PDA

Επιστροφή στο Forum : ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΛΛΑ ΤΙ???


GIANNHS M
23-04-13, 00:30
καλησπερα...εχωντας μονο 2 μηνες το αμαξι κ ακομα δεν το εχω χορτασει σημερα αρχισε να γεννιεται μια ιδεα για βελτιωση μεσα απο μια κουβεντα με ενα φιλο λογο του οτι βρεθηκα στο ματι ενος κυκλωνα!μπερδεμα η ιστορια αλλα μπορει να βγαλω κ κατι καλο!στο θεμα μας...
επειδη μπερδευτηκα καπως κ επειδη δεν ξερω πολλα απο ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ μετατροπες θα ηθελα την ψηφο σας για αυτο που θεωρειται εσεις πιο καλη επιλογη κ οποιος εχει την οποιαδηποτε γνωση (τεχνικη-οικονομικη-εχει καει-ακομα το φυσα κ δε κρυωνει κλπ) ας την αναφερει.
αναζητω αποψη καθε ειδους επικριτικες κ μη ΑΛΛΑ τεκμηρειωμενες.οι επιλογες ειναι οι εξης
1)να μεινει 2000 κυβικα κ να του κανω ελα λα'ι'τ τουρμπισμα.
2)να το κανω ειτε 2800 ειτε 3000 για αρχη μαμισιο κ πιθανο να γινει κ καποια βελτιωση ειτε ατμοσφαιρικη ειτε με σαλιγκαρι,πιθανο,οχι σιγουρα!αναλογα τι θα προσφερει!
3)να το κανω Μ5
στη κουβεντα δεν θελω να σταθουμε (μονο να αναφερει οποιος ξερει) μονο στα λεφτα διοτι τα νουμερα ειναι κατι το αγνωστο αυτη την στιγμη...λογο του κυκλωνα που προειπα.
για να ξεκινησω πρωτος την τεκμηριωση λεω οτι Μ5 θελω να αποτρεψω τον ευατο μου να το κανει,εστω για αρχη,διοτι πιστευω οτι τα γνησια με τα απλα θα εχουν καποιες διαφορες στο σασι,κυριως!!!εχουνε???+ οτι σε πιθανο ελεγχο κανει ΜΠΑΜ οτι δεν εισαι 2λιτρος.
απο εκει κ περα περιμενω τις αποψεις σας....

Dim77
23-04-13, 08:02
2.8 είναι λογικά πιο εύκολη μετατροπή (γιατί έχεις ήδη Μ52).

Αν είχες f/l M54 τότε φαντάζομαι πιο εύκολο είναι το 3.0.

Μ5 θέλουν αλλαγή τα πάντα...και φυσικά έχεις 2 σειρές τεσσάρων κυλίνδρων....

6ylinder
23-04-13, 08:18
+ οτι σε πιθανο ελεγχο κανει ΜΠΑΜ οτι δεν εισαι 2λιτρος.
απο εκει κ περα περιμενω τις αποψεις σας....

Άρα πας για αδήλωτο γενικά έτσι;;

MZ3
23-04-13, 08:49
βολεψου με το 2.8 θα εισαι μια χαρα


σαλιγκαρια δεν ειναι για το 5ρι θα παντρευεσε τα συνεργια μετα


βρες κανα 2.8 να το κανεις βολτα και αποφασισε

μετα παμε σε μ5 αλλα εκει ολα ανεβενουν ραγδεα αλογα/βενζινες κ.τ.λ

STR
23-04-13, 09:04
Αφου μπηκες στο 'τρυπακι' της βελτιωσης , και αφου δεν θετεις σαν πρωτο το οικονομικο για μενα ειναι μονοδρομος το Μ5 . Ειχα Ε36 316 το εκανα τουρμπο δεν μου εφτανε το εκανα 2λιτρο σε λιγο καιρο το συνηθησα , τελος το εκανα 2,5λιτρο το κατα ευχαριστηθηκα αλλα ενα χρονο μετα μετανιωσα που δεν το ειχα κανει Μ με την μια . Επισης θεωρω λιγοτερο κοστοβορα μια 'σωστη' μετατροπη σε Μ5 παρα μια τουρμπο μετατροπη . Δεν ξερω και πολλα παραδειγματα με μετατροπες BMW σε τουρμπο που ξεχασαν το συνεργειο μετα .
Τελος οταν το παρεις αποφαση να ξερεις οτι θα πρεπει να σπαταλησεις πολυ χρονο για το 'σωστη' μετατροπη οπως αναφερω και πιο πανω

Mike_gr
23-04-13, 12:16
M5 και τελος!

Dim77
23-04-13, 12:39
Εντάξει, εγώ θα πώ τη δική μου πιο προσγειωμένη και ξενέρωτη άποψη.

M5....5lt, V8 κινητήρας. NAI...απόδοση, ήχος, επιδόσεις. Συντήρηση?
Τη διπλή βενζίνη....

Πρέπει να αλλάξεις τα πάντα. Μέχρι και ο μηχανισμός τιμονιού που στο Μ52 είναι κρεμαγιέρα, στο M5 (και το 540) είναι επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια. Πρέπει να το δηλώσεις επίσης....είναι V8 μην ξεχνάς. Α το τεκμήριο στα 5000cc είναι ζόρικο.

2.8, ίδιος τύπος μοτέρ Μ52. Σε συμφέρει να πάρεις ολόκληρο 528 να το τεστάρεις, και να τα περάσεις όλα επάνω. Μετά κρατάς ότι θέλεις από ανταλλακτικό και πουλάς ότι θέλεις.

Εγώ δε σου λέω μη το δηλώσεις ή κάνε τα γνωστά.
Εγώ τα θέλω όλα νόμιμα.

Από κατανάλωση, άντε να καίει λίγο παραπάνω. Μην σου καίει και λιγότερο από το M52B20.

Εγώ θα σου έλεγα κράτα το όπως είναι και ευχαριστήσου το.
Αν θες με το ζόρι είναι εύκολο το 2.8.
Τούρμπο ξέχνα το...
Supercharger γίνεται πάντως...

6ylinder
23-04-13, 13:11
Εντάξει, εγώ θα πώ τη δική μου πιο προσγειωμένη και ξενέρωτη άποψη.

......τι περιμένεις από άνθρωπο που καβαλάει carina και πάει σε συναντήσεις ΒMW...:party:

ΥΓ:....λάθος ψήφος.......2.8 ήθελα να πατήσω!

BMW Power
23-04-13, 16:04
Είναι λάθος αυτή την εποχή να δίνεις χρήματα στα αυτοκίνητα.

Αν είναι να δώσεις χρήματα για μετατροπή κάνε το Μ5 γιατί ότι άλλο και αν κάνεις δεν θα σου φτάνει μετά από λίγο καιρό.

Τα έξοδα είναι τα τριπλά τουλάχιστον για συντήρηση και βενζίνη. Το έχεις πολύ λίγο καιρό το αυτοκίνητο για να τα υπολογίσεις, αλλά θα έχεις περίπου μια ιδέα. Η μετατροπή σε 28 μπορεί να είναι τα μισά χρήματα αλλά η απόλαυση θα είναι το 1/1000 σε σχέση με το Μ5.

TSAF
23-04-13, 16:29
M5 και τελος once and for all!!!

PetrosD
23-04-13, 17:46
Με M50TUB25 σε E30 σου λέω ότι το 2800 μάλλον θα το βαρεθείς και δε θα σε καλύπτει από άποψη δύναμης μετά από λίγο καιρό.
Οπότε, M5.

Nick_compact
23-04-13, 17:58
Εμένα ούτε καν το 530i (Μ54) Ε60 που είχαμε δεν μου έδινε την αίσθηση του γρήγορου. (εντάξει, μάζευε χιλιόμετρα για πλάκα δε λέω) Άστο όπως είναι, ή ετοιμάσου για Μ5, με ότι συνέπεια έχει.

AlexVag
23-04-13, 19:23
φιλε μου αυτη την εποχη πιστευω οτι δεν ειναι εποχες για Μ5... εχουμε το ιδιο αυτοκινητο και θα σου ελεγα εαν εχεις διπλο βανος να πας σε 3.0λτ ενω αν εχεις μονο να πας σε 2.8λτ. αν εχεις μονο πρεπει να αλλαξεις και πλεξουδα για να το κανεις 3.0λτ και γενικα το κοστος ανεβαινει ενω το 2.8 μπαινει κουτι... :dupe: επισης 6κυλινδρο το 2.0 6κυλινδρα και αυτα που σου προτεινω...if you know what i mean... το 2.8 με προγραμμα και εξατμιση θα ειναι ενα ζωηρο αυτοκινητο που θα γουσταρεις και τα μπαντιλικια και ολα...σιγουρα θα το βαρεθεις καποια στιγμη...οπως θα βαριοσουν και το Μ5..

Straight six
23-04-13, 19:35
η γνωμη μου ειναι 530. και εξηγουμαι


για την επιλογη του να το κανεις Μ5 αλλα μιλας για πιθανους ελεγχους, δηλαδη αδηλωτο, απλα

το ξεχνας γιατι το αμαξι απο παντου κανει μπαμ.Και να το δηλωνες ομως δεν νομιζω να αξιζει

γιατι θα ηταν καλυτερο με τις τιμες σημερα να το επαιρνες ετοιμο....αλλα και παλι τεραστια

στανταρ εξοδα αν υποθεσουμε οτι τελικα το κανεις και το δηλωνεις...



καταστασεις τουρμπο σε τετοιο αμαξι για μενα ειναι ακυρες γιατι ξεχωρα απο τα υπολοιπα δεν ταιριαζει

με τον χαρακτηρα του αυτοκινητου και ειδικα δεν αξιζει σε μ52β20, οταν εχεις οπτικα σχεδον ιδια και

δυνατοτερα μοτερ....εντελως ακυρο για μενα αυτο...



μια value for money κατασταση θα ηταν το τριλιτρο....το 2,8 για μενα δεν εχει νοημα οταν υπαρχει ο κορυφαιος β30....

δυνατο μοτερ, πολυ καλες επιδοσεις, παιρνει βελτιωση,με συντηρηση ειναι σκυλος και παιρνει και supercharger χωρις να

κανεις μπαμ και ολα καλα..



για μενα το Μ5 θα ειχε νοημα αν το τσιμπαγες ετοιμο και φυσικα πια δηλωμενο....ο,τι αλλο για το Μ5 τωρα ΔΕΝ εχει

νοημα απο αποψη κοστους.

GIANNHS M
23-04-13, 20:31
Άρα πας για αδήλωτο γενικά έτσι;;

ναι.

Αφου μπηκες στο 'τρυπακι' της βελτιωσης , και αφου δεν θετεις σαν πρωτο το οικονομικο για μενα ειναι μονοδρομος το Μ5 . Ειχα Ε36 316 το εκανα τουρμπο δεν μου εφτανε το εκανα 2λιτρο σε λιγο καιρο το συνηθησα , τελος το εκανα 2,5λιτρο το κατα ευχαριστηθηκα αλλα ενα χρονο μετα μετανιωσα που δεν το ειχα κανει Μ με την μια . Επισης θεωρω λιγοτερο κοστοβορα μια 'σωστη' μετατροπη σε Μ5 παρα μια τουρμπο μετατροπη . Δεν ξερω και πολλα παραδειγματα με μετατροπες BMW σε τουρμπο που ξεχασαν το συνεργειο μετα .
Τελος οταν το παρεις αποφαση να ξερεις οτι θα πρεπει να σπαταλησεις πολυ χρονο για το 'σωστη' μετατροπη οπως αναφερω και πιο πανω


το οικονομικο δεν το θετω διοτι δεν θα πληρωσω ολα μετρητα αλλα λιγα λιγα χωρις αυτο να σημαινει οτι θα δωσω αλλα 10000 ευρω.


Εντάξει, εγώ θα πώ τη δική μου πιο προσγειωμένη και ξενέρωτη άποψη.

M5....5lt, V8 κινητήρας. NAI...απόδοση, ήχος, επιδόσεις. Συντήρηση?
Τη διπλή βενζίνη....

Πρέπει να αλλάξεις τα πάντα. Μέχρι και ο μηχανισμός τιμονιού που στο Μ52 είναι κρεμαγιέρα, στο M5 (και το 540) είναι επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια. Πρέπει να το δηλώσεις επίσης....είναι V8 μην ξεχνάς. Α το τεκμήριο στα 5000cc είναι ζόρικο.

2.8, ίδιος τύπος μοτέρ Μ52. Σε συμφέρει να πάρεις ολόκληρο 528 να το τεστάρεις, και να τα περάσεις όλα επάνω. Μετά κρατάς ότι θέλεις από ανταλλακτικό και πουλάς ότι θέλεις.

Εγώ δε σου λέω μη το δηλώσεις ή κάνε τα γνωστά.
Εγώ τα θέλω όλα νόμιμα.

Από κατανάλωση, άντε να καίει λίγο παραπάνω. Μην σου καίει και λιγότερο από το M52B20.

Εγώ θα σου έλεγα κράτα το όπως είναι και ευχαριστήσου το.
Αν θες με το ζόρι είναι εύκολο το 2.8.
Τούρμπο ξέχνα το...
Supercharger γίνεται πάντως...

καθολου ξενερωτη....μονο προσγειωμενη!!!κομπρεσορα δε βαζω σε αυτο το μοτερ εκτος αν μου το χαρισουν!τουρμπο ειπα απλα να ρωτησω,εμπειριες.αμαξι δεν μπορω να παρω.καποιος χρωσταει σε ενα φιλο μου κ επειδη μετρητο δεν παιζει κοιταμε μηπως πατσισουνε με μοτερ κ εγω μετα αποπληρωσω το φιλο.ειμαι στη μεση οπως ειπα κ στην αρχη δεν τρωγομαι ξαφνικα μονος μου μετα απο 2 μηνες,ουτε πλουτισα ξαφνικα,για να μην παρεξηγουμαι.

Είναι λάθος αυτή την εποχή να δίνεις χρήματα στα αυτοκίνητα.

Αν είναι να δώσεις χρήματα για μετατροπή κάνε το Μ5 γιατί ότι άλλο και αν κάνεις δεν θα σου φτάνει μετά από λίγο καιρό.

Τα έξοδα είναι τα τριπλά τουλάχιστον για συντήρηση και βενζίνη. Το έχεις πολύ λίγο καιρό το αυτοκίνητο για να τα υπολογίσεις, αλλά θα έχεις περίπου μια ιδέα. Η μετατροπή σε 28 μπορεί να είναι τα μισά χρήματα αλλά η απόλαυση θα είναι το 1/1000 σε σχέση με το Μ5.


μπορει κ να εχεις δικιο για την ιπποδυναμη αλλα το μετα ειναι θεμα απο πολλες αποψεις.οσο για τα χρηματα απαντησα παραπανω.
M5 και τελος once and for all!!!

απο εσενα δεν περιμενα κατι αλλο....:rofl2:

φιλε μου αυτη την εποχη πιστευω οτι δεν ειναι εποχες για Μ5... εχουμε το ιδιο αυτοκινητο και θα σου ελεγα εαν εχεις διπλο βανος να πας σε 3.0λτ ενω αν εχεις μονο να πας σε 2.8λτ. αν εχεις μονο πρεπει να αλλαξεις και πλεξουδα για να το κανεις 3.0λτ και γενικα το κοστος ανεβαινει ενω το 2.8 μπαινει κουτι... :dupe: επισης 6κυλινδρο το 2.0 6κυλινδρα και αυτα που σου προτεινω...if you know what i mean... το 2.8 με προγραμμα και εξατμιση θα ειναι ενα ζωηρο αυτοκινητο που θα γουσταρεις και τα μπαντιλικια και ολα...σιγουρα θα το βαρεθεις καποια στιγμη...οπως θα βαριοσουν και το Μ5..

καποια στιγμη ολα τα βαριεσαι αυτο ειναι αληθεια απλα το θεμα ειναι να μπορεις να εξελιξεις αυτο που θα εχεις εκεινη την στιγμη...........

η γνωμη μου ειναι 530. και εξηγουμαι


για την επιλογη του να το κανεις Μ5 αλλα μιλας για πιθανους ελεγχους, δηλαδη αδηλωτο, απλα

το ξεχνας γιατι το αμαξι απο παντου κανει μπαμ.Και να το δηλωνες ομως δεν νομιζω να αξιζει

γιατι θα ηταν καλυτερο με τις τιμες σημερα να το επαιρνες ετοιμο....αλλα και παλι τεραστια

στανταρ εξοδα αν υποθεσουμε οτι τελικα το κανεις και το δηλωνεις...



καταστασεις τουρμπο σε τετοιο αμαξι για μενα ειναι ακυρες γιατι ξεχωρα απο τα υπολοιπα δεν ταιριαζει

με τον χαρακτηρα του αυτοκινητου και ειδικα δεν αξιζει σε μ52β20, οταν εχεις οπτικα σχεδον ιδια και

δυνατοτερα μοτερ....εντελως ακυρο για μενα αυτο...



μια value for money κατασταση θα ηταν το τριλιτρο....το 2,8 για μενα δεν εχει νοημα οταν υπαρχει ο κορυφαιος β30....

δυνατο μοτερ, πολυ καλες επιδοσεις, παιρνει βελτιωση,με συντηρηση ειναι σκυλος και παιρνει και supercharger χωρις να

κανεις μπαμ και ολα καλα..



για μενα το Μ5 θα ειχε νοημα αν το τσιμπαγες ετοιμο και φυσικα πια δηλωμενο....ο,τι αλλο για το Μ5 τωρα ΔΕΝ εχει

νοημα απο αποψη κοστους.

η αληθεια ειναι αυτη,ετοιμο συμφερει αλλα δεν ειμαι σε τετοια φαση,αναφερα κ πιο πριν.αλλα η τοποθετηση σου για 3λιτρο το οποιο ΑΝ ,λεω ΑΝ θελω του βαζω κ ενα κομπρεσορα οταν το βαρεθω δεν ακουγεται ασχημη.κ ειναι κ πιο κοντα στα οικονομικα μου,στα εξοδα,στο ματι κ στο γεγονος οτι δεν χρειαζεται να αλλξω τα παντα οπως προαναφερθηκε.

Straight six
23-04-13, 20:39
αν το δουμε καθαρα απο αποψη κοστους η λυση του αλεξβαγκ παραπανω ειναι η καλυτερη,

οταν μιλαμε για σφιχτα οικονομικα περιθωρια...διαφορετικα ο β30 ειναι η καλυτερη λυση στο

ζυγισμα των επιλογων.....και ειδικα αν εχεις tu τοτε τα παντα ολα ιδια οπως ειπε και ο βαγκ

παραπανω και καθαρισες.....

GIANNHS M
23-04-13, 20:52
απο που βλεπω αν εχω μονο ή διπλο βανος?για να γινει μια αρχη!

basias
20-09-13, 11:40
Ερώτηση :

Σε Ε39 με κινητήρα 2000cm3 M52 μπορεί να μπεί πχ ο 2500cm3 Μ54 χωρίς να αλλάξει εγκέφαλος?

Stunt Mike
20-09-13, 12:04
Ερώτηση :

Σε Ε39 με κινητήρα 2000cm3 M52 μπορεί να μπεί πχ ο 2500cm3 Μ54 χωρίς να αλλάξει εγκέφαλος?

Οχι....το Μ52 ειναι μονοβανο και το Μ54 διβανο....

Bassakos
20-09-13, 14:50
απλα πραγματα!!!

το πουλας, παιρνεις ενα Ε30 , βαζεις ενα V8 και αποκτα αλλο νοημα η λεξη οδηγηση μετα!
υποχρεωτικη τοποθετηση πυξιδας! για την ευρεση της ευθειας

σοβαρα τωρα, ή πας για 3λιτρο ή Μ5, με το 2800 θα δεις διαφορα μεν
αλλα οχι τοση οσο να αξιζει τον κοπο και την ολη φασαρια της αλλαγης μοτερ

για να εισαι σιγουρος για την επιλογη σου, ψαξε και βρες απο καποιον φιλο/γνωστο κτλ
και οδηγησε ενα 3λιτρο και ενα 325/28 να δεις τι διαφορες εχει με το δικο σου , ετσι να ξερεις
τι σε περιμενει , μην ξενερωσεις μετα

το Μ5 οκ! ΓΑΜ@ ΑΛΛΑ στην συντηρηση? βενζινες?
εαν οι τσεπες σου ειναι βαθιες (καταλαβαινεις πως το λεω)
, Go for M5 δεν θα το μετανιωσεις ΟΥΤΕ ΣΤΙΓΜΗ!

proroad
20-09-13, 15:13
2.8 με 3.0 καλητερα απο αποψη βενζινης και συντηρησης....

P.kwstas E36
21-09-13, 18:04
Εγω φιλε θα ελεγα 2.8-3.0 αν δεν γουσταρεις compresor οκ,τοτε 1ο σταδιο (φιλτρο,προγραμμα,εξατμηση) καταληλο μπλοκε και ''βημα'' και οκ...θα κουναει το κολαρακι της η κυρια...αν γουσταρεις και πατηματακια στα φαναρια πετα και ενα μπουκαλι μεσα....πιστευω ετσι τα συνδιαζεις ολα,οικονομια κατα καποια αποψη (καλητερα παντως απο Μ5 πιστευω),οχι πολες τσαχπινιες σε περιπτωση ''μανουρας'' με τους ''αλλους'',και η ''κυρα'' σου ποιο ζωηρη..απο θεμα συνηθειας και Μ5 να το κανεις σε 2-3 χρονια θα σκεφταισε να το γαργαλισεις και αυτο...

santo
22-09-13, 10:43
Εάν αποφασίσεις να το κάνεις M5 καλίτερα να δώσεις το δικό σου και να πάρεις ένα έτοιμο γιατί θα σου βγεί πολύ φθηνότερα, για να έχεις όλα τα πράγματα από μ5, όπως σαλόνια, γέφυρες, κλπ.
Βέβαια τα κόστη είναι τεράστια για την συντήρηση του, γιατί πολλά (σχεδόν τα περισσότερα) ανταλλακτικά εκεί που πονάει το Μ5 όταν το σκίζεις λίγο (κόλινγκ) είναι διαφορετικά από άλλα μοντέλα για να αντέχουν ή όχι τα 50 κιλά ροπής !!!
Αλλά όταν έχεις ένα ζωντανό πράμα να ζει κάτω από το καπό σου είναι ένα θέμα!! το ταίζεις καλή βενζινούλα, καλό λαδάκι και σου κάνει τα χατίρια.. πέρνει μπροστά και χλιμιντρίζει και κουνίεται όλο το όχημα όταν πατάς το γκάζι... άνετο όποτε θέλεις να πας σιγα, γιατί και με 1000-1500 να πατήσεις γκάζει πάει .. και απο τις 2000 ξεκινάει να ζωγραφίζει.. κάπου εκεί έχει κοντά στα 40 κιλά ροπής ..
Είναι πολλά τα φουντώματα αλλά και πολλά τα λεφτά άρη !!

GIANNHS M
22-09-13, 16:30
το θεμα μετατροπης περασε πλεον σε δευτερη μη πω κ τριτη μοιρα.....συζητουσα να παρω ενα ολοκληρο Μ5 4000 (προταση δικη μου),ο ιδιοκτητης δεν κατεβαινε απο τα 7000,αρχικα, εκει κατω με αποτελεσμα δεν τα βρηκαμε....αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να στραφω στην εξωτερικη εμφανιση - συντηρηση κ να το βαλω για βαψιμο....το αμαξι τελος του μηνα αρχες του αλλου θα το παρω....αλλα πανω στο θεμα μετατροπης κατεληξα οτι θα ητανε καλυτερο για την τσεπη μου να το κανω ενα 3.0 λιτρο για αρχη κ μετα κομπρεσσορατο....το Μ5 ειναι θεος..κ ποιος δεν θα το ηθελε ΑΛΛΑ για να μην κοροιδευομαστε δεν μπορω να το συντηρησω οπως του αρμοζει κ γενικα με το επαγγελματικο κομματι να ειναι ρευστο....τα μεταξωτα βρακυα θελουν κ μεταξωτους κωλους...συμφωνειτε????!!!!

ziaba
23-09-13, 13:34
κάνε υπερκυβισμο (όχι μετατροπή) σε 2,6-3,2 ανάλογα τι μοτέρ φοράει + κομπρεσορ.

panagiotisE46ci
23-09-13, 19:55
αν ειχες βαλει στις επιλογες και μια 4 ερωτηση ' να μην κανω τιποτα απολυτος' πρωτη και με διαφορα θα εβγαινε!

Speedy
24-09-13, 07:14
Το Μ5 φιλε μου θελει μεγαλο ζορισμα στην τσεπη και οι εποχες ειναι πολυ δυσκολες .
Σαν σκεψη δεν ειναι κακη αλλα ειπαμε..Βεβαια περι ορεξεως..

Οσον αφορα στο 3λίτρο που ειπες, καλο θα ηταν να κανεις υπερκιβυσμο, το εχει φιλος μου
και του βγηκε μια χαρα και σε δυναμη και σε αξιποιστια, αργοτερα του πετας και ενα κομπρεσορα και θα δεις αλλο αυτοκινητο .

GIANNHS M
24-09-13, 17:52
Το Μ5 φιλε μου θελει μεγαλο ζορισμα στην τσεπη και οι εποχες ειναι πολυ δυσκολες .
Σαν σκεψη δεν ειναι κακη αλλα ειπαμε..Βεβαια περι ορεξεως..

Οσον αφορα στο 3λίτρο που ειπες, καλο θα ηταν να κανεις υπερκιβυσμο, το εχει φιλος μου
και του βγηκε μια χαρα και σε δυναμη και σε αξιποιστια, αργοτερα του πετας και ενα κομπρεσορα και θα δεις αλλο αυτοκινητο .

μπορεις να γινεις λιγο πιο συγκεκριμενος????να με πληροφορησεις.....πανω σε τι μοτερ το εκανε ο φιλος σου κ τι κατεληξε να ειναι???

gearboxer
24-09-13, 22:16
Το αφήνεις όπως είναι το αμάξι συνονόματε και κρατάς τα χρήματα στη δύσκολη αυτή εποχή.

Το αμάξι είναι μια χαρά, ταξιδιάρικο, 200αρίζει εύκολα και ξεκολλάει καλά τα 1400 κιλά του. Θα βγεί βαμμένο και θα ναι κούκλα..

Θα βάλεις πάνω ένα τρίλιτρο, αυτομάτως θα το παντρευτείς και δε θα το πουλήσεις στο μέλλον σε κάνεναν (οι λίγοι τρελοί θα πάρουν ένα Μ5) και θα ανέβεις εύκολα 2-3 λίτρα/100χλμ σε κατανάλωση, δηλαδή περίπου 500 ευρώ το χρόνο. Τούρμπισμα; Ένα σωρό λεφτά και πάντα το άγχος της αξιοπιστίας..

Αξίζει; Για μένα όχι, αλλά την απάντηση (και την τσέπη σου) την ξέρεις εσύ

Dim77
24-09-13, 22:52
Το αφήνεις όπως είναι το αμάξι συνονόματε και κρατάς τα χρήματα στη δύσκολη αυτή εποχή.

Το αμάξι είναι μια χαρά, ταξιδιάρικο, -με σβέλτη επιτάχυνση- 200αρίζει εύκολα και ξεκολλάει καλά τα 1400 κιλά του. Θα βγεί βαμμένο και θα ναι κούκλα..

Θα βάλεις πάνω ένα τρίλιτρο, αυτομάτως θα το παντρευτείς και δε θα το πουλήσεις στο μέλλον σε κάνεναν (οι λίγοι τρελοί θα πάρουν ένα Μ5) και θα ανέβεις εύκολα 2-3 λίτρα/100χλμ σε κατανάλωση, δηλαδή περίπου 500 ευρώ το χρόνο. Τούρμπισμα; Ένα σωρό λεφτά και πάντα το άγχος της αξιοπιστίας..

Αξίζει; Για μένα όχι, αλλά την απάντηση (και την τσέπη σου) την ξέρεις εσύ

Συμφωνώ απόλυτα. (+ πρόσθεσα με κόκκινο κάτι).

rapid_fast
25-09-13, 09:13
καλησπερα...
για να ξεκινησω πρωτος την τεκμηριωση λεω οτι Μ5 θελω να αποτρεψω τον ευατο μου να το κανει,εστω για αρχη,διοτι πιστευω οτι τα γνησια με τα απλα θα εχουν καποιες διαφορες στο σασι,κυριως!!!εχουνε???+ οτι σε πιθανο ελεγχο κανει ΜΠΑΜ οτι δεν εισαι 2λιτρος.
απο εκει κ περα περιμενω τις αποψεις σας....

Η άποψη μου είναι πάντα η πιό καυστική..
Δεν είσαι έτοιμος να υποστηρίξεις καμία απολύτως μετατροπή.
Συνεπώς μείνε με αυτό που έχεις, ούτε καν να το τουρμπίσεις..

GIANNHS M
25-09-13, 20:24
Το αφήνεις όπως είναι το αμάξι συνονόματε και κρατάς τα χρήματα στη δύσκολη αυτή εποχή.

Το αμάξι είναι μια χαρά, ταξιδιάρικο, 200αρίζει εύκολα και ξεκολλάει καλά τα 1400 κιλά του. Θα βγεί βαμμένο και θα ναι κούκλα..

Θα βάλεις πάνω ένα τρίλιτρο, αυτομάτως θα το παντρευτείς και δε θα το πουλήσεις στο μέλλον σε κάνεναν (οι λίγοι τρελοί θα πάρουν ένα Μ5) και θα ανέβεις εύκολα 2-3 λίτρα/100χλμ σε κατανάλωση, δηλαδή περίπου 500 ευρώ το χρόνο. Τούρμπισμα; Ένα σωρό λεφτά και πάντα το άγχος της αξιοπιστίας..

Αξίζει; Για μένα όχι, αλλά την απάντηση (και την τσέπη σου) την ξέρεις εσύ

ισως κ να 'χεις δικιο.....γι'αυτο κ τα συζηταμε.....γιατι διλιτρο που ειναι δεν το εχω παντρευτει?????


Συμφωνώ απόλυτα. (+ πρόσθεσα με κόκκινο κάτι).


σβελτη επιταχυνση?????εε!!!!δεν θα το ελεγα....απλα κινειται αξιοπρεπως για τα κιλα του!


Η άποψη μου είναι πάντα η πιό καυστική..
Δεν είσαι έτοιμος να υποστηρίξεις καμία απολύτως μετατροπή.
Συνεπώς μείνε με αυτό που έχεις, ούτε καν να το τουρμπίσεις..


περνωντας την αποφαση να του ριξω 2000 ευρωπουλα ,,,για ολα εχω σκοπο να κανω στο θεμα συντηρησης,,,εννοειται πως ΤΩΡΑ δεν μπορω ουτε θελω κ να ασχοληθω με μετατροπες....απλα θεωρω πως το να ανταλλασουμε αποψεις μονο καλο κανει κ ας ειναι καυστικες...επισης ....μπορει αυριο μεθαυριο να ξαναβρεθει στο δρομο καποιος που να δινει καποιο μοτερ ή αμαξι σε τιμη που να μπορω.......

GIANNHS M
25-09-13, 21:12
ας πουμε δηλαδη κατι τετοιο αν ξανατυχει θα το σκεφτω σοβαρα

........http://www.car.gr/parts/view/4145247/

rapid_fast
26-09-13, 06:39
περνωντας την αποφαση να του ριξω 2000 ευρωπουλα ,,,για ολα εχω σκοπο να κανω στο θεμα συντηρησης,,,εννοειται πως ΤΩΡΑ δεν μπορω ουτε θελω κ να ασχοληθω με μετατροπες....απλα θεωρω πως το να ανταλλασουμε αποψεις μονο καλο κανει κ ας ειναι καυστικες...επισης ....μπορει αυριο μεθαυριο να ξαναβρεθει στο δρομο καποιος που να δινει καποιο μοτερ ή αμαξι σε τιμη που να μπορω.......

Με 2000 δεν φοράς ούτε στραγάλια επάνω με σωστή μετατροπή..
Ασε που θα ανέβει και το κόστος πάνω απο 4.000 το χρόνο..
Τα έκανα, τα είδα, τα ξέρω..

Speedy
26-09-13, 10:23
μπορεις να γινεις λιγο πιο συγκεκριμενος????να με πληροφορησεις.....πανω σε τι μοτερ το εκανε ο φιλος σου κ τι κατεληξε να ειναι???

Ναι, μιλάω για το 2λιτρο, 6κυλινδρο{e46}, στο οποίο έγινε υπερκιβυσμος.
2,8 το μοτέρ και έβαλε και κομπρεσορα.

M535 E28
26-09-13, 23:08
έλα μια βόλτα να δεις το 530 με χταπόδια, 6άρι σασμάν και πιο κοντό διαφορικό. πριν βάλω τον κομπρέσσορα.
θα καταλάβεις τί θέλεις, αν το θέλεις και πόσο το θέλεις.

GIANNHS M
28-09-13, 16:00
Με 2000 δεν φοράς ούτε στραγάλια επάνω με σωστή μετατροπή..
Ασε που θα ανέβει και το κόστος πάνω απο 4.000 το χρόνο..
Τα έκανα, τα είδα, τα ξέρω..

με παρεξηγησες...με 2000 δεν ειπα να το βαλω πανω...ειπα να το αγορασω....
τα περαστικα ειναι αλλο θεμα....
το οτι θα ανεβει το κοστος πανω απο 4000 χιλιαδες το χρονο γιατι το λες???(δικαιωμα να επιφυλασσομαι)


έλα μια βόλτα να δεις το 530 με χταπόδια, 6άρι σασμάν και πιο κοντό διαφορικό. πριν βάλω τον κομπρέσσορα.
θα καταλάβεις τί θέλεις, αν το θέλεις και πόσο το θέλεις.

αν θες στειλε μου το τηλ σου........

rapid_fast
29-09-13, 09:56
με παρεξηγησες...με 2000 δεν ειπα να το βαλω πανω...ειπα να το αγορασω....
τα περαστικα ειναι αλλο θεμα....
το οτι θα ανεβει το κοστος πανω απο 4000 χιλιαδες το χρονο γιατι το λες???(δικαιωμα να επιφυλασσομαι)

Θες ψυγεία, καντράν, πλεξούδες, κιβώτιο, κεντρικό, διαφορικό, φρένα, ενδεχομένως (δεν το ξέρω σίγουρα) πίσω άξονα.. τα αρχικά έξοδα είναι τεράστια.
Μετά έχεις τεκμήριο, ασφάλεια, έκτακτη εισφορά, 12 λίτρα ακατέβατα έξω απο την πόλη 26 ακατέβατα μέσα στην πόλη.
Διπλάσια ποσότητα απο λάδια, διπλάσιας τιμής, άλλα φίλτρα, άλλες απαιτήσεις σέρβις..

M535 E28
30-09-13, 13:04
Θες ψυγεία, καντράν, πλεξούδες, κιβώτιο, κεντρικό, διαφορικό, φρένα, ενδεχομένως (δεν το ξέρω σίγουρα) πίσω άξονα.. τα αρχικά έξοδα είναι τεράστια.
Μετά έχεις τεκμήριο, ασφάλεια, έκτακτη εισφορά, 12 λίτρα ακατέβατα έξω απο την πόλη 26 ακατέβατα μέσα στην πόλη.
Διπλάσια ποσότητα απο λάδια, διπλάσιας τιμής, άλλα φίλτρα, άλλες απαιτήσεις σέρβις..

αυτά να υποθέσω τα λες για s62 κι όχι για m54b30

GIANNHS M
30-09-13, 17:09
ας πουμε δηλαδη κατι τετοιο αν ξανατυχει θα το σκεφτω σοβαρα

........http://www.car.gr/parts/view/4145247/

εδω ας πουμε οτι δινει αρκετα απο τα βασικα....

Θες ψυγεία, καντράν, πλεξούδες, κιβώτιο, κεντρικό, διαφορικό, φρένα, ενδεχομένως (δεν το ξέρω σίγουρα) πίσω άξονα.. τα αρχικά έξοδα είναι τεράστια.
Μετά έχεις τεκμήριο, ασφάλεια, έκτακτη εισφορά, 12 λίτρα ακατέβατα έξω απο την πόλη 26 ακατέβατα μέσα στην πόλη.
Διπλάσια ποσότητα απο λάδια, διπλάσιας τιμής, άλλα φίλτρα, άλλες απαιτήσεις σέρβις..

θεωρω τα νουμερα καταναλωσεις υπερβολικα οταν παρακατω μελος με Μ5 αναφερει αυτα που αναφερει.....

Ξεκινάω με την βολτίτσα που μόλις έκανα: Από αγία παρασκευή προς Γλυφάδα - Ζωγράφου - Κιφησιά και πίσω.
112 km
15.9 lt/100km μέση κατανάλωση
Χαλαρή βόλτα με μερικά ανοίγματα 2η/3η/4η
Λίγη κίνηση, δροσιά και V8 να γουργουρίζει..

επειτα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ παραδεχομαι πως ΔΕΝ θα το δηλωσω επομενως εφοριακα δεν με απασχολει ..........

MZ3
30-09-13, 21:04
εδω ας πουμε οτι δινει αρκετα απο τα βασικα....



θεωρω τα νουμερα καταναλωσεις υπερβολικα οταν παρακατω μελος με Μ5 αναφερει αυτα που αναφερει.....

Ξεκινάω με την βολτίτσα που μόλις έκανα: Από αγία παρασκευή προς Γλυφάδα - Ζωγράφου - Κιφησιά και πίσω.
112 km
15.9 lt/100km μέση κατανάλωση
Χαλαρή βόλτα με μερικά ανοίγματα 2η/3η/4η
Λίγη κίνηση, δροσιά και V8 να γουργουρίζει..

επειτα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ παραδεχομαι πως ΔΕΝ θα το δηλωσω επομενως εφοριακα δεν με απασχολει ..........




12 εκτος και 22 εντος πίστεψε με το πετυχαίνεις χωρείς να προσπαθήσεις πολύ
το δυσκολο κοματι ειναι το 15.9 που πρεπει να εισαι αρκετα συντηρητικός

εγω εχω δει και αρκετα λιγοτερα εντος αλλα δεν μπορεις να πεις οτι το ευχαρηστηεσε κιολας

το να κανεις μετατροπη σε μ5 και να σκεφτεσε πως να πατησης το γκαζι ειναι τραγικο
αν δεν μπορείς να συντηρήσεις μια κατανάλωση 20 λίτρα μικτά μην προχορησης καθόλου

αποψη μου ειναι χώσε και κανα υγραεριο μαζι με την μετατροπή και οτι ξεκαθαρίσεις :p

και καλύτερα βέβαια ειναι κατι σε τριλιτρο να εισαι και απο άποψη νομιμότητας μέσα στα όρια και θα ευχαριστιέσε και το αμάξι και την ζωη σου καλύτερα χωρις το ανχος της φοροδιαφυγής

GIANNHS M
01-10-13, 05:46
12 εκτος και 22 εντος πίστεψε με το πετυχαίνεις χωρείς να προσπαθήσεις πολύ
το δυσκολο κοματι ειναι το 15.9 που πρεπει να εισαι αρκετα συντηρητικός

εγω εχω δει και αρκετα λιγοτερα εντος αλλα δεν μπορεις να πεις οτι το ευχαρηστηεσε κιολας

το να κανεις μετατροπη σε μ5 και να σκεφτεσε πως να πατησης το γκαζι ειναι τραγικο
αν δεν μπορείς να συντηρήσεις μια κατανάλωση 20 λίτρα μικτά μην προχορησης καθόλου

αποψη μου ειναι χώσε και κανα υγραεριο μαζι με την μετατροπή και οτι ξεκαθαρίσεις :p

και καλύτερα βέβαια ειναι κατι σε τριλιτρο να εισαι και απο άποψη νομιμότητας μέσα στα όρια και θα ευχαριστιέσε και το αμάξι και την ζωη σου καλύτερα χωρις το ανχος της φοροδιαφυγής

Κ ξαναλεω.....αυτα που λες αφορουν τριλιτρο;;;;;δε νομιζω......;;;εγω για τριλιτρο μιλαω πλεον...το Μ5 μας αφησε απο καιρο.....εξου κ η αγγελια που εβαλα παραπανω.....αν το τριλιτρο θα παει την καταναλωση στο 20-15 καταστραφηκαμε.........

M535 E28
01-10-13, 14:12
Κ ξαναλεω.....αυτα που λες αφορουν τριλιτρο;;;;;δε νομιζω......;;;εγω για τριλιτρο μιλαω πλεον...το Μ5 μας αφησε απο καιρο.....εξου κ η αγγελια που εβαλα παραπανω.....αν το τριλιτρο θα παει την καταναλωση στο 20-15 καταστραφηκαμε.........

τρίλιτρο με οικονομική οδήγηση, 7,5-8,5 εκτός, 10,5-13 εντός
αν θες να κάψει παραπάνω μπορείς
εντός είχα λίγο χαμηλότερη κατανάλωση πριν μπάξω διάφορα

MZ3
02-10-13, 01:04
οχι βεβαια απλα θεωρησα οτι αφου αναρωτηθηκες με την απαντηση του rapid θεωρησα δεδωμενο οτι η καταναλωση που σου ειπε ηταν του μ5
εκανες και εσυ παραθεση του santo παλη την καταναλωση του μ5
οποτε το τριλιτρο που κολαει?
θεωρησα δεδομενο οτι για μ5 μηλουσαμε (εστω για την καταναλωση δεν ειπα οτι το μπαξαμε κιολας)
σχετικα με τα τελευταια ποσταρισματα

το οτι μας αφησε το μ5 το καταλαβα αρκετα ποστ πριν

saikoE39
02-10-13, 02:16
Τι χρονολογια ειναι το οχημα..???αν ειναι obd1 κοιτα για s50-s52.....

M535 E28
02-10-13, 08:00
Τι χρονολογια ειναι το οχημα..???αν ειναι obd1 κοιτα για s50-s52.....

s52 είναι αμερικάνικο, δεν αξίζει τον κόπο