PDA

Επιστροφή στο Forum : προβληματακια και 520d E39


MIKE520D
24-04-13, 10:48
καλησπερα και καλως σας βρηκα,
αγορασα προσφατα μια bmw 520d e39 2000 μοντελο.
ειμαι κατοικος θεσσαλονικης
εχω καποια προβληματακια και θα ηθελα αν μπορειτε να με βοηθησετε:
1)το γνωστο προβλημα με το καντραν.
ποιος μηχανικος που γνωριζεται στην θεσσαλονικη μπορει να ασχοληθει?
2)ακουγεται ενα εκνευριστικο βουητο μεσα στην καμπινα και δεν μπορω να καταλαβω απο που ειναι.
αυξανεται οσο παταω το γκαζι και μειωνεται οσο το μειωνω αλλα δεν σταματαει ποτε.
3) το αμαξι ειναι εισαγωγη απο γερμανια και ειχε καυστηρα που μαλλον χαλασε.
οταν πηγαινω πανω απο 100χλμ μου φερνει κρυο μεσα στην καμπινα και ας το εχω γυρισμενο στο ζεστο οταν χαμηλωσω ταχυτητα βγαζει παλι ζεστη.εχει σχεση με τον καυστηρα?

ευχαριστω εκ των προτερων

Μιχάλης

PetrosD
27-04-13, 10:11
2) Η συχνότητα του βουητού εξαρτάται από τις στροφές του κινητήρα ή μόνο από την ταχύτητα του οχήματος; Όταν πας με χιλιόμετρα και βάλεις νεκρό, το βουητό συνεχίζει με την ίδια συχνότητα;

3) Για αυτό δεν ξέρω σίγουρα, αλλά μήπως όταν τρέχεις, η πίεση του εξωτερικού αέρα σπρώχνει κάνα flap που έχει αδυνατίσει το ελατήριό του και μπαίνει έτσι μέσα ο κρύος αέρας;

MIKE520D
27-04-13, 11:41
2) Η συχνότητα του βουητού εξαρτάται από τις στροφές του κινητήρα ή μόνο από την ταχύτητα του οχήματος; Όταν πας με χιλιόμετρα και βάλεις νεκρό, το βουητό συνεχίζει με την ίδια συχνότητα;

3) Για αυτό δεν ξέρω σίγουρα, αλλά μήπως όταν τρέχεις, η πίεση του εξωτερικού αέρα σπρώχνει κάνα flap που έχει αδυνατίσει το ελατήριό του και μπαίνει έτσι μέσα ο κρύος αέρας;

ευχαριστω για τις απαντησεις.
2)το βουητο εξαρταται απο τις στροφες του κινητηρα οσο μεγαλωνουν οι στροφες μεγαλωνει και το βουητο.
3) θα το τεσταρω και θα σου πω.

PetrosD
27-04-13, 11:54
2) Άρα αποκλείουμε ρουλεμάν τροχών, διαφορικό, ρουλεμάν δευτερεύοντος κιβωτίου ταχυτήτων, μεσαία τριβή.
Επικεντρώνουμε σε ρουλεμάν συμπλέκτη, κάποιος τεντωτήρας ιμάντα κινητήρα, ρουλεμάν πρωτεύοντος κιβωτίου ταχυτήτων.