PDA

Επιστροφή στο Forum : Κατανάλωση Ζ4 3,0si Ν2


Roulis
11-03-13, 20:51
μπορει κανεις να μας πει υπευθυνα καταναλωσεις εντος πολης σε z4 3.0si ?
το steptronic ποσο επιβαρυνει τη καταναλωση??

stef
11-03-13, 21:00
Καλησπέρα
Ο κινητήρας λέγεται Ν52
10-12 λίτρα μέσα στην πόλη ανάλογα πως το πας

Nick_compact
11-03-13, 21:06
superοικονομικό μοτέρ για την ιπποδύναμη του και τον κυβισμό του. Κατά την γνώμη μου το καλύτερο straight 6 μοτέρ που έχει φτιάξει ποτέ η BMW, ακόμα και σε σύγκριση με τα ///Μ.

kefalismos
11-03-13, 22:50
11-14 πόλη , ως και 8 εκτός πόλης .
Με νορμάλ οδήγηση ( και όχι σουπερ οικονομίες ) και κλασική κίνηση δηλαδή και φανάρια και σταμάτα ξεκίνα + κανένα λιγο πιο φαρδύ λαστοιχάκι το 13 είναι συνηθισμένο.

e60///M
12-03-13, 01:24
Δεε ξερω ισως το Ζ4 να ναι πιο ελαφρυ αλλα στο ε60 βαραει 18αρια μες τη πολη.

Εξω σε νορμαλ ταχυτητες πεφτει στα 8 και ανεβαινει στα 9-9.5 με 160 ας πουμε.

BMW Power
12-03-13, 08:02
Δώσε μου το vin σου για να σου πω.

STR
12-03-13, 09:22
Δώσε μου το vin σου για να σου πω.
Με το vin θα δεις καταναλωση;;;;
Που το βλεπουμε αυτο;

BMW Power
12-03-13, 09:41
Όχι φίλε απλά θα δω πιο μοτέρ N52B30 φοράει.

Roulis
12-03-13, 09:44
ευχαριστω για τις απαντησεις
το steptronic ποσο ανεβαζει τη καταναλωση?

Roulis
12-03-13, 09:49
Όχι φίλε απλά θα δω πιο μοτέρ N52B30 φοράει.

vehicle code DU51
βοηθαει?

BMW Power
12-03-13, 10:04
Δυστυχώς όχι.

Αν έχει το Α μοτέρ είναι περίπου 12 για το manual και 13 για το αυτόματο αν πηγαίνεις χαλαρά μέσα στην πόλη.

Αν έχει το BF είναι 1 λίτρο λιγότερο.

Αν είναι coupe +1 λίτρο

Εγώ με roadster manual με A μοτέρ είχα μέση 13,8 με 60% των χλμ. πόλη αλλά ΠΟΤΕ δεν πήγαινα χαλαρά.

Να συμπληρώσω ότι είναι το καλύτερο μη Μ μοτέρ που έφτιαξε ποτέ η BMW

Roulis
12-03-13, 11:42
φαρμακι δλδ!

tasos.kamv
12-03-13, 11:50
Δυστυχώς όχι.

Αν έχει το Α μοτέρ είναι περίπου 12 για το manual και 13 για το αυτόματο αν πηγαίνεις χαλαρά μέσα στην πόλη.

Αν έχει το BF είναι 1 λίτρο λιγότερο.

Αν είναι coupe +1 λίτρο

Εγώ με roadster manual με A μοτέρ είχα μέση 13,8 με 60% των χλμ. πόλη αλλά ΠΟΤΕ δεν πήγαινα χαλαρά.

Να συμπληρώσω ότι είναι το καλύτερο μη Μ μοτέρ που έφτιαξε ποτέ η BMW

Όχι φαρμάκι...
Πολύ καλό για τις επιδόσεις, τα κυβικά και την κατανάλωσή του..!

BMW Power
12-03-13, 11:51
Τι λες τώρα ρε φίλε,

Εγώ με τα 20 τι να πω?

PS Το ίδιο αυτοκίνητο στην Γερμανία καίει 9 μέση

tasos.kamv
12-03-13, 11:53
Τι λες τώρα ρε φίλε,

Εγώ με τα 20 τι να πω?

Μάλλον ο φίλος Roulis δεν έχει υπόψη του τί εστί τρίλιτρο μοτέρ παλιότερης τεχνολογίας ή σε άλλη καρότσα...

Roulis
12-03-13, 13:34
τασο μας εχει φαει το downsizing τι να πω.


το οτι στη γερμανια καιει 9 λογικο αφου κανεις εκει δεν ειναι πρωτη δευτερα ολη την ωρα,

δοκιμασα ενα 3,0si σε στενακια πανω κατω 13λ/100με το καλημερα.

Mαυρο / Ασημι καπακι μοτερ εχουν καμμια διαφορα?

Nick_compact
12-03-13, 13:40
Σε στενάκια πάνω κάτω με 1η-2α δεν υπάρχουν και πολλά αμάξια που θα πέσουν κάτω 10, πόσο μάλλον με 270 ίππους..

BMW Power
12-03-13, 13:52
το ασημί καπάκι είναι 100% το A

tasos.kamv
12-03-13, 13:54
τασο μας εχει φαει το downsizing τι να πω.


το οτι στη γερμανια καιει 9 λογικο αφου κανεις εκει δεν ειναι πρωτη δευτερα ολη την ωρα,

δοκιμασα ενα 3,0si σε στενακια πανω κατω 13λ/100με το καλημερα.

Mαυρο / Ασημι καπακι μοτερ εχουν καμμια διαφορα?

Δες στο link πιο κάτω τί μοτέρ έχουν μπει στο Ζ4
http://www.bmwheaven.com/database/browse.php?brand=BMW&series=z4&code=E85
Με το μαύρο καπάκι είναι ο Μ54 (σκυλί μοτέρ, με διπλό vanos, αρκετά δυνατό, αλλά με υψηλή κατανάλωση), ενώ με το πιο μοντέρνο λουκ - ασημί καπάκι ο Ν52 (διάμαντι μοτέρ, με διπλό vanos, valvetronic, πολύ δύναμη και χαμηλή κατανάλωση)!

Σωστά λέει και ο Νίκος, ποιο αμάξι σε στενά με 1η, 2α, δεν θα κάψει..???
Πόσο μάλλον όταν έχεις και ένα αμάξι με σπορ χαρακτήρα...

BMW Power
12-03-13, 14:00
Τάσο τα si είχαν 2 καπάκια, ασημί τα πρώτα (Α) και μαύρο μετά.

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSuU8zoFACVSvRze6nnqDt49x6cbc9vR rClnNGGmEzeV627dqQRjw

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSjyvEqN4xT5hXa_AQN5ucZj-52Txb-_3lITxBo-AYKmgT7SJyv

tasos.kamv
12-03-13, 14:07
Τάσο τα si είχαν 2 καπάκια, ασημί τα πρώτα (Α) και μαύρο μετά.

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSuU8zoFACVSvRze6nnqDt49x6cbc9vR rClnNGGmEzeV627dqQRjw

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSjyvEqN4xT5hXa_AQN5ucZj-52Txb-_3lITxBo-AYKmgT7SJyv

Δεν το ήξερα, ορθή παρατήρηση! Εμένα πήγε το μυαλό μου για το μαύρο καπάκι κατευθείαν στον Μ54

Nick_compact
12-03-13, 14:10
Δημήτρη αυτά με το μαύρο καπάκι είχαν την ανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή; Τι διαφορές έχουν; Ούτε εγώ το ήξερα.

BMW Power
12-03-13, 14:49
N52B30A / N52B30B / N52B30BF

Μπλοκ, συμπίεση, κεφαλή, χαρτογράφηση κλπ.

Nick_compact
12-03-13, 15:06
Η πιο δυνατή έκδοση από αυτά ποιά είναι Δημήτρη;

BMW Power
12-03-13, 15:20
Υποτίθεται ότι έχουν ακριβώς την ίδια απόδοση. Αλλά χλομό μιας και από το Α έως το BF κατανάλωναν λιγότερο με λιγότερους ρύπους. Οπότε μάλλον το πρώτο είναι το πιο "αντρικό" χαχα

Roulis
12-03-13, 16:07
και εγω νομιζω οτι το μαυρο καπακι μπηκε στα μοντελα του 07
τελικα ποιο καιει λιγοτερο?

BMW Power
12-03-13, 18:31
Όσο πιο νέο, τόσο λιγότερο καίει

Roulis
12-03-13, 21:05
BMW power exeis π.μ.

stef
12-03-13, 22:03
Eμένα πάντως έχει ασημί καπάκι αν και 2.5 Si..

Nick_compact
12-03-13, 22:28
Eμένα πάντως έχει ασημί καπάκι αν και 2.5 Si..

Τότε είσαι άντρας :ylsuper:

Dim77
12-03-13, 23:20
Eμένα πάντως έχει ασημί καπάκι αν και 2.5 Si..

Έχεις κερδίσει και το καλύτερο 2.5άρι αν θυμάμαι καλά :king: :D

BMW Power
13-03-13, 08:12
Ναί Στέφανε γιατί είναι από τα πρώτα. Σε όλα τα Ν52 ισχύουν τα παραπάνω.

Δες το roadster που ήταν του 2006 (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/album.php?albumid=676)

Και το coupe που ήταν του 2007 (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/album.php?albumid=675)

Roulis
13-03-13, 10:48
ta 2.5si ολα νομιζω ειναι με ασημι καπακι

BMW Power
13-03-13, 11:12
Όχι φίλε, κοίτα αυτό που είναι του 2008 (http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-z4-roadster-2-5si-navi-prof-xenon-shz-pdc-hilgert/150768231.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=52&makeModelVariant1.modelDescription=si&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=146&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=185&maxPowerAsArray=KW&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT)

http://i.ebayimg.com/00/$(KGrHqF,!hEE5o7Hq2IrBOgF+yNsD!~~_19.JPG

Roulis
13-03-13, 11:22
σωστος! ο admin

Dimpas
13-03-13, 12:09
Αυτό είναι το μοτέρ που φοράει και το E92 330i ??? με τα 272 άλογα ??

BMW Power
13-03-13, 12:22
Αυτό είναι που φοράνε τα
130
330
530
630
Χ5
Ζ4

Σε διαφορετικές μορφές Ν52 και Ν52Ν

stef
13-03-13, 21:12
Έχεις κερδίσει και το καλύτερο 2.5άρι αν θυμάμαι καλά :king: :D

Κατάλαβες τώρα γιατί πάω καλά ε...?
Έχω από τα "δυνατά" 2.5 Si...

m_power_lunatic
14-03-13, 06:37
Το 330i E90-92 με ενα μπλοκε και μια BASTUCK ή EISENMANN ειναι ωραιο ''πραμα''.

Συμφωνω και εγω οτι ειναι το καλυτερο μη-///Μ μοτερ της BMW.

Dimpas
14-03-13, 09:39
Το Ε92 330i ήταν ο "στόχος μου" αλλά ο μεγάλος εχθρός ( το κράτος) δεν μου το επιτρέπει !
Ή θα το πάρω όταν πάω με το καλό για δουλειά Γερμανία ή απλά θα το βλέπω στον ... ύπνο μου !

stef
14-03-13, 19:35
Το 330i E90-92 με ενα μπλοκε και μια BASTUCK ή EISENMANN ειναι ωραιο ''πραμα''.

Συμφωνω και εγω οτι ειναι το καλυτερο μη-///Μ μοτερ της BMW.

Αν είναι να πας σε 3λιτρο Ε92 Γιάννη, πας για Ν54 335...

stef
14-03-13, 19:37
Το 330i E90-92 με ενα μπλοκε και μια BASTUCK ή EISENMANN ειναι ωραιο ''πραμα''.

Συμφωνω και εγω οτι ειναι το καλυτερο μη-///Μ μοτερ της BMW.

Τέτοια λες και μετά θα σου γυαλίσω το Μ3 σου για τα καλά σου λόγια!!!

Roulis
14-03-13, 20:20
Τέτοια λες και μετά θα σου γυαλίσω το Μ3 σου για τα καλά σου λόγια!!!

stef exeis si steptronic,

πες δυο λογια για αποκριση και το κιβωτιο,

stef
14-03-13, 20:59
Ναι steptronic έχω!
Είμαι πολύ ευχαριστημένος
Τόσο σε ταξιδι όσο και μέσα στην πόλη το κιβώτιο συμπεριφέρεται ΑΨΟΓΑ
Και θα ξανάπερνα steptronic ή DCT, ξεκούραστο, άνετο και γρήγορο όταν πρέπει
Απλά δεν είναι για να κάνεις όλη μέρα παντιλίκια κλπ
Αλλά μέσα στην κίνηση το χειροκίνητο κουράζει..

Roulis
14-03-13, 21:08
Ναι steptronic έχω!
Είμαι πολύ ευχαριστημένος
Τόσο σε ταξιδι όσο και μέσα στην πόλη το κιβώτιο συμπεριφέρεται ΑΨΟΓΑ
Και θα ξανάπερνα steptronic ή DCT, ξεκούραστο, άνετο και γρήγορο όταν πρέπει
Απλά δεν είναι για να κάνεις όλη μέρα παντιλίκια κλπ
Αλλά μέσα στην κίνηση το χειροκίνητο κουράζει..

Δλδ παντιλικι με το αυτοματο γιοκ? η μονο στο ξεκινημα σε κοβει?

stef
15-03-13, 21:49
Κάνεις κανονικότατα, απλά η φιλοσοφία του κιβωτίου δεν είναι για καφριλίκια.

BMW Power
16-03-13, 09:05
Το steptronic απλά δεν κάνει για κωλίδια

1 δεν χτυπάει κόφτη με αποτέλεσμα να ανεβάζει ταχύτητα κοντά στο όριο περιστροφής
2 δεν βγαίνει εντελώς το DSC

ΤΡΕΛΟ ΞΕΝΕΡΩΜΑ!!!!!!!

Το steptronic είναι το τέλειο αυτόματο, για αυτοκίνητα που πρέπει να έχουν αυτόματο, ΟΧΙ για Ζ4.

Την έκανα μια φορά την πατάτα και πήρα 330 αυτόματο και το μετάνιωσα την πρώτη εβδομάδα.

Roulis
16-03-13, 11:32
2 δεν βγαίνει εντελώς το DSC

ΤΡΕΛΟ ΞΕΝΕΡΩΜΑ!!!!!!!
εβδομάδα.


ειναι σιγουρο αυτο?

georgepap
16-03-13, 23:46
Απ'ο,τι γνωριζω το DSC απενεργοποιειται!!

Στο δικο μου-335i steptronic-τουλαχιστον πληρως.

georgepap
16-03-13, 23:52
Παντως οφειλω να πω πως αυτος ο 3λιτρος Ν52 ειναι πραγματικα μοτερ ''ποιημα''..
..με πολυ ωραια ακουστικη..

harristheo
17-03-13, 07:35
Χωρίς να είμαι απόλυτα σιγουροσ σε αυτό που θα γράψω
Έχω την εντύπωση οτι το DSC απενεργοποιειται με 2 τρόπους, (ασχέτως κιβωτιου)
Μερικώς εαν το κουμπί πατήσει μια φορά.
Πλήρως εαν το κουμπί πατήθει παρατεταμενα.

Τουλάχιστον έτσι γίνεται στο δικό μου Χ3 χειροκινητο, και Ε46 320d αυτόματο.

Χάρης

BMW Power
17-03-13, 10:21
Στα steptronic δεν βγαίνει το DSC. To DTC ναι αλλά όχι το DSC.

Με απλά λόγια μπορείς να σπινάρεις (Τ=Τraction) αλλά δεν μπορείς να ταξιδέψεις με το πλάι (S=Stability).

harristheo
17-03-13, 11:32
Στα steptronic δεν βγαίνει το DSC. To DTC ναι αλλά όχι το DSC.

Με απλά λόγια μπορείς να σπινάρεις (Τ=Τraction) αλλά δεν μπορείς να ταξιδέψεις με το πλάι (S=Stability).

Σύμφωνοι λοιπόν

Roulis
17-03-13, 12:21
stef εσυ που εχεις αυτοματο?
BMW Power οσα φορουμ εχω κοιταξει δε το λεει πουθενα αυτο

stef
17-03-13, 18:13
Παιδιά το antispin απενεργοποιείται είτε μερικώς, είτε πλήρως με παρατεταμένο πάτημα
Για εμένα το κιβώτιο είναι όνειρο, για τον BMW power το κιβώτιο είναι μάπα..
Εξαρτάται τι θέλει κανείς από το αμάξι του και το κιβώτιό του!
Δεν το πήρα το Ζ για καφριλίκια

Υ.Γ: Όποιος θέλει μπορεί αν θέλει να τον πάω βόλτα να δει εαν πλαγιολισθαίνει..
Η λύση για παρατεταμένο drift είναι μία και λέγεται Quaife!

Roulis
17-03-13, 18:28
Υ.Γ: Όποιος θέλει μπορεί αν θέλει να τον πάω βόλτα να δει εαν πλαγιολισθαίνει..


Θελω!!!!!!!!

Nick_compact
17-03-13, 18:30
Εγώ θέλω να δω τι θα κάνει ο Στεφ όταν το steptronic του ανεβάσει από 2α σε 3η μέσα στην πλαγιολίσθηση :P

stef
17-03-13, 18:32
Εγώ θέλω να δω τι θα κάνει ο Στεφ όταν το steptronic του ανεβάσει από 2α σε 3η μέσα στην πλαγιολίσθηση :P

Υπάρχει λύση!!!
Δεν πατάς τάπα το γκαζι.... ;)

stef
17-03-13, 18:33
Θελω!!!!!!!!

Κατέβα όπως είσαι Γλυφάδα!

Nick_compact
17-03-13, 18:35
Άρα μπορείς να πλαγιολισθήσεις εύκολα μόνο σε σαπούνι άσφαλτο με αυτόν τον τρόπο με το 2.5... ακόμα και με το 3.0Si Coupe του φίλου μου εδώ από το forum, ενώ έχει άπλετη δύναμη, δεν μπορώ να πω ότι έσπαγε με μεγάλη ευκολία την πρόσφυση σε καλή άσφαλτο, ακόμα και με την θεόκοντη 2α του.

Roulis
17-03-13, 18:38
Κατέβα όπως είσαι Γλυφάδα!

p.m sent!!!

stef
17-03-13, 18:52
Όχι δεν σπάει την πρόσφυση σε καλή άσφαλτο εύκολα
Αλλά δεν νομίζω ότι είναι αυτός ο λόγος που φτιάχτηκε το Ζ4
Εαν θες καφριλίκια πάρε Ζ4 Μ ή πάρε Μ3 Ε46

sotosz3
18-09-13, 18:22
παιδια διαβασα την συζητηση σας, εγω εχω το ζ3 το 1.8 με 17αρες ζαντες(δεν ξερω αν παιζει σοβαρο ρολο αυτο) δεν ξερω τι καταναλωση εχει ακριβως, αλλα δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος με την καταναλωση που εχει σε σχεση με τις επιδοσεις του! σκεφτομαι να το αλλαξω και με την ζ4 την 3.0. ξερει κανεις να μου πει αν η καταναλωση της θα ειναι πολυ μεγαλυτερη απου του ζ3? (το αμαξι το κινω σπανια εκτος πολης)

santo
18-09-13, 21:17
Τι λες τώρα ρε φίλε,

Εγώ με τα 20 τι να πω?

PS Το ίδιο αυτοκίνητο στην Γερμανία καίει 9 μέση

Σε άλλο άνθρωπο με άλλο πόδι.. εννοείς :gaysex:

sotosz3
18-09-13, 22:44
απλως θελω να μαθω την διαφορα στην καταναλωση που εχουν αυτα τα δυο αυτοκινητα, απο καποιον που τα ξερει απο την πειρα που εχει!