω είναι για την αντοχή των ηλεκτρονικών και του ψεκασμού στις συνθήκες υγασίας και αλατιού.Το καρμυρατέρ στις evinrud merqurizer δεν ειναι απο ελλειψη τεχνολογίας μα για αξιοπιστία.

jimisbmwm3
20-03-13, 23:53
μια ερωτηση να κανω την εξατμιση της bmw πως θα την ψυξεις?που νομιζω οτι θες πολαπλη εξαγωγης με νερο....θα ταιριαζει η πολαπλη εξαγωγης κ η κουρμπα της mercruiser με την εξαγωγη της bmw?:)

εχει φτιαχτει χειροποιητη πολαπλη εξαγωγης η οποια ειναι σαντουιτς δηλαδη απο μεσα καυσαερια απεξω καλυμενη ολοκληρη και κυκλοφοραει νερο το οποιο χεινετε χαμιλα μαζι με τα καυσαερια μπενοντας στο ποδι για να μην κεγετε το κολαρο!

jimisbmwm3
20-03-13, 23:58
Το ιδιο πιστευω και γω. Οι μηχανές θαλλάσης είναι χαμηλόροπες.Οι εμπειρικοί το λένε η θάλλασα είναι πάντα ανηφόρα καί γ' αυτό δεν χρειάζεται ποικιλία σχέσεων παρά μόνο το βήμα της προπέλας που πρέπει να ψάξεις΄.Την μόνη ένσταση που έχω είναι για την αντοχή των ηλεκτρονικών και του ψεκασμού στις συνθήκες υγασίας και αλατιού.Το καρμυρατέρ στις evinrud merqurizer δεν ειναι απο ελλειψη τεχνολογίας μα για αξιοπιστία.

ο εγκεφαλος ειναι μεσα σε στεγανο κουτι ειδικο για την αποφυγη υγρασιας τωρα ολα τα υπολοιπα αν παθουν κατι υπαρχουν και στα περιπτερα με το κιλο οποτε δεν νομιζω να εχω προβλημα για bmw μηλαμε!!χεχχεχε

ziaba
21-03-13, 09:27
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/212/032/sponge%20cool%20story%20bro.png

jimisbmwm3
21-03-13, 18:57
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/212/032/sponge%20cool%20story%20bro.png
δεν ξερω τι υπονοεις φιλε αλλαα αν εχεισ αμφιβολιες ελα να το δεις απο κοντα γιανα σου λιθουν οι αποριες και να δεις πως γινονται ιο μετατρωπες γιατι μαλον δεν γνοριζεις και πολλα απο οτι καταλαβα!!

jimisbmwm3
21-03-13, 19:01
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Στην αντίπερα του Ατλαντικού όχθη αυτή η μετατροπή είναι σύνηθες φαινόμενο. Το μόνο που θα σκεφτόμουνα είναι όχι η ιπποδύναμη αλλά οι ροπές του κινητήρα. Αυτοί οι 2.7 Mercruiser μπορεί να υστερούν σε δύναμη αλλά η ροπή τους ειναι κάτσε καλά, και στά σκάφη το ζητούμενο είναι να πλανάρουν γρήγορα. Δέν ξέρω αν πρέπει να αλλάξει και ο μειωτήρας.
Στά θετικά που η ψύξη θα γίνεται με κλειστό κύκλωμα, αν και γενικά το αλμυρό νερό δεν προκαλεί και ιδιαίτερες ζημίες αν ο θερμοστάτης ειναι στούς 60-65 βαθμούς, και πλένεται τακτικά με γλυκό νερό το κύκλωμα.
Επίσης στίς αμερικάνικες τουλάχιστον μετατροπές με κλειστό κύκλωμα, πρέπει να σβύνη η μηχανή και να μη δουλεύει στο ρελαντί γιατί οι μηχανικές αντλίες νερού στις χαμηλές στροφές δεν μπορεί ο εναλάκτης να ψύξη σωστά τον κινητήρα.

σωστο σε βρισκω φιλε μου για το κυκλωμα ψυξης!οσο αφορα την ροπη τωρα ειναι μεγαλυτερη εξακυλινδρος βλεπει σε σχεση με το 4κυλινδρο πριν που δεν ελεγε τιποτα ουτε νευρο ουτε και την τρελη ροπη!

jimisbmwm3
21-03-13, 19:23
δεν ξερω τι υπονοεις φιλε αλλαα αν εχεισ αμφιβολιες ελα να το δεις απο κοντα γιανα σου λιθουν οι αποριες και να δεις πως γινονται ιο μετατρωπες γιατι μαλον δεν γνοριζεις και πολλα απο οτι καταλαβα!!

εξαλου μπορεις να ρωτησης ενα φιλο απο εδω μεσα τον χεινοπορο γιανα σου λυση οτι απορια θελεις γιατι τυχενει να το ειδε απο κοντα!!!

sv2qo
22-03-13, 00:55
σωστο σε βρισκω φιλε μου για το κυκλωμα ψυξης!οσο αφορα την ροπη τωρα ειναι μεγαλυτερη εξακυλινδρος βλεπει σε σχεση με το 4κυλινδρο πριν που δεν ελεγε τιποτα ουτε νευρο ουτε και την τρελη ροπη!

Εγω έχω μια PRO BOSS V8 χωρίς κλειστό κύκλωμα ψύξης και δουλεύει απο το 1994 μέχρι τώρα σφαίρα, προχώρα και μη μασσάς, θα φτιάξης τέλειο εργαλείο.

jimisbmwm3
22-03-13, 16:56
Εγω έχω μια PRO BOSS V8 χωρίς κλειστό κύκλωμα ψύξης και δουλεύει απο το 1994 μέχρι τώρα σφαίρα, προχώρα και μη μασσάς, θα φτιάξης τέλειο εργαλείο.

σε ευχαριστω φιλε μου και αυτο κανω δεν μασαω οτι και αν ακουω!!!!οταν θα με αφησουν θα ανεβασω φοτο γιατι προς το παρον εχω θεματακι!νασε καλα παντος εισαι ο μονος που ειπε κατι καλο!!!

Dylan
23-03-13, 00:05
Προχώρα και με το καλό , αφού μάλλον έχεις σκεπτεί ολες τις πιθανές λεπτομέριες.