PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα με LPG σε Ε46


intasg
30-03-13, 00:08
Όπως σας έχω πει στο 46αρι μου έχω βάλει εδώ και 2 χρόνια υγραέριο. Το αυτοκίνητο έχει 156.000 χλμ. Τα 32.000 τελευταία είναι με υγραέριο. Μέχρις στιγμής δεν είχα κανένα πρόβλημα. Τώρα όμως τοι συμβαίνει: Ξαφνικά και δίζως να έχω κανένα σύμπτωμα (ρετάρισμα, αυξημένη κατανάλωση κτλ) ανάβει το κίτρινο λαμπάκι της μηχανής. Εν τω μεταξύ έχω αγοράσει το bmw scanner 1,4. Το συνδέω και μου βγάζει check fuel system. Κλείνω ραντεβού να το πάω στον εγκαταστάτη και μετά από 30-40 χλμ σβήνει το λαμπάκι από μόνο του. Αυτό γινόταν επί 600 χλμ περίπου. Το λαμπάκι άναβε και έσβηνε μόνο του. Το διαγνωστικό έβγαζε την ίδια βλάβη. Πήγα λοιπόν στον εγκαταστάτη και αφού το έβαλε και εκείνος στο δικό του διαγνωστικό μου είπε ότι φταίει η νοθεία στο υγραέριο (βουτάνιο) και δεν μπορεί να κάνει κάτι. Σήμερα πήγα πάλι, αφού το λαμπάκι δεν σβήνει και ακούστε διάλογο.
Γεια σας.
Γεια σας.
Ήρθα για το λαμπάκι.
Δεν μπορώ να κάνω κάτι. Εδώ και ένα χρόνο νοθεύουν το υγραέριο.
Μα εμένα τώρα μου άναψε. Ποτέ δεν είχε ανάψει στο παρελθόν. Αν ήταν νοθευμένα εδώ και ένα χρόνο, δεν θα άναβε το λαμπάκι ένα χρόνο τώρα;
Μάλλον ο Λ είναι. Να τον αλλάξεις.
Είσαι σίγουρος;Εγώ να τον αλλάξω, αλλά αν δεν ευθύνεται ο αισθητήρας;
Να πας σε μία BMW να στον μετρήσουν.
Και έφυγα με το λαμπάκι αναμένο. Γυρνάω σπίτι, το συνδέω στο διαγνωστικό μου, το σβήνω και μετά από 10 χλμ περίπου άναψε πάλι. Δυστυχώς το bmw scanner που έχω δεν διαβάζει live data για να δω τις μετρήσεις του αισθητήρα.
Τι προτείνετε; Έχετε κανέναν εγκαταστάτη να πάω μήπως το φτιάξω; Δεν θέλω να ανάβει το λαμπάκι συνέχεια. Του είπα να ελέγξει μπεκ και την τροφοδοσία και μου είπε ότι είναι οκ. Να ελέγξω λέει τα μπεκ της βενζίνης μήπως θέλουν καθαρισμό.
Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω. Πριν αρχίσω και παίρνω σβάρνα τα συνεργεία, σκέφτηκα μήπως έχετε να προτείνετε εσείς κάτι ή κάποιο πιο αξιόπιστο συνεργείο με υγραέριο.
Φοράει το σύστημα Rivolli 4ης γενεάς.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

MZ3
30-03-13, 00:54
προφανώς με βενζίνα δεν στο κάνει ε? η δεν δοκίμασες?
αν δεν στο κάνει με βενζίνα ψαξου με τα υγραέρια αν έχεις θέμα και με βενζίνα τότε ίσως να μην φταίει το γκάζι..

GEORGE 1974
30-03-13, 19:13
Κοίταξεs να δείς εάν έχεις πλούσια η φτωχά μείγματα ? Κοιταξέ το εσύ εάν μπορείς, η πήγαινε στόν εγκαταστάτης σου ! ή σε ένα συνεργείο ..[fuel trims].Πάνω από όλα μήν το αμελής καί εάν δέν έχει αποκατασταθεί η βλάβη, μήν σβήνεις το λαμπάκι ! Μέχρι να το φτίαξεις ,πήγαινε με βενζίνη .Ποιο ακριβώς bmw E46 έχεις?

tasos.kamv
30-03-13, 19:36
Διαβάζοντας τα λεγόμενα σου φίλε intasg μου δημιουργείται εκνευρισμός και θυμός, πώς είναι δυνατόν τόσο άσχετος κόσμος και έχει συνεργείο και να βάζει υγραέριο σε οχήματα χωρίς να έχει στοιχειώδεις γνώσεις....
Η απάντηση του μάστορα δείχνει πόσο ΑΣΧΕΤΟΣ είναι και είναι απαράδεκτη η συμπεριφορά του!!!!
Η υπογραφή του φίλου Rapid (τα μαστόρια χαλάνε τα αυτοκίνητά μας...) δεν είναι τυχαία...
Προφανώς με την πάροδο του χρόνου και τη λειτουργία του αυτοκινήτου σου με lpg έχουν αλλάξει οι προσαρμογές (adaptations) και χωρίς να ξέρω ούτε καν τί κινητήρα φοράς στο 46-άρι σου είμαι σίγουρος ότι είσαι οριακά εκτός ορίων, γι' αυτό πότε σου ανάβει το λαμπάκι και πότε σβήνει...
Είναι καθαρά θέμα καύσης και οι λ βρίσκονται σε οριακές τιμές (αθροιστικές & πολλαπλασιαστικές τιμές)... Αυτό διορθώνεται με ΡΥΘΜΙΣΗ των μπεκ του υγραερίου...
Αυτά περί νοθείας μπορεί να γίνεται, αλλά δεν έχει καμία σχέση με το λαμπάκι που ανάβει στον κινητήρα..
Ο κολλητός Γιώργος (George 1974) μπορεί να στο επιβεβαιώσει...
Αν έρθεις αύριο στην πίτα μπορούμε να το συζητήσουμε από κοντά και πιστεύω μπορώ να σε βοηθήσω...
Ξεκαθαρίζω τη θέση μου για παρεξηγήσεις... ΔΕΝ είμαι μάστορας, ούτε έχω συνεργείο!!!

GEORGE 1974
30-03-13, 20:02
:bugeye:Διαβάζοντας τα λεγόμενα σου φίλε intasg μου δημιουργείται εκνευρισμός και θυμός, πώς είναι δυνατόν τόσο άσχετος κόσμος και έχει συνεργείο και να βάζει υγραέριο σε οχήματα χωρίς να έχει στοιχειώδεις γνώσεις....
Η απάντηση του μάστορα δείχνει πόσο ΑΣΧΕΤΟΣ είναι και είναι απαράδεκτη η συμπεριφορά του!!!!
Η υπογραφή του φίλου Rapid (τα μαστόρια χαλάνε τα αυτοκίνητά μας...) δεν είναι τυχαία...
Προφανώς με την πάροδο του χρόνου και τη λειτουργία του αυτοκινήτου σου με lpg έχουν αλλάξει οι προσαρμογές (adaptations) και χωρίς να ξέρω ούτε καν τί κινητήρα φοράς στο 46-άρι σου είμαι σίγουρος ότι είσαι οριακά εκτός ορίων, γι' αυτό πότε σου ανάβει το λαμπάκι και πότε σβήνει...
Είναι καθαρά θέμα καύσης και οι λ βρίσκονται σε οριακές τιμές (αθροιστικές & πολλαπλασιαστικές τιμές)... Αυτό διορθώνεται με ΡΥΘΜΙΣΗ των μπεκ του υγραερίου...
Αυτά περί νοθείας μπορεί να γίνεται, αλλά δεν έχει καμία σχέση με το λαμπάκι που ανάβει στον κινητήρα..
Ο κολλητός Γιώργος (George 1974) μπορεί να στο επιβεβαιώσει...
Αν έρθεις αύριο στην πίτα μπορούμε να το συζητήσουμε από κοντά και πιστεύω μπορώ να σε βοηθήσω...
Ξεκαθαρίζω τη θέση μου για παρεξηγήσεις... ΔΕΝ είμαι μάστορας, ούτε έχω συνεργείο!!!

Δυστηχώς φίλε μου Τάσο για αλλη μιά φορά .........αυτα τα μαστόρια που μαθαίνουν στου κάθενως το αμάξι,τρέεεεχει ο κοσμάκης , αλλά δέν μπορούν να σκεφτούν ήθελα να ήξερα ότι κάνουν ζημειά στον κλάδο τους !!!!

tasos.kamv
30-03-13, 20:16
Το πρώτο πράγμα που κοιτάζει κανείς σε ένα αμάξι όταν ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα είναι τα καυσαέρια, δηλαδή τους λ...
Βέβαια σχεδόν από τα 46-άρια και μετά τα οχήματα έχουν 4 λάμδα και τα μαστόρια κοιτάνε σαν χαζοί όταν κάνουν μετατροπή σε lpg...
Φίλε Instasg με το διαγνωστικό που έχεις τί αθροιστικό (additive) & πολλαπλασιαστικό (multiplicative) λ έχεις στο υγραέριο...???

intasg
30-03-13, 20:55
Δυστυχώς το διαγνωστικό μου δεν μου δέιχνει live data και δεν μπορώ να διαβάζω το λ.
Από Δευτέρα πάντως θέλω να πάω να το ελέγξω και κάπου αλλού.

tasos.kamv
30-03-13, 21:03
Δυστυχώς το διαγνωστικό μου δεν μου δέιχνει live data και δεν μπορώ να διαβάζω το λ.
Από Δευτέρα πάντως θέλω να πάω να το ελέγξω και κάπου αλλού.

Αύριο θα έρθεις στη συνάντηση...????
Τί κινητήρα έχεις...?? Ν42...????

enatos
30-03-13, 21:18
Καλησπέρα φίλε, αν έρθεις αυριο στην πιτα θα σε διαφωτίσω πλήρως. Ο γιώργης 1974 και ο Τάσος ξέρει...

tasos.kamv
30-03-13, 21:30
Καλησπέρα φίλε, αν έρθεις αυριο στην πιτα θα σε διαφωτίσω πλήρως. Ο γιώργης 1974 και ο Τάσος ξέρει...

Ο ένατος είναι εγγύηση!! :clap:

enatos
30-03-13, 21:38
Ευχαριστώ φίλε!!!:rockon:

rapid_fast
30-03-13, 22:12
Ε, άντε πές τι είναι..
Πάλι εγώ θα τα λέω??
Μπάμ κάνει...

tasos.kamv
31-03-13, 08:27
Ε, άντε πές τι είναι..
Πάλι εγώ θα τα λέω??
Μπάμ κάνει...

Κάνει "δίαιτα" σε "φαγητό" το αμάξι του intasg....
Λογικά δουλεύει με φτωχά μείγματα... θέλει ρύθμιση στους ψεκασμούς..
Ενός πολύ καλού φίλου από το forum είχε φτάσει ο κινητήρας του (Ν42) να δουλεύει με λ 1.3 (πολλαπλασιαστικό...).
Στο υγραέριο θέλει τακτικά να κοιτάζεις του λ...

intasg
31-03-13, 12:38
Από την άλλη βέβαια, δίαιτα στο καύσιμο στις μέρες μας δεν είναι κακό!!!

teo21
31-03-13, 12:55
Και άμα πάθει νευρική ανορεξία ο κινητήρας??? Αργά ή γρήγορα τον κλαις! :Ρ

enatos
31-03-13, 13:33
Συνέχισε στην φτώχεια και θα μαζεύεις καταλύτες κλπ...:icon_kidr:icon_kidr

GEORGE 1974
31-03-13, 14:36
Από την άλλη βέβαια, δίαιτα στο καύσιμο στις μέρες μας δεν είναι κακό!!!

Aπο την στιγμή που σε προειδοποίησε το αμάξι ! Μήν το αμελείς !!! Γιατί θα ξύνεσαι μετά ....:icon_kidr Κάποιο ρύθμισμα θέλει, ή φίλτρα σερβις το αέριο και δέν ξέρουμε τη μπεκάκια φοράς στο αέριο , διότι ένας τύπος θέλει ρυθμισμα η μπεκιέρα αερίου ,για να ψεκάζει το ίδιο σε όλους τους κυλίνδρους!!

enatos
31-03-13, 19:02
Αν δεν τσεκάρεις τις προσαρμογές που έχει κάνει ο εγκεφαλος του αυτοκινήτου, δεν θα καταφέρεις ΤΙΠΟΤΑ.-

rapid_fast
01-04-13, 00:51
Συνέχισε στην φτώχεια και θα μαζεύεις καταλύτες κλπ...:icon_kidr:icon_kidr

Άστο, μη το συνεχίζεις..
Το φτωχό μείγμα δεν έχει επανακαύσιμη ύλη, ούτε υψηλή θερμοκρασία,
και δεν ακουμπάει καν τον καταλύτη.
Για αυτό είναι η μοναδική διόρθωση που κάνει απευθείας ο μαφ με τον λ χωρίς να μπλέξει
η dme..
Εγώ το σταματάω εδώ..

enatos
01-04-13, 11:25
Από WDS έχεις διαβάσει τίποτα?Μάλλον όχι...:icon_kidr

enatos
01-04-13, 11:46
Τάσο ετοιμάσου να ξυλώσουμε την dme, αρκεί ο maf με τους λ μόνο!!!Πλάκα κάνω πρώτη του Απρίλη σήμερα!!!!

tasos.kamv
01-04-13, 11:51
Τάσο ετοιμάσου να ξυλώσουμε την dme, αρκεί ο maf με τους λ μόνο!!!Πλάκα κάνω πρώτη του Απρίλη σήμερα!!!!

Λες...????
Και γω πήγα να το πιστέψω... :rofl2:

enatos
01-04-13, 12:24
Λες...????
Και γω πήγα να το πιστέψω... :rofl2:

Ξανασκέψου το αμα βγάλουμε την dme από'κει μπορούμε να βάλουμε δεύτερο εγκέφαλο vvt...ή μήπως να μην χρειάζεται ούτε αυτός???

GEORGE 1974
01-04-13, 17:54
Τέλος πάντων ,έγω την dme δέν την ξηλώνό! Ολα αυτά είναι μιά αλυσίδα ,αυτο που πρέπει να κοιτάξει ο φίλτατος intasg ,ειναι΄τα φτωχά ή πλούσια μείγματα ! Πίεση πνέυμωνα και εάν έχει μπέκ αερίου τύπου rail ρύθμισμα,[ για τον σωστό ψεκασμό αερίου σε κάθε κύλινδρο.Πάντως το μόνο σίγούρο είναι ότι η dme του αυτοκινήτου εμπλέκεται παντού!! για αυτό και πρέπει να την ακούμε πάντα !!! σε κάθε τη που μας λέει ....:bullhorn:

intasg
01-04-13, 18:32
Παιδιά το πήγα σήμερα το μεσημέρι, το συνέδεσε στον υπολογιστή, το πάλεψε κανένα 5λεπτο και μου είπε να του το πάω μία μέρα και να του το αφήσω. Τετάρτη μεσημέρι θα του το πάω που σχολάω από τη δουλειά και θα του το αφήσω μέχρι το απόγευμα. Θα δούμε...

GEORGE 1974
01-04-13, 18:56
Παιδιά το πήγα σήμερα το μεσημέρι, το συνέδεσε στον υπολογιστή, το πάλεψε κανένα 5λεπτο και μου είπε να του το πάω μία μέρα και να του το αφήσω. Τετάρτη μεσημέρι θα του το πάω που σχολάω από τη δουλειά και θα του το αφήσω μέχρι το απόγευμα. Θα δούμε...

Ότι και εάν σου πει εάν θέλεις ενημέρωσέ μας..:nod:

intasg
01-04-13, 19:08
Εννοείται. Ελπίζω να φτιαχτεί πάντως την Τετάρτη.

intasg
03-04-13, 17:18
Λοιπόν, το αυτοκίνητο το πήρα.
Ρώτησα τι είχε και απάντηση ουσιαστική δεν πήρα. Μου είπε ότι του έβγαλε κωδικό 171.
Τον ρώτησα αν έκανε κάποια ρύθμιση ή αν το προγραμμάτισε και μου απάντησε ότι το υγραέριο προγραμματίζεται μία φορα. Μάλιστα μου λέει, τη βενζίνη τη ρυθμίζεις ή την προγραμματίζεις συνέχεια; Μου είπε να το δουλέψω καμιά 100-150αριά χλμ μόνο με βενζίνη και να το "πλακώσω" για να καθαρίσει ο λ. Αν μου ανάψει λαμπάκι δεν είναι θέμα υγραερίου, αλλά βενζίνης.
Το παίρνω και φεύγω. Βγαίνω Π. Ράλλή (με βενζίνη) αλλάζω από πρώτη σε δευτέρα με 2.000 στροφές περίπου και σανιδώνω. Το αυτοκίνητο μπουκωμένο σε σημείο που δεν ανέβαζε στροφές, πήγαινε μπρος πίσω (σαν κλώτσιμα) και δεν ανέβαζε στροφές πάνω από 3700 περίπου. Αφήνω το γκάζι, και το πατάω πιο μαλακά, όχι απότομα. Τότε μόνο ανέβασε στροφές μέχρι τον κόφτη (6.200 περίπου) αργά και μπουκωμένα. Μετά όλα οκ. Βγήκα Κηφισσό και πάτησα δευτέρα και τρίτη και ανέβαζε κανονικά το αυτοκίνητο. Μάλλον ξεμπούκωσε.
Το λαμπάκι πριν μου άναβε στα 15-20 χλμ. Έκανα τώρα 20 χλμ και δεν μου έχει ανάψει.
Θα δούμε. Δεν ξέρω αν έχει λυθεί το πρόβλημα, θα δείξει ο χρόνος. Θα το δουλέψω λίγο ακόμη με βενζίνη και μετά θα το γυρίσω σε υγραέριο.
Πως σας ακούγετε εσάς όλο αυτό;
Τι προτείνετε;

GEORGE 1974
03-04-13, 17:44
Περιληπτικά, φτωχό ή πλούσιο καθορίζεται ανάλογα τη συμπεριφορά του λ. Θέλουμε το λ πάντα να ανεβοκατεβαίνει γιατί αυτό μεταφράζεται ως η στοιχειομετρική αναλογία 14.7:1 βέλτιστης καύσης και για να δουλεύει σωστά ο καταλύτης. Τα trims δείχνουν ποσοστό αύξησης ποσότητας καυσίμου στα μπεκ. Δηλαδή +5% σημαίνει 5% περισσότερο καύσιμο από το τυποποιημένο που έχουν ορίσει για τις συγκεκριμένες στροφές/φορτίο (μπορεί και κάτι άλλο) και αυτή είναι η διαδικασία εκμάθησης των εσωτερικών πινάκων. Θετικές τιμές trim σημαίνουν έχουμε φτωχό μίγμα και τα trims αντιδράσανε προσθέτοντας παραπάνω καύσιμο. Αντίστοιχα αρνητικές τιμές trim σημαίνει πλούσιο μίγμα και τα trims αντιδράσανε αφαιρώντας καύσιμο από τις τυποποιημένες τιμές.
Ανάλογα πως συμπεριφέρεται το λ, αποφασίζεται αν θα ανεβούν τα trim η άν θα κατεβούν. Αν το λ πιάσει πάτο 0V τότε έχουμε πολύ πλούσιο μίγμα (ελάχιστο οξυγόνο), αν πιάσει κορυφή +0.9V (πλούσιο σε οξυγόνο) τότε έχουμε φτωχό μίγμα. To short trim σε πρώτη φάση αν δει τέτοια κατάσταση αφαιρεί ή προσθέτει καύσιμο αντίστοιχα. Τυπικά αμάξια έχουν τα όρια -30%-30%, αν τα ξεπεράσει σε σημείο που να μη μπορεί πλεόν να παρέχει στο λ την αυξομείωση που χρειάζεται, τότε επεμβαίνει το long trim και σκοπός του είναι να κατεβάσει/ανεβάσει το εύρος που κινείται το short trim ώστε να έχει ικανό εύρος τιμών για να δίνει πάλι τη σωστή διόρθωση για το λ. To καύσιμο που διοχετεύεται είναι ανά πάσα στιγμή long + short trim %. Επίσης και το long trim έχει ένα αντίστοιχο εύρος πχ -30-30% το οποίο αν ξεπεραστεί, πλέον η μηχανή δεν έχει περιθώρια αυτοδιόρθωσης του μίγματος και ανάβει λαμπάκι μηχανής, ίσως και νωρίτερα γιατί τέτοιες τιμές είναι συνήθως ένδειξη σοβαρού προβλήματος.
Όσο γίνεται διόρθωση το μίγμα είναι πάντα σωστό, το θέμα είναι ότι αν αρχίσει να ξεφεύγει, θα φτάσει και στο σημείο να μη μπορεί να διορθωθεί άλλο και τότε θα είναι αργά για τον κινητήρα γιατί φτωχό μίγμα προκαλεί αυξημένες θερμοκρασίες, πλούσιο μίγμα πετάει άκαυτο καύσιμο στο καταλύτη, ζημιές δηλαδή. Επίσης επηρεάζεται η κατανάλωση αρνητικά σε πλούσιο μιγμα, σε φτωχό είναι λιγότερη αλλά οι ζημιές είναι οι χειρότερες.
Για περισσότερα δες το link.

Eγώ πρωσοπικά θα κοίταγα πρώτα απο όλα τα μείγματά μου εάν είναι πλουσια ή φτωχά,

τη έχω στην βενζίνα[ long fuel trims ] [short fuel trims] και τη στο αέριο [long fuel trims [short fuel trim ] .Εάν έχεις όρεξει διάβασε το παραπάνω και δές και αυτο το βιντεάκι ,είναι λίγο κουραστικό λόγο αγγλικών αλλα αξίζει ! Εγω αυτό θα έκανα !!!!

GEORGE 1974
03-04-13, 17:47
Οπα ξέχασα το βιντεάκι...

http://www.youtube.com/watch?v=oRX2V6_a3dc

enatos
03-04-13, 20:06
Λοιπόν, το αυτοκίνητο το πήρα.
Ρώτησα τι είχε και απάντηση ουσιαστική δεν πήρα. Μου είπε ότι του έβγαλε κωδικό 171.
Τον ρώτησα αν έκανε κάποια ρύθμιση ή αν το προγραμμάτισε και μου απάντησε ότι το υγραέριο προγραμματίζεται μία φορα. Μάλιστα μου λέει, τη βενζίνη τη ρυθμίζεις ή την προγραμματίζεις συνέχεια; Μου είπε να το δουλέψω καμιά 100-150αριά χλμ μόνο με βενζίνη και να το "πλακώσω" για να καθαρίσει ο λ. Αν μου ανάψει λαμπάκι δεν είναι θέμα υγραερίου, αλλά βενζίνης.
Το παίρνω και φεύγω. Βγαίνω Π. Ράλλή (με βενζίνη) αλλάζω από πρώτη σε δευτέρα με 2.000 στροφές περίπου και σανιδώνω. Το αυτοκίνητο μπουκωμένο σε σημείο που δεν ανέβαζε στροφές, πήγαινε μπρος πίσω (σαν κλώτσιμα) και δεν ανέβαζε στροφές πάνω από 3700 περίπου. Αφήνω το γκάζι, και το πατάω πιο μαλακά, όχι απότομα. Τότε μόνο ανέβασε στροφές μέχρι τον κόφτη (6.200 περίπου) αργά και μπουκωμένα. Μετά όλα οκ. Βγήκα Κηφισσό και πάτησα δευτέρα και τρίτη και ανέβαζε κανονικά το αυτοκίνητο. Μάλλον ξεμπούκωσε.
Το λαμπάκι πριν μου άναβε στα 15-20 χλμ. Έκανα τώρα 20 χλμ και δεν μου έχει ανάψει.
Θα δούμε. Δεν ξέρω αν έχει λυθεί το πρόβλημα, θα δείξει ο χρόνος. Θα το δουλέψω λίγο ακόμη με βενζίνη και μετά θα το γυρίσω σε υγραέριο.
Πως σας ακούγετε εσάς όλο αυτό;
Τι προτείνετε;
Πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να το βάλεις σε διαγνωστικό της BMW.Δεν ξέρω τι καπνό φουμάρει ο εγκαταστάτης σου που το πήγες αλλά από αυτά που λές είναι και αυτός άλλος ένας ΜΑΣΤΟΡΑΣ MADE IN GREECE!!!Αφου βλέπεις τόσο μεγάλη διαφορά από υγραέριο σε βενζίνη ένα είναι σίγουρο ότι οι ρυθμίσεις του υγραερίου δεν έχουν καμία απολύτως συνάφεια με αυτούς της βενζίνης...Τι μαρκα έχεις βάλει και που, έτσι εγκυκλοπαιδικά??Βάζω στοίχημα ότι θα σου ξαναναψει check engine... στο υγραεριο.

GEORGE 1974
03-04-13, 21:06
Λοιπών ,κωδικός 171 δές εδω για δείς ότι είναι απο μείγματα


DTC Codes - P0100-P0199 - Fuel and Air Metering.

1) http://www.obd-codes.com/trouble_codes/

η παραπάνω σελίδα σε βγάζει εδω

2) http://www.obd-codes.com/p0171

Aντέγραψε και επικόλησε να δεις τη πρέπει να κοιτάξεις ,αλλά πρόσεξε αυτά είναι σε σωστέ συνθήκες όταν τα μείγματά σου είανι σωστά...




P0171 OBD-II Trouble Code

If you wish to share this article, please link back to this page instead of copying-and-pasting this article elsewhere. Why?




Technical Description

System Too Lean (Bank 1)

What does that mean?

Basically this means that an oxygen sensor in bank 1 has detected a lean condition (too much oxygen in the exhaust). On V6/V8/V10 engines, Bank 1 is the side of the engine that has cylinder #1. The P0171 is one of the more common trouble codes.

This code is triggered by the first downstream (front) O2 sensor. The sensor provides a reading of the air:fuel ratio leaving the engine's cylinders, and the vehicles powertrain/engine control module (PCM/ECM) uses that reading and adjusts to keep the engine running at that optimum ratio of 14.7:1. If something is not right and the PCM cannot maintain the 14.7:1 ratio, but rather there is too much air, it triggers this code.

You'll want to also read our article on short and long term fuel trims to help understand the operation of the engine. Note: This DTC is very similar to P0174, and in fact your vehicle may show both codes at the same time.

Symptoms

You will more than likely not notice any drivability problems, although there may be symptoms such as:
• a lack of power
•detonation (spark knock)
•rough idle
•hesitation/surge on acceleration.

Causes

A code P0171 may mean that one or more of the following has happened:
•The MAF (Mass Air Flow) Sensor is dirty or faulty
Note: The use of "oiled" air filters may cause the MAF to become dirty if the filter is over-oiled. There is also an issue with some vehicles where the MAF sensors leak the silicone potting material used to protect the circuitry.
•There could be a vacuum leak downstream of the MAF sensor
•Possible cracked vacuum or PCV line/connection
•Faulty or stuck open PCV valve
•Failed or faulty oxygen sensor (bank 1, sensor 1)
•Sticking/plugged or failed fuel injector
•Low fuel pressure (possible plugged/dirty fuel filter!)
•Exhaust leak between engine and first oxygen sensor

Possible Solutions

A lot of times, cleaning the MAF sensor and finding/fixing vacuum leaks fix the problem. If you're on a tight budget, start there, but that may not be the fix for certain. So, possible solutions include:
•Clean the MAF sensor. Consult your service manual for it's location if you need help. I find it's best to take it off and spray it with electronics cleaner or brake cleaner. Make sure you are careful not to damage the MAF sensor, and make sure it's dry before reinstalling
•Inspect all vacuum and PCV hoses, replace/repair as required
•Inspect all hoses and connections in the air intake system
•Inspect and/or test the intake manifold gaskets for leakage
•Check for a dirty fuel filter and proper fuel pressure
•Ideally you'll want to monitor short and long term fuel trims using an advanced scan tool
•If you have access, you may want to run a smoke test

Ξανα λέω κοιταξε τα FUEL TRIMS και μετά ψάξε οτιδίποτε άλλο !!!! και αυτό που σου είπε ο enatos .....Διαγνωστικό να δεις που κοιμαίνονται τα μειγματά σου...

intasg
04-04-13, 17:43
Κύριοι το λαμπάκι άναψε ξανά, παρόλο που το δούλευα μόνο βενζίνη.
Σάββατο πρωί έχω ραντεβού για διαγνωστικό.
Θα επανέλθω με νεότερα.

rapid_fast
04-04-13, 19:55
Τελικά ο φίλος μας ο ένατος δεν αποδείχτηκε τόσο μεγάλη
εγγύηση, και δεν βλέπω να σε βοήθησε..
Αλλά επειδή κάτι με ρώτησε αν ξέρω να διαβάζω ηλεκτρικά διαγράμματα,
δε σου κρύβω ότι βλέπω με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το θέμα σου,
και περιμένω να με δικαιώσεις με τη επίλυση του, για να το παίξω εξυπνάκιας στο τέλος..
Και ναι, απο τώρα το λέω, όπως το είπα και στην πίτα σε δύο άτομα που εκτιμώ..
θα το παίξω εξυπνάκιας στο τέλος, αλλά δεν θα υπάρχει αντίλογος..!!!!
Και φυσικά, έχει χάσει ο ένατος το στοίχημα με το λαμπάκι, και ότι φταίει το υγραέριο και ο εγκαταστάτης του..

intasg
04-04-13, 20:04
Αγαπητέ rapid δεν το βλέπω ως εξυπνάκιας, αλλά ότι όλοι ενώνουμε τις τεχνικές γνώσεις και εμπειρίες που έχουμε για να μην μας κοροϊδεύουν και μας εκμεταλλεύονται. Ο εγκαταστάτης επιμένει για λ, αλλά σήμερα ξέχασα να γράψω και μία άλλη θεωρία που μου είπε.
Το μπούκωμα το κάνει μόνο όταν λειτουργεί σε βενζίνη και όχι στο υγραέριο. Με ρώτησε πόσο καιρό έχω τη βενζίνη. Του είπα ότι είναι πάρα πολύ καιρό. Και πραγματικά. Μόλις πλησιάσει προς τη μέση πάω και το γεμίζω. Αυτό βέβαια κάνει περίπου 4 μήνες. Μου είπε ότι αυτό φταίει γιατί "εξατμίζεται" και σίγουρα θα έχει πρόβλημα η αντλία βενζίνης. Αν βγάλω λέει το καπάκι θα μυρίζει σαν σάπιο αυγό. Μάλιστα με προέτρεψε να πω στο μηχανικό το Σάββατο να μου τη μετρήσει. Αυτός στο δικό του αυτοκίνητο που έχει βάλει υγραέριο αφήνει λέει να του ανάψει λαμπάκι στη βενζίνη και μετά βάζει 10 ευρώ μόνο για να ανανεώνεται. Αυτό που κάνω εγώ το θεωρεί μέγιστο σφάλμα.
Δεν ξέρω αν ισχύει πραγματικά, θα το ελέγξω το Σάββατο.
Δυστυχώς στην πίτα δεν κατάφερα να έρθω γιατί δούλευα.
Το σύστημα υγραερίου που έχω είναι Zavolli.

enatos
04-04-13, 20:47
Τελικά ο φίλος μας ο ένατος δεν αποδείχτηκε τόσο μεγάλη
εγγύηση, και δεν βλέπω να σε βοήθησε..
Αλλά επειδή κάτι με ρώτησε αν ξέρω να διαβάζω ηλεκτρικά διαγράμματα,
δε σου κρύβω ότι βλέπω με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το θέμα σου,
και περιμένω να με δικαιώσεις με τη επίλυση του, για να το παίξω εξυπνάκιας στο τέλος..
Και ναι, απο τώρα το λέω, όπως το είπα και στην πίτα σε δύο άτομα που εκτιμώ..
θα το παίξω εξυπνάκιας στο τέλος, αλλά δεν θα υπάρχει αντίλογος..!!!!
Και φυσικά, έχει χάσει ο ένατος το στοίχημα με το λαμπάκι, και ότι φταίει το υγραέριο και ο εγκαταστάτης του..

Καλώς τον rabid-rabit...Εσυ έχεις να μας πεις ακόμα για την επανακαυσιμη ύλη...του εντερπραϊζ είναι???Χαλάει τελικά ο καταλύτης με τα φτωχά μείγματα που είπα εξαρχής ότι έχει ο φίλος ή όχι??...Αντε πες μας αλλαξες γνώμη???Πες μας και το άλλο γιατι είχε κωδικό βλάβης για φτωχα μειγματα εξυπνακια του Βορρά όταν πηγε με υγραεριο στον μαστορη...Μήπως έχεις ζαλιστεί από το γύρω-γύρω όλοι στο βρεγμενο την κυριακη πιλότε??

GEORGE 1974
04-04-13, 22:14
Αγαπητέ rapid δεν το βλέπω ως εξυπνάκιας, αλλά ότι όλοι ενώνουμε τις τεχνικές γνώσεις και εμπειρίες που έχουμε για να μην μας κοροϊδεύουν και μας εκμεταλλεύονται. Ο εγκαταστάτης επιμένει για λ, αλλά σήμερα ξέχασα να γράψω και μία άλλη θεωρία που μου είπε.
Το μπούκωμα το κάνει μόνο όταν λειτουργεί σε βενζίνη και όχι στο υγραέριο. Με ρώτησε πόσο καιρό έχω τη βενζίνη. Του είπα ότι είναι πάρα πολύ καιρό. Και πραγματικά. Μόλις πλησιάσει προς τη μέση πάω και το γεμίζω. Αυτό βέβαια κάνει περίπου 4 μήνες. Μου είπε ότι αυτό φταίει γιατί "εξατμίζεται" και σίγουρα θα έχει πρόβλημα η αντλία βενζίνης. Αν βγάλω λέει το καπάκι θα μυρίζει σαν σάπιο αυγό. Μάλιστα με προέτρεψε να πω στο μηχανικό το Σάββατο να μου τη μετρήσει. Αυτός στο δικό του αυτοκίνητο που έχει βάλει υγραέριο αφήνει λέει να του ανάψει λαμπάκι στη βενζίνη και μετά βάζει 10 ευρώ μόνο για να ανανεώνεται. Αυτό που κάνω εγώ το θεωρεί μέγιστο σφάλμα.
Δεν ξέρω αν ισχύει πραγματικά, θα το ελέγξω το Σάββατο.
Δυστυχώς στην πίτα δεν κατάφερα να έρθω γιατί δούλευα.
Το σύστημα υγραερίου που έχω είναι Zavolli.

Λοιπών φίλε μου ,σε αυτά που σου είπε ο εγκαταστάτης αερίου δέν έχει άδικο (σε κάποια πράγματα) στο αυτοκίνητο για να κάνεις μία σωστή ρύθμηση αερίου ,πρέπει το αμάξι να είναι σωστό στην λειτουργία του με βενζίνη, οπότε πρέπει να έχεις καινούργιο φίλτρο αέρα σωστό μαφ , καινούργιο φίλτρο βενζίνης και καινουργια μπουζί ..Τήν βενζίνη εάν την έχεις πολύ καιρο δέν κάνει , κατα την δική μου γνώμη να βάζεις κατοστάρα .
Τώρα ,νομίζω ότι και ο enatos με τα λεγόμενά του έχει βοηθήσει ! Νομίζω ότι πρέπει να λέμε την γνώμη μας ! και την είπε !! Φτωχά μέιγματα ο κωδικός ! Νομίζω ότι μπορεί να πάθει πολλες ζημιές ένα αμαξι από φτωχά μείγματα ,δέν είναι κάτι το οποίο αμελείς !

GEORGE 1974
04-04-13, 22:30
Φτωχά μείγματα τη μπορείς να πάθεις .



1ον, θερμοκρασίες το αμάξι σηκώνει λόγω φτωχού μίγματος και όχι λόγο πλούσιου άκα "ρίξανε παραπάνω βενζίνη τα μπέκ". Αν το αμάξι δούλευε φτωχό τότε είτε είχε βουλώσει κάποιο μπέκ, είτε οι αντλίες δεν είχαν σωστή παροχή, είτε είχες θέμα με το χρονισμό, είτε έβαλες βενζίνη μάπα(το οποίο θα σου έβγαζε πρώτα depollution λογικα).
Τσέκαρε μία στο σφάλμα που σου έβγαλε τα short/long. Τα αναφέρει το DiagBox στην εκτύπωση σφάλματος.

Αυτα έπαθε γνωστός από φτωχά μείγμα ,πάει το μπιστόνη του δέυτερρου κυλίνδρου !! νά γιατί ανεβάζει θερμοκρασίες με φτωχά μείγματα !!!
Για αυτό το λόγο επέμενε ο enatos !!! :dblthumb2

rapid_fast
04-04-13, 22:32
Καλώς τον rabid-rabit...Εσυ έχεις να μας πεις ακόμα για την επανακαυσιμη ύλη...του εντερπραϊζ είναι??
Ναι, ο καταλύτης είναι μετακαυστήρας. Και κάνει μετάκαυση.
Και περιμένω πως και πώς την ώρα να φτιαχτεί το πρόβλημα, για να το παίξω εξυπνάκιας..

Υ.Γ. Οποιος καταφέρει να πιάσει 62 στον βρεγμένο κύκλο, ας μου την πεί..
Πάνω απο 35 μου είπαν δεν θα πάω. (αυτοί που κατείχαν)

enatos
05-04-13, 06:31
Ναι, ο καταλύτης είναι μετακαυστήρας. Και κάνει μετάκαυση.
Και περιμένω πως και πώς την ώρα να φτιαχτεί το πρόβλημα, για να το παίξω εξυπνάκιας..

Υ.Γ. Οποιος καταφέρει να πιάσει 62 στον βρεγμένο κύκλο, ας μου την πεί..
Πάνω απο 35 μου είπαν δεν θα πάω. (αυτοί που κατείχαν)
Καλημέρα, καταρχην εγώ είπα ότι βάζω στοιχημα ότι θα του ξαναναψει το λαμπακι στο υγραέριο δεν μίλησα για βενζίνη...εκτός και εαν είτε θέλεις έλεγχο στις διόπτρες σου είτε τα ελληνικά σου είναι Μπαμπινιώτικα...Οσο αφορά την ταχύτητα στο βρεγμένο αν θυμαμαι καλά ο κυκλος ήταν για drift όχι για επίδειξη dsc.Με αφήνεις και σε αγωνία αν χαλάει ο καταλύτης με φτωχά μειγματα και δεν ξέρω τι να κάνω να βγάλω την dme που δεν χρειάζεται ή όχι...Εσύ βέβαια μπορείς και κάνεις διαγνωση μέσω ιντερνετ χωρίς καν να δεις το αυτοκίνητο, μα καλα τετοιο ταλέντο πως και δεν σε πήρανε στην NASA, μάλλον φταίει η παραγκα της Αθήνας...

Υ.Γ.Την επόμενη φορά που θα βρεθούμε βάλε μια κονκάρδα να ξεχωρίζεις γιατι εν τελει μόνο αυτό καταφέρνεις που μανουριαζεσαι με όλο τον κόσμο

Dim77
05-04-13, 08:00
Καλώς τον rabid-rabit...Εσυ έχεις να μας πεις ακόμα για την επανακαυσιμη ύλη...του εντερπραϊζ είναι???

Ειρωνεία 1


Πες μας και το άλλο γιατι είχε κωδικό βλάβης για φτωχα μειγματα εξυπνακια του Βορρά όταν πηγε με υγραεριο στον μαστορη...Μήπως έχεις ζαλιστεί από το γύρω-γύρω όλοι στο βρεγμενο την κυριακη πιλότε??

Ειρωνεία 2

εκτός και εαν είτε θέλεις έλεγχο στις διόπτρες σου είτε τα ελληνικά σου είναι Μπαμπινιώτικα...


Ειρωνεία 3

Οσο αφορά την ταχύτητα στο βρεγμένο αν θυμαμαι καλά ο κυκλος ήταν για drift όχι για επίδειξη dsc.


Ειρωνεία 4 + στην πίστα και στο skidpad μπαίνεις για να κάνεις ότι θέλεις. Ειδικά το skidpad χρησιμοποιείται κατά 99% από τις αυτοκινητοβιομηχανιες για αυτό που έκανε ο rapid (έλεγχο μέχρι ποιά ταχύτητα επιτυγχάνεται πλευρική πρόσφυση του αυτοκινήτου γενικά).


Εσύ βέβαια μπορείς και κάνεις διαγνωση μέσω ιντερνετ χωρίς καν να δεις το αυτοκίνητο, μα καλα τετοιο ταλέντο πως και δεν σε πήρανε στην NASA, μάλλον φταίει η παραγκα της Αθήνας...

Ειρωνεία 5


Υ.Γ.Την επόμενη φορά που θα βρεθούμε βάλε μια κονκάρδα να ξεχωρίζεις γιατι εν τελει μόνο αυτό καταφέρνεις που μανουριαζεσαι με όλο τον κόσμο

Enatos, δεν ξέρω τι νομίζεις, αλλά δεν γίνεται να συνεχίζεται αυτό που κάνεις στην απειροελάχιστη συμμετοχή σου στο φόρουμ.
Βοήθα με τις γνώσεις σου και τις ικανότητες σου, αλλά απέφυγε αυτή τη συμπεριφορά αν δεν σου αρέσει η γνώμη του άλλου (η οποία γίνεται χωρίς να σε προσβάλλει με αυτόν τον τρόπο).

enatos
05-04-13, 09:08
Ειρωνεία 1



Ειρωνεία 2



Ειρωνεία 3


Ειρωνεία 4 + στην πίστα και στο skidpad μπαίνεις για να κάνεις ότι θέλεις. Ειδικά το skidpad χρησιμοποιείται κατά 99% από τις αυτοκινητοβιομηχανιες για αυτό που έκανε ο rapid (έλεγχο μέχρι ποιά ταχύτητα επιτυγχάνεται πλευρική πρόσφυση του αυτοκινήτου γενικά).


Ειρωνεία 5



Enatos, δεν ξέρω τι νομίζεις, αλλά δεν γίνεται να συνεχίζεται αυτό που κάνεις στην απειροελάχιστη συμμετοχή σου στο φόρουμ.
Βοήθα με τις γνώσεις σου και τις ικανότητες σου, αλλά απέφυγε αυτή τη συμπεριφορά αν δεν σου αρέσει η γνώμη του άλλου (η οποία γίνεται χωρίς να σε προσβάλλει με αυτόν τον τρόπο).

Εσύ από όλη την ανταλλαγή απόψεων καταλαβες ότι ευθυνομαι μόνο εγώ...Το ότι με του που γραψεις την γνώμη σε αυτόν που έχει το προβλημα βρισκεται ΠΑΝΤΑ το ίδιο άτομο να σε απορρίψη θεωρόντας την γνώμη του ότι αυτή είναι και καμία άλλη δεν το είδες...όσο για την Κυριακή δεν ήξερα ότι είχαμε R&D, ζητάω συγνώμη...Πλέον θα στέλνω τις γνώμες μου μονο με προσωπικά μηνυματα.-

Dim77
05-04-13, 09:18
Εσύ από όλη την ανταλλαγή απόψεων καταλαβες ότι ευθυνομαι μόνο εγώ...Το ότι με του που γραψεις την γνώμη σε αυτόν που έχει το προβλημα βρισκεται ΠΑΝΤΑ το ίδιο άτομο να σε απορρίψη θεωρόντας την γνώμη του ότι αυτή είναι και καμία άλλη δεν το είδες...όσο για την Κυριακή δεν ήξερα ότι είχαμε R&D, ζητάω συγνώμη...Πλέον θα στέλνω τις γνώμες μου μονο με προσωπικά μηνυματα.-

:thumbsdow:thumbsdow

Ποια ανταλλαγή απόψεων? Ας έχετε διαφορετικές απόψεις πάνω στο πρόβλημα. Δεν πειράζει.
Πειράζει η ειρωνεία και συμπεριφορά.
Όσο για την Κυριακή, δεν είχαμε ούτε R&D, ούτε εξετάσεις για drift ή άλλες ικανότητες οδηγικές ή μη. Ήταν για να διασκεδάσει ο κόσμος.

Αλλά πως να διασκεδάσει όταν υπάρχουν αυτοί που:
1) Κάθονται έξω για να χλευάσουν όλους όσους μπούν για να κάνουν ότι θέλουν να κάνουν
2) Δεν μπαίνουν ούτε με τον όποιο δάσκαλο-υπεύθυνο να δούν κάτι ''σωστό''...αυτοί ξέρουν καλύτερα.

bmwdakias85
05-04-13, 09:29
Ναι, ο καταλύτης είναι μετακαυστήρας. Και κάνει μετάκαυση.
Και περιμένω πως και πώς την ώρα να φτιαχτεί το πρόβλημα, για να το παίξω εξυπνάκιας..

Υ.Γ. Οποιος καταφέρει να πιάσει 62 στον βρεγμένο κύκλο, ας μου την πεί..
Πάνω απο 35 μου είπαν δεν θα πάω. (αυτοί που κατείχαν)

Ενατε ήμουν κ γω μέσα στου ραπιντ οταν έκανε τον κύκλο κ ναι έπιασε 62!
Κ στην τελική να σου πω κάτι ρε μεγαλε,δεν σε ξέρω προσωπικά αλλα απο την στιγμή που ρειχνεις ενα θέμα θα πρεπει να δεχτεις όλες της απόψεις θα πρεπει να της συλεξης κ απο κεί κ πέρα βλέπεις τι κανεις!ο ραπιντ ξέρει παρα πολλα άκουσε με που σο λέω κ το εχει αποδείξει άπειρες φορές κ δεν το παιζει εξυπνακιας ειναι χαβαλες κ ειναι καλο παλικάρι,αλλα να ξέρεις ενα πράγμα οτι οπότε θα χρειαστείς την βοήθεια του θα σε βοηθειση,γιαυτο κουλαρετε λίγο γιατι κ μένα στην αρχή με έφτανε στο αμην μέχρι που τον γνώρισα κ αλλαξα γνωμη

rapid_fast
05-04-13, 10:46
Καλημέρα, καταρχην εγώ είπα ότι βάζω στοιχημα ότι θα του ξαναναψει το λαμπακι στο υγραέριο δεν μίλησα για βενζίνη...εκτός και εαν είτε θέλεις έλεγχο στις διόπτρες σου είτε τα ελληνικά σου είναι Μπαμπινιώτικα...Οσο αφορά την ταχύτητα στο βρεγμένο αν θυμαμαι καλά ο κυκλος ήταν για drift όχι για επίδειξη dsc.Με αφήνεις και σε αγωνία αν χαλάει ο καταλύτης με φτωχά μειγματα και δεν ξέρω τι να κάνω να βγάλω την dme που δεν χρειάζεται ή όχι...Εσύ βέβαια μπορείς και κάνεις διαγνωση μέσω ιντερνετ χωρίς καν να δεις το αυτοκίνητο, μα καλα τετοιο ταλέντο πως και δεν σε πήρανε στην NASA, μάλλον φταίει η παραγκα της Αθήνας...

Υ.Γ.Την επόμενη φορά που θα βρεθούμε βάλε μια κονκάρδα να ξεχωρίζεις γιατι εν τελει μόνο αυτό καταφέρνεις που μανουριαζεσαι με όλο τον κόσμο
Βάζω στοίχημα ότι θα σου ξαναναψει check engine... στο υγραεριο.
Η δήλωση σου είναι κατηγορηματική.
Θα ξαναανάψει λαμπάκι..... στο υγραέριο. Λήξις, έχεις κλείσει το παράθυρο για λαμπάκι απο
νερό απο βροχή απο χαλάζι και απο σκασμένο λάστιχο..
Ο κύκλος είναι κύκλος, εάν εσύ τον έχεις μόνο για drift, είναι δικό σου θέμα.
Εμείς μπήκαμε να δούμε πως λειτουργούν τα ηλεκτρονικά, πώς καταφέρνεις με μεγαλύτερη
ταχύτητα στο κιβώτιο να πιάσεις περισσότερα χιλιόμετρα, και πώς ένα αυτοκίνητο
με πίσω κίνηση χωρίς μπλοκέ και ηλεκτρονικά, δεν σε βγάζει στο αντίθετο ρευμα αν
υπερστρέψει ανεξέλεγκτα, ακόμα και αν κάνεις τα πάντα λάθος.
Ο καταλύτης χαλάει με τα φτωχά μείγματα, ισόποσα με το εάν έχεις σβηστή τη μηχανή
και το διακόπτη γυρισμένο στην τρίτη σκάλα..
Α, και με κλειστό το διακόπτη!!
Ανεξέλεγκτες ποσότητες οξυγόνου τον καίνε και τον κάνουν κάρβουνο..!!!
Το οξυγόνο δεν αντιδράει με τα ευγενή μέταλλα. Μόνο το οξείδια.
Αν καιγόταν έτσι ο καταλύτης, σε κάθε παρατεταμένο cut off του κινητήρα,
θα άλλαζες και καταλύτη..
Θεωρίες των πεζοδρομίων έχω ακούσει άπειρες.
Εχω ακούσει και απο επιστήμονες τέτοιες θεωρίες.. Πάλι για τα πεζοδρόμια είναι οι μάγκες..
Στην NASA με πήρανε μιας και το αναφέρεις το 2010, αλλά το ακύρωσα,
για προσωπικούς λόγους.
Ετσι για την κουλτούρα..

bmwdakias85
05-04-13, 11:03
Η δήλωση σου είναι κατηγορηματική.
Θα ξαναανάψει λαμπάκι..... στο υγραέριο. Λήξις, έχεις κλείσει το παράθυρο για λαμπάκι απο
νερό απο βροχή απο χαλάζι και απο σκασμένο λάστιχο..
Ο κύκλος είναι κύκλος, εάν εσύ τον έχεις μόνο για drift, είναι δικό σου θέμα.
Εμείς μπήκαμε να δούμε πως λειτουργούν τα ηλεκτρονικά, πώς καταφέρνεις με μεγαλύτερη
ταχύτητα στο κιβώτιο να πιάσεις περισσότερα χιλιόμετρα, και πώς ένα αυτοκίνητο
με πίσω κίνηση χωρίς μπλοκέ και ηλεκτρονικά, δεν σε βγάζει στο αντίθετο ρευμα αν
υπερστρέψει ανεξέλεγκτα, ακόμα και αν κάνεις τα πάντα λάθος.
Ο καταλύτης χαλάει με τα φτωχά μείγματα, ισόποσα με το εάν έχεις σβηστή τη μηχανή
και το διακόπτη γυρισμένο στην τρίτη σκάλα..
Α, και με κλειστό το διακόπτη!!
Ανεξέλεγκτες ποσότητες οξυγόνου τον καίνε και τον κάνουν κάρβουνο..!!!
Το οξυγόνο δεν αντιδράει με τα ευγενή μέταλλα. Μόνο το οξείδια.
Αν καιγόταν έτσι ο καταλύτης, σε κάθε παρατεταμένο cut off του κινητήρα,
θα άλλαζες και καταλύτη..
Θεωρίες των πεζοδρομίων έχω ακούσει άπειρες.
Εχω ακούσει και απο επιστήμονες τέτοιες θεωρίες.. Πάλι για τα πεζοδρόμια είναι οι μάγκες..
Στην NASA με πήρανε μιας και το αναφέρεις το 2010, αλλά το ακύρωσα,
για προσωπικούς λόγους.
Ετσι για την κουλτούρα..

Δώσε πονο ρε παιδάκι μου:icon02:

enatos
05-04-13, 11:46
Η δήλωση σου είναι κατηγορηματική.
Θα ξαναανάψει λαμπάκι..... στο υγραέριο. Λήξις, έχεις κλείσει το παράθυρο για λαμπάκι απο
νερό απο βροχή απο χαλάζι και απο σκασμένο λάστιχο..
Ο κύκλος είναι κύκλος, εάν εσύ τον έχεις μόνο για drift, είναι δικό σου θέμα.
Εμείς μπήκαμε να δούμε πως λειτουργούν τα ηλεκτρονικά, πώς καταφέρνεις με μεγαλύτερη
ταχύτητα στο κιβώτιο να πιάσεις περισσότερα χιλιόμετρα, και πώς ένα αυτοκίνητο
με πίσω κίνηση χωρίς μπλοκέ και ηλεκτρονικά, δεν σε βγάζει στο αντίθετο ρευμα αν
υπερστρέψει ανεξέλεγκτα, ακόμα και αν κάνεις τα πάντα λάθος.
Ο καταλύτης χαλάει με τα φτωχά μείγματα, ισόποσα με το εάν έχεις σβηστή τη μηχανή
και το διακόπτη γυρισμένο στην τρίτη σκάλα..
Α, και με κλειστό το διακόπτη!!
Ανεξέλεγκτες ποσότητες οξυγόνου τον καίνε και τον κάνουν κάρβουνο..!!!
Το οξυγόνο δεν αντιδράει με τα ευγενή μέταλλα. Μόνο το οξείδια.
Αν καιγόταν έτσι ο καταλύτης, σε κάθε παρατεταμένο cut off του κινητήρα,
θα άλλαζες και καταλύτη..
Θεωρίες των πεζοδρομίων έχω ακούσει άπειρες.
Εχω ακούσει και απο επιστήμονες τέτοιες θεωρίες.. Πάλι για τα πεζοδρόμια είναι οι μάγκες..
Στην NASA με πήρανε μιας και το αναφέρεις το 2010, αλλά το ακύρωσα,
για προσωπικούς λόγους.
Ετσι για την κουλτούρα..
Διάβασε καλύτερα ότι το λαμπακι του άναψε στην βενζίνη!Συγχαρητήρια για την NASA, αλλά επείδη ήδη ασχολήθηκα ΠΟΛΥ με το θέμα ασυλο-rapid, διαβασε στο wds τι λεει για τα φτωχά μείγματα αν δεν το βρείς στο στέλνω μαζί με ένα σκασμό λινκ που λένε το ίδιο πράγμα...Αν νομίζεις βέβαια ότι η ΕΠΙΣΗΜΗ BMW (και όχι τα μαστόρια που όντως χαλάνε τα αυτοκίνητα μας) λεει μπούρδες τότε ΟΚ!!!Από ΄κει και πέρα δεν αμφισβητώ όλες τις γνώσεις ή τις απόψεις σου, αλλωστε μπορεί σε κάποια να έχουμε κοινες, ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ τον τρόπο σου...Και όπως είπα πλέον θα λέω τις απόψεις μου για τεχνικά θέματα με προσωπικό μηνυμα στον ενδιαφερόμενο γιατί σε λίγο θα μπουμε στην πυρά....-

Dim77
05-04-13, 12:07
Διάβασε καλύτερα ότι το λαμπακι του άναψε στην βενζίνη!Συγχαρητήρια για την NASA, αλλά επείδη ήδη ασχολήθηκα ΠΟΛΥ με το θέμα ασυλο-rapid, διαβασε στο wds τι λεει για τα φτωχά μείγματα αν δεν το βρείς στο στέλνω μαζί με ένα σκασμό λινκ που λένε το ίδιο πράγμα...Αν νομίζεις βέβαια ότι η ΕΠΙΣΗΜΗ BMW (και όχι τα μαστόρια που όντως χαλάνε τα αυτοκίνητα μας) λεει μπούρδες τότε ΟΚ!!!Από ΄κει και πέρα δεν αμφισβητώ όλες τις γνώσεις ή τις απόψεις σου, αλλωστε μπορεί σε κάποια να έχουμε κοινες, ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ τον τρόπο σου...Και όπως είπα πλέον θα λέω τις απόψεις μου για τεχνικά θέματα με προσωπικό μηνυμα στον ενδιαφερόμενο γιατί σε λίγο θα μπουμε στην πυρά....-

Συγνώμη, τον δικό σου τρόπο τον επικροτείς δηλαδή?

Πιστεύω πως αν κάνεις λίγο πίσω, αποστασιοποιηθείς και ξαναδιαβάσεις τα δικά σου μηνύματα, θα δείς ότι ο δικός σου τρόπος είναι ''λανθασμένος''.

Το φόρουμ, δεν είναι για να κάνεις δουλειές μέσω προσωπικών μηνυμάτων.

Βοήθα, συζήτα και ΟΠΩΣ δεν επιτρέπεται σε σένα να προσβάλλεις τους άλλους, έτσι δεν επιτρέπεται και στους άλλους να προσβάλλουν εσένα.

Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι το να χάνω τον χρόνο μου για να στα γράφω αυτά, είναι για δικό σου συμφέρον.

tasos.kamv
05-04-13, 12:52
Η δήλωση σου είναι κατηγορηματική.
Θα ξαναανάψει λαμπάκι..... στο υγραέριο. Λήξις, έχεις κλείσει το παράθυρο για λαμπάκι απο
νερό απο βροχή απο χαλάζι και απο σκασμένο λάστιχο..
Ο κύκλος είναι κύκλος, εάν εσύ τον έχεις μόνο για drift, είναι δικό σου θέμα.
Εμείς μπήκαμε να δούμε πως λειτουργούν τα ηλεκτρονικά, πώς καταφέρνεις με μεγαλύτερη
ταχύτητα στο κιβώτιο να πιάσεις περισσότερα χιλιόμετρα, και πώς ένα αυτοκίνητο
με πίσω κίνηση χωρίς μπλοκέ και ηλεκτρονικά, δεν σε βγάζει στο αντίθετο ρευμα αν
υπερστρέψει ανεξέλεγκτα, ακόμα και αν κάνεις τα πάντα λάθος.
Ο καταλύτης χαλάει με τα φτωχά μείγματα, ισόποσα με το εάν έχεις σβηστή τη μηχανή
και το διακόπτη γυρισμένο στην τρίτη σκάλα..
Α, και με κλειστό το διακόπτη!!
Ανεξέλεγκτες ποσότητες οξυγόνου τον καίνε και τον κάνουν κάρβουνο..!!!
Το οξυγόνο δεν αντιδράει με τα ευγενή μέταλλα. Μόνο το οξείδια.
Αν καιγόταν έτσι ο καταλύτης, σε κάθε παρατεταμένο cut off του κινητήρα,
θα άλλαζες και καταλύτη..
Θεωρίες των πεζοδρομίων έχω ακούσει άπειρες.
Εχω ακούσει και απο επιστήμονες τέτοιες θεωρίες.. Πάλι για τα πεζοδρόμια είναι οι μάγκες..
Στην NASA με πήρανε μιας και το αναφέρεις το 2010, αλλά το ακύρωσα,
για προσωπικούς λόγους.
Ετσι για την κουλτούρα..

Παρεμβαίνω φιλικά...
Απλά στην κοπή της πίτας ειπώθηκε ότι η πίστα είναι για drift και μας ξάφνιασες..... έδωσες ΛΑΘΟΣ συμπεράσματα στον κόσμο...
Απλά αν ήθελες να κάνεις "πειράματα" και να δείξεις διάφορες άλλες "τεχνικές οδήγησης", νομίζω θα ήταν καλύτερα να περιμένεις να περάσει λίγο η ώρα και αφού φύγει ο περισσότερος κόσμος να κάνεις αυτά που θέλεις...
Εγώ μιλάω με ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΟ πάντα τόνο!!!!!
Το forum είναι ένας δικτυακός τόπος αλλαγής απόψεων, γνωριμίας ανθρώπων και φυσικά όλα αυτά με ήρεμο και ΠΑΝΤΑ με πολιτισμένο τρόπο!!!!!!
Νομίζω πρέπει να ΠΕΣΟΥΝ οι τόνοι και από τον πολύ καλό φίλο Γιάννη (enatos) αλλά και από εσένα Παναγιώτη (rapid fast)! Δεν υπάρχει λόγος να δημιουργούνται έντονες λεκτικές και ειρωνικές προτάσεις μέσα στο forum....

Μιλάω ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΑ και προς τους δυο σας!!!!! :)

Και το σημαντικότερο..... ξεφύγαμε από τον τίτλο του συγκεκριμένου topic και δεν βοηθάμε τον άνθρωπο (intasg)που έχει το πρόβλημα!!!!

rapid_fast
05-04-13, 13:05
Διάβασε καλύτερα ότι το λαμπακι του άναψε στην βενζίνη!Συγχαρητήρια για την NASA, αλλά επείδη ήδη ασχολήθηκα ΠΟΛΥ με το θέμα ασυλο-rapid, διαβασε στο wds τι λεει για τα φτωχά μείγματα αν δεν το βρείς στο στέλνω μαζί με ένα σκασμό λινκ που λένε το ίδιο πράγμα...Αν νομίζεις βέβαια ότι η ΕΠΙΣΗΜΗ BMW (και όχι τα μαστόρια που όντως χαλάνε τα αυτοκίνητα μας) λεει μπούρδες τότε ΟΚ!!!Από ΄κει και πέρα δεν αμφισβητώ όλες τις γνώσεις ή τις απόψεις σου, αλλωστε μπορεί σε κάποια να έχουμε κοινες, ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ τον τρόπο σου...Και όπως είπα πλέον θα λέω τις απόψεις μου για τεχνικά θέματα με προσωπικό μηνυμα στον ενδιαφερόμενο γιατί σε λίγο θα μπουμε στην πυρά....-

Το ξέρω οτι το λαμπάκι άναψε στην βενζίνη. Ηδη έχω πεί σε άτομο την Κυριακή οτι
θα ανάψει το λαμπάκι και στην βενζίνη, διότι το πρόβλημα δεν είναι απο το υγραέριο.
ΕΣΥ δεν άφησες περιθώρια για αυτό, ΕΣΥ είπες οτι θα ξανα-ανάψει στο υγραέριο και μόνο.
ΕΣΥ θές να βάλεις τον άνθρωπο να αλλάξει εγκέφαλο για να λυθεί το πρόβλημα χωρίς να
έχεις πραγματική ιδέα τι φταίει. Εγώ ήδη έχω πει τι φταίει.
Τώρα εάν μπορώ ή όχι να κάνω διάγνωση μέσω ίντερνετ, είναι άλλο θέμα..
Οτι έχεις να παραθέσεις απο άποψη και πηγές, μπορείς να το κάνεις εδώ.
Εγώ λέω οτι το φτωχό μείγμα δεν επηρεάζει το καταλύτη στο παραμικρό.
Και μην ξεχνάς, τα άμεσου ψεκασμού, με φτωχό μείγμα δουλευουν.
Αυτά.

rapid_fast
05-04-13, 13:09
Παρεμβαίνω φιλικά...
Απλά στην κοπή της πίτας ειπώθηκε ότι η πίστα είναι για drift και μας ξάφνιασες..... έδωσες ΛΑΘΟΣ συμπεράσματα στον κόσμο...
Απλά αν ήθελες να κάνεις "πειράματα" και να δείξεις διάφορες άλλες "τεχνικές οδήγησης", νομίζω θα ήταν καλύτερα να περιμένεις να περάσει λίγο η ώρα και αφού φύγει ο περισσότερος κόσμος να κάνεις αυτά που θέλεις...
Εγώ μιλάω με ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΟ πάντα τόνο!!!!!
Το forum είναι ένας δικτυακός τόπος αλλαγής απόψεων, γνωριμίας ανθρώπων και φυσικά όλα αυτά με ήρεμο και ΠΑΝΤΑ με πολιτισμένο τρόπο!!!!!!
Νομίζω πρέπει να ΠΕΣΟΥΝ οι τόνοι και από τον πολύ καλό φίλο Γιάννη (enatos) αλλά και από εσένα Παναγιώτη (rapid fast)! Δεν υπάρχει λόγος να δημιουργούνται έντονες λεκτικές και ειρωνικές προτάσεις μέσα στο forum....

Μιλάω ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΑ και προς τους δυο σας!!!!! :)

Και το σημαντικότερο..... ξεφύγαμε από τον τίτλο του συγκεκριμένου topic και δεν βοηθάμε τον άνθρωπο (intasg)που έχει το πρόβλημα!!!!
Τσαλακώθηκε η εικόνα μου σαν οδηγός??
Δεν με ενδιαφέρει. Ούτε είχα να κρύψω κάτι απο κανέναν.
Δεν με πείραξε να το κάνω μπροστά στον κόσμο.
Εκτός αν σας ξενέρωσα!!!
Το πρόβλημα του intasg νομίζω είναι απλό, και έχω δώσει ήδη μια αρχική εκτίμηση
που πρέπει να ψάξει το παιδι..
Αν δεν ψάξει εκεί, δεν μπορούμε να συνεχίσουμε παρακάτω...

tasos.kamv
05-04-13, 13:12
Τσαλακώθηκε η εικόνα μου σαν οδηγός??
Δεν με ενδιαφέρει. Ούτε είχα να κρύψω κάτι απο κανέναν.
Δεν με πείραξε να το κάνω μπροστά στον κόσμο.
Εκτός αν σας ξενέρωσα!!!
Το πρόβλημα του intasg νομίζω είναι απλό, και έχω δώσει ήδη μια αρχική εκτίμηση
που πρέπει να ψάξει το παιδι..
Αν δεν ψάξει εκεί, δεν μπορούμε να συνεχίσουμε παρακάτω :+1:...

Φίλε Παναγιώτη δεν "τσαλακώθηκε" η εικόνα σου!!! Ούτε προσωπικά σε παρεξήγησα!! Σταματάω εδώ "τα της αντιπαράθεσης-διαμάχης" και αναμένουμε το follow up του φίλου intasg για να τον βοηθήσουμε!

enatos
05-04-13, 13:35
Το ξέρω οτι το λαμπάκι άναψε στην βενζίνη. Ηδη έχω πεί σε άτομο την Κυριακή οτι
θα ανάψει το λαμπάκι και στην βενζίνη, διότι το πρόβλημα δεν είναι απο το υγραέριο.
ΕΣΥ δεν άφησες περιθώρια για αυτό, ΕΣΥ είπες οτι θα ξανα-ανάψει στο υγραέριο και μόνο.
ΕΣΥ θές να βάλεις τον άνθρωπο να αλλάξει εγκέφαλο για να λυθεί το πρόβλημα χωρίς να
έχεις πραγματική ιδέα τι φταίει. Εγώ ήδη έχω πει τι φταίει.
Τώρα εάν μπορώ ή όχι να κάνω διάγνωση μέσω ίντερνετ, είναι άλλο θέμα..
Οτι έχεις να παραθέσεις απο άποψη και πηγές, μπορείς να το κάνεις εδώ.
Εγώ λέω οτι το φτωχό μείγμα δεν επηρεάζει το καταλύτη στο παραμικρό.
Και μην ξεχνάς, τα άμεσου ψεκασμού, με φτωχό μείγμα δουλευουν.
Αυτά.

1ον Δεν είπα ποτέ να αλλάξει εγκέφαλο υγραερίου (Αλλα ελληνικά γράφω??)
2ον Δεν είπα ποτέ ότι θα αναψει το λαμπάκι ΜΟΝΟ στο υγραέριο (Αλλα ελληνικά γράφω??)
3ον Για τον καταλύτη διαβασε στο WDS για την παρασκευή μειγμάτων
4ον ΟΠΟΙΟΣ θελει κάτι να μου ζητήσει υπάρχει το προσωπικό μήνυμα, δεν υπάρχει λόγος να εμπλέκουμε φιλους ανάμεσα.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

Dim77
05-04-13, 13:40
Λοιπόν, επειδή δε γουστάρω άλλο ειρωνείες και επειδή ΕΓΩ έστειλα μήνυμα σε κάποιον φίλο σου για να μη γίνεις BAN άδικα, και επειδή το παίζεις ΠΟΛΥ έξυπνος τελικά, βλέπω ότι έχασα άδικα τον χρόνο μου.

Εδώ δε θα γίνει μαγαζάκι για να μαζεύεις πελατάκια με PM.
ΒΑΝ θα γίνεις απλά γιατί ειρωνεύτηκες κάποιον άλλο και τελικά δεν μπορούσες και να το συνειδητοποιήσεις.

48 ωρες.

Έτσι δημόσια, γιατί η ψυχραιμία έχει τα όρια της.
Κρίμα που ασχολήθηκα και δεν το έκανα από την αρχή το πρωί.

rapid_fast
05-04-13, 13:53
Ενα pdf για τους καταλύτες.
Όποιος το διαβάσει με προσοχή, θα δεί οτι η έλλειψη οξυγόνου έχει επιπλοκές
στον καταλύτη, ενώ η παρουσία οξυγόνου ακόμα και σε μεγαλύτερες ποσότητες
έχει ευεργετικά αποτελέσματα.
Αυτός είναι και ο λόγος που σε μερικά οχήματα, έχουμε αντλίες που ρίχνουν αέρα
μέσα στον καταλύτη, αμέσως μετά τον λ..

Dim77
05-04-13, 13:54
Ας επικεντρωθούμε στο πρόβλημα του intasg που άνοιξε το θέμα, αν κάποιος μπορεί να τον βοηθήσει.

rapid_fast
05-04-13, 14:00
Πρέπει να δεί τον Maf και τον λ Δημήτρη.
Είναι τα μόνα συστήματα που μιλάνε απευθείας χωρίς παρέμβαση DME.
Η πρώτη παρέμβαση μετά είναι απο τον αισθητήρα φορτίου, τότε μπλέκει η DME.
Αν είχε cruise control και το άναβε, και του παρουσίαζε πρόβλημα, θα ξέραμε οτι είναι
ο MAF στα σίγουρα..

intasg
05-04-13, 14:11
Γιατί τόση ένταση. Μήπως να πέσουν λίγο οι τόνοι; Εγώ δεν έβαλα το post και δεν έθεσα τους προβληματιστούς μου για να τσακωθείτε. Χαλαρώστε. Φίλι είμαστε. Έχουμε κάτι να χωρίσουμε;
Συγνώμη που παρεμβαίνω έτσι, αλλά είδα ότι η κατάσταση πάει να ξεφύγει.
Πραγματικά νιώθω άσχημα που με αφορμή το δικό μου post ξεκίνησε όλη αυτή η ιστορία.

Dim77
05-04-13, 14:13
Ξεχάστε το τότε και όλα θα ηρεμήσουν .

BMW Power
05-04-13, 14:13
Το ban έγινε μόνιμο

Digou
05-04-13, 14:50
Φίλε intasg δεν μετράς και λίγο την συμπίεση ?
Γιατί σε ένα φίλο μου με ΤΟΥΟΤΑ Auris του άναψε καναδυό φορές το λαμπάκι της μηχανής και μετά απο λίγο καιρό του έκαψε κάμποσες βαλβίδες.

bmwdakias85
05-04-13, 15:10
Λοιπόν, επειδή δε γουστάρω άλλο ειρωνείες και επειδή ΕΓΩ έστειλα μήνυμα σε κάποιον φίλο σου για να μη γίνεις BAN άδικα, και επειδή το παίζεις ΠΟΛΥ έξυπνος τελικά, βλέπω ότι έχασα άδικα τον χρόνο μου.

Εδώ δε θα γίνει μαγαζάκι για να μαζεύεις πελατάκια με PM.
ΒΑΝ θα γίνεις απλά γιατί ειρωνεύτηκες κάποιον άλλο και τελικά δεν μπορούσες και να το συνειδητοποιήσεις.

48 ωρες.

Έτσι δημόσια, γιατί η ψυχραιμία έχει τα όρια της.
Κρίμα που ασχολήθηκα και δεν το έκανα από την αρχή το πρωί.

Ελα ρε ντιμ γιατι χαλασες την παράδοση τωρα;νόμιζα οτι μόνο εγω είμαι ο BANακιας:icon_kidr

intasg
06-04-13, 12:22
MAF. Είναι η απάντηση στο πρόβλημά μου. Στο διαγνώστικο κατά τη μέτρηση η ποσότητα αέρα που έδειχνε ήταν 1-2 περίπου και όταν πατούσαμ γκάζι ανέβαινε μέχρι 50-60. Βάλαμε άλλον αισθητήρα και οι ενδείξεις έγιναν 10-15 και 200-240 αντίστοιχα. Υπάρχει λίγο απόκλιση στις τιμές, μην τις πάρετε ως απόλυτες.
Το αυτοκίμητο απέκτησε τον αέρα του και ύστερα από 50χλμ που έκανα δεν άναψε λαμπάκι. Μακάρι να ήταν αυτό το πρόβλημα. Ευχαριστώ όλους πάντως για το ενεργό ενδιαφέρον σας.