PDA

Επιστροφή στο Forum : ΚΑΤΙ ΔΥΣΚΟΛΟ : Depin και Repin στον maf connector


V4V
23-02-13, 17:51
καλησπερα παιδια
για καποιο λογο ανεξηγητο , κοπηκε το ενα απο τα 4 καλωδια , μεσα στον κονεκτορα του μαφ.
προκειται για μ44 μοτερ , με τον στρογγυλο κοννεκτορα.

αυτο εχει σαν αποτελεσμα να ειχα διακοπες μεχρι να κοπει και πλεον να μην εχει γειωση ο μαφ καν..

βρηκα εναν κονεκτορα απο τρακαρισμενο , και σκεφτηκα να παρω μονο το κομμενο πιν , να μην χαλασω και τα 3 καλα μαμισια πιν που εχει το δικο μου αμαξι πανω τωρα.
το αστειο ειναι οτι τετοιο κοννεκτορα δεν εχω ξαναδει.
δεν βλεπω πουθενα πινς , πουθενα "ασφαλειες" , τιποτα.

εψαχνα 2 ωρες στο ιντερνετ , παλι δεν βρηκα τιποτα
σας το εβγαλα φωτο , μηπως και βγαλετε εσεις ακρη.

μια μικρη υποψια που εχω ειναι οτι με καποιο τροπο κλειδωνουν απο το κεντρο του κοννεκτορα και τα 4 πινς στις θεσεις τους.

http://postimage.org/image/avsel8ocd/

σας ευχαριστω παιδια ολους.

V4V
23-02-13, 17:52
http://s14.postimage.org/6zf2p93cx/DSC_0436.jpg (http://postimage.org/image/avsel8ocd/full/)
upload pic (http://postimage.org/)

βλεπετε οτι κοπηκε η γειωση η μιση μεσα και η μιση εξω. το αστειο ειναι οτι αν κοιτας τον κονεκτορα απο την μερια με τις επαφες σου φαινεται φυσιολογικοτατος.
ευτυχως εβγαλα το καλυμα και "δοκιμασα" λιγο τα καλωδια ολα μεχρι που το ενα ηταν εμφανες οτι μου εμεινε στο χερι χωρις καν προσπαθεια..

τωρα πως βγαζουμε το υπολειμμα απο μεσα? και πως ξαναμπαινει το νεο πιν....?

Nick_compact
23-02-13, 17:56
Αν βρήκες από τρακαρισμένο και έχεις ανταλλακτικό, καλύτερα να κόψεις την πλεξούδα και να κάνεις καλές κολλήσεις με καλάι και κολλητήρι, θερμοσυστελόμενο από πάνω, και θα είσαι μια χαρά.

V4V
24-02-13, 07:46
κατανοητο , αυτο ειναι λογικο και ευκολο.

αλλα δεν ειναι κριμα να μην ξερουμε πως ανοιγει αυτος ο κονεκτορας?
ειναι εμφανες οτι απο καπου ανοιγει ,με καποιο τροπο. απλα δεν ξερω πως ελευθερωνονται τα πιν.

Nick_compact
24-02-13, 12:31
Googlare τον κωδικό AMP που γράφει πάνω η φίσα, ίσως βρεις κάποια σχετική πληροφορία.

V4V
24-02-13, 16:35
http://octopart.com/2-963114-1-tyco%2Belectronics-7691155
αυτο ειναι το πιο λογικο match
δινει και ενα related εργαλειακι που παραπεμπει σε farnell σε αυτον το λινκ
http://export.farnell.com/_/dp/1680528
και αυτο το manual απο το εργαλειο
http://www.farnell.com/cad/302117.pdf
βλεπω οτι γραφει "open position" , πιθανοτατα να εχει 2 θεσεις ,μαλλον το τοποθετεις και μετα πατας.

αρα αν τα παραπανω ισχυουν , μαντευω οτι τα πινς βγαινουν ενα ενα (οποτε μαλλον δεν ανοιγει ολη η φισα,ουτε απελευθερωνονται ολα μαζι) ,και με την βοηθεια αυτου του εργαλειου που ειναι σαν αξονακι (και οχι κατι σαν κατσαβιδι κτλ) βγαινει το πιν.

V4V
24-02-13, 16:38
http://docs-europe.electrocomponents.com/webdocs/0179/0900766b80179f38.pdf

V4V
24-02-13, 16:43
χμμμ , αποτι φαινεται , οταν πιεζεις το αξονακι απο πισω , ειναι για να σου πεταει τον κονεκτορα εξω.
αν καταλαβα καλα το ξεκλειδωμα γινεται στριβοντας δεξια. ωστοσο ειναι περιεργο γιατι το εργαλειο δεν δειχνει να εχει "εγκοπες" στην "ανοιχτη θεση" , δειχνει να ειναι ενα σκετο αξονακι..
μαλλον οταν ειναι στην κλειστη θεση , κατι εξεχει στην ακρη απο το αξονακι , και αυτο ειναι που κανει το ξεκλειδωμα στριβοντας δεξια.
αν ειναι ετσι πολυ φοβαμαι οτι χωρις το εργαλειο δεν προκειται να το ξεκλειδωσω ποτε..

V4V
24-02-13, 16:48
αυτα μαλλον ειναι τα πιν σκετα. μοιαζουν πολυ με τα πιν απο τους Molex κονεκτορες των υπολογιστων.
στους υπολογιστες παντως δεν στριβουμε το εργαλειο δεξια , απλα το βαζεις μεσα στον συνδετηρα , ελευθερωνεται η ασφαλεια του πιν και τραβας με το πιν εξω.

και το εργαλειακι τοβαλα να το δει οποιος θελει.